Quentin píše:
nemaji byt v PHB2?
No mají. Ale když je někdo dostane o půl roku dřív, tak kdo by se ptal, že jo. Navíc autor (který občas pracuje i pro wizards) tvrdil na EnWorldu, že je záměrně dělá koncepčně jiné než ty, co budou v PHB2, tak aby až vyjde nebyli nadbyteční. Ale prostě je to kšeft...
Jinak já osobně se asi nejvíc těším na Raiders Guild od Axe Initiative. Podle všeho by to mělo mít trochu nádech Mission Impossible (samozřejmě plně fantasy atd.), četl jsem setting-business bible, která k tomu existuje a moc se mi líbí některé koncepty, které slibují... (je to takový dungeon crawl pro 21. století a pokud to bude v reálu tak dobré, jako v tom byznysplánu vypadá, tak je na co se těšit...)
Abych jen tak nespecificky nemluvil a řekl něco konkrétního... bude to hodně založené na mapách. Zlí protivníci Vykradačského cechu (tj. Archiváři) se snaží zapečetit všechny dungeony a syslit si je pro sebe. Takže hra začíná in media res výpravou do pevnosti archivářů pro mapu dungeonu (to je taková předehra, jako bývá třeba v James Bondovi) a pak hráči mají mapu dungeonu (!) a jdou do něj a teď zjišťují, že mapa je leckde zastaralá... že tuhle a támhle něco nesedí.
Prostě je to trochu šmrncnuté špionážním žánrem.