Produkty

Amuldur
30.9.2009 14:45
D&D Miniatures
Hrajete miniatury? Možná by jste mi mohli poradit... Zajímalo by mě zda-li se dají kombinovat figurky ze starší série s novějšími, kmarád mi řekl, že ty starší figurky mají odlišné karty statistik než ty novější...
Autorská citace #1
30.9.2009 14:52 - Merlin
Všechny nové statistiky si můžeš zdarma stáhnout na stránkách wizardů.
Autorská citace #2
30.9.2009 15:10 - Amuldur
ok díky a jsou tam eště i jiné rozdíly?
Autorská citace #3
30.9.2009 15:18 - Fibriso
všechny nové statistiky jsou ke stažení na http://www.ddmguild.com/
Jinak tam žádné rozdíly nejsou
Více na www.chaotit.cz
Autorská citace #4
30.9.2009 15:19 - Merlin
jooo..to se mě už ptáš na moc :)
Autorská citace #5
30.9.2009 15:23 - Amuldur
tak dík ;)
Autorská citace #6
25.10.2009 10:56 - Nachtrose
Maly dotazek na majitele Gragantuan Black Dragon miniatury z DnD Icons rady: jak je vlastne velkej? I s krabici? Dik.
Autorská citace #7
25.10.2009 11:00 - Alnag
Figurka má na výšku cca 20 cm, krabice je o pár cenťáků větší...
Autorská citace #8
3.12.2009 10:39 - Nachtrose
Zajimalo by me, v jakem meritku jsou delany DnD miniatury? Pokud se koukam po netu po ruznych doplncich, ci jinych miniaturach, tak vidim meritka 15mm, 28mm atd.
Autorská citace #9
3.12.2009 11:10 - Alnag
standard hobby scale (32mm )
Autorská citace #10
3.12.2009 11:33 - Nachtrose
Alnag: dik za info.
Autorská citace #11
3.12.2009 14:56 - Jerson
To je skoro 1:50, rozumné měřítko :-)
Autorská citace #12
3.12.2009 15:28 - Nachtrose
"Skoro" neni pro mne nejvhodnejsi udaj, pokud se planuju trefit do palcoveho battlegridu.
Autorská citace #13
3.12.2009 15:38 - Jerson
Hele, já se taky snažím trefit se všemi modely do měřítka 1:48, ale wargamingové figurky stejně nemají lidské proporce, a přitom to až tak moc nevadí (: )
Autorská citace #14
3.12.2009 17:24 - Nachtrose
Na proporcich me az tak moc nezalezi, hlavne at je baze v nasobcich palcu a pripadne tilesy plus-minus taky ;-)
Autorská citace #15
3.12.2009 18:55 - Jerson
A kolik má být jeden palec? Jestli klasických pět stop, tak tomu odpovídá měřítko 1:60. Figurky mi vycházejí na měřítko 1:56, což je o 8% více - to se ještě ztratí.
No, ony ty proporce občas jsou důležité, když mi figurky Warzony vychází buď široké metr v ramenou (bez pancířů), nebo vysoké dva metry dvacet (pro člověka), tak to pak na reálné stavby nenapasuješ - model se buď nevejde do dveří nebo jen tak tak vidí skrz normální okno (: )
Autorská citace #16
3.12.2009 20:15 - Nachtrose
Jerson: ano, pet stop na palec.
Autorská citace #17
3.12.2009 23:49 - Merlin
Nacht: nevím, kam se chceš trefovat? DnD Minis jsou dělaný na palcový grid. Nechápu proč něco komplikuješ? :) Tilesety jsou na to dělaný
Autorská citace #18
4.12.2009 06:09 - Nachtrose
Marlin: hold uz jsem takovej :-) Ale abych i odpovedel na tvou otazku: treba proto:

Autorská citace #19
4.12.2009 08:29 - Merlin
nacht: hezký :) taky mám pár "3d" věcí, ale má to i nevýhodu a tou je to, že na to nepostavíš figurku atd.
Autorská citace #20
4.12.2009 08:41 - Nachtrose
Merlin: jak na ktere. ale samozrejme, vse ma sva pro i proti. Ale zase sehnat par 3D knihoven, stolecku a dalsich podobnych veci, mohlo by to jeste vic zkraslit battleplany. Zrejme si budeme k vanocum brat 150 figurek z NK, tak uz nam to nebude hyzdit ani clobrdo ;-)
Autorská citace #21
4.12.2009 08:55 - Merlin
Nacht. jojo..každá maličkost, která dodá další dílek do skládačky je super
Autorská citace #22
4.12.2009 09:15 - Nachtrose
Merlin: jen pak mi bude vetsi starost, nez delka samotnych boju, delat delka postaveni bojiste :-) Zvlaste teda u neprvoplanovych boju mimo ocekavany scenar.
Autorská citace #23
4.12.2009 12:50 - Merlin
Nacht: no, vzhledem k tomu, že neplánuju a vše je u mě dílem inspirace a improvizace, využívají hráči přestávku účelně (průzkum a debata v pravidlech,jdou natočit pivko, zakouřit si, vypustit pivko...)
Autorská citace #24
11.12.2009 16:19 - Nachtrose
Ma nekdo zkusenosti s Reaper miniaturami? Sli by pomerove ke standardnim DnD minis?
Autorská citace #25
11.12.2009 16:34 - ShadoWWW
Merlin píše:
taky mám pár "3d" věcí, ale má to i nevýhodu a tou je to, že na to nepostavíš figurku atd.


Na některé 3d třeba jo. :)



Viz zde nebo přímo zde.
Autorská citace #26
11.12.2009 16:45 - Sethi
Ty vystřihovánky by mě asi strašně bavily, škoda, že mám pozornostní span a trpělivost tříletého dítěte...
Autorská citace #27
11.12.2009 16:47 - Nachtrose
Tyhle vystrihovanky vypadaj vetsinou relativne jednoduse, takze pokud nemas i sikovnost a motoriku trileteho ditete, mohla bys to zvladnout ;-)
Autorská citace #28
11.12.2009 17:02 - Sethi
Což, s tou šikovností co se výstupních hodnot týče to není tak zlé, jen mám tendence si u toho ubližovat. Takové emu jsem.
Autorská citace #29
11.12.2009 17:10 - Nachtrose
Zkus navstivit nejake reznictvi nebo muzeum a vypujcit si nejake ty dratene rukavice :-P
Autorská citace #30
11.12.2009 20:22 - tuleník
V Prahe kúsok od ubytovne univerzity na Celetnej som našiel nejaké kováčstvo špecializované na výrobu replík chladných zbraní a zbrojí, tam by si nejaké také rukavičky určite našla :)
Autorská citace #31
11.12.2009 20:33 - Jerson
EarsWideShut™ píše:
Ty vystřihovánky by mě asi strašně bavily, škoda, že mám pozornostní span a trpělivost tříletého dítěte...

To zvládneš, je to jako kreslení obrázků, jen nemusíš nic předělávat.
Autorská citace #32
18.12.2009 10:49 - Nachtrose
Tak jsem u Reaperminis nasel asi idealni figurku pro moji rogue/bardku:



*slinta si do klavesnice*

/edit: nasel jsem obarvenou verzi.
Autorská citace #33
18.12.2009 10:52 - Nachtrose
A taky maji Aiss:



;-)
Autorská citace #34
18.12.2009 10:57 - Blaine
OMG Aiss!
I kdyz je nejak nalehko. Hmnmn:P

//EDIT: Ta bardka je velmi super.
Edit2: mam strasne zmrzly prsty a delam preklepy.
Autorská citace #35
18.12.2009 11:02 - Nachtrose
Blaine píše:
I kdyz je nejak nalehko.


Trocha greenstuffu by to poresila, ale takhle bude vypadat urcite lip ;-)
Autorská citace #36
18.12.2009 11:06 - Sethi
Jéé! Ta je hustá =D Jen dodělat ocásek =)
Autorská citace #37
18.12.2009 11:21 - Nachtrose
Earette™ píše:
Jen dodělat ocásek =)


HA! A ja mel takovy pocit, ze mi tam neco chybi :-D
Autorská citace #38
18.12.2009 11:24 - Merlin
jééé... nejaký reapery mám doma :) i jednoho vzácnýho..je jich asi 100 na světě :) což mě přivádí k myšlence zase začím malovat figurky.

uši: stačí smíchat modrou a žlutou a máš ocásek a když ho necháš vytvrdnout je pak tvrdej jako ...no prostě tvrdej.
Autorská citace #39
18.12.2009 11:26 - Nachtrose
Merlin: a jak jsou ve velkostnim pomeru k normalnim dnd minis?

/edit: a daji se nekde sehnat v CR?
Autorská citace #40
18.12.2009 11:32 - Merlin
velikostně jsou víceméně stejný, používal jsme je spolu s warhammráky. Ale bez namalování je to "o ničem" a zase namalovat je tak, aby byly odpovídající kvalitě figurky stojí moooc času. (mrkni na www.coolminiornot.com)

zkus Černýho rytíře, ale já je tahdy měl z Francie
Autorská citace #41
18.12.2009 11:34 - Sethi
Asi ji chci @.@'

Um... já se odpoledne do Rytíře mrknu, stejně se jdu projít se svou slečnou, ta si tam ráda rozšíří svou farmu tyranidů.
Autorská citace #42
18.12.2009 19:01 - Nachtrose
Kdyz uz jsme tu nakousli to malovani, nepovaluji se vam po discich ruzne publikace "How to paint..."?
Autorská citace #43
18.12.2009 19:05 - Merlin
ne..ale můžu ti dát pár let rad :) jak na to

btw. myslím, že podstavce dělám úžasný :))
Autorská citace #44
18.12.2009 19:11 - Nachtrose
Merlin: s tim si zatim nelam hlavu. Ja jsem po spatreni reaperu teprve zacal zvazovat ze bych mozna nekdy zkusil nejake to malovani. Ale nemam prostory, cas a ani kapital na startovaci vybavu. A pravdepodobne ani talent.

Ale jedna z veci, co me opravdu zajimaji je jak se dela to super stinovani, jak je treba na te figurce o stranu zpet.
Autorská citace #45
18.12.2009 19:31 - Sethi
Tak v Rytíři vůbec nevěděli, o čem mluvím, takže asi... um... ne.
Autorská citace #46
18.12.2009 19:43 - Nachtrose
Usatka: zrovn s Reaperama bych to v CR nevidel moc ruzove. Uz jsem po nejakym e-shopu koukal. Bezvysledne. Nejblizi jsem nasel zatim v nemecku. Mozna bych na neco narazil i v rakousech.
Autorská citace #47
18.12.2009 20:06 - Sethi
Tak tady někdo v poměrně pravidelných intervalech z Amazonu objednává, ne?

Stačí vyčkat správnou chvíli a oběť brutálně znásilnit. A nebo pěkně poprosit =)
Autorská citace #48
18.12.2009 20:17 - Sethi


Tahle je ostatně taky pěkná =)
Autorská citace #49
18.12.2009 20:49 - Nachtrose
Ousko: z nemeckeho to budu asi ja. Jinak v nedeli jsem psal objednavku do noble knighta. Vedet tohle driv...

/edit: a dalsi zklamani. amazon.de ma v nabidce od Reaperu jenom lva a byka ze sady zverokruhu. Beran i kozoroh ( na obrazcich v diskuzi ) chybi.
Autorská citace #50
18.12.2009 21:13 - Sethi
Koukala jsem... Však já si cestu najdu =)

Třeba takový Noble Knight by fungoval =)
Autorská citace #51
18.12.2009 21:37 - Nachtrose
Osobne ted z NK asi delsi dobu nic objednavat nebudu a z amazon.de asi taky az kolem brezna ( nove tilesy ).
Autorská citace #52
18.12.2009 21:48 - Sethi
Tak přiznejme si, nebydlíš úplně za rohem, takže kdy budeš objednávat ty mi může být v podstatě šumák =)

Budu muset zneužít někoho v bližším okolí.
Autorská citace #53
18.12.2009 21:55 - Nachtrose
Jo, zkouseli jsme to s Merlinem a byla z toho celkem kovbojka. A to by si jeden rek, ze dnesni bankovnictvi by melo byt jednoduchy...

Jinak tady je jeden nemeckej kramek, co toho ma celkem dost a postovne je v porovnani s NK jenom 8€ v ramci evropy.
Autorská citace #54
19.12.2009 00:18 - Merlin
Nacht: místo mít nemusíš. A já osobně maloval figurky agamama...tam byla cena za barvu asi 33 korun (pro vás cca 1,2 ojro). Většinu si namícháš. jsou vodou ředitelné, takže "lajning", "drajbraš" :) a jiné s tím jdou super
Autorská citace #55
19.12.2009 00:51 - Jerson
Jen jak koukám speciálně na tuhle figurku, chtělo by to vyhladit vnější část stehen, aby choupky zůstaly jen na lýtkách. Jinak barvení není až tak těžké, tedy kromě očí. Ale Aiss pkud vím nemá zřetelné zornice, takže ten úplně největší vopruz - totiž trefit u obou očí stejný směr pohledu - odpadá.
Autorská citace #56
19.12.2009 11:28 - kin
Mrkněte na Battlefield Berlin...ale počítejte s tim že se vám nezalíbí jen jedna figurka, maj tam na výběr stovky figurek od desítek různých výrobců :D

Nacht: Nějaký to "How to..." bych snad doma mít měl a nelekej se toho...nabarvit figurku jde poměrně dost rychle a slušně.
(klidně ti napíšu krok po kroku jak by to šlo i jaký barvy apod. ...nebo počkej do příštího d20 srazu a klidně ti jí tam nabarvim :D)

A doporučuju barvy Valeja nebo Citadelky, asi nejlepší na trhu momentálně.
Autorská citace #57
19.12.2009 13:30 - Nachtrose
Merlin: na stole mam volne misto o velikosti podlozky pod mys, takze na tom "nemam misto" stale trvam ;-)

Kin: dik za nabidku, ale jeste nejsem rozhodnutej, zda do toho vubec jit celkove. A u tehle postavicky konkretne ani nevim, zda ji kdy vubec budu hrat, ale to je trochu jine tema.
Autorská citace #58
19.12.2009 13:38 - Merlin
Kin: a nejdražší :D
Autorská citace #59
21.12.2009 12:25 - Ebon Hand
Mám asi třicet čísel časopisu Figurines v pdf, takže kdy si chtěl nějaké návody, dá se z toho čerpat. Bohužel je to ve FR, ale fotky postupu jsou dostatečně vypovídající. :-)
Autorská citace #60
21.12.2009 12:53 - Nachtrose
Ehh... proc jsem musel chvili premyslet, co jine by FR mohlo znamenat, krom Forgotten Realms? :-D

Ale jestli jses ochotnej se podelit, tak to nekam upni. Idealne rapid. Dik. Zatim jsem nasel jen How to paint citadel miniatures a Painting girls in miniatures ( nebo tak nejak ). Po navrate z prace to taky muzu nekam upnout.
Autorská citace #61
22.12.2009 11:01 - Ebon Hand
Tak jsem zjistil, že vše dohromady má 280GB a nikam to neuložím...
Od oka jsem ti uložil několik čísel, které by tě mohli zajímat zde.
Doporučuji také si pořídit speciál Modeláře s názvem Śpanělská škola, kde je popsáno několik možných postupů (klasické i moderní (oleje na email, oleje na akryl, jen akryl), drybrush). Případně některé číslo modeláře, kde se věnovali figurkám a jejich barvení je popsané ve fotoseriálu. Pokud budeš chtít víc, tak dodám.. :-)
Mám toho doma hodně, tohle mám tady v práci.
Tamto oboje klidně nalinkuj, podkladů není nikdy dost.
Autorská citace #62
22.12.2009 11:14 - Nachtrose
Ebon: ok, prijdu domu a nekam to placnu. Jeste jsem myslim nekde zahlid How to paint citadel tanks, tak se nejdriv kouknu i po tom.
Autorská citace #63
22.12.2009 11:16 - Nachtrose
Ono kdyz tak koukam na nektere figurky z novych DnD minis rad, tak ty si primo rikaji o repaint. Btw. jak moc se to projevi, pokud bych ( ciste teoreticky ) nejakou nabarvenou figurku striknul znova zakladovkou a pak opet nabarvil? Pripadne existuji postupy jak, treba z onech DnD minis, sundat setrne barvu pro moznost repaintu?
Autorská citace #64
22.12.2009 11:51 - Merlin
Nacht: zkoušel jsem to, když jsem si dělal jednu postavu (Lišku kriss..je tu někde popsaná :). A nevím co to Čína používá za plast, ale moc mi to nechtělo na tom držet..resp. muselo přijít hodně vrstev
Autorská citace #65
22.12.2009 12:05 - Nachtrose
To na to jako nechytala ani ta zakladovka? Aspon tak rika moje logika neznaleho "zacatecnika". Zakladovka tam je preci od toho, aby na ni bez problemu chytaly ostatni barvy. Nebo se pletu?
Autorská citace #66
22.12.2009 12:28 - kin
Nahážu sem něco málo z hofáče (pokud jste reglý na něm, najděte si klub "Sosáme pravidla, White Dwarfy, Armybooky a další" a najeďtě si na Home klubu).
Jinak jsou tam Figurines čísla 1-29+38+40+58+63.
Pak hromada GW a dalších knih (nějaký sem dam) + hromada věcí na výrobu terénů...

Nějakej ten výběr:
CMON ultimate miniature painting guide
How to paint Citadel miniatures

A tak škoda, většina linků na rapid už bohužel nefachá, můžu sem dát ty Figurines, ty vypadají že jdo uvšechny a hromadu knížek o dělání wargame terénů...
Kouknu se u sebe v PC co všechno mam doma, nebo poptam na hofále jestli to někdo nemůže obnovit, nemam premium na rapidu tak to tam nehdoim...

Tak aspoň prvních pět čísel Figurines, můžu pak dodat další kdyby byl zájem...

Figurines 01
Figurines 02
Figurines 05
Figurines 04
Figurines 05
Autorská citace #67
22.12.2009 13:12 - Merlin
nacht: popravdě, se nechtělo ani základovce :))))
Autorská citace #68
22.12.2009 13:16 - Nachtrose
Merlin píše:
nacht: popravdě, se nechtělo ani základovce :))))


Cili asi jedna ze tri(?) moznych variant: nekvalitni zakladovka, nekvalitni material, nekompatibilni kombinace obojiho :-)
Autorská citace #69
22.12.2009 15:02 - Ebon Hand
Já bych se určitě pokusil z figurky dostat původní barvu. Pokud je kovová tak barvožrout z drogérky, nebo louh. Pokud je plastová, zkoušel bych to opatrně třeba na podstavci. Už proto, že občas mají té barvy pěknou vrstvu a detaily jsou přímo zalité.
Merline, RESIN PRIMER od Gunze mi přijde, že drží úplně na všem, snad ti pomůže.
Autorská citace #70
22.12.2009 20:02 - Jerson
Jedna věc - je mnohem lepší jednou vidět někoho jak barví než o tom desetkrát číst. Nejsem žádný modelářský laik, ale drybrush se mi prostě podle příruček ani zdaleka nedaří tak jak bych si myslel, že to má vypadat.
Autorská citace #71
22.12.2009 22:09 - Nachtrose
Tady je podnost pro miniatury. Zatim tam toho moc neni. Heslo je stejne s ostatnimi podnosy.
Autorská citace #72
30.12.2009 14:41 - Merlin
Jerson: na příštím srazu ti to ukážu :)
Autorská citace #73
30.12.2009 15:14 - Nachtrose
Merlin píše:
na příštím srazu ti to ukážu :)


A uz jsi urcil termin, kdy bude? ;-)
Autorská citace #74
8.1.2010 22:03 - kin
Tak Wizardi připravujou novou mega figurku...tohohle chlápka od nemrtvejch budu muset mít :
Autorská citace #75
8.1.2010 22:08 - Sethi
Pche. Páchnoucí ovce.

Až ho budeš mít, řekni. Přijdu na návštěvu a rozšlapu ti ho, jak mi káže moje víra =)
Autorská citace #76
11.1.2010 12:08 - Merlin
Nachtrose píše:
A uz jsi urcil termin, kdy bude? ;-)

což mi připomíná..chce se vespolek mít sraz zase tady u nás na Moravě? a pokud ja, tož kdy?
Autorská citace #77
11.1.2010 12:15 - Nachtrose
Píše:
což mi připomíná..chce se vespolek mít sraz zase tady u nás na Moravě? a pokud ja, tož kdy?


Ja jsem urcite pro. A co se terminu tyce, nekdy v rozmezi brezen - kveten? A po prazdninach zase Dalava :-)
Autorská citace #78
11.1.2010 12:23 - Merlin
V tom případě, až se tu objeví Alnag, bych ho poprosil, by založil téma (ano, já vím, můžu taky..ale ze zásady to nedělám, když nemusím :))
Autorská citace #79
11.1.2010 12:45 - Beltar
Kin: Obávám se, že tenhle týpek bude Devil, né Undeath.

Jinak jak velké to bude? Jako vyšli ti Epičtí draci?
Autorská citace #80
11.1.2010 12:56 - kin
Uši: Ts, sice mam Havraní paní fakt rád, ale na tohohle cápka mi vážně šlapat nebudeš :)

Beltar: Jo, on to je démon (dokonce Démon lord), ale "clápek od nemrtvejch" jsem myslel tak, že on to je "Orcus, Lord of the Undead" ;)

Jo a velký by to mělo být jak ty epičtí draci, měl by mít gargantuan podstavec.
Autorská citace #81
11.1.2010 13:03 - Deathman
No vecsinou kdiz se dela repaint musis dostat odbarvovacem tu puvodny barvu dolu
A pak se to prestrikava bilou zakladovkou (moze byt aj cerna ale zepri ty farby pak vypadaji divnne)

Nacht
Skusim pohledat ale zda sa mi ze to how to paint citadel miniatures som mal doma papierove z ktorejsi vystavy, aj ked uz je to hodne rokov takze neviem ci to najdem (zabavene z Gamesworkshop stanku :) )

No a k tomu nejlepe je to vydet
Typujem ze na YouTube je urcite par manikov co ta ma step by step video navod
Autorská citace #82
11.1.2010 13:04 - Merlin
šupa, tož to si ho pořídím
Autorská citace #83
11.1.2010 13:12 - Nachtrose
Otazne je, jak se ten odbarvovac bude chovat ve vztahu k te divne gume, co pouzivaji cinani na dnd minis. Co se zakladovky tyce, tak ta se pokud vim, voli podle toho, v jakem odstinu a barvach ma byt vysledne obarveni.
Autorská citace #84
11.1.2010 13:13 - Merlin
Nacht: obecné pravidlo je: pokud ¨bude figurka provedena převážně ve světlých barvách, přijde bílý podklad, pokud v tmavších, přijde černý.
Autorská citace #85
11.1.2010 13:41 - Deathman
No znamy si robil WW2 od citadely a aj zerzavy obhorany king tiger strikal na bilo :)

Ale je to o sile zvyku

Ono to priblizne plati ze cim tmavsi zakladovka tym matneji vypadaji finalny farby
Autorská citace #86
11.1.2010 13:50 - Blaine
Beltar: tenhle typek je Orcus a ten je elemental humanoid (demon), presneji receno Princ demonu, Pan nemrtvych, jeden z nejdulezitejsich souperu Raven Queen (viz reakce Ušatky na jeho figurku:))
Autorská citace #87
11.1.2010 16:50 - Sethi
Houby pán nemrtvých. Socka je to.
Autorská citace #88
11.1.2010 16:58 - noir
Souhlasím s Uši. Každý přece ví, že jediný skutečný pán nemrtvých je Vecna!
Autorská citace #89
13.1.2010 15:29 - Nachtrose
Kdyz tu tak o tom mluvime, tak ja vlstne uz zabrednul do miniatur. Konkretne do kompletni vyroby. Tohle je prvni a zatim jedina "miniatura", co jsem vyrobil :-)



PS: Merline, co ten sraz? ;-)
Autorská citace #90
13.1.2010 15:54 - Merlin
Nacht: jsem tvrdohlavej...až Alnag (a nikdo jiný :D) založí topic :)
Autorská citace #91
13.1.2010 15:59 - Sethi
Tak jo, no, chtěla jsem se nabídnout... ale když o to nestojíš, tak máš smůlu.
Autorská citace #92
13.1.2010 16:07 - Merlin
ale ušáku..tebe přece nedokážu odmítnout
Autorská citace #93
13.1.2010 17:44 - Sethi
Já ti nevím... Mně už se asi nechce.

Ale tak že jsi to ty...
Autorská citace #94
14.1.2010 18:56 - Nachtrose
Jak jsme tu minule diskutovali jak odbarvit miniatury, tak na CMON maji nejlepsi zkusenosti s timto:



A pri trose stesti to jde sehnat i v CR/SR v lekarne, ale je to trosku drazsi. 750ml lahev v UK kolem ctyr liber. Namocit miniatury na 48 hodin a pak splachnout, pripadne docistit zubnim kartackem.
Autorská citace #95
14.1.2010 19:43 - Jerson
ještě byste mi mohli srozumitelně popsat, jak fungují barvy typu wash. Mám černou, myslel jsem že ji použiju na jednoduché vytvoření stínů v prohlubních a nějak mi to nejde.
Autorská citace #96
15.1.2010 11:01 - Blaine
A kdyz u toho budete, tak si to taky rad prectu - taky si je budu kupovat.
Autorská citace #97
15.1.2010 11:26 - Nachtrose
Baline: washe?

Mno neco malo z teorie jsem okoukal, ale nemam praxi, takze do toho kecat radsi nebudu. Mozna neco osvetli toto video. Ale neni nad radu od nekoho, kdo to opravdu umi a ukaze nazivo.

edit: nemate asi nekdo celej ten Hot Lead dvd set nekde? Vypada celkem uzitecne.
Autorská citace #98
15.1.2010 13:56 - kin
No wash je zředěná barva vodou, cca 50 na 50 (já si je neředim, mam koupený ty od GW, namíchaný jsou naprosto parádně).

Funguje to tak, že jim natřeš části figurky, kterým chceš dodat stíny nebo zašpinění, a ta barva, jak je tekutá, tak zateče hlavně to záhybů, děr a podobně, a na výstupcích se tolik neudrží.

Tady pár obrázků rovnou od GW, aby jste viděli jak funguje.

Před:



A po:



Tuten model byl vlastně natřen základníma barvama, a pak komplet celý přetřen washem (odhaduju že hnědym, btw.: hnědej wash od GW je asi muj imho nejvyužívanější, dá se použít takměř na všechno, a já zatímco od ostatních washů mam stále první (max druhou) lahvičku, tak hněděj (devlan mud) už mám čtvrtej...)

Navíc se washe daj dobře použít k tomu, aby vám "highlight" víc splynul.
(highlight je, že používáš různý odstíny stejný barvy k tomu, aby jsi tam udělal stíny. Jako základ použiješ nejtmavší, pak světlejší barvu atd. atd. dokud nejsi spokojen.

Zase příklad od GW.

Základní barvy:



Highlight:



Washnuto:



(Teda ne že by to tu bylo nějak extra vidět, ale hlavní myšlenku jste snad pochopili ;))

A tady je odkaz, kde mají ukázku všech svých washů, natřených rovnou na bílej podklad:

http://www.games-workshop.com/gws/content/article.jsp?categoryId=&pIndex=3&aId=6800011&start=4
Autorská citace #99
20.1.2010 09:59 - Jerson
Takhle jsem ho používal taky, ale výsledek se nějak neliší od toho, když tmavě natřu celou figurku. Navíc to nefunguje, když mám třeba spáry v pancíři nebo mezi dřevy, protože pak musím stejně každý kousek barvit opatrně přes spáry a když se mi zaleje, tak jsem ... víš kde.
Někde jsem viděl, jak se spáry napouští černou barvou až poté, co model dostane na sebe barvy, třeba se takhle dají zvýraznit dveře u auta, ale jak to udělat, to už jsem nenašel.
20.1.2010 10:36 - Nachtrose
Jerson: jak jsem nize postoval jedno video, tak tam wash pouzil jako (skoro?) finalni vrstvu na obarvenou figurku.
20.1.2010 10:48 - Merlin
Jerson: kapku víc nařeď černou barvu vodou pak lehce přejeď přes spáru a hadříkem osuš vodu, která zbyla na povrchu. Ve spáře by ti mělo zůstat dost černé a na povrchu to máš setřený (víceméně stejný postup jako u washe, ale víc ředěnej)
20.1.2010 15:06 - Ebon Hand
Jerson: Dělám to hodně naředěnou olejovou barvou v uměleckém ředílku (5:95), špičkou štětce ťuknéš do spáry a barva se kapilárně rozteče celou spárou, pokud je někde barva venku, tak to otřu uchošťourem. Jak ses u mě díval na toho Corsaira, tak na něm to bylo dělané šedou.
Model už je hotový a překrytý polomatným lakem (oleje reagují s emaily). Beru to jako patinovací úkon.
20.1.2010 15:11 - Blaine
Ebon: mohl bys prosim te ukazat nejake sve vytvory, pokud mas nekde vyvesene fotky? Pripadne si najit cas a neco nafotit:)
20.1.2010 15:47 - Merlin
http://coolminiornot.com/154517
http://coolminiornot.com/70808
http://coolminiornot.com/51584
http://coolminiornot.com/47054

to jsou některé z mých...
trpaslík je dělaný jako nonmetalic
20.1.2010 16:13 - Ebon Hand
Blaine: Zkusím něco nafotit, akorát to budou samí letadla, který jsem v poslední době dělal, hotovou figuru jsem daroval a další nemám ještě hotovou, protože drtím hlavně letadla a teď jsem zabřednul do bojovky.. :-)
20.1.2010 16:17 - Merlin
já mám problém to pořádně nafotit :)
20.1.2010 16:39 - Blaine
Merlin: ten sedici kostlivec je moc pekny a diorama s elfkou vypada taky dost super. Bauhausak - co je to tam dole?
20.1.2010 17:22 - Ebon Hand
Merline: plánuješ do té velké diorámy s elfkou jetě něco?
Ten Lich má moc pěkný ty pavučiny, z čeho si to udělal? Opravdu nejsem schopen to identifikovat.. :-)
20.1.2010 18:51 - Merlin
Blaine: ano, bauhaus z warzony. jen je blbě nafocenej
Ebon: ta elfka, byla první co jsem takhle dělal. Jinak pavučiny jsou z holubího prachového peří :)
29.1.2010 14:16 - Ebon Hand
Tak jsem zkusil toho Corsaira nafotit, ale moc mi to tím compactem nešlo.. :-)


29.1.2010 14:36 - Blaine
Je moc pekny... Ja uz mam par udelanych orku z WH40k, sice jeste nejsou uplne dokonceni, ale uz bych se s nimi nestydel hrat:)
29.1.2010 20:49 - Gurney
Ebon: Ten vypadá bezvadně, 1:48?
30.1.2010 18:30 - kin
Blaine: pochlub se ;) Já někdy nafotim svojí gardu až jí dodělám...nebo můžu nafotit svý Lovce čarodějnic do Mordheimu :)

Ebon: parádní opotřebování, ale já bych ho osobně zašpinil ještě trocha víc :)
1.2.2010 09:53 - Blaine
kin: jo to vis ze jo, mam hnusny fotak jedine pokusy o foceni dopadly uplne strasne. Ale jsem hrdy na deffkoptu, kterou asi stejne nebudu hrat, ale zkousel jsem na ni nejake veci, jak bych si predstavoval stroje, je to pro me spotrebni zbozi, ktere potom rozrezu na vylepseni trukku:P
1.2.2010 14:47 - Ebon Hand
Kin: Ono mi to přišlo docela dost, ale ten foťák je nějaký debilní, každá fotka vypadá jako za jinýho světla a taky nějak kroutí perspektivu..
Jedna z boku, snad to bude více vypovídající. Každopádně jsem uvažoval i o totálně opotřebovaném letadle, nebo spíš tanku, až s tím nějak postoupím, tak se tu pochlubím.. :-)

1.2.2010 14:52 - Blaine
Ty detaily na kridelch jsou uplne super, jakpak jsi to delal? (nepsal jsi to uz nahodou tady v tomhle threadu?)
1.2.2010 15:02 - Merlin
Dry brush?
1.2.2010 15:09 - Blaine
Do skvir? Aspon tak mi to pripada. Jinak ja jsem za tech 15 orku na drybrush moc neprisel, jak ho udelat dobre:(
Ale to bude tim, ze jsem vytvarny antitalent:(
1.2.2010 15:19 - kin
Ebon: jo, máš pravdu, tady jsem si všiml pár věcí a prohlídl potom znova ty předchozí fotky a je to dostatečně... :)
(já jsem jen zvyklej od orků z w40k co jsme kdysi měl...tam to bylo špinavý trochu víc .))

Jinak, tady je dalších pár odkazů na různý příručky o barvení (+ dělání terénů, diorámat a sculptění):

Building_and_painting_scale_figures.pdf

Building_Military_Dioramas_Vol.2.pdf

Building_Military_Dioramas_Vol_1.pdf

Building_Military_Dioramas_Vol_7.pdf

CMON_Ultimate_Miniature_Painting_Guide.pdf

Horse_sculpting.pdf

How_To_Build_Dioramas.pdf

How_To_Make_Wargames_Terrain.pdf

How_To_Make_Wargames_Terrain_-_Coaching_Inn_Templates.pdf

How_To_Make_Wargames_Terrain_-_Fantasy_Barn_Templates.pdf

How_To_Make_Wargames_Terrain_-_Fantasy_Townhouse_Templates.pdf

How_To_Make_Wargames_Terrain_-_Making_Trees_Extract.pdf

How_To_Make_Wargames_Terrain_-_Ruined_Temple.pdf

How_To_Make_Wargames_Terrain_-_Warhammer_Fences__Walls_and_Hedges.pdf

How_To_Paint_Citadel_Miniatures.pdf

How_to_paint_realistic_military_figures.pdf

How_To_Paint_Space_Marines.pdf

Military_Modelling_Masterclass.pdf

Military_Vehicles_Vol.2.pdf

MiniWarGamingTerrainProjects.pdf

Modeling_Magazine-Vol3.pdf

Modeling_Tanks_and_Military_Vehicles.pdf

Modeling__Detailing__Painting__Weathering_WWII_Aircraft_Vol-3.pdf

Modelling_Detailing_Painting___Weathering_Military_Vehicles_Vol.1.pdf

Modelling_Panzer_Crewmen_of_the_Heer.pdf

Modelling_WWII_Figures.pdf

Modelling__Detailing__Painting__Weathering_Military_vehicles_Vol.2.PDF

Painting_And_Finishing_Scale_Models.pdf

Painting___Weathering_vol.01.pdf

Painting___Weathering_vol.2.pdf

Sculpting_Fantastic_Figures.pdf

Terrain_Modelling.pdf

WW2_Aircraft_Dioramas_Part.3.pdf

Ww2_Aircraft_Dioramas_Vol-1.pdf

WW2_Luftwaffe_Modelling.pdf

WWII_Aircraft-Vol1.pdf

WWII_Soft-Skinned_Military_Vehicles.pdf
1.2.2010 15:40 - Merlin
Blaine: asi si ho měl moc mokrýho! myslíš štětec...musí být ouplně suchej
1.2.2010 15:46 - Nachtrose
Kin: dik.
1.2.2010 16:16 - Blaine
Merlin: no ja vim, jaka je teorie, ale kdyz ten stetec otru poradne, aby byl suchej, tak je zase moc suchej, kdyz ho otru min, tak se zase barvy nanasi moc...
1.2.2010 16:58 - Merlin
Není moc suchej..to je právě ta chyba...zdá se ti moc suchej, ale je na něm dost barvy...musíš jen víckrát přejíždět
1.2.2010 17:25 - Blaine
Merlin: ja vim, ze jsem jeste mlady padawan, ze se jeste musim hodne ucit.:) Rozhodne to chci zkouset dal a stale se zlepsovat.
1.2.2010 17:33 - Jerson
Merline, to co popisuješ s drybrushem chci předvést, protože z toho rostu. Vodové barvy a štětce co mám (modelářské, nic špičkového, ale taky žádný šmejd) buď pouští moc barvy, nebo nedělají žádnou stopu a po opakovaném přejíždění tvoří barva na štětci suché chuchvalečky.
Manuálů jsem četl snad dvacet a jakýkoliv další hodím do koše, protože jsou fakt na houby, chci to vidět na vlastní oči a vyzkoušet si to pod dohledem člověka, který mi řekne, co dělám blbě.

(Však víš, dávám přednost vyzkoušené praxi před zapsanou teorií)
1.2.2010 21:31 - Merlin
Jerson: ok ukážu ti to na srazu (pokud pojedeš)...jinak já používám naprostej shit štetec na drybrush...ale pozor, musí mít tvrdý štětiny, žádný jemný. Nejvíc se mi osvědčil jakejsi štětec s umělýma štětinama...
1.2.2010 21:32 - Merlin
napřiklad ta socha anděla nebo zed jsou dělaný drybrushem ( v těch odkazech co jsem posílal)
2.2.2010 12:26 - Ebon Hand
Zrychlená povrchovka:
nástřik barva, lesklý lak, obtisky, lesklý lak, nástřik velmi naředěnou kamuflážní barvou (cca 5:95, jen špinavá voda) přes obtisky, aby nebyly zářivě bílé
chipping (odřeniny - velmi tenký štětec se super špičkou a trchu hustší barva, pro mě jsou ideální Humbrolky a pevnou ruku, ty odřeniny dělám od ruky, důležitá je nepravidelnost, někdy pomůže hranu panelu přelepit maskovací páskou, udělat jednu stranu a po zaschnutí přelepit tu hotovu a udělat odřeniny na druhé straně.
wash - skoro celé letadlo hodně naředěnou šedou olejovou barvou (10:90), pak stíráno uchošťourem po směru letu, po zaschnutí celé přelakováno polomatným lakem. Vytvoří to jemné světlejší a tmavší šmouhy, jako když je barva místy vyšisovaná.
napuštění oleje do spár - olejovou barvu naředím v origo ředítku cca 30:70, štětec se super špičkou, namočíš štětec a jemně ďobneš přímo do spáry, olejovka se sama spárou krásně rozteče a zvýrazní ti to rytí kolem panelů, pokud se netrefíš, tak to setřeš uchoštourem nebo umeješ S6006, proto to před tímhle lakuju a pozor oleje leptají emaily, takže lakem musíš emaily (třeba Humbrol) ochránit před oleji.
jemný drybrush - vlastně trochu výraznější je jen na vzorku podvozku
polomatný lak a nástřik začouzení od výfuků, postupné vrstvy šedá, černá, rezavá v několika kombinacích (cca 7-8) až jsem byl spokojený.

Drybrush dělám podobně jako Merlin, je důležitý ten štětec s tuhým chlupem. Používám úplně obyčejné z papírníctví pro vodovky. Štětiny ustříhnu na půl délky, namočím do barvy a promnu v toaleťáku nebo ubrousku a poté šmrdláš přes vystouplé části. Hrany se pomalu tónují barvou ze štětce. Není to hned, ale třeba po dvaceti třiceti přejetích. Pokud dáš moc barvy tak ty hrany rovnou obarvíš a je vidět ostrých přechod mezi barvama. Pokud to děláš správně, je přechod difuzní. Merlin má drybrush hezký i na velkých plochách, takže to třeba dělá trochu jinak, já jsem vlastně žádnou velkou plochu nedělal. :-)
7.2.2010 11:24 - Sethi
7.2.2010 11:31 - Jerson
Tak jsem si koupil olejovou barvu, abych udělal nějaké to tmavé spárování. Prodavač se divil tomuto způsobu použití, nicméně mi prodal i terpentýn, abych tu barvu mohl naředit. Takže to jdu zkusit a uvidím.
7.2.2010 15:41 - Merlin
Já používám vodou ředitelný, takže v tom ti neporadím :)
7.2.2010 15:43 - Jerson
A vodou ředitelné barvy ti zatečou do spár, když už je v nich další barva? Mě se to nepodařilo ani barvou určenou na wash.
7.2.2010 15:44 - Merlin
Jasněže zateče :) používám prosté Agamy....
7.2.2010 16:07 - Jerson
Fakt mi to musíš ukázat, Agamy mám taky a prostě mi to s nimi nejde.
8.2.2010 12:52 - Ebon Hand
Já na oleje UMTON používám originál rychleschnoucí ředítko bez kobaltovýho sikativu.
zde
8.2.2010 13:05 - Ebon Hand
Tady máš odkazy, jak se dělá povrchovka. Třeba ten druhý díl rovnou začíná krásným drybrushem. Třetí napouštěním oleje do spár.
1
2
3
4
5
8.2.2010 13:17 - Jerson
což mi připomíná, že bych si taky mohl koupit modelářskou stříkací pistoli.
12.3.2010 13:21 - Nerhinn
Máte nějaký oblíbený způsob, jak narovnat DnD figurky, které jsou na podstavci našikmo?
12.3.2010 13:30 - Merlin
Nerhinn: můžeš je zkusit na nějaký čas zatížit..ale to je problém skladování. Mě to dělají strašně moc a nejhorší je to u kopí a jiných dlouhých věcí
12.3.2010 13:32 - Nerhinn
Takže žádné nahřívání?
12.3.2010 13:38 - Merlin
Do toho bych kotě moc nešel :)
12.3.2010 13:42 - Nerhinn
Proto se ptám expertů :)
12.3.2010 13:45 - Merlin
Teda..pokud z toho nechceš mít nějakou hezkou postavu typu měnič :)
12.3.2010 14:24 - Jerson
Jde o to, z čeho jsou. Na plasty občas pomáhá fén a postupné zvyšování teploty až do bodu, kdy figurka drží v nové pozici a nevrací se do původní. Navíc má výhodu, že hned poznáš teplotu, a když už plast neudržíš v ruce, tak přestaneš nahřívat.
12.3.2010 14:56 - Merlin
Jerson: nejedná se o plast..ale o gumu
12.3.2010 16:17 - Ebon Hand
gumový figurky jsou mršky.. nahřívání na ně nefunguje.
Pokud se dá uložit někam na delší dobu v "narovnaný" poloze, tak si většinou zapamatuje tuhle novou pozici.
Pokud je problém s podstavcem, tak se dá požít vyztužení kostry, z drátu se udělá výstuha, která propojí končetinu a podstavec a pak se to dá tvarovat. Drát se nahřeje či jen zaostří podle materiálu a následně se podstavec probodne až do končetiny a na podstavci zespoda se drát upevní.
Pokud toto nejde, tak je nejlepší figurku od podstavce odříznout, vyvrtat ji malou podélnou díru do končetiny, zalepit do ní trn třeba z kousku kancelářský sponky, pak vyvrtat otvor v podstavci a trn koukající z postavičky do něj zalepit. Vytvoří se spoj více odolný a dá se ještě částečně tvarovat i v budoucnu.
25.3.2010 11:53 -
Kde ted nakupujete miniatury, když už černý rytíř omezil prodej?
25.3.2010 12:21 - Fibriso
nový prodej možná (MOŽNÁ!) vznikne v herně Dungeon (adresa : U skládky 7, Praha 9, 50m od zastávky Metro B Českomoravská)
26.3.2010 09:25 - Malfin
A pro mimopražské?
26.3.2010 10:23 - Beltar
http://www.trollandtoad.com/
19.11.2010 22:32 - Sethi
Zasloužila by lepší fotky na denním světle, ale já bych to do světla nevydržela.







Myslím, že na první figurku to ujde =)
19.11.2010 22:36 - ShadoWWW
Kde se dá sehnat taková figurka? :-)
19.11.2010 22:43 - Sethi
Tohle je Aries od Reaper Miniatures, mám ji z NobleKnighta.
19.11.2010 22:55 - Meldin
Páni, ta má ale rohy ;-)

Taky má asi dobré útočné číslo na ten ocas :-))))))
19.11.2010 23:06 - Alnag
Zatím víme, že je ten ocas trochu nechápavý. Rozhodně nemá Aiss pochopení, když jí na něj někdo šmatá... :)
19.11.2010 23:16 - Meldin
A co rohy? Na ty si šáhnout nechá? :€)))))
20.11.2010 00:15 - Sethi
Můžeš to zkusit.

Je to trapných +19 vs. AC.
20.11.2010 08:08 - Beltar
Jak už jsem parkrát řekl, ÚŽASNÁ.

Jen ten ocas vzbuzuje pocit červíkovitosti, nechceš si dát na konec nějakou bambulku? Nebo aspoň mašličku?
20.11.2010 09:48 - Jerson
Mno, tak jestli takovéhle holky pobíhají po fantasy světech, možná bych měl překonat svou nechuť :-)

Vypadá moc dobře.
20.11.2010 09:57 - noir
Popravdě ten ocas je příšerný. Když si vezmu, že je silnější než stehno téhle poměrně atletické dívky, docela se mi to hnusí.
20.11.2010 11:38 - Sethi
Tomu jsem nedokázala pomoct, tenčí mi nedržel tvar. Možná až ji budu za rok, za dva předělávat =)
20.11.2010 13:18 - Smud
Moc pekne :) Je fakt ze mozna nejaky detail na konec ocasu by se hodil, treba jen nejaka barva.
22.11.2010 14:16 - Ebon Hand
Figura hezká se sexi postavou, ale ocas by se měl předělat, tohle je opravdu šílená tloušťka.
Při tom pohledu zezadu, bych mu už jen dodělal očíčka a bude vypadal jako cthulu chapadlo, co jí vylezlo ze zadku..
Doporučuji odříznout a ocas nahradit měděným drátem obaleným modelářským tmelem.
22.11.2010 15:24 - Sethi
Já tedy po pravdě nevím. Ačkoli jsem si vědomá, že je ten ocas dost silný, nějak mě to neobtěžuje - zkoušela jsem jak obalený drátek, tak tenčí žížalku a tohle vyšlo vizuálně zdaleka nejlépe.
22.11.2010 16:52 - wlkeR
Souhlas, tohle odpovídá standardnímu tieflinskému ocasu.
22.11.2010 17:00 - Sethi
Tak zase Aisska standardní tieflingský ocas nemá, alespoň dle nastavení čtvrté edice. Jen prostě takhle vyšel nejlépe.
23.11.2010 11:02 - Almi
noir: On je chlupatej...nebo ho ber s tím "ubohým" +19 vs. AC jako takový malý palcát..hovoří s tebe závist, že jo? Hyneky holt ocásky nemají... ;-) Tedy...hmm...nebyl teď Konstantin na skládce sešit z různých dílků?
23.11.2010 19:28 - Blaine
Z ceho jsi ten ocas vyrabela? Zkus Green Stuff, co je na takovehle veci delany. Da se s nim delat i tenci veci. V nejhorsim pripade si ho napozuj jinak, treba ho opri o nejaky kamen, ktery tam pridas nebo tak neco.
A dalsi vec, doporucuju ti zajit si nekdy nekam, kde warhammeriste hraji sve figurky a popros je o nejaky ten wash - zeleny a telovy, aby sis figurku trochu vystinovala, pouziti je jednoduche a ziskas tim spousta plasticnosti.
24.11.2010 09:37 - Sethi
...z greenstuffu, no =)

Na figurku byly aplikovány washe i drybrush, ale ty fotky jsou dost nešťastně nasvícené. Netřeba mi hledat náhodných warhammeristů, moje dívka chová armádu tyranidů =)
24.11.2010 14:04 - Merlin
Ušák: dám ti pár rad jak si pohrát se stíny :)
Jinak souhlasím s noirem...nelíbí se mi ocas :)
24.11.2010 19:51 - Blaine
Usata: Ze me to neprekvapuje:)
No nic, me napady jdou do prazdna:) Na te fotce jsem to nevidel, tak jsem myslel, ze aspon trochu pomuzu. (Jinak se mi barevne schema libi, snad jen ty sperky na pazich byl udelal jinou barvu, aby tak nesplyvaly, ale mozna je to fotkou)
20.12.2010 13:59 - Ebon Hand
Taky se musím po delší době pochlubit, finalizuji stavbu Japonského typu: TYPE 97 CHI-HA s cílem zobrazit stroj, který prošel většinu tažení a pak zůstal opuštěn někde na kraji džungle. Nedělal jsem žádné stavební úpravy, jen blbnu s patinou. Je ještě před dokončením, ještě dostane pigmenty, nějaký ten wash, který zmizel pod současnými technikami a možná bahno, ale s tím ještě nejsem rozhodnut.





A jedna pro pobavení: Ebon pod odborným vedením dcery realizuje základní tmavý drybrush. :-)
20.12.2010 14:31 - Blaine
Ta posledni fotka je hrozne roztomila Ebone.
20.12.2010 14:58 - Beltar
Tak tohle je mazec, ta rez je boží.
21.12.2010 11:11 - Ebon Hand
Děkuji, děti jsou užasná věc. :-)
Beltar, včera jsem rez doladil ještě rezavým washem a finále bude pigmenty. Pak sem dám výsledek.
21.12.2010 13:37 - kin
A kdy začne barvit malá? .)
Nedávno jsem doma totiž při uklízení našel svůj první model japonského Zera...jsem tu barvu na to snad patlal špejlí jak to tak vypadá :D

A jsem zvědavý na finále .)
21.12.2010 15:43 - Ebon Hand
To mi už trénujeme. Minule jsem ji připravil čokoládu, aby tím barvila cukroví, ale trochu se mi to vymklo kontrole.. :-)

9.2.2011 09:23 - Lokken
Trochu off-topic:

DC Direct (které má na starosti figurky WoW a budoucí Dragon Age), chystá v létě vydat první sérii sběratelských postaviček z Mass Effect 2. První řada bude obsahovat: Sheparda, Tali, Grunta a Thanea. Na netu jsou již fotky prvních prototypů figurek. Kde je sakra Mordin?

Grunt
Shepard
Thali
Thane
9.2.2011 12:02 - Nerhinn
Myslím, že mnohem závažnější otázka, než kde je nějaký zpívající červ, je, kde je hlavní hrdinka druhé poloviny hráčstva. Nebo třetiny... nebo čtvrtiny... whatever.
9.2.2011 13:26 - Gurney
Nerhinn píše:
Myslím, že mnohem závažnější otázka, než kde je nějaký zpívající červ, je, kde je hlavní hrdinka druhé poloviny hráčstva.

Taky se divím že Jack není už v první řadě :P

Ale jinak mě spíš napadlo - proč tam není lepší krogan? :)
19.7.2011 14:00 - Ebon Hand
Tak jsem tank konečně dodělal, po ukončení stěhování mám opět čas.
Nakonec jsem zavrhnul bahno. Patinujsem směřoval do omšelosti, opršené kamufláže a na zaprášení. Bahno si nechám na jiný projekt.
Bohužel jsem to fotil večer, tak fotky nejsou ideální..


19.7.2011 16:01 - Malfin
To je úžasné! Pořád nechápu jak to děláte, i když tady čtu různé postupy...
19.7.2011 23:36 - Gurney
Ebon: Luxusní "španělská škola". Podle mě dobře, že jsi zůstal u prachu a něšel do bahna.

Malfin: Třeba v tom čísle Modeláře, na kterém Ebon o pár postů zpátky barví, je to popsáno docela podrobně (bonužel nevím ani co je to za ročník, mám to číslo někde ve skříni... někde zhruba uprostřed..)
20.7.2011 11:17 - Ebon Hand
jj, španělka mi dobře sedla.

Byl to speciál "Sešit modeláře Španělská škola". I když Malfine dost dobré jsou i podrobné postupy od někerých významných zahraničních modelářů. Ukazují tam krok za krokem, jak postupovat při patinování.

Teď jsem se vrhnul na M551 Sheridan z Vietnamu, tak postnu nějaké obrázky až s ním trochu pokročím.
20.7.2011 17:21 - Vojtěch
Konečně tank, který bude nějak vypadat, i když je z hliníku :D

(nemá spojitost s kvalitou práce modeláře, prostě ty předválečné obludy nemám moc rád ;) )
20.7.2011 18:27 - Ebon Hand
Věž a pásy má ocelový :-)

Četl jsem o něm pikantnost, že když se při vzdušném vysazení nezažehly brzdící rakety, tak se při dopadu věž probořila do hliníkový korby, což mělo dost devastující účinky na osádku. Takže to radši začali vysazovat bez posádky, ta vyskočila zvlášť a metelila k tanku, nebo při přízemním letu. To taky nebylo ideální, takže mu nakonec zůstal jen ten průzkum. :-)
20.7.2011 18:48 - Vojtěch
Popravdě řečeno vysdkakovat ve většině vozidel bych asi nechtěl :o)
20.7.2011 20:36 - OzzKar
Ebon Hand píše:
Ebon: Luxusní "španělská škola". Podle mě dobře, že jsi zůstal u prachu a něšel do bahna.


To už je spíše Portugalsko. Možná McBrown. Bahna je všuhe hodně a tady by bylo na škodu.
21.7.2011 10:42 - Ebon Hand
Vojtěch: máš recht, já taky ne. Přijde mi to jako plýtvání lidmi, protože nehod u toho byla všude hromada..
21.7.2011 12:31 - Vojtěch
No co... útočné operace, ztráty povoleny. Rudá armáda nepotřebuje ani padáky, když se to vezme ;)
20.6.2013 19:38 - Nachtrose
Ehmm... takze zase trosku nekromancie...

Stejne je podle mne skoda, ze tu tohle tema zapadava prachem. Ale k veci: asi ted bude nejaky volny cas a prostredky a uz delsi dobu premyslim nad tim, zkusit malovani miniatur. S mou motorickou (ne)koordinaci to asi nebude nic uchvatneho, nicmene odhodlani je polovina uspechu ;-) Tak bych mel dotaz na vas ostrilene a zkusene: Co by nemelo chybet v zacatecnicke vybave a ktera znacka barev a naradi se vam nejlepe osvedcila?
20.6.2013 19:52 - Me-dea
Hodně doporučuji černý podkladový sprej od citadel nebo nějaké konkurence. Barvy na něj chytají mnohem lépe než na holý plast / resin / kov.
21.6.2013 07:56 - Nachtrose
Proc zakladovku mi je jesny, ale musi byt cerna? Treba na greenskiny by mi prisla logictejsi zelena.
21.6.2013 08:23 - Jarik
Ja davam prednost bilemu zakladu.
Zalezi na zpusobu nasledneho malovani.
21.6.2013 08:31 - Merlin
Nacht: záleží na tom v jakých barvách budeš mít vyvedenou figurku. Podle toho zvolíš podklad.Nicméně, pokud chceš jen washovat, tak bych zvolil světlej podklad.
Co se týká barev, rozhodně doporučuji vodou ředitelné...na to běžné domácí žvýkáníčko ti budou stačit Agamy, které jsou kvalitou srovnatelné s Citadelou, stejně tak i cenově (je i velké množství barevných kombinací).
Štětce ti podle názvu neřeknu, mám jich doma hromadu...0,3 a výš.

Doporučení na závěr..pokud ti jde jen o nějaké miniatury, které ti budou vochmatlávat hráči, případně je máš k nějaké deskovce, rozhodně bych washoval...udělá to svou práci, namaluješ toho časově mnohem víc.
21.6.2013 09:22 - Nachtrose
Merlin: ano, prioritne mam v planu miniatury slouzici ke hrani. K tem stetcum jsem mel na mysli spise vyrobce, nez konkrrtni typy. Treba jsem zahlid, ze na citadelacke nekdo hodne nadava. Ale nekdo je i chvali. A jak myslis "jen washovat"? Nemaji washe uz z podstaty jen omezenou kryvost?
21.6.2013 09:28 - Nachtrose
Jeste me tak napadlo: jak dloho ty barvy v kelimku vlastne vydrzi? Videl jsem video, kde malovala temer okamzite dalsi barvou na tu predchozi, coz by znamenalo, ze schnou rychle.
21.6.2013 09:28 - Beltar
Nachtrose:
Sprej rozhodně takovej, aby byl příbuznej k tomu co budeš barvit a nebyla to výrazná barva! Takže hnědou, vyblitě zelenou. Bílej byl nejhorší co jsem používal, hodně ti totiž zesvětlí barvy co přes něj natíráš a ty pak potřebuješ víc vrstev, aby jsi dosáhl správného odstínu.
Barvičky si chválím Citadel, štetce teď už kupuji normálně v papírnictví, spíš menší jsou pro začátečníka lepší, protože nebudeš dělat tolik přetahů. Důležité je, aby měl štětec dobrou špičku.
Při barvení postupuj tak, že nejdřív natírej věci co jsou vespod. Například nejdřív natři pokožku, pak šaty co jsou na ní, potom zbroj co je na šatech atd. a potom detaily jako jsou ozdoby, měšce atd. Vykašli se na opravování přetahů, pokaždé, když nějaký uděláš. Teprve až budeš mít celý model namalovaný, tak se vrhni na přetahy a opravuj je v obráceném pořadí, než jsi maloval první. Nejdřív oprav zbroj, pak šaty, pak kůži... Jo a nepoužívej moc silné vrstvy barvy!
No a až to budeš mít celé hotové, tak použij wash, na tmavé stvůry jako goblini, nemrtví, atd. doporučuji hnědej a nemusíš šetřit, krásně ti je umaže. Na wash elfů, rytířů a jinejch zářivejch věcí je třeba s ním šetřit.
Přijde mi, že člověk nemusí ovládat ty úžasné malířské techniky, stačí čistě nabarvený model, zvýrazněné detaily, wash a je to super.

Tady je pár mejch pokusů z dávnejch dob s DnD miniaturami:

https://www.facebook.com/schovanec.jindrich?ref=tn_tnmn#!/media/set/?set=a.1243533024182.29352.1705069603&type=3
21.6.2013 09:30 - Beltar
Nachtrose píše:
Jeste me tak napadlo: jak dloho ty barvy v kelimku vlastne vydrzi? Videl jsem video, kde malovala temer okamzite dalsi barvou na tu predchozi, coz by znamenalo, ze schnou rychle.


Pokud se naučíš používat správné množství vody, tak to schne fakt rychle. Většinou barvím 3-5 modelů najednou, takže je střídám a nikdy nemám problém s tím, že bych musel čekat na schnutí.
21.6.2013 09:37 - Merlin
No...asi takhle..já dříve "lajnoval", ale to bylo jenom u figurek na výstavku. U herních jsem se rozhodl se netrápit (zvlašť např. u Descentu, kde jsou desítky figurek). A washuju je. Výsledek je myslím dost dobrý. a ano, máš pravdu, že mají omezenou kryvost...o tom to je. Namaluješ figurku světlejšími odstíny (wash ji ztmaví), nemusíš se bát detailů, ani stńování. Následně ji celou přetřeš washovýma barvama (teda jednou,abychom si rozuměli). Tím docílíš stínování a vyrýsování detailů. Pak jednododuše uděláš drybrush a doděláš třeba detaily očí a jiných věcí...
21.6.2013 09:39 - Merlin
Taky maluju většinou několik modelů naráz.
21.6.2013 10:01 - Nachtrose
Merlin: uz Te asi chapu. Nejpve jsem myslel, ze chces poyzivat pouze washove barvy 0:-)
21.6.2013 10:07 - Merlin
Nééé..ty jsou složený z pigmentu a oleje :) s tím bys moc nenamaloval :)
Jinka vrstvu washe si musíš tak nějak odzkoušet kolik toho je potřeba, aby to nebylo moc. A používat světlejší barvy
21.6.2013 10:14 - Nachtrose
Beltar: premalovani nekterych figurek z DnD byl prvotni impulz :-)

Merlin: Tvoje obrazky mi nejak nefunguji

btw. pouzivate neco takoveto?



Me ty 28-32mm miniatury prijdou desne titerne na malovani volnym okem...
21.6.2013 10:16 - Beltar
Mě naštěstí oči ještě slouží, takže namalovat prstýnek s kamenem na prstě 5 cm vysokého čaroděje je spíše problém štětce :D.
Ale jestli nejsi slepej jak patrona, tak ti bude stačit nějaké dobré světlo. Spíše studené bílé, žluté teplé ti mění odstín barev.
21.6.2013 10:20 - Nachtrose
Prave oko mam tupozrake, leve je v pohode.
21.6.2013 10:23 - Merlin
nefungují? já je mám zobrazené normálně
21.6.2013 10:35 - Nachtrose
Ani Mozilla ani Chrome mi je nezobrazuje.
21.6.2013 10:36 - Beltar
Explorer taky ne :-)
21.6.2013 10:56 - Merlin
mě už taky ne...
21.6.2013 11:02 - Merlin
Tak jsem to dal sem

http://imageshack.us/gal.php?id=q5SokuTj2OSnzuXKmg





21.6.2013 16:17 - Element_Lead
Wow merline dost dobry
22.6.2013 11:51 - Merlin
yashmaru: dík..ale je to fakt jen základ...pro otlapkávání hráčema...to stačí
10.7.2013 20:38 - Nachtrose


Neni to primo k miniaturam, ale kdyz uz tady pomalovavame... Jaka by byla podle vas nejlepe kontrestni barva k te cervene a bile? Aby to bylo na prvni pohled rozeznat a nepletlo se. Chcel bych si z toho udelat neco ve stylu WoD kostek pro SR.
10.7.2013 21:37 - Me-dea
Opačná barva k červené je azurová, zelená nebo modrá. Color wheel
10.7.2013 21:57 - Nachtrose
Ja zvazoval nejprve treba cernou, nebo zlatou. Ale kamos ma rudou d20 s cernym a je to dost bida ( i kdyz tomu napomaha jeste pouzite pismo ), i kdyz ta cervena je o neco tmavsi.
11.7.2013 08:42 - Merlin
já bych je nechal takhle
12.7.2013 06:32 - Malfin
Ty vaše fotky jsou úžasné. Zajímalo by mne, jak dopadly ale Vaše prvotiny? Líbí se mi to a třeba bych to i zkusil, ale myslím, že bych to pěkně zpatlal. Jaké byly začátky? Máte taky nějaké "nepovedené miniatury" vyfocené? :)
12.7.2013 08:38 - Nachtrose
ja mam ted doma asi tri tucty miniatur na pokusy ;-)
12.7.2013 12:54 - Merlin
Malfin: samozřejmě, že mám doma první pokusy :D to bylo ještě do warzony blahé paměti a nedá se říct, že bych byl hrd :)
12.7.2013 15:50 - Jerson
Svou první nabarvenou maniaturu mám ještě pořád doma v takovém stavu, v jakém skončila. I když je pravda, že jsem jich vlastně tak moc nenabarvil.
16.2.2014 23:19 - Nachtrose
Tak jsem se konečne dostal taky k tomu, abych si zkusil barveni. a vysledek? Lepsi, nez jsem puvodne celak, ale k dokonalosti to ma setsakramentsky daleko :-D





Uz mi chybi jen podstavec a nalakovat.
4.9.2014 09:26 - Nachtrose
Může se barva "skazit"? Mám barvičky Valejo a jednu jsem teď otevřel a zjistil, že je to jen hrouda pigmentu v řídké vodnaté tekutině. Nejde roztřepat, ani rozmíchat špejlí. Tuší někdo, co s tím?
4.9.2014 10:37 - Merlin
může :) ..někdy to jde zachránit, ale většinou ne :)..mám jich doma takhle mrtvých hromadu
4.9.2014 11:20 - Nachtrose
Tak to bych měl asi reklamovat, protože tuhle jsem otevřel prvně :-D Ale do Prahy se mi kvůli tomu nechce ;-)
4.9.2014 11:42 - Merlin
No..a jak dlouho ji máš doma? .)
4.9.2014 12:20 - Nachtrose
Asi 9 měsíců.
4.9.2014 12:42 - Vojtěch
Hele, není v té kouli barviva další, menší barvička?
4.9.2014 13:07 - Nachtrose
Vojtěch píše:
Hele, není v té kouli barviva další, menší barvička?


Nějak nechápu o.O
4.9.2014 13:24 - Vojtěch
Po 9 měsících se v barvě vyskytnul podivný kulatý útvar, tak až se to narodí...
4.9.2014 13:28 - Nachtrose
Já ale netvrdil, že je kulatý. Navíc to je momentálně mnohotvar rozvrtaný špejlí a ne, žádná další barvička v něm nebyla.
4.9.2014 13:29 - Merlin
:) Nacht: no to se pak nediv :) Já to tak mám po roce taky :)
4.9.2014 13:29 - Merlin
Nacht: 9 měsíců..podivný zárodek v tekutině...nic?
4.9.2014 13:32 - Nachtrose
Merlin: ale je to jediná z asi 30ti, co mám. Ostatní jsou v pohodě.

a mám trochu frmol v práci, tak přemýšlím nad jinými věcmi, než vtípky...
4.9.2014 13:35 - Merlin
:) dva..muž, žena...:) 9 měsíců, něco uvnitř :)
4.9.2014 13:36 - Merlin
Merlin píše:
ale je to jediná z asi 30ti, co mám. Ostatní jsou v pohodě

mohla být stará už v obchodě. nebo jsi s ní jedinou netřepal. Občas to chce protřepat, když ti stojí
4.9.2014 13:39 - Sparkle
Ono se říká že garantovaná životnost těch Vallejo barev je 1 rok. Potom už se některý můžou zkazit, naprostá většina jich vydrží x let ale některý holt ne.
4.9.2014 17:22 - Ebon Hand
Tohle je trochu nešvar akrylu. Vysrážení pigmentu provází všechny barvy. Třeba u Humbrolu je díky olejovosyntetické bázi možnost rozmíchat hroudu pigmentu i po řadě let. Pokud se zkazí, tak to poznáš hned, protože pigment zhrudkovatí. Akryly se občas zkazí a tam už to nezachrání ani dlouhé míchání. Vlastně to poznáš tak, že po několika minutách míchání je hrouda pořád stejná a "voda" kolem nehoustne pigmentem. Pokud si chceš udržovat barvy bezpracně v kondici, tak doporučuji jednou za čtvrt roku vzít barvy v krabici do auta za běžnýho počasí (ať je neuvaříš, nebo nezmrznou) a normálně je tam celý den povozit při běžném ježdění. Bržděním a zatáčkami se sami promíchají, aniž by si je musel jednotlivě otvírat. A taky doporučuji míchat elektrikou, buď minivrtačkou, nebo si na starý elektrický kartáček udělej nástavec třeba jen na nataženou kancelářskou svorku. Je to neskonale rychlejší a efektivnější. :-)
4.9.2014 17:49 - Nachtrose
Ja je teda standartne "rozhrkavam", ale celkem z toho boli ruka :-D
4.9.2014 18:02 - Gurney
Mě se osvědčilo po prvním otevření přihodit do lahvičky nebo plechovky pár airsoftových kuliček, s barvou pak mnohdy stačí k promíchání jen chvíli třepat.

Jinak kostlivec je fakt povedenej.
4.9.2014 18:09 - Nachtrose
Jo... airsoftky me nenapadly... jelikoz delam v zavodu na loziska, zkousel jsem to s loziskovejma. Nebyl to moc dobrej napad...
4.9.2014 18:11 - Gurney
neumyls je?
4.9.2014 18:13 - Nachtrose
Umyl. I v saponatu, i v lihu. Jenze po case zacli v te barve rezivet :-/
4.9.2014 18:14 - Gurney
Tak to bych taky nečekal že se stane. A jenom v akrylu nebo i syntetice?
4.9.2014 18:53 - Nachtrose
Syntetiku nemam.
5.9.2014 07:13 - Jerson
Já do barevhážu broky osušené od oleje a je to super na míchání. airsoftové kuličky jsou moc lehké, broky. to zamíchají lépe.
10.9.2014 14:10 - Nachtrose
Po dlouhe dobe konecne hotovo:

10.9.2014 14:25 - ShadoWWW
hezký!
5.1.2015 14:24 - Nachtrose
Tuší někdo z vás modelářů, co přesně je "Pergamen paper"? Používá se to do wet palette a je to podobné pečícímu papíru, ale bez tekutinám odolné povrchové úpravy. Chtěl bych si zkusit práci s wet palette, ale díky neznalosti překladu nevím, jak přesně ji vyrobit :-/
5.1.2015 15:12 - ShadoWWW
že by toto?
5.1.2015 16:38 - Nachtrose
Se asi pujdu stydet do kouta :-) Jsem to nezkusil prelozit doslovne. Btw. mate s vlhkou paletou nekdo zkusenosti? Jsem premyslel, ze podle popisu by tomu snad mohl byt blizkej i "pauzak" ( taky momenralne ale nemam zadny na vyzkouseni, proto ten dotaz ).
6.1.2015 11:44 - Malfin
Já mám jiný dotaz, mimo malování a modelování. Jak velký rozdíl je mezi figurkami od wizardů a pathfinderu? Jsou některé větší? Nebo se dají libovolně zaměňovat? Když postavím vedle sebe draka od wiazardů a hobita od pathfinderu nebude hobit větší nebo tak? :)
6.1.2015 12:20 - Vojtěch
Pathfinder používá stejně jako Wizardi palcové čtverce, takže jsou stejné. Nevím, jak ty 5E, ale ty co jsem viděl dosud z 4E a miniatures se vedle Pathfinderovských poznaly akorát podle toho, co měly na spodku (a podle toho, že 4E měla rasy vizuálně docela unifikované divně hranaté zbroje a šperky trpaslíků, thieflingové s charakteristickými rohy, dragonborni a případně warforged. V Pathfinderu zase gonómové mají jasně barevné vlasy a elfové úplně černé oči... no a taky draci, které mají wizardi chráněné obchodní značkou se v PFRPG vizuálně liší a taky tam nejsou Mind Flayeři a Beholdeři, kteří nejsou OGL).
8.1.2015 08:00 - Nachtrose
Nachtrose píše:
Tuší někdo z vás modelářů, co přesně je "Pergamen paper"? Používá se to do wet palette a je to podobné pečícímu papíru, ale bez tekutinám odolné povrchové úpravy. Chtěl bych si zkusit práci s wet palette, ale díky neznalosti překladu nevím, jak přesně ji vyrobit :-/


Pokud to nekoho zajima, tak jsem vcera konecne sehnal pauzovaci papir a vyzkousel to s nim. Nemam sice s cim srovnavat, ale podle mne byl vysledek uspokojivy a pouzitelny. Barvy nezaschnuly ani po cele noci a to byla ta paletka nezakryta.
8.1.2015 09:27 - Almi
Malfin: Obecně - oboje figurky jsou stejně velké. Jak psal Vojtěch, je drobný rozdíl v jejich designu, ale ten je v pohodě. Jen, figurky z posledního roku (zejména ty pro DnD 5e, jsou předražené, odfláklé a hnusné. Zejména v porovnání se srovnatelným ekvivalentem z dob dřívějších nebo ze současných figurek pro Pathfinder. Pikantnější je to o to víc, že pro oba herní systémy je v současné době hlavním dodavatelem figurek WizKids. Je prostě znát, že 5e je pouze brand určený k dojení peněz :(

Proto varuju i před nákupem Battle wings, nebo jak se ta kopie od wizardů jmenuje. Figurky jsem měl možnost si prohlédnout na živo a je to otřes. Zejména za tu cenu. Nejlepší jsou asi figurky ze starých edic, nebo docela hodně slušné (zejména v porovnání se současností a cenově taky) z Dungeon Command - věci odtud použiješ snad všude, včetně deskovky Castle of ravenloft a jejích pokračování.
8.1.2015 09:35 - Merlin
Figurky z DC jsou vesměs původní figurky z DnD Miniatures. Stejně tak i figurky z Castle of ravenloft (tam jsou nebarvené).
8.1.2015 10:06 - Almi
Merlin: Nejstarší DC byly koncipovány tak, aby tam byla vždy (aspoň) 1 nová figurka. V posledních krabicích (nebo krabici) se ten poměr ještě zvýšil, orkové snad mají komplet nové figurky. Ale i kdyby ne - staré se většinou nedají sehnat a jsou kvalitnější, než současná produkce. A za tu cenu je to nádhera (kdo viděl ceny a figurky pro 5e, pláče). Dokonce i nenabarvené figurky pro Ravenloft jsou použitelnější, zejména pro lidi, co rádi barví.

Ze současné produkce figurek mne osobně zaujali jen kompletní Goblini od Paiza a obdobně krabice s nemrtvýma. Oboje nádherně zpracované, stojí to za to. Pak jsou ještě docela zajímavé speciální velké figurky od Wizkids dělané pro Paizo, plné detailů, nápadité. A za výrazně rozumnější cenu, než totéž pro 5e, které má figurky navíc značně odfláklé (jediné, co se mi na nich líbí je třeba u draků zachycení dynamiky pohybu).
8.1.2015 10:21 - Merlin
Rozhodně musím souhlasit, že staré edice DnD minis byly neskutečně kvalitní. Navíc poměr cena/kvalita. Lituju jen, že jsem jich tehdy nekoupil víc, když byly ještě dostupné. Dnes se booster starších edicí šplhá do neskutečných výšin a i ty běžné common figurky co mám doma pohybují kolem 100 korun za kus. neřkuli ty rarka. (vzhledem k tomu, že jich mám doma tak 1200 ks, začíná v tom být celkem majlant)
Kvalita pak začala klesat kolem posledních dvou řad. úplný závěr už byl fakt děsný (hrdinové a padouchové a tematické řady).
Bohužel figurky 5e jsou v dnešní době naprosto nepoužitelné, jelikož poměr cena/kvalita je naprosto mimo. Jsou neskutečně škaredé, odfláknuté (nejspíš děti v Čajně nedostaly slíbený dolar).
8.1.2015 10:29 - ShadoWWW
Nejhorší je, že nové figurky vypadají na obrázku nebo na digitální prezentaci pěkně. A pak člověk otevře balíček a málem se poblije. (Měli by ty balíčky dělat větší, kdyby k tomu skutečně došlo. ;-))
8.1.2015 10:52 - Vojtěch
Otevírej boostery nad kýblem. Můžeš se pak zbavit obsahu i s figurkou, která je od sajrajtu k nerozeznání, pokud tuto reakci vyvolala.
8.1.2015 12:00 - kin
Já vám nevím, kámoš v Plzni si pořídil jedno balení nových figurek pro dnd5e, a mě se vážně líbili, dobré pózy i nabarvení. Tak buď měl on nějaké dobré balení, nebo vy nějaká špatná :)
8.1.2015 12:05 - Almi
kin: Víš, kdybys věděl, kolik ho stály, zvracel bys taky.. :) Víš, cena je o dost vyšší než dřív nebo u srovnatelných balení jiných. A zároveň je figurek polovina! Jako, já si jedno balení nechal otevřít v Mephitu (neodolal jsem) a pak si to z lítosti koupil. Velká figurka se mi hodila, není špatná, ale dle názoru kolegů je to odfláklé. A to nemluvím o ceně - za tu cenu bych měl ještě předloni rarkovou nádhernou figurku...

..prostě, nezbývá, než se těšit na to, až se rozšíří dostupnost 3D tiskáren. Na to se těším, jak malej kluk! :)
8.1.2015 12:08 - kin
Jo, málo jich tam bylo. Ale kvalitou se my líbili :)
Kamarád GM v Plzni má známého s 3d tiskárnou, a tiskne si tam různé krabice/sloupy/atd., což my vzhledem k mé sbírce figurek přijde už i užitečnější :)
8.1.2015 12:13 - Vojtěch
Hele, docela se mi líbila 3D tiskárna na Kickstarteru, kde jste mohli za 500 USD (bez dopravy tedy) mít mašinu komplet. Myslím, že se to pomalu blíží, což, Almi :)
8.1.2015 12:19 - Almi
kin: Sloupy a tak říkáš? Ty jo..máš někde ukázky? Přesně tohle by se mi líbilo! Jaké má náklady a tak?

Vojtěch: Ani mi nemluv...těším se, těším! A když si vzpomenu na cenu mé první tiskárny, tak to už skoro odpovídá :)
8.1.2015 12:22 - Nachtrose
Almi píše:
kin: Sloupy a tak říkáš? Ty jo..máš někde ukázky? Přesně tohle by se mi líbilo! Jaké má náklady a tak?


tak takoveto vybaveni chybi i me. bedny, sudy, sloupy, truhlice... blbe se to shani, co jsem tak koukal
8.1.2015 12:27 - kin
Poptám se .)
8.1.2015 12:31 - Vojtěch
Trocha náhražek?
link
8.1.2015 13:38 - Nachtrose
Vojtěch píše:
Trocha náhražek?
link


co mame v praci barevnou tiskarnu, tak by to snad i slo :-D
8.1.2015 20:52 - Vojtěch
Almi - Koukni se na tuhle tiskárnu - hlavně na cenu :-)
8.1.2015 22:49 - Malabar
kin píše:
Kamarád GM v Plzni má známého s 3d tiskárnou, a tiskne si tam různé krabice/sloupy/atd., což my vzhledem k mé sbírce figurek přijde už i užitečnější :)

Tady sou nejake ty ukazky 3D vytisku k miniaturam: www.thingiverse.com uz je to i nabarvene. Dale mam rozdelany barely a truhly, ty jsem jeste ale nedobarvil, tak jsem jeste nefotil :)
Kdyby jste chteli neco vytisknout, tak se urcite domluvime :)
9.1.2015 11:06 - Almi
Malabar: Tak to je nádhera! Fakt pecka. ty sloupy i bedny jsou super! Popřemýšlím.. :)

..jo a elegantní stránky, všechna čest!
12.1.2015 12:29 - Dungo
Ahoj :) mohl by mi někdo poradit stránku kde se dají koupit figurky pro DnD? Ty odkazy co tu jsou nefunguju a když si najedu přímo na tu stránku tak mi přijde že těch figurek je tak docela málo :) libily by se mi figurky typu co byli v Drizzt DoUrden nebo Castle Ravenloft boardgame :) Daji se někde sehnat nebo byli vytvořeny jen pro tyhle deskovky?
12.1.2015 21:02 - ShadoWWW
Games Workshop, kdysi jednička na trhu s LOTR miniaturami, se na burze stále více propadá a nejspíš se dál v tomto roce bude propadat. Rok 2015 tak bude pro figurky spíš špatný rok s nízkou kvalitou, protože jejich tvorba nebude investorsky zajímavá.

Osobně očekávám oživení tohoto segmentu až s nástupem 3D tiskáren pro domácnosti. Pak to bude spíš o prodeji plánů pro tisk než samotných figurek, ale celkově bychom se mohli dočkat velice zajímavého nového segmentu. Když budu hodně velký optimista, tak bych to viděl nejdřív až kolem roku 2020.
13.1.2015 00:13 - Malabar
Dungo: Pokud nechces kupovat jednotlive kusy z aukci, tak je docela zajimavou volbou toto:
http://www.svet-her.cz/dungeons-dragons-the-legend-of-drizzt/
nebo
http://www.svet-her.cz/spolecenske-hry/dungeons-dragons-wrath-of-ashardalon/

Vyhodou je, ze to je velke mnozstvi figurek za docela dobry penize a navic se to da hrat i samostatne. Nevyhodou muze byt ze figurky nejsou barvene. Barvenou alternativou by mohl byt dungeon command.
http://www.fantasyobchod.cz/dungeon-command-heart-of-cormyr-p-7496.html#27706390

Dalsi moznosti jsou jine hry. Napr descent.
13.1.2015 00:43 - Malabar
Další plody 3D tiskarny jsm se dokopal nabarvit:



13.1.2015 00:56 - Dungo
Čus no právě obě hry mám :D teda ashardalon ne ale mam castle of ravenloft, poslední mám v plánu koupit taky :) nooo na ty commandy sem taky koukal a čekám na výplatu jak na smilování boží, abych mohl objednávat :D no koukám že sem se do DnD pustil trošku pozdě no :D hold moje smula a budu si muset vystačit s tím málem co je k mání :D a ještě dotaz, má cenu kupovat ten booster za cca 300,- kde jsou 4 random miniaturky z tyranny of dragon?
13.1.2015 09:13 - Nachtrose
Dungo píše:
ještě dotaz, má cenu kupovat ten booster za cca 300,- kde jsou 4 random miniaturky z tyranny of dragon?


Dungo: co tu psal drive Almi, tak ani ne.
13.1.2015 09:52 - Jarik
Mne osobně se nakonec ukázalo byt dost vhodné a cenove vyhodne pouzivat figurky z WH. Případně třeba gobliny z LOTR.
Je fakt, ze některé nestvůry nemají, nebo maji jiné, ... ale to je drobnost řešitelná home made.

Ale i já lituji, ze se již nedají pořídit originály za rozumný peníz,
13.1.2015 10:28 - Alwaern
Takže je asi dobře, že doma pořád sedím na několika tisících paňáců z dob starých DnD Miniatures :)
13.1.2015 10:37 - Merlin
Alwaern píše:
Takže je asi dobře, že doma pořád sedím na několika tisících paňáců z dob starých DnD Miniatures :)

přesně tak :)..navíc jejich cena stoupá :)
13.1.2015 11:26 - Babaj
no pokud na nich sedite.. tak to uz z toho mate miniaturni slisovanou miniaturobrikerku
13.1.2015 12:48 - Almi
Alwaern: Hmm.. a kde přesně na nich sedíš? Prozraď nám jejich adresu...u nás by tvým figurkám bylo líp.. :)
13.1.2015 13:03 - Vojtěch
Nebudou už krapet do oblouku... nebo dvou?
13.1.2015 13:51 - Alwaern
V krabici pod postelí na nich sedím... Jelikož většinou mám figurky a plánky ve 2D na velké obrazovce, tak ej momentálně nepotřebuji. Ale klukovi je přes rok, strčím mu hrát paladina, to svede, tomu se ty figurky líbit budou. Zejména Gargantuan Red Dragon hohohoho:)
13.1.2015 21:15 - Atterdag
Chystám se začít s DnD pátou edicí a taky mi chybí figurky. Mám toho hodně nabarveného z Descenta dvojky (i skoro všechna rozšíření), ale z DnD figurek nic (tak před čtyřmi roky jsem je prodal). Přemýšlím o alternativě a napadají mě ty Pathfinder Pawns, případně creature tokeny ze 4. edice DnD. Kdyby to někdo měl a chtěl se toho případně zbavit, rád mu odpomohu:)
13.1.2015 22:12 - Alwaern
Co se týče Creature Tokens obecně, pošli mi PM, mám je v digitalizované formě. Co se týče Pathfinder Pawns, něco bych možná měl, musím se ovšem podívat (dej mi tak den-dva).
29.1.2015 22:02 - Dungo
Tyo musím se pochlubit co se mi stalo :D objednával sem z černého rytíře 2x dungeon commandy a bylo to za 1600 a říkal sem si že to je taková blbá částka a chtělo by to zaokrouhlit :) Nooo tak sem si do košíku příhodil ten poslední kus toho boostru na figurky :) Došlo to a říkám si :bych se po**** kdyby tam byl drak, otevřu to a pomalu vytahuju, a vidím jedno křídlo, hmmm říkám si že by?. vytahuju dál, druhé křídlo a jásám, jooooo bílý drak, sakra sem lucker :D vytahnu to cele a otočím a to pegas :/ vubec mi nedošlo že ty křídla byli hned jiné než drači :D :D :D no chtěl bych vidět ten kyselý ksicht když sem zjistil že to je pegas a né drak :D
29.1.2015 22:38 - ShadoWWW
Dobrý! :D
29.1.2015 22:52 - Malabar
Já si na zkoušku koupil dva, a u jednoho byl taky pegas, naštěstí u toho druhého to byl stříbný drak :)
30.1.2015 01:42 - Dungo
Tak to gratulace teda :-) no chtel bych draka kvuli dobrodruzstvi s tim dolem no :-D
31.1.2015 11:36 - wlkeR
Jj, pańácové jsou teď docela drahá záležitost.

No nicméně já neodolal a koupil D&D Attack Wing starter, jednak abych měl zas něco nového na psaní do třídnic mých kroužků společenských her, jednak proto, že je to prostě jistota že čék bude mít minuíatury červenýho a modrýho draka (brass moc nemusim, ale meh, je v krabici). Zatim jsem to jen vybalil a mazlil se s tim, výsledkem potrhané rukavice (draci mají drápy, zuby, rohy, kdo by to čekal) a jináč zatim spokojenost, oproti třeba mýmu mega černýmu drakovi ze starých minisek je ta kvalita lepší bych řek, a navíc draky zachycuje v letu, což je prostě úžasný :)
31.1.2015 11:40 - wlkeR
Jináč tokeny mam myslim ze 4.5kovýho Monster Manuálu a ještě se tam flákaj nějaký z Lair Assaultu + značky z Encounters (Creature 1, Creature 2 atd). Jestli to vůbec najdu, tak se mi po tom rozhodně stýskat nebude.
31.1.2015 12:28 - Malabar
Attack Wing starter jsem si taky pořídil. Už jsem se k tomu i dostal a párkrát to zahrál a jsem s tím spokojenej. Využívá to sice již zaběhlý systém na ktérém již je XWing a asi i nějakej StarTrack co jsem koukal, ale jelikož to vypadá, že funguje dobře, tak mi to nevadí. Velkou výhodou je, že člověk nekupuje zajíce v pytli.

Do budoucna pěmýšlím nad rozšížením starteru o tu figurku Tiamat, to už je zase ale trochu investice :)
31.1.2015 12:47 - wlkeR
Tiamat mě nebere a Bahamut se mi moc nelíbí. Ale Shadow Black a Silver vypadaj dobře.
31.1.2015 14:09 - Dungo
Kucííí a kolik stojí ten Attack Wing starter? :D
31.1.2015 14:19 - Dungo
A daji se použít pro DnD hraní? nejsou větši nebo tak? A asi neobsahují ty kartičky pro DnD deskovky co? :)
31.1.2015 16:10 - wlkeR
Kolem 1500, to je cca 500 Kč/drak. Je k tomu ale halda matroše k tý hře ke který je to předurčeno. Velikostí bych řek že odpovídaj (pro účely D&D jsou Large), jen podstavec je drobet oversized.
31.1.2015 20:59 - Vojtěch
Když Brasse moc nemusíš, tak ho stříkni jinou barvou ;)
31.1.2015 21:00 - wlkeR
Ne mně se nelíbí ten tvar. Mám radši ty klasický draky, rogala typu brass/gold/copper nejsou moje gusto.
31.1.2015 21:06 - Vojtěch
Jo tak to jo... ale možná by jsi to mohl přefluffovat na draconic cloakera.
2.2.2015 17:15 - JanoS
Ja jsem si poridil 6 boosteru, a mam vseho vsudy jednoho draka (uncommon - Shadow Black) a jenom 3 rare figurky (Ballista, Ballista, Half-dragon fighter)... Trochu zklamani...
2.2.2015 19:44 - Malabar
Mě se "poštěstilo" mít v jednom z dvou zakoupenýcnh boxů neviditelnou lučišnici. Co jsem koukal tak je to asi desně vzácný, ale paradoxně pro mě nepoužitelný :D
3.2.2015 02:22 - JanoS
Co jsem hledal info na netu tak z 1 bricku (8 boosteru) statisticky vypadne:

  • 1 ultra-rare (neviditelna) figurka -- cena cca $10
  • 1 large rare drak -- tohle stoji pres $25
  • 2 rare figurky
  • 7 uncommon figurek
  • 8 large uncommon figurek
  • 13 common figurek, t.j. cca 1 od kazde
15.2.2015 11:34 - JanoS
Vcera jsem otevrel 2 bricky a je to tak.
1 Ultra-rare per brick
1 Large Rare per brick
2 Medium Rare per brick.

Jinak v kazdem boostru je minimalne jeden Large. Obcas se objevi 2 large, a ten druhej Large je VZDY Bronze Dragon (Uncommon).
Pokud nekdo vybira boostery podle vahy, tak ty tezke budou bud 2 large figurky a nebo Frost Giant, ktery je vyrazne tezsi nez vsichni ostatni. Rare draci se podle vahy nedaji identifikovat. Lehky booster obsahuje bud Wyvernu nebo Ogre Mage.

===

Mam na vymenu:

Halfling Bard Invisible (VERY RARE)
Drizzt Invisible (VERY RARE) -- vymenim jen za Red nebo Silver draka
Gold Dragon (RARE LARGE) -- vymenim jen za Red nebo Silver draka
Ballista (RARE)
Half Red Dragon Fighter (RARE)
Black Shadow Dragon (UNCOMMON LARGE)
Bronze Dragon (UNCOMMON LARGE)
Green Dragon (UNCOMMON LARGE)
...plus spoustu U+C

Shanim:
Silver Dragon (RARE LARGE)
Red Dragon (RARE LARGE)
Half Black Dragon Lord (RARE)
Mind Flayer (RARE)
Aarakocra (RARE)
Harpy (RARE)
Orog Orc fighter (UNCOMMON)
Wraith (UNCOMMON)
21.1.2016 08:51 - Zlovlk
Zdravím, pánové a dámy,
vím, že jakožto nováček bych měl držet ústa a krok, ale pokud by měl někdo zájem, hledám DnD miniatury ze starších sérií (ještě od WotC) - rád vyměním, odkoupím, ale zároveň můžu i něco málo odprodat (mám draky, elementály, trpaslíky, pár elfů, kostlivců a nemrtvých..)

Pokud mohu poprosit, piště přímo na chceteme@centrum.cz


Zájem mám i o mapy v dobrém stavu, především z Fantastic Locations (Kromě Fane of Drow, to se mi podařilo už zakoupit)

PS: stále mám zájem :)

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.34029293060303 secREMOTE_IP: 18.218.127.141