Produkty

ShadoWWW
6.11.2009 22:56
Kvalitní dobrodružsví
Většina hráčů hraje RPG kvůli zážitku z odehrávaného dobrodružsví. Mimo dobrodružsví vytvořených na koleně DM vychází i mnohá veřejně. Co si o těchto dobrodružsvích myslíte? U jakého publikovaného dobrodružsví jste zažili nejvíc zábavy? A jaké bylo nejhorší? A předně, co by mělo mít správné dobrodružsví a co by naopak mít nemělo?
Autorská citace #21
10.11.2009 00:02 - Colombo
brrrrr, to zní příšerné. Taktik, watcher.... buildy... to je jak na fóru k MMORPG... BTW. To se to v DnD musí opravdu takhle řešit?
Autorská citace #22
10.11.2009 00:18 - Gurney
Colombo píše:
brrrrr, to zní příšerné. Taktik, watcher.... buildy... to je jak na fóru k MMORPG... BTW. To se to v DnD musí opravdu takhle řešit?

Sis pěkně naběhl, taktik a watcher jsou pojmy z hráčské typologie :D
Autorská citace #23
10.11.2009 00:27 - Colombo
...
Autorská citace #24
10.11.2009 01:21 - Alnag
Souhlasím Colombo, tady ses blamoval takovým způsobem, že to až není hezké. :D

Pokud jsi to stále nepochopil, je to původně Lawsova typologie (upravená), aby popisovala hráčské preference. S buildy to nemá nic společného. Možná, kdybys méně pindal a obtěžoval se přečíst si DMG tak by ses trochu vzdělal.

Tady jen ukazuješ nedostatek přehledu a tendenci hledat akorát špínu.
Autorská citace #25
10.11.2009 06:45 - Blaine
Nachtrose: to je imho spatna volba, protoze takovyhle encounter by se zvrhl na hrozny grind tak po deseti kolech. Coz znamena, ze by cleric drzel nejakou zonu nebo neco takoveho, co by lecilo celou bandu, fighter by mel zapnuty regeneracni stance, wizard by se snazil prisery strkat do zon, ktere by mel vytvorene (napr. zona daze+necro damage na zacatku kola), u druida jeste nevim co by delal, ale pocitam, ze by pravdepodobne taky soupal do zon.A kdyz by se k nam pridal jeste ctvrty hrac se svym avengerem, tak by se svym Ničitelem temných duší, jak pojmenoval svoji poprvačí sekeru, dával basic melee utoky do sveho zaprisahleho nepritele. Takze to neni dobra volba:)

wlkeR: a rozdelili si staty naprosto nesmyslnym zpusobem nebo k tomu rozdeleni maji duvody?
Taktik a rogue je docela dobry pripad, rozhodne lepsi jak treba watcher a rogue, to je totiz kombinace, ktera by asi moc nefungovala. Tomu paladinovi se da mozna trochu pomoc pres toho powergamera, at mu vytuni build, protoze paladin je z meho pohledu nejlepsi defender po prichodu Divine Power.
Po testu na 16. lvl, kdy paladin, avenger a beast druid dokazali projit delve o level vyssi s jednim encounterem navic a jeste se spoustou daily power navic. Jediny problem byl u paladinovych healing surgu. Ve trech se jeste nenaucili, ze musi vic pouzivat second wind.
Takze spravne postaveny paladin, ktery je v bojich aspon prumerne zahrany dovede defendovat mnohem lepe nez cokoliv jineho. Muj osobni pohled. Coz dovede dat watcherovi to jeho uspokojeni, ze parte pomohl prave behem souboje.
Kazdopadne tahle tvoje parta pujde zabit dost stezi - cleric a shaman a jeste jako bonus k nim paladin? To jsou tri healeri, muselo by se neco hodne pokazit, abys je zabil, pokud se budes drzet navodu.
Autorská citace #26
10.11.2009 15:35 - Sosáček
Tak v dnd dmg hledat neco o hracich ... to moc lidi nenapadne. O encounterech bych chapal, ale o roleplayi? Co by to tam delalo?

( :D )

Jinak, whitewolfove maji ukazkovy hry pro upiry, magy a vlkodlaky velmi dobre udelany, ostatni sajou a exalted nejvic (je to dungeon crawl, wtf?). ale ty prvni tri jsou super, plny hustych odhaleni, hratek s dejem, prekvapek a tak.
Autorská citace #27
10.11.2009 15:44 - Nachtrose
Postak: A kde tu nekdo mluvil o roleplayi? A proc by nemela byt tipologie hracu v DMG? Vis vubec, co se pod tim pojmem skryva? Ocividne ne, kdyz tipologii hracu srovnavas s ukazkovymi hrami pro jednotlive postavy.
Autorská citace #28
10.11.2009 15:55 - Colombo
Alnag, Gurney: Ale tady vůbec nejde o to, co je to ve skutečnosti, ale jak to vypadá. Může se tu řešit třeba i pojídání chlupatých knedlíků, ale jakmile k tomu budete používat Taktik, Watcher, build a podobné, pořád to může vypadat jako na fóru nějaké MMORPG (a že jsem jich i pár hrál).
Autorská citace #29
10.11.2009 15:56 - wlkeR
Mají roleplaying důvody... nebo takhle: nikdo nechce mít nízké charisma, ikdyž by tu vysokou hodnotu třeba líp uplatnil jinde; hraju holt s bandou narcisů :D
Ale dobře, posadím powergamera naproti watcherce, kerá bude mezi mnou a actorkou, snad to bude nějak aspoň trošku produktivní, když do ní budem ze dvou stran hustit, ať použije tohle a tamto, a ze třetí strany se nedočká žádné záchrany... :)
Autorská citace #30
10.11.2009 16:20 - Nachtrose
Colombo: jen tak pro zajimavost: jakeze systemy to vlastne hrajes ty?
Autorská citace #31
10.11.2009 16:30 - Colombo
Spíš jakým stylem. Já si představím postavu a snažím se ji co nejlépe pospat skrze systém. Rozhodně se obejdu bez termínů jako je warlord, fighter, tank atp.
Autorská citace #32
10.11.2009 16:44 - Blaine
Colombo: moje postavy se chytaji nejakych konceptu vetsinou pote, co uvidim nejake povolani, pripadne dostanu nejaky napad. Tzn. povolani artificer (viz tady) a ja si vytvoril ne prilis steampunkovou trpaslici, ktera si neustale hraje se svymi gadgety, je hodne logicka a odmita jakoukoliv viru a je ochotna se o tom do krve hadat s paladinem, ktereho ma v parte. Bohuzel jsem s ni hral malo, takze jsem ji nedovedl rozvinout vic.
Dalsi je treba ranger, co ma dve zbrane. Je to pulork, nasadil jsem ho do konceptu Ghurku v britske kolonialni armade. Patril do nejake legie, ma specialni vycvik, ktery se zameroval na to nalezt na bojisti velitele nepratel a co nejrychleji se ho zbavit. Dva mece na zadech, nenavist k orkum, problemy s pitim (z toho duvodu vyhozen s vojska), na odvykaci kure.
Dostanu nejaky napad, podivam se jakym zpusobem by sla nejaka takova postava vyrobit a pak si ji vytvorim a zkusim ji zahrat. Ono se to poji i s buildem. Co chci, aby postava umela a co mi umoznuje system, aby postava umela.
Autorská citace #33
10.11.2009 17:26 - wlkeR
Colombo: Já nevim, mluvim tak, jak mě moji hráči naučili, + používam terminologii 4e, které tu snad drtivá většina lidí rozumí.
Autorská citace #34
10.11.2009 17:26 - Alnag
Colombo píše:
Alnag, Gurney: Ale tady vůbec nejde o to, co je to ve skutečnosti, ale jak to vypadá.


Ano. Přesně tak. Pěkné shrnutí tvého přístupu k věci.
Autorská citace #35
10.11.2009 17:37 - Colombo
Alnagu, nekomentuj můj přístup k věci, když já komentoval jen to, jak to vypadá, ne jak je to ve skutečnosti. O tom jaké je 4e nemám ani páru, tak ji komentovat nemůžu. Co můžu komentovat je jen můj dojem z vašich postů.
Autorská citace #36
10.11.2009 17:43 - tuleník
Čo mi pripomína jeden film o vendette na Korzike, kde síce všetci vedeli, že žena nebola hlavnému postavákovi neverná, ale to tak vyzeralo, a preto ju v hysterickom záchvate doslova "musel" odstreliť uprostred námestia. Lebo "nie je dôležité, ako to je, ale ako to vyzerá".
Autorská citace #37
3.7.2013 19:50 - Element_Lead
Snad nevadi, ze obcas zanekromantim a ozivim nejaky starsi diskuze. Prolizam tu archivy kvuli inspiraci a obcas bych se k necemu chtel i vyjadrit. :p

Moje zkusenost s predpripravenymi dobrodruzstvimi je takova meh. Prvni co jsem videl bylo v drd 1.6 o nejakym kudukovi co ukradl dub s kouzelnymi zaludy. Neco v tom smyslu. Jeste tam byla nejaka hlasna trouba a neco na zpusob vysilacky ve strome. Nemohl jsem to odvypravet v puvodni nepozmenene forme. Uz tehda, jako maly spunt jsem si spoustu blbosti odmyslel a spoustu (pro me) superhustejch veci pridal. :) A to mi zustalo doted.

Cetl jsem Tarie a ty se mi libily. Nevim, kde jsem k tomu prisel, ale mam vylozene odpor k vetsine ceskych veci at uz jde o filmy, knihy, hry. Ale Taria se mi libila. Nebyl to uplne muj salek kavy, ale presto to povazuju za hodne dobry moduly. Pokud nekomu nevadi cestina, tak to jsou moduly, kde po precteni par stranek mate kopec inspirace.

Moduly k DnD pro me byly docela zklamani. Nevadi mi, ze tam je asi o 10 souboju vic, nez bych do hry dal ja. Ja proste nechapu to jejich mixovani potvor. V jedne mistnosti jsou tri gnollove, rudy drak, doppelganger a dva koboldi. Pak jsou zamcene dvere a za nimi jsou 2 impove, 1 zelatinova kostka a 5 orku. Jasne, trochu prehanim, ale proste tenhle dojem mam, kdyz tema knihama listuju. Vetsinou je pro me pouzitelna jenom hlavni zapletka a to s odrenyma usima. Podobnej vysledek bych mel, kdybych si vygooglil list questu k rpg hram.

Pokud by mel nekdo nejake tipy na zajimave dnd moduly, klidne i starsi, tak budu rad. Nechci nad tim lamat hul.

Vlastne se mi libil Keep on the Shadowfell. Sice jsem ho hral zase tak nejak po svojem, ale bylo to skvely, ostatne ten tunning jsem resil tady na kostce.

Moje dobrodruzstvi jsou na jedno brdo, jsou hodne temny, kdyz neni bourka, tak je aspon slejvak. Nemrtvej na kazdym kroku, vsude hladovi ghulove, v lesich vlkodlaci, lidem vladne dekadentni upiri aristokracie. Spousta malych deti at uz je jejich uloha jakakoli. Postavy trpi nocnima murama. Jdou po nich cim dal lepsi najemni vrazi. Neexistuje zadnej problem, kterej by nevyresilo par stop poctive oceli do bricha. Padouchove jsou vetsinou ruzna temne magii propadla svoloc. Mam rad low gritty fantasy. Postavy jsou cynicke a svet taky.

Pokud by jste meli nejake tipy na neco, co by se mi mohlo libit k precteni/koupeni, tak jsem jedno ucho :)
Autorská citace #38
3.7.2013 20:27 - Alnag
Yashamaru: Já jsem pro DnD 4e adaptoval, přefluffoval a upravil několik dobrodružství původně napsaných pro Esoterrorists a Fear Itself hry. Obecně je to ale problém. U 4e většinou pracuji stylem výběr encounterů. Prolézám dobrodružství s cílem vybrat si pěknou bojovou scénu, příběhy si jinak píšu spíš vlastní.
Autorská citace #39
3.7.2013 21:09 - Vojtěch
Pathfinder moduly taky půjdou odehrát myslím. Zkus si stáhnout We Be Goblins (menší modul, ale zadarmiko).
Autorská citace #40
4.7.2013 00:47 - Sparkle
Já si zápletky vymýšlím sama, poslední kampaň se snažím i sepisovat (něco je zde, za kvalitu neručím) a pokud do toho potřebuju vložit dungeon, vykradu ho ze sešitů dobrodružství Dungeon Crawl Classics (jsou to ty pro d20 systém, zde ), je toho fakt mraky, a lidi to v Čechách neznaj.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.087987184524536 secREMOTE_IP: 18.204.42.89