Produkty

ShadoWWW
23.1.2012 19:44
Autorská citace #41
27.1.2012 10:18 - Vojtěch
Encounter je fajná mechanika, možná jen povolit dobíjení, jako u potvor.

Druhá možnost je třeba navázat to na nějakou staminu, které je omezené množství a pak jsi moc unavený, nebo třeba na skill který umožní riskovat, ale taky se spálit, když budu moc blbnout...
Autorská citace #42
27.1.2012 10:20 - noir
Vojtěch: Existuje spousta možností, jak rechargovat encounterovky.
Autorská citace #43
27.1.2012 10:49 - Vojtěch
Jo, vzít si encounterovku, která to umožňuje jiné, nebo nějakou utilitu.
Autorská citace #44
27.1.2012 10:52 - noir
Vojtěch: Ne. Existuje třeba hůl, která ti při kritice obnoví Enc. power.
Autorská citace #45
27.1.2012 10:58 - Vojtěch
A kolikátý lvl? Každopádně dobíjení bez harampádí by nebylo od věci.
Autorská citace #46
27.1.2012 11:12 - noir
Vojtěch: Asi 3-4. Sethi to teď použila s wizardem a fungovalo to dokonala.
Autorská citace #47
27.1.2012 11:16 - Almi
Přesně tak, všechno je jen otázka mechanik. A jako DM možnost znovunabití encounter/daily používám. A rád. Je to hezký reward nebo z důvodu posunu v příběhu. Hlavně je to jednoduchý, přehledný.
Autorská citace #48
27.1.2012 11:53 - Ebon Hand
wlkeR kýblohlav píše:
jestli se v nové iteraci objeví 3.5kovej Grapple, koupim si klobouk a snim ho.

Budu s tebou počítat, počítam, že to proběhne na Dálavě. Slibuji ti chutnou přílohu a šťavnatý salát, aby se ti to dobře polikalo.. :-)
Autorská citace #49
27.1.2012 12:03 - Merlin
Dálava? kdy jak co? :)
Autorská citace #50
27.1.2012 12:15 - Ebon Hand
Myslím že březen?
Autorská citace #51
27.1.2012 12:34 - Merlin
hmm..hmm..to zní zajímavě
Autorská citace #52
27.1.2012 15:46 - sirien
QuentinW píše:
Sirien: Já souhlasim s Esperem. Powers system je super pro mundane classy (warrior, rogue, ranger...) a mana nebo vance pro mágy.

Zrovna pro mundane je powers systém naprosto nesmyslnej, jak už podotkl Jakub - tímhle způsobem můžu vystřelit z luku jen jednou deně - wtf?
Manovej systém pro magii je taky nanic, z čarodějů to dělá nabíjecí baterky a ubíjí to mystičnost, rozebíral sem to už několikrát jinde.

Alnag píše:
Abys vytvořil "husté" praštění, musí být nějakým způsobem vzácné.

Jenže powers nejsou zrovna nejelegantnější způsob, jak to limitovat.
Autorská citace #53
27.1.2012 15:53 - noir
Neznám lepší způsob, jak to udělat. A je to hodně filmové, románové a příběhové. Kolikrát se hrdina zmůže za den na něco výjimečného? Na něco tak výjimečného, že to použije jen v nouzi největší, ale pak to zase vyrazí všem dech a vyvolává pocit WTF, OMG a několik dalších zkratek? Něco, co vyžaduje k použití speciální okolnosti - aby se protivník chybně kryl, aby vklouzl do připravené pasti apod. Všechny ty tajné šermířské výpady, ale třeba taky Indyho vystřelení z pistole, o které nikdo ani netušil, že ji má.

Je to dostatečně abstraktní koncept, aby si ho každý upravil, jak jen chce. Jeho nedostatek je, že aby fungoval, musí GM jet relativně přesný počet encounterů za den. A to někdy saje.
Autorská citace #54
27.1.2012 16:23 - sirien
noir píše:
Neznám lepší způsob, jak to udělat.

Tak napříkald placenou aktivací jako v Storytelling systemu. Ať už relativně lacino za motes (Exalted), středně draho za supernatural source (Blood, Essence, Mana - supernaturálové ve WoD) nebo draho za Willpower (psionika ve WoD).
Autorská citace #55
27.1.2012 16:24 - Quentin
Sirien: To se moc neliší od té many, ne? Možná způsobem doplňování?
Autorská citace #56
27.1.2012 16:28 - Alnag
Sirien: Všichni víme, že věci od WW byly prostě nejlepší, ale přiznejme si, svět na ně ještě nebyl připraven. :))
Autorská citace #57
27.1.2012 16:29 - sirien
Quentin: tohle je systém kterej omezuje schopnosti jako takové a v tomhle směru bych nemluvil o maně, ale prostě o zdrojích. Magie pak funguje jak v Exalted tak ve WoD ještě trochu jinak.

EDIT: Alnag: dával sem příklad z něčeho co mi je blízký, se nemusíš hned urážet jen protože jsem připomněl že věci od WW byly nejlepší, ale svět na ně ještě nebyl připraven. Jsem si jistej že i Ty do nich časem dorosteš :)
Autorská citace #58
27.1.2012 16:36 - Quentin
Sirien: Tak to pls krátce popiš. Kámoš teď u nás hraje manového mága a nestěžuje si. Akorát je ještě na nízkym lvlu, tak ať se kdyžtak vyhnu potížím, než do nich dospěje :)
Autorská citace #59
27.1.2012 16:46 - Naoki
Tak já se připojím k tomu že system poweru se mi zdal pro mundane classy výborný. Nejdřív okusuješ nepřítele pomoci at-willovek (abys zjistil resisty, nebo jestli to náhodou není minion), pak podle situace přistoupíš na encounterovky a v těch těžších soubojích, kdy je potřeba ze sebe vydat uctihodný výkon, barbar praští kladivem do země, tělo mu začne chlupatět a on vstoupí do medvědí zuřivosti. Navíc když i casting classy měly stejný systém tak se nestalo jak v 3.5, že sorcerer vyplýtval všechna kouzla tak si družina musí odpočinout i když by válečník klidně mohl jet dál.
Jdiný problém co jsem u toho zažil je, že při nízkém počtu soubojů (a v 4e obzvláště na vyšších lvlech tam menší počet soubojů prostě je), tak se kouzlo použití daily vytratí ("hele, konečně souboj, tak odpálím všechno a uvidíme se příští týden").
Autorská citace #60
27.1.2012 16:52 - Shako
Naoki píše:
stejný systém tak se nestalo jak v 3.5, že sorcerer vyplýtval všechna kouzla tak si družina musí odpočinout i když by válečník klidně mohl jet dál.


To je hodne dobry postreh.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.066543817520142 secREMOTE_IP: 18.217.144.32