Tak předně bych chtěla poděkovat lidem, kteří se, i když nepřímo, na tvorbě podíleli se mnou:
- týmu DH za zorganizování soutěže (tuším, že Akademie PJů, díl 3), bez ní by tohle dobrodružství vůbec nevzniklo - mně se mnohem líp tvoří, když mám nějaký základ, na kterém můžu stavět (bez ohledu na to, zda výsledný produkt bude mít s tím základem ještě něco společného), než když všechno vymýšlím z ničeho
- Sirienovi za doporučení přečtení Dead Rock Seven, ze kterého jsem mohla vykrást strukturu zápisu - ta je fakt o dost lepší, než to, co jsem tam měla původně
- všem hrácům, kteří se podíleli na testování a pomohli mi vychytat chyby a nejasnosti
Teď k tomu magickému amuletu - jak píše RoVan, je jednorázový kvůli tomu, že postavy jsou na druhé úrovni a tam ode mě žádný trvalý magický předmět nedostanou. Taky ve městě není nikdo, kdo by dokázal takový předmět vyrobit. Prostě ho posvětí a použitím se posvěcení vyčerpá. (Svěcenou vodu taky použitím "neznesvětíš", ale prostě vyleješ.)
Nebudu nikoho bít, pokud si to zasadíte do své kampaně a amulet uděláte trvalý, ale mně osobně tam jak tématicky tak herně sedí jednorázový.
Loki:
Takže příště nemrtvé a nekromanty, chápu. :D
Jako jo, pokud by to bylo zasazené do kampaně, tak by asi nějaké prokreslení snesl. ALE! Všechny tři testovací družiny zastavily kouzelníka ještě před vyvoláním, takže pro potřeby one-shotu ten démon samotný není zas TAK důležitý, spíš ta hrozba, ŽE ho chce někdo vyvolat. (Ano, chápu, tři družiny, navíc jen s jedním DMem, je dost malý vzorek.)