Problém sypaných hrází je v tom, že jsou extrémně náchylné k problémům, když se voda přelije přes korunu hráze - rychle se začne narušovat integrita a pevnost hráze, jak se odplavuje materiál z "zadní části" hráze.
Takže v dobrodružství by u takové hráze (kdyby tam byl sypaná a ne bohy vystavěná třeba betonová :)) stačilo "hodit vlnu" proti hrázi (například elementálem, nebo stržením meteoritu do přehradní nádrže) a vlna, přelitá přes korunu hráze by "započala dílo", které by hrozilo protržením.
Jako není to smyslem ani cílem tohoto dobrodružství, to je jasné. šlo mi o možnost, aby rituál způsobil jiné komplikace, než vyvolání z mého pohledu ne moc zajímavého démona ... který vlastně dle svého popisu nic moc nedělá (nebo mi to tak aspoň přišlo).
Ono mít démona, který je rizikem pro město či celou oblast, ale zároveň ho dokáže zničit družina postav na druhé úrovni ... to není triviální.