Produkty

Dalcor
10.5.2007 13:51
Green ronin na svěm fóru prosí fanoušky aby se vyjádřili co považují za samotné jádro Písně a knih a co by se mělo objevit a zavést v RPG. Většina lidí potvrzuje že drsnej bojovej systém, politika, smrtelnost... Co si myslíte vy?
Autorská citace #1
10.5.2007 14:06 - Joe
Áno, nie je to žiadna high-fantasy s čarodejníkmi na každom rohu, ale pripomína mi to drsné severské ságy (teda, dostal som sa zatiaľ iba po tretiu knihu myslím).
Takže realistickosť a uveriteľnosť z hľadiska "normálneho" života v stredoveku. Intrigy. Taktika a stratégia. A podobne.
Autorská citace #2
10.5.2007 14:12 - Alnag
Já bych řekl, že základem jsou intriky, zrada a příbuzenské vztahy. Nějaký systém beroucí v potaz pokrevní svazky by možná nebyl od věci.
Autorská citace #3
10.5.2007 15:17 - Alek
Věrný našemu stylu hraní, mě bude nejvíc zajímat řešení souboje (případně velkých bitev, což bohužel GOO nestihlo, ač to myslim planovalo) a právě ona smrtelnost.
Samozřejmě nemůže chybět politika, i když ta mě v RPG zrovna moc nebere, páč to nejsem moc zvyklej hrát.
A zvědavej budu na to, jak se postavěj k magii a bestiáři, mohli by se rozšoupnout trochu víc než GOO - já vim, Martin tim zrovna nehýří, ale tím líp, aspoň můžou zapojit svojí fantazii. ;)
Autorská citace #4
10.5.2007 15:29 - Dalcor
BTW zcela offtopicově doporučuji Cry Havoc od Malhavocu. Jendnoduchej systém vycházející z Players Option Combat and Tactics ADnD ;)
Autorská citace #5
10.5.2007 15:29 - Dalcor
Magie má být hodně řešená
Autorská citace #6
10.5.2007 15:51 - Alek
Tak to je super...on Martin nahodil v tomhle směru dost možností (hodně konceptů), jen je moc nerozváděl, páč v příběhu chtěl magii držet na uzdě. Tož jsem na to zvědav...
Autorská citace #7
18.5.2007 15:01 - Jiron
Drsnej bojovej systém, politika, smrtelnost a zrada!
Autorská citace #8
31.1.2008 10:15 - Alek
ICv2 informuje o pohybu u Green Roninů ohledně A Song of Ice and Fire RPG.
21. červen - Free RPG Day - první ochutnávka v podobě krátkého dobrodružství A Song of Ice and Fire Quick Play. Vypadá to na měsíc plný novinek...kdo bude dřív? Ochutnávka ASOIAF nebo D&D 4e? ;)
V srpnu pak vyjde celá příručka o 192 stranách, kterou bude následovat dobrodružství Peril at King's Landing. A na podzim se chystá A Song of Ice and Fire Campaign Guide o 256 stranách.
Autorská citace #9
31.1.2008 13:31 - Alnag
No to jsem na to teda zvědavej...
Autorská citace #10
31.1.2008 20:14 - Alek
Já taky, hlavně mě teda zajímá, čim se bude házet. ;) Ale myslim, že 3k6 je bez šance, sic to má bejt naprosto svébytnej projekt na d20 nezávislej.
Autorská citace #11
22.5.2008 22:55 - Alek
Tak Green Ronin rozhodně nevolí taktiku podobnou té Wizardí, takže infa je stále pomálu. Ale aspoň už známe obálku a anotaci. Nu, od obálky jsem čekal něco úplně jinýho, ale není vůbec špatná a třeba se hned tak neokouká. :-)
Autorská citace #12
22.5.2008 23:51 - Alnag
A taky cenu... a počet stránek. Přijde mi to nějaké podezřele stručné. No jsem zvědavý...
Autorská citace #13
23.5.2008 13:43 - Petr ´Jezevec´ Pouchlý
Cenu tam mají. 35 dolarů za knihu se 192 stranami, v plné barvě. Nebo .pdfko za 18.
Autorská citace #14
23.5.2008 15:49 - Alnag
Jezevec: To víš, jsem zmlsaný z D&D, kde za 35 dolarů těch stránek dostaneš přes tři stovky. :))
Autorská citace #15
8.6.2008 19:00 - Alnag
Takže novinky - A Song of Ice and Fire Roleplaying bude mít dvě základní příručky, jednu pravidlovou a pak Campaign Guide.
Green Ronin píše:
The game has two core books. The first, A Song of Ice and Fire Roleplaying, provides the rules. It covers everything from character and house creation to intrigue and mass combat. The second book, A Song of Ice and Fire Campaign Guide, describes Westeros in lavish detail, providing full details on all the major regions and principal players of the game of thrones. Supporting the two core books is Peril at King's Landing, an adventure to help you kick-start your campaign.
Mnohoznačně zajímavý a zároveň nic neříkající je i první designer journal.
Autorská citace #16
8.6.2008 20:34 - Alek
Jj, standard, už jen ten monstrák chybí. :-)
Každopádně se to blíží, 21. má vyjít ta první oficiální ochutnávka...taky už by mohli vyjít s něčim konkrétnim, aby nalákali. Tak snad se v tom journalu s něčim vytahnou.
Pobavila mě další nová zkratka, SIFRP...si řikam, co vymyslej příště. Pomalu, abych tu někde založil slovníček s vysvětlivkama těch zkratek. :-)
Autorská citace #17
11.6.2008 22:06 - Alek
Další příspěvek v zápisníku Green Roninů je už mnohem konkrétnější. Týká se role kostky ve hře. A hlavně systému ověřování. Nu, ve zkratce, zvítězila nakonec klasika, tedy šestistěnka. Počet kostek je závislý na schopnostech a zkušenosti postavy, takže dobrá postava si asi docela zahází. Vlastně to není asi nic moc nového, podobný systém už jsem někde viděl...snad TriStat?
Autorská citace #18
16.6.2008 21:52 - Alnag
Vyšel další designer journal. Tentokrát o "abilities", což jsou zřejmě klíčové koncepty hry.
Autorská citace #19
17.6.2008 10:33 - Joe
Preložil som prvú časť dizajnérskeho žurnálu Green Roninu. Kto chce kam, pomôžme mu tam.
Autorská citace #20
17.6.2008 11:51 - Joe
Preložil som druhú časť dizajnérskeho žurnálu GR.
Ako sa do hory volá, tak sa z hory ozýva.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.083276987075806 secREMOTE_IP: 3.145.60.29