Prostředí

ShadoWWW
14.8.2009 19:34
Setting roku 2010 - Dark sun
Právě bylo na Gen Conu oznámeno, že settingem pro rok 2010 bude remake Dark Sun pro DnD 4E.

Těšíte se?
Autorská citace #1
14.8.2009 19:50 - Alnag
Můžu k tomu říct jen tohle: Hustý!

Trochu jsem to čekal (ano, vím jak to zní, ale spekulovalo se o tom, že to bude DS kvůli psionickým povoláním v PHB3.) A jsem zvědavý jak se poperou s převodem DS do 4E...
Autorská citace #2
14.8.2009 20:18 - noir
Hip, Hip, Hurá! Ať žijí tri-kreenové, hobiti kanibalové a ekologie! A já se bál, že to bude Dragonlance. WOTC válí!
Autorská citace #3
14.8.2009 20:29 - noir
Díval jsem se na Wizardy a vypadá to, že setting bude pre-Prism Pendant. TO znamená, že revoluce Sadiry, Rikuse a dalších bude jen jednou z alternativ, jimiž se vývoj může vydat.
Autorská citace #4
14.8.2009 20:33 - Geralt
Obava z Dragonlance byla vcelku zbytečná, WotC totiž pro rok 2010 pozastavilo vydávání knižních románů, takže by bylo nesmyslné pouštět na trh samotný setting.

Nu, můžeme začít pomalu nové kolo spekulací, kdo že bude tím šťastným v roce 2011.
Autorská citace #5
14.8.2009 20:47 - ShadoWWW
Pro rok 2010 jsem tipoval Dragonlance nebo Dark Sun. Psioni naznačovali spíš Dark Sun.
Na rok 2011 osobně tipuji buď Dragonlance nebo úplně nový setting (žádný remake).
Autorská citace #6
14.8.2009 20:53 - Alnag
Já na rok 2011 tipuju buď the World (tj. PoL setting, který se sice Wizardi dušovali že nebudou konkretizovat, ale znáte to...) nebo Ravenloft.
Autorská citace #7
14.8.2009 23:11 - kin
Tak tohle je setting o kterym toho moc nevim, ale to co vim mě doopravdy zaujalo...těšim se na rok 2010 :)
(hlavně kanibalističtí hobiti .))
A i ta obálka je pěkná.
Autorská citace #8
15.8.2009 02:55 - pipux
ShadoWWW píše:
settingem pro rok 2010 bude remake Dark Sun pro DnD 4E

Pro skalní fandy určitě dobrá novinka; taky otázka, kolik nového DS edice r. 2010 přinese, ale ...

Mám pocit, že v poslední době se hodně recyklují nápady let osmdesátých a devadesátých ... tak třeba Terminátor, Monkey Island, Battlefield 1943, Wolfenstein, Bionic Commando, a tak dále ... je to všude.
Autorská citace #9
15.8.2009 05:38 - Lokken
Nepatří to sem, nicméně pokud někdo sháníte starší česká vydání románů z DS tak jsem je včera zahlédl v antikvariátu brněnského Arrakisu (bylo tam taky dost starších Dragonlanců). To jen tak mimo téma.

Jinak znovuoživení DS je myslím dobrý tah, jak zatím 4.E nehraju tak tuhle příručku si pravděpodobně pořídím :-)...
Autorská citace #10
19.8.2009 09:52 - Vannax
Pár doplňujících informací k DS4e:
* pro DnD 4e je vytvořená nová typ postavy Psion, což má být jakási alternativa psionika. Zde naleznete preview k článku o psionovi, který buď již vyšel nebo teď vyjde v časopise Dragon. Samozřejmě - preview je dostupné jen pro ty, kdo si předplatili přístup do D&D Insider....

* k Dark Sunu by měla být znovy vydána série Prism Pentad a kromě toho mají vyjít i nové novely.
Autorská citace #11
19.8.2009 09:57 - Blaine
A je mozne (z toho co jsem pochopil v tom clanku) ze daji postavam "psionicke" buildy. Sice by me to prekvapilo, ale v DS by to davalo logiku. A ted jeste jak se poperou s fanouskovskou rage, kdyz budou implementovat goliathe, dragonborny, devy atd.:)
Autorská citace #12
19.8.2009 09:58 - Lotrando
Psion bude v srpnové kompilaci a je to class z PHB 3. Vyšel dost nešťastně, formou prolinkování powers na Compendium, což bylo dost nepoužitelné.


EDIT
Blaine: podobně jako v Ebberonu, některé rasy chybí zcela, jiné jsou jen okrajové a nikdo je nebere vážně.
Autorská citace #13
19.8.2009 10:54 - ShadoWWW
Psion vyšel už v červencové kompilaci Dragonu. Jeho powwers jsou bohužel nalinkované na Compendium nebo mrkněte sem. :) (heslo půjčené od Uši...)
Autorská citace #14
19.8.2009 10:56 - Lotrando
já si říkal, jestli to nebylo dřív :)
Autorská citace #15
19.8.2009 11:21 - Vannax
Pro ty, kteří to zatím nezaregistrovali, tak officiální stránka www.athas.org razantně změnila vzhled a teď už se skutečně tváří jako oficiální stránka pro Dark Sun. Konečně vypadá přehledně a dá se tu teď kromě níže uvedených fan-made materiálů najít i spousta zajímavých článků.

Ke stažení tam najdete spoustu fanovských materiálů k 3,5 edici pravidel. Mimo jiné:
- character sheet
- základní pravidla pro 3,5e s názvem Dark Sun 3
- doplňující pravidla Life Shaping Handbook; Athasian Emporium
- rozšiřující příručky City state of Draj; Legends of Athas; Faces of the Forgotten North; Trade Lords; Villages of the Wastes; Wisdom of the Drylanders; Terrors of the Dead Lands;
- dobrodružství Dregoth Ascending; Tyrian Conspiracy; Whispers of the Storm
- bestiář Terrors of Athas
a samozřejmě Prestige Class Appendix Volume I and II
Autorská citace #16
19.8.2009 11:46 - noir
Blaine: Díky genetickým manipulacím půlčíků jde vysvětlit jakákoliv rasa. A hrát třeba gnóma v Nibenayi, to by mohl být velmi zajímavý, byť zřejmě krátký, příběh.
Autorská citace #17
23.10.2009 22:14 - Alnag
Trochu to opráším nějakými drby ze zákulisí, co říkáte...

Něco málo o dragonbornech v DS

Richard Baker píše:
OK, on to D&D stuff... First piece of news: Dark Sun has left design/development, and is now in editing. I've been working furiously on various pieces of this project since May, so it's a great feeling to move on. In my last couple of weeks I was working on smoothing out the writing and presentation in a few spots, trying to marry together the tone and style of several different authors and looking for anything that needed adding at the last minute. For example, Rodney Thompson came to bug me a couple of weeks back about the dragonborn entry in the Races chapter. (They get an "Other Races" style entry sort of like the ones from the FRCG or the Eberron CG.) He pointed out that while we'd tied them in with the world story well enough by marrying the dray concept with the dragonborn concept, we hadn't really done anything different with the essential character of the race. (In Dark Sun, elves are nomadic raiders, gypsies, and thieves; halflings are fierce warriors and cannibals; and so on.) In our design draft the dragonborn/dray were a race of mercenary warriors... not really all that far off their core D&D identity. If we were going to include a Dark Sun take on dragonborn at all-and we felt pretty strongly that we ought to, since there are plenty of players out there who are new to the game with 4th Edition and regard dragonborn as part of the game's core identity, just as much as elves or dwarves-then we ought to say something new about them and challenge the established conceptions of the race.



Anyway, Rodney's point challenged me to think hard about the dragonborn and what sort of Dark Sun "spin" we'd put on the race that would make them distinctly Athasian. My first response was "They're a race of bloodthirsty killers!" because really, that should be your first response to anything in Dark Sun. But that was a little too easy, and I tried to really think it through. It occurred to me that the noble-warrior theme for the race talked a lot to their natural Strength boost... so what would talk to their Charisma boost? Maybe the Dark Sun dragonborn are a race that emphasizes the force of will, ambition, and drive wrapped up in that Charisma boost instead of pure physical combat skill. So that suggested a much stronger emphasis on their natural talent for sorcery instead of swordplay. And maybe they are essentially dishonorable rather than honorable-not in a stab-you-in-the-back kind of way, because who would want to hang out with them, but more in a basely motivated way. Maybe the dragonish impulses of avarice and pride are very, very strong in Athasian dragonborn. Finally, the core story of dragonborn is that they're a race of loners who don't see each other all that often, so maybe in Athas they're more social than you might expect. Dragonborn clans look out for each other, and if you mess with one dragonborn in the clan, you mess with them all. They're big into vendettas and punishing people who offend or injure one of their own.



Take that all together, and you've got something interesting with these guys: The dragonborn (or dray) are a race of sorcerous merchants, hired spellcasters, pragmatic mercenaries, and maybe even slavers. They're not especially numerous, so you don't see a lot of them around. Their clans are like small, insular merchant houses, and they might serve as deal-brokers and moneylenders: disliked in many places, but regarded as very useful to have around. Heck, maybe some clans bribe the sorcerer-kings and templars for dispensation to practice magic or sell their services as assassins. That's a pretty different slant on the dragonborn, one that will let you play an Athasian dragonborn as a much different type of person than you might have thought to try with the core story. And that's part of the attraction of the Dark Sun setting: It shakes up the familiar roles and stories, and mixes them in a new way.
Autorská citace #18
23.10.2009 22:58 - ShadoWWW
Těším se! Škoda je, že vyjde až na Vánoce 2010
Autorská citace #19
24.10.2009 09:29 - alef0
Tym sa vyriesila zahada produktoveho listu. Chapem spravne, ze oni planuju ,,jeden rok = jeden setting = jedna (dve) knihy?"

Uff, cakam na Planescape, to bude kacirstva!
Autorská citace #20
24.10.2009 10:15 - Jarik
Ja osobne jsem zvedavy, co krome Psiona a Seekera bude PHB3. :D
Ja uz bych chtel konecne nejakeho defendera, ktery se hodi na ratistove zbrane :D
Autorská citace #21
24.10.2009 11:39 - Blaine
jarik: Fighter? Ten ti nestaci, vzdyt bude v pohode fungovat. A dokonce je to imho nejlepsi fightersky build, ktery jde udelat.
Autorská citace #22
24.10.2009 15:13 - Jarik
Blaine> to bude tim, ze to z nej nedokazu vytriskat... a navic to ted nepotrebuji :D
Autorská citace #23
24.10.2009 15:16 - Blaine
No ono to skutecne zacne fungovat az na paragonskem lvl, kdy ziskas Polearm Gamble, pokud mas glaivu, tak muzes kombinovat Gamble s Heavy Blade Opportunist a davat AoO treba Cleave nebo (a to spis) takovou tu at-will, kterou pushnes oponenta. Pak pridas dalsi featy, budes pushovat dal a dal a pak pridas, ze kdyz pushnes urcite mnozstvi poli, tak ho knock prones. A tim udelas vyborny build, kdy kolem tebe skutecne NIKDO neprojde a vsechny posles zpatky na zem.
Autorská citace #24
24.10.2009 15:18 - Blaine
Takovyhle build bych hral ja, kdybych jel fightera. Nebo bych jel sword and board, pravdepodobne sekera+stit a featy a powery na vyraznejsi kontrol situace. Narozdil od naseho fightera, ktery jede ciste damáž:)
Autorská citace #25
24.10.2009 15:51 - Jarik
blaine:
dik, tak moc jsem fightera necetl :) jj, tak jsem si fightera take predstavoavl. s nejakou vhodnou dlouhou zbrani.
Autorská citace #26
26.10.2009 23:52 - Alnag
Rodney Thompson píše:
Athas is a desolate place where survival is not assured, where the very land can kill you, and where even the points of light (to use a 4E-favorite term) are ruled by darkness. It's a world of sword-and-sandal adventuring, of low tech and dangerous magic. It's a world where psionics is common, and where there are no gods to pray to or receive power from. It's a world where the land is struggling to stay alive, and its defenders face a near-hopeless task to keep it that way. Dark Sun is a dangerous world, a world of survival of the fittest, but...it's also a world for heroes. They might not think of themselves as such, but Athas is a place where evil rules so long as the common man does nothing.

Dark Sun is a setting that is zoomed in on a relatively small geographical area. There's a lot of diversity in that small area, but it's not hard to imagine world-spanning plots when the known world isn't much bigger than the American southwest. I also love the fact that the story of Dark Sun is about Athas, and that the focus remains on the world and not plane-hopping, god-fighting, or wars between extraplanar beings. It's about the here and now, the fact that death and extinction are very real things and that there's no such thing as divine intervention to save you at the last minute. Your fate on Athas is in your own hands, and while life may be nasty, brutish, and short...you also are the only one who can change that.

It's not a kitchen sink setting by any means; there are things that are part of other settings which simply won't be seen in the Dark Sun setting. There are also a few new things which fit the setting really well. Rich has already talked about the dragonborn a little bit (though he left out that we're also keeping the original backstory of the dray, that they were exiled from Giustenal and have a racial pathos about being scorned by their creator), so you know that some things won't be exactly the same. (emphasis added)

The sorcerer-kings rule over the city-states, using their templars as their agents throughout their domains. Savage raiders make the desert wastes even more unsafe than it already is. Giants wade across the Sea of Silt, staging raids on shoreline settlements and attacking passing silt craft. The Dragon still demands tribute from each city-state, and looms over the land like a force of pure destruction. Defilers destroy life to fuel their own arcane ambitions. Merchant houses still squabble amongs [sic] themselves, and wield a great deal of power outside of the sorcerer-kings' control. Mul gladiators still fight in the slave pits, and thri-kreen scouts lurk at the edge of rarely-traveled caravan paths, waiting to strike. Halfling cannibals still stalk the night like ghosts, and untrustworthy elves still lie, cheat, and steal from their victims in the Elven Market. The Veiled Alliance provides shelter from the authorities (and from the mobs of common folk who fear and hate them) for preservers, and they still fight defilers at every step. Ancient ruins filled with undead still lie in the deep desert, holding both danger and treasures of the ancient world.
Autorská citace #27
27.10.2009 07:55 - noir
O víkendu jsem si projížděl jen tak z nudy staré Wanderers chronicles (ADnD) a moc se mi líbilo několikrát opakované tvrzení "no halfling can be a sorcerer." Přitom ve čtyřce jsou půlčíci na sorcky skoro nejlepší. Jak se z toho vykoušou, jsem docela zvědavý...
Autorská citace #28
27.10.2009 08:10 - Lotrando
Eladrin
Autorská citace #29
27.10.2009 09:57 - Gurney
Dark Sun kupuju okamžitě jak vyjde ale určitě si ho poupravím s pomocí kupy druhoedičních příruček co mám v pdf. Podle toho co postoval Alnag mají wizardi hodně dobře nakročeno, tak doufám že se jim tenhle "survival" styl podaří vnést i do 4e mechanik.
Autorská citace #30
27.10.2009 10:18 - Blaine
Gurney: myslim (teda spis hlavne doufam), ze se jim to povede, protoze bych hrozne rad navstevoval Dark Sun v nejakych kratsich kampanich na par levelu, obcas nejaky one-shot nejlepe postupujici po sobe a postupne zasahujici do behu sveta. A hlavne bych se v nem rad inspiroval a vykradl ho.
*krade kanibalistickeho pulcika, rve ho do pytle a se smichem mizi v dali*
Autorská citace #31
27.10.2009 10:22 - Gurney
Blaine: Já zas suším v šuplíku "darksunovitou" kampaň skrz celou heroic tier. A naopak asi něco málo vykradu do DS.
Autorská citace #32
28.10.2009 09:12 - noir
Já bych si Dark Sun zahrál rád v jakékoliv podobě. Hráli jsme jen krátkou dobu kampaň v těsně porevolučním Tyru za druhé edice. Pamatuju se, že jen vyjít za hradby znamenalo téměř vždy smrt...

Jinak jsem se chtěl zeptat: nemáte někdo jako PDFko Prism Pendant trilogii? Vlastně jsem ji nikdy nečetl, znám ji jen z doslechu. A nikdy jsem ji nikde neviděl.
Autorská citace #33
30.10.2009 11:47 - Vannax
Prism Pentad snad ani v pdf nikdy nikde nebyl dostupný. Ledaže by to nějakej dobrovolník naskenoval, ale já nemám skenr ani tolik trpělivosti.

Já bych si DS taky rád zahrál, ale bohužel můžu jen mástrovat. Dění kolem Tyru jsem vynechal jako (pro mně) zprofanovanou událost v příručkách k DS. Při přípravě nejnovějšího tažení jsem se hodně nechal inspirovat příručkou Dune Trader a rozehrál jsem modul Black Flames. Ale s naší frekvencí hraní bude i tohle tak na rok :-).
Autorská citace #34
30.10.2009 15:18 - Blaine
Paneboze, tady nejsou zadni poradni pirati? *mava vlajkou*
YARRR! Prism Pendant bude na rs tak do hodiny. Teda pokud bude mit muj zdroj na DC nejaky ten volny slotik, bohuzel je VELMI vytizen.
*pajda s jednou drevenou nohou pryc*
Autorská citace #35
30.10.2009 15:35 - Blaine
Tak se zda, ze ne, protoze ten clovek proste nema sloty...
*skrti sveho jednookeho papouska*
Autorská citace #36
30.10.2009 15:48 - pipux
Čau piráte.
Hledáš "Beyond The Prism Pentad.pdf" ? Tady ?
Autorská citace #37
30.10.2009 15:55 - Blaine
Pipux: to neni ono.
Jde o toto: amazon

//EDIT: hah, chytil jsem slot! Ten typek ma 4 dily, posledni paty nema v sharu.
Autorská citace #38
30.10.2009 16:08 - Blaine
*kuck, kašl, gargh* Takze jsem tu s linkem. Bohuzel... no jak to mam rict... bohuzel si to pravdepodobne neuzije uplne kazdy. Uplne nechopitelne je to v nejake azbuce nebo necem takovem podivnem :(
Krome 4. dilu, ktery je v .pdf v anglictine. Coz je ale uplne k nicemu, ze ano.
rusky Prism
Autorská citace #39
30.10.2009 18:24 - noir
Nu vot eto! Ja učíl sa na škóle s rasšírenoj pragrámoj pa inastránym jyzykám!
Autorská citace #40
29.1.2010 10:16 - noir
Aby to tu netlelo, přináším nějaké novinky ze světa Dark Sunu. Na DnD Experience se hrálo dobroužství z Athasu, takže hráči už viděli první postavy. Po diskuzích jsem našel tyhle informace:

Thri-kreen are +Dex/+Wis, speed 7, and they have a couple racial abilities. They can draw or sheathe a weapon or item once per turn as a free action, due to their multiple arms. They also get an encounter, minor-action attack: Thri-kreen claws. It's melee 1, targets 1, 2, or 3 enemies, and it gets a bonus to damage equal to the number of targets. I can't tell what stat it's based on; for the premade character, it's +8 vs. AC, 1d8 + 1 damage, and that character has +5 Wis, +2 Con, +1 Dex.

Mul are +Str/+Con, speed 6, and I didn't see any racial abilities on the premade character.

They handle inferior weapon materials by adding a rule: Reckless Breakage. Anyone can choose to reroll an attack roll of 1, but if you do, your weapon breaks afterwards. If it's a metal weapon, it only breaks if the reroll is a natural 5 or less. They don't say how this works with magic weapons (none of the premade characters have any).

Dark Sun also introduces character themes, which seem to be somewhere between backgrounds and multiclassing. Some examples are gladiator, templar, elemental priest, and wilder. The mechanical effect (at 1st level) seems to be that you get a specific encounter attack power in addition to your normal powers. Any class can take any theme, but it's best to choose one that matches your primary stat, weapon vs. implement, etc. They don't say whether themes are free or not, but none of the premade characters had a visible feat, and they all had themes, so my guess is that you can spend a feat to take a theme.

Defilers get a power, Arcane Defiling, that only works with their daily arcane powers. It's an at-will free action to reroll any attack or damage roll (at most 1 reroll per roll), but all your allies within 20 squares take damage equal to half their healing surge value, and that damage can't be reduced or prevented. There doesn't seem to be any mechanical effect to casting as a preserver.

There's a new warlock pact -- the Sorcerer King Pact -- and most templars are warlocks.

There's one other thing I noticed that's not specifically related to Dark Sun. The premade shaman had a very strong at-will attack power, Spirit Infusion. It's a Spirit power, range Melee spirit 1, that targets an ally. Your spirit companion disappears, and the ally can make a basic attack with a +2 bonus to the attack roll. It's similar to Commander's Strike, but it effectively has range 20, it gives a bonus to attack instead of damage, and it works with ranged basic attacks.
Autorská citace #41
29.1.2010 11:38 - Blaine
noir píše:
The premade shaman had a very strong at-will attack power, Spirit Infusion. It's a Spirit power, range Melee spirit...

Huh, tohle je docela dobra hracicka pro shamany, kteri jsou lini nebo nemuzou (imho na vyssich lvl to muze byt problem) mit spirita u svych allies. A dalsi veci je, ze bude shaman hratelny i v parte slozene prevazne z ranged typku. Tohle jsou jenom moje dohady, shamana jsme jeste v parte u nas nevideli, muze mi to nekdo potvrdit nebo vyvratit?
Píše:
Defilers get a power, Arcane Defiling...

Tohle zni hrozne zajimave, doufam, ze to nebude jedine, co bude mit defiler, uvital bych podobne mechanicky zalozene efekty.
Píše:
Dark Sun also introduces character themes...

Uvidime, backgroundy nepouzivame, do hrani v nejakych publikovanych svetech bych je asi pouzil, ale v domaci kampani se mi do nich nechce.
Píše:
Thri-kreen are +Dex/+Wis, speed 7, and they have a couple racial abilities...

Huh? Free akci taseni jednou za kolo?! Fiha, idealni pro meho suproveho artificiera, ktery si s sebou nosi tuny gadgetu!
Autorská citace #42
29.1.2010 11:53 - Naoki
Píše:

Huh? Free akci taseni jednou za kolo?! Fiha, idealni pro meho suproveho artificiera, ktery si s sebou nosi tuny gadgetu!

To můžeš mít i jako utilitku na lvlu 2 (skill utility, trénovaný thievery)
Autorská citace #43
29.1.2010 12:40 - Blaine
Naoki: huh!
*prohlizi svuj char sheet a premysli, jestli si takovou suprovou utilitu nevezme a kvuli tomu si neda jiny skill training*
hmmmmmm!
Autorská citace #44
29.1.2010 13:01 - Nachtrose
Blaine: jiny skill training? U gadgeteera bych thievery povazoval za fluffovej zaklad. Precijen jsou vsechny jeho udelatka jemna mechanika, castokrat jemnejsi, nez kdejaky zamek :-)
Autorská citace #45
29.1.2010 13:40 - Naoki
Píše:
Blaine: jiny skill training? U gadgeteera bych thievery povazoval za fluffovej zaklad. Precijen jsou vsechny jeho udelatka jemna mechanika, castokrat jemnejsi, nez kdejaky zamek :-)

Njn, takovéhle věci právě vyřešíš backgroundem ;) ono artificer nemusí být gadgeteerem od základu, a při absenci skillu "craft" se trochu blbě hledá co by to mohlo nahradit. Koneckonců jak říkám, stačí si vzít background který ti odemkne thievery ve skill listu a je to :)
Autorská citace #46
29.1.2010 13:44 - Lotrando
cannith tinker?

pro mě je thievery u Artificera taky must have
Autorská citace #47
29.1.2010 14:06 - Blaine
Ja jsem si ho udelal ze zacatku spis jako scholara, ale nejak se to hnedka prvni session zvhrlo a je z nej gadgetak:)
Proste vsechny "spelly" taha z kapsicek nejake pristrojky a podobne vecicky. Akorat jsme se kvuli otravnymu zkouskovymu nedostal ke hrani:( Ja nemam, ale moje parta jo.
Autorská citace #48
12.7.2010 09:31 - ShadoWWW
Autorská citace #49
12.7.2010 11:08 - Vannax
Tak tohle mně trochu překvapilo:

1. The World Is a Desert
Athas is a hot, arid planet covered with endless seas of dunes, lifeless salt flats, stony wastes, rocky badlands, thorny scrublands, and worse. From the first moments of dawn, the crimson sun beats down from an olive-tinged sky.


Dosud nikdo nepsal o Athasu jako o celé planetě, která je takhle vyprahlá. Zmínky o Athasu byly jako o jednom kontinentu, nebo spíše oblasti, ve které se odehrává veškeré dění popsané v settingu. S tím, že není známo co se nachází za vyschlými moři. Zbytek planety tak klidně může mít trochu jiné podnební podmínky apod. Tohle je první případ, kdy autor srdnatě tvrdí, že vyprahlá je celá planeta. Pochybuju ale, že by v tom byl nějaký záměr...
Autorská citace #50
12.7.2010 11:33 - Gurney
Vannax: Nevím jak moc je tahle mapa oficiální, ale ono to tak doopravdy vypadá. A tuším že v nějaké druhoediční příručce se probírala možnost hrát snad i někde jinde než v Tablelands. Každopádně bych bral spíš zaměření na onu známou oblast než pramálo použitelnej handbook s dvoustránkou o každé všem ala FR.
Autorská citace #51
12.7.2010 17:42 - Vaeranias
Gurney: no nevim, mozna jsem pribrzdeny, ale at otacim a skladam mapy athasu stare ci novejsi edice jak chci, porad mi nezapadaji do tohoto globu. Ze by oficialni mapy se tykaly az tak malickatych uzemi?
Nejak mi pak nedava smysl, proc se carodejni kralove shlukli na tak malickem prostoru. Pro nekoho s jejich moci vzdalenost neni problem. Zna nekdo odpoved?
Autorská citace #52
12.7.2010 17:56 - noir
Oficiální mapy 1. edice pokrývají opravdu jen malý prostor. Druhá edice přidala další, asi stejně velkou část světa. A zbytek? Ten je prostě pustý, aspoň ve druhé edici je to naznačené. Čarodějové se usídili v regionu kolem Tyru právě proto, že nejdýl vydržel...
Autorská citace #53
5.8.2010 12:12 - ShadoWWW
První Dark Sun recenze.
Autorská citace #54
18.8.2010 22:06 - Andy
no akurát som si dolistoval Dar Sun Campaign Setting a zrejme začnem prekladať aj tú :)

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.12019300460815 secREMOTE_IP: 18.223.108.186