Prostředí

Malfin
28.3.2012 09:07
Tilesy a mapy
Zjistil jsem, že mám tilesech hrozný nepořádek a tak přemýšlím, jak je uložit. Viděl jsem na netu různé pořádače, organizéry. Jak je skladujete? Tak aby byly přehledné, k dispozici? Připravujete si tilesy předem, než se hráči sejdnou nebo improvizujete během sezení (a tudíž skvělé znáte všechny tilesy, které máte). Jasně, když se naskytne nějaká nenadálá situace, tak je třeba improvizovat, ale máte jinak bitevní pole již předem seskládané?
A co mapy? Malujete? Tisknete? Využíváte skleněnou podložku a píšete fixem? Vzpomínám si, že kdysi dávno jsme využili na grid cokoli (počínaje tužek, pouzder, krabiček,...), aby znázorňovaly všechno možné.
A co používáte jako znázornění nepřátel? Používám miniatures, ale nemám jich zase tolik. Proto využívám takové ty skleněné dekorativní pecky. Jak jste na tom vy ostatní?
Autorská citace #1
28.3.2012 09:19 - ShadoWWW
Mapy miluju. Používám na ně speciální software, jak už jsem se mnohokrát zmiňoval. Tilesy nepoužívám, spíš než tilesy používám vystřihovánky od Fat Dragon Games.

Uvažuji o Reversible Megamat.
Autorská citace #2
28.3.2012 09:23 - Quentin
Shadowww: Co jsem ten megamat koupil, už bych bez něj 4e nehrál. Na odnd je to ale zbytečně velká kráva :/

Jinak fakt kvalita.
Autorská citace #3
28.3.2012 10:58 - ShadoWWW
V posledním Rules of Three píšou, že rozšířená pravidla D&D Next pro souboj na herním plánu by měla podporovat i souboje na hexové mapě.
Autorská citace #4
28.3.2012 12:56 - Malfin
Ten megamat vypadá moc dobře.
A jak organizujete tilesy, vy kdož je využíváte?
Autorská citace #5
29.3.2012 08:34 - Merlin
Tilesů mám strašně moc...a s přehledným skladováním je to celkem problém. Uvažuju o koupi nějakýho boxu co se prodává v baumaxu.
Autorská citace #6
29.3.2012 09:48 - Malfin
Já to mám naházení v široké krabici z ikea. Ale je v tom docela chaos...Proto bych se rád inspiroval.
Autorská citace #7
29.3.2012 10:32 - Merlin
Většinou mi zabere dost času najít co potřebuju... rozděli jsem si to podle "témat", ale i tak je to boj. Chci najít nějaký box na nářadí, s menšími boxíky...
Autorská citace #8
29.3.2012 10:42 - sirien
Baumaxové boxy sou na tohle boží. Kamarád má v jednom takovém poskládaný celý Arkham horror a musím říct že to je asi jediné efektivní seskládání kompletního Arkhamu (tj. se všemi rozšířeními) které jsem kdy viděl - připravit celou hru mu nezabere ani 15 minut se všim všudy a sklizené to má za dvacet...
Autorská citace #9
29.3.2012 10:45 - Malfin
Tak to zní luxusně. Je to někde nafocené? :)
Autorská citace #10
29.3.2012 10:46 - Quentin
Sirien: 15+20 minut? To je tak maximální doba, co jsem ochotnej deskovku vůbec hrát :D
Autorská citace #11
29.3.2012 11:58 - Shako
Quentin: To protoze si jeste nehral Akrham. :)
Autorská citace #12
29.3.2012 13:14 - Me-dea
Používám:
1. Mapy - pokud mám mapu bojiště která alespoň +/- odpovídá situaci
2. Tilesy - pokud potřebuji upravit mapu a nebo nemám vhodnou mapu
3. Puzzle z D&D board her - pokud chtějí hráči lézt nějaký dungeon crawl který nemám připravený, tak ať je to náhodné

Ohledně reprezentae nepřátel:
1. Figurky z D&D board her - když koupíš všechny 3, tak máš opravdu skoro vše pokryté
2. Figurky z warhammeru - když potřebuji armádu kostlivců, goblinů a podobně
3. Pecky - když hrajeme někde na chatě a podobně kam se mi nechce tahat krychlový metr pomůcek

Skladování: deskovky každou do vlastní krabice, tilesy do krabic podle prostředí, figurky warhammeru do kufrů k nim určených.
Autorská citace #13
29.3.2012 18:06 - Sorcerer
K těm tilesům na netu sem našel stránku kde jsou dělat zdarma pro dnd4e. Ještě zjistit jméno
Autorská citace #14
30.3.2012 08:34 - Almi
Me-dea: ty hjo, používáš prakticvky stejný rozdělení, jako já..nejsi můj clon? :D

Když s emi doma začali hromadit tilesy, taky jsem si rozdělil podle typů, abych prostě sáhl a měl..

ALL: Na wizardích stránkách vyšly ukázky chystaných nových tilesů..dokud jsem je neviděl, pochyboval jsem, že v nich jde ještě něco nového vymyslet..a opět jsem byl moc fajn překvapen, těším se!

Jen bych dodal, že pro hraní ve městě jsou nejlepší tilesy ke Cadwallonu. Jsou sice dražší než wizardí, ale poskládat z nich městskou čtvrť je otázka vteřin. A to jakoukkoli - od hlavních tříd, přes křivolaké uličky plné zákoutí, dvorků a balkonů..až po přístav.
Autorská citace #15
30.3.2012 12:35 - Malfin
Že jsou tilesy z Cadwallonu ani nevím, ale vypadají dobře.
A obrázky těch nových tilesu od wizardů už jsou někde k vidění?
Autorská citace #16
30.3.2012 12:51 - Almi
Malfin: cadwallonské tilesy jsou dost specifické. Jsou to čtvercové díly, ale pasují na sebe. Problém je, že nejsou tak univerzálně využitelné, jako ty od wizardů. JSou jen laminované (nebo něco na ten způsob). Druhá strana je většinou jen totéž co na první straně, ale v noci. A navíc jsou fakt drahé. vyšli části A, B, C a D, přičemž to kategorie "must have" patří jen dvoje z nich. Na druhou stranu, jsou svým způspobem hodně poetické, ideální na noirovou městskou detektivku či hraní ve městě obecně.

Obrázky nových tilesů jsou na stránkách wizardů, dokonce ani nejsou v placené části. Je to jen ukázka, ale i tak toho ukázali mnohem víc, než obecně dělají...
Autorská citace #17
30.3.2012 14:49 - Malfin
Almi: Já jsem asi slepý. Mohl by jsi tady dát odkaz na ty nové tilesy? Děkuji.
Autorská citace #18
30.3.2012 15:13 - Almi
Malfin: Jasně, ta ukázka nových tilesů je zde
Autorská citace #19
1.4.2012 12:27 - Malfin
Almi: Děkuji. Vypadají dobře. Zase budu muset vyšetřit nějaké peníze :)
Autorská citace #20
2.4.2012 10:43 - Merlin
já-už-je-nemám-kam-dávat

stejně si je koupím :)))
Autorská citace #21
2.4.2012 10:48 - Malfin
Merlin: Mám podobný problém...pořád kupuji větší a větší krabici :)
Autorská citace #22
2.4.2012 13:31 - Merlin
musím to zase přeskládat..mám v tom děsnej bordel...
Autorská citace #23
30.10.2014 16:23 - ShadoWWW
(obrázek se dá rozkliknout do plného rozlišení
Autorská citace #24
31.8.2017 12:04 - ShadoWWW
Izometrická mapa doupěte zřícího.

Autorská citace #25
31.8.2017 12:13 - York
Hezké, ale je to tak trochu Möbiova páska ;-)
Autorská citace #26
31.8.2017 12:32 - LokiB
čekal jsem, že to bude Esherovský vtip :)

jaký je vlastně smysl takové struktury doupěte Beholdera? aby tam všude mohli otroci dojít a dělat ... co?
Autorská citace #27
31.8.2017 15:21 - sirien
Loki: well... máš namysli obecně (jako "proč Zřící tvoří svá doupata takto?") nebo konkrétně ("proč je tohle konkrétní doupě stavěné takto?"

Obecně: jsou to super inteligentní paranoici kteří budují svá doupata tak, aby v nich mohli defenzivně těžit z každé jedné své výhody (levitační létání, magické paprsky atd.) a naopak naházeli klacky pod nohy všem ostatním. Logicky tak mají v oblibě vertikální šachty, horizontální segmentaci, spletitost atd.

Konkrétně: nemám moc tušení, neznám backstory tohodle dungeonu. Ale osobně tam vidím dost chyb - popravdě chyb docela typických pro náčrtky doupat zřících která sem viděl. Je to na jedno téma: od inteligence zřících odvodíš obecný layout (šachty, segmentace...) a následně ho implementuješ jak blbec způsobem, který vůbec neodpovídá původnímu záměru, popř. ho uděláš "softově" aby měly postavy nějakou šanci.

Jak sem nedávno prohlásil: challenge rating beholdera v doupěti je nějakejch X, nicméně kdybych já byl DM, tak pokud by hráči nenahromadily nějaké zupa výhody na svou stranu, tak beholderem v jeho doupěti udělám vcelku najisto TPKčko 20lvl postav (musel bych teda domyslet pár detailů typu co bych udělal s odpornostma typu Earthquake a Wish, aby okolo neprošel nějakej nejmenovanej arogantní 16th level dragon sorcerer a neprohlásil "fuck it, Earthquake, see ya tomorrow... Earthquake, see ya... Earthquake...")

Co mi tu specificky vadí:
- centrální šachta. WTF? slabina jak svině.
- přístup k ní stranou prvního defense checkpointu? Blbej vtip.
- průchodnost celého doupěte v horizontálách a žebřících... well, ty žebříky jako teoreticky jde srážet atp., ale i tak to je bad design, prozačátek umožňuje schopné skupině provést stealth infiltraci - to by si žádnej solidní zřící nelajs
- teleportation circle? V taktickém srdci struktury? WHAT THE FUCK!? Jedinej náčrtek tohodle (vytaženej z hlavy zajatého / uprchlého miniona, získanej vyvěštěnim nebo magickym nahlíženim nebo cokoliv) a celá obrana je v píči, mít NSA takovýhle zadní vrátka v iPhonech, tak je vlhká blahem z překonání svých snů.
- jádro je (vyjma treasure room) dostupné pro miniony přes schodiště. Do daného segmentu se dá dostat jedinou šachtou o výšce... při dobré vůli 50 sáhů. Tzn. celé to je přístupné přes jeden nějakej blink nebo fly ihned po proplížení přes první defense checkpoint. Další obraná demence.
...chybí sanctum.


Celkově mi tohle víc než jako doupě Beholdera přijde jako pokus nějakýho niemandskýho wanna-be záporáka postavit svoje doupě podle vzoru o kterém někde čet - a to ještě v nějaké dost krátké poznámce pod čarou - že ho Beholdeři používaj.
Autorská citace #28
31.8.2017 15:42 - LokiB
sirien: obecnou charakteristiku a využití Beholderů znám, jejich taktiky, stavbu doupat a tak.
jen mi pak konkrétní doupata, která jsem viděl nakreslená, nepřišla moc logická. a tenhle konkrétní je toho příkladem. byla to "podzemí, jejichž účelem je být objevováno a dobýváno" ... rozdělení na úseky, místnosti a propojení.

právěže mi Beholder přijde jako ultimátní soupeř (pro mě na úrovni draků) ... a uznávám, že pro něj vymyslet doupě, které je "výhodné pro něj" a ne "zdánlivě výhodné pro něj, ale ve skutečnosti přizpůsobené pro dobývání bandou dobrodruhů", není sranda

takže ano, myslel jsem tohle konrkrétní, resp. je podobné dalším, co jsem viděl dříve.

ty žebříky všude ... proč?? přece otroci všude lézt nepotřebujou, ne? mít sekce, které jsou "skutečně vlemi obtížně přístupné", je naprosto logické ... jenže pro hru by to vyžadovalo, hmm ... létání? což se autorům asi nechce
Autorská citace #29
31.8.2017 16:03 - sirien
Draci sou vyšší level než Beholdeři. Beholdeři sou lokalizovaní - v tom doupěti sou totálně monstrózně brutální, ale když je dokážeš dostat ven nebo je venku nachytat, tak sou "jen" hrozně silní, ale jejich děsivost a brutalita doslova řádově klesne.

Drakům je na druhou stranu vcelku jedno, kde sou. Technicky díky lítání je pro ně skoro i výhodnější nebýt při střetu s mocnými dobrodruhy v doupěti, ale spíš někde v otevřenějším terénu.

Jinak s Tebou vcelku souhlasim, ten dojem z těch doupat co sem viděl mám stejnej. Nedostatek čtení Vola, lidi se pak do Beholdera neuměj pořádně vcítit a udělat to doupě tak, jak by ho chtěl on :)


Jako já dávat do hry Beholdera, tak:
- buď hráčům taktně naznačím, že pointou věci je střetnout ho venku, ať už protože má nějaký svůj důvod být venku a hráči ho musí pořešit dřív, než ten důvod naplní, nebo protože musí přijít na něco, co ho vyláká (a ať je ani nenapadne lézt k němu do doupěte, protože v momentě kdy ho překročej to ani nebudeme hrát a pudou si udělat nový postavy)
- nebo bych si udělal nějakej "preparedness budget" v podobě "bodů smrtelnosti" a pak bych z tohoto budgetu udělal nějaký fakt krutě bráněný a na obranu designovaný prostor a ty body bych tam utratil tak efektivně, jak jen bych zvládnul a hráčům bych předem oznámil, že jdou na hustou nestvůru která je mistr v tvorbě obran a ať se na to koukaj připravit.
Autorská citace #30
18.12.2018 16:30 - Pastýř
Ahoj, prosim poradte mi.
Kde se daji najit, nejake pekne mapy pro DnD. Typ nasich her je prevazne Sandbox, ale potreboval bych mit v zaloze par map podzemi, budov, hradu, klasteru, lodi, vesnic, budov atd.
A tyhle veci je lepsi mit predpripravene, nez je vymyslet pri hre, jen tak z patra.
Autorská citace #31
18.12.2018 19:05 - efram
pinterest ?
Autorská citace #32
18.12.2018 19:15 - pilchowski
Pastýř píše:


Třeba tady
Autorská citace #33
20.12.2018 09:23 - Jarik
Když jsem viděl, jaká "debata" se rozjela v diskusi PJ craft. Tak jsem si řekl, že by možná nebylo od věci třeba 1/týden sem na web umístit nějakou "mapku", která by mohla někoho inspirovat k využití.
Přijde mi zbytečné dělat nové téma, když tohle je "6 let mrtvé", ale k věci.
Nedržel bych se ani žánru, ani prostředí. Prostě náhodně, co mne zaujme někde na netu. Vlastně by to byla variace na tu audiu/video/obrázkovou inspiraci - co tu také někde je.
Kdo je pro?
Autorská citace #34
20.12.2018 10:15 - Boldrick
Já jsem pro
Autorská citace #35
20.12.2018 18:58 - Jarik
Začneme něčím lehkým. Všude je přece zima a mráz. :)

Vaše nápady sdílejte do 30.12.
A buďte od té lásky, a nemluvte do nápadů druhým.
Autorská citace #36
21.12.2018 07:24 - Jerson
Motokrosová závodní trať během zimy? Ten kruh s šipkou ukazující na klády je součástí originálu, nebo jsi ho dodal ty?
Autorská citace #37
21.12.2018 07:41 - Jarik
Já jsme línej. Neupravil jsem ani pixel.
Myslím, že to je z nějakého DnD dobrodružství.
Autorská citace #38
21.12.2018 08:21 - Jerson
Nevím zda sem napíše někdo jiný. Já bych třeba mohl napsat, že je to velmi logická mapa ukazující horskou cestu s místem, kde někdo plánoval přepad, což žádnou debatu nespustí. A vyjadřování k nápadům ostatních tu nechceš, takže kritické vyjádření by asi nebylo dobré. Škoda, že je v tak malém rozlišení, nedokážu poznat, zda v pravém spodním rohu je řeka nebo strmý sráz. A také zda ty naznačené linie ve sněhu jsou stopy kol nebo jen vlčí mlha.
Autorská citace #39
21.12.2018 08:42 - Jarik
Jerson: To, zda jde o sráz nebo o řeku, záleží na vkusu každého soudruha.
Detailnější obrázek, ale s vodotiskem. Proto jsem zvolil ten "náhled".
Komentovat tvůj post nebudu, abych neovlivnil tebe ani nikoho dalšího :D
OT: já si té šipky u kroužku původně ani nevšiml :D

EDIT: trochu se mi nezdá to měřítko - 1čtverec=5stop. To by moc velké překážka nebyla. Já bych to měřítko zvětšil.
Autorská citace #40
21.12.2018 09:57 - LokiB
Velmi to strukturou připomíná vytěžený kamenolom bez rekultivace.

Pochopitelně, kdo bude chtít, použijete jako obdobu stezky v horách, směřující k sedlu, kterým se překonává hřebem a za níž sídlí trojhlavý drak.
Autorská citace #41
21.12.2018 10:26 - Jerson
On je k tomu asi dost důležitý ten popis:

Protože při pohledu na ty blokující stromy bych na první pohled řekl, že chybí místo, odkud by mohly spadnout - žádná mezera v porostu nad nimi ani pod nimi, navíc takhle hezky naskládané u sebe kolmo na cestu, to vůbec nevypadá na přirozený stav. Ani to nevypadá, že by je někdo na místě pokácel záměrně, protože jsou zlámané nebo vyvrácené, takže je dotyčný musel vzít někde jinde a dotáhnout sem. Místo v kruhu nad nimi vypadá jako nějaké tábořiště. Oblouk v levém horním rohu na mě působí jako další cesta, ale to by nedávalo smysl. A světlé stopy na sněhu jsou matoucí, vypadají jako stopy vozů nebo odtávající sníh.
Autorská citace #42
21.12.2018 10:29 - Jarik
Já právě nechtěl vycházet z něčího popisu.
Jakmile někomu dám popis, tak už se nebude snažit o volnou interpretaci. Přesně, jaks to teď udělal ty - Jersone.
Autorská citace #43
21.12.2018 10:41 - Jerson
Ok, smazáno. On ten popis není důležitý, stejnou otázku o přirozeném nebo umělém původu těch překážek jsem si položil při druhém pohledu a rovnou i odpověděl.
Autorská citace #44
21.12.2018 14:05 - York
LokiB píše:
Pochopitelně, kdo bude chtít, použijete jako obdobu stezky v horách, směřující k sedlu, kterým se překonává hřebem a za níž sídlí trojhlavý drak.


Myslíš, předpokládám, údajně trojhlavého draka, jehož počet hlav v herním světě není daný, potože vypravěč zrovna nemohl žádného skutečného trojhlavého draka sehnat, aby ho mohl hráčům ukázat a říct: "Nevím sice, proč to tak je, ale je to opravdu tak"? :D
Autorská citace #45
21.12.2018 14:13 - LokiB
York píše:
Myslíš, předpokládám, údajně trojhlavého draka, jehož počet hlav v herním světě není daný, potože vypravěč zrovna nemohl žádného skutečného trojhlavého draka sehnat, aby ho mohl hráčům ukázat a říct: "Nevím sice, proč to tak je, ale je to opravdu tak"? :D


Nezlob! ;)
Autorská citace #46
30.12.2018 20:22 - Jarik
Tak tedy druhé kolo.
Autorská citace #47
30.12.2018 20:29 - LokiB
Ježiš, zas je tam vozejk ....
A ještě takových rozměrů v porovnání s tou ... věží?
Jestli on to není primitivní dvouhlavňový tank.
Autorská citace #48
30.12.2018 20:35 - Log 1=0
Já myslím, že to je studna a vozík je tedy OK.
Autorská citace #49
30.12.2018 20:40 - malkav
Lovecká usedlost sestávající z hlavní budovy uprostřed, zděné stáje vpravo a s budovou pro uskladnění kožešin a jiných trofejí před budovou. Těžko říct, jestli se ve studni ztratil pramen, ale pozornosti by určitě neměly uniknout dva vstupy do svahu vlevo od studny, kde se nejspíš ukrývají přerostlí pavouci, kteří už hodně dávno tuto osadu vyjedli.

Log: předběhl jsi mě se zveřejněním :)

EDIT: Díky za upozornění LokiB :)
Autorská citace #50
30.12.2018 20:43 - LokiB
Jak bys řekl, že je ten vozík dlouhý a široký?
u studny bych býval čekal třeba náznak rumpálu, ale ok, není to povinnost

malkav: nemyslel jsi "vlevo od studny"?
Autorská citace #51
30.12.2018 20:44 - Pastýř
A sbíhají se do ní ty sítě.
Mygalomorphae Gigantis, hlavohruď tři stopy a čtyři palce, váha 74liber.
Blížší informace dodá náš Taktik, až si ho odhadne.

Jinak děkuji za typy na mapy.
Autorská citace #52
30.12.2018 21:27 - Jarik
LokiB: Příště si dám záležet, aby tam ten vozík nebyl :/
Jestli potřebujete přesné měřítko,... tak si jej určete sami :D
Autorská citace #53
30.12.2018 21:29 - LokiB
Jarik: můj dotaz s měřítkem byl směřován na Loga :)
Autorská citace #54
30.12.2018 21:43 - Log 1=0
Vím já? Já jsem měšťák, já s kárkou nejezdím.
Autorská citace #55
31.12.2018 21:34 - Bluesboy
Ak stale niekto hlada dobre mapy, tieto su sice pre Warhammer, ale su naozaj super a daju sa pouzit pre DnD alebo hocijake tabletop RPG uplne v pohode. http://www.windsofchaos.com/?page_id=27
Autorská citace #56
12.1.2019 22:27 - Jarik
Realizujte se.
Jsou chapadla živé či ne?
K čemu tohle místo slouží? A k čemu určitě ne? Fakt k tomu sloužit nemůže?
Pokuste se i říci, co tu fakt nejde dělat - on Vám to někdo vyvrátí.
Autorská citace #57
12.1.2019 22:36 - krytah
Řekl bych, že si tam nejde dát oběd, buď kvůli živým chapadlům
nebo kvůli zápachu z mrtvých. :D
Autorská citace #58
12.1.2019 22:42 - sirien
Chapadla jsou povolána kladným knězem mořského boha a snaží se odrážet nepřátele a krýt tak ústup civilistů a udržet hroutící zbytky chrámu pohromadě dost dlouho na to, aby v chrámu se skrývající uprchlíci stihli uprchnout. Záporáci se snaží chapadla sejmout a uprchlíky povraždit.

Úkolem družiny je ochránit uprchlíky a vyvést je ven. Chapadla v sebeobraně a v chaosu občas nemusí mezi bojujícími správně určit spojence od nepřátel.

(protože záporná chapadla umí vymyslet každej a sou už tak ohraný...)
Autorská citace #59
12.1.2019 22:58 - Šaman
Vím, že tohle dokáže vymyslet každej japonec a je to ohraný, ale… to uprostřed je oltář, na kterém musí být každý rok obětována školačka s krátkou sukýnkou a velkýma očima chapadlovité perverzní příšeře.
Kolikrát jsme to již viděli?
Autorská citace #60
12.1.2019 23:18 - efram
Jedna se o abstraktní umělecké dílo v parku. Chapadla plní funkci laviček. Schází se tu pubescentní mládež, která zde kromě alkoholu, sexu a drog, provozuje satanistické rituály, kterými se vzájemně straší......až jednou.....
Autorská citace #61
13.1.2019 11:13 - LokiB
Jarik píše:
Jsou chapadla živé či ne?


Chapadla nejsou živÁ.
Jsou to zbytky po obří chobotnici, která se objevila na centrálním oltáři či teleportu při povolávacím procesu. Její tělo sežral spolu s ní objevivší se démon či mimozemšťan, záleží na žánru. Ten pak sežral i všechny další přihlížející.
Proto je tam takový nepořádek.
Bohužel při tom procesu byl centrální oltář či teleport poškozen, takže už tam fakt nejde nic dalšího vyvolat ani teleportovat.
Autorská citace #62
13.1.2019 11:31 - Tarfill
krytah píše:
Řekl bych, že si tam nejde dát oběd, buď kvůli živým chapadlům...

A nebo naopak - tohle je příprava na rituální oběd, který připravují mniši v utajení jako překvapení pro klášterního ctihodného. Zároveň jsou to také průkopníci v přípravě sushi a sashimi a z hlavy této chapadlovité potvory vznikly první kalamáry... mimochodem tento starý chrámový komplex byl nalezen na ostrově Honšú nebo co... ;-)
Autorská citace #63
13.1.2019 13:44 - MarkyParky
Já souhlasím s verzí o obří chobotnici, ale je to trochu jinak

Ona byla přivolána z jiné dimenze, začala prolézat portálem, ale zákeřní vyvolavači přerušili portál dřív, než se sem stihla vsockat, portál zmizel a ona zůstala uvězněná na půl cesty.

Teď už dlouhé roky trpí - chapadla v tomto světě, hlavu ve svém.

Udělali to, aby ji mohli používat k interdimenzionální komunikaci. Když jí v našem světě někdo kopne do chapadla, v jiné dimenzi zaúpí. A když jí někdo zase v jiné dimenzi polochtá v podchapadlí, tak se tady chapadlo zaklepe.


Chapadel je 8, takže se dá přenášet až jeden byte naráz.


Hrdinové jsou najati organizací Netvor v tísni k tomu, aby buďto otevřeli portál a umožnili netvorovi uniknout z této pasti, nebo ukončili trápení nebohé stvůry, uvězněné na věky věků mezi dimenzemi.
Autorská citace #64
14.1.2019 06:55 - Ugy
Chapadla jsou kamenná a trčí ze země. K místu se váže legenda, že pod zemí je i zbytek chobotnice/krakena, ale protože se na místě usídlila monstra nikdo zatím neměl možnost místo prozkoumat. Dobrodruzi jsou vyslání mecenášem aby zjistili zač je tomu chapadlo.
Možnosti:
* Prapodivný dungeon v útrobách zkamenělého monstra se vším co patří k prolézání vnitřností.
* Osvobození/Odkamenění chapadlovitého monstra, které je ve skutečnosti odvěký nepřítel monster které žijí v okolí a je tu vězněno (monstra ho asi hlídají).
Autorská citace #65
14.1.2019 07:53 - efram
Tohle je opravdu zajímavé téma. Nešlo by jen tak pro srandu udělat hlasování, třeba jen na pár dní, anketu o každém obrázku?
Autorská citace #66
14.1.2019 08:41 - Jarik
efram: Zatím si nemyslím, že by to potřebovalo formát soutěže. Lepší, když tu bude 20 nesmyslů bez hlasování než 6 smysluplných nápadů, kde si autor snaží dokázat, že čurá dál než ostatní.
Proto jsem na začátek psal, že se nemá komentovat návrh druhých návrhářů.
Autorská citace #67
14.1.2019 09:11 - efram
no ani mě nenapadlo, že by to tak radikálně změnilo styl příspěvků.
Autorská citace #68
14.1.2019 18:27 - Maelik
Ve skutečnosti se nejedná o chapadla, ale o dolní poloviny oddílu yuan-ti. Tyto torza jsou však přeměněná v kámen. Nejpravděpodobnější vysvětlení je nezdařený pokus o vyvolávací rituál (napovídá tomu kruhová formace kolem oltáře). Otázkou ovšem zůstává, co se stalo s horní, humanoidní částí těla.
Autorská citace #69
18.1.2019 14:11 - Jarik
Blíží se víkend, takže další várka.

Tentokrát "úkol" zní: Kdo tu žije, proč tu žije? Proč je vůbec v příběhu?
Autorská citace #70
18.1.2019 16:26 - krytah
Žije zde bláznivý šachový mistr, který šachovitě nabarvil podlahu a proto, abyste mohli projít, musíte ho porazit v šachu, zatímco jste jedna z figurek.
P.S. Já vím, bylo tu trošku inspirace od Harryho Pottera. :)
Autorská citace #71
18.1.2019 19:04 - RoVan
Jsou to lázně, jižní část je napuštěná horkou vodou z místních termálních pramenů. Nachází se zde dvě parní sauny, masérna a několik málo soukromějších zákoutí.
Návštěva je výsadou politiků, kupců a jiných mocných lidí.
Lázně jsou vlastněny Quilikem*, který odtud ovlivňuje dění světa a šíří dezinformace.
Vždy je spousta důvodů!

*Copyright Maelik
Autorská citace #72
27.1.2019 14:27 - Jarik
V pátek jsem měl trochu jiné povinnosti, takže až dnes:

Je to chrám? Není? Proč si dělat vůbec takto složitou mapu?
Autorská citace #73
27.1.2019 14:37 - sirien
složitou?
Autorská citace #74
27.1.2019 14:48 - LokiB
Rozpadlé hřiště kdysi oblíbeného sportu, kdy účastníci na prkně s kolečky předvádějí za jízdy podivuhodné kousky.
Autorská citace #75
27.1.2019 14:50 - sirien
...a hřiště se rozpadlo, protože tito účastníci nejenže předváděli své kousky, ale ještě navíc při nich dopadali na zem?
Autorská citace #76
27.1.2019 15:11 - Maelik
Hmm.. Kdyby nebylo ohlodání zubem času, tak tu máme celkem 4 vodní kanály a 3 cesty, které vedou k vlastnímu chrámu.

Podle mého je to vstup do zapomentuého chrámu ještě zapomenutějšího boha přírody.
Autorská citace #77
27.1.2019 15:39 - efram
Tuším, že se tu nemají hodnotit návrhy.

Zahrada klidu patřící k jinak poměrně velkému paláci vládnoucí kasty. Panovník je tak trochu podivín a tahle zahrada má jméno "zub času". Zlý jazykové říkají, že pár služebných se zde už ztratilo.
Autorská citace #78
27.1.2019 17:15 - chrochta
Trochu zchátralý letohrádek ("lusthaus") ve vodní části šlechtické krajinné zahrady (a la Veltrusy, lednicko-valtický areál atd.).
Autorská citace #79
27.1.2019 18:29 - MarkyParky
Je to vstup do hrobky šlechtice, který byl podezříván z upírství.

Proudící voda měla bránit tomu, aby hrobku opustil, kdyby náhodou znovu povstal, zároveň ale šlo o váženého pána, takže opatření bylo realizováno v patřičně honosné (a nenápadné) podobě.

Zub času již dal okolí hrobky zabrat a nejen to - potenciálně hrozí, že až se břehy podemelou ještě víc, voda začne proudit jinudy a opatření přestane být účinné.
Autorská citace #80
27.1.2019 21:10 - Šaman
Zahradní altánek po ničivých povodních roku 1997 druhého věku.
Autorská citace #81
3.2.2019 21:59 - Jarik
Jeden z mých oblíbených plánků:

Vhodný pro jakékoliv období historie.
Autorská citace #82
3.2.2019 22:02 - Maelik
V jeskyni je poustevna. Vegetace skýtá celkem chutné ovoce a ono jezírko je pramen sladké, pitné vody, vzácný to poklad v těchto rozpálených skalách.
Autorská citace #83
3.2.2019 22:14 - krytah
Je to místo, kde indiáni nebo někdo podobný mučil lidi. Pramen je otrávený kvůli žábám, které v něm žijí a ve skalách se vyskytují jedovatí hadi.
Autorská citace #84
4.2.2019 06:41 - Ugy
Skryté tábořiště na méně používáné obchodní stezce po kraji nějáké vyprahlé krajiny. Dřív tu sídlila skupina loupežníků, která byla však poražena a po nocích tu teď straší jejich duchové (možná něco hlídají, nebo jen čekají na odpuštění či ukradli něco prokletého). Loupežnický poklad nebyl nikdy nalezen a i když jeskyně je jen jedna velká přírodní síň s několika zákruty možná je někde tajná skrýš.
Autorská citace #85
4.2.2019 12:34 - MarkyParky
V kraji se už dlouho vypráví o tajemném podzemí plném pokladů a jeskyni, skrze kterou se do něho lze dostat.

Pověst říká, že se do ní lze dostat z této křižovatky. Desítky lidí se však vrátilo s nepořízenou, neb malá jeskyně u křižovatky je sice příhodnou skrýší pro zvířata či netvory, kteří se tam nastěhují vždy nějaký čas poté, co jsou předchozí obyvatelé vyhnáni či vytlučení pokladuchtivými dobrodruhy, ale jediný poklad, který tam kdo kdy nalezl, bylo vybavení těch nešťastníků, co neodhadli své síly a měli zrovna smůlu, že si jeskyni vybral za skrýš medvěd nebo mantikora.

Že skutečný vstup do bájné jeskyně ve skutečnosti skrývá vodopád, zatím nikoho nenapadlo.
Autorská citace #86
4.2.2019 13:23 - LokiB
Jedná se o pozůstatky dávného stvoření, které zanechalo svou mrtvou tělesnou schránku napospas horotvorné činnosti.

Autorská citace #87
4.2.2019 13:55 - Jerson
Jde o přírodní variantu Escherova vodního mlýna



Voda přitékající vodopádem vlastně nikam neodtéká a vrací se zpět otvorem ve skále. Postava, která na to přijde, je schopná ponořit se pod hladinu a vstoupit do světa za vodopádem, který je proti našemu nakloněn o 90°.
Autorská citace #88
25.7.2021 21:21 - ShadoWWW
Nová mapa Svítící Tvrze (Candlekeep) ve vysokém rozlišení ZDE.
Autorská citace #89
25.7.2021 21:34 - Pan Bača
pěkné.. jen to ještě počeštit ;-)
Autorská citace #90
8.9.2022 12:24 - ShadoWWW
Velmi výhodný balík kartografického software Campaign Cartographer 3+ a mnoha jeho add-onů a doplňků se dá pořídit v rámci probíhajícího Humble Bundle.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.13354587554932 secREMOTE_IP: 44.192.75.131