Prostředí

chrochta
29.1.2019 11:14
Autorská citace #1
29.1.2019 11:14 - sirien
Vzpomínám, jak se tu před lety brečelo, že jsou přeložená pravidla, ale žádná dobrodružství... koukám že se doba pomalu mění :)
Autorská citace #2
29.1.2019 11:16 - Merlin
Hezké :)
Autorská citace #3
29.1.2019 11:55 - York
Heh, to je vážně verze pro ADnD ;-)

Zkoušel jste to někdo i hrát? Pokud ano, co si o tom dobrodružství myslíte a jak se vám hrálo?
Autorská citace #4
29.1.2019 12:00 - Šaman
Inu, dýchlo na mě kouzlo starých časů… kdy se ještě pravidla sázela švabachem :D
Autorská citace #5
29.1.2019 12:11 - Merlin
York: zatím jsem přečetl jen kousek...no..jsou to holt starý časy...nejsem z toho odvařený...začátek mi přijde trochu násilný...ale nedočetl jsem dál.

Spoiler:


nechápu proč si kouzelník na 21 levelu najímá postavy, aby převezly pár beden se zbožím, když se lusknutím prstu dokáže teleportovat do místa určení a zpět....a na dopravě věcí závisí děsně moc....ale třeba mi to vysvětlí
Autorská citace #6
29.1.2019 12:23 - LokiB
Merlin: ten je ale nenajal, ne?

Na dobrodružství se mi líbí, že v něm není dáván moc prostor nějaké zbytečné hráčské kreativitě. Je to přímočaré, je to tvrdé. Tumáš, DM, házej za 24 lučištníků :)
Autorská citace #7
29.1.2019 12:38 - Šaman
Já se jen hrozím toho, že se sem prokliká Jerson. V pátek mi končí neschopenka, nebudu to stíhat číst… :D
Autorská citace #8
29.1.2019 12:58 - Merlin
LokiB píše:
Merlin: ten je ale nenajal, ne?


Spoiler:

najal je obchodník a kouzelník je celou dobu vedle něj jako neviditelný, aby zasáhl, kdyby něco.
když odmítnou, tak je potom zkusí najmout sám a přinejhorším je prokleje kletbou....

Přijde mi divný, že tak mocný kouzelník chodí neviditelný vedle najimatele, který škemrá, aby postavy odvezly náklad a apeluje na postavy, že je to děsně nutné odvézt...
Stačilo by se prostě s 20 bednami teleportovat..třebas natřikrát
Autorská citace #9
29.1.2019 13:31 - Maelik
Merlin píše:
Přijde mi divný, že tak mocný kouzelník chodí neviditelný vedle najimatele, který škemrá, aby postavy odvezly náklad a apeluje na postavy, že je to děsně nutné odvézt...
Stačilo by se prostě s 20 bednami teleportovat..třebas natřikrát


Skoro by zasloužilo rozebrat ve vláknu k realističnosti a smysluplnosti v RPG, ne?
Autorská citace #10
29.1.2019 13:48 - Merlin
Maelik píše:
Skoro by zasloužilo rozebrat ve vláknu k realističnosti a smysluplnosti v RPG, ne?


Já to nechci rozebírat :) To byl jen poznatek. Je to prostě dobrodružství ze staré školy, postavy donucené hrát a nalajnovaná cesta :)
Autorská citace #11
29.1.2019 14:08 - LokiB
Úkolem DM je sehrát celé dobrodružství tak, aby si žádný hráč nepřišel jako v tvrdém railroadu a aby všichni měli radost ze svých svobodných voleb, které vedly někdy ke komplikacím a někdy k velkolepým vítězstvím. :)
Autorská citace #12
29.1.2019 16:18 - Jerson
Šaman píše:
Já se jen hrozím toho, že se sem prokliká Jerson. V pátek mi končí neschopenka, nebudu to stíhat číst… :D

To takhle sedím u počítače a říkám si "mám to otevřít, nemám to otevřít... Tak já to nechám být, kdo by chtěl číst další rozbor, jak je všechno špatně)." A pak přijde Šaman s kouzlem "summon Jerson" a je to v háji.

Zaplatí mi někdo výpalné, když to nebudu číst a hlavně komentovat? :-)
Autorská citace #13
29.1.2019 16:20 - York
Jerson: Na Kostce už je na ten tvůj příspěvek rezervovaných několik megabytů volného místa, takže teď už to prostě napsat musíš. Pořádek musí být.
Autorská citace #14
29.1.2019 16:23 - Šaman
Podle toho, co vyjde levněji. Jestli zaplatit Jersona, nebo asasína, který ho odstraní dřív, než to dočte.
Jinak jako není to žádný zázrak. Prostě tvrdý RR pojištěný velmi vysoko naexpeným kouzelníkem, který místo aby sám splnil quest, tak neviditelný kontroluje, jestli družina nesešla z cesty - a aby ji to ani nenapadlo. Pokud jde o zbytek, tak z rychlého prolistování to na Karak nemá :D
Autorská citace #15
29.1.2019 17:09 - LokiB
Ale v tohle dobrodružství není asi problém s uvěřitelností ... nebo na běžné pročtení mi to nepřišlo jako důležité (není tam moc čemu uvěřit :)).
Spíš lidem tu bude vadit ten determinismus, co se musí stát, jak k tomu hráče dokopat a jak si poradit v situaci, když se kopání budou bránit.
Autorská citace #16
29.1.2019 18:08 - efram
Bude zajímavé si přečíst hodnocení dobrodružství staré 28 let prismatem dnešního pohledu a současného stavu vědění/trendů v této oblasti
Autorská citace #17
29.1.2019 18:15 - Jerson
Rád bych řekl, že dobrodružství staré 28 let má nárok na to být pitomé, ale když uvážím, že v roce 1993 jsem vymyslel méně přímočarou a volnější zápletku, tak jsem zase zpět ve stavu, kdy se divím, proč někdo takové věci sepisoval.
Autorská citace #18
29.1.2019 18:58 - malkav
Jersone, z tvých komentů získávám pocit, že je svět RPG velmi ochuzen a hráči museli trpět u absurdních a hloupých zápletek bez tebou vydaných dobrodružství :)
Autorská citace #19
29.1.2019 19:22 - Merlin
malkav píše:
Jersone, z tvých komentů získávám pocit, že je svět RPG velmi ochuzen a hráči museli trpět u absurdních a hloupých zápletek bez tebou vydaných dobrodružství :)


No...ten začátek dobrodružství je vážně hodně hloupý
Autorská citace #20
29.1.2019 19:24 - efram
Merlin píše:
No...ten začátek dobrodružství je vážně hodně hloupý


myslím, že to nikdo nezpochybňuje

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.085046052932739 secREMOTE_IP: 3.90.242.249