"Fyzikální" engine moderních her nesnáším, "Dag roll" či jak to ještě víc - zabít protivníka je jako ustřihnout loutce provázky, nemluvě o faktu, že zahodím zbraň na zem a ona klouže z mírného kopečka (v trávě!!) až do údolí, kde najdu i mrtvoly ... fuj, hnus.
Jinak jsem hrál i kasická "RPGčka", tedy počítačová - Fallout, Baldurs Gate, hrál jsem i Arénu ... ale ani jedno z toho nesplňovalo moje pořadavky na RPG, ani v jednom případě jsem se necítil, jako že jsem opravdu někde jinde. A šachování s člísly pro mě není žádný Roleplaying, posouvání postaviček je taktika, ale ne RPG ... takže vedle Cthulhu by nejlepší RPGčko byl Alien versus predátor za Mariňáka a FEAR, ačkoliv jsou to obě z počítačového hlediska střílečky.
Dokonce i Boiling point, což je střílečka ve které si můžu vybrat na jakou stranu se přidám a jak budu plnit úkoly, které jsem mohl i odmítnout nebo si vybrat, můžu mluvit s dalšíma postavama a tím co dělám se zlepšuju - tohle všechno stejně ze hry nedělá lepší RPG.