Střípky

andtom
5.1.2010 19:32
D&D 4e - Radlická
Šťastně jsem zakotvil v Praze... a rád bych si opět po čase zaDMoval.

Hledám hráče pro D&D 4ed.

Pohodový prostor s luxusně velkým stolem zajištěn, 8 minut pěšky od stanice Radlická nebo 2 minuty od zastávky busu 137 s názvem Farkáň. Nabízím Út, Stř, Čtv (případně i Po). So a Ne nejsem k dispozici. Frekvence 1x nebo i 2x týdně v případě zájmu. Od půl šesté, šesté ... do cca půlnoci (záleží na vzájemné dohodě).

Preferuji vyzrálejší hráče, které zajímá příběh a rádi ho přes činnost svých postav formují. Rád dávám volnost a improvizuji.
Autorská citace #1
6.1.2010 21:34 - Nachtrose
Hmm... Tak kdybych i sam sebe presvedcil, ze Praha TAK daleko zase neni, tak ve vsem ostatnim nevyhovuji :-(
Autorská citace #2
6.1.2010 21:46 - Sethi
Na jak dlouhý běh bys to viděl? Ráda ochutnávám vypravěče, ale další dlouhodobou kampaň už do rozvrhu moc neprocpu. Na druhou stranu nějaká taková pidikampaň o čtyřech, pěti sezeních by zněla lákavě.
Autorská citace #3
6.1.2010 22:33 - andtom
Earette: Podle přání - takže v pohodě. Myslím, že je to i rozumné, než se vydat napospas neznámému DMovi na delší dobu ... Ochutnej, uvidíš ...

Nachtrose: Možná jsem to jen napsal nejasně. Mám rád přihrávky od hráčů, využívám jednání jejich postav k vlastní inspiraci a rád vymýšlím věci za chodu. Dá se to nazvat i tak, že jsem líný DM na přípravu :) Nejsem ten typ, co přehrává předpřipravený příběh - toto mi nejde, třeba nejsem schopen stejně kvalitně odehrát podruhé zápletku, kterou jsem již jednou hrál (protože hráči dělají věci jinak a tlačit je někam není můj styl). Běžně nevím, co je za nejbližším rohem, ale když se tam někdo půjde podívat, vymyslím to za chodu. Stejně tak nevím, co se stane v herním světě zítra, protože hráči vnáší proměnné prvky, které o směřování příběhu rozhodují stejně důležitě jako já. Chtějí jít hráči do kostela za městem? Prosím, děj se podle toho odvíjí. Chtějí místo toho odplout na lodi daleko pryč? Odplují ... Souvislosti pod povrchem vytvářím v průběhu hry. V pokročilejším průběhu hry jsem už samozřejmě něčím v pozadí vázán, to už věci zapadají do sebe ... Obdobně to dělá třeba Merlin.
Autorská citace #4
6.1.2010 22:48 - Alnag
Jako kdyby to bylo krátké, tak bych to také rád zkusil. Ale nechci si klást nějaké podmínky, takže jen kdyby chyběl někdo do počtu.
Autorská citace #5
6.1.2010 23:12 - Nachtrose
Merlinuv styl se mi na srazu celkem libil, i kdyz tohle mel vyjimecne predpripraveny aspon trosku. No z celeho toho tveho planu je proti me hlavne termin. Vezmeme-li v uvahu, ze bych musel dojizdet, tak jakozto pro pracujiciho cloveka jsou pro mne Po-Ct uplne pase. Pak jsem hodne nevyzralej hrac, a Sethi potvrdi, ze by to se mnou byla asi tezka pisemka, i kdyz rad se ucim novym vecem. Ale to jsme stejne ciste v hipoteoreticke rovine :-)

Ale kazdopadne mas nejakou uvodni predstavu o tom, co bys chtel vest? Setting, pocatecni lvl, povolene rasy a classy a tak?
Autorská citace #6
7.1.2010 07:56 - Sethi
Já bych řekla, že si tu hráčskou nevyzrálost zbytečně bereš. To není jako že by ti někdo zlomil nohu, když nebudeš dost aktivně tvořit a pohotově reagovat, nebo tak něco...
Autorská citace #7
7.1.2010 08:03 - Nachtrose
Sethi: asi jo. Ale na druhou stranu bych rekl, ze jsem tu hru aspon primo nekazil. :-) I kdyz... mno, kdyz se Eric snazil s Rebeccou navazat hovor, tak jsem radeji vzal do zajecich a poslal ji spat :-/
Autorská citace #8
7.1.2010 08:06 - Sethi
No jo, Eric to bral jako velkou prohru, že ji nedokázal svést =)
Autorská citace #9
7.1.2010 08:17 - Nachtrose
Mne zase mrzelo, ze jsem nedokazal nechat se svest. Ale na druhou stranu, pani baronka byla rozhodne lepsi partie :-)
Autorská citace #10
7.1.2010 08:32 - Almi
Já bych si docela rád zahrál po delší době jako hráč, pokud by bylo místo. Čas kdykoliv kromě čtvrtků (pokud jsou AA) mi vyhovuje. Jinak sepřizpůsobím téměř všemu :-)
Autorská citace #11
7.1.2010 09:26 - noir
Kdyby to bylo jen něco krátkého (pár sešnů), tak bych se taky klidně (i rád) přidal. Ale zase aby to neskončilo jako AA v přestrojení...
Autorská citace #12
7.1.2010 09:41 - Sethi
Adventurous Amazement?
Autorská citace #13
7.1.2010 09:58 - noir
Awesome Avengers (assemble!)
Autorská citace #14
7.1.2010 10:00 - Sethi
Abusive Aardvarks.

...to zní jako zajímavý námět na hru...
Autorská citace #15
7.1.2010 13:14 - Nachtrose
Jak tak koukam, tak chybi uz jen Jarik a Nerhinn a AA tu jsou komplet a me zase zustane jen ticha zavist. Kdyze je dalsi sraz? ;-)
Autorská citace #16
7.1.2010 15:18 - Nerhinn
Však já jsem uvažovala o tom, že bych sem napsala, že to zní super... ale nějak mám v poslední době unavenou fantazii, nejsem si jistá, že bych byla schopná vymyslet či zahrát i někoho jiného než Gaerwyn/Imogen z Omegy.
Autorská citace #17
7.1.2010 17:32 - andtom
Váš zájem mi dělá radost. Fakt. Po prvních 24-hodinách jsem si myslel, že moje nabídka k hraní jen tak uschne :)

Důležité je, abyste se jako hráči dobře bavili. DM slouží hráčům, ne naopak. Takže se budu snažit vyjít vstříc.

Dávám k diskuzi prvotní nástřel. Vychází z volnosti pro hráče a limitované délky hraní (hra se dá utnout dle potřeby, případné pokračování rovněž není vyloučeno).
___________________________________________________________

Svět je veliký a je na něm spousta zemí a také dvě království ... Odděluje je průliv, asi tak na půldne cesty lodí, když je dobrý vítr ...

Aurora je královstí přetrvávající víc než 1000 let, je to v současné době nejstarší fungující stát. Jeho obyvatelé (rasu uvidím jakou, asi lidé) jsou na to náležitě hrdí. Bohužel tak hrdí, že to nabírá směr až ke xenofobii, těžké nedůvěře k obyvatelům jiných zemí, o jiných rasách ani nemluvě ... Smůlou Aurory je, že toto království je v protikladu ke své vznešené historii ekonomicky vyčerpané, léta prosperity jsou dávno pryč, žije do značné míry ze své podstaty ... Paradoxně i to posiluje xenofobii obyvatel Aurory ...

Za průlivem je Mirabel, země, ze které pochází postavy. Je to multirasové království a sá se říct, že je na trvalém, byť pomalém vzestupu.

Mezi Aurorou a Mirabel probíhají tajná jednání. Král Aurory potřebuje nutně peníze a se skřípěním zubů souhlasí s půjčkou menší části své země na dlouhou dobu Mirabel, jež jako protihodnotu poskytne peníze, spoustu peněz. Mirabel kalkuluje s tím, že peněžní půjčka jednou nebude dodržena a tato část království Aurora mu spadne do klína natrvalo. Ale to je ještě daleko. Teď probíhají jednání a je potřeba zabránit nepokojům na území Aurory, které má být dáno do půjčky. Obyvatelé Aurory to zatím netuší, ale uzavření dohody je blízko ...

Za tímto účelem vysílá království Mirabel spolehlivé skupiny do části Aurory, jež má být dlouhodobě zapůjčena, s jediným cílem - zvýšit reputaci království Mirabel v očích obyvatel Aurory, připravit tamější obyvatele na to, že padnou pod správu království Mirabel, že přijdou cizinci, cizí obchodníci ...

Postavy hráčů jsou jednou z těchto skupin (Může to být rasově pestrá skupina, aby demonstrovala soudržnost a spolužití.) Skupina bude vybavena určitými počátečními prostředky na rozjezd pro dosažení cíle. A ten je jediný - zvýšit co nejvíc reputaci království Mirabel na části území Aurory, jež bude Mirabel půjčeno. Ale rozdávání peněz nebude dobrý přístup, to se už ví. Tady jde o překonání skořápky nedůvěry do sebe zahleděných obyvatel, hrdých a pyšných na svoji minulost ... Chce to získat osobní reputaci ... Jak? To už záleží na úvaze postav ...
Autorská citace #18
7.1.2010 19:10 - Alnag
Nerhinn píše:
ale nějak mám v poslední době unavenou fantazii, nejsem si jistá, že bych byla schopná vymyslet či zahrát i někoho jiného než Gaerwyn/Imogen z Omegy.


Taky jsem uvažoval o tom, jak se vyhnout tomu, že bych padl do některého ze svých klasických stereotypů (myslím, že se z toho dá vyklouznout tak, že si vybereš takové charakteristiky, po kterých bys normálně nesáhla - tím mám na mysli třeba vzít si nějaký netypický archetyp jako východisko, nebo chytlavou frázi, která ti není úplně po chuti, nebo DnDčkové povolání, které bys normálně nehrála... (což je pro mne třeba nějaký defender :-p) a tak...
Autorská citace #19
7.1.2010 19:15 - andtom
Jednou z cest je vzít si postavu, kterou v kostře vytvoří někdo jiný a dotvořit si ji. Kdysi bych nad tím ohrnul nos (u sebe), ale ono to není vůbec špatné.
Autorská citace #20
7.1.2010 19:42 - noir
To je fakt zvláštní, o něčem podobném jsem taky přemýšlel. A měl bych už dvě představy, a to taky archetypů, které mě moc neberou (asi jsem typický striker). Buď eladrinský warlord nebo deva druid.
andtom: Na jaké úrovni by se začínalo?
Autorská citace #21
7.1.2010 19:58 - andtom
Noir: Úroveň? Klidně si řekněte, co by vás bavilo.

Jinak v Auroře je dominantní lidská rasa, příslušníků jiných ras je málo, jejich místo je na okraji společnosti. Vstoupit do manželského svazku pro Aurořana-člověka s jinou rasou je prakticky nemyslitelné (a zakázané) a jestli se náhodou někde objeví dítě - míšenec, tak pro Aurořana-člověka neexistuje nižší místo ve společenském řebříčku než to, které zaujímá takový bastard (i čistý potomek jiné rasy je na tom byť jen o malý chloupek, ale lépe).
Autorská citace #22
7.1.2010 20:24 - Sethi
Jednou bych nepohrdla nějakou vyšší úrovní. Zatím jsem se vždy plácala někde u země.

Myslím, že pokud mě do nosu necvrkne žádná úžasná obskurní rasa, tak půjdu po některém z ušáků. Co bude dělat ve svém volném čase, je zatím ve hvězdách...

Uvidíme, uvidíme...
Autorská citace #23
7.1.2010 20:28 - andtom
OK, tak to trochu osolme. Mirabel nepošle žádná ořezávátka. Paragon, Lvl 12, může být?
Autorská citace #24
7.1.2010 20:32 - Sethi
To zní fér...

Přemýšlím nad warlockem nebo sockou, nikdy jsem nehrála žádného mága. Sice tedy nevím, jestli je striker můj šálek mléka, ale jeden neví, dokud nezkusí.

Stejně nakonec skončím u něčeho úplně jiného. Známe se.
Autorská citace #25
7.1.2010 20:37 - captain66
Pokud jeste neni pozde se prihlasit, rad bych si zahral 4e. Nedokazu moc posoudit, jak jsem na tom s vyzralosti jako hrac, ale snad to nebude tak strasny.
Autorská citace #26
7.1.2010 20:48 - andtom
Captain66: Moment, nejsem si jist, jestli není plno.

Něco tady bylo popsáno, ale u některých je to neurčité. Kdo se tedy předběžně nezávazně hlásí? A připište dny, kdy by se vám to hodilo. U mně to je:
Pondělí ne moc, ale jde to,
Úterý, Středa, Čtvrtek bez problémů. Čas cca 17:30 - půlnoc (záleží na vás).
Autorská citace #27
7.1.2010 20:56 - Alnag
Po 17h můžu kdykoliv, kromě těch čtvrtků, kdy hraje AA (ale to nebude moct ani Almi, Sethi, Nerhinn, Noir... takže to asi nebude tak velká tragédie).
Autorská citace #28
7.1.2010 21:00 - andtom
Takže časové okno: Po, Út nebo Stř, DM: andtom, hráči (zatím): Alnag
Kdo dál?
Autorská citace #29
7.1.2010 21:01 - Nerhinn
Alnag píše:
takové charakteristiky, po kterých bys normálně nesáhla

Proboha, já a kněžka? Hmm... to zní dost šíleně :))

Tak já se tedy taky hlásím. Úterky a středy se mi hodí nejvíce.
Autorská citace #30
7.1.2010 21:05 - andtom
Časové okno: Út, Stř, DM: andtom, hráči (zatím): Alnag, Nerhinn
Autorská citace #31
7.1.2010 21:38 - noir
Preferuju úterky, ve středu musím hlídat...
Autorská citace #32
7.1.2010 22:43 - andtom
Čas: Út DM: andtom, hráči (zatím): Alnag, Nerhinn, Noir

Uši, Almi, jak jste na tom?
Autorská citace #33
7.1.2010 23:11 - Sethi
Intoxikovaná.

Ale toho se asi otázka netýkala.

Úterky zní v pohodě, pokud budou oznámeny alespoň s týdenním předstihem.
Autorská citace #34
8.1.2010 08:01 - Nachtrose
Dokud v nabidce nebude patek nebo sobota, je to pro mne bezpredmetne. Ale to bylo jasne od zacatku. Nicmene level 12 by se mi libil, to skyta sirokou paletu moznosti, to by se mi libilo. :-)
Autorská citace #35
8.1.2010 08:14 - Almi
Almi v ÚT může a těší se :-)))

Povolání..no, líbil se mi Alnagův nápad na něco netypického, takže mu veřejně dávám možnost pomstít se za všechna příkoří mu mnou způsobovaná a akceptuji nástin jeho konceptu :-)))

Co se levelu týče, nechám to na vás. Ale ze zkušenosti vím, že pokud postava začíná už na vyšším, není to pro delší hru ideální. To radši zrychlit přestupy. Ale jak píšu výše - rád se podřídím, CB to jistí :-)
Autorská citace #36
8.1.2010 09:15 - Alnag
Almi: Dobře... to je výzva. Kdo se chce přidat do psaní konceptů postavy pro ostatní? Mohli bychom to udělat jako takové kolečko...
Autorská citace #37
8.1.2010 09:24 - noir
To zní napínavě. Jdu do toho. Z obou stran - přijmu i daruji :o)
Autorská citace #38
8.1.2010 09:41 - Nachtrose
Budou ty koncepce verejne ( zname cele skupine ) nebo tajne ( zname pouze autorovi a hraci dane postavy )? Pokud verejne, mohli by jste je psat sem? Opravdu bych byl na ne zvedavy. A kdyz tajne... co treba PM?
Autorská citace #39
8.1.2010 15:27 - noir
Na poradě jsem vymyslel prostý a spravedlivý systém: kolo návrhů bude abecední. Tedy hráč, jehož nick je abecedně první, navrhne postavu pro hráče, jehož nick je v abecedě za ním. Tedy, zatím by to vypadalo tak, že Almi dělá postavu pro Alnaga, Alnag pro Nerhinn, Nerhinn pro Noira, Noira pro Sethi a Sethi pro Almiho. Pokud by se připojil někdo další, vše se samozřejmě patřičně posune.

Jaké zdroje jsou povolené a jaké zakézané?

Nachtrose: Byl bych pro utavřený koncept, ale GM je andtom a ten oprávněně rozhodne...
Autorská citace #40
8.1.2010 15:30 - Sethi
Já si nejsem úplně jistá, že se chci takové výměny účastnit. Nějak mi to není úplně po srsti, ráda se se svou postavou patlám sama.
Autorská citace #41
8.1.2010 16:00 - Nerhinn
Však asi není problém, aby se kruh zmenšil o ty, kteří jsou radikálně proti.
Mně se ta představa líbí. Sice ještě nevím, jestli se mi bude líbit i poté, co se s tou postavou seznámím, ale... všeobecně vzato mám ráda, když mé postavy žijí svým vlastním životem; ráda zjistím, jestli to uvítám už od samého začátku toho jejich života.

Akorát bychom se asi měli dohodnout, nakolik "paranoidně" chceme těm druhým budouvat jejich postavy. Jako že jestli bychom nějak omezili to, nakolik nám ta postava přijde protikladná vůči jejich klasickým postavám. Rovnou vám říkám, že já prostě diplomacii neovládám :D
Autorská citace #42
8.1.2010 16:06 - andtom
Kdo chce, zapojte se do kolečka, kdo ne, utvořte si postavy sám, to je fér, myslím.

Jestli si chcete ukázat postavy veřejně, je na vás. Herní pozadí svědčí tomu, aby se postavy dobře znali a skupina byla kompaktní a kooperativní. To, že království Mirabel otevřeně vysílá nějaké skupiny svých příslušníků do Aurory je vysoce riskantní hra, na kterou se přistoupilo jen z důvodu značného rizika povstání obyvatel Aurory až se dostanou pod správu království Mirabel. Je to jako hlazení divoké kočky, aby se uklidnila. Proto Mirabel nasazuje dobře vybrané skupiny - tak si podle toho zvolte postavy, nechám to na vás.

Postavy samozřejmě mohou mít i negativní vlastnosti pro roleplaying, traumata, komplikovanost atd. ... dle případné chuti hráče, ale mějte na paměti to, že byly pečlivě vybrány jako skupina, jako tým.

Výstroj je odpovídající levelu. Něco navíc dodám pak.
Autorská citace #43
8.1.2010 16:32 - Alnag
Noir: No možná je to spravedlivé, ale vzhledem k tomu, že chtěl Almi postavu ode mne bych navrhoval obrátit směr (a samozřejmě vyřadit ty, kteří postavu nechtějí takto tvořit).
Autorská citace #44
8.1.2010 16:54 - Sethi
andtom píše:
Výstroj je odpovídající levelu.


...tzn?
Autorská citace #45
8.1.2010 17:13 - Nachtrose
Sethi: Pravidla pisou, ze postava tvorena na vyssim lvl ( u vas 12 ) ma jednu magickou vec lvl 11, jednu lvl 12 a jednu lvl 13 + zlato v hodnote magicke veci lvl 11 a k tomu relativne neomezeny vyber z veci nemagickych a obycejnych. samozrejme to s vyssimi levely stale vic a vic zaostava za tim, prochazet a vybavovat se od lvl 1.
Autorská citace #46
8.1.2010 17:31 - noir
Takže všichni kromě Sethi jsou pro kruh? T.j. postavy se budou tvořit takto: Alnag pro Almiho, Almi pro Noira, Noir pro Nerhinn a Nerhinn pro Alnaga?

Anebo budeme ještě divočejší?
Sethi: A nechceš si to rozmyslet? Když jsem se dozvěděl, že mám navrhnout postavu pro tebe, tak mě napadlo něco, co by ti možná docela sedělo - a dokonce by ta postava měla i hrabáče (a to docela logicky)!
Autorská citace #47
8.1.2010 18:24 - Alnag
Nehrinn píše:
Akorát bychom se asi měli dohodnout, nakolik "paranoidně" chceme těm druhým budouvat jejich postavy. Jako že jestli bychom nějak omezili to, nakolik nám ta postava přijde protikladná vůči jejich klasickým postavám.


To myslím není nutné. Spíš jde o to, aby člověk neupadl to téhož steretypu. Prostě udělat zajímavou.
Autorská citace #48
8.1.2010 20:11 - Sethi
Asi fakt ne. Je mi to takové... já nevím, taky by mi nebylo příjemné, kdyby se mi někdo prohraboval skříní s oblečením. Jsem... divná =)

Nicméně, měla bych tu první nástřel konceptu, ale myslím, že je to přinejmenším... mírně zvláštní, takže bych si měla napřed vyslechnout námitky týmu.

Na mysli mám malého milého koboldího wizarda. Kdysi byla pouhým familiárem mocného čaroděje, ale časem dost odkoukala a nakonec i sama studovala umění. Ani v Auroře to není úplně obvyklý úkaz, ale jak lépe ukázat obyvatelům Mirabel, že je xenofobie nemoderním přežitkem, než právě na příkladu sehraného týmu "jiných"? Prakticky by byla stavěná spíš na udílení kondic a změny prostředí, damage output by měl být zcela minimální.

Pokud vám to přijde moc uhnutý, dám ji stranou a chytím se jiného konceptu, ale tenhle se mi zatím líbí nejvíc.
Autorská citace #49
8.1.2010 21:16 - Sethi
Autorská citace #50
9.1.2010 00:00 - Sethi
Autorská citace #51
9.1.2010 00:14 - Fibriso
cute koboldka .)
Autorská citace #52
9.1.2010 00:25 - andtom
Uši píše:
Ani v Auroře to není úplně obvyklý úkaz, ale jak lépe ukázat obyvatelům Mirabel, že je xenofobie nemoderním přežitkem...

Jenom technická, aby to nemátlo, Auroru a Mirabel jsi vzájemně zaměnila.

DM nemá s koboldkou problém. Co na to silně patriotičtí obyvatelé starobylé Aurory, to se uvidí ... ;)
Autorská citace #53
9.1.2010 03:14 - Alnag
Hustej obrázek.
Autorská citace #54
13.1.2010 18:28 - noir
Tak co, už jste někdo něco vymysleli? Protože to tu nějak zamlklo, vzal jsem si na dnešní poradu noťas a vytvořil postavu pro Nerhinn. A vstoupil taky vypravěči do děje:

Hrdinové Mirabel vstoupili. Nesourodá skupina dobrodruhů opatrně překročila práh a všichni poklekli. I když toho už zažili hodně, jednat přímo s ministrem, to se přece jen nestává každý den. Hrabě Karameikos, ministr obrany Mirabel, byl už starý muž. Našli by se i tací, kteří by ho označili za starce. Ale nikdo rozumný by to neřekl před ním. Shrbený, zjizvený a vyhublý, ale stále hrozivý muž, o němž se říkalo, že má v rukou více moci než sám král, seděl na prosté dřevěné lavici. Společnost mu dělala jen jeho mladičká manželka, nejméně o dvě generace mladší než on.

„Přátelé,“ začal. „Tušíte asi, proč jsem si vás dnes nechal povolat. Expedice do Aurory je vskutku důležitým úkolem mé administrativy a vy byste jistě rádi věděli, proč jste byli vybráni právě vy. A také byste zřejmě chtěli znát podrobnosti, finanční i logistické zajištění a spoustu dalších věcí. Že?“ odmlčel se hrabě.

Po chvíli mnohokrát delší, než bylo společensky přijatelné pro kohokoliv jiného než pro něj, pokračoval. „Ale nic z toho se dnes nedozvíte,“ přeletěl očima shromážděné a pohled zastavil až u drobné koboldky v dlouhé tóze. „K vaší výpravě se totiž přidá ještě jeden člen.“ Udivené pohledy okázale ignoroval. „Ano,“ pokračoval, „neplánovaně musím, ač nerad, rozšířit vaši skupinu u dalšího člena.“

Po další, nesnesitelně dlouhé, zámlce se hrabě znova chopil slova. „Dovolte mi, abych vám ho představil.“ A opět zmlkl. Družina se zmateně rozhlížela po místnosti, ale kromě hraběte a jeho ženy v místnosti nikdo další nebyl. Karameikos nasadil slavnostní výraz – až se jizva, která se mu táhla od pravého oka až ke ostrým rtům, stáhla jako bič. „Doprovázet vás bude má žena, hraběnka z Karameikosu.“

Mladá žena v blankytných šatech sedící hraběti po boku se zvedla, koketně se usmála a s jasně viditelným nadšením v očích špitla:“Těším se, že spolu zažijeme spoustu exotických dobrodružství.“ Ohromení členové výpravy neměli dostat šanci vzpamatovat se ze šoku. V tom okamžiku se totiž hraběnčina sukně podivně nafoukla, zacukala se a zpod volánků vykoukla hlava. Podivná narůžovělá hlava zvláštního tvora s velkýma očima a dlouhým chobůtkem se zvědavě rozhlédla a pak.bytost vyrazila k hraběti. Bleskurychle mu vyběhla po stehně a nemravně dlouhým jazykem mu olízla nos. „Jejda, už zase, drahý?“ vyprskla hraběnka. „Poníženě se omlouvám.“
Autorská citace #55
13.1.2010 21:10 - Sethi
Co víme o jazycích v Auroře? Předpokládám, že o nich něco víme, přece jen jsme se na tu cestu připravovali...
Autorská citace #56
13.1.2010 22:01 - Nerhinn
noir: Ty na mě máš kontakt na ICQ? Nebo ti někdo nabonzoval, že jsem jistou dobu po dohrání Dragon Age měla status "Jsem KRÁLOVNA!" vyvedený všemi barvami? Nobilitu beru! :D
Autorská citace #57
13.1.2010 22:08 - noir
Nerhinn: Ale ne, jsem jen neskutečně empatický :o) A taky budeš mít hippogryfa!
Autorská citace #58
13.1.2010 22:26 - Sethi
I Shixxagrrahlil (v dračím jazyce se to čte asi jako Šhkssssgrrrhchrchlychrchlylll, ale pro přátele je prostě Lil) má svého věrného společníka, malou milou Marmeládu. Nosí ji ve skleněné láhvi a krmí ovocem. Občas se nešťástnou náhodou stane, že se ji někdo pokusí namazat na chleba, když ale hromádka třaslavé hmoty vyděšeně piští a snaží se uhnout před mazacím nožem, útočník to většinou vzdá. Přihlížejícím by se zdálo, že je to jen neužitečný kus rosolu, s Lil ale mají v záloze pár překvapivých triků.
Autorská citace #59
13.1.2010 22:34 - noir
Máš na mysli třeba ten feat, díky němuž na ní můžeš jezdit?
Autorská citace #60
13.1.2010 22:35 - Sethi
Ne, ten se mi zrovna nelíbil.

Ale předvedu vám želeportaci.
Autorská citace #61
14.1.2010 14:16 - Merlin
hlavně nám ho tam v Práglu nazkazte...:) co nám dalo práce z něho udělat člověka :)))
Autorská citace #62
15.1.2010 20:00 - Nachtrose
Noir: jestli ma ten hrabencin familiar byt neco konkretniho, tak si nejak nedovedu predstavit co. Nicmene jsem si na nej hned vzpomel, kdyz jsme spatril tuhle fotku:

Autorská citace #63
15.1.2010 20:50 - noir
Nachtrose: Je to tohle: http://www.animalwebguide.com/Aardvark-2.jpg

Vždyť Sethi o tom tak básnila, tak jsem ho do hry nahodil. A není to familiar, ale něco vypečenějšího - spirit.
Autorská citace #64
15.1.2010 20:59 - Nachtrose
noir píše:
Je to tohle: http://www.animalwebguide.com/Aardvark-2.jpg


No fuj to jsem se lek :-D

Takze hrabenka bude samanice?
Autorská citace #65
15.1.2010 21:00 - Nachtrose
A nechtel by nekdo minotauri barbarku fialove barvy? ;-)
Autorská citace #66
15.1.2010 21:06 - noir
NAchtrose: Tak nějak mi přišla zajímavá kombinace aristokratky, která se nějak připletka k spiritovi. Přišla mi to jako pěkná kombinace Pýchy a předsudku, manželky Emila Holuba a Joy Adamsonové - pochopitelně vše ve fantasy podobě :o)
Autorská citace #67
15.1.2010 21:35 - Nachtrose
noir: nemam nacteno, takze netusim, o kom to vubec mluvis :-) ale to neni nijak podstatne.
Autorská citace #68
20.1.2010 17:30 - andtom
Čas odplutí do Aurory se blíží ...

Jak jste na tom s postavama? Můžem začít v úterý 26.1. a doladit je přímo na místě ... Rád bych jen předem věděl, s čím budete hrát, rasa, povolání, dvěmi-třemi slovy povaha, případně příslušnost k něčemu (božství, guilda, ... ), přesná čísla mě teď nazajímají. Je možné, že na základě toho získáte nějakou informaci nebo něco podobného navíc ...

Magická výbava: trvalé předměty 1x 14 Lvl, 1x 12 Lvl, 1x 11 Lvl - větší počet ks ne, protože je považováno za vhodné, abyste jako cizinci nevstoupili do Aurory totálně ověšení magickými věcmi jako vánoční stromečky, provokovalo by to; magické spotřební věci navíc navrhněte sami, rozumné množství je přípustné (nápoje a pod.), předpokládá se, že je budete přenášet skrytě.
K tomu pak pravděpodobně ještě něco dodám.

V království Mirabel se mluví common + hodně obyvatel je vícejazyčných, podle svého původu nebo svého místa. Mirabel je hodně obchodnicky zaměřená země, takže na rasy se moc nehraje ... Na aristokratické nebo obchodnické rody či guildy jo, ale čistě na rasy ne ...
V Auroře funguje víceméně výhradně common, jazyky nelidských ras jenom paběrkují, ale asi nejsou úplně vymýcené (v oficiálním styku se ale nesmí používat, ani kdyby mu obě strany rozuměly).
Autorská citace #69
20.1.2010 19:41 - Nerhinn
26. máme výjimečně AA...
Autorská citace #70
20.1.2010 21:16 - Alnag
Sorry Andtome, ale 26. 1. se mi zdá, že nestíháme. Tímto bych chtěl urgovat svého tvůrce (tj. Nerhinn) o svůj koncept, bez něj tu postavu asi neudělám. Zároveň jsem dneska diskutoval svůj nápad na koncept s Almim, ale ukázalo se, že je příliš podobný Noirově postavě v AA (tedy ne vzhledem, ale takovou úvahou), takže vymyslím něco jiného.

Myslím ale, že by bylo fér si nějaké datum stanovit. Navrhuji počítat s úterkem 2. 2. jako s datem hraní a třeba sobotu 30. 1. si dát jako deadline pro dodání konceptů spoluhráčům.
Autorská citace #71
20.1.2010 21:23 - noir
Já jsem pro všechno, co (tady) Alnag navrhuje. Nerhinn pošlu poštou krátký příběh o její hraběnce a budu se těšit, jakou mrchu si na mě vymyslí Almi...
Autorská citace #72
20.1.2010 21:44 - Alnag
Noir píše:
Já jsem pro všechno, co Alnag navrhuje.


Tak se mi to líbí. Uchovej si tenhle přístup a možná přehlédnu i ty pletky s Vecnou. ;-)
Autorská citace #73
21.1.2010 00:05 - andtom
OK, předběžně tedy 2.2.2010.

Fakt se těším na ty borce, co stvoříte ;)
Autorská citace #74
21.1.2010 07:48 - Almi
andtom píše:
OK, předběžně tedy 2.2.2010.


..do pytle, ten den jsem v divadle na Cimrmanech poprvé po letech.. :(
Autorská citace #75
21.1.2010 09:04 - noir
andtom: Jaké zdroje jsou povolené/zakázané?
Almi: Taky jsi absolvoval tohle? http://tn.nova.cz/zpravy/regionalni/kvuli-listkum-stanuji-lide-v-praze-na-snehu-pred-divadlem.html
Tož to pak klobou dolů!
Autorská citace #76
21.1.2010 09:17 - noir
Pokud Almi nemůže, tak by se mohlo hrát ve čtvrtek 4.2?
Autorská citace #77
21.1.2010 11:59 - Almi
Noir: ve čtrtek můžu...

..neabsolvoval, dostal jsem se k lístkům na představení v KV. V Praze jsem to dávno vzdal...
Autorská citace #78
21.1.2010 16:35 - andtom
Noir: Zdroje - ptáš se na příručky, ze kterých můžeš čerpat? Oficiální WotC. Pokud bys nemohl žít bez něčeho ještě mimo to, tak jsem přístupný se na to podívat - náš zákazník, náš pán :)

Můžu pondělí až čtvrtek, záleží na ostatních. Myslím ale, že pouze úterý vyhovovalo všem ... Zkuste se vyjádřit ke čtvrtku, jestli jde přeložit si rande, chlastání, atd. ... :)
Autorská citace #79
21.1.2010 17:35 - Sethi
Tak my máme tu výhodu smečkového uvažování... Ve čtvrtek by normálně bylo AA, ale protože zrovna AA není, je snadné ho rovnou překlopit na jiné hraní...
Autorská citace #80
21.1.2010 22:56 - Alnag
Andtom píše:
Zkuste se vyjádřit ke čtvrtku, jestli jde přeložit si rande, chlastání, atd. ... :)


Jsem si zrovna to rande a chlastání plánoval (ne nutně v tomto pořadí). Ale tak, že jsi to ty, Andtome... opiju se náprstkem někdy jindy. ;-)
Autorská citace #81
22.1.2010 01:09 - andtom
Počínaje pátkem do neděle se budu nacházeti na Tesáku, co je u vrcholu stoupání silnice mezi proslaveným táborem v Rajnochovicích a neméně proslaveným hotelem se skvělou kuchyní Na Říce (pamětníci z května 2009 budou vědět).

Takže 4.2., platí.

Alnag: Neboj, bude welcome drink, ale pro Tebe samozřejmě počítám s lahví Veselých špuntů ;)

Btw. začíná to plavbou lodí, na ni se přece voda nepije (voda se delším skladováním kazí, rum nikoliv) ... Co takhle zahrát si jakože když postavy jsou v ráži = i hráči mají dle chuti nakoupíno? Nenutím, jen takový zajímavý speciální prvek, když jsou všichni přes 18 let ... Panebože, teď mi to došlo, DM hraje také za všechny NPC-námořníky, že? :)
Autorská citace #82
22.1.2010 11:51 - Almi
Alnag: Neříká se náprstek, ale náprstník. A neříká se opít se, ale přiotrávit. Jinak je to přesné. Zajímavé sny (a halucinace) jsou prý po něm zajímavé ;-)

Jo, a kdo píšete koncept pro Alnaga? Doufám, že dostane hodně veselou postavu, za to co chystá mně! :-)

A jaké je (zhruba) rozložení charakterů v družině? Alespoň typově (defender, striker, atp.)?
Autorská citace #83
27.1.2010 15:25 - Nerhinn
Jak je na tom Aurora a Mirabel s božstvy? Klasická DnD, nebo se opět fantazii meze nekladou?
Autorská citace #84
27.1.2010 16:55 - Jarik
Ja tu nejsem jen proto, ze jsem nejak nesledoval nove diskuse :D

kohoze hledate do grupy? :D (si delam trosku legraci)

EDIT: uz takhle obtezuji prazaky svou pritomnosti a nocovanim :D
Autorská citace #85
27.1.2010 18:23 - andtom
Nerhinn: Nechtěl bych ochudit někoho, kdo přilnul ke klasické D&D, takže: klasická D&D, ale přidej si klidně něco. Může to být i něco co skomírá z minulosti nebo se naopak rodí jako nové ... nechám na Tobě, aby jsi se realizovala, budu rád.
Autorská citace #86
27.1.2010 21:35 - Nerhinn
Havilland podřimoval. Po celý týden, kdy probíhala soutěž o favorita merlonského hrabství, jejíž vítěz bude vyslán na výpravu do Aurory, musel být bdělý a soustředěný, což si vzhledem k jeho věku vybralo svoji daň - dnes se sotva držel na nohou.
„Tak přeci jen z něj něco bude; kdo by kdy řekl, že z něj ten tyran vymlátí rytíře,“ matně vnímal šepot někde za sebou.
„Ve jménu Pelora a svaté Aldithy tě tímto, Thaddee Bertrame, pasuji rytířem,“ prohlásil slavnostním hlasem hrabě Guiscard Merlon a pozvedl meč.
Mladík stál dva kroky od hraběte s rukama založenýma na prsou, rezignovaně vrtěl hlavou a stěží přemáhal znechucený úšklebek…-

-… Havilland se s trhnutím probudil. Thaddeus klečel na koleni a vzhlížel k hraběti s výrazem posvátné úcty. Mág se zmateně rozhlédl - lidé kolem buďto stěží maskovali znudění, nebo se usmívali úlevou, že martyrium skončilo. Havillanda svrběly ruce; cítil naléhavou potřebu vstát, vrhnout se k mladíkovi a… Ale co mohl zjistit? Každý kandidát prošel několika zkouškami charakteru a právě tam mladý Bertram jednoznačně vynikl; ostatně právě zajistit jejich průkaznost byla mágova práce. A teď měl přerušit ceremonii a riskovat Guiscardův výbuch hněvu pro divný sen? Tak dobře mu nezaplatili.

„…rytířem mirabelského království,“ prohlásil slavnostním hlasem hrabě a položil Tadeášovi meč na ramena a hlavu. Pak vyzval mladého rytíře, aby povstal.
„Jsi tím nejlepším z nás. Není vhodnějšího muže, aby nás reprezentoval v Auroře. Jdi a proslav jméno Merlonu, ukaž, jak se chová pravý mirabelský rytíř,“ dokončil teatrálně svoji řeč a políbil rytíře na čelo.

Své požehnání stihlo siru Thaddeovi předat několik šlechticů, než Havilland předběhl jakéhosi starce odněkud z východu a suverénně zapadl do řady.
„Přijmi požehnání mirabelských mágů,“ dostal ze sebe Havilland ten nejmajestátnější hlas, jakého byl schopen, a vzápětí již měl ruku položenou na rytířově čele a pohled upřený do jeho očí…
…Mužovo svědomí bylo čisté jak lilie. Čest, spravedlnost, dobrota, laskavost… Havilland se téměř zastyděl. Zmateně poplácal mladého Bertrama po rameni a šel si lehnout.


Jako by viděl až na samé dno. Celá má duše na dlani, fascinovaně vzpomínal na poslední setkání s prapodivným mágem Tadeáš, zatímco jeho kůň klusal směrem k přístavu.
Jo… Jeho škoda, že se nepodíval do vedlejší místnosti, dodal Bertrand.
Sám nevěděl proč, ale z ničeho nic se Tadeáš pousmál.
Autorská citace #87
27.1.2010 22:40 - noir
Nerhinn: Nádhera! Alnag bude hrát schizofrenického paladina? Těším se jako malé děcko!

Jinak jsem trošku překopal koncept tvé postavy, řekl bych, že byla po hráčské stránce zbytečně náročná-což by asi zdržovalo od hry. Jinak lae ten příběh zůstává relativně úplně stejný, teď už ti jen v builderu pošlu staty. Hodila bys mi do PM prosím nějaký mejl, kam to mám odeslat? Díky moc!
Autorská citace #88
27.1.2010 22:46 - Alnag
Ne. Alnag bude hrát schizofrenního hybrida... :)
Autorská citace #89
27.1.2010 23:05 - Alnag
Tak já se teda taky pochlubím budoucím cizím (Almiho) peřím: :))

Culain lach Feragh

Říká se, že je tak starý jako moře samo.
Říká se, že přichází nepozván a odchází nepozorován.
Říká se mu… mlžný válečník.


Culain je jedním z těch vzácných hrdinů, které předchází jejich pověst. Je znám jak v Mirabelu i Auroře, jako bludný rytíř (M) nebo mlžný válečník (A), který zachraňuje panny v nesnázích, loví monstra, která se zatoulala příliš blízko lidským obydlím, a často se vítězně účastní rytířských klání. I proto, pán Mirabelu usiloval o to, aby jej získal pro tento komplikovaný úkol do svých služeb a to se mu vskutku podařilo až překvapivě snadno.
Některým přemýšlivějším jedincům možná vrtá hlavou, jak to, že je námětem povídaček z dob jejich dědů, ale v zásadě ho má většina obyvatel pokud ne v lásce, pak alespoň v úctě.
Jen málokdo tuší, co se skrývá v jeho nitru.

Dlouhodobý cíl postavy: Zemřít. Jediná věc, kterou je třeba rozhodnout, je, zda zemře jako zoufalec nebo jako hrdina.

Culain lach Feragh možná nepamatuje zlatý věk, kdy bohové kráčeli po zemi, ale starý je dost a pamatuje mnohé. Ztratil všechno. Ztratil majetek. Ztratil lásku. Ztratil i větší část svých vzpomínek. Jeho schopnosti jsou i pro něj samotného mnohdy překvapením. A možná, že ztráta vzpomínek je to jediné, co mu brání, aby svou zbraň neobrátil proti sobě a neskončil své trápení teď a tady. Souží ho cosi temného a hlubokého, co jej nutní se znovu a znovu vystavovat nebezpečí v naději, že se mu jednou podaří nepřežít. Bohužel je tak mistrným pánem své zbraně a do hry vždy vstoupí jeho schopnosti, že každé své ohrožení zažehná. A s tím se vrhá do dalších a zase dalších eskapád.

Životní strategie: Diverti nescio (Neumím prchat).

Culain neustupuje. Nikdy. Prostě nikdy. Co nejde silou, to jde větší silou, nebo když ani tak ne, potom třeba lstí. Ale prostě nějak to jít musí. Učenec by tomu říkal perseverace a rigidita, prosťák by nad tím jen zakroutil hlavou. Pokud Culain vidí příležitost vykonat něco velkolepého, tak to vykoná. Pokud vidí překážku, tak ji překoná. Pokud přistoupí na výzvu, pak neexistuje prakticky nic, žádný argument, žádné lákadlo, které by jej od toho dokázalo odvrátit.

Smrtelný hřích: Závist

Culain je individualista, často propadající melancholii, který se ze všeho nejvíc obává toho, že by zevšedněl. Touží po tom být unikátní a zároveň autenticky svůj, touží sám sebe překonat a být ještě lepší a přitom tuší, že to už nejde. Odtud pramení část jeho touhy po smrti, aby neviděl svůj pád, který nutně musí s věkem přijít. Závidí mladším jejich mládí, moudřejším jejich moudrost, touží vyniknout, excelovat. To ho žene vpřed, to mu nedovoluje přestat. Jeho ctností, pokud je s to jí ve vzácných okamžicích dosáhnout, je psychická vyrovnanost a klid.

Temné tajemství: Culain je strůjcem vlastní temné minulosti a tím i současnosti i budoucnosti.

Culain zradil nejlepšího přítele s jeho ženou. Následná roztržka vedla k tomu, že stál stranou ve chvíli, kdy jej jeho přítel nejvíce potřeboval. Kdy to potřebovala celá země. Od té doby se to sype jako domino. Všechna jeho sociální pouta se rozpadla. Místo, které nazýval domovem, zmizelo pod kopyty nájezdníků. Jeho láska zemřela na popravišti. Jeho nejlepší přítel jej proklel k věčnému bloudění.
Na začátku hry Culain příliš netuší v důsledku hojivé amnézie, která zastírá většinu jeho vzpomínek, k čemu vlastně došlo. V jednotlivých postavách nebo událostech ale může rozeznávat echa nebo duše dávných dob, což může stupňovat jeho rozklad nebo naopak otevřít cestu k novým (resp. dávno získaným a zapomenutým) schopnostem.

Symbolický předmět: Rozkládací medailon s drahokamem.

Kdysi stříbrný, nyní téměř černý medailon je jednou z připomínek Culainovi minulosti. Nosí ho na krku, aniž by věděl proč. Aniž by si pamatoval na tu horečnou noc, kdy jej své milence ve víru vášně strhl z krku, aby se pak díval, jak se do čerstvého otisku řetízku zařezává konopný provaz. Pohlazení medailonu jej ze zvláštního důvodu uklidňuje. Ale možná i toho jen do času.
Autorská citace #90
27.1.2010 23:07 - Nerhinn
noir: Na ja. To jsem si takhle jednou řekla, že si vlastně vůbec nevybavuju, že by Alnag hrál za hodnou (a LASKAVOU) postavu... a pak jsem si řekla, že nebudu svině a nenechám ho zešílet, dopřeju mu trochu přirozenosti a voilá! :)
Autorská citace #91
27.1.2010 23:12 - Alnag
Já vždycky začínám s hodnou postavou. Akorát mi ji pak spoluhráči vždycky zkazí :o)
Autorská citace #92
27.1.2010 23:26 - Nerhinn
Buldozer, schizofrenik, slečinka (nebo spíš paninka) a koboldka s želatinou. Jsem vážně zvědavá, jak Almi vylepší naši mirabelskou reprezentaci :)
Autorská citace #93
27.1.2010 23:32 - noir
Když to čtu, tak jen mlčky kroutím hlavou, kde se ve vás ty nápady berou. Opět paráda na parádu. Je mi fakt ctí, že s váma smím hrát.
A jak se těším, až mi postavu představí Almi, to ani vypovědět nedovedu...
Alnag: Jak má být (má-li být) dle tebe překlad toho jména? Já to teď luštím se svým slovníkem welštiny (manželka keltoložka není doma) a vychází mi to jako "Farmářův hrob" -to zné dokonce moc pěkně.
Autorská citace #94
28.1.2010 19:26 - andtom
Dámy a pánové, líbíte se mi. Směle houšť :)
Nebojte, pozadu nezůstanu ;)
Autorská citace #95
30.1.2010 20:39 - noir
Jak se zdá, budeme skupina bez leadera. To může být velmi novátorské. Ale také komplikující a vyzývavé...
Autorská citace #96
30.1.2010 20:49 - Alnag
Noir: Moc to řešíš. Bude to v pohodě...
Autorská citace #97
30.1.2010 21:55 - Merlin
Noir: :) neboj, naše skupina je většinou..bez čehokoliv :)
Autorská citace #98
30.1.2010 22:59 - andtom
Merlin: Zejména bez žen a dívek :)
Autorská citace #99
31.1.2010 09:09 - Sethi
A přitom Merlin má v sukni tak hezké nohy...
31.1.2010 11:30 - Merlin
Náhodou...kdysi jsem byl na plese za ženskou...sem se hecnul a oholil do silonek nohy a do dekoltu hrudník :). Chtěl mě sbalit chlap z kapely, že mám krásný nohy :) pffff
31.1.2010 17:12 - Sethi
"...chápeš proto, že je nezbytné vyslat někoho, kdo je nejen zběhlý v magii, ale i nenápadný a přitom schopný odhalit tajemství, která před námi jistě budou chtít skrývat - a především, někoho loajálního," zakončil svůj nekonečně dlouhý výklad velmistr Roderik.
Mistr Samuel přikývl. "Do dvou dní budeš mít na stole zprávu s doporučením."
Roderik zamručel a zvedl se z křesla. "Nechám tě tedy dělat svou práci. Snad se nakonec ukáže, že celé tohle oddělení personalistiky nebyla jen zbytečná investice."
Samuel zamyšleně sledoval, jak jeho nadřízený odchází. Potom sám vstal a pomalu přešel ke konferenčnímu stolku, očividně zcela zaujatý štůskem papírů, které mu předtím Roderik předal.
Už se zdálo, že se posadí do jednoho z pohodlných křesílek - namísto toho se však vymrštil překvapivou rychlostí, na muže jeho věku, a hrábl rukou za gaučík potažený červeným sametem.
Ozvalo se zaskočené vykviknutí, Samuel vytáhl za nohu drobnou postavu a teď ji držel hlavou dolů ve vzduchu. Na ještěří tváři se objevil provinilý výraz.
"Promiňte, mistře, Lil nechtěla poslouchat..."
"Je mi to jasné, jen tak jsi nedopatřením usnula za gaučem v době tajné porady."
Koboldka horlivě přikyvovala. "Přesně tak. Lil si tam jen tak leží, spí, a najednou tajná porada. Lil neposlouchala, neposlouchala ani slovo. Ne ne ne ne." Vrtěla teď důrazně hlavou a na podtržení vlastních slov přitiskla dlouhé povlávající uši k hlavě.
Samuel spustil ještěrenku na zem a založil ruce. "Víš, to je ale škoda, malá Lil. Možná jsi měla poslouchat. Možná bys slyšela něco užitečného."
Koboldka se překulila do sedu, oči doširoka otevřené. Urovnala pomuchlanou róbičku a naklonila hlavu ke straně. "Možná, možná Lil něco slyšela, mistře," zanotovala nevinně. "Slova jdou dovnitř i ve spánku, Lil si možná rozpomene. Možná ano, možná ne." Koboldka rozhodila pacičky v bezmocném gestu. "Odhalil jste Lil, mistře. Lil slibuje, že se bude příště víc snažit."
"Ani bych si nevšiml, že tu jsi," pokračoval Samuel, "Nebýt Marmelády." Ukázal na mísu s ovocem. Mezi cizokrajnými plody se leskla červená průhledná hmota a tvářila se tak šťastně, jak se kus želé může tvářit.
"Lil žádnou Marmeládu nezná," zamumlala koboldka vzdorně, oči zlostně přimhouřené. "Především ne Marmeládu, která ji tak hloupě prozradila."
"Co víš o Auroře, malá Lil?" zeptal se mistr Samuel a vydal se podél vysoké knihovny.
Ještěrenka se bleskově vyhrabala na nohy a už capkala za ním. "Pyšná země, stará země," recitovala zpěvně. "Aurora bývala mocná, ale už není. Žije ze své bývalé slávy, kterou nemá. Lidé Aurory nemají rádi cizí. Zadlužená země. Aurora požádala naši Mirabel, ale to je tajné, to Lil nemůže vědět."
Samuel se spokojeně usmál. Z horních polic sundal dvě knihy a podal je koboldce. Přidal ještě svazek papírů od velmistra Roderika.
"Podrobná historie oblasti, kam budeš vyslána. Politická historie celého království. A výtah aktuálního dění i s podrobnostmi vaší mise. Přijď za mnou, až to budeš mít přečtené."
Lil přikývla. "Budete si přát vlastní kopie hlášení, mistře?"
"Ano, samozřejmě," přikývl. Lil sice věrně sloužila království Mirabel po mnoho let, její loajalita ale patřila především Samuelovi. Nehodlal nechat království, aby využívalo jeho nejlepšího studenta, aniž by z toho on měl nějaký užitek.
"Dovolte tedy, mistře, aby se Lil vzdálila a věnovala se studiu."
Propustil ji mávnutím ruky, koboldka se poklonila a odběhla ke dveřím. Na prahu se ještě zarazila, ohlédla se. Vydala několik zpěvavých zvuků a želé na míse s ovocem jí stejně odpovědělo. Pak po noze stolu steklo až na zem a svižně odsrkalo za svou paničkou. Dvě mandarinky a banán, které si neslo, tvořily v průhledné hmotě obraz tváře s mírně nepříčetným úsměvem.
1.2.2010 23:18 - Sethi
Dlabu na deník... budu improvizovat se směsí náhodně vytištěných karet.
2.2.2010 05:43 - noir
Jen ujišťovací otázka: Platí, že hrajeme už pozítří?
2.2.2010 18:19 - andtom
Z mé strany platí. Má někdo zlomenou nohu?
2.2.2010 20:11 - Alnag
Možná by se hodilo nějaké upřesnění lokality nebo způsobu vyzvednutí.
2.2.2010 20:24 - noir
Potřeboval bych potvrdit, jestli mi Almi vyrábí nějakého toho šílence, nebo mám přijít s vlastním. Pokud Almi nestíhá, něco v záloze mám.

Jinak doufám, že mi to ve čtvrtek vyjde, ve dvě odpoledne bych se měl dozvědět, jestli mám opravdu vzteklinu (jak zní podezření), nebo je to něco jiného.
2.2.2010 20:36 - Alnag
Noir: Hlavně, když nás nepokoušeš... :)
2.2.2010 21:04 - noir
Neboj, slintám, jsem přátelský, až mazlivý, ale přes náhubek se zatím neprokoušu.
2.2.2010 21:48 - Alnag
Neboj, kdyby na to došlo, dokážu tě pacifikovat. ;-)
2.2.2010 22:12 - andtom
Metro Radlická, sraz řekněme 18:00, čtvrtek 04.02. Slibuji osm minut chůze, trochu do kopce a útulný stůl ... a vůbec prostor :-)
2.2.2010 22:21 - Nerhinn
andtom: Máš hudbu, nebo mám vzít svoji magickou trubku plnou soundtrackového výběru?
2.2.2010 22:28 - andtom
Nerhinn: Rozhodně vem ... také jestli máte milované figurky svých postav, vemte také :-)
2.2.2010 22:29 - Sethi
Hm... Panda už dlouho nebyla na scéně...
2.2.2010 22:31 - andtom
pokud by mi někdo chtěl něco speciálního, můj mail je aaandom( )seznam( )cz
2.2.2010 22:35 - noir
Hm, figurky hrabáče a Marmelády asi nebudou úplně snadno sehnatelné...
2.2.2010 22:38 - Sethi
Pro Marmeládu mám v záloze červený průhledný kamínek.

Ale jsem tedy nedostatková v oblasti koboldů.

I když bych mohla suplovat predatorem. Jen nevím, jestli by úplně splňoval ty "small" podmínky.
3.2.2010 12:16 - Merlin
Ušík: no, škoda, že to do mailu nenatlačím a po srazu už hrát nebudete..mám tady spoustu super koboldích figurek :)
3.2.2010 12:42 - Almi
Ušatá: Koboldů mám hromadu, ale pochybuju, že tady u sebe v Praze. Každopádně přes víkend pohledám a slibuji, že Tebou vybranou figurku zařadím do portfolia pravidelně nošených sebou :o))

noir: ozvi se mi na mobil, jen co budeš mít chvilku, ju? :)
3.2.2010 13:34 - noir
Já mám mezi svými asi desti figurkami jednoho kobolda a něco, co vypadá jako kobold. Vezmu obě.
3.2.2010 16:55 - Almi
Tak i já přispěji se svou troškou do mlýna, tady je Noirova postava: :o))

*********************

Takže dohodnuto, pane. Mirabel souhlasí, můžete se finančně podílet na financování projektu Aurora,“ sdělil ministr Karameikos svému hostu.
Výborně, zbývá tak už jen probrat otázku vhodné osoby, která se bude výpravy účastnit, Excelence“, nadhodil zdánlivě konverzačním tónem bohatě oděný muž.
Vhodné osoby?“ zarazil se ministr. „O této otázce nepadlo při jednání před králem ani slovo! A výběr je již stejně uzavřen“ doplnil po chvíli starý šlechtic. Stále se ještě zcela nevyrovnal s posledním přáním své mladičké manželky.
Host pozdvihl obočí a upřel svůj pohled na ministra „Krále detaily nezajímají, to víte nejlépe sám. Pouze zisk. Přece nechcete, abych svou investici nechal bez dozoru. Navíc,“ dodal po malé odmlce, „věřím, že se dohodneme“.
Ne, to nepřipadá v žádném případě v úvahu!“, vybuchl ministr.

Loď se už už chystala odrazit, když na rejdě zastavil zprudka kočár. Z něho vyskočil zavalitý mužík a s máváním a odstrkováním si razil cestu davem k můstku.

Kdo to je?“ otočil se Thaddeus opírající se o zábradlí ke svým poblíž postávajícím společníkům, „myslel jsem že už jsme všichni?
Než mu stihl kdokoliv z nich odpovědět, zaslechl z dolní paluby zadýchaný hlas. „Jsem Kylián Ochinot, pane. Jedu s vámi. Zde je mé pověření.“ Nevěřícím pohledem zíral na tlouštíka, který s širokým úsměvem podává důstojníkovi jakési listiny. Nikdy by nevěřil, že se někdo může davem pohybovat tak rychle. Zvlášť je-li oblečen v tmavě červeném fraku se zlatými knoflíky a v ruce vysoký klobouk z šedého hedvábí.

...budu se účastnit výpravy na Auroru, kapitáne. Smím požádat o kajutu s výhledem na moře? Na moři jsem ještě nebyl a rád bych si ho užil!“ přiváděl dále kapitána k šílenství mužík v šedých kalhotách a botách se zlatým zdobením. Rytíř musel uznat, že na každém jiném by taková směsice vypadala směšně, jenomže pro tohoto člověka byla jako stvořená. Hodila se k němu. Vypadal prostě jako rozverně elegantní tlouštík.

Účetní,“ odplivl si do vln pod nimi vedle stojící Mlžný válečník. „Vypadá tak,“ dodal v reakci na Tadeášův udivený pohled s pokrčením ramen Culain.

Lil nerada počítá.“ Ozvalo se jim z pod nohou. Nikdo ji neposlouchal. Opět. Všem se honilo hlavou, kde se tu ten človíček, jehož kulatý obličej se ještě teď samou námahou leskne a přesto mu nechybí nakažlivý úsměv, vzal a co s nimi má společného. A tak si nikdo kromě malé Lil nevšiml potměšilého úsměvu hraběnky, stojící zdánlivě opodál.

..večeře se podává v sedm? Výtečně. Mohl bych pomoci vašemu kuchaři. Trochu vařím,“ zaujal Lil poslední zatloukaný hřebíček do rakve kapitána. „Máte-li na lodi červené muoché, mohl bych udělat flambovaný cousin de al Nac. Je to má specialita!“ uzavřel skromně mužík. To Lil zaujalo. Marmeláda potřebuje nové podněty..
3.2.2010 17:49 - andtom
Super, takže jste kompletní.

"Skutečně působivá sestava, tvrdý výběr! Nu což, sedí to. Zemi, jež profituje na obchodu, korupce a zájmy v pozadí vskutku nejsou cizí ..." Kapitán lodi se špatně maskovaným znechucením odvrátil pohled od skupiny cestujících na palubě, pohrdlivě odfrkl a vyplivl přes zábradlí zbytek prožvýkaného tabáku. Je čas pro prácičku.
"Holoto, plnou plachtu!" zařval na posádku, ale spíš z námořnického zvyku, protože to vypadalo, že posádka je dokonale sehraná.
"S večeří vám bude posádka maximálně nápomocna," obrátil se na Kyliána a poprvé se ten podvečer zlehka pousmál.
5.2.2010 00:29 - Nerhinn
Ósom. Jdu překopat zlodějku :D
5.2.2010 01:12 - Almi
Nerhinn: Překopat zlodějku? Myslíš Gaerwynn? Hmm... :-))

Všem děkuji za super hru, bylo to moc fajn!

Jo..a víte, že Tadeáš, že nejspíš Vecnův paladin? :o))))))))
5.2.2010 08:35 - noir
Tak na Tadeášovi je to jasně vidět. Jak nechtěl jít zabíjet ty nemrtvé, to úplně bilo do očí...
a tady dík za hru.
5.2.2010 10:16 - Sethi
Jestli on spíš není poskok Orcusův. Bylo úplně jasné, že věděl, že tam to zlato je a že nechce, abychom ho našli.

Jinak, příště už si nechci hrát na kocovinu. Vzbudila mě neuvěřitelná bolest hlavy.
14.2.2010 15:31 - Sethi
Domlouvali jsme se tedy nějak na tohle úterý nebo něco?
14.2.2010 15:53 - noir
Tak nějak předběžně jo. Pro mě je to jediný den v tomhle týdnu, kdy bych to mohl stihnout. Ale dorazil bych až tak na 17:30, do pěti mám dětský karneval...
14.2.2010 16:01 - Alnag
Já počítám s úterkem, tak doufám, že se hraje.
15.2.2010 20:06 - andtom
Kdyže se to hraje? Úterý nebo čtvrtek? Žil jsem čtvrtkem, ale můžu i zítra, to co mám přesunu, pokud odkývete úterý ... tak čtvrtek nebo úterý?
P.S.: Z toho je vidět, že chlastat se fakt nemá :-)
15.2.2010 20:09 - Almi
andtom: Hrajeme v úterý, co jsem pochopil..jen potřebuji vědět od kolika.. :-)
15.2.2010 20:22 - andtom
18:00 bych navrhoval, u metra
16.2.2010 10:30 - Almi
andtom: OK, budu tam..do toho kopce se lépe šlape ve víc lidech... :-)
17.2.2010 09:27 - Sethi
Dnes iontovou disbalancí netrpím, posledně to musla být jen nějaká nešťastná shoda náhod...
17.2.2010 09:48 - Nachtrose
Ouško: a z tehto dobrodruzstvi zapisky nebudou? ;-)
17.2.2010 09:58 - Sethi
Jsem ve skluzu s AA, druhou sérii bych asi moc nestíhala.

Ale stále o tom přemýšlím, to ne, že bych nepřemýšlela.
17.2.2010 10:40 - Nachtrose
Jako kdyz jsem cetl popisy jednotlivych postav, tak me vazne zajima, co ze to tam provadite :-)
17.2.2010 10:42 - Sethi
No, včera jsme třeba naházeli do moře pár desítek tisíc ve zlatě.

Pan účetní by ti jistě řekl přesnou hodnotu.

Docela jsem si to užila.
17.2.2010 11:03 - noir
Zabili jsme asi 18 000 mirabelských dětí, ale nikomu v družině to nevadí. A účetní má novou kamarádku - jmenuje se gonorrhoea...
17.2.2010 11:29 - Nachtrose
Pan ucetni z toho musel mit urcite minimalne srdecni slabost :-)
17.2.2010 11:41 - Alnag
Ano... má takovou slabost pro mladší členky vistanijského nomádského kmene Venerijců... :-p
17.2.2010 16:34 - andtom
Uschi píše:
Dnes iontovou disbalancí netrpím, posledně to musla být jen nějaká nešťastná shoda náhod...

Ani já po pěti kozlech ... což bylo to správné mazivo pro improvizování, protože moje příprava byla nula, zero, null ...
Hodně záleží na vás, podle toho se dějí věci ve hře, ale to vy víte :-)
28.2.2010 15:51 - Sethi
Počítám s úterkem?
28.2.2010 16:29 - noir
Pane jo, já na to úplně zapomněl... Ale jo, prý se neděje nic zásadního, takže jsem schopen.
28.2.2010 17:53 - andtom
DM s úterkem počítá. Snad opět nerozbiji láhev ... :-)
28.2.2010 18:14 - Sethi
To chce zvýšit počet, pro jistotu.
28.2.2010 23:35 - andtom
Uschi: Jako kdybych minule tak neučinil ... bohužek nárust počtu zkonzumovala moje nešikovnost.

Almi: Jestli nezapomeneš, vem figurky, pls ... ;)
28.2.2010 23:52 - Sethi
andtom píše:
Uschi: Jako kdybych minule tak neučinil ... bohužek nárust počtu zkonzumovala moje nešikovnost.

Však to mám na mysli. Better safe than sorry, je třeba toho nachystat ještě víc. Jen tak pro naše bezpečí, samozřejmě.

...ok, to nedává moc smysl.

Že bych před hrou vykradla laboratorní zásobu konopí...?
1.3.2010 10:32 - Almi
andtom: Jen figurky? Pokud máš požadavek na ěnco speciálního, napiš mi klidně PM nebo pošli smsku....

Ušatá: Konopí? Bože, už tak je ta hra poměrně rozverná, ještě toho drobet :o))
1.3.2010 10:34 - Sethi
Bohužel, konopí nebude, už bylo zpracováno.

Mám tu nějaký zamražený tabák, ale obávám se, že to prostě není ono.
1.3.2010 12:22 - noir
Ušatá: A kdo byl shodou okolností minulý týden v Amsterdamu, he?
1.3.2010 13:04 - Sethi
Já to stejně umím absorbovat jen v podobě mléka...

...a to zase neumím připravit.
1.3.2010 18:40 - andtom
Ještě chvíli a řeší se vliv konopí na mléko ... ehm, co jsem to chtěl ... jo už vím: chladím 3 x víno, 1 x veselé špunty, nějaké kozly a 1x Aloe Vera. Jak by ta hra pak neměla být poněkud rozverná, Almi? :-)
1.3.2010 19:27 - noir
Já budu mít jen malý sáček, ale vy stejně asi nebudete chtít. Nebo že bych vás začal kazit?
1.3.2010 20:31 - Alnag
Jenom teda ta podstatná informace, která asi nezazněla - je to od 18h (jako obvykle), putovat je možno samostatně přímo k Andtomovi. Nicméně pro zájemce o hromadné putování nebo věčně zbloudilé duše sbírám v 17:50 dole v metru.
1.3.2010 20:47 - Sethi
Jak už Almi řekl, do kopce se ve skupině šlape lépe. Pokusím se být včas na metru.
1.3.2010 20:55 - Almi
Já se taky těším na metru v uvedený čas :-))

andtom: jaké to figurky si přeješ, ó velký vezíre? :o))
14.3.2010 19:40 - andtom
Úterý 16.03. hrací den, čeká vás "A" tým, přátelé ...

Víno si račte donést, tentokrát nečepuju :-)
14.3.2010 19:47 - Nerhinn
Jo, mimochodem. Jestli chcete medovinu, potřebovala bych na ni přispět. Stojí 140 litr a dva litry je na mě prostě moc, abych vás pozvala...
14.3.2010 19:55 - Almi
Nerhinn: Klidně přispěji...

Andtom: A kde ty vínové krasavce nacházíš? Že bych se také zastavil...

A co se týče "A" týmu - můžeš sem napsat, na jakýchto zvířátkách vlastně jezdíme? Jestli se mi vyplatí retrénovat na Mounted combat feat..i když by to mohl herně udělat tak akorát Tadeáš... koně jsou prostě pro Culaina přítěž, když pobíhá po bojišti...
14.3.2010 20:00 - Sethi
Armed and dangerous, ready to action.

A hlásím se k medovině.
14.3.2010 20:27 - noir
Já zatím nemůžu účast potvrdit. Mám nemocné mladší dítko-to znamená velkou perestrojku pro celý týdenní plán. A do toho se mi narvala jedna porada a jeden možná ještě zásadnější pohovor... Dá se říct, že pokud budu moci, tak se to dozvím až v úterý.
14.3.2010 20:34 - andtom
Almi: Obrázek zvířete jsem vám ukázal, myslím že 2x. Na co to potřebuješ vědět? Jestli se Ti vyplatí? Asi mě šálí uši (promiň Uschi, s Tebou to nic nemá) ...
14.3.2010 22:20 - Almi
noir: Přece nenecháš vše pod Tadeášovým velením..to by byl pěkný malér, pane účetní :o))

..ale máme pochopení. Kdyžtak Andtomovi škrtnem největší figurku... :-)

Andtom: Obrázek je fajn, ale já se chci podívat do bestiáře, co je to za potvoru (což, bych asi měl znát, ne?). Jinak jednoznačně vím, že se mi nevyplatí - trochu jsem Mounted combat studoval v DMG. Je zajímavej, ale ne v téhle situaci. Zvlášť až přejdu do rage...
14.3.2010 22:35 - andtom
Almi: No právě, proč se chceš koukat do bestiáře ... Asi jsem divný, ale hrál jsem jako hráč boj proti dvěma baziliškům, který pokud si pamatuji byl přerušen (boj se rozehrál koncem sezení a dohrál na začátku dalšího za týden). Ani mě nenapadlo se koukat do Monster Manualu ... To máš obdobnou situaci ... a že jsi nepoužil skill, řekl bych Ti, co si postava o tom zvířeti myslím. Ale koukat do MM, jestli se Ti to vyplatí ... to i Ty, Brute, až tak tíhneš k powerplayingu? :-)
14.3.2010 22:38 - Sethi
Jsou to drakrocani. Chutnají skvěle s křenem.

Na Mounted Combat bych se vyflákla a investovala bych feat do rychlokursu vaření.
14.3.2010 22:42 - Alnag
Ušanda píše:
Chutnají skvěle s křenem.


A to nám právě andtom tají. Protože v Monstráku jsou i recepty... :)
14.3.2010 23:53 - Almi
Andtom: Bože, tys nám ukázal ta zvířata a řekl, co jsou zač. Já se tě jen ptám znovu, protože si to po 14 dnech nepamatuju. Jako postava to vím. Pokud ne, právě proto se tě teď ptám.

Neříkej mi, že to probíhá stylem "Tady máš takový divný cosi, tady to má provázek, za ten to vezmi do ruky a odveď do arény. Bez toho tě tam nepustí. Jo, a bylo by fajn, kdyby ses na to na chvíli posadil, protože to maj diváci rádi."

Jen se pak nečerti, že ta zvířata nechcem, když nevíme, k čemu nám jsou. A minimálně já je beru jako nutný zlo, prostě takovou hloupou tradici, kterou je nutno dodržet. Což věřím, že nebylo účelem, když jsi tu scénu tvořil.

Tvůj příklad nesedí už proto, že se nám dopředu snažili ty zvířata vnutit. A ten turnaj není jeden encounter, ale dva, mezi nima je určitý oddech, ne? Navíc použít skill abych se něco dozvěděl v případě, že se jedná o známé zvíře v daných končinách je zbytečnost, na to stačí pasive hodnota :-) Ale, jak už jsem předeslal - má motivace po tom, vědět, co je to zač, je výhradně v tom, že jsem se ti snažil vyhovět. Samotná má postava, i kdyby byl bonus +10, na něco takového prostě nevleze. Její styl boje spočívá v rychlých pohybech skrz nepřátele a zuřivosti. Nějak si to nedovedu představit, že tohle dělám sedíc na zvířeti :-)

Jo, a mrkni se na pravidla pro Mounted Combat, je tam popsáno, co se děje jedzci, když je prone nebo pull, push či slide. Myslím, že ses minule zbytečně znevýhodnil..

Ušatá, Alnag: Jestli je to takhle, tak je o důvod víc, sežrat je protivníkům.
15.3.2010 01:26 - Nerhinn
Mno, když o tom tak přemýšlím, tak kdybychom do příště vymysleli, jak je svázat k sobě, ukotvit a postavit na ně malé pódium, možná bych mohla pouvažovat o tom, že boj strávím na těch věcech. Beztak jen stojím na místě... takhle bych alespoň měla lepší výhled... a cítila se víc jako na trůnu.
15.3.2010 17:28 - andtom
Almi: Už minule jsem říkal, že ta zvířata jsou jiná, než jsou napsaná v MM (myslím hodnotově). Tudíž čísílka neřeš, fakt ... Zhruba jsem popsal, co to je zač. Ano, je to kolorit soutěže. Ne, za půlden se na něm nenaučíš jezdit. "B" tým na nich taky neuměl, takže to bylo v pořádku, že padali ... pán je rulelawyer? :-)

"A" tým jezdit umí, žádný strach.

Radostným kosičům, co ignorovali místní zvyklosti boje v aréně, jen úplně tiše připomínám: obecenstvo dává najevo své nesympatie, vaše reputace spíš klesá ...
15.3.2010 17:46 - Nerhinn
andtom píše:
Rád dávám volnost a improvizuji.
15.3.2010 17:55 - andtom
Nerhinn: V jaké souvislosti mě cituješ, milá baronko? Jedno sezení se nebojovalo a vyslechl jsem si na jeho konci povzdech, že nedošlo k boji ... vycházím vstříc.
A jelikož je vhodné, když to není úplně šedé, tak se doporučuje bojovat třeba na skalní římse nad propastí, u lávové řeky, na ledovém poli ... no a tady jsou zvířátka.
15.3.2010 18:07 - Nerhinn
Ale nedáváš nám žádnou volnost. Pořád nám je připomínáš a nutíš nás, abychom dělali něco, co nechceme.
15.3.2010 19:05 - andtom
Vážně? Jediné, co jsem udělal plánovitě je turnaj o dvou encounterech (bylo sezení bez boje a měl jsem zpětnou vazbu, že chyběl boj), no a start noncombat encounterem na lodi (nějak jsem začít potřeboval). Jinak vařím v reakci na dění, nemám přípravu, sedíš daleko, tak možná nedovidíš, že mám bílé papíry :-)
15.3.2010 20:08 - Sethi
Zas 17:50 na metru?

Už teď se mi nechce do labky. Co já budu dělat.
16.3.2010 08:26 - Almi
Ušatý perníček píše:
Zas 17:50 na metru?


Klidně může být... ty máš nějaký program před tím? Jestli chceš, já budu mít do tří nějaké jednání a pak jediné co musím, je jet se domů na otočku převléknout, abych se nepodobal Andtomovi :-) Klidně předtím něco můžem podniknout...

Andtom: prosím, neber to tak, že do tebe šiju, ale musím trochu souhlasit s Veronikou. Do toho turnaje jsme byly navezený způsobem, který evokoval vše, jen ne volnost. Což by až tak nevadilo, zabojoval jsem si tuze rád, jen to chce líp "prodat" a postavy/hráče pořádně namlsat :-)

..a pořád přemýšlím o té scéně jak na pobřeží, tak s cikány, resp. Vistani. Určitě tam byl ještě nějaký jiný význam, důležitý pro kampaň. Jen mi, bohužel zatím uniká. Ale věřím, že se oboje objeví v pravý čas... (a konečně bude naše hejno čutňáků někým sežráno! :o))
16.3.2010 09:13 - Sethi
Snad nepotřebuješ pomoc s převlékáním =)
16.3.2010 10:09 - Almi
Ne, ale doufal jsem, že na Tebe přehodím povinnost výběru vína. Když už máš ty znalosti... (klidně zafinancuji). To je má skutečná motivace =)
16.3.2010 10:12 - Alnag
Andtom vzkazuje, že hrajeme až od 19 hodin.
16.3.2010 10:19 - Sethi
Měl bys vědět, že moje znalosti jsou čistě teoretické a ještě leží ve zmatených zápiskách. Navíc nechci být zodpovědná za pití nějaké břečky.

Já ve skutečnosti ani nevím, jestli se mi podaří utéct. Být se mi tam nechce, ale v labce vládnou mocnosti silnější než já. To zjistím až za běhu.

Čiže se ozvu.
19.3.2010 20:56 - Sethi
Lil píše:
Jízdní dráčci jen nezaujatě otočili pohledy k Lil, která se sklesle prošourala stájí a unaveně se zhroutila do kupky slámy. Z jedné z mnoha kapes ještěrčina kabátku vykoukla želatina a starostlivě zapípala - kolem se začala linout vůně jemného ovocného likéru.
Lil se posadila, vzala třesoucí se hromádku do tlapek a cosi zpěvně zaštěbetala v odpovědi. Nezdálo se, že by to Marmeládu nějak uklidnilo, měla o svou malou paní starost.
Od incidentu s minotaurem se Lil necítila přiliš dobře. Nevyrazil jí mozek z lebky nejspíš jen díky tomu, že byla natolik lehoučká, aby ji jeho útok jen odhodil na zem. Teď ji nepřestávala bolet hlava, ačkoli byla podle hraběnky až na pár pohmožděnin v pořádku, a před očima - nebo spíš v mysli, napadlo Lil - jí neustále přeskakovaly jiskřičky tmy.
Mezi zápasy neměli příliš mnoho času na odpočinek a ještěrka chtěla využít každou minutu. To nebylo až tak jednoduché, když skandování davu, který se neustále dožadoval krve - její krve, upřesnila v duchu - tvořilo neustále zvukovou kulisu.
"Není to tak jiné," zodpověděla otázku, která se zračila na povrchu želatiny. "Nemůžeš tvrdit, že by nás doma brali za svoje. Nejsme pulčíci nebo elfové - pořád jsme jen ještěrky. Tady to jen dávají víc najevo."
"Míp." Marmeláda zjevně měla na místní obyvatele vlastní názor.
"Nemůžeme je z ničeho vinit, úroveň vzdělání je tu žalostná," pokračovala Lil. "Trocha osvěty ve školách by jistě -"
"Míp," přerušila ji umíněně želatina.
"Jak myslíš," pokrčila ještěrka rameny.
Z kapsy kabátku vytáhla svou knihu a položila se nazpět do slámy. Chtěla se připravit na další kolo zápasu, doufala, že mezi svými kouzly najde nějaké, které by jí pomohlo lépe se bránit - teď, když bylo jasné, že bude nejspíš hlavním cílem.
Lil chvilku trvalo si uvědomit, že sice rozumí slovům, ale text jako celek jí nedává smysl. Zmateně zavrtěla hlavou a znovu se pokusila začíst se do stránky. Jako by k sobě někdo náhodně slepoval věty a slova ve snaze vytvořit co nejobskurnější skládačku. A přitom písmo bylo její, ona strávila dlouhé večery plněním zažloutlých stránek knihy.
Jakoby jí někdo ukradl nějaký důležitý nástroj k porozumění. Možná to má co dělat s teď už ustupující bolestí hlavy...
Náhle ji zachvátila tíseň. Co když ztratila moc? Mohla ji jediná rána do hlavy připravit o to, co se učila několik let?
Rostřeseně před sebe natáhla tlapku. Pořád magii cítila, ale jako by ji neměla pod kontrolou. Kovová příchuť na jazyku, jemné brnění v konečcích prstů. Jako by odněkud prosakovala, místo aby spořádaně seděla v koutku a čekala, až ji Lil přivolá ke své potřebě.
"Světlo," řekla ještěrka tiše.
Nic. Stáj zůstala stejně zšeřená jako dosud.
"Světlo," zopakovala Lil důrazně.
Marmeláda, vedená nějakým svým šestým nebo sedmým smyslem, odtekla pod kamenný žlab.
"Světlo!" nakázala koboldka zoufale.
Výbuch energie ji odhodil do pytlů se senem a dřevěná budova se otřásla.
Když želatina opatrně vykoukla ze své skrýše, námraza se už rychle odpařovala jak z podlahy a stěn, tak z překvapených dráčků.
Ve hromadě sena zatím otřesená koboldka sledovala svoje tlapky a vlnky blesků, které jí přebíhaly po šupinaté kůži.
Zmohla se na jediný komentář.
"Ale kurva."


Ještě si to nechám projít hlavou. Nechce se mi vzdávat se želeportace, ale socka s divokou magií má rozhodně zábavný potenciál. Docela se mi i podařilo vybrat pár kouzel, která by se dala reprodukovat jako nepovedené varianty toho, co uměla předtím.
23.3.2010 09:57 - Sethi
Mí drazí (část první),

doléhá na mě taková mírná herní abstinence a přicházím s následujícím návrhem:

Pokud by byl Almi ve čtvrtek provozuschopný a ostatní měli čas, nechtěli byste si dát malé sezení? Jsem si vědoma toho, že Alnag chybí, ale tak nějak přidrzle považuji Tadeášovu absenci za menší zlo, než kdyby chyběl Sven na AA.

Snížila by se tak prodleva mezi hraním a možná i ztráty na životech...

Názory? Podařilo se mi někoho příšerně urazit?
23.3.2010 12:10 - Nerhinn
Urazit nikoliv, ale ve čtvrtek nebudu v Praze, takže by vám opět chyběli dva hráči.
23.3.2010 17:33 - andtom
OK, úterý. Pro hraběnku obstarám Aloe Vera a celkově si myslím, že pokud má ráda magické předměty ... eeee, takže úterý, platí? ;-)

Jinak ve čtvrtek hraji s Horácem a jeho partou AD&D ... abstinovat nebudu :-)
23.3.2010 20:35 - Alnag
Hele andtome a jak jsi na tom příští čtvrtek? Nebo to hraní s Horácem je každý týden? Že bychom dohráli tu arénu?
23.3.2010 21:44 - andtom
Alnag: Čtvrtek? Myslel jsem, že hráváme v úterý ... Ale čtvrtek mám volný, s Horácem je hra jednou za 3-4 týdny.
23.3.2010 21:48 - Alnag
Andtom: Normálně jo. Ale situace je taková složitější... souvisí to ještě s hraním AA (kde jeden hráč může jen v úterý, dnešní hraní odpadlo) a tak... Zatím je ten čtvrtek taky jen předběžný.
24.3.2010 13:45 - Ebon Hand
Andtome, už se na tebe těším, tenhle čtvrtek jsem taky napresoval do kalendáře!!!
A mám žízeň! :-)
24.3.2010 14:03 - andtom
Ebon Hand: Také se mám radost, že dojdeš :-)
Doufám, že dojde i šaman, moje postava bezmezně uznává jeho autoritu, minule jsem mu okamžitě bez vyzvání předal získanou magickou zbraň, aby rozhodl, jak s ní naložit. Šaman má tak strašnou moc, posledně působivě ovlivnil počasí ... ó šamane, vím, že to tady nečteš, ale přijď také, dodáváš mi sílu a jistotu ... :-)
24.3.2010 14:11 - Ebon Hand
všemocný Sihua a jeho věštící kosti též přislíbili účast
28.3.2010 15:23 - andtom
Dámy a pánové, kdy hrajem, Alnagem avizovaný čtvrtek, tj. na apríla?
28.3.2010 21:07 - Sethi
Ještěrka s tím počítá.
29.3.2010 16:28 - andtom
Dnes dopoledne se do mě zakously klasické virózové příznaky, ale fungoval jsem v práci, byť má provozní teplota byla nad normálem. Takže jsem rád, že nehrajem úterý, ale čtvrtek, do té doby se nějak dám dohromady (nikoli, že bych se měl seskládat na hromadu). Byť místo kozla hrozí, že budu ještě usrkávat Chřipku a nachlazení od Teekanne, jako právě teď :-)
29.3.2010 18:56 - Sethi
Náhodou, chřipkový čaj od Teekanee je strašně dobrý.

Tak příjemnou rekonvalinkoscenci.
31.3.2010 20:45 - andtom
Je středa večer a zítřek musím zrušit, nemůžu mluvit (mám to už někde na hlasivkách), ani se z toho celkově vyhrabat.
Vymazlení warlock, wizard, cleric, paladin (každý mi dal tak dvě hodiny přípravy) a jedna nejmenovaná bytost se omlouvají, vážně nefunguji (každý podvečer prospím). Moc se omlouvám. Hrajme úterý 6.4. nebo čtvrtek 8.4. Děkuji.
31.3.2010 20:49 - Sethi
Ačkoli jsem zrovna odložila pastelky, že mám jako vybarvený deník, tak se přiznám, že se mi volný zítřek hodí.

Tím se nesnažím říct, že Ti tu chorobu přeju. Med a citrón na to, to by bylo aby hlasivky nefungovaly.
5.4.2010 19:43 - andtom
Jsem jakž-takž fit, funkční. Jak jste na tom vy s časem a zdravím? Kdy?
6.4.2010 08:42 - Sethi
Zdraví slouží, čas nemám nikdy, takže si ho dokážu udělat skoro kdykoli...

Tak v ten čtvrtek?
6.4.2010 10:53 - Almi
Perníček, Andtom: Tento čtvrtek, tj. 08.04.? Z mé strany to je, beru...
6.4.2010 13:22 - noir
U mě dobrý.
6.4.2010 13:30 - Alnag
Ok
6.4.2010 14:58 - noir
A možná, pokud bude trocha času, bych i mohl lehce předělat postavu. Lehce.
7.4.2010 06:54 - andtom
Čtvrtek 08.04.2010 v 18:00 platí.
7.4.2010 13:17 - Almi
noir píše:
..bych i mohl lehce předělat postavu. Lehce.


..více či méně tučňáků? :-))
7.4.2010 19:31 - noir
Ubrat. Radikálně. A to přesto, že jak praví klasik "Čím víc tučňáků, tím víc Adidas".

Jo, kontrolní otázka, podle níž provedu pěrestrojku - na jakém že jsme levelu? 13?
8.4.2010 07:39 - Almi
noir: jojo, na 13. levelu... za to, že jsme nehráli, nás andtom přestoupit nenechal.. :o)
8.4.2010 09:55 - Sethi
Počítám se 17:50 v metru?
8.4.2010 12:55 - Almi
Perníček: Jojo, budu tam... :-)
14.4.2010 13:26 - Sethi
Tak se k nám tedy zřejmě připojí Beltar.

Navrhla bych hru příští úterý, ale už jsem naznačovala, že nemám nejmenší tušení, jak bude příští týden vypadat. Pokud zjistím, že to jaksi nezvládám, pokusím se to oznámit co nejdřív.
14.4.2010 13:31 - Almi
Perníček: Fajně... a co bude hrát? A máme i případného 5. adepta/adeptku?
15.4.2010 13:54 - Beltar
Goblin Splug Ochraňovatel, čestný a spravedlivý ochránce utlačovaných, zhouba zlounů a bojovník s rasismem.
16.4.2010 12:48 - Almi
Beltar: Waw! Koukám, že do naší "sbírky" zapadneš... :o))

ALL: Hrajeme příští týden?
16.4.2010 17:21 - Beltar
jestli je to v úterý a jestli můžu? tak můžu :-).

v jiném případě vás budu strašit
17.4.2010 15:26 - Sethi
Objevily se mi tu takové drobné komplikace, teď se mi to úterý moc nehodí.

Na druhou stranu jsem si skoro jistá, že bych zvládla to příští.
17.4.2010 20:04 - andtom
Můžu v úterý, nemůžu ve čtvrtek. Jestli Uši nemůže, tak příští úterý 27.4.

Beltar: Jsi vítán :-) Postava na 13 Lvl, mag. předměty: 1x max. 14Lvl, 1 x max. 13Lvl, 1x max. 12Lvl. Mise se odehrává v poměrně xenofobní zemi, pokud nebudeš vypadat jako člověk, lze očekávat určité potíže ... ale jiná rasa než člověk je samozřejmě přípustná - blíže se doptej Uši, řekne Ti ;)
17.4.2010 20:12 - noir
andtom: lehce jsem si upravil postavu-jiná rasa, jiné povolání, ale jinak je vše zachované, pan účetní jen bude umět lépe počítat. Jinak nikdo nic nepozná a především výrazně ubude tučňáků.
18.4.2010 20:38 - Sethi
Potvrzuji, toto úterý nelze. Píšu si do diáře příští a budu se snažit, aby mi ho nezabila invaze cytokininů.
19.4.2010 12:45 - Almi
Fajně, počítám s příštím úterým 27.04. a těším se :o)))

Noir: tomu říkáš lehká změna postavy? Co budeš teď? Pán much? :o))
19.4.2010 13:18 - noir
Almi: Zvědavý člověče, vydrž! Až to uvidíš, poznáš to. Teda vlastně nepoznáš, ale to je jedno, i tak to bude pěkné :o) A trošku serioznější (a míň munchkin), abych andtomovi pořád nemusel v očích pozorovat to zoufalství :o)
21.4.2010 09:15 - noir
Jú - mám 11 at-willek!
26.4.2010 10:12 - Sethi
Počítám se zítřkem?
26.4.2010 10:47 - Beltar
Já ano.
26.4.2010 14:23 - noir
Já a mých 12 at-willek ano. Jen co ten Almi a jeho imunita...
26.4.2010 14:37 - Sethi
Hele, ještě ve středu jich bylo jedenáct, to se ti jako množí?
26.4.2010 15:11 - noir
Ušatá: No, já zapomněl na tu rasovou...
26.4.2010 15:12 - Sethi
Zůstal ti ritual caster?
26.4.2010 15:18 - noir
Ano-bez toho bych nikdy nevycházel z domova...
26.4.2010 15:54 - Sethi
Noire, bereš ten gril? Pokud ho už máš u sebe, kdyžtak mi to zítra dones, já to dopravím domů a zaparkuju vedle klavíru, aby ses s tím v pátek nemusel táhnout se vším najednou.

Jinak ze zpívání ptáčků vyvozuji, že Almi se zítřkem počítá.
26.4.2010 16:01 - noir
Možná bude zítra dopo, ale možná až ve středu stejnou dobou. Záleží na tom, jak se Mountfield vytáhne...
26.4.2010 19:41 - Sethi
Tak i andtom se zítřkem počítá. Čiže v 17:50 na metru. Pro Almiho již v 17:40.
27.4.2010 09:45 - Almi
Perníček píše:
Pro Almiho již v 17:40.


Velmi ftipné!! :o)))))))

Moc se těším, byť nebudu úplně zdravotně OK, ale doma už sedět nevydržím...

Noir: Hele, co to zase hraješ? Multiclassovaný hybrid nebo co?
27.4.2010 14:07 - Sethi
No moc se nesměj.
27.4.2010 15:05 - Almi
Ušatý perníček píše:
No moc se nesměj.


..proč? To je to jediné, co umím opravdu dobře...

mu ha ha! :o)
28.4.2010 13:22 - Sethi
Jinak tedy ne že bych byla unavená, nebo tak něco, ale dopoledne jsem si nechala vyletět do vzduchu dvě sady vzorků...
28.4.2010 15:27 - Almi
Ušatá: Že by ještě vzpomínka na včerejší Noirovo "poletování pana tučňáka"? :o))

Hlavně se nezmrzač do pátku... :-)
28.4.2010 15:42 - Beltar
Jinak díky za hru, bylo to fajn příště přijdu zas.

PS: musíme zajmout koboldího léčitele.
9.5.2010 23:21 - andtom
Dámo a pánové, úterý 11.05.2010 je samozřejmě z mé strany hraní vyhrazeno, jak jste na tom vy?
10.5.2010 10:56 - Almi
andtom: já bych hrozně moc rád, ale teď jsem zavalen v práci. Leda že by se hrálo až od šesti. Pak bych přijel rovnou na hru (budu mimo Prahu). Ale nevím, jak ostatní. Zejména Noir.

Dopředu hlásím, že příští týden budu služebně pryč celý týden, školím se, abych byl ještě lepší..jako bych nebyl už tak dost nesnesitelnej... ;-)
10.5.2010 11:00 - Sethi
Teď teprve vychází najevo, že Almi pracuje jako horník... Závaly jsou ošklivá věc.

Já jsem asi způsobilá, pokud se dokážeme sejít v dostatečném počtu.

Nicméně jsem si zrovna uvědomila, že jsem měla za úkol kontaktovat potenciálního leadera (aby se Splugovi lépe spalo) a zapomněla jsem na to jak na smrt. Jsem já to nespolehlivé HR.
10.5.2010 11:41 - noir
Já jsem tenhle týden mimo časově, ale příští týden bych asi mohl kdykoliv kromě čtvrtka. A středy a pondělí a pátku :o(
10.5.2010 14:29 - Meldin
Ahoj, pokud jde o mne tak jsem zítra k dispozici :-)
P.S.: HR funguje, díky za zprávu.
10.5.2010 14:48 - Sethi
Mno. Tak já příští týden nebudu úplně způsobilá, tak jestli chcete hrát zítra bez Ko...niáše? Kociána? Nebo jak se ti tučňáci jmenují, nebo jestli chcete odkládat na neurčito, nebo zastřelit kobolda...

Necítím se způsobilá vynášet nějaké soudy nebo něco, ale potřebovala bych nejpozději zítra ráno vědět, jak to bude nebo nebude.
10.5.2010 17:35 - andtom
Almi: My nehrajem nikdy dřív než v šest.

Pokud by zítra chyběl pouze Fantozzi, nevidím problém. Pokud by chyběli dva lidé nebo jeden člověk a žena :-))) , to už by bylo málo hráčů (dva je podkritické množství).

Takže Almi, jak to vidíš zítra realisticky? Jestli ne, hrajem příští týden bez ušanky, chci říct bez ušatky ;-)
10.5.2010 19:19 - Almi
andtom: pokud stíhají ostatní,klidně budu hrát,jak jsem psal. nevím ale, jak může beltar. meldin čas má.
10.5.2010 20:28 - andtom
OK, tak zítra 11.05.2010 hrajem 18.00 :-)
10.5.2010 20:39 - Sethi
Tak ve tři čtvrtě na Radlické? (Přidávám pět minut ve zcela naivní naději, že by třeba Almi došel jako včas, nebo tak něco. Ale taková hold už jsem. Naivní dítko, světem nezkažené. Taky na to vždycky dojedu.)
10.5.2010 22:24 - Meldin
Ahoj, mohl bych být v 17:45 na Radlické a vzít někoho autem. Nevím přesně kde to je.
10.5.2010 22:30 - Sethi
No my se většinou scházíme v metru a pak jdeme cestou necestou polem nepolem... Doslova.

Ale to by se ti autem asi nechtělo...
10.5.2010 23:03 - Meldin
To teda asi ne. Přeci jen je to oktávka a k off roadu to má dost daleko. Spíš jsem myslel, že by se to někomu mohlo hodit. Když budu mít adresu, tak tam samozřejmě trefím i bez doprovodu :-)
10.5.2010 23:10 - Sethi
Si myslím... že je to tuto.



Ale ruku za to do ohně nedám.
10.5.2010 23:50 - Beltar
Já se musím nechat vést za ručičku, tentokrát přenechám tu poctu krásné Malé Ošklivé Ještěrce a budu čekat v metru
11.5.2010 00:33 - Meldin
Co to má jako být? Nějaká slepá mapka pro skautíky?

Ne dělám si legraci. Za mapku děkuju. Budu někde v tom kruhu :-)
11.5.2010 11:36 - Meldin
Tak změna. Dnes mi ukradli auto, takže se s vámi potkám v metru. grrrrr
11.5.2010 11:39 - Sethi
Eh. Já teda chápu, že ses s námi chtěl projít, ale takové drastické opatření snad nemuselo být...
11.5.2010 12:41 - Almi
Meldin: Koukám, že život stále v pohybu...držím palce, ať ho ukradla jen odtahovka... nezapomeň si postavu na 13. levelu, vybavení si nepamatuju (tuším, že 3-4 předměty level 14 max.? A jinak klasika - sušenky, pití, brambůrky a dobrá nálada především :-)

Ušatý Perníček píše:
Přidávám pět minut ve zcela naivní naději, že by třeba Almi došel jako včas, nebo tak něco. Ale taková hold už jsem. Naivní dítko, světem nezkažené. Taky na to vždycky dojedu.


..já doufám, že ti ta naděje ještě hodně dlouho vydrží, neboť nikdo ti nemůže dát to, co ti já mohu slíbit...
17.5.2010 18:39 - Meldin
Ahoj. Je nějaká změna nebo platí, že budeme hrát až příští týden?
17.5.2010 18:52 - Sethi
Já nevím vůbec nic. V následujících týdnech nabudu chaoticky chaotického přesvědčení a o všem se budu rozhodovat asi s denním předstihem. Takže se dohadujte beze mě, já vám akorát budu na poslední chvíli oznamovat přítomnost či nepřítomnost koboldů.

Edit: Vlastně skoro s jistotou, že příští týden bez koboldů. Mezi klinickou analýzu a enzymologii už žádné koboldy nevmáčknu.
17.5.2010 22:04 - andtom
Minulý týden byl blbý, úterek kdy jsem zrušil hraní jsem byl v práci skoro do osmi, což jsem se dozvěděl že bude potřeba na poradě ve čtyři. Takové zakázky bývají cca jedenkrát do měsíce, bohužel to vyšlo na špatný den.

Hraní mám nachystané, můžem i bez koboldky.

Příští týden z mé strany platí.
25.5.2010 07:02 - andtom
Dnešek kromě koboldky platí? Z mé strany OK.
25.5.2010 07:04 - Beltar
já taky OK
25.5.2010 08:46 - Almi
Ajaj..nějak jsem se v pracovním zápalu zapomněl a na dnešek slíbil sushi.. Nicméně si píšu do kalendáře příští týden, v úterý na Den dětí? (tj. 1.6.) OK? Kdyby nejhůř, nějak přežiju, že se hrálo beze mne..*slzy v očích*
25.5.2010 09:23 - noir
Já jsem dnes mimo - už jsem to psal dřív: dvě hraní v jednom týdnu nestíhám. Ale s příštím týdnem počítám taky.
25.5.2010 09:23 - Beltar
No to už by byli dva mínus, pokud tedy krásné Malé ošklivé ještěrce nezměnili termín zkoušek, o čemž pochybuji. :-(
25.5.2010 09:50 - Meldin
Ahoj, já jsem s hraním počítal už minule, ale jak to tak vidím, tak si nejspíš na příští týden taky domluvím něco jiného. Alespoň budu mít jistotu, že čas, který jsem si vyhradil nepřijde nazmar.

P.S.:Omlouvám se za trochu kousavý příspěvek...
25.5.2010 14:42 - andtom
V práci nebrouzdám po netu, ale teď jsem kouknul .... je to koukám žel minus tři (Almi, noir, koboldka), takže nic. Příští týden jsem v Chorvatsku.

Meldin: Fakt je, že jsem to zrušil před 2 týdnama jen a jen já, dostal jsem odpoledne v 16:00 zadání IHNED pro vedení společnosti, takže jsem byl do večera v práci. Jsem právník, riziko povolání ... také z toho nejsem na větvi. Takový večerní urgent se stává tak jednou měsíčně nebo ani to ne, bohužel to padlo nevhod.
25.5.2010 15:21 - Meldin
Tak jo, až se fakt bude hrát, tak mi prosím někdo dejte PŘEDEM vědět. Obávám se, že vzhledem k frekvenci hraní tuto diskusi pravidelně sledovat nebudu. Dík
25.5.2010 17:49 - Sethi
Dovolím si trochu metathreadového plánování.

Vzhledem k tomu, že Jarik nebude přítomen 5.-13.6., předpokládám, že by stálo za to umístit AA na příští týden a koboldfest právě do týdne následujícího. Tím se vyřeší to, že andtom tady vlastně příští týden vůbec není (a já bych zas příští úterý nemohla, ve středu mám asi v půl sedmé ráno zkoušku ze sociopatologie hyperkoloidních xenoaplikátorů, nebo něčeho takového) a obě hry se vůči sobě snad srovnají tak, aby měl noir v každém týdnu jen jedno hraní.

Čiže si dovolím předběžně navrhnout úterý 8.6.

Jsem ochotná vzít si to na triko, včas se postarat o to, aby o tom všichni věděli a potvrdili účast.

A to jen proto, že vás mám tak ohromně ráda. Ne, vlastně ne. Je to proto, že trpím spasitelským syndromem a mám pocit, že jsem nepostradatelná a když to neudělám já, tak to neudělá nikdo.

(Je jen náhoda, že by mi tak alespoň hra vycházela na úterky, po kterých nenásleduje zkouška, protože to je třeba zase případ toho dalšího.)
25.5.2010 19:42 - Almi
Sethinka: OK, souhlasím... a jako kompenzai nabízím, že pokud zdejší pánové budou chtít a domluvíme se, zvu Vás na one shot quest podle nejnovějšího WotC dobrodružství The Slaying Stone. Počítám s 2-3 sezeními, předpokládám, že asi ve středu (?) pokud většina nebude chtít jinak. Zatím měl zájem Smud...
26.5.2010 10:48 - Beltar
Chcu
26.5.2010 14:36 - Meldin
Se mnou můžeš taky počítat, pokud to budu vědět předem.
11.6.2010 12:52 - Sethi
I zde. Potřebuju si zapsat směny na červenec, takže bych potřebovala vědět, zda léto znamená nějakou změnu v herním provozu.
12.6.2010 09:22 - Beltar
ode mě žádná změna
12.6.2010 16:45 - Meldin
U mne taky ne. Počítám se 14 ti denni frekvenci jak bylo domluveno.
15.6.2010 12:22 - Almi
Počítám s účastí, vždy se těším :-)
28.6.2010 00:07 - andtom
Frekvence padá na státní svátek 6.7., pro mě neprůchodné. Takže buď tento týden úterý 29.6. nebo 13.7. Jak jste na tom s časem a plány?
28.6.2010 00:21 - Sethi
Tohle úterý nemůžu.

13.7. je dost daleko na to, abych si dovolila něco hádat, ale v tenhle okamžik nevím o ničem, co by mi mělo přímo bránit.
28.6.2010 08:31 - Beltar
Ahoj.
Já bohužel potřebuji zachovat ten stejný 14 denní rytmus, jaký máme teď, protože ty druhé úterky vyprávím jinde. :-(
28.6.2010 09:04 - andtom
Tak jiný den než úterý ...
Jsem volný: Stř 7.7., Po 12.7., Út 13.7., Stř 14.7., Čtv 15.7., Po 19.7., Út 20.7., Stř 21.7., Čtv 22.7.
28.6.2010 09:14 - Sethi
Pondělky a středy pracuju, zbytek je tak jako ve hvězdách.

Ale tak hrát se dá i bez blondýnky.
28.6.2010 12:09 - Beltar
No jde to i bez goblina :-). Já mám vždy bloklé pondělí, zbytek je vícémě OK, kromě těch úterků co jsou ... No chápete to že.
2.7.2010 16:01 - noir
Co kdybysme udělali do příští hry úroveň? Mohlo by to krapet změnit vyhlídky...
5.7.2010 22:32 - Meldin
Ahoj, tak jen tak pro ujasnění. Tento čtvrtek budeme hrát u Andtoma pokračování koboldího hřbitova, přesunutého z úterka. Hraní u Beltara, koketování se slečnou ve věži, pokračování zatím nemá. Je to tak správně? :-)
6.7.2010 00:08 - Sethi
Nikoli, právě naopak. Ve čtvrtek koketujeme.

A připomínám, že na středu je rezervace v Jehudě.
6.7.2010 09:38 - Beltar
Mám stejné info jako Sethi. Jen se ptám, od kolika je ta Jehuda?
6.7.2010 13:37 - Sethi
Jo, to se domluvte mezi sebou a dejte mi vědět.
6.7.2010 13:48 - Meldin
Aha. Středu bohužel nezvládnu.Takže ve čtvrtek u Beltara?
6.7.2010 19:10 - Almi
Meldin: Jojo, jen ještě nevím od kdy. Od šesti?

Sethi: Psal jsem Beltarovi, že to vidím zítra tak na sedmou..ok?
6.7.2010 19:17 - noir
Já bych dorazil až kolem osmé. STOP. Jdu sekat trávu. STOP. Koza má hlad. STOP.
6.7.2010 20:04 - Meldin
Díky, počítám tedy se čtvrtkem od 18:00 u Beltara :-)
6.7.2010 20:05 - Sethi
V pohodě, já jsem tam od šesti a před půlnocí určitě neodejdu.
10.7.2010 00:01 - andtom
Úterý 13.7. 18:00, jak jste na tom?

Noir: Do příštího levelu moc chybělo, ale není tam ... Nicméně připravte si ho, možná ho využijete uprostřed sezení. Začneme zajímavým skill encounterem - můžete se zkusit rovzpomenout si, dát si dohromady, co kdo měl příležitost tam vidět a prožít ... a vydedukovat co tam je dál ... P.S.: Není tam to, co je v oficiálním originál dobrodružství, je to poněkud jinak ...
10.7.2010 08:27 - Beltar
No já nemohu, museli by jste jet beze mě.
10.7.2010 08:49 - noir
Já jsem v kině, bohužel. Holt práce...
10.7.2010 11:48 - Meldin
A co tedy to úterý 3.8.?
11.7.2010 18:21 - andtom
Úterý 3.8. můžu.
23.7.2010 12:23 - Sethi
Lze.
23.7.2010 16:01 - andtom
3.8. začíná vypadat nadějně :-)
23.7.2010 16:21 - noir
Na 3.8. se optám doma. Asi jo, ale možná bych dorazl krapet později. Detaily doplním do zítřka.
23.7.2010 16:47 - Meldin
noir píše:
Na 3.8. se optám doma. Asi jo, ale možná bych dorazl krapet později. Detaily doplním do zítřka.


Jestli chceš, tak ti můžu napsat omluvenku :-)
1.8.2010 07:44 - andtom
Aktualizujte stav účasti 03.08. 18:00, prosím. Za sebe můžu.
1.8.2010 09:10 - Beltar
můžu
1.8.2010 12:06 - Meldin
potvrzuji, těším se :-)
1.8.2010 19:07 - Sethi
Počítám s tím.
1.8.2010 20:22 - noir
Zatím nevím, vyjednávám se švagrem hlídání dětí.
2.8.2010 19:44 - Almi
Budu se účastnit...
2.8.2010 22:52 - andtom
Právě mi spolubydlící řekl, že zítra přijde pronajímatel bydla s podpisem nových nájemních smluv v 18:00 (protože to všichni máme vždy na rok do konce srpna). S jedním to podepisovat už nebude, tak se tady možná chvilkově zahustí atmosféra ... Tak vás poprosím dojděte v 19:00, OK? Díky.
3.8.2010 07:53 - noir
Já se omlouvám, ale nepodařilo se mi ani přes největší snahu sehnat hlídání, takže tentokrát se budete muset obejít bez pana účetního...
3.8.2010 08:00 - Almi
andtom: OK, a bude fakt stačit jen ta 19. hodina? Abysme vám nevpadli doprostřed rokování...
3.8.2010 11:07 - andtom
Almi: V 19:00 bude uklizeno :-)
Noir: OK, takže postavy budou čtyři, to jde.
3.8.2010 11:16 - Sethi
Těla odklizená, krev setřená...
4.8.2010 01:11 - Sethi
Hej, hej, Noire, hádej co mám =)
4.8.2010 07:40 - noir
Nevím, nechám se poddat. A neříkej mi, že Vecnovo oko, to bych se moooc zlobil. Anebo nechám Aissku, ať Konstantina odešle do paralelelního světa a tam K. koboldku sežere...
4.8.2010 09:59 - Beltar
By si nejdřív musel poradit s Temným goblinem Splugem, Pánem nad Smrtí. muhahahá
4.8.2010 10:07 - Almi
noir: Nejsi daleko od pravdy..chystá se vydloubnout si oko..jojo ;-)))

ALL: Každý dostal 2 lektvary. Jediný splňující podmínku na našem levelu je:

Lektvar výplodu krypty (Cryptspawn Potion), lvl 15
Schopnost (Spotřebuje se): Drobná akce. Vypij tento lektvar a spusť léčivou vlnu. Nezískáš životy jako obvykle. Namísto toho získáš rezistenci 10 necrotic a rezistenci 10 poison do konce střetnutí. Také získáš +5 bonus schopnosti (power bonus) ke svému následujícímu hodu na Endurance vůči nějaké nemoci na levelu 15 a nižším.

v úvahu připadá ještě:

Lektvar odolání (Potion of Resistance), lvl 14
Schopnost (Spotřebuje se, Léčení): Drobná akce. Vypij tento lektvar a spusť léčivou vlnu. Nezískáš životy jako obvykle. Namísto toho získáš rezistenci 10 konkrétního typu do konce střetnutí. Druh zranění, vůči němuž lektvar chrání (kyselina, chlad, oheň, blesk, necrotic, jed, psychika či zvuk) je určen při výrobě lektvaru. V jednu chvíli na tebe může působit jen jeden lektvar odolání.

Lektvar vitality (Potion of Vigor), lvl 19
Schopnost (Spotřebuje se): Drobná akce. Vypij tento lektvar a spusť léčivou vlnu. Nezískáš životy jako obvykle. Namísto toho získáš 25 dočasných životů.
4.8.2010 10:07 - Sethi
Tak já to říkat nebudu, no...
4.8.2010 11:01 - andtom
Díky Almi. Takže každý má dva různé různé lektvary dle výběru z vypsané trojice.

Noir: Přemýšlel jsem nad Vecnovým penisem, ale jde o Vecnovo vejce :-)

Když to řekne Bavorák, muhehehe :-)))
11.8.2010 23:01 - Sethi
Připomínám zítra Jehuda od šesti dál. Směna mi začíná v osm, do té doby budu i společenská.

Těší se na vás Kněžna.
11.8.2010 23:07 - Meldin
Zastavím se :-)
12.8.2010 07:37 - Beltar
Přijdu
12.8.2010 15:47 - Almi
Taky počítám s účastí...pokud se někde nezaseknu ;-)
23.8.2010 19:07 - andtom
Po návratu z dovolené v práci překvapivě pohoda, takže nejsem pracovně vázán 24.08. do aleluja v práci. Hrajem, máte čas?
23.8.2010 19:45 - Almi
andtom: Ve středu hrajem u Beltara, nezapomeň. Nespletl sis to? :-)
23.8.2010 19:48 - andtom
Dnes je 23.08., píši o 24.08., na Radlické se hrá úterky, se středou to nic nemá, tam jsem připsal také post.
23.8.2010 19:57 - Sethi
To je dost na rychlo, ale zítra bych nemohla ani vědět to v předstihu.
23.8.2010 20:03 - andtom
OK, v poho ,... tak středa u Belťáka.
23.8.2010 21:11 - Meldin
Na další Radlickou se můžeme domluvit ve středu u Beltara.
23.8.2010 21:16 - noir
Já se omlouvám, ale momentálně tak ještě 14 nejsem sto nic plánovat. Než budu vědět, jak budou mít děti školku, co kroužky a jak bude žena učit, budu se jen tak protloukat ze dne na den. T.j. buď to tak nějak vyjde, anebo to nevyjde. Obecně mi ale určitě nebudou hovět středy, to budu bývat v zoo.
23.8.2010 21:19 - Sethi
Konečně jsi dostal místo mezi hyenkami?
23.8.2010 21:20 - Sethi
Mě tak napadlo, vlastně se mi dneska mimo jiné zdálo, že je noirovi asi šedesát a že jde do důchodu a strašně jsem nechápala, jak může vypadat tak mladě.
23.8.2010 21:25 - noir
Ha, ha, ha. Ne že by mi nelichotilo, že se o mně zdá mladým slečnám, ale ten obsah to trošku zabíjí...

Ve skutečnosti jsem děsivě mladý, jen vypadám staře. A dneska jsem si hladil třímetrového varana komodského! Bohužel zoo odmítá propagovat tak krásná zvířata, jako jsou hyeny :o(
23.8.2010 21:34 - Sethi
Nikdo mi nemůže zazlívat, že si ty zajímavé sny raději nechávám pro sebe.
23.8.2010 21:37 - andtom
Tvůj sen je to oko, tak ho navrhni, OK? :-) Vyřáď se ... stylově a samozřejmě nejen pozitiva, ale i ... (případně Ti s tím pomůžu).
23.8.2010 21:41 - Sethi
Připouštím, že mě teď fosfatasy zaměstnávají trochu víc, než Vencova Bulva, ale snad se k tomu nějak včas dohrabu. V nejhorším to budu ještě pár sezení nosit po kapsách.
30.8.2010 07:10 - andtom
Úterý 31.08., 18:00, jak jste na tom s časem, hrajem?
30.8.2010 09:27 - Almi
Ahoj, já můžu.
30.8.2010 10:02 - noir
Nemůžu.
31.8.2010 16:35 - Meldin
Takže kdy kdo teda můžete?
31.8.2010 17:50 - noir
Čtvrtek?
31.8.2010 17:52 - andtom
Tento čtvrtek nemůžu ...

Pokud jde o příští týden, nemůže Jindra, pokud by chyběl pouze on (tj. 1 hráč), tak můžem hrát.

P.S.: Navážu na minulou hru a zase bude pro vás trochu herní překvápčo.
31.8.2010 18:05 - Sethi
Asi bude průchodnější, když budete v základu plánovat bez Ušatky. Ta při svém nekonzistentním zkouškovém rozvrhu bude maximálně tak v nedostatečném předstihu potvrzovat či odříkat účast, nelze se na ni spolehnout ani v intervalech hodin, natož dní.
31.8.2010 20:52 - Meldin
tento čtvrtek můžu
4.9.2010 09:04 - andtom
Úterý 7.7 se nehraje, nemůžou Uši (pokud nedá vědět něco jiného) a Jindra.
12.9.2010 15:03 - andtom
Děcka, v úterý 14.9. hraní padá, mám důležitý soukr. program a nedá se přeložit.
12.9.2010 18:22 - Almi
andtom: OK, v pohodě.
20.9.2010 16:34 - andtom
V úterý 21.09. nemohu, soukr. program tak jako minulý týden, potvrzeno dnes.

Zároveň bych to rád odpískal definitivně. Děkuji za vaši trpělivost.
20.9.2010 18:54 - noir
OK. Díky za hry.
20.9.2010 19:11 - Meldin
Konec? Tak v tom případě díky za hry.
20.9.2010 21:48 - Almi
andtom: Ať ti nejen soukr. program vychází. Děkuji za zajímavé hraní.
21.9.2010 00:21 - Beltar
Taky se připojuji k díkům, nehrálo se mi u tebe špatně, škoda.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.33308911323547 secREMOTE_IP: 54.205.179.155