Střípky

andtom
5.1.2010 19:32
D&D 4e - Radlická
Šťastně jsem zakotvil v Praze... a rád bych si opět po čase zaDMoval.

Hledám hráče pro D&D 4ed.

Pohodový prostor s luxusně velkým stolem zajištěn, 8 minut pěšky od stanice Radlická nebo 2 minuty od zastávky busu 137 s názvem Farkáň. Nabízím Út, Stř, Čtv (případně i Po). So a Ne nejsem k dispozici. Frekvence 1x nebo i 2x týdně v případě zájmu. Od půl šesté, šesté ... do cca půlnoci (záleží na vzájemné dohodě).

Preferuji vyzrálejší hráče, které zajímá příběh a rádi ho přes činnost svých postav formují. Rád dávám volnost a improvizuji.
Autorská citace #81
22.1.2010 01:09 - andtom
Počínaje pátkem do neděle se budu nacházeti na Tesáku, co je u vrcholu stoupání silnice mezi proslaveným táborem v Rajnochovicích a neméně proslaveným hotelem se skvělou kuchyní Na Říce (pamětníci z května 2009 budou vědět).

Takže 4.2., platí.

Alnag: Neboj, bude welcome drink, ale pro Tebe samozřejmě počítám s lahví Veselých špuntů ;)

Btw. začíná to plavbou lodí, na ni se přece voda nepije (voda se delším skladováním kazí, rum nikoliv) ... Co takhle zahrát si jakože když postavy jsou v ráži = i hráči mají dle chuti nakoupíno? Nenutím, jen takový zajímavý speciální prvek, když jsou všichni přes 18 let ... Panebože, teď mi to došlo, DM hraje také za všechny NPC-námořníky, že? :)
Autorská citace #82
22.1.2010 11:51 - Almi
Alnag: Neříká se náprstek, ale náprstník. A neříká se opít se, ale přiotrávit. Jinak je to přesné. Zajímavé sny (a halucinace) jsou prý po něm zajímavé ;-)

Jo, a kdo píšete koncept pro Alnaga? Doufám, že dostane hodně veselou postavu, za to co chystá mně! :-)

A jaké je (zhruba) rozložení charakterů v družině? Alespoň typově (defender, striker, atp.)?
Autorská citace #83
27.1.2010 15:25 - Nerhinn
Jak je na tom Aurora a Mirabel s božstvy? Klasická DnD, nebo se opět fantazii meze nekladou?
Autorská citace #84
27.1.2010 16:55 - Jarik
Ja tu nejsem jen proto, ze jsem nejak nesledoval nove diskuse :D

kohoze hledate do grupy? :D (si delam trosku legraci)

EDIT: uz takhle obtezuji prazaky svou pritomnosti a nocovanim :D
Autorská citace #85
27.1.2010 18:23 - andtom
Nerhinn: Nechtěl bych ochudit někoho, kdo přilnul ke klasické D&D, takže: klasická D&D, ale přidej si klidně něco. Může to být i něco co skomírá z minulosti nebo se naopak rodí jako nové ... nechám na Tobě, aby jsi se realizovala, budu rád.
Autorská citace #86
27.1.2010 21:35 - Nerhinn
Havilland podřimoval. Po celý týden, kdy probíhala soutěž o favorita merlonského hrabství, jejíž vítěz bude vyslán na výpravu do Aurory, musel být bdělý a soustředěný, což si vzhledem k jeho věku vybralo svoji daň - dnes se sotva držel na nohou.
„Tak přeci jen z něj něco bude; kdo by kdy řekl, že z něj ten tyran vymlátí rytíře,“ matně vnímal šepot někde za sebou.
„Ve jménu Pelora a svaté Aldithy tě tímto, Thaddee Bertrame, pasuji rytířem,“ prohlásil slavnostním hlasem hrabě Guiscard Merlon a pozvedl meč.
Mladík stál dva kroky od hraběte s rukama založenýma na prsou, rezignovaně vrtěl hlavou a stěží přemáhal znechucený úšklebek…-

-… Havilland se s trhnutím probudil. Thaddeus klečel na koleni a vzhlížel k hraběti s výrazem posvátné úcty. Mág se zmateně rozhlédl - lidé kolem buďto stěží maskovali znudění, nebo se usmívali úlevou, že martyrium skončilo. Havillanda svrběly ruce; cítil naléhavou potřebu vstát, vrhnout se k mladíkovi a… Ale co mohl zjistit? Každý kandidát prošel několika zkouškami charakteru a právě tam mladý Bertram jednoznačně vynikl; ostatně právě zajistit jejich průkaznost byla mágova práce. A teď měl přerušit ceremonii a riskovat Guiscardův výbuch hněvu pro divný sen? Tak dobře mu nezaplatili.

„…rytířem mirabelského království,“ prohlásil slavnostním hlasem hrabě a položil Tadeášovi meč na ramena a hlavu. Pak vyzval mladého rytíře, aby povstal.
„Jsi tím nejlepším z nás. Není vhodnějšího muže, aby nás reprezentoval v Auroře. Jdi a proslav jméno Merlonu, ukaž, jak se chová pravý mirabelský rytíř,“ dokončil teatrálně svoji řeč a políbil rytíře na čelo.

Své požehnání stihlo siru Thaddeovi předat několik šlechticů, než Havilland předběhl jakéhosi starce odněkud z východu a suverénně zapadl do řady.
„Přijmi požehnání mirabelských mágů,“ dostal ze sebe Havilland ten nejmajestátnější hlas, jakého byl schopen, a vzápětí již měl ruku položenou na rytířově čele a pohled upřený do jeho očí…
…Mužovo svědomí bylo čisté jak lilie. Čest, spravedlnost, dobrota, laskavost… Havilland se téměř zastyděl. Zmateně poplácal mladého Bertrama po rameni a šel si lehnout.


Jako by viděl až na samé dno. Celá má duše na dlani, fascinovaně vzpomínal na poslední setkání s prapodivným mágem Tadeáš, zatímco jeho kůň klusal směrem k přístavu.
Jo… Jeho škoda, že se nepodíval do vedlejší místnosti, dodal Bertrand.
Sám nevěděl proč, ale z ničeho nic se Tadeáš pousmál.
Autorská citace #87
27.1.2010 22:40 - noir
Nerhinn: Nádhera! Alnag bude hrát schizofrenického paladina? Těším se jako malé děcko!

Jinak jsem trošku překopal koncept tvé postavy, řekl bych, že byla po hráčské stránce zbytečně náročná-což by asi zdržovalo od hry. Jinak lae ten příběh zůstává relativně úplně stejný, teď už ti jen v builderu pošlu staty. Hodila bys mi do PM prosím nějaký mejl, kam to mám odeslat? Díky moc!
Autorská citace #88
27.1.2010 22:46 - Alnag
Ne. Alnag bude hrát schizofrenního hybrida... :)
Autorská citace #89
27.1.2010 23:05 - Alnag
Tak já se teda taky pochlubím budoucím cizím (Almiho) peřím: :))

Culain lach Feragh

Říká se, že je tak starý jako moře samo.
Říká se, že přichází nepozván a odchází nepozorován.
Říká se mu… mlžný válečník.


Culain je jedním z těch vzácných hrdinů, které předchází jejich pověst. Je znám jak v Mirabelu i Auroře, jako bludný rytíř (M) nebo mlžný válečník (A), který zachraňuje panny v nesnázích, loví monstra, která se zatoulala příliš blízko lidským obydlím, a často se vítězně účastní rytířských klání. I proto, pán Mirabelu usiloval o to, aby jej získal pro tento komplikovaný úkol do svých služeb a to se mu vskutku podařilo až překvapivě snadno.
Některým přemýšlivějším jedincům možná vrtá hlavou, jak to, že je námětem povídaček z dob jejich dědů, ale v zásadě ho má většina obyvatel pokud ne v lásce, pak alespoň v úctě.
Jen málokdo tuší, co se skrývá v jeho nitru.

Dlouhodobý cíl postavy: Zemřít. Jediná věc, kterou je třeba rozhodnout, je, zda zemře jako zoufalec nebo jako hrdina.

Culain lach Feragh možná nepamatuje zlatý věk, kdy bohové kráčeli po zemi, ale starý je dost a pamatuje mnohé. Ztratil všechno. Ztratil majetek. Ztratil lásku. Ztratil i větší část svých vzpomínek. Jeho schopnosti jsou i pro něj samotného mnohdy překvapením. A možná, že ztráta vzpomínek je to jediné, co mu brání, aby svou zbraň neobrátil proti sobě a neskončil své trápení teď a tady. Souží ho cosi temného a hlubokého, co jej nutní se znovu a znovu vystavovat nebezpečí v naději, že se mu jednou podaří nepřežít. Bohužel je tak mistrným pánem své zbraně a do hry vždy vstoupí jeho schopnosti, že každé své ohrožení zažehná. A s tím se vrhá do dalších a zase dalších eskapád.

Životní strategie: Diverti nescio (Neumím prchat).

Culain neustupuje. Nikdy. Prostě nikdy. Co nejde silou, to jde větší silou, nebo když ani tak ne, potom třeba lstí. Ale prostě nějak to jít musí. Učenec by tomu říkal perseverace a rigidita, prosťák by nad tím jen zakroutil hlavou. Pokud Culain vidí příležitost vykonat něco velkolepého, tak to vykoná. Pokud vidí překážku, tak ji překoná. Pokud přistoupí na výzvu, pak neexistuje prakticky nic, žádný argument, žádné lákadlo, které by jej od toho dokázalo odvrátit.

Smrtelný hřích: Závist

Culain je individualista, často propadající melancholii, který se ze všeho nejvíc obává toho, že by zevšedněl. Touží po tom být unikátní a zároveň autenticky svůj, touží sám sebe překonat a být ještě lepší a přitom tuší, že to už nejde. Odtud pramení část jeho touhy po smrti, aby neviděl svůj pád, který nutně musí s věkem přijít. Závidí mladším jejich mládí, moudřejším jejich moudrost, touží vyniknout, excelovat. To ho žene vpřed, to mu nedovoluje přestat. Jeho ctností, pokud je s to jí ve vzácných okamžicích dosáhnout, je psychická vyrovnanost a klid.

Temné tajemství: Culain je strůjcem vlastní temné minulosti a tím i současnosti i budoucnosti.

Culain zradil nejlepšího přítele s jeho ženou. Následná roztržka vedla k tomu, že stál stranou ve chvíli, kdy jej jeho přítel nejvíce potřeboval. Kdy to potřebovala celá země. Od té doby se to sype jako domino. Všechna jeho sociální pouta se rozpadla. Místo, které nazýval domovem, zmizelo pod kopyty nájezdníků. Jeho láska zemřela na popravišti. Jeho nejlepší přítel jej proklel k věčnému bloudění.
Na začátku hry Culain příliš netuší v důsledku hojivé amnézie, která zastírá většinu jeho vzpomínek, k čemu vlastně došlo. V jednotlivých postavách nebo událostech ale může rozeznávat echa nebo duše dávných dob, což může stupňovat jeho rozklad nebo naopak otevřít cestu k novým (resp. dávno získaným a zapomenutým) schopnostem.

Symbolický předmět: Rozkládací medailon s drahokamem.

Kdysi stříbrný, nyní téměř černý medailon je jednou z připomínek Culainovi minulosti. Nosí ho na krku, aniž by věděl proč. Aniž by si pamatoval na tu horečnou noc, kdy jej své milence ve víru vášně strhl z krku, aby se pak díval, jak se do čerstvého otisku řetízku zařezává konopný provaz. Pohlazení medailonu jej ze zvláštního důvodu uklidňuje. Ale možná i toho jen do času.
Autorská citace #90
27.1.2010 23:07 - Nerhinn
noir: Na ja. To jsem si takhle jednou řekla, že si vlastně vůbec nevybavuju, že by Alnag hrál za hodnou (a LASKAVOU) postavu... a pak jsem si řekla, že nebudu svině a nenechám ho zešílet, dopřeju mu trochu přirozenosti a voilá! :)
Autorská citace #91
27.1.2010 23:12 - Alnag
Já vždycky začínám s hodnou postavou. Akorát mi ji pak spoluhráči vždycky zkazí :o)
Autorská citace #92
27.1.2010 23:26 - Nerhinn
Buldozer, schizofrenik, slečinka (nebo spíš paninka) a koboldka s želatinou. Jsem vážně zvědavá, jak Almi vylepší naši mirabelskou reprezentaci :)
Autorská citace #93
27.1.2010 23:32 - noir
Když to čtu, tak jen mlčky kroutím hlavou, kde se ve vás ty nápady berou. Opět paráda na parádu. Je mi fakt ctí, že s váma smím hrát.
A jak se těším, až mi postavu představí Almi, to ani vypovědět nedovedu...
Alnag: Jak má být (má-li být) dle tebe překlad toho jména? Já to teď luštím se svým slovníkem welštiny (manželka keltoložka není doma) a vychází mi to jako "Farmářův hrob" -to zné dokonce moc pěkně.
Autorská citace #94
28.1.2010 19:26 - andtom
Dámy a pánové, líbíte se mi. Směle houšť :)
Nebojte, pozadu nezůstanu ;)
Autorská citace #95
30.1.2010 20:39 - noir
Jak se zdá, budeme skupina bez leadera. To může být velmi novátorské. Ale také komplikující a vyzývavé...
Autorská citace #96
30.1.2010 20:49 - Alnag
Noir: Moc to řešíš. Bude to v pohodě...
Autorská citace #97
30.1.2010 21:55 - Merlin
Noir: :) neboj, naše skupina je většinou..bez čehokoliv :)
Autorská citace #98
30.1.2010 22:59 - andtom
Merlin: Zejména bez žen a dívek :)
Autorská citace #99
31.1.2010 09:09 - Sethi
A přitom Merlin má v sukni tak hezké nohy...
31.1.2010 11:30 - Merlin
Náhodou...kdysi jsem byl na plese za ženskou...sem se hecnul a oholil do silonek nohy a do dekoltu hrudník :). Chtěl mě sbalit chlap z kapely, že mám krásný nohy :) pffff
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.21222710609436 secREMOTE_IP: 18.208.202.194