Střípky

Autorská citace #41
29.7.2016 12:48 - sirien
vážně myslíš, že to, že budeš křičet, něčemu pomůže?
Autorská citace #42
29.7.2016 12:49 - Merlin
sirien píše:
vážně myslíš, že to, že budeš křičet, něčemu pomůže?


mě to v práci pomáhá :)
Autorská citace #43
29.7.2016 12:56 - Jerson
Otázky a návrhy předkládané v klidu ničemu nepomohly už po několik let. Je třeba vyzkoušet i další možnosti.
Kromě toho jsem si prakticky vyzkoušel, že křiku lidé alespoň věnují pozornost.
Autorská citace #44
29.7.2016 13:08 - sirien
Protože je obvykle uvádí do nepohodlí. Mě nijak zvlášť, takže si to zkusil a zase se můžeme uklidnit.

Myslím, že naprosto nedoceňuješ složitost, která za Kostkou kterou vidíš stojí. Něco jako "zpřeházíme sekce" není v Sunrise zdaleka tak triviální, jako na PHP BB fórech.

Jakákoliv energie věnovaná do změny Sunrise je energie která ještě dál odloží Nightfall. Tohle je velmi jednoduchej přepočet - suma času a energie kterou lze do Kostky vložit je konečná, Nightfall k realizaci vyžaduje určitý její objem, cokoliv jiného snižuje jeho dotaci.

Současný stav považujeme za nedokonalý, ale dostatečně funkční, takže ani nechceme ztrácet čas a energii přemýšlením o jeho možné změně, takže pokud tak hrozně moc toužíš po nějakém zlepšení už teď, tak přijď s nějakým návrhem, co by sis představoval a pokud bude dávat smysl, tak se možná zrealizuje (rovnou uvažuj, že cokoliv složitého co by vyžadovalo příliš času na realizaci se shodí ze stolu).

Pokud s ničím sám přijít nechceš / nemůžeš / neumíš, pak se obávám, že Ti nezbyde, než si počkat na Nightfall.

Pokud chceš přiložit ruku k dílu, můžeme se někde sejít a probrat jak si aktuálně Nightfall představujeme a můžeš nám zkritizovat rovnou koncept - zatím je pořád ještě jen na papíře a ne v kameni.
Autorská citace #45
29.7.2016 13:35 - Jerson
Ale doceňuju. Jen to trvá moc dlouho a nevidím žádný posun. Na nepřehlednost kostky jsem upozorňoval od začátku, od zavedení dvou - vlastně tří lišt, a to je už kolik, osm let?
Je mi jasné, že nemá smysl upravovat Sunrise, když děláte na Nightfall, ale prostě mě to už nebaví.

sirien píše:
Současný stav považujeme za nedokonalý, ale dostatečně funkční,

Jo, asi jako je DrD nedokonalé, ale dostatečně funkční pro všechny nováčky.
Takže znovu, bez kapitálek -

Lidé sem na kostku nechtějí přispívat (nebo tu něco hledat) kvůli její nepřehlednosti, i když je k tomu opakovaně přesvědčuju.

Tomu slušní technici "dodatečně funkční" neříkají. I když řekneš čert vem diskuse, pořád tu jsou články zapadané prachem, protože se nedají rozumně najít. A to považuju za problém.

A už fakt nevím, co bych měl navrhovat - přeřazení článků bylo moc složité, přeřazení sekcí bylo moc složité, snížení počtu lišt nebylo vhodné, diskuse se nedají slučovat, ... nemám další návrhy. Co šlo, to jsem navrhnul.

Ukaž mi Nightfall, jak prozatím funguje, a já ti milerád řeknu, co bych změnil na něm. Ale ... on je jen na papíře? Já měl dojem, že se na něm už nějaký čas pracuje.
Autorská citace #46
29.7.2016 13:41 - sirien
Jerson píše:
on je jen na papíře? Já měl dojem, že se na něm už nějaký čas pracuje.

Web má víc úrovní, na něčem se už pracuje (překlopení databáze, příprava pro nové funkce atp.), něco je pořád ještě nedotčené (např. layout nebo finální podoba třídění - resp. princip třídění, jakože "podle jakého typu atributů a jak" ano, ale "které atributy konkrétně v jakém pořadí" atp. ještě ne)
Autorská citace #47
29.7.2016 15:47 - Ebon Hand
sirien píše:
Pokud s ničím sám přijít nechceš / nemůžeš / neumíš, pak se obávám, že Ti nezbyde, než si počkat na Nightfall.

Zcela upřímně se obávám, vzhledem k vaší schopnosti něco dotáhnout, že až přijde Nightfall, tak už bude beznadějně zastaralý a já budu v domově pro seniory.

Siriene, tvé vysvětlení, proč se nic neděje, je sice politicky korektní a vypovídající, ale pro mě to zní jako výmluva, asi to bude tím, že ho používáš příliš dlouho. A obávám se, že to hodnocení dostatečně funkční je takto pozitivní pouze pro vás tři z D20. Nepíšu to jako výčitku, ale čisté shrnutí, co vidím. Já už na kostce nic nehledám, vzdal jsem to a ani sem už nikoho neposílám, aby to zkoušel, protože to vždy skončilo tak, že jsem to měl nakonec dohledat já. :-)
Autorská citace #48
29.7.2016 16:26 - sirien
no, tak třeba překlady her jsme za poslední roky dotáhli líp a dál, než kdokoliv předtím.

Ono je hezké, že byste všichni chtěli všechno rychle a dobře a určitě je možné udělat věci rychle a dobře, ale v tom případě je musí někdo zaplatit - protože je budget asi tak nula, tak si můžeš vybrat, jestli to bude rychle nebo dobře a my se prostě rozhodli, že kdykoliv bude výběr mezi zmíněným, tak zvolíme dobře, i když to znamená, že to bude za dlouho.

Nebo, samozřejmě, můžeš zainvestovat a cálnout Dukolma na full time a mít to rychle a dobře třeba někdy v září, tomu se určitě nikdo bránit nebudeme.
Autorská citace #49
29.7.2016 17:04 - Naoki
Tak uspořádáme sbírku Dukolmovi :P
Autorská citace #50
29.7.2016 17:34 - sirien
...a přesvědčovací kampaň aby dal výpověď nebo aby si vzal 2-3 měsíce neplaceného volna ;)
Autorská citace #51
29.7.2016 19:46 - Dukolm
Jerson píše:
DĚLEJTE S TOU NEPŘEHLEDNOSTÍ NĚCO! ...

Zajímalo by mě, kdy místo tvých výkřiků udělejte to lépe uslyším i nějaký konstruktivní nápad jak to udělat lépe podle tebe. Za ty dva roky co jsem dostal přístupy a začal se pohybovat i v zákulisí kostky a sledovat názory lidí co komu vyhovuje a co kdo by chtěl jinak od tebe slyším samé neurčité věci třeba přehledné znamená pro každého třeba úplně něco jiného.

Jerson píše:
Ale doceňuju. Jen to trvá moc dlouho a nevidím žádný posun. Na nepřehlednost kostky jsem upozorňoval od začátku, od zavedení dvou - vlastně tří lišt, a to je už kolik, osm let?

No v tu dobu sem se třeba já poprvé začal na kostce objevovat a většina současných aminů tu ještě byla jako uživatelé bez možnosti něco změnit.

Ebon Hand píše:
Zcela upřímně se obávám, vzhledem k vaší schopnosti něco dotáhnout, že až přijde Nightfall, tak už bude beznadějně zastaralý a já budu v domově pro seniory.

Nikdy jsem nebyl pro to říci veřejně o tom že pracujeme na Nightfall (Kdyby bylo po mém půjde tato informace ven až když bude funkční beta.), už jen proto že pak každý čeká, že to hned bude, oproti mému soukromému plánu máme zpoždění to nepopírám ale hodl člověk občas dělá i něco jiného nebo má nějaké zdravotní problémy a je na to sám. A s omezeným časofondem který si nárokují i jiné věci třeba organizace RPG linie na Gameconu kterou jsem letos dotáhl k úspěšnému průběhu.


Jakékoliv hlášky typu udělejte to lépe jsou k ničemu bez informace co znamená lépe podle vás. Co člověk to názor a nejde vyhovět všem ale rád si je poslechu, posoudím a vezmu v úvahu.

Konkrétně třeba návrhy na přehlednější uspořádání článku kterých tu je 800 základním webu nepočítám do toho moduly, blogy a skupiny. Rád uvítám ale zatím jsem slyšel dost protichůdné názory a nevěřím že jde vyhovět všem.

A křičení není to co motivuje k práci, jen získá pozornost.


Vyhledávání je tu strašné ale to není v možnostech jednoduše změnit v současném stavu.
Autorská citace #52
29.7.2016 19:54 - York
Pokud ti to k něčemu pomůže, tohle jsou kategorie, do kterých jsem rozřazoval články v Drakkaru (Alef0 se na to nakonec vysral, takže jsem to zřejmě dělal zbytečně, co už):

Categories: Povídky
Categories: Povídky, Povídky ze světa Cadwallon

Categories: Poezie

Categories: Zápisy ze hry
Categories: Zápisy ze hry, Zápisy ze hry My Life With Master
Categories: Zápisy ze hry, Zápisy ze hry Hot War
Categories: Zápisy ze hry, Zápisy ze hry Příběhy impéria

Categories: O hraní RPG
Categories: O hraní RPG, Hraní po netu
Categories: O hraní RPG, Hraní v historickém prostředí
Categories: O hraní RPG, Herní systémy
Categories: O hraní RPG, Herní prostředí a žánry
Categories: O hraní RPG, Příprava na hru
Categories: O hraní RPG, Vedení hry
Categories: O hraní RPG, Tvorba světa
Categories: O hraní RPG, Hraní v systému Fate
Categories: O hraní RPG, Oldschool hraní


Categories: O časopisu Drakkar
Categories: O časopisu Drakkar, Úvodníky
Categories: O časopisu Drakkar, Listárna

Categories: Dobrodružství
Categories: Dobrodružství, Fantasy dobrodružství
Categories: Dobrodružství, Dobrodružství pro Dračí doupě Plus
Categories: Dobrodružství, Dobrodružství pro DnD
Categories: Dobrodružství, Dobrodružství pro DnD 4e

Categories: Postavy
Categories: Postavy, Postavy pro Cadwallon

Categories: Doplňky pro hru
Categories: Doplňky pro hru, Doplňky pro Dračí doupě
Categories: Doplňky pro hru, Doplňky pro Dračí doupě Plus
Categories: Doplňky pro hru, Doplňky pro Vendettu
Categories: Doplňky pro hru, Historické reálie
Categories: Doplňky pro hru, Magické systémy
Categories: Doplňky pro hru, Doplňky pro Příběhy impéria
Categories: Doplňky pro hru, Doplňky pro DnD 4e

Categories: Herní pomůcky
Categories: Herní pomůcky, Figurky

Categories: Historie
Categories: Historie, Severská mytologie
Categories: Historie, Antická mytologie
Categories: Historie, Doba bronzová
Categories: Historie, Doba románská
Categories: Historie, Gotika
Categories: Historie, Renesance
Categories: Historie, Baroko
Categories: Historie, Středověk
Categories: Historie, Součastnost a nedávná minulost

Categories: Webové stránky o rpg

Categories: Recenze
Categories: Recenze, Autorské recenze a úvahy
Categories: Recenze, Recenze RPG systémů a prostředí
Categories: Recenze, Recenze deskových her
Categories: Recenze, Recenze karetních her
Categories: Recenze, Recenze filmů
Categories: Recenze, Recenze literárních děl
Categories: Recenze, Recenze mangy
Categories: Recenze, Recenze komixů

Categories: Aktuality

Categories: Literatura a literární teorie

Categories: Pravidla
Categories: Pravidla, Pravidla rolových her
Categories: Pravidla, Pravidla deskových her

Categories: Herní prostředí

Categories: Rozhovory

Categories: Soutěže, Soutěže v tvorbě postav
Categories: Soutěže

Categories: Teorie a design RPG
Categories: Teorie a design RPG, Ilustrace a grafická úprava

Categories: Reporty z akcí
Categories: Reporty z akcí, Reporty z GameConu
Categories: Reporty z akcí, Reporty z Festivalu fantazie
Autorská citace #53
29.7.2016 20:26 - sirien
Malá poznámka: Nightfall měl původně zůstat mimo a infomrace s ním měly jít ven až s jeho nasazením. Stejně, jako tomu bylu u Sunrise a u nakonec nerealizovaného Midday.

Zveřejnění infa o Nightfall byl můj nápad a byla to výměna toho, že sice budete tušit, co se chystá, ale budeme tak moct sesbírat přímý feedback. Od začátku jsme říkali, že datum zveřejnění nebudeme dávat a že to bude až to bude, tečka. Doufal jsem, že to bude pochopeno, ale zjevně jsem podcenil, jak moc lidé touží po novinkách a doufám, že to nedojde do bodu, kdy bych toho litoval.


York: díky za snahu, ale statické třídění podle kategorií je bohužel něco, co tu přestalo fungoval dlouhé roky zpátky, z části kvůli množství obsahu, z části kvůli přesahům, takže počítáme spíš s jeho kompletním zrušením a chceme přejít na dynamičtější a rychleji tříditelné pohledy. Zároveň subsekce jsou něco, co považujeme spíš za zlo - "hloubka" Kostky v Sunrise způsobuje hafo problémů a od Nightfall potřebujeme, aby byl o dost mělčí (což je vzhledem k počtu věcí, které má obsahovat, dost challenge).
Autorská citace #54
29.7.2016 20:38 - Naoki
ad třídění: určitě už vás to napadlo, ale tagy byly zamítnuté proč?
Autorská citace #55
29.7.2016 20:38 - York
sirien píše:
Zároveň subsekce jsou něco, co považujeme spíš za zlo - "hloubka" Kostky v Sunrise způsobuje hafo problémů a od Nightfall potřebujeme, aby byl o dost mělčí (což je vzhledem k počtu věcí, které má obsahovat, dost challenge).


Tyhle kategorie mají jen dvě úrovně - hlavní kategorie a podkategorie. Tak jako tak, nic lepšího (co do hloubky) než stromovou strukturu na roztřídění obsahu nevymyslíš, existuje na to celý vědní obor.

Stejně tak silně pochybju, že vymyslíš něco lepšího, co se týče přehlednosti. V ideálním případě by měly podobné kategorie fungovat napříč celým webem - což zrovna v případě Kostky je extrémně intuitivní, protože diskuse se velmi často vztahují k článkům, takže ti do stejných kategorií spadnou zcela automaticky.

BTW zajímavý je, jak v případě tvorby rpček vehementně doporučuješ nevymýšlet kolo a použít něco osvědčeného a tady děláš přesně to samé ;-)

edit: Kategorie na Kostce nefungují proto, že jsou špatně rozdělené (není na první zamyšlení jasné, ve které kategorii co najdeš - je to asi stejný problém jako s vymýšlením atributů v rpgčku), a pak proto, že z grafického ztvárnění UI není na první pohled jasné, že to kategorie jsou.

Méně ja často více - koukni třeba sem, vlevo tam máš jednoduchý a maximálně přehledný strom kategorií, na kterém je jasně vidět, že to je strom kategorií. Jo a taky je jen dvojúrovňový, přesně jako ty kategorie pro Drakkar.

Naoki píše:
ad třídění: určitě už vás to napadlo, ale tagy byly zamítnuté proč?


Tagy na Kostce jsou, když si klikneš například na článek, ke kterému je tahle diskuse, tak vpravo nahoře uvidíš "Inspirace/Novinky".

Stačí to jako důkaz, že tagy jsou moc práce za poměrně málo muziky?

(Nicméně tagování samozřejmě úplně od věci není, ty články v Drakkaru jsem do kategorií rozhazoval právě na základě jejich tagů).
Autorská citace #56
1.8.2016 13:41 - Jerson
Dukolm píše:
Zajímalo by mě, kdy místo tvých výkřiků udělejte to lépe uslyším i nějaký konstruktivní nápad jak to udělat lépe podle tebe. Za ty dva roky co jsem dostal přístupy a začal se pohybovat i v zákulisí kostky a sledovat názory lidí co komu vyhovuje a co kdo by chtěl jinak od tebe slyším samé neurčité věci třeba přehledné znamená pro každého třeba úplně něco jiného.

Tak dobře, napíšu to ještě jednou. Napřed ale odpovím Yorkovi.

York píše:
Stejně tak silně pochybju, že vymyslíš něco lepšího, co se týče přehlednosti.
...
Tagy na Kostce jsou, ... Stačí to jako důkaz, že tagy jsou moc práce za poměrně málo muziky?


Řazení podle pevných kategorií na počítači je asi stejně praktické a pokročilé jako uložit záznamy z kartotéky jako wordovské soubory. Nebo poslat zprávu tak, že ji napíšeš v mobilu, oskenuješ displej, vytiskneš a pošleš poštou. Tedy úplně k hovnu, protože buď nenajdu věc tam, kde ji hledám, nebo potřebuju mít několik způsobů třídění, abych se k požadované položce dostal z více směrů.
A to že tu jsou tagy udělané tak jak jsou (řekněme "nepříliš dobře") neznamená, že je nelze použít mnohem efektivněji.

Tedy:
1) zrušit rozdíl mezi článkem a blogem. Mít vše co tu je jen jako článek, a diskuse.
2) Vytvořit systém tagů a důsledně tagovat každý článek - nenechávat to na nepoučených uživatelích, ale radit jim, kontrolovat a opravovat je.
3) na stránku s rozcestím dát ikonky s názvy nejpoužívanějších tagů, pod kterými se vždy otevře seznam všech článků s daným tagem, a vedle toho systém pro hledání článku podle tagů, které se dají skládat - tedy lze mít požadavek na všechny tagy, alespoň jeden z vybraných tagů, nebo jejich kombinace.
4) při vkládání článku, přesněji tagů k článku automaticky ukazovat články se stejnými tagy, a dát možnost navazovat s články na sebe - tedy abych nemusel zakládat nový článek, ale třeba jen napsat další kapitolu k článku někoho jiného. Analogicky umožnit spojovat diskuse na související témata, a třeba mít jednu diskusi pro dva i více souvisejících článků.

A to je pro začátek vše.
Autorská citace #57
1.8.2016 13:53 - Aegnor
Jerson píše:
1) zrušit rozdíl mezi článkem a blogem. Mít vše co tu je jen jako článek, a diskuse.

Třeba já rozdíl mezi blogem a článkem vnímám docela výrazný. Od článku čekám větší objektivnost než od blogu, například. Třeba tvůj blog "WTF situace v RPG" (či jak se jmenuje) bych si nikdy netroufnul označit za článek.
Jakože, pokud budou blogy stále odlišeny od článků (například [Blog] před názvem + možnost filtrovat pouze články/blogy), tak asi jdou sloučit tak, aby se objevovali zároveň s články.

Jerson píše:
4) při vkládání článku, přesněji tagů k článku automaticky ukazovat články se stejnými tagy, a dát možnost navazovat s články na sebe - tedy abych nemusel zakládat nový článek, ale třeba jen napsat další kapitolu k článku někoho jiného. Analogicky umožnit spojovat diskuse na související témata, a třeba mít jednu diskusi pro dva i více souvisejících článků.

Rozhodně bych neumožňoval autorům připisovat nové kapitoly k existujícím článkům jiných autorů.
Autorská citace #58
1.8.2016 15:18 - Ebon Hand
sirien píše:
no, tak třeba překlady her jsme za poslední roky dotáhli líp a dál, než kdokoliv předtím.

Doufám, že jsi pochopil, že mluvím o kostce jako takové, nikoliv o obsahu, tan chrlíš dobře. :-)

Dukolm píše:
Nikdy jsem nebyl pro to říci veřejně o tom že pracujeme na Nightfall

Chápu, taky bych to nezveřejnil. :-) My jsme totiž jako děti. "Už tam budem?" :-)
Autorská citace #59
1.8.2016 15:55 - sirien
Tahle diskuse patří do Kostky jsou vrženy. Nicméně:

Jerson píše:
A to že tu jsou tagy udělané tak jak jsou (řekněme "nepříliš dobře")

Tohle je přesně esence problému s Tvými stížnostmi a radami. Tagy jsou tu udělané velice dobře (plánujeme je ještě zlepšit, ale ve směru, který tu nebyl diskutovaný, protože není vidět). Co tu má značné rezervy je jejich využití. Na pohled to vypadá jako obdobné sdělení, jenže z hlediska stížnosti/rady/problému/řešení/designu v tom je rozdíl velmi výrazný.

EDIT: aby bylo jasné, není to problém, když podobnou věc někdo zmíní, my si to už nějak přebereme. Ale když se někdo ozývá tak často a intenzivně jako Ty a přitom pořád přehmatává v podobných věcech, začne to být poněkud únavné /EDIT

Jerson píše:
zrušit rozdíl mezi článkem a blogem.

To se nestane, takže se s tím rozdělením asi smiř.
Co se nejspíš stane je, že se víc sjednotí jejich zobrazení a vyhledávání.

Jerson píše:
Vytvořit systém tagů a důsledně tagovat každý článek

Existuje a je poctivě dodržovaný od doby nasazení Sunrise (a díky Alnagovi i 100% zpětně před Sunrise)

Jerson píše:
názvy nejpoužívanějších tagů, pod kterými se vždy otevře seznam všech článků s daným tagem

heh.
Nejpoužívanější je nanic. Když dáme nejpoužívanější, tak dám vlastí ruku na to, že Ty osobně budeš první, kdo začne velmi hlasitě prskat nad tím, že tam něco není a že to je nepřehledné a že nemůžeš nic najít.

Ale ano, můžeš být v klidu, k tomuhle jsme se už dlouho zpátky dopracovali taky (vlastně to mělo být už součástí Midday...)

Jerson píše:
třeba jen napsat další kapitolu k článku někoho jiného.

Never. Ever. Going. To. Happen.

Ebon Hand píše:
My jsme totiž jako děti. "Už tam budem?"

...a je to stejně otravný, jako od Oslíka.
Autorská citace #60
1.8.2016 16:58 - Jerson
Aegnor píše:
Třeba já rozdíl mezi blogem a článkem vnímám docela výrazný. Od článku čekám větší objektivnost než od blogu, například. Třeba tvůj blog "WTF situace v RPG" (či jak se jmenuje) bych si nikdy netroufnul označit za článek.


I na Blogu jsou články. Článek je prostě text o určitých parametrech, a zde je rozdíl jen v tom, že na blog si může každý napsat co chce, zatímco článek prochází nějakými redakčním schvalováním, ve většině případů formálním. Samozřejmě že pomocí tagů by se to dalo odlišit.

Aegnor píše:
Rozhodně bych neumožňoval autorům připisovat nové kapitoly k existujícím článkům jiných autorů.

Já bych byl třeba rád, když by moje a Sirienova recenze DrD2 byly v jednom článku, a diskuse k nim byla také společná. Protože řešiřt ty samé věci dvakrát nebo desetkrát v pěti diskusích pod pěti články ničemu neprospívá.
Samozřejmě, že každá část by byla odlišená s uvedením autora, jde o myšlenku, aby se navazující články a související články daly spojovat.

sirien píše:
Tagy jsou tu udělané velice dobře (plánujeme je ještě zlepšit, ale ve směru, který tu nebyl diskutovaný, protože není vidět). Co tu má značné rezervy je jejich využití.

Siriene, když řeknu "Tagy", myslím tím i jejich využití. Jestli chceš moje návrhy rozebírat takhle, skončíme velmi rychle.

sirien píše:
Existuje a je poctivě dodržovaný od doby nasazení Sunrise (a díky Alnagovi i 100% zpětně před Sunrise)

Vážně? A kde najdu ty tagy a jejich přiřazení k článkům?

sirien píše:
Nejpoužívanější je nanic. Když dáme nejpoužívanější, tak dám vlastí ruku na to, že Ty osobně budeš první, kdo začne velmi hlasitě prskat nad tím, že tam něco není a že to je nepřehledné a že nemůžeš nic najít.

Já samozřejmě budu chtít, aby se tagy daly třidit podle řady kategorií. "Nejpožívanější" budou jen na hlavní stránce. ABy bylo vidět, že je tu nejvíc článků k DnD, Fate, Radám o vedení hry, a podobně.

sirien píše:
Never. Ever. Going. To. Happen.

Líbí se mi, jak ten nápad shodíš ze stolu. Mám to chápat tak, že všechno co jsem tady napsal je buď zavedeno dostatečně dobrým způsobem, nebo o tom nebudete ani přemýšlet?

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.082712888717651 secREMOTE_IP: 3.17.186.218