Střípky

Necromancer
21.4.2022 15:48
Autorská citace #1
21.4.2022 15:48 - LokiB
Necro: zajímavý koncept.
Jako GMovi mi Cit pro přemisťování přijde problematický. Ani ne tak sama úvodní schopnost, ta je celkem cool, ale ta za "soustředění". Je to "jen za Akci", tedy vlastně instantní, je to bezchybné, neomezené.

Jinak máš v textu dost překlepů a chyb. Si to ještě projdi. Třeba hned první věta. Nebo použití "jenž".
Autorská citace #2
21.4.2022 16:38 - krytah
Necro: Rozhodně je to hodně zajímavé a má to lákavou podobu, ale...

Přijde mi, že to strašně záleží na tom, jak GM postaví kampaň. Když se zamyslím jenom nad svými hrami, v jedné by byl hráč téhle subclassy dost smutný a naopak mě napadá jednam kde by před ostatními dost zářil...

+ jak říká Loki. Možná by se to dalo trochu přiblížit paladinskému Divine sense nějakým omezeným počtem použití?
Autorská citace #3
21.4.2022 17:02 - shari
Planeswalkeři jsou cool a Teferi obzvlášť (už od dob Time Spiral).

Nápad se mi líbí, zrovna mám v kampani NPC mudrce, u kterého jsem nevěděla, jakou roli mu přiřadit, a tohle se zrovna hodí. :)

Soulasím s předchozími příspěvky, že Cit pro přemisťování je OP a omezení použití toho vyhledávání za Akci by bylo vhodné.

U Mezidimenzionální telepatie, "Zvolíš tvora který s tím souhlasí a kterého vidíš" - musíš toho tvora vidět v nějakém dosahu, nebo s ním můžeš komunikovat třeba přes magické zrcadlo?

A, hm, jo, korektury by se tady hodily.

EDIT:
Mezidimenzionální telepatie - Strunu můžeš zrušit jako Akci, a je přetržena, pokud jeden z vás umře, nebo pokud je na některého z vás sesláno Rozptyl magii za účelem jejího přetržení. - je zde záměr, že to může přerušit jen Kouzlo Rozptyl magii? Nebo to platí i podobné schopnosti? (Například nějaké antimagické monstrum může mít podobný efekt jako schopnost a nikoli kouzlo)
Autorská citace #4
23.4.2022 00:08 - sirien
Samotný nápad a koncept se mi líbí - univerzální je relativně dost a do spousty her sedne velmi dobře.

Musím ale říct, že samotné zpracování konceptu už mi přijde takové... nijačejší. Druholevelové schopnosti jsou dost specifické a četnost jejich užití bude spíš malá (pokud se nebude hrát Planescape...)

Šestka mě poněkud míjí - moc nevidím spojitost mezi studiem sfér a telepatií a i stranou toho má ta schopnost extrémně specifické use-cases.

Desítka je v pohodě, ale taková přímočará - jasně, je to dobrá schopnost, ale není to něco co by mě nadchlo svým nápadem.

A čtrnáctka... efektivně není nic víc než jedno kouzlo navíc (kterých má kouzelník tak jako tak hromadu) s drobným, ale nijak výrazným benefitem.


Celkově mi to přijde herně vlastně slabé a nic moc nepřinášející. Což je škoda, protože ten koncept je fakt hodně zajímavej.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.066487073898315 secREMOTE_IP: 44.222.142.210