Tipy a triky

Autorská citace #21
4.6.2008 15:37 - Alnag
Ebon: Jaký téma měsíce?!? To je narážka na něco?
Autorská citace #22
5.6.2008 07:26 - Jerson
To je narážka na Téma měsíce na RPG foru, viď Ebone (: )
Autorská citace #23
5.6.2008 17:10 - Ebon Hand
Nikolv, na foru jsem nebyl čtrnáct dní. Takže spíš schoda náhod..
Spíš se mi líbí, jak se s tímhle tématem roztrhl pytel.
Autorská citace #24
5.6.2008 17:23 - Alnag
Tak klidně to můžeme vyhlásit třeba tématem roku :) Já mám někdy takový smutný pocit z toho, že se mi občas zdá, že boj hraje v RPG takové druhé housle a přitom je to výborná a podnětná součást hry, takže oceňuju, když o tom lidi dokážou dobře psát. Mně to teda upřímně řečeno moc nejde. Ono dobře vychytaný boj je docela umění.
Autorská citace #25
6.6.2008 10:01 - Ebon Hand
Pro mě je kvalitní boj nejen nedílnou součástí hry, ale i vrchol emočního prožitku. Možná i proto hraji prakticky jen bojové postavy, ale nemusí to být jen klasický boj. Kvalitní akce mi stačí, honičky, útěky, pronásledování, to všechno k tomu patří.
Mě nestačí jen potkat nějakého zmetka, párkrát hodit kostkou a připsat si zkušenosti.
Chci zažít honičku, třeba on na povozu prchá s lupem a my jej pronásledujeme divokou krajinou, v poslední chvíli se vykašle na povoz a ujíždí sám na koni. Další drama, které teprve vygraduje sražením padoucha z koně a družina ho pomalu obkličuje. V nastalém tichu je slyšet rychlé oddychování jezdců, frkání a podupávání nažhavených koní, jež nyní nemají kam pádit. Cítí blížící se smrt.
Nikdo nemluví, všichni se mlčky sledují. Se skřípěním první meč pomalu opouští pochvu, přidáavjí se další, všechny osoby pomalu krouží a hledají nejvhodnější pozici.
Šermíři se zastavili, oči se střetli. Někdo tu zůstane jako žrádlo pro krkavce.
Autorská citace #26
6.6.2008 10:54 - Jerson
Ebone, neříkal jsi mi v sobotu přesný opak, totiž že honičky, útěky a pronásledování nejsou ani "akční hra"?
Nebo činíš rozdíl mezi akcí (třeba pronásledováním), která končí bojem, a akcí, která bojem začíná a končí útěkem, jedno jaké strany.
Autorská citace #27
6.6.2008 13:50 - Ebon Hand
No já vnímám honičku, která končí bojem i boj, který končí útěkem jako akci.
Honičky, nebo pronásledování, jež končí rozprchnutím aktérů bez konfrontace pro mě nejsou akce, jen takové intenzivnější cestování.
Autorská citace #28
6.6.2008 14:11 - Rytíř
Pěknej popis pronásledování, Ebone.. moh by ses tím fakt živit :)
A "intenzivnější cestování" je super pojem :)) ale vím, jak to myslíš, vidíme to podobně..
Autorská citace #29
6.6.2008 14:54 - Alnag
Ale zase ne každé pronásledování by mělo dopadnout tak, že vás chytí nebo že vy je chytíte. To je pak nudně předvídatelné. Někdy prostě musí ujet... :)
Autorská citace #30
6.6.2008 16:53 - Ebon Hand
Pokud to tak vyznělo, tak to nebylo mím cílem. Jen jsem chtěl říci, že pronásledování, které se nezdaří, osobně neberu jako akci. Sám za sebe musím říci, že mi upláchlo mnoho padouchů. Zejména jako pěší trpoš jsem byl opravdu mizernej honící pes. Nakonec jsem zvolil taktiku lákat padouchy na sebe sama.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.065743923187256 secREMOTE_IP: 44.221.43.208