Tipy a triky

Lotrando
14.1.2009 03:14
Skill challenge jsou novým prvkem ve 4.edici Dnd a pro mnohé jsou více či méně záhadou. V tomto krátkém pojednání nabízím jednoduchou výzvu dovedností a způsob její tvorby.
Autorská citace #21
15.1.2009 12:58 - Merlin
moc hezký článek..docela to i mě..amatérovi osvětluje :)
Autorská citace #22
15.1.2009 15:33 - Almi
Jerson: ad. Bluff: Normální pravidla uvádí jen stručné výčty, ale jen pár příkladů. Ovšem na DDI vychází dost materiálů, mezi nimi i dobrodružství (některá i v tištěné podobě) a ty obsahují zajímavé inspirace, jak vlastně případné úspěchy použít.

Objevují se tak např. možnosti, že ti některý úspěch v ověření skillu dá 2 úspěchy namísto jednoho (ale cílové DC je hodně těžké), jiné ti naopak dají při neúspěchu při ověření 2 neúspěchy nebo rovnou SC zhatí (typicky použití neúspěšné použití vyhrožování při slyšení u vysoce postavené osoby.

Taky se docela často objevuje zejména u cestovacích a stopovacích SC nutnost, že v každém kole musí určitý počet postav úspěšně ověřit např.Endurance, jinak se družině něco stane (zabloudí, přijdou o 1 Healing Surge buď všichni nebo pouze dotyčný. Dá se s tím prostě docela vyhrát...
Autorská citace #23
15.1.2009 18:09 - sirien
Jerson: To je otázka k čemu to plížení používáš. Pokud se celá skupina dostává do pevnosti tak to je SC kde jedna postava svým plížením klidně může pomoct všem - prostě se proplíží někam a třeba jim hodí lano.

Pokud Ti jde čistě o to ověřit, jestli všichni prošli kolem stěny aniž by si jich někdo všiml, tak nepotřebuješ SC ale prostě si jen hodíš ověření skillu.
Autorská citace #24
28.7.2009 12:05 - Nachtrose
sirien píše:
chtělo by to názor od někoho kdo SC nezná, jestli mu to řeklo všechno co potřeboval...


Asi za dva tydny bych mel byt schopen poreferovat. Chystam totiz nejake SC pro moje hrace. Bude to budto vyslech, pokud dane NPC v predchozim boji nezabiji, nebo nejake patrani po zamestnavateli, pokud ho zabiji. Ono to patrani by slo preskocit podepsanym dopisem v kapse, ale to presne nechci.
Autorská citace #25
21.6.2017 13:32 - Soldier76
Pekne vysvetlene skill challenges. Kdyz se rekne 4 edice, skill challenges budou jedna z veci, ktere se mi okamzite vybavi. Podle me hodne nedocenena vypraveci mechanika, ktera v takticke 4e pusobila jako pest na oko a clovek by si spis tipnul, ze jde o neco z 13th age. Hodne dlouho mi trvalo, nez jsem skill challenges vubec zacal pouzivat (musel jsem se podivat na par videi v praxi a navodu jak na to ne nepodobnych tomuto) a pak take nez si na ne zvykli hraci. Nebyli zvykli na to, ze si muzou primyslet do sceny vhodne detaily, ktere by jim umoznily prispet neocividnym skillem do mlyna. Jakmile jsme tomu vsichni prisli na kloub, tak nam to zacalo fungovat a pouzival jsem je s chuti a rad. Dalo se tim odehrat vsechno od kratke honicky ve meste po ctrnactidenni putovani pousti. Nutno dodat ze z 4e jsem presel na 13th age a posleze 5e a skill challenges uz nepouzivam a nechybi mi.
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.1308479309082 secREMOTE_IP: 54.90.207.75