Tipy a triky

Vannax
25.1.2007 09:43
Hra pro jednu třídu postav
Už je to dávno, co mě napadlo vytvořit dobrodružství jen pro jednu třídu postavy (nebo jak je tady rozšířené – pro jedno povolání). Nikdy jsem se k tomu ale neodhodlal, protože dosud jsem vedl jen celá tažení a nechtělo se mi to přerušovat jednou jinou hrou. Druhý důvod proč jsem se do toho zatím nepustil – nevím jestli by moji hráči se ochotně všichni pustili do hraní stejné třídy postavy.

Nicméně ten nápad se mi stále líbí a zajímalo by mně, jestli s tím máte někdo nějaké zkušenosti. Jen upřesním – nemám na mysli to, že všichni budou hrát válečníky, ale například skupinku zlodějů, nebo skupinku kleriků, druidů nebo třeba skupinu iluzionistů…… psioniků…..

Myslím, že taková hra musí být docela změna oproti standardní sestavě postav válečník (bijec), klerik (ranhojič a vymýtač), kouzelník (smažič) a zloděj (likvidátor pastí) apod. A vlastně hned položím druhou otázku – co vy osobně? Měli byste zájem se jako hráči do takové akce pustit? Ona může být zajímvá už jen příprava takového dobrodružství: přijít na to, jak třeba pět hráčů přimět, aby si vytvořili osobitou postavu, z nichž každá má nějaké své zaměření, tedy tak aby si nebyly podobné přestože patří do stejné třídy.

Jsem zvědavý na vaše postřehy, zkušenosti a nápady…..
Autorská citace #41
30.1.2007 13:58 - andtom
Tady se to rozjíždí. Zombie a kostlivci nejsou špatný nápad. Však nemusí jít o činohru, co třeba nekromantské loutkové divadlo :)
Autorská citace #42
30.1.2007 14:04 - Alnag
Andtom - klatě. Tohle jsem si schovával na jeden nový sloupek. No nic...
Autorská citace #43
30.1.2007 14:08 - Vannax
Koneckonců hrdinové sami mohou hrát třeba výlučně jen třeba za ghúly nebo přízraky. Jen si představte to tažení 4 nebo 5 přízraků jako hráčských postav, kteří zatvrzele sledují družinu jakýchsi přiblblých cizích dobrodruhů, kteří je předtím poslali do věčných lovišť!
Autorská citace #44
30.1.2007 14:09 - andtom
Zvěsti o nekromantském loutkovém divadle se šíří. Do vesnice již dorazili první nekrofilové z okolí a shání lístky do první řady :)
Edit: Btw. Kromě etických a žaludečních aspektů samozřejmě není překážky, aby je hráli hráči. Kdeže je ta nálepka na D&D o vymlacování kobek ...
Autorská citace #45
30.1.2007 14:29 - Vannax
...principál loutkového divadla si již připravuje uvítací nekrolog...zombíci trhanými pohyby odhání psa, který kostlivci opodál ukradl bércovou kost a jal se jí pečlivě zahrabávat do hlíny....Krvavě rudě se smrká nad loutkovým divadlem a Kostšpárek na nitkách, s rakvičkou v ruce, vychází na scénu.....z publika se ozývá nadšené chřestění zápěstních kůstek a čvachtání vyhnilého masa na nekrodlaních. Kostlivci povzbuzují loutkovoda zběsilým potleskem a tu a tam ulétne některý z prstních článků do trávy. Kostšpárek se uklání, divákům se na tvářích rozzáří neměnný, tuhý úsměv a představení začíná. :)
Autorská citace #46
30.1.2007 14:32 - Alnag
Andtom: Myslíš tu nálepku "This game was approved by Ron E. to be played only in closed subterranean quarters with lot of blood and moan." která vyšla na limitovaném počtu svazků D&D určených k distribuci do Indie.
BTW: Když je to mrtvá slepice... sbíhají se tam spíš nekrozoofilové.
Vannax: Na tom hraní přízraků by taky něco bylo. A představ si, že hrdinové jsou skupina přízraků, které sleduje svoje vlastní těla, která byla obsazena jinými přízraky a chce je získat zpátky. Invazní přízraky se k hostitelským tělům chovají dost ošklivě. Neustále se s nimi vrhají do víru bitev, plení hrobky, nechávají se najímat na úkoly od postavy v kápi v rohu hospody... ehm. No dobře tak nic.
EDIT Vannax (nový příspěvek): Připomeň mi, abych s tebou nikdy nehrál. Nevím jestli bych dřív umřel hrůzou nebo prasknul smíchy.
Autorská citace #47
30.1.2007 14:37 - Dalcor
Hej a to by se mohlo Alnagu spojit s tím jak se přenesem do hrdinského světa. Dalibor bude spirit který obsadil tělo Dalcora a Dalcor se ho snaží získat z5!
Autorská citace #48
30.1.2007 14:38 - Vannax
A docela si i umím představit hraní psychologických dramat a duševních dilemat hráčských postav, které ještě nedávno byly partou dobrodruhů, ale teď se z nich stává banda prašivých slepicodlaků. Ještě nepřišel úplněk a tak si sami sebou nejsou jistí – jestli je víc žene touha po krvi, nebo po kohoutovi, nebo jestli mají dokončit úkol, který jako dobrodruhové začali. Čím vic se úplněk blíží, tím jsou zoufalejší a méně odolní proti návalu lykantropie. Bohužel hráči pro tohle obvykle nemají pochopení s snaží se z postižení lykantropií co nedříve vymanit….
Autorská citace #49
30.1.2007 14:43 - Alnag
Vannax: A co touha po zrní... zapoměls na touhu po zrní.
Dalcor: To by sice bylo správně schizforenní. Ale z hlediska praktického provedení si to neumím moc představit. Kterou postavu bys hrál? Dalcora nebo Dalibora? Nebo oba? Konec konců to můžeme hrát nejdřív normálně a pak tohle, to je taky pravda.
Autorská citace #50
30.1.2007 14:51 - Rytíř
ste magoři... co neudělá kreativní mysl z jedný slepice a hladových bardů! :)))
ale jinak divadlo Hrůzy, kde (ne moc schopný) nekromant je principál a šéfuje společnosti složené výhradně z nemrtvých v různém stadiu rozpadu tělesném i duševním, přičemž on je absolutně oddán touze po dokonalém herectví a provedení, svoje mrtvoly strojí a make-upuje, učí je věty, které pak mrtvolným hlasem pronášejí na jevišti.. to by mohla bejt hodně hustá hra :))
Přičemž samozřejmě obecenstvo je nuceno se dívat a tleskat, jinak by jim principál dal!! :)
Autorská citace #51
30.1.2007 14:59 - andtom
Takové lepšejší nekromantské divadlo tuším provádí casting herců někde po hřbitovech a nekropolích. Na komparz se dají herci běžně sehnat, to jo, ale pro fajnovější role to chce výrazné osobnosti! :)
Autorská citace #52
30.1.2007 15:01 - Alnag
Rytíř: ... jinak by jim principál dal ochutnat také trochu nemrtvého rektura. Anebo základy rekrutace komparzu z publika.
Autorská citace #53
30.1.2007 15:11 - Vannax
Andtom: V celku bez problémů si umím v takovém případě v hlavních rolích na jevišti představit kostěje nebo spektu v krepdešínových šatech. Myslím, že to jsou dost výrazné osobnosti. Přirozené charisma jim určitě nechybí. :)
Autorská citace #54
31.1.2007 20:56 - alef0
Neviem preco mi to vsetko pripomenulo Totentanz/Dance Macabre. (Vid napr. http://im.encyklopedie.seznam.cz/wiki_cz/image/45/10845-300px-holbein-death.png). Neviem, ci je to zamer, alebo nie, v kazdom pripade to moze byt genialne.
Slyste ho dudaka
Na zaludku duda
Lude, len tancujte
Bo vas certu uda
Autorská citace #55
1.2.2007 08:20 - Rytíř
Alef0: výstižnej obrázek.. :))
Autorská citace #56
4.4.2007 15:36 - starsky
jsou tu nějaké hry kterých se můžu zůčastnit
Autorská citace #57
4.4.2007 15:45 - Argonantus
Nějak mi to připomíná jednu Barkerovu povídku z Knih krve. Tam bylo taky nemrtvácké divadlo (s občasnými nekrofilními vsuvkami).
Autorská citace #58
4.4.2007 16:10 - Alnag
Starsky: Nu, nejsem si jist, zda se ptáš zrovna v tom pravém tématu, ale pokud hledáš herní skupinu, zkusil bych odkaz Seznamka, eventuelně se občas objeví nějaká veřejná akce v Akcích (zejména viz záložky Cony a Jiné akce).
Každopádně se stránka věnuje hraní stylem tužka-papír, takže pokud hledáš on-line komunitu, bude to těžké. A pokud hledáš hru tužka-papír, je dobré specifikovat alespoň region, ze kterého jsi, třeba se tě někdo ujme.
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.18430709838867 secREMOTE_IP: 54.163.22.209