Tipy a triky

Blaine
29.5.2009 14:35
Exalted - nejake tipy do zacatku
Pristi tyden zacinam se dvema kamosema hrat Exalted, jako Storyteller a rad bych se tady poptal na nejake ty tipy, ktere by mi mohly nejak pomoci. Moje predstava je nejake to urban dobrodruzstvi, ktere se bude tocit kolem dvoru slechtice, ktery bude hrat dulezitou roli v prvnich par sezenich. Nechci nic moc extra bojove orientovaneho, ale bohuzel jeste nemam poradne knizky z Exalted projite, chystam se na to o vikendu.

Nevim, jestli se ptam spravne, ale myslim, ze jsem se trefil do spravne sekce.
Autorská citace #1
29.5.2009 14:45 - sirien
Exalted.
Dej si pozor na tvorbu postav. Soláři, lunáři, celestiálové - nevím co chcete hrát - mají docela jesnou charakteristiku toho, proč jsou co jsou.
Motivace "chci zachránit tohle město" je mtivace sotva pro dragonblooda... motivace chci zachránit tuhle říši je možná tam na lunar level. Pro solára je dobrý ledině "chci zachránit tenhle svět" (...chci zničit všechno zlo apod.)

Důležitej je taky charakter toho světa - Solárům ten svět poprávu patří, ale byli o něj připraveni. Teoreticky by ho mohli srovnat s chaosem, ale oni jsou určeni k tomu aby mu vládli, takže to není úplně nejlepší cesta.
Spučasný svět je na jednu stranu nenávidí ("anathema!!!") ale zároveň je zoufale potřebuje (hroutící se říše, invaze fey z okolního chaosu, abbysalové...)

Soláři jsou najednou v nezáviděníhodné pozici - musí se skrývat, což odporuje jejich povaze (zářící sloup zlatého světla... ehm), musí zachránit ty kteří je nesnáší a měli by je uctívat, musí získat zpět co je jejich, ale aby to mohli udělat tak se musí vypořádat s věcmi které jsou aktuálnější (abbysalové apod.) To je skutečně situace hodná vyvolených Neporaženého Slunce :)

Osobně bych doporučil nějaký na pohled komornější příběh, u kterého se ale ukáže nějaká širší souvislost. Začne to malým problémem, ale postavy průběžně zjistí že to je jen vedlejší efekt nějaké šílené konspirace, která hrozí nějakému většímu celku.
Autorská citace #2
29.5.2009 14:47 - Sosáček
Co jste za druh exaltu? Solari?
Autorská citace #3
29.5.2009 14:58 - Blaine
Sirien: Začne to malým problémem, ale postavy průběžně zjistí že to je jen vedlejší efekt nějaké šílené konspirace, která hrozí nějakému většímu celku.
Takhle presne jsem si to predstavoval, hlavne chci ze zacatku zacit s temi hraci, se kterymi se mi bude pracovat nejlepe a pak pozdeji treba pribrat i nejake dalsi. Takze zacneme skutecne necim komornim. Uz mam tak nejak postavene to, pred co je postavim (bohuzel obcas Kostku ctou, takze nemuzu napsat nic konkretnejsiho).

Zacatek Konce: Ano, Solary, rad bych pouzil co nejmensi mnozstvi prirucek, takze se na prvnich par sezeni budu drzet pouze te zakladni jako kliste.
Autorská citace #4
29.5.2009 15:57 - Sosáček
Hej, "po pravu patri" ... fakt ne. Mozna po pravu silnejsiho ;) Vis jak to bylo se stvoriteli sveta a co s nimi solari udelali?

Blaine: ok.

jedna vec, solari jsou hodne mocni. teda, muzou byt hodne mocni. Ukazka (exalted v soucasnosti) z actual play:

Proberu se na vtrdym, studenym lůžku. Se žlábkem. Kolem jsou dlaždičky a tam kde nejsou (například na stropě) je krev. Dveře jsou pevné, velké, ocelové a zasazené v betonu.

"Héééj, je tu někdo?" zavolám.
"Ticho tam," říká hlas s divným přízvukem, potom na mne koukne spěhýrkou ve dvěřích.
"Pusťtě mne."
Ticho.
"Jasně, z vězení pouští za dobrý slovo," říká jiný hlas, a stážce nereaguje.
"Poslyš, pane hlase z vedlejší cely."
"Ano?"
"Za co tu jsi?"
"Zabil jsem pár lidí."
"Aha. To se mi občas taky stává. A ... poslyš, ty dveře co máš v cele ... jak vypadají?"
"Normální ocel, špehýrka a tak."
"A ... možná ti to bude připadat jako divná otázka, ale máš pocit že by tě ... zastavily?"
"Ani ne."
"Tak to je na čase odsud vypadnout, co říkáš?"
Bez čekání na odpověď kopnu do dvěří a ty utrnou kusy betonu a zastaví se až o zeď naproti. Vyjdu z cely, překapný strážný sahá po pistoli, a od schodů kouká ještě jeden. Skusí po mne vystřelit, ale než se jeho ruka stihne sevřít kolem pistole, jsem u něj a praštím ho tak silně že odletí několik metrů a pistole mi přistane u nohou. Kolem prolétnou dveře od cely a hranou se zaseknou do betohové zdi vedle druhého stážného. Zmizí po schodech nahoru, a za mnou stojí kolega z vedlejší cely a oprašuje si oblečení.

Nahoře v malé kanceláři čeká skupina vojáků, mají dokonce samopaly. Neměli nejmenší šanci. Z místního počítače se dozvídáme, že jsme uprostřed Islandu, na základně podobného účelu jako Guantanámo. Nu což. Ukazuje se, že kolegu sem přivezli stejní lidé jako mne, když byl v bezvědomí po prohraném souboji s hořícím chlápkem.

"Vzdejte se, a vyjděte ven s rukama nad hlavou," ozve se mezitím z venku. S povzdechem tak učiníme, nač to odkládat? Kolem východu z budovy je půlkruh vojáků, asi třicet a nějaké džípy s kulomety. Vypadá to jako menší letiště, a vítr mi vysvětluje že moje kraťasy nebyly tak dobrý nápad. No, až se příště budu chtít nechat zavřít v neoficiální věznici CIA, vezmu si něco teplejšího.

"Lehněte si na zem s nohama od sebe," hřímá chlapík s megafonem a už se mi to přestává líbit.
"Víte," protáhnu se, a pomyslím na strach který chci vyvolat v jejich srdcích. "Ono je hrozně snadné dělat si žoldáka. člověk si tak hlídí nějakou zapadlou základnu ..." na čele se mi zableskne symbol slunce "... vězní si politické odpůrce které sem posílají vlády a tak, pohůdka." Obklopuje mne zlatá záře. "Ale má to jednu nevýhodu. Když vězníte lidi a nevíte kdo jsou, mohlo by se vám jednoho dne stát, že narazíte na někoho, na koho ..." Zlatá záře je oslepující a vojáci ustupují o několik kroků " ... nebudete stačit."

Část vojáků padá na zem v motlidbách, někteří zvedají zbraně, ale ostatní jim je berou. I kolega, který před chvilkou uhýbal kulkám a házel stokilové dveře deset metrů daleko vypadá že se bojí.

Pošlu kolegu podívat se po dalších vězních, když už jsme v tom, a projdu okolní budovy. Když si potom bereme džíp a s dalším vězněm odjíždíme, část vojáků mi začala stavět sochu. No, vždycky jsem chtěla být bohyně.
Autorská citace #5
29.5.2009 16:03 - Sosáček
Kvízová otázka. Kolik ta solárka použila Charmu?

Tři. Několikrát First MA Excellency, a potom kombo First Presence Excellency a té věci co vyvolává nějakou emoci a nevím jak se přesně jmenuje.

Další charm v řadě je "everyone with mental defense lower than X will instantly fall in love with the solar or something he represents." a tak. Soláři jsou hodne mocní.

(vypinam diakritiku. proc jsem si bindoval ovladani desktopu na cisla? chjo)

Takze pokud v tve urban hre nekdo vyvola selskou bouri tim ze rekne tri slova, nemelo by te to prekvapit. Pokud nekdo pozabiji ty nejelitnejsi strazce kralovny (pokud to budou smrtelnici) tak by te to taky nemelo prekvapovat. Ta ukazka neni vec kterou umi kazdy solar, ale nebyt toho, tak kolega tech tricet vojaku stejne sam pozabiji bez jakychkoli problemu.
Autorská citace #6
29.5.2009 16:03 - sirien
Píše:
Hej, "po pravu patri" ... fakt ne. Mozna po pravu silnejsiho ;) Vis jak to bylo se stvoriteli sveta a co s nimi solari udelali?

No... vyhráli válku, nakopali zadek Stvořitelům a za odměnu dostali svět aby si bohové mohli v klidu hrát DnDčko? :D
Autorská citace #7
29.5.2009 16:03 - Sosáček
Nevim, jeden z autoru knizky tomu rika "divine xbox" :D
Autorská citace #8
29.5.2009 16:04 - Blaine
Exalted v soucastnosti? Poradne svinstvo:) Jak zastavis neco takoveho bez magie?:) Jinym podobnym drsnakem... nebo atomovkou, nic jinyho si moc dobre nedokazu predstavit, ze by pomohlo:)

Jinak diky moc, zajimavy zacatek neceho vetsiho, neceho co by melo rozhazet minimalne jeden stat v Exalted zakladnim settingu.
Autorská citace #9
29.5.2009 16:07 - sirien
Píše:
nebo atomovkou
Perfect defence, nebo jak se ten ultimátní soláří defence charm jmenuje...
Autorská citace #10
29.5.2009 16:08 - Blaine
(diakritika je pruda pri psani na forech apod. Hlavne kdyz clovek pise anglicky clanek, preklada si text na pondelni skoleni a jeste pise odpovida na jedno anglicke komiskove forum. A najednou ho cestina nuti psat s hacky a carky...)

A zatim z toho co jsem z tech knizek pochopil mam lehce predstavu co postavy umi a neumi. Fakt malinkou, myslim, ze me to jeste hodne prekvapi. Ale docela se na to tesim, bude to neco jineho, nez to co hraju ted:)
Autorská citace #11
29.5.2009 16:08 - Sosáček
S cim jsou problemy. Exlated nema levely nebo tak, ale je trochu podobny. Mozna jeste silnejsi, protoze sila charmu roste fakt hodne. Muze se stat, ze si jeden hrac vyrobi postavu ktera je "valecnik level 15" a druhy bude "knez 3/zlodej 3/mag 3" proste proto, ze ten prvni nacpe vsechno do boje. Osobne se mi vic libi sirsi postavy, protoze GM stejne casto stavi nepratele tak silne aby byla zabava s nimi bojovat, takze se slabsi postavou si uziju vic srandy, ale to je na kazdym.

Takze prvni rada je, zkontroluj hracum postavy at jsou na podobny vlne, budto vsichni hodne specializovani, nebo vsichni nejak rozhazeni kolem. Mam radsi kdyz se to rozhazi kolem, protoze pak aby se nekteri jen koukali v boji, a jini sedeli doma kdyz je potreba se nekam proplizit ... mam radsi postavy co umi vsechno dobre nez jednu vec uzasne, zvlast kdyz z podani solaru je "dobre" neco jako "fakt hrozne hrozne hrozne dobre".
Autorská citace #12
29.5.2009 16:12 - Blaine
Zacatek Konce: Prvnich par sezeni budou jenom dva, budou se nejak doplnovat a rozhodne nepojedou valecniky. Takze bych se nebal nejakeho silenho masomlejnku. Nebudou uplne dobri ve vsem, ale vsechno tak nejak zvladnou. Meli by, zakladni nacrt jejich pozadi je, ze se potkali jeste pred Druhym dechem pri vycviku pro nejakou vladu.
Autorská citace #13
29.5.2009 16:26 - Sosáček
Jop. Solarum atomovka neublizi, maji-li dokonalou obranu, tedy konkretne Heavenly Guardian Defense, Seven Shadow Evasion nebo Adamant Skin Technique, vsechno v dosahu (ac dost specializovane) startovni postavy.

Ale ublizi jejich blizkym, samozrejme.

Co se tyka settingu. Je to hodne velky. Creation je vetsi nez zeme a tak. Nejlepsi je vybrat si cast ktera se vam libi a tam fungovat. Je jich takovych sest hlavnich. Stred -- Rise ktera je nekde mezi totalne zkorumpovanym rimem a totalne zkorumpovanou cinou, ktera vladnou pozemsti (akorat bych jim tak na vasem miste nerikal) tedy mocne rody a stovky let stare krevni msty. Pro solara velmi nebezpecno. Kousek od stredu je Tisic kralovstvi, kde se da najit vsechno. Taky spousta trosek byvalych solarnich pevnosti k objevovani.

Zapad, tam je voda a pirati a tak. A nemrtvi pirati, taky ruzni faerici a tak. Sever je ledovej a jsou tam barbarske kmeny a kozesiny a berserkove (a ledove ruze co kradou dusi) atd. Jih je poustni, ohnivej a je to tam hozeny takovy do arabska (a mesto se sklenenejma vezema a tak). A vychod je nejaka lesni rise, nikdy jsem tam nebyl. Je nejlepsi si neco z toho vybrat, protoze to jsou temer ruzny settingy.

Jinak, v exaltech muzes jakozto solar potkat elfy (bytosti chaosu za okrajem sveta co kradou duse), vyvolene luny, pozemske vyvolene, vyvolene smrti (prevraceni solari. vdecni antagoniste, takova parta emoupiru, navic maji stjene schopnosti jako solari takze skoro nepotrebujes jejich knizku ... ale ta je fakt dobra, a obsahuje aji novy veci pro solary), vyvolene demonu (co zaprodali svoji dusi), bohy (cely svet je animisticky takze kazda blbost ma boha se kterym muzes mluvit a kterej muze (neob nemusi) solary poslouchat), vyvolene osudu, prizraky, a jeste nevim kyho slaka.

Je toho hodne, a je nejlepsi rozhodnout se na zacatku co se da v te ktere zone potkat, protoze kdyz budou kolem behat od kazdeho druhu exaltu jeden, par nemrtvaku a nejakej chaosak navdavkem, zblaznis se z toho.
Autorská citace #14
29.5.2009 16:31 - Blaine
No pocital bych, ze bych asi sel do Scavengers Lands - do Lookshy, to je to "hlavni mesto" v te oblasti, valecny stat, ktery to tam drzi pohromade.
Autorská citace #15
29.5.2009 16:32 - sirien
Píše:
Ale ublizi jejich blizkym, samozrejme.

treshold :)

creation je větší než Země? Sem myslel vždycky že je menší. Teda, nejsem Exalted expert...
Autorská citace #16
29.5.2009 16:37 - Sosáček
Ta stranka na ktery to je je docasne nedostupna, ale byla tam mapka a fakt je vetsi.

Lookshy je to japonsky ladeny mesto, co? Maji tam mechy a tak.

To me nikdy moc nebralo, takze o nem moc nevim, hm.
Autorská citace #17
29.5.2009 16:44 - Blaine
Lookshy: gah, z toho popisku jsem pochopil neco podobneho Sparte... do veci z prvniho veku rozhodne nemuzu hnedka ze zacatku:(

Tak to vypada na Tisic kralovstvi
Autorská citace #18
29.5.2009 16:51 - Fritzs
sirien píše:
creation je větší než Země? Sem myslel vždycky že je menší. Teda, nejsem Exalted expert...


Creation je řádově větší, ta menší je autochtonia.
Autorská citace #19
29.5.2009 16:54 - Sosáček
Blain: hele, takhle, ja si to nemusim pamatovat spravne, ale vim ze davaji vecem japonsky jmena a ze nevyvolavaji demony a tak. Ale jako je to tvoje hra, v klidku z toho neco jako spartu udelat muzes, a dokazu si predstavit ze by to pak bylo ultrahusty.

Kdyz mluvim o tech demonech. Mas ve skupince postav carodeje. Demon of the nth circle je nejuzasnejsi kouzlo ve hre.

Ostatne, tusis koncepty tech postavy?

EDIT: radove ne. ale blessed isle je asi tak velkej jako rusko (i se sibiri a tak) a tedy vetsi jak evropa. Navic na zemi maji more dnas 70 %, kdezto creation je hlavne pevnina. Takze jedni z cool dusledku je, ze doprava na velky vzdalenosti je na dlouho, a komunikace taky.

Ostatne, dva nejdulezitejsi apekty Sorcery (hned po vyvolavani demonu) je cestovani a komunikace.
Autorská citace #20
29.5.2009 18:45 - Blaine
Zacatek:
No ja to tak pochopil z toho relativne kratkeho popisu na zacatku zakladnich pravidel. Maji ctyri kasty - vojaky, obcany, nevolniky a navstevniky. Maji to trochu volnejsi, protoze i nevolnici musi umet bojovat a mohou se stat obcany, pokud budou valcit.

Koncepty jsme zatim jeste neprobirali, ale myslim, ze jeden z nich by mohl byt carodej a ten druhy neco trochu jineho.
Autorská citace #21
29.5.2009 19:08 - Sosáček
Jop, ja myslim ze kdyz z Lookshy vyhazis vsechny ty japonsky znejici jmena, tak z toho bude dobra sparta ;)

Jinak, na co si dej pozor je, ze kvuli nejakemu totalnimu zhuleni autoru maji solari z kasty soumraku temer imunitu na zraneni. Vetsina lidi to nejak houseruluje, protoze jim pripada ze je divny kdyz jsou lepsi bojovnici nez chlapci z usvitu a tak.

(IMHO v tyhle veci whitewolfove hodili 1 na tvorbu systemu ...)

Ale carodejnictvi (nebo bojovy umeni) jsou cool.
Autorská citace #22
29.5.2009 19:15 - Blaine
Zacatek: Jelikoz jsem presne nepobral jakej to bude mit herni efekt, tak jsem to dosud nevidel jako problem:) Jakym zpusobem bys to upravil? Nejak to zredukoval na maximum mozne nebo aby bylo potreba vic esence?
Autorská citace #23
29.5.2009 20:14 - Sosáček
Takhle. Kazda kasta solaru ma nejakou schopnost kterou maji "vrozenou", kterou muzou delat svoji animou. Teda, vsichni umi svitit pokud chteji, a vsichni vi dokonale kolik je hodin (a lunari vi jaka je faze mesice a draci vi kde je stred).

Ale ty kastovni schopnosti jsou:

Usvit (valecnici): lepsi obrana proti typkum co se jich boji (maly Valor), smrtelnici kteri nemaji fakt pro strach udelano rovnou utecou. Za 5 bodiku, automaticky aktivni kdyz spali 11+ periferni esence.

Zenit (knezi): 1) pokud se dotkne mrtveho tela (ne nemrtveho, atd) a spali bod esence, telo shori zlatym ohnem a dotycny se rovnou posle do reinkarnace bez cekaci lhuty a toho ze by z nej mohl byt prizrak
2) lepsi obrana proti bytostem temnoty (jde aktivovat za 5 motu, automaticky aktivni kdyz spali 11+ periferni esence)

Soumrak (mudrcove a carodejove): zraneni ktery chyti je o esence mensi, jde aktivovat za 5 motu, automaticky aktivni kdyz sviti

Noc (spioni): 1) muze priplatit esenci a potom nezacit svitit
2) kdyz uz sviti, zakrejva to vzhled a neni poznat kdo to je.

Zatmeni (diplomati): 1) ma diplomatickou imunitu u demonu, bohu a bytosti chaosu
2) muze se ucit magii (charmy) jinych bytosti, bohu, demonu, jinych druhu exaltu, atd.
3) muze potvrdit prisahu kterou nekdo vyslovi a kdyz ji ten dotycny pak porusi, stane se mu neco strasliveho

Asi je videt, ze to k tem soumrakum moc nesedi. ono je to puvodne melo chranit kdyz delaji sorcery (pac pak jsou dost bezmocni) ale WW trochu prestrelili :)

Ja to v zadne ze svych her neresil, protoze nikdo nehral carodeje, a osobne nejradsi hraju Zenity a Zatmenaky, protoze knez a diplomat jsou moje oblibene druhy postavy, zvlast kdyz v exaltech muzou umet nakopadat zadky stejne dobre jak kdejakej Usvit ;)

EDIT: ono nejde ani tak o to ze je to bojove drsny (muze bejt, taky zalezi na tom jaky ma gm stesti na kostkach. ja hazim na zraneni takovym zpusobem, ze pokud ty kostky beru do ruky ja a ne nekdo jinej, je jedina sance nenechat se trefit ;) ) ale ze to moc nesedi k carodejum a tak. muzes to, treba omezit to na dobu kdy kouzli, nebo tak, hm.
Autorská citace #24
29.5.2009 20:27 - Sosáček
Jo, dalsi oblibeny houserule. Vis jak funguji komba? Mas vic charmu v kombu a pouzivas je najednou, coz bez komba nejde.(*)

Kombo jak jednou vytvoris a zaplatis expama, tak do nej podle puvodnich pravidel nemuzes zasahovat. Takze kdyz si koupis krasnej novej charm co tam chces pridat, tak si musis to kombo udelat znovu a zaplatit ho cely znovu. To tak akorat vede k tomu ze hraci musi myslet dopredu a kupovat si veci v poradi a tak.

Takze popularni houserule je ze muzes pridat charm do komba, pokud ho doplatis. Proc to typci nepovolili od zacatku nemam tuseni.

(*): pokud nejsi drak. draci byli puvodne typci kteri meli byt hracsky postavy, ale pak to prehodili na solary, ale drakum ta "hracskost" zustala. maji nejlevnejsi schopnosti (taky nejslabsi teda) a muzou je aktivovat zcela volne a nepotrebujou komba, takze nemusis premyslet co kdy pouzijes a proste jedes a jedes. taky maji vlastni socialni sit, sadu rodu ktera je az prilis podobna klanum z upiru, atd.

...

jinak, premyslel jsi nad tim, jak ma to mesto vypadat? zajimaji te spis dvorsky intriky a tak? co antagonisti? myslim ze kdyz to sem napises (treba ze se ti libi demoni, neob tak) tak se hracum nic nestane.
Autorská citace #25
31.5.2009 16:44 - Sosáček
motto dne:
Creation is threatened by demons, undead gods, and Cthuloid elves. But don't worry, because tyrannical super-weapon self-righteous lunatics with incredible brain-washing powers are back! We're saved!
Autorská citace #26
5.6.2009 20:38 - Blaine
Takze prvni session - Prelude odehrana, nedohrana, nejak se mi oba dva zamotali do svych detstvi:)
Zatim se mi narysovaly dve postavy - Nabozensky fanatik, ktery je rozhodnut ziskat pro viru v Unconquered Sun celou Creation. Udelal jsem pro nej vesnicku, ktera udrzela viru ve Slunce i pres celou dobu vlady Scarlet Empress. Z vesnicky musel po "mensim" fiasku s bandity odejit.
Chce umet kouzlit, kasta Zenith.

Druhy je prostredni syn obchodnicke rodiny, ktery se dostal do vladnich uradu a tam se propracoval tesne pod nejvyssi mista. Ale jeste predtim ho "najal" jeden z merchant princu z Guildy jako sveho agenta space ve vlade jeho rodneho mestskeho statu. Jednou dokonce musel zabit jednoho "policejniho" dustojnika, ktery se dostal prilis blizko k jeho odhaleni.

Eclipse kasta, nejake ty martial arts - je to urednik, ti nenosi zbrane a tak se naucil branit bez nich. Plus male otravene jehlicky zasite v rukavech a v botach.

Skoncili jsme bohuzel jeste pred jejich Exaltnutim, protoze jsme ty jejich dosavadni zivotni pribehy trochu moc protahli - taky je to moje chyba, trochu jsem to prehnal s tim, kdy jsem ty sceny zacinal a hodne jsem je prodluzoval, kdyz jsem videl, jak je to strasne bavi:)
Autorská citace #27
5.6.2009 20:41 - Blaine
Ale myslim, ze vsichni tri jsme se vyradili:)

A musim se priznat, ze me dalsi session docela laka, uz cekam jak se poperou se svym prvnim setkanim, prvnim spolecnym konanim, kdy musi najit tajneho agenta a jeden z nich je ten, koho maji najit...:) Uz zacal umistovat dukazy, hledat nejake podezrele chovani a predhazovat to tomu druhemu, ten mu to nijak moc nezere, ale postupne mu zacina verit.
Autorská citace #28
6.6.2009 22:22 - Sosáček
S temi prechozymi zivoty to asi nevadi :)

At se ten zenit nauci vyvolavat demony. Bojim se, ze v prirucce jsou popsani asi dva, ale urcite zvladnes vymyslet dalsi, nebo se kouknout na exalted wiki kde k nim sice neni moc napsano, ale pro napady to staci.

Pokud chce ty jehlicky po nekom hazet, maji na to solari dobry charmy (a na ruzny utoky ze zalohy a tak), jinak myslim ze zrovna na tohle bojovy umeni neni. v zakladni prirucce jsou ostatne jenom dve, hadi styl kde hlavni roli hraji bleskovy utok, udery rukou ktere prorazi nejsilnejsi zbroje a hypnoticky se pohybujici uzivatel (*) ktereho neni mozne zasahnout (a ostatne kdo by drazil kobru bosou nohou). druhej ne styl slunecniho hrdiny, toe takovy to jak herkules nekam prijde a nekoho utluce, uzapasi pripadne umlati kusem scenerie. taky se s tim da pekne ... rekneme menit scenerie (jako v ukazce).

na bojovech umenich je ale castejsi snadno poznat jestli je uzivatel vyvoleny nebo neco, coz ma sve neblahe nasledky (anathema!!!)

(*): pokud si nebudete z dotycneho uzivatele hadiho bojoveho umeni delat srandu a tvrdit mu, ze se musi prestat porad obmotavat kolem poulicnich lamp ...
Autorská citace #29
7.6.2009 01:19 - Blaine
S tema jehlickama mam pocit, ze je chce pouzivat takovym ti zpusobem, ze v davu se za nekoho postavis a bodnes mu ji pekne potichu za usni boltec. Nebo nekam jinam, kde nebude vpich videt.
"Co to? Co to, tady ten pan dostal zachvat! Je tu nekde doktor..." a pritom mizi vrah ve stinech blizke budovy.
Celkove je takova predstava, ze se budou snazit skutecne konfrontaci, ktera by je mohl provalit nejak moc brzo, kdy jeste nebudou pripraveni, spise vyhybat, nez je vyhledavat.
Autorská citace #30
7.6.2009 08:56 - Sosáček
Jop.

Ve vrhani jsou charmy kdy po nekom neco hodis a ono to vypada ze to prisletlo z druhe strany, pripadne to vypada ze to nepriletlo odnikud a nikdo ten utok nevidi. Takze pokud netrva na tom, ze to musi by zblizka, dela tenhle strom presne tohle. At na to koukne.

Ale teoreticky je na to asi nejaky martial arts, hm.

(jo, jedy se vyrabit craft (water). watercraft. je tam i aircract ...)

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.094841957092285 secREMOTE_IP: 13.59.136.170