Tipy a triky

sirien
10.9.2009 18:38
Zřízení naší zákaznické karty v OBI je jedním z prvních kroků kariéry každého chytrého psychopata, případně jiné divné existence, kterou by společnost za psychopata beztak označila (např. lovce příšer nebo tajného agenta bez zázemí). Zde najdete katalog slev pro tuto sezonu.
Autorská citace #61
11.1.2010 20:06 - gilhad
OBI rulez :) kdyz to muj GM zacne prehanet s drsnenim, tak postava vyrazi na nakup a pak se zacnou dit veci. Objede par srotaku, OBI, vietnamskou trznici a obchodak, nabere strasnou spoustu vetese, naradi a vybaveni a GM se zacne chytat za hlavu, protoze sice vi a vidi co postava dela, ale nevi proc, nicmene tusi podlou zradu. Tusi spravne :)

Jeste uvod do sveta - SR2-3, postavy priblizne zacinajici, opozice vetsinou spis ve stylu Wu-Shu - protivnik ma VZDYCKY dost pohunku, zdroju, nejlepsi technologie, co si jen vzpomene ... v mnozstvi v jakem si vzpomene ... ale souboje se resi dle pravidel SR ...

Takze muj zacinajici mag a jeho pritel decker se dokazou prosneakovat do tovarny, kam ma nabehnout protivnik (chce tam ukrast neco, co nas taky zajima), ktereho nutno zastavit a vybrane jedince (ty nejdrsnejsi) zajmout. Kryti mame jako "revizni technici" - cili prakticky zadne zbrane neprichazi v uvahu (stejne nemame a neumime s nima). Venku nedaleko ceka bojovy zbytek tymu jako zaloha a podpora. Noc, mistni hlidka (asi 50 maniku) cumi na televizi, kam decker streamuje motivacni akcni filmy (na rozdil od bezneho nudneho programu - chceme je mit akcni). Ja pokracuju v provadeni "revize" = zapastovani vsech pristupovych chodeb ve stylu "sam doma" a mnozstvi prekonavajicim 13-lete Drakobijce. Kratce po pulnoci to vypukne - Utocne komando (BTW: experimentalni modely Aresu, vcetne vybaveni, namunchkinovani elektronikou a biowarem kam az pravidla umoznuji, pripadne i dal) vyrazi branu, vyskakuje a vykopava dvere objektu. Hlidaci se zacinaji hybat ... Komando vlitne dovnitr (4x vic akci za kolo, nez normalove), kouzelnice jednim Stunbolem (protoze ma mensi odliv - pro ni vlastne zadny) uspi 25 obrancu, kteri padaji k zemi (na ktere nastaci Stunball, ty dorazi uspavaci plyn...), komando se deli na tri casti, kazda razi do jedne chodby. Nekdo strili davky utocnou puskou (wow, komando je opancerovane tak, ze si nemusi ani hazet na obranu). Ja z ukrytu kouzlim (wow, komando je magicky chraneno, musel bych prehodit na sestistence 13, aby se tim museli zacit vubec zabyvat) a pak vypukne peklo na zemi. (GM:Plan komanda = vlitnem tam woe, co se hne postrilime, v poklusu probehneme ty budovy, sejdem se nahore, otocime artefakt, probehnem zpatky poklusem, co se hne opet postrilime, padame pryc - za 15-20 sec to davame v pohode, neni to poprvy ...){Hrac: ma na to jiny nazor a artefakt uz je tou dobou stejne davno v bezpeci a na ceste pryc ...}

Realita: v chodbach exploduji dymovnice (WTF, mame infra v prilbach, np), a cinska pyrotechnika (WTF, mame jeste ultrazvuk a radar), male naloze za stropnimi a bocnimi panely exploduji, plechove desky vsude prez cestu (WTF, to nezastavi ani malorazku, my mame kulomety), kvuli vsudypritomnemu dymu (a nahackovanemu systemu) spousti protipozarni ochrana (WTF, nejaky dest nas nerozhazi) {to sice ne, ale stejne uz neni na krok videt} (WTF, to probehnem, ne?) {trochu to komplikuji draty natazene ve vysi kolen, pripadne padaji ze stropu, ktere jsou pod proudem} (proste preskocime) {a doslapnete na rozhazene skobic=jezky=spanelske jezdce (loot z minule vypravy)} (WTF stejne mame okovane podrazky) {Coz je vzhledem k namydlene podlaze, kterou sprchuje pozarni system, jsou na ni louze vyjeteho oleje a kulicky z lozisek nepochybne VELKA vyhoda} (F*CK) postup se ze sprintu zmenil na opatrnou chuzi provazenou vyrazenim klimbajicich panelu ze zavesu (WTF, na to si ani hazet nemuseji) {To sice ne, ale porad to jsou akce, ktere na to musi utratit} Kouzelnice to smahne Powerbalem, co i z obrnenych lidi nadela fasirku {fajn, akorat, ze tyhle kramy nejsou zive, takze neodolavaji telem (cilove cislo 3), ale object Rezistenci (prehazuj 8 az 10, plus samozrejme vsechny postihy za viditelnost a tak) - vetsina objektu dostava castecne zraneni, tedy z nich vypadavaji ruzne velke kusy a soucastky {A ja do toho sesilam Poltergaista, co to vsechno udrzi ve vzduchu} ... takze postup velmi pomaly a opatrny {a davejte si bacha na ty masky co mate, protoze ten uspavaci plyn, co jste sem nahazeli tu furt jeste je a vzduch je plny ostrych ulomku}

Po neskutecne dlouhych 30 sec, kdy komando slavne dobylo asi prvni 1/10 chodby dorazi konecne posily - hlavne rigger s protitankovym kanonem a zradce v radach komanda KONECNE zacina zrazovat a pousti se do vlastnich zezadu .... pak uz to jde rychle

Ovsem to, ze zacinajici postava s vybavenim z OBI uspesne zdrzi superkomando a zruinuje mu vsechny plany, to GM docela dostalo a mozna mu i nabouralo dejovou linii :)
Autorská citace #62
11.1.2010 21:02 - Jerson
Čtete dobře? A pak že jen já mám WTF momenty ve hře (: )
Autorská citace #63
11.1.2010 21:06 - Nachtrose
Jak se da tohle proves, bez toho, aby to GM odhalil hned v pocatku?
Autorská citace #64
11.1.2010 21:07 - Colombo
Jn, zas tu někdo hraje GM vs postavy:P
Autorská citace #65
12.1.2010 02:20 - gilhad
Nachtrose: No, on ten GM neni zase az TAK zkuseny, nechava delat postavy dost veci aniz by ho zajimaly presne dusledky a detaily (kdyz nahlasim taaaaakhle dlouhy seznam veci, ktere jsou v OBI dostupne, tak to odkyvne ale moc nebada co s nima pak ty tri dny delam, protoze se zabyva tim jake uuuuuzasne staty maji ty jeho CPcka) a hlavne se u toho pak docela i bavi, kdyz najednou jsou veci nejak uplne jinak (proste mu nedoslo, proc potrebuju tolik starych lozisek, kdyz jsem je zaplatil, tak je mam) ... a kdyz uz pak rozvinu svou strategii naplno, tak vetsinou nezmeni plan CPcek tak aby ji obesel, pokud CP nemaji jak zjistit, co se na ne chysta ... naopak se toho casto chytne a zacne prihazovat dalsi detaily, protoze plan zjevne zabral, ale takhle by to byle jeste barvitejsi (=vic vybuchu ala Holywood a tak).

Konkretne zde -
1. postava nakoupila spoustu zjevne neskodnych a dostupnych veci - ok, proti zakonum to neni a do hlavy ji nevidi
2. postava dostala cas na pripravu a pak se dostala do pozice, kde mohla zacit svou sabotaz (a GM se moc nezabyval tim CO PRESNE dela - {chystam si spoustu udelatek} (fajn, tvuj kontakt mezitim falsuje prukazky) ... {podle prikazu deckera instaluju jeho sabotazni veci, prudim vedce plus taaaakhle barvity popis pruzeni a instaluju svoje hracky - za panely je mista dost a cele to prestriknu montazni penou} (WOW, vedci te desne prudi a nesnaseji barvity popis, ale zvladas - decker chce abys instaloval jeste barvitejsi nesmysly, kterym postava nerozumi, ale byla instruovana jak na to a pritom chrasteni kostek a barvity popis dalsich okolnosti) .....

3. co presne tam je se vlastne resi az kdyz na to dojde rada a to uz je dost pozde {Takze otevreni dveri spustilo i ty moje hracky ...} (jasne, a utocnici maji taaaaakovehle bouchacky a taaaakhle s nima umeji a ... co vlastne delaji ty hracky?) {no od stropu se urve panel a zpoza nej}(mam odlozenou akci, sundam to davkou){vypadne sklenena lahev s louhem a kyselinou, pokud ji davka mine, rozbije se o zem, jinak to zvladne uz ve vzduchu}(A co to udela){no hlavne spoustu smradu a coudu ... ale oni maji reflexky, takze to stejne rozstrileli driv nez jim doslo co to je, ze ano?} (JO! a navic to zaclo leptat koberes a ten smrdi jeste hur a ...) ... a chycen je cely ptacek :) ... a samozrejme vsechny ty veci jse mel napsane na tom seznamu a mel vymyslene predem, takze to nebyl az takovy cheat, jak to na prvni pohled vypada ...

Colombo: No ono to je tak pul na pul - cilem neni zabit postavu, nebo projit bez jedineho problemu, ale spis udelat zajimavou akci a prijit s necim necekanym - takze se casto navzajem hecujeme a doplnujeme si veci navzajem {no, kdybych tam ted nabehnul, tak ho unesu moc snadno, nemel by tam byt aspon jeste jeden strazny uvnitr a mit na dverich aspon nejakou kameru?}(no jo, to asi jo, - sedi tam dva strazni a pred dvermi jezdi takova mala sonda ...) .... a naopak {takze tohle ssebou tahnu ...}(on ten kolega ti tam udelal jeste dvojite dno a pod nim je par armadnich dymovnic a tu katanu byste treba mohli propasovat rozlozenou v trubkach ssebou){Jo, to by slo - tsubu pohodim mezi nahradni dily a tan zbytek je docela uzky, to se da rozebrat a utesnit proti rachtani}(no, v tech trubkach to urcite nikdo nenajde, to by fakt slo) ...
Autorská citace #66
12.1.2010 02:26 - gilhad
Jo a pristi sedanku delam GM zase ja o on hraje s postavou, takze se tak stridame - a taky se tam casto podsouvaji napady protistrane (hodim si iniciativu){Hele, ty jsi hadi saman, tohle jsou hadi, nechces treba zkusit s nima promluvit?}(A jo, hodim so Diplomacii) .... (hele, nemohlo by tu tech straznych byt jeste par, ja mam takovy napad co s tema prilbama){no, oni by tu nedavali moc smysl, ale ted sis vsimnul ze jedna z tech hospodarskych budov jsou vlastne kasarna a tam urcite nejaci budou odpocivat}(PARADA, takze ja ...)
Autorská citace #67
12.1.2010 02:27 - gilhad
ops, nejak mi tu vypadava formatovani :(
Autorská citace #68
12.1.2010 02:58 - sirien
Píše:
nejak mi tu vypadava formatovani

možné, ale extrémně nepravděpodobné. Nemůžu se podívat do zdroje příspěvků, ale podle toho jak to vypadá bych si klidně vsadil, že máš špatně uzavřené tagy. Za každým textem který má být italikou, tedy takovým, který začneš tagem [i], musí následovat ukončovací tag [/i].

Jestli to máš nebo nemáš správně se můžeš ujistit v náhledu (takové to blokové tlačítko napravo nahoře nad oknem pro psaní odpovědi. Ty recyklační šipečky pak náhled aktualizují)

ostatně můžeš si u těch minulých příspěvků kliknout na EDIT (u Tvých příspěvků napravo nahoře tlačítko bloku s tužkou, nalevo od mazacího křížku) a zkusit, jestli mám pravdu :)
Autorská citace #69
12.1.2010 05:39 - Nachtrose
Gilhad: kdyz to takto rozpises, tak mi ten GM zase tak nezkuseny neprijde.
Autorská citace #70
12.1.2010 12:49 - Deathman
Píše:
11.1.2010 21:06 - Nachtrose
Jak se da tohle proves, bez toho, aby to GM odhalil hned v pocatku?


No ja osobne si vubec nestezuju ked su hraci vychcany ")
To ze mi zabily necromancera pred kterym mely utect, pouzitim podlej paste a nastrcenim jedneho chudaka co ich mal povodne iba zachranit mi sice trosku rozhodilo pribeh (ale zase nebyl problem do druhej hry trosku upravit seting v dalsom "dungu" inaci big daddy)

Pokal su postavy (ne hraci) dost chytre aby to vymyslely (lepsie ako to vymyslel GM ktory si spocital ze maju iba asi 10% sancu z ferovky vyjit zivy takze asi budu zdrhat) tak nech jo to jejich plus (vic hlav vic rozumu).

To je podobne jako kdiz jim nastrcite zavrazdenu postavu a nechate je nech si tvori vlastne konspiracne teorie (nakonec to skonci tak ze ta jejich bude tak dokonala ze si ju napisete jak pravu a svoju hodite do sufliku)
Autorská citace #71
12.1.2010 13:08 - Nachtrose
Smrtak: a ten svuj setting uz mas? At si za postavu zahraju este pred srazem :-P
Autorská citace #72
12.1.2010 16:07 - gilhad
Sirien - kdyz jsem si udelal ucet, pouzil prohlizec s obrazky a javaskripty a zpetne ukradnul sve prispevky, tak uz ty featury jdou pouzivat :)

Nachtrose - no uz spolu takhle hrajeme asi 6 let :) Takze ted je po mnohem lepsi nez driv, ale porad mam jak nahrano, tak nacteno, tak jsem jako hrac mnohem zakernejsi. Jeho problem je, ze veci moc nedomysli do dusledku (typicky - "tohle mi nedoslo ..."), zejmena ne predem, spis to tak nejak streli od boku a venuje se tomu, co zajima jeho (takze kdyz zacne resit jak jedna banda CPcek mydli druhou bandu CPcek a vsechno si to hazi tisicem kostek, tak u toho dost rostu) (a jeho postava si casto haze inteligenci na dalsi postup).
Ja zase mam tendenci veci prekombinovavat a videt problemy i tam kde nejsou a celkove dost kaslat na pravidla, protoze si je nepamatuju (jsem american, dospely, na silnici je normalni provoz, tak do cile proste nejak dojedu, ne?) a kdyz na neco nemam skill, nebo prislusna cisla, tak to radsi uroulplejuju, nez abych to zkousel nahazet (ano, vim, ze jsou skily na vyjednavani a tak, ale radsi rikam, co rika postava a GM si to bud nahaze, nebo zjisti, ze jsem mu to CPcko zase ukecal - kdyz ho zkusi zahrat).

Navic mam ten osklivy zvyk, ze sice poctive uvedu co postava dela, ale uz nikoli proc a moje postavy maji dost tendence spradat si vlastni plany. V jedne kampani (Shadowrun, rok asi 2053+) moje postava inkognito zalozila, vybudovala a provozovala docela rozsahlou skupinu "RPG Support Group", ktera hrala LARPy v Seatlu po hospodach (kde se kampan odehravala). Skupina zahrnovala asi 40 lidi, rozdelenych do 4 skupin, ktere toho o sobe navzajem moc nevedely a kazda mela jine (a zamerne mylne a neuplne) informace. Takhle to probihalo asi rok herniho casu a 3/4 roku casu skutecneho, kdy GM sice videl, co tam delam, ale vubec netusil, co tim sleduju, nicmene se skvele bavil. Na sedanky RPG.S.G. se chodili divat bezni obcanci celkem pravidelne. Nektere veci si ovsem jela moje postava ve lastni rezii a bezni fanousci RPG.S.G. o nich nevedeli, zatimco clenove RPG.S.G. si nepovsimli, ze v nekterych vybranych scenach je nesleduje publikum obvykle, ale jine. (Proste se cestovalo po hospodach, nekdy se vedelo predem, kde to bude, jindy ne - nic az tak podezreleho). Vysledek toho se objevil az mnohem pozdeji, kdy moje postava najednou mela k dispozici alternativni identitu, ktera byla naprosto uveritelna, realisticka, vedelo se o ni, ze je s moji postavou na kordy a spousta vyznamnych CP (ano, vcetne policie a zlocineckych struktur) na vlastni oci videla, jak se s moji postavou navzajem urazeji, bojuji, delaji si naschvaly a jine osklivosti - takze nikdo mou postavu nepodeziral, kdyz se "ta druha" do neceho zapletla :) (a ti, kteri pomahali tuto iluzi vytvorit taky netusili vubec nic, ani ze tvorili nejakou iluzi.)

Ale hrajeme jak nas to bavi, to je asi to nejdulezitejsi :)

On ten rozdil zkusenosti a pristupu teda asi bude mit i neco malo do cineni s rozdilem veku - dotycny GM by nejen mohl byt mym synem, on jim i skutecne je :)
Autorská citace #73
15.1.2010 03:31 - sirien
Ha. Vypadá to, že každý díl seriálu Reaper přinese nové tipy na kreativní a praktické využívání výrobků z obchodů typu Obi...
Autorská citace #74
19.11.2013 17:06 - sirien
VAROVÁNÍ Informace o nehašeném vápně a souvisejících chemikáliích jsou chybné - látky jsou ve skutečnosti k likvidaci těl zcela nevhodné. všem zákazníkům se omlouváme za případné nepříjemnosti a slibujeme, že v brzké době informace aktualizujeme.


Pro naše Americké přátele nakupující u našich partnerů ve Walmart: Nezapomeňte, že u vás jsou zbraně legální! A to i mnohé takové, u nichž byste to možná nečekali - právě na Ty nabízíme na naši zákaznickou kartu slevy! Jde především o:
- plamenomety (pozor, v Kalifornii je nutno jejich vlastnictví nahlásit)
- miniguny vyrobené před rokem 1986
- katany (nabízíme tradiční Japonské i poctivou Americkou práci z oceli původem z USA, ke každé zakoupené kataně zdarma Evropský řemdich nebo Čínský řetězový bič!)
- děla (ke každému nabízíme 50% slevu na prvních 50 liber černého prachu - tedy na maximální legálně držené množství)
- granátomety (bohužel, granáty samotné kvůli jejich ilegalitě nenabízíme...)
- kuše (tradiční i moderní - dalších 20% slevy při nákupu sportovních potřeb za 500$ a více)
- hřeby na boty (hodí se ke šplhání i k sebeobraně), boxery, nože atp.
- návody na výroby zbraní a doplňků (tlumiče...) jenž není legální zakoupit, avšak je legální si je vyrobit
- Trannerite (náhražka za všechny ty ostatní trhaviny a výbušniny, jenž už prodávat nesmíme)
- Vrhače harpun
- pro fajnšmekrymáme i pěknou sadu nunčaků, pro gentlemeny pak zbrusu novou módní kolekci deštníků se skrytými čepelemi
Autorská citace #75
20.11.2013 08:14 - Colombo
Ono ani Termit není těžké vyrobit.
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.19564080238342 secREMOTE_IP: 35.171.45.91