Tipy a triky

Alnag
21.11.2009 21:30
MerricB na ENWorldu sepsal následujících několik tipů, jak zrychlit souboje ve 4e, které se zvláště na vyšších úrovních začínají trochu vléci. Sám tvrdí, že zvládnul za 3 hodiny i 6 soubojů. Tak třeba o tom i něco ví...
25.11.2009 11:59 - Merlin
Lotrando píše:
Merline: tys nebyl na vojně? když tě kaprál seřval, hned ti bylo líp, ne?

jasně...a nejlíp mi bylo, když jsem se seřval sám :D

ale tak já si to dovedu představit (obsahuje sprostá slova): Vstávej ty sračko! vstávej. Seš kurva tiefling a budeš makat. bože, z který prdele si vylezl. hni se hnise! Ták, to je ono! držte píky nahoře. né tím koncem hňupe. Vidíš, hned je ti líp...
25.11.2009 12:00 - tuleník
Už sme off topic, ale práve som našiel niečo čo asi jednu hráčku nepoteší... riešim ako ošetriť jej barbara ktorý je aj šikovný tesár a má vyrobiť nejaké majstrovské dielo, či sa mu podarí, keďže 4e nemá srandy ako Craft Item. Pýtal by sa Arcana check, ale chlapík je z princípu jednoduchší, Arcana -1, ale práááve ma napadlo že skill chalenge a pomôže mu s tým wizardka. (Kurva, ja hovorím, že všetko ide, keď sa chce!)
25.11.2009 12:42 - Merlin
Arcana check? proč? nechápu. je to magické dílo?
25.11.2009 12:47 - Nachtrose
Merlin: bud rad, ze nepovzbuzuje moralku jak imperialni komisar z WH40k ;-)

Prask! "Tak co vy bando lina, jeste nekdo se tu citi prilis vycerpany, aby bojoval dal?!"

Jinak Krtek to ma tezky. On warlord nebyl puvodne zamyslen jako tank, melee dd a healer najednou. At chvilku tankuje Babaj a hned bude Inspiring word davat lip smysl ;-)
25.11.2009 12:52 - Nachtrose
Tulenik: co to ma byt za dilo? Pokud stavba, tak mozna dungeoneering (znalost architektury), nejaka soska treba thievery (jemne prace), priadne nature (drevo je prirodni material) a verim, ze by se to dalo napasovat treba i na atletiku ci endurance.
25.11.2009 12:59 - Merlin
Podle druhu věci/stavby bych z toho udělal SC do kterého bych napasoval hodně věcí, od fyzických: atletika/akrobacie (tahání materiálu, šplh, balancování...), přes historii (dějiny stavebnictví, historické slohy), podzemní či přírodní vědy (materiály a přírodní vlivy), klidně i tu arkanu, pokud by místo stálo na geopatogenních zónách a jiných kravinách, Náboženství (jaké ulitby bohům, zazdívání obětin pod základy), Thievery (jemná strojařská práce), zastrašování (zatracený odbory, kdo to vymyslel), diplomacie (tak jo, dostanete přidáno), bluff (moooc přidáno a fakt, tato socha fakt nebude stát na starým pohřebišti a ti dělníci se neztratili) Ale odpálit to jen Arkanou je..divný.

ale to jsme asi OT
25.11.2009 13:01 - Blaine
Anebo nereste nejaky blby mechaniky pro kazdou silenou vec, ktera se da jenom proste a jednoduse popsat. A hrac si vetsinou dovede rict, co chce a dokaze si snad uvedomit, ceho muze dosahnout. To je jako, kdyz se me jeden hrac ptal, jestli ve sfere, kterou si vymyslel on sam, jako misto, ze ktereho pochazi, rostou hrusky. O.O Kdyz jsem mu rekl, at mi to rekne on, ze ja to nevim, tak se na me podivne podival...
Pokud je barbar tesar a chce udelat sosku, ktera bude fakt skvela, tak rekni budto "ano" nebo "ne". A nech hracku, at si sama vybere:)
Nebo ji ten skill na tesani udelej. A je to, proste bude mit navic nejaky skill. To snad nikomu nebude vadit, ne?
25.11.2009 13:12 - Merlin
Blaine: no já to neřeším..řeším jen věci, které mají nějaký posun pro děj. když budou postavy chtít postavit sochu na ostrově, aby se zavděčili místním domorodcům a bude na tom záležet, jestli se to povede nebo ne, páčto podle toho je budou chtít kanibalové sníst (nebo jim odmítnou něco dát). Proto to píšu taky v příkladech mých dovednostních výzev. Musí posouvat děj. Pak to má význam,
25.11.2009 13:15 - Naoki
Tak u toho inspiring word pro sebe to může být tak, že warlord zařve něco na zpsůb: "Ty chlupatá zrůdo, to si fakt myslíš že tim svým páratkem něco uděláš?", čímž si navodí pocit nadřazenosti nad nepřítelem, ergo si vyléčí nějaký to HP :)
25.11.2009 13:16 - Blaine
Merlin: jasny, jasny. Ale takhle vytrzene z kontextu mi to pripada jako zbytecnost. Hlavne to resit, pres nejaky skill, kdyz jsem si na zacatku u postavy ustanovil, ze je to tesar, tak bych proste pouzil hod (poku uz bych hazel) 1/2 lvl+stat vs. DC-5 a je to. Nemam skill, nemusim resit, ktery to je. Tohle je proste minulost postavy. Jaky atribut pouzit je o dohode. Tesarina muze byt sila nebo dexterita.
25.11.2009 13:31 - Merlin
Blaine: jasně. nevidím důvod proč na to házet, jak říkám, pokud to není nějaký konflikt co posouvá děj. Když už ale hážou, tak aby ten skill byl aspon blízko...proto jsem chtěl vědět proč zrovna arkana
25.11.2009 13:37 - Nachtrose
Pokud to ma mit vazny dopad na dej, asi bych to resil jak skill challenge, pokud to ma mit jen minoritni az zadny dopad na pribeh, nechal bych to na ability check, pripadne nehazel vubec. A pokud ta hracka rada haze, tak ji nech hodit a jen natural 1 bude neuspech ( odkoukano od Merlina ).
25.11.2009 13:41 - ShadoWWW
HA! Toto je něco na mě. :-) (ukázka)
25.11.2009 13:48 - Nachtrose
ShadoWWW: podelis se? *psi voci*
25.11.2009 14:03 - ShadoWWW
Zatím to nevyšlo. Vyjde to v únoru 2010.
25.11.2009 14:14 - Gurney
Merlin: Co se týká té 4e, jestli ti nevadí přímo figurkový souboje jako spíš že trvaj zbytečně dlouho, tak bych zkusil zatlačit na hráče aby zrychlili rozhodování a "zpopisnili" je. Ohledně kombení, kdo chce může, my zatím jedem postavy udělaný čistě z PHB a hraje se nám fajn (u předmětů máme výhodu ve spoluhráči který je fanatik do výbavy, takže při výběru itemů pro sebe jen tak mimochodem prošel Adventure's Vault 1 i 2 a našel nám věci který v současnosti máme)
25.11.2009 14:22 - Merlin
gurney: no, tahat figurkama po tilesech mi nevadí :) vypadá to hezky. Ono se to asi nakupilo vše dohromady
25.11.2009 14:28 - Alnag
Jinak co se týče toho vysvětlování jak powers v praxi vypadají... no mám v tom docela praxi. :) A myslím, že zatím se mi podařilo obstojně vysvětlit každou, na kterou jsem narazil. U těch léčivých je to hodně o tom, že životy nejsou zranění, ale bojeschopnost. A jakmile přijmete tenhle koncept tak je jasné, že bojeschopnost se dá zvýšit morálkou. Zranění vám to asi neuzavře, ale bojujete dál... (chcípnout se dá i později).

Merlin: Myslím, že ti rozumím. Sám jsem měl víc než jedno období, kdy se toho sesypalo hodně naráz a hrát se mi nechtělo. Chce to pauzu. Možná vyzkoušet nějaké jiné hry a pak si říct, co teda dál...
25.11.2009 14:46 - Ebon Hand
Na mě to zapůsobilo podobně, přišlo mi to jako jako mega akční mlátička, ale nějak jsem v tom nenacházel ducha. Teď si 4e zahraju vždycky na slezině a jsem spokojen. Sám hraju ve svým ouldskůlu..
Teď jsem otevřeně projevil svou herezi a budu po zásluze ukamenován.. :-)
25.11.2009 14:50 - Blaine
Ebon: A proc bys byl?:) *rozhlizi se a opatrne upousti dlazebni kostku*

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.080626964569092 secREMOTE_IP: 18.116.40.177