Tipy a triky

sirien
14.7.2013 18:53
Ne/Zabíjení postav
Zabíjení postav, ano či ne?

Převzato z diskuse Kvalitní dobrodružství
26.7.2013 17:56 - Colombo
I kdybych měl 3 trakaře, tak je to nanic. Pochopil bych týden, to z toho můžeš udělat zajímavý příběhový element, hledání protijedu. Ale to je stejně věc, kterou nemůžeš opakovat pořád.
26.7.2013 20:43 - Gurney
York píše:
pavoučí jed s tím, že při každém jeho zásahu házíš save a když ho nehodíš třikrát po sobě, tak umřeš, je ok.

A pokud třikrát po sobě failneš, přichází na řadu saving throw... stejně jako kdykoli "začne být zřejmé", že postava má umřít. Stejně jako když padáš do lávovýho jezírka (reflex/dragonbreath/dexterity/athletics save) nebo tě kousne věc natolik jedovatá, že umřeš během několika vteřin. Chápu co se snažíš říct, ale ta mechanika funguje postatně jinak než si myslíš.
12.8.2013 15:50 - Element_Lead
Yashamaru píše:
Naopak snazim se hlidat, aby u me postavy neustale zoufale nebojovaly o zivot.
:D

Ebon Hand píše:
Hodně dobrý, také se o to snažím. Musí být prostor, aby mohli rozvíjet své temné já na základě mých prázdných slibů, podlých intrik a nečekaných podrazů (NPC) :D

Pri vcerejsi hre jsem hrace vypsychoval tak, ze kdyz se konecne dostali na konec dungeonu (v podstate prvni, ve kterem kdy byli - na 4 herni session), tak si na konci nevzali ani loot. Smutne se koukali na sperky, zbrane, sosky a urny s mincemi, ale strach jim nedovolil na nic sahnout natoz neco odnest.
12.8.2013 16:25 - Quentin
That's my boy :D

BTW yasho rozjeli jsme play by post, a prestoze je plno, tebe bych tam bral.
13.8.2013 09:41 - Ebon Hand
Dobře ty!!! :D
Já teď přes hráčské chyby v kládám do hry brutální NPC, aby věděli, kdo bude stát ve finále na šachovnici. Taky jsou vynervený koho vypustí, nebo mu ještě umylem pomohou.. :D
13.8.2013 09:54 - Nachtrose
Myslim, ze tohle by na tu moji partu nezabralo :-D Ale rad bych videl, jak se to dela.
1.12.2013 21:14 - Gurney
Lately I feel like the odd man out, complaining that no one in our games EVER dies. Our Deadlands GM responded with 'It's bad for the story'.
Luckily our Pathfinder group had a TPK last week and that warmed my heart.


- hláška z velmi podobné diskuze na RPGSite :)
2.12.2013 21:15 - Colombo
Píše:
Lately I feel like the odd man out, complaining that no one in our games EVER dies.

Teda, musím se přiznat, že aby mi zemřel hráč, to se mi teda taky ještě nestalo.
2.12.2013 22:40 - sirien
Colombo: sirien #174
sirien píše:
se zájmem čtu i když se nezapojuju, ale mohli byste prosím zabíjet postavy a ne hráče? Vždycky mi pak připadá že vaše hry jsou trochu moc drsné, pak si lidi nemají stěžovat že nemají s kým hrát když to vy masteři takhle kydlíte
3.12.2013 01:46 - Gurney

?
3.12.2013 11:55 - Ebon Hand
Zatím se killování hráčů vyhýbám, ale co bych neudělal pro realistickou atmosféru a pořádné napětí. :D
3.12.2013 12:34 - Colombo
Taková kombinace Jumanji a saw:)
3.12.2013 17:46 - Naoki
Mno, takové hry kde by se zabíjeli hráči. To by stálo za to zkusit! Ebone,kdy ji zorganizuješ? :)
4.12.2013 09:22 - Ebon Hand
Bude to krapet právně složité, ideálně by to chtělo nějakého nezávislého dozorce nad hrou třeba se sekerou. Přece jako vypravěč nemohu každému koukat přes rameno a ještě vykonávat exekutivu. :D
4.12.2013 19:34 - Babaj
myslis nekoho jako je vratny ze ctvrte povidky z tTarantinovskeho ... ctyri pokoje ?:_)
9.12.2013 11:30 - Merlin
Babaj píše:
myslis nekoho jako je vratny ze ctvrte povidky z tTarantinovskeho ... ctyri pokoje ?:_)

Ted, pane! jedině Ted.
9.12.2013 12:54 - Uzivate -1
Nevim jestli bych chtel koukat na serial, kde hlavni hrdina umrel v patem dilu na nejakeho mooka, a nahradi ho nejakej uplne jinej typek ... kterej umre v osmnactym dile protoze mel smulu, a nahradi ho nejakej uplne jinej typek ... kterej umre v sedmadvacatym dile protoze "udelal chybu a bylo ho potreba potrestat".

Vlastne vim. Nechtel.

Zabijeni postav je ok, kdyz je pointou rpg "jak projit dungeon s co nejmin zdrojema", a postavy nemaji charaktery (kdyz nejaka umre, akorat si vyrobim novou, kolegove reknou "you seem trustworthy" a zaradim se na puvodni mist), a tak dal. Tak nejak vypada oldschool, coz je fajn kdyz to nekoho bavi, neni to muj salek caje.
9.12.2013 13:16 - Quentin
Píše:
Nevim jestli bych chtel koukat na serial, kde hlavni hrdina umrel v patem dilu na nejakeho mooka, a nahradi ho nejakej uplne jinej typek ... kterej umre v osmnactym dile protoze mel smulu, a nahradi ho nejakej uplne jinej typek ... kterej umre v sedmadvacatym dile protoze "udelal chybu a bylo ho potreba potrestat".

Já to hraju už dva nebo tři roky a ještě jsem zbytečnou smrt na smůlu nezažil. Umírá se téměř výhradně na 1) prvnim lvlu 2) v epických momentech, co za to stojí

První lvl je doba, kdy postavy umírají jedna za druhou a ty hledáš, která ti sedí. Postavy na vyšších lvlech už mají tolik zkušeností, hit pointů, magických předmětů a dalších nárazníků, že smrt je optional.*

Po té době hraní našeho odnd mám v ostatních hrách větší strach, protože namísto taktiky, resource managementu a roleplaye, závisí život postavy na kostkách (I'm looking at you Dungeon World).

Mimochodem, kdyby rpg byly serial, tak by měli 5 hlavních postav. A tam už se občasné střídání snese (GoT, Buffy, Stargate...)

*to se ani nesnažim trollovat. Nedovedu si představit, co bych na Elfova Varamira musel poslat, aby to nepřežil.
9.12.2013 13:50 - Blaine
QuentinW: Buffy? Ty pouzivas Buffy jako priklad pro umirani hlavnich postav? Heh.Heh. Good point.
9.12.2013 13:57 - Quentin
Blaine: Myslel jsem toho vlkodlaka, co odešel ze seriálu někdy ve třetí sérii, ale máš pravdu; buffy neni tak špatnej příklad. Různý druhy resurekce se taky počítají :)

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.092741966247559 secREMOTE_IP: 54.89.127.249