Vsem se omlouvam za sve hrozne vety, ktere pisu, kdyz to po sobe zpatky ctu, je to strasne, sorac! Pisu jeden post treba natrikrat a v prubehu ho menim a pak z toho vychazeji takove humusne, hrozne nepochopitelne veci.
Gurney: Diky. Jelikoz jsem nikdy nehral v takove hre, kterou popisujes - jsem foreverDM, tak skutecne nedokazu posoudit. Mas pravdu, mel bych si to nekdy vyzkouset, ja ale asi nic takoveho Vypravet asi nedokazu, jsem hrozne mekky a asi bych nedokazal takovy stupen nebezpeci sam udrzet pri svem stylu. Doufam, ze se nekdy dostanu k nejake hre, kde si zahraju postavu a budu moci hrat survival. Ani ti Mortal: The Victim, co ted hraji v hiatu mezi DnD nejsou smrtelni, nas ST to proste neumi, snazi se delat hru, na kterou se ta hra bohuzel nehodi.
sirien píše:
To je teda vděku za to, že ho dostali z vězení... to bych si s nim na jejich místě teda ještě přišel vyřikat se šmejdem.
No samozrejme, kdo si myslis, ze je final boss jejich epic tieru a vlastne cele te 3 roky trvajici kampane? :P Oni ho vypustili na svet, on se chce svetu pomstit a oni se budou chtit pomstit jemu - jak jinak ma koncit epic tier v DnD nez soubojem o zachranu sveta s bohem a jeho pohunky? Od toho je to Epic tier a od toho je to DnD, ze to konci soubojem.
Almi: My v DnD pouzivame jenom system "jizev", pokazde, kdyz jdes pod nulu hp, tak si ze souboje odneses jizvu, ktere se nemuzes zbavit. Nas fighter je moc pekne zjizveny. A ke kazde jizve je zapis do deniku, kdy a jak se to stalo, aby se mel cim kasat v hospode pred lidma.
"Jo a tahle je od toho draka, kterymu patril tamhleten hrad! - ukazuje obrovsky valecnik na odpornou trznou ranu na svem boku "Zakousl se do me tema svejma obrovskyma tesakama, kdyby tam nebyl tady kamos" - ukaze na sveho partaka hranicare s dvema zakrivenyma meci na zadech - "kterej mu asi o pet vterin potom usekl hlavu, tak vam to tady dneska nevypravim, ale jsem natravenej a hnojim nejaky podzemni houby!"
Merlin: Tvuj pristup ma take neco do sebe, je pekne videt, ze kdyz Vypravec vezme kostky a da je tak, aby je vsichni videli a zacne hazet z niceho nic otevrene, zatimco celou dobu hrazel skryte, tak je zle a je potreba se zacit bat, protoze to je paneboze dulezity souboj. Docela tomu rozumim a myslim, ze by me to jako hrace asi docela bavilo.
Ale ja jako DM/GM/ST nepouzivam zabranu, vzdy mi to pripadalo jako takove deleni skupiny lidi, co spolu hraji nejakou tu hru, sesli se aby si pokecali, pobavili se a neco si zahrali, na JEHO a NAS. Kdyz jsem zacinal, tak jsem zastenu mel, ale od jiste doby (a kvuli tomu, ze jsme hravali na relativne malem stole, kde jsem si proste nemohl dovolit zabrat tolik mista nejakym zbytecnym rozdelenim hraci plochy) zastenu nepouzivam. Dokonce, kdyz ji nekdo pouziva, proti me, tak me to irituje. Nevim cim to je.
Takze to je duvod, proc jsou vsechny me hody otevrene, zapisky mam polozene na stole stejne jako vsichni ostatni, monstra v DnD mam v notasu bokem, do kteryho koukam, kdyz je potrebuju, na stole jsou jenom kostky, mapy, deniky postav, pravidla a dalsi dulezite veci. Vetsinou maji hraci vic papiru a takovy veci jak ja. Ja si vystacim s jednim denickem na kazdou hru kterou delam. A denicky jsou zavrene, takze nikoho ani nelaka nahlednout a zjistit nejaka prastara tajemstvi, ktera by mohl odhalit z me pripravy. Treba by jeste byli prekvapeni z toho, co vsechno si vymyslim na miste a s jak malem na vetsinu sezeni chodim a jak jim potom vsem do oci lzu, ze ty napady, ktere mi dali oni z nejake metagamove hlasky jsem mel vlastne hrooooozne dlouho pripravene.