Hlášky

Jak poznat krutého DMa
Tak tohle je skutečně důležité vědět.
[#22] Větve stromů v lesích mají vlastnosti samonaváděcích raket.
[#21] Když si po náročném dni jdete odpočinout za svými přáteli do lesní elfí kolonie a zabijí vás tam skřeti.
[#20] Když neoprávněné změny v deníku trestá změnou pohlaví postavy. Jen dole...
[#19] Jeho poznámky mají rozsah Encyclopaedia brittanica. A to jsou jenom pasti.
[#18] Atomové bomby vybuchujíci ve vaší blízkosti jsou vaší nejmenší starostí.
[#17] Když hrajete za gladiátory a první zápas je proti barbarovi Conanovi.
[#16] K bodu 1.- Když vaše postava barbara kouzelníka, kterou jste hodinu nahazovali, začíná ve vězení a při pokusu teleportovat se za mříže skončí uprostřed zdi. Bez házení...
[#15] k bodům 1. a 14. Když si během dvou hodin nakážete 4 kroly válečníky
[#14] (k bodu 1. - podle skutečné události) Když vám postava umře 6x za blbé 2 dny (!)
[#13] Když po větě "nějaký lehčí boj" se před vašimi 3lv. postavmi v zemi otevře jáma a vyleze z ní balor...
když vaše prvolevelové postavy startují v Abyssu...
[#12] Po dungeonu, ve kterém zemřou 4 z 5 postav a ta pátá vychází s těžkým zraněním ji DM dá minimum zkušeností, protože nechala tu skupinku 250 trollů zabít své přátele.
[#11] Stačí jedna chyba a všichni si můžete gumovat deník.
[#10] Běžní králíci jsou navždy pryč. Byli nahrazeni zabijáckými králíky z "Monty Python a Svatý Grál".
[#9] Stromy mohou a také často explodují v obrovských ohnivých koulích, které způsobují 20d6 zranění. Žádné vysvětlení není nikdy podáno.
[#8] Váš čaroděj se pohádal s místním obchodníkem s kořením. Konečně, naštván na nejvyšší možnou míru, zakouzlí na obchodníka okouzli osobu. Bohužel, obchodník je elfský kouzelník na dvaadvacáté úrovni, nyní v důchodu.
[#7] Nějak jste to nakonec dokázali. Vaše družina zabila Emberburna, nejstrašlivějšího a nejmocnějšího rudého draka, jakého kdy DM vytvořil. DM na vás šokovaně zírá a nevěřícně si prohlíží jedničku, kterou hodil na poslední drakův útok. Poté co do něj asi pět minut dloubete, vzhlédne k vám. Jeho překvapený výraz zmizí a na jeho tváři se vynoří zlý úšklebek. "Jak se zdá," prohlásí DM vesele, "drak zakouzlil projekci, přímo před družinku vstupující do jeskyně...".
[#6] Většina prostého lidu má životaschopnost 20, a mnoho z nich dokáže seslat smrtící kouzlo.
[#5] Na dveřích každé latríny jsou smrtící pasti.
[#4] Vašemu zloději na 15. úrovni vyrazila duši z těla osmiletá dívenka.
[#3] Váš bojovník je už mírně opilý a poplácá barmanku po zadku. Barmanka vytáhne svůj luk a šíp "poprav bojovníka".

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.040627956390381 secREMOTE_IP: 52.205.159.48