Nachtrose
12.11.2009 08:48
Nachtíkovi zalenáči - Organizační vývěska
Tato diskuze ma sloužit na dohadování věcí ohledně herních sezeni.

Tak další hra se hrála včera 23.01. u tichošlápka ( jako vždy ). Přežili tentokrát s lehkostí. Kdo umíral ( nudou ), byli někteří hráči, nakolik se to z počátku vleklo víc, než jsem počítal.

Aktuálni stav postav se změnil na: lvl 4 a 4045/5500XP

Bratr byl úspěšně přidělen ke skupině, snad ho tahle vykecávací session moc neodradila :-)

Co se termínů do budoucna týče, k dispozici jsou soboty bez vážnějších časových omezení a neděle od 14h do 18h.

Další hra plánována zatím přesne není. Ve hře jsou podle zájmu víkendy 20.-21. a 27.-28.03. stačí si vybrat. Při 4 potvrzených postavách hrajeme.


Občerstveni: bylo rozhodnuto, že se bude přispívat 2€/sezení.


Postupem času a jak se bude dařit tu budu přidávat i sekce s materiálama a postavama ve formátu pro CB. Rysuje se mi nejake to FTP, odkud by si pak každý stáhnul svoji postavu, doma v CB povýšil/upravil dle aktuálního stavu a nahrál nazpět.

Jakékoli další napády a připomínky pište prozatím sem.

Kdo má zájem( a chce se mu tim pročítávat ), může si vybrat nějaký BACKGROUND. General a Eberron jsou bez omezeni, Scales of War po konzultaci se mnou a Forgotten Realms jsou zakázány pro tuto kampaň.

Vím, že máte velmi malou až žádnou znalost o světě Eberronu, nicmene pokud si nějaky backgroud vyberete, bylo by fajn, kdyby jste začli přemýšlet jak ho rozvést do nějakých zajímavých detailů.

Shrnutí poslední hry: http://www.d20.cz/skupina/134/clanky/4464.html

Zajímavé překlady ohledně Eberronu ( přeložil alef0. dík ):

Eberronom
Eberronský žurnál
Dračie úlomky: Súboje, boje a duely ľavou zadnou

Články jsou sice inspirovány Eberronem 3/3.5E, ale mnoho materiálů je ve 4E stejných a na zachycení ducha Eberronu a udělání si představy jsou víc než dostačující.


Čistě pro zajímavost přidávám obrázek srovnávající výšku jednotlivých ras ( je rozkliknutelný )



d20 sraz jaro 2010

Tady naleznete informace o připravovaném srazu kostky. Je to skvělá možnost poznat nové zajímavé lidi, zkusit nové hry, jak RPG, tak deskovky a dobře se opít a najíst :-) Jsem realista a od nás zrovna s návalem nepočítám, ale každý zájemce potěší, kdyby tam hned jel jenom kvůli deskovkám a BANG!u ;-)

Linky

Stavitel postav i s lednovým updatem.
Knihy - resp kniha rituálů a dragon 382 ( familiáři ).
Postavy - Karnak a Meo.
16.3.2010 23:13 -
no pokial to moc neprezenes tak jo:)
16.3.2010 23:17 - Nachtrose
Ja nikedy nic neprehanam. Btw. dotycny by sa mohel podpisat.
17.3.2010 11:49 - tichoslapek
sorry:)
19.3.2010 06:31 - Nachtrose
Jak to tak vidim, tak to zase zrusime.
19.3.2010 12:17 - tichoslapek
jj zadna reakcia aspon budem mat volno:)
19.3.2010 12:20 - Nachtrose
Tichoslapek: pri najhorsim aspon zajdeme na bira ;-)
22.3.2010 13:15 - Nachtrose
Tak sem nahodil anketu. Jakozto DM sa zdrzim hlasovani, ale zatim mozu vsecky terminy ( i ked sobota neni 100% ).
22.3.2010 16:59 - tichoslapek
hlasuju za sobotu a nedelu o 14:00 osobne uprednostnuju nedelu
22.3.2010 17:10 - pavuk
sem klasika za nedelu o 14:00h
23.3.2010 12:39 - Nachtrose
Tak mi nejaky sotek pomotal datumy. Sobota je 27. a nedela 28. Pro hlasovani sa ridte dnem v zatvorke.
23.3.2010 12:46 - Misak
Este nevim ci nepujdu do prace, ale pokad jo, tak na ranni, cize bych dorazil cca o 15-tej... Nic ine zatim nemam...
23.3.2010 13:28 - Nachtrose
Vseobecne sa zatim asi pocita spis s nedelu nez sobotu.
24.3.2010 22:56 - pavuk
takže problém.dneska sem sa dozvedel,že švagrová oslavuje v nedelu oficiálne 30 narodeniny.musíme tam íst gratulovat a pochybuju,že sa tam nezdržíme do večera.
v sobotu máme v pláne íst do esterajchu.
25.3.2010 12:07 - Nachtrose
Tak pro opetovny obrovsky zajem sa vikendove hrani zase rusi.
26.3.2010 12:07 - Nachtrose
Ked uz sa nebude hrat, kdo by mel cas a chut a moznost zajit sobotu podvecer na pivko?
30.3.2010 10:57 - Nachtrose
V ruinách Ker Marquanu sedí titánský král na svém trůně na cestě k bezčasé fontáně, snící o impériu, jemuž kdysi vládnul. Tento poslední král Xen'driku vlastní strašlivá tajemství, ale zůstává připoután k fontáně nesmrtelnosti. A tak čeká na někoho, kdo přijde a zeptá se otázky, které potřebuje zodpovědět...
Oheň a magie jsou společně spoutány v kovárnách ztraceného Gundrak'ul. V pradávných dobách temní elfové sloužili mocným obrům. Nyní jsou drowové pány svého vlastního osudu a následující dny mohou odhalit jejich ostří nasměrována proti těm, jenž přišli znesvětit jejich země...
Masivní monstrum dřímá pod Ledovcovým mořem. Přes čtyřicet tisíc let strnule leží, uvězněno obřími kouzelníky spolku Sul'at. Jediné nedbalé slůvko je vše, čím dobrodruh může rozbít pouta a vypustit Tarrasque na nic netušící svět...
Kmen barbarskych obrů se prohání válečnými pláněmi Xen'driku. Poháněni vzpomínkami na minulost jsou tihle divoši odhodláni rozdrtit jakékoli známky civilizace, které najdou, a nyní jejich armáda míří na město Stormreach...
Riedranští psionici se probojovávají Křišťálovým labyrintem ve svém hledáni pověstných Zbraní osudu. Pokud se tyto zbraně dostanou do jejich rukou, Snící temnota by mohla opět otevřít své brány do Dal Quoru a utopit Khorvairei v moři nočních můr...
Prastará kamenná brána stojí osamocená v džungli. Žádná fyzická síla ji nedokáže rozbít a tančící barvy uvnitř brány a pokroucená krajina v jejím okolí mluví o zahadách a moci. Kdo vybudoval tento artefakt a jaké hrůzy se skrývají na druhé straně? Je jen jedna možnost, jak to zjistit...
Tajemný kontinent Xen'drik je domovem tisíců smrtících tajemství. Mocná civilizace, jenž kdysi pokrývala tuto zemi, upadla ještě než nižší rasy vůbec vyšli z barbarismu. Reliky těchto zapomenutých impérií však přetvávají a ve špatných rukou by mohli zcela změnit tvář moderní doby. Legendy mluví o pobořených městech ze zlata a myslících strojích, jenž jsou o desetitisíce let starší, než Vykovaní ( warforged ). Kontinent je domovem strašlivých monster a bizardních úkazů, reliktů extraplanárních vpádů a hrozivé moci dračí magie. Xen'drik je zemí záhad, kde dobrodružství a poklady je možno nalézt v každém stínu.
30.3.2010 11:05 - Nachtrose
Krátký inspirativní text ke Xen Driku. Pokusím se něco podobné najít i k SR4E a WoD.
30.3.2010 12:02 - Nachtrose
Každý to už ve svém životě cítil alespoň jednou, že věci se světem nejsou v pořádku, že ne všechno je tak, ja se zdá. Někdy cítíme, že za maskou normálnosti se skrývají chmurné pravdy, zahalené částečně racionálními, uspořádanými „přírodními zákony“ jak nás naučila věda. Říkají nám, že středověká víra v příšery a magii jsou jen primitivní pověry. Jsme příliš moudří pro tento druh hloupostí v dnešních dnech. Nebo tak se ujišťujeme. Ale v noci, když se stíny prodlužují a a vítr hvízdá ve větvích stromů, chvějeme se a vzpomínáme na starší pravdy, na pravdy našich předků, kteří se oprávněně báli temnoty.
Hluboko uvnitř víme, ze svět je mnohem strašlivější místo, než dovolujeme našim rozumným myslím připustit. Přijmou tuto podvědomou pravdu znamená pozvat šílenství, poddat se syrovému chaosu, který číhá na pokraji našeho vnímání. Nejlepší je zavřít oči, předstírat, že to tu není. Když to neuvidíme, možná to neuvidí nás.
Pŕedstíráním, že tu něco není to však nezmizí. Jenom tomu bude umožneno se lépe skrýt – a predátoři se rádi skrývají před svou kořistí, aby se nepolekala a neutekla. Svět, ve kterém tito predátoři opravdu existují je nejhorší noční můrou konspiračních teoretiků. V takové realite neviděné bytosti spřádají skrytě plány proti nám, tahajíc za naše nitky jako loutkáři tyčící se nad námi, skrytí v temnotě za jevištním osvětlením. Naší jedinou ochranou je naše ignorace, nedbalost, která nám omožnuje fungovat den za dnem, budovat „něco smysluplného“ - kariéru, domov, rodinu. Tvrzení o tajných mistrech či tvorech plížících se nocí prostě postrádají důkazy. Pokud by tyto věci byli skutečné, proč je nevidíme ve večerních správách? Dokonce internetové stránky, oddané odhalování neznámých sil v našich životech, nedokážou vyprodukovat jediný ověřitelný obraz. Je těžké uvěřit něčemu, co nemůžeme vidět.
Možná, že oni to tak chtějí.
Vítejte ve Světě temnoty.
30.3.2010 13:43 - Nachtrose
VÍTEJTE VE STÍNECH
Píše se rok 2072. Svět se změnil. Někteří říkají, že se probudil. Úpadek toku mystické energie se zastavil a
magie se vrátila na svět. Elfové, trpaslíci, orkové a trollové na sebe vzali pravou podobu a odhodili svůj lidský
převlek. Také divoká zvířata se proměnila a stali se z nich tvorové z mýtů a legend. Znovu povstaly nesčetné
magické tradice a šamani a mágové našli pro sebe a své schopnosti místo na slunci. Mnohé aspekty Probuzení
zůstávají záhadou, avšak moderní společnost se snaží ze všech sil, aby začlenila tyto nové prvky do dnešního
technického světa.
Desetiletí po Probuzení byla plná paniky a pozdvižení, jako by se po Zemi přehnali čtyři příšerní jezdci
z Apokalypsy. Kultury, které nikdy nepřerušily kontakt se svou mystickou minulostí, začaly používat magii proti
velkým státům a národům, které je tak dlouho utlačovaly. Celosvětové komunikační sítě se zhroutily díky
působení tajemného počítačového viru. Na obloze se objevili draci. Epidemie a hladomory decimovaly světovou
populaci. Srážky mezi nově probuzenými rasami a zbytkem lidstva byly na denním pořádku. Staleté struktury se
chvěly a zdálo se, že se svět nezadržitelně řítí do záhuby.
Ovšem člověk je přizpůsobivý tvor. Ze zkázy a chaosu se začal pomalu vytvářet nový křehký řád. Nová
kybertechnologie napomohla likvidaci zbytků počítačového viru a nahradila staré telekomunikační sítě virtuální
realitou matrixu. Indiáni, elfové, orkové a trpaslíci založili své vlastní státy. Škody na životním prostředí učinily
mnohé oblasti neobyvatelnými, ale skupiny ekologických aktivistů vyhlásily hříšníkům válku a probuzené síly
použily k léčení Země nepředstavitelnou magii. Když strach ze změny světa rozdělil země, regiony a rodiny,
rozpadly se velké státní útvary na malé zemičky a městské státy. Obrovská rozbujelá města – známá jako
metroplexy – zohavila krajinu a pohltila celé kraje. Policejní síly, které již nebyly schopné čelit vlnám
zločinnosti a povstáním, byly privatizovány nebo přešly v rámci smluv na podniky.
Megapodniky jsou nové supervelmoci tohoto světa a podléhají svým vlastním zákonům. Od té doby, co se nujen
stal globálním měnovým standardem, hovoří celá planeta jejich řečí. Megapodniky hrají smrtící hru a vysílají do
stínů své zakoupené šachové figurky, aby získaly malý náskok v nekonečném konkurenčním boji. Zároveň se
jejich šéfové a námezdní otroci skrývají ve vlastních enklávách, bezpečně chráněni stěnami z ostnatého drátu a
indoktrinace. Mimo zdi a přepážky těchto arkologií se nacházejí celé neovladatelné čtvrti plexu.
Ulicím panují gangy; neustále roste počet zapomenutých, kteří nemají ani systémové identifikační číslo (SIN),
aby si mohli koupit alespoň nějaká práva. Tito vyvrženci, disidenti a rebelové jsou odpadem společnosti, sídlí ve
zpustlých barabiznách a přežívají pouze díky své zločinecké energii a dravčím instinktům. Mnozí z nich se
pokouší uniknout svému utrpení tím, že používají silně návykové čipy BTL a na chvíli vnímají svět smysly
někoho jiného. Jiní se spojují dohromady, částečně proto, aby přežili, částečně proto, aby svým zvráceným
způsobem dosáhli moci.
Také technologie lidstvo změnila. Mnozí již nejsou pouze tvorové z masa a kostí, neboť k svému prospěchu
využili výdobytky kyberwaru, aby se z nich stali více než lidé. Někteří mají implantáty, jež jim umožňují přímou
interakci se stroji, jako deckeři, cestující se svým kyberdeckem a programy matrixem, nebo riggeři, kteří se
napojují do dopravních prostředků nebo bezpečnostních systémů a splývají s nimi v jedno. Jiní se pokoušejí
rozšířit hranice svých lidských schopností, aby se mohli na ulicích měřit s ostatními pouličními samuraji. Člověk
roku 2072 je silnější, chytřejší a rychlejší než jeho předkové.
Ve světě 70. let 21. století vrhají monstrózní metroplexy dlouhé stíny. A v trhlinách a skulinách mezi
gigantickými podnikovými strukturami mají svůj domov shadowrunneři. Celé části společnosti žijí a umírají na
pozadí černého trhu, vykořisťovaní a zneužívaní, ale přesto se svým vlastním druhem vlivu. Mafie, Jakuza a
další zločinecké organizace rostou jako houby po dešti a jejich sítě nabízejí vše, co se dá koupit. V této kultuře,
kde je samostatnost životní nutností, jsou shadowrunneři profesionálové. Pokud chtějí podniky zařídit nějakou
práci a nechtějí si samy špinit ruce, zorganizují shadowrun a obrací se na jediné lidi, kteří pro něj přicházejí
v úvahu: shadowrunnery. I když i ty nejzabezpečenější vládní a podnikové databanky existenci shadowrunnerů
sotva zaregistrují, poptávka po jejich službách je enormní. Deckeři proklouznou jako myšky do počítačových
systémů podnikových obrů a ukradnou to jediné, co má v tomto světě reálnou hodnotu – informace. Pouliční
samurajové představují svaly k pronajmutí, jejichž bojové dovednosti a reflexy z nich činí neoddiskutovatelné
městské dravce. Riggeři umí zacházet mnoha způsoby s dopravními prostředky a dronami. Mágové, obdaření
vzácným darem k vyvolávání a formování magické energie, která dnešní svět obklopuje, jsou obzvláště žádaní,
jestliže jde o to vystopovat protivníka, zabránit mu v použití zaklínadel, provést magickou sabotáž nebo o jeden
z mnoha dalších úkolů, který si jen chorobná fantazie zaměstnavatele dokáže vymyslet. Všichni prodávají své
schopnosti a nadání, jak přežít, a přijímají zakázky, které jsou pro jiné příliš nebezpečné nebo ilegální.
Vítej na temné strane budoucnosti, příteli. Bude to pekelná jízda.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.076369047164917 secREMOTE_IP: 44.215.110.142