jira
23.5.2011 13:43
Battletech
bude se hrat klasicka doba ta vyhovuje vsem

Máte zájem o sérii článků/videí o BattleTechu (deskové hře)?

Jedné otázce můžete přidělit max. 1 bodů.
Celkem můžete přidělit max. 1 bodů.
Anokladné body11
Nekladné body1
Autorská citace #21
30.5.2011 10:56 - Leese Dailen
furt nikde nevidim ty vase pravidla, alespon v naznaku, abych mohl nahodit ten muj navrh na boje pesaku...
Autorská citace #22
30.5.2011 11:33 - Babau14
On žádnej neni je to jenom myšlenka
Autorská citace #23
30.5.2011 12:28 - Hunter
Hmm, uvidime, jestli bude jeste co probirat... Ja rad s Jirkou budu hrat, ostatne se mi jeho GMkovani a bitvy s nim libily.
Ad osobni boje - jsou zbytecne, tak jak psal Tonda. Je mnohem zabavnejsi bojovat treba v mechach, nezli osobne, ostatne o tom battletech je. Na druhou stranu jsou taky zajimave jako mozne zpestreni, ktere alespon v knizkach taky byva. Takze kdyz o ne bude vetsi zajem, daji se doresit. Ale to je jedine "pravidlo", ktere vidime s Tondou k doreseni (i kdyz neni jiste, jestli ho potrebujeme nutne)

Co se tyka prohlaseni, ze "rpg prvek je dost mrzacky" - tak jako hrac, ktery skoro vubec nehral do toho vazne nemas co mluvit :-/

Me se naopak rpg prvek jak u me, tak u Jirky libil a jestli si myslim, ze zmena pravidel ti nejak pomuze se citit v tom lepe, tak to vazne ne. Jirka alespon v mych ocich mel dobre vymyslenou zapletku, ktera se sice chyli ke konci, ale rozhodne byla pro me zajimava.
Tys to poradne ani nehral, tak bud tak hodnej a nehodnot "rpg prvek". Fakt ne.

No, snad do zitra vychladnem a bude to k necemu :-)
Autorská citace #24
30.5.2011 13:59 - tony
http://en.bountyhounds.com/?ref=west_gamebar
Autorská citace #25
30.5.2011 18:04 - jira
ahoj vsem nema cenu se hadat klucí chtel sem jenom aby kdyz treba vlzete do nejakyho objektu tak aby se dalo bojovat bez mecha proto sem chtel dat proto mechy s tim ze by se nedaly kombinovat veci mezi mechem a protomechem zbrane by delali u proto mecha poluvicni zraneni a nejsilnejsi by tam byla ak-5 stim ze by se daly nejake skyli na vic a davyli by se tam body trosku jinak ale zitra pokecame kdyz se to nebude libit nic se menit nebude budu s vama hrat po staru a kdo bude chtit a bude mit cas tak muzem skusit jak to bude vypad po novem tak zitra
Autorská citace #26
30.5.2011 22:35 - Babau14
Pavle hraní bylo super ale na 80% deskovka a ostaní RPG
Stále říkám že na to co je v plánu je to jen polovina pravidel které budou potřeba to je vše. A ty se hned čílíš nad mím humorem :)
Autorská citace #27
31.5.2011 01:10 - Vojtěch
Hele, třebas by se vám mohly hodit začátečnické sety.
Autorská citace #28
1.6.2011 09:26 - Hunter
Tak jsme to nejak probrali... Vysledkem tedy je rozdeleni skillu na vic typu, aby se do hry veslo vice hracu a meli co "delat"...
Levly jsme zrusili, stejne tak atributy. Uvidime, jestli se nam podari vytvorit ten osobni souboj.
Pri boji osobne proti mechu, potazmo jakkoliv jinak se zacnou brat boje hnedka podle battletechovych mechovych pravidel = pechota ma ze citytechu rozepsany damage apod, stejne tak i zbrane a dostrely. To se tyka i pripadneho boje proti vznasedlum/tankum...
Protoze doba je stale 3025, tak sice myslenka na protomechy je prima, ale dokud nenalezneme skladiste Ligy, tak je tolik resit nemusime - v zasade ale na ne pravidla jsou udelana a mohou, pokud chteji zase bojovat s mechy - zase podle mechovych pravidel.
Neboli boje proti mechum v cemkoliv jinem nezli zase v mechu jsou pomerne zarucenou sebevrazdou...

Kluci tedy zkusi skilly tak nejak rozepsat. Stale si ale myslim, ze staci rozpeti 0, 1, 2 a 3, jako maximum. Hazi se +1, 0, -1. Da se rict, ze existuji na 3. stupni skillu jeste specializace (ramcove v cene 2. stupne skillu), ktere nepridavaji ciste ciselny efekt, ale nejak zlepsuji danou vec pomoci specializace. Napriklad u skillu Gunnery Missile bude specializace znamenat navyseni poctu raket, ktere zasahnou o jeden stupen...

Pro predstavu, co ktery stupen znamena:
nemuze pouzit = zadne nadani, ani trenink
0 = amatér, relativně čerstvý branec, po základním kvalitním výcviku (cca 0,5 roku). Při nekvalitním výcviku klidně i déle. Popřípadě má slušný talent a něco praxe bez formálního tréninku.
1 = profesionál, má za sebou nejen základní výcvik, ale i několik let praxe. Klasický profesionální voják. (pro mechy odpovídá střelba 4 a pilot 5)
2 = eliťák, nejen že má perfektní výcvik, ale je docela dobře možné, že se připravoval už odmala. Je odborníkem a je schopný řešit i nenadálé a složité situace s dobrým výsledkem. Je jich málo.
3 = mistr v oboru, dlouholetý praktik s velkým nadáním a je mnohokrát prověřený i nestandardními situacemi. Činnost je pro něj samozřejmostí a pokud se nad ní zamyslí, přichází s novinkami a revolučními teoriemi. Jsou jedineční.
Autorská citace #29
1.6.2011 10:42 - Leese Dailen
Ok kazdopadne posledne, kdyz jsme hrali pechotu, tak mi prislo, ze tam tu dvojku mel snad kazdy (podle tech pavlovych tabulek). Vzhledem k tomu, ze vic nez tri se neda dosahnout bych byl rad, pokud by se npc, az na vzacne vyjimky, drzeli hodnot 0-1. Tim dosahneme toho, ze pokud bude mit postava neco na dvojce, tak to nebude prumer (jako doted), ale hodne dobre.

Bylo by mozne publikovat ty skilly?
Autorská citace #30
1.6.2011 11:57 - Hunter
Osobne jsem na to koukal a vazne nevim, co rozdelit... Tady jsou ty nase...
Gunnery chteli kluci rozdelit na G. Laser, G. Ballistic, G. Missile a G. Artillery
U me jinak jsou schopnosti Agility a v zasade i Toughness momentalne na pytel, protoze jsou to pozustatky osobniho boje. Ale daji se nechat. Strelbu osobnimi zbranemi bych bral, kdyz uz jsou gunnery tak rozhozene, prave z nich, takze ani to se neda pridat.
Co se da rozdelit je asi Deception - na social skills (bluffovani, mateni postojem, prevleky) a na hard skills (otvirani zamku, falsovani dokumentu, kradeni).
Dale se da rozdelit urcite Knowledge - na technologii, galaxy lore (byrokracie, historie, vazby rodu, firem apod), life siences (psychologie, biologie, sociologie apod).
Pokud by bylo potreba delit dal, da se rozhodit Persuasion - na vyjednavani (diplomacie, obchod) a na taktiku (veleni v boji, ten bonus na inic)
Dale toho ma celkem dost Scouting - zase na tedy "survival" a pak na plizeni a schovavani...
Mechanics - nemusi nutne obsahovat demolice a ty mohou byt zvlast... Na druhou stranu se zas tak casto nevyuzivaji ve hre a nevim, co by mela uroven "3." vlastne delat vic jineho, nezli treba "1."...

Nic dalsiho me ale nenapada. Jirko, asi je potreba si vazne rict, kolik hracu chces mit jako max - i s takhle rozsirenym systemem si myslim, ze vic jak 4 jsou porad moc...
Osobne bych to na tom zastavil a pokud chces dalsi lidi, zalozil dalsi hru - sest lidi se v Battlu nikdy neuzivi, respektive boje budou prilis dlouhe (musis dat vic nepratel, vic pocitani, vetsi bordel ve sledovani atd). A na tom to v zaklade stoji a pada, protoze pro 4 lidi tohle v zasade staci - staci, kdyz si dame misto soucasnych cca 20 bodu, treba jen 15 a hnedle neco nebudeme stihat, aniz neco zbytecne stepime...


Za sebe tedy rikam nechat pravidla a mit limit hracu na ctyrech z mnoha duvodu.


Agility (obratnost) - určuje, jakou má postava obratnost a mrštnost.
Athletics (atletika) - veskere pohybove dovednosti jako beh, plavani, skakani, vydrz, boj na blizko ci beze zbrane
Deception (podvody) - falsovani dokladu, lhani, pretvarovani se, kradeni, vloupani se, ...
Gather Information (ziskavani informaci) - vyslechy, uplaceni, google, ...
Gunnery (strelba) - schopnost strilet z cehokoli, vcetne pechotnich zbrani.
Knowledge (znalosti) - komplexni vzdelani v teoretickych oborech (vsechno dohromady).
Mechanics (mechanik) - opravy, konstrukce, demolice...
Perception (vnimavost) - vsechny smysly dohromady.
Persuasion (presvedcivost) - ukecavani, veleni, ...
Piloting (rizeni) - rizeni cehokoliv.
Scouting (pruzkum) - ninja v prirode, schovavani se, plizeni, pohyb a preziti v prirode, ...
Toughness (houževnatost) - má vliv na celkovou odolnost postavy.
Treat Injury (lekarstvi) - prvni i posledni pomoc, bonus na damage proti humanoidum
Use computer (pocitace) - prace s pocitaci, hackovani, sensory a komunikace
Autorská citace #31
2.6.2011 20:38 - jira
chtel bych 4 maximalne 5 hracu vic ne predhodime co sme udelaly nejsou to zadny silenosti rok 3025 je dost chudej no uvidime co se stim da delat mozna ze neco najde te uvidime ale tuhle dobu necham je rozehrana
Autorská citace #32
3.6.2011 09:10 - Hunter
Jak jsme se bavili o vybave - to, ze to najdeme, ale ne vyrobni plany, tj. jenom "material" znamena, ze by to opravdu nemuseli mit ostatni... Treba :-)
Autorská citace #33
3.6.2011 15:49 - jira
jo presne tak to myslim
Autorská citace #34
5.6.2011 16:56 - jira
cago vsem tak hrani battletechu 11.6 od 10:00 u tondy v praci co vy nato
Autorská citace #35
5.6.2011 17:00 - Fibriso
pokud jsem zván tak 11.6. pro mne OK
Autorská citace #36
5.6.2011 19:16 - Jarik
a nechce se tu nekdo zbavit plastovych figurek na BT?
Nejak se mi nechce hrat s temi papirovymi :) A nejake stare uz mam :)

Takze, kdyby se nekdo chtel zbavit figurek pro BT, tak mi poslete PM.

p.s.: tento muj prispevek nepouzivejte k spamovani :)
Autorská citace #37
5.6.2011 21:04 - jira
sorry ale fakt se jich nechcem zbavovat
Autorská citace #38
6.6.2011 09:21 - jira
cago vsem sorry vsem kterym sem rek ze si muzou vzit 60tunku nemuzou stredni je max 55tun takze mecha max 55tun diky
Autorská citace #39
6.6.2011 09:48 - Fibriso
mrmly mrmly...
Autorská citace #40
6.6.2011 10:09 - Hunter
11.6. mam deskovky, tj. stale plno, nic se nezmenilo :-)
Nedeli 12. v tuhle chvili netusim - zkusil bych si dohodnout s kamaradkou vylet...
Nejblizsi je tedy vikend 18./19. - jeden den budou SW a druhy muze byt Battle...

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.13884019851685 secREMOTE_IP: 3.236.225.157