Dukolm
26.9.2014 20:27
Nightfall
Grey Council

"neviditelné" (s uvozovkami), uzamčené jen pro členy skupiny

Feature list spreadsheet

Midday which never was

Součet článků v klíčích

dev

Call #1
Do této diskuze nemůžete odpovídat. Dikuze je uzamčena, nebo určena pouze pro členy skupiny.
26.2.2015 15:05 - sirien
to je poněkud nepohodlné. Já budu v Brně už v pátek, předpokládám, že G a Sh taky a nejspíš si teda od Cemi pučíme v Bohunicích klubovnu - tak asi přijeď na tu desátou?
26.2.2015 16:07 - Gurney
Já budu v Brně asi až od soboty, jiank se sobotou pořítám, klidně od těch 1000
3.3.2015 14:10 - sirien
Tak jsme s Gurneym prošli ty featury a koncept - sice jsme nestihli všechno, ale aspoň základ.

Zaprvé jsme se bez kordů a pistolí zvládli najít shodu ohledně ideálního třídění oušek první úrovně (hlavní lišty). Výsledek je lehce revoluční, ale ne moc: pojedeme na cca 7 oušek (namísto současných 5) a tato ouška budou vyšší, aby obsáhla dva řádky popisu (popř. budou mít menší písmo, to nevadí, stačí jim dát nějakou rozumně výraznou grafiku).

Ouška budou:

Pravidla & Překlady | Hraní & Tipy | Blogy | Zápisy & Povídky | Zajímavosti &Kultura | Komunita & Události | Filtr Klíčů

Tj. půjde o obsahové třídění první úrovně.

Druhá úroveň bude obsahovat dílčí třídění přes jednotlivé klíče a rozcestník Články / Diskuse ke každému klíči (plus protekční kategorie nad výpisem klíčů)

Třetí úroveň bude výpis samotného obsahu - zůstaneme u toho, který máme teď jako hlavní (u článků a diskusí, blogy ho převezmou).
Třetí úroveň pro sborníky bude lehce odlišná - bude tam úvodní popisek v záhlaví a pod ním výpis obsahu sborníku.

...teď když na to koukám, tak efektivně by se dal ten nadpis s intro textem přidat i standardní třetí úrovni s klíči a pak by všechny výpisy vypadaly shodně. Otázka, jestli to je nebo není výhoda (tj. zda chceme sborníky graficky odlišit od klíčů nebo ne)


Každopádně prostě v zásadě platí to, co je uvedené v tom náčrtu ve spreadsheetu.


Další důležitá věc:

Blogy budou odstraněny z Komunity (úplně) a bude jim dán samostatný prostor. Do diskuse je, zda je pak zobrazovat i mezi diskusemi s příslušným klíčem. Argument proti je, že to jsou blogy... argumenty pro: někteří lidé to nerozliší a budou je zkoušet hledat mezi diskusemi PLUS fakt že pro články vznikají diskuse, které lze mezi diskusemi najít, takže by tam měly být k nalezení i diskuse k blogům.

Každopádně blogy budou určitě zobrazeny zkráceně, ale bez scrolleru, zato s tlačítkem "ukázat zbytek". Dále by bylo ideální aby mohly být uloženy bez zveřejnění (tak jako články).


Prošli jsme taky výpis featur. Většina je ok (tj. ideálně zachovat), pár jich je na zrušení nebo byly zamítnuty, některé je potřeba nějak předělat nebo přeuspořádat.
3.3.2015 14:16 - sirien
Jo ještě - ohledně Komunity

Skupinové sekce tak jak jsou navržené jsou vcelku ok a můžeme se od nich odrazit dál.

Home Komunity tím, jak odpadly blogy stranou to začalo dávat trochu lepší smysl, ale asi to furt není ideální.

Otázka je, co udělat s tou mapou
- jedna možnost je zobrazovat jí jen on-demand (tj. na kliknutí),
- nebo prostě zobrazit a zkusit, kolik načtení tak cca propálíme za den?
- další je zkusit, jestli nějaké jiné online mapy nemají přívětivější podmínky než gMaps
- další je natáhnout si nějakou vlastní "offlinovou" a dávat to tam.
- Pak je samozřejmě varianta "obrázek" (ideálně černobílej tentokrát), ale tak víme, jak tohle dopadlo, že...

(pro připomenutí - gMaps zdarma nabízí pouze 25k načtení denně, což Dukolm říkal že je příliš málo, protože se to "propálí" příliš rychle)
4.3.2015 13:30 - Gurney
sirien píše:
- další je zkusit, jestli nějaké jiné online mapy nemají přívětivější podmínky než gMaps

Co takové mapy.cz, které jsou v ČR googlovým mapám docela velkou konkurencí a nabízejí i některé výhody jako zastávky MHD s vyhledáváním linek, příjezdů a odjezdů (obzvlášť praktické pro hráče co se scházejí ve větších městech)
4.3.2015 13:51 - Dukolm
Tak nejdříve jen v rychlosti k těm mapám. Pokud vím tak jediné API má google o seznamu nevím že by něco takového nabízel. A jak sem říkal Sirienovy o tom jak tam jsou nastaveny limity mám hodně staré informace takže budu muset provést průzkum. Ale zatím to je v žebříčku úkolů docela nízko.
5.3.2015 09:38 - ShadoWWW
Jako náhradu za zrušené horní panely, bylo by možné "zašpendlit" některé diskuze na přední (horní) příčky? Nebo je to nežádoucí?

Všiml jsem si, že zahraniční fóra mají většinou nahoře přišpendlené diskuzi s uvítacími informacemi a čtenáři jsou v nich pobídnuti, aby sdělovali své první zážitky z hraní. Mohlo by to být dobré i pro Kostku.
5.3.2015 12:11 - Gurney
Jen tak btw, existuje jen nějaký opravdový technický důvod proč v Alwaernově článku nemůžou být barvičky nebo je to fakt jenom o těch skinnech (pokud vím tak všechny mají bílý bílý nebo světlý pozadí pod písmeny, tak co...) a že to nevypdá dobře a kdesi-cosi?

Protož a) byť jsem optimizační články nikdy moc nestudoval, je myslím jasné jestli je o 1000% přehlednější ta černobílá verze nebo barevná

b) by mě to na jeho místě asi mě nutnost udělat tenhle zásah asi dost naštval
5.3.2015 19:41 - Dukolm
No hlavní technický problém je z mé stran kontrast zvolených barev. Teďka jsem prošel všechny 4 monitory co mám doma s tím barevným článkem a je to docela rozdíl. Někde to přečtu v pohodě jinde to je dost problém hlavně ta světle modrá. Nehledě na rozdílné parametry v vzhledem k vykreslování fontu na různých počítačích.

No celkově tohle hraní s barvami je docela velká alchymie. Pevné barvy se vymstí v budoucnu pokud zavedeme třeba černý skin, růžový nebo jakoukoliv jinou barvu pozadí.

Jinak souhlasím že tím ten článek ztrácí na přehlednosti bez barev.
5.3.2015 21:20 - sirien
Dukolm: Je možné s nějakými "rozumnými náklady" zduplikovat tuhle diskusi? (tj. založit druhou se stejným invisible nastavením) Rád bych oddělil diskusi o Nightfall a diskuse o průběžných záležitostech.


Gurney: Nebudu Ti lhát, můj primární impulz k tomu rozhodnutí/žádosti byl konzervativní tradicionalismus - tohle byl první článek za 10 let, který použil barvy a já prostě reagoval defenzivně (a ještě navíc bohužel zpětně místo toho abych to zpracoval před zveřejněním - rozhodně moje chyba)

Na svou obranu a na obranu onoho rozhodnutí nicméně musím říct, že zpětně když o tom přemýšlím to nejspíš bylo správně, protože existuje několik objektivních argumentů, které je podle mě nutné zvážit předtím, než se rozhodneme jestli barvy ano nebo ne a je lepší o tom rozhodovat bez toho, aby nám tu visel článek který by nás do budoucna svazoval možným "call for precedent".

Těch argumentů je několik a myslím že každý z nich je dost závažný na to, aby byl zvážen sám o sobě jako dost důležitý aby věc případně smetl ze stolu.

Otázka kompatibility skinů: Tohle je hodně klíčové. Do budoucna bych rád viděl Kostku s několika různými skiny, ideálně minimálně třemi (native, light, dark) nebo i čtyřmi (+office) nebo i více. V momentě, kdy dovolíš barvy (v podobě hard-coloringu), pak podobu všech skinů tvrdě omezíš zvolenou paletou (nedejte bohové kdybysme povolili CELOU paletu všech možných barev)

Na jednu stranu to je otázka estetiky a preferencí - já preferuju variabilitu skinů celého webu před barvami, někdo může tvrdit jinak.

Na druhou stranu to je ale i otázka pragmatické nutnosti. Sunrise měl mít původně 3 skiny, nakonec jsme byli zoufale rádi za jeden (nativní červený). Světlý office byl dodělán z nutnosti - návštěvníci prostě potřebují mít skin, který Kostku "zamaskuje" v kanceláři před vzdáleným nebo náhodným pohledem a ten argument byl tak silný, že dokonce donutil už umírajícího Aleka a už lehce odpadajícího Maxe, aby dali Office skin dohromady.

Teoretické řešení je mít jen jeden office skin, problém je, že i když ho osobně preferuju a asi jako jediný admin v historii i používám (paradoxně, protože jinak preferuju všude kde můžu co nejtmavší vzhled) tak jsem první kdo řekne, že to pro nás není zrovna vhodná nativní grafika. (Celkový počet uživatelů na office skinu byl dle Maxe cca 20% lidí, ale pro většinu z nich to je z nutnosti, nikoliv z estetické preference).


Otázka monitorů a displayů: Tohle je docela opruz jak svině. Uvědom si, že jak píše Dukolm, tak různé monitory zobrazují barvy různě. DOKONCE jeden a tentýž monitor může zobrazit barvy různě! Já sám pracuju primárně z laptopu a rozhodně nejsem sám - rozdíl ve zobrazení barev a kontrastu při 100% brightness (kterou mám když jsem plugged-in nebo když nepotřebuju šetřit baterku) a 0-30% brightness (kterou mám když jsem venku - v SAčku, v kavárně, občas ve škole...) je naprosto brutální (o to víc, že jsem si záměrně koupil matný monitor)

Navíc do toho chceme mít Nightfall mobile-friendly (resp. portable-devices friendly). Já sám mám high-end SGS4, která má excelentní display, ale to má v tomhle směru i drawback - display se mi velmi dobře automaticky přizpůsobuje okolní světelnosti (telefon mi pohasíná nebo se rozsvěcuje podle toho, jak přecházím mezi místy s různým illumination environment), což by mohlo být u barev hodně otravné.
To, že mnoho telefonů ani tabletů nemá takhle super vlastnosti je nutné brát v potaz - ne každý má high-end přístroje a zobrazení mnoha nižších typů je i dneska pořád dost bída - to co je na počítači nebo na SGS4 (nebo Nexu 7) pohodlně kontrastní bude na mnoha low-end telefonech a tabletech (levnější Acery typicky třeba) nezřetelné (o tom, že kdekdo šetří baterky snížením brightness displaye - největšího žrouta energie na portable devices jakéhokoliv typu - takže nemůžeme ani počítat s jejich deklarovaným zobrazením ani nemluvě)


Otázka konzistence: Tohle je nejvíc estetické a nejmíň technické, ale zamysli se nad tim - už teď tu máme články relativně rozhárané v rámci možností a zatím to až tak moc nevadí (zvlášť, protože to v poslední době půlce autorům koriguju v rámci peer-review) a bylo by hezčí a přívětivější pro nové čtenáře, kdyby lidi používali věci korektně (H-čkové nadpisy, třeba).
Do budoucna tohle nabírá na významu i kvůli tomu, že chceme automatické PDF exporty - po netu pak můžou naše články kolovat mimo Kostku z ruky do ruky a my chceme, aby byly reprezentativní. Skutečně chceš, aby si tam lidi hráli s barvičkama jak je napadne?

Problém s možnostmi formátování je v tom, že i když každá jedna formátovací možnost má svůj smysl a místa, kde bude využita k dobru, tak každá z nich bude někoho svádět k tomu aby jí použil někde, kde nemá co dělat.

Doteď jsme to řešili rozdělením věcí na tři typy:
- zapovězené (Kostka je neumožní)
- nepodporované (Kostka je umožní, ale nenabízí - musíš vědět co udělat abys je dostal a skutečnost, že to musíš udělat manuálně znamená, že Ti to musí stát za to, což brání nadměrnému kravení s nimi)
- podporované (Kostka přímo nabízí jejich tagy v tlačítkách)

Barevné rozlišení mělo původně patřit mezi zapovězené, bohužel náš milovaný všekurvící editor nás zradil i v tomhle a jeho nasazení otevřelo temná vrátka do CSS hackingu přes FONT STYLE tag, který tu formálně vzato nemá co dělat.



Tyhle tři argumenty jsou poměrně zásadní v dané věci.


Kvůli skinům i kvůli monitorům jsem zásadně proti tomu abysme vyšli vstříc hard-coloringu (tzn. aby si autoři určovali dle libosti "červená", "žlutá" "lime" "darknavyblue" "whatever"), protože to budou vždy nastavovat proti svému skinu a podle svého monitoru což efektivně znamená, že to v podstatě vždycky zbastlej efektivně naprosto katastrofálně pro významné množství ostatních uživatelů (ne-li jejich většinu).
Alwaern je - nic zlého proti němu - v tomhle typický příklad. Napsal článek s barevným rozlišením a použil původní barevné kódování ze zdrojového článku, které je ale brutálně nevhodné (jak můžeš sám vidět na tom jeho fóru), protože je původně navržené pro web s tmavým skinem a podkladem a světlým písmem - původně nevýrazná červená se rozsvítila jak sviň a původně svítivá bleděmodrá naprosto zanikla a Alwaern se nad tím vůbec nezamyslel. Přesně tak to dopadne u všech ostatních, kdo s tím začnou blbnout.


Z toho důvodu tedy pokud barvy, pak jedině relative-coloring, kdy budeme umožňovat nějaké tagy typu FONT COLOR s hodnotami "dim" "standard" "enhanced1" "enhanced2" "enhanced3" "shining", přičemž u každého uživatele si pak každý skin sám přebere, jestli "dim" znamená šedivá nebo třeba tmavě oranžová a "shining" rudě červená nebo třeba lime zelená.

JENŽE i tohle řešení naráží na problémy. V momentě, kdy tohle dovolíš, tak:

a) každý uživatel uvidí jiné barvy. Hodně štěstí pak v té diskusi, kde někdo prohlásí "zelené položky" a druhý uživatel tam žádné pitomé zelené položky neuvidí, protože v jeho skinu budou fialové.

b) pokud prohlásíme, že bod a) přežijeme a stejně to dovolíme, tak tím efektivně hrozně posuneme nároky na kvalitu skinů, které budeme mít - resp. na kvalitu grafického návrháře, co je bude dělat - protože každý skin bude muset dokázat zpracovat korektně paletu X barev textu s tím, že vezme v potaz argument č. 2 týkající se různých monitorů a displayů.

c) tím vznikne tvrdý závazek do budoucna. I když za půl roku / rok seženeme grafika, co to zvládne, vzniknou nám články, které to využijí. Od toho momentu navěky budou muset všechny skiny, všechny budoucí verze Kostky (Afterdark, Daybrake...) a všechny jejich skiny reflektovat tuto skutečnost a tedy na ně budou kladeny nároky bodu b).


Tohle prostě NENÍ triviální problém a z výše uvedených důvodů si stojím za tím, že i za cenu snížené přehlednosti bylo správně ten článek změnit, než o tomhle nějak rozhodneme.

Zároveň z výše uvedených důvodů jsem pro to zůstat u bezbarevného webu. Pokud byste toužili jinak, pak se holt porvěme s relativními barvami, ale tvrdé barvy které by znamenaly "autoři se s tím nějak porvou a uživatelé jiných skinů a monitorů než mají autoři to budou muset přetrpět" jsou u mě dost serious no-no.
6.3.2015 17:55 - Gurney
Ok, barvičky jsou opruz, to nemůžu popřít. Hlavně z kvůli různým různých monitorům. Ale sebrat z Alwaernova článku to barevné kódování je to samé jako zrušit někomu v článku obrázková schémata. A nevyhnutelně to vede k tomu, že svůj článek hodí v původní podobě jinam, což je přesný opak čeho chceme dosáhnout.

Jako rozhodně jsem proti tomu aby někdo s barvičkama bezúčelně blbnul, ale to fakt není Alwaernův případ - ty barvy jsou v tomhle případě fakt důležitá věc a btw tímhle stylem se optimalizační články píšou i na wizardí fórum. Tendence s barvama blbnout budou spíš ve chvíli kdy je budem zakazovat.

Řešit skiny je mometálně poněkud mimo mísu, protože nové budou nejdřív s novou verzí kostky a ty současné jsou všechny se světlým pozadí. I kdyby Alwaern stihl do té doby udělat deset optimalizačních článků s barvičkama (z čehož bych byl jenom nadšený a podporoval ho v tom jak to jen jde), tak není zas takový problém a lze to řešit až vůbec nějaké skiny s tmavým pozadím budou.

sirien píše:
Zároveň z výše uvedených důvodů jsem pro to zůstat u bezbarevného webu. Pokud byste toužili jinak, pak se holt porvěme s relativními barvami, ale tvrdé barvy které by znamenaly "autoři se s tím nějak porvou a uživatelé jiných skinů a monitorů než mají autoři to budou muset přetrpět" jsou u mě dost serious no-no.

phpbb fóra mají barvičky napevno a není v tom problém, proč bych to měl být problém u nás? V polovině 2010s mi použití základních barev v textu vs. monitory přijde jako dost umělý problém.
6.3.2015 18:14 - sirien
Gurney píše:
phpbb fóra mají barvičky napevno a není v tom problém

ééééhmmm... a na to si přišel jak?

Mě třeba ta nevyzpytatelnost na PHP BB neskutečně sere. Většina fór má světlej native a já všude preferuju tmavej skin a kdykoliv někdo začně někam něco barvičkovat, tak na mé straně z toho je naprosto nechutnej bordel (kterej mimochodme nevznikne jen přechodem tmavá / světlá, bohatě stačí změnit tónování, např. přechod bílá / modrá/zelená efektivně zdegeneruje cokoliv, co napíšeš modře, zeleně, žlutě a mnohdy i oranžově).

Totéž na Nyxu - nativně je světle zelenej, lidi si můžou barvičkovat jak chtěj, já používám černej a je to často na vraždu, ty barvy vůbec nefungujou tak, jak maj (a ani nechtěj vědět co se dělo na DI sub-Nyxu kde byly nativní volby černá / červená / bílá)

Ostatně Alwaern nám to naživo demonstroval, když vzal barevné kódování z Wizardího webu s tmavým skinem a hodil ho k nám na světlý podklad, výsledek byl možná lepší než to co je teď, ale bylo to dost úděsný a i kdybych připustil že tam ty barvy měly být, tak měly být zvolené naprosto odlišně.


PHP BB je navíc neutrální platforma která prostě umožňuje věci a každý si pak implementuje vlastní extensions včetně skinů. Autoři tam povolili barvy, ale už neodpovídají za finální podobu toho kterého fóra - ta jsou mnohdy vedena lidmi, co moc nepřemýšlí a barvy jsou tam na nich povolené spolu s náhodnými skiny zcela náhodně systémem "vůbec mě nenapadlo - ale vlastně mi to je jedno".
To se od našeho případu docela liší myslím - my máme konkrétní platformu s konkrétním koncovým vzhledem a mě osobně třeba docela záleží na tom, aby výsledné podoby obsahu který tu máme dodržovaly elementární grafická pravidla.


Gurney píše:
Řešit skiny je mometálně poněkud mimo mísu

No to právě naopak vůbec neni mimo mísu, protože když to TEĎ řešit nebudeme, tak nám TEĎ vzniknou barevné články a výsledkem bude budoucí deadlock, kdy s tím POTOM už nebudeme schopní nic udělat, protože tu ty články už prostě budou.

Teď nic neřešit není odklad, to je implicitní rozhodnutí o povolení hard-coloringu do budoucna a na věky.
8.3.2015 13:10 - Dukolm
Sirien: No můžu vytvořit další skrytou diskuzi jak chceš aby se jmenovala (Předpokládám že do této skupiny). A do týdne bych si na to čas měl určitě najít.

Add skiny pokud budu pokračovat s technologiemi jako teď tak vytvoření jiného barevného schéma celé kostky bude jen o natavení pár klíčových barev v less šablonách. Takže beru ty barvičky jako docela problém do budoucna. Ale zárověň bych chtěl mít možnost mít předefinovaných pár barev které budou ctít barvu ale odstínem se budou lišit pro potřeby skinu a mobilních zařízení. Kde barvy snižují čitelnost daleko více než na PC.
8.3.2015 13:18 - sirien
Dukolm: nevím, nazvi to třeba "Grey Council" (nebo pokud neholduješ Babylonu 5 tak jakoukoliv jinou referencí nebo prostě třeba "redakce", i když to je dost suchý :D )

Ad barvy... omlouvám se, ale mohl bys to prosím napsat znovu tak, aby to pochopil i technický ignorant jako já? Protože mi něco uniká, čtu tam:
- je to easy ("je to jen o less šablonách")
- ale je to problém do budoucna (??)
- ale chceš mít relative-coloring respektující mobile devices

ty první dva body se nějak nepotkávaj?
8.3.2015 13:44 - Dukolm
Aktuálně: nechci hard color v článcích (z mého uhlu pohledu je to stejné zlo jako různé formáty článků v rámci let). pokud někdo veřejně slíbí že si bude vést seznam barevných článků a po migraci předělá jejich barvy z hard na relativní tak mě to netrápí.

Do budoucna:
No díky použitím technologi LESS bude jednoduší dělat základní skiny založené jen na barvách a udržovat je funkční. = Jednoduší vytvořit skin.

Chci mít relative-coloring a jestli si pro telefon vybereš nějaký z PC stylů nebo vysoce kontrastní skin pro telefony s tím že přijdeš o barvičky ale bude to tvoje volba. Ale budu mít nad barvami kontrolu.

Chápej to tak že text bude označen ZELNÝ ale bude na nás jak se zobrazí muže to být i tak že bude zeleně podtřžen.
8.3.2015 14:02 - sirien
Mám si to představit jako:

1: já označím text jako "výrazný" a skin si pak přebere, která konkrétní barva odpovídá "výrazný"

2: nebo jako že označím text jako "zelený" a skin si pak přebere, jestli to znamená zelené písmo, zelené podtržení nebo zelený puntík před a za textem?


Pokud 1 - co pak s problémem v diskusích že různí lidé budou mít různé skiny ("ten zelený text..." / "já tam žádný zelený nemám...")? Kašleme na to?

Pokud 2 - to zní hodně zajímavě, ale pořád tam je problém toho, že různé skiny dají různým barvám různý kontext (zelená - bez ohledu na to zda písmo nebo puntík nebo podtržení nebo pozadí - bude prostě v tmavém skinu výrazná a na světlém bude zanikat)
8.3.2015 14:29 - Dukolm
1: z toho důvodu jak to píšeš je to nevhodné i když tohle případ který nastane jen vzácně.

2: No to je věc se kterou se nějak musí počítat ale nepřijde mi to jako takové zlo.
8.3.2015 14:49 - sirien
Píše:
ale nepřijde mi to jako takové zlo.

Mě naopak přijde, že to naprosto kazí celou pointu. Když používám barvu X, tak k tomu mám dva možné důvody:

1 - potřebuju odlišit A od B (od C, od D atd.) (případ třeba Magiců - barvy kartiček)

2 - potřebuju zvýraznit A oproti B (a C, D...) (případ Alwaernova článku)

V prvním případě je to docela jedno.
V druhém to totálně zboří celou pointu věci - pokud zvolím barvu A protože je výrazná a B protože je ještě víc výrazná a C, protože je nevýrazná, ale na jiném skinu se A projeví nevýrazně, B skoro nebude vidět a C bude zářit, tak to je na vraždu.
9.3.2015 00:38 - sirien
Redakční poznámka

Gurney: Tiše spoléhám na to, že bude možné příští / přespříští týden zveřejnit aspoň jeden z těch článků co tam máš rozdělané :)

Kromě toho co tu máme chci udělat ještě jednu věc a to že až doplním do překladů Fearúnu poslední várky od Chrochty, tak chci původní datum zveřejnění přepsat do anotace a hodit to znovu na home (s tím kolik tam toho přibylo si to zaslouží) hned co bude potřeba vyplnit prázdný redakční slot.


Recenzi Ashen Stars bych rád dodělal na příští týden (ale může jít ven pak kdykoliv, na zpoždění nesejde) a výhledově bych rád napsal další článek RPG scénáristiky.

Kromě toho co mám nahozené chci napsat GUMSHOE v Kostce, ale to možná bude až o hodně později
22.3.2015 12:54 - sirien
Gurney: možná bys mohl dodělat to "Don't prep plots", Quentin už hýří nedočkavostí a odkazuje po diskusích originál :D
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.079706907272339 secREMOTE_IP: 3.145.130.31