ShadoWWW
3.8.2015 16:56
Otevřené hraní D&D 5e v Brně
!!!
DOČASNĚ PO DOBU ŘÁDĚNÍ KORONA VIRU OTEVŘENÁ HRANÍ NEPROBÍHAJÍ!!!
!!!

Kdy? Každou středu od 18:00, konec podle potřeby

Kde?
  • Skříťova skupina hraje v čajovně Probuzený slon, Braří Čapků 14.
  • ShadoWWWova skupina hraje v čajovně Za Zrcadlem, Jaselská. - Tato skupina je momentálně již plná.
Co se hraje?
  • Skříťova skupina hraje dobrodružství Waterdeep: Dungeon of the Mad Mage
  • ShadoWWWova skupina hraje Baldur's Gate: Descent Into Avernus.
Co si vzít s sebou? Dobrou náladu a případně kostky, ale nejsou nutné (jsou k zapůjčení).
Pokud jste si někdy přáli zkusit zahrát Dungeons & Dragons, neváhejte přijít.


Doprovodné materiály pro hráče:
Překlad pravidel Příručky hráče 5e.
Deník postavy

Pro PJ:
Ostatní materiály



Poslední aktualizace záhlaví: 17. 10. 2019
6.6.2018 15:20 - Zaar
Zdravím,
omlouvám se, ale dnešek mám dost nejistý, nějak sa nakupily pracovní povinnosti, tak abyste s tím uvažovali.
Kdyžtak přeji pěkný večer.

Stíny s Vámi
Enlara
11.6.2018 18:09 - ShadoWWW
Příští středu 20.6. bohužel nemůžu. Ten týden bych mohl jen v úterý 19.6.
12.6.2018 13:09 - ShadoWWW
Upozornění pro náhodného čtenáře: Tento přízpěvek obsahuje spoilery k dobrodružství Tomb of Annihilation.

Petrova nová postava má následující kouzelné předměty - prsten zimy a záložku.



Prsten zimy
Prsten, artefakt (vyžaduje sladění)

Artuš Cimber vlastnil tento předmět více než sto let. Prsten zimy je zlatý kroužek, který se přizpůsobí svému nositeli, aby mu šel pohodlně navléknout na prst. Vnější stranu prstenu pokrývá tenká vrstva námrazy, která normálním teplem nelze rozmrazit. Na dotek je prsten ledově studený a zpočátku svému nositeli znecitlivuje chladem ruku. Když je ale nositel s prstenem sladěný, postupně přestává tento chlad cítit.

Prsten zimy je vnímající předmět a pokouší se převzít kontrolu nad každým tvorem, který ho nosí (viz "Vnímající kouzelné předměty" v 7. kapitole Průvodce Pána jeskyně). Pokud se mu to podaří, prsten nutí svého nositele, aby zbytečně ubližoval všem a všemu kolem sebe. Bezcitně se pokouší vzbudit hněv nepřátel a přivodit svému nositeli zkázu.

Vnímání. Prsten zimy je vnímající chaoticky zlý předmět s Inteligencí 14, Moudrostí 14 a Charismatem 17. Prsten komunikuje přenášením pocitů na tvora, který ho má navléknutý nebo ho má u sebe, a slyší a normálně vidí na vzdálenost 12 sáhů. Prsten miluje ničení a rád způsobuje osatním bez rozdílu újmu.

Nezjistitelnost. Prsten zimy vyvrací magické pokusy o jeho nalezení. Ani ho ani jeho nositele nelze zacílit věšteckou magií, ani vnímat pomocí magických sledovacích senzorů.

Zmrazení času. Dokud máš tento prsten navléknutý, nestárneš přirozeně. Tento účinek se podobá zdánlivé smrti, neboť tvůj věk se nedožene, jakmile si prsten sundáš. Prsten nechrání svého nositele před magickými či nadpřirozenými účinky stárnutí, jako je Děsivý vzhled ducha.

Imunita vůči chladu. Když jsi sladěný s tímto prstenem a máš ho navléknutý, jsi imunní vůči chladnému zranění a špatné účinky extrémní zimy (viz 5. kapitola Průvodce Pána Jeskyně) na tebe nemají vliv.

Magie. Prsten zimy má 12 dávek a každý den za úsvitu si dobije všechny spotřebované dávky. Když ho máš navléknutý, můžeš spotřebovat potřebný počet dávek pro aktivaci jedné z následujících vlatností:
  • Jako akci můžeš spotřebovat 1 dávku a použít prsten ke snížení teploty v kouli o poloměru 24 sáhů se středem v bodě, který vidíš do 60 sáhů od sebe. Teplota v oblasti začne klesat rychlostí 15°C za minutu, až do –35°C. Jakmile teplota klesne pod 0°C, na površích se začne objevovat led a námraza. Tento účinek je trvalý, pokud jako akci nepoužiješ prsten k jeho ukončení, načež se teplota v oblasti vrátí k normálu rychlostí 5 stupňů za minutu.
  • Spotřebováním potřebného množství dávek můžeš z prstenu seslat jedno z následujících kouzel (SO záchrany kouzla je 17): Bigbyho ruka (2 dávky; ruka je z ledu, je imunní vůči chladnému zranění a sevřená pěst způsobuje drtivé zranění místo silového), kužel mrazu (2 dávky), maso na led (3 dávky; jako maso na kámen, ale cíl se promění v pevný led o hustotě a tvrdosti kamene), ledová bouře (2 dávky), Otilukova mrazivá koule (3 dávky), mrazivý déšť (1 dávka), trny (1 dávka; trny jsou z ledu), ledová zeď (2 dávky).
  • Spotřebováním potřebného množství dávek můžeš jako akci pomocí prstenu buď stvořit neživý předmět z ledu (2 dávky), nebo oživit tvora z ledu (4 dávky). Ledový předmět nesmí mít žádné pohyblivé části, musí se vejít do krychle o straně 2 sáhy a má hustotu a tvrdost kovu či kamene (dle tvé volby). Ledový tvor musí být vymodelován dle zvířete s nebezpečností 2 či méně. Ledový tvor má stejné statistiky jako zvíře, podle kterého je vymodelován, s následujícími změnami: tvor je výtvor se zranitelností vůči ohnivému zranění, imunitou vůči chladnému a jedovému zranění a imunitou vůči těmto stavům: otrávený, paralyzovaný, únava, vystrašený, zkamenělý a zmámený. Ledový tvor se řídí pouze příkazy svého tvůrce. Ledový předmět či tvor se objeví na volném místě do 12 sáhů od tebe. Roztaje v kaluž normální vody za 24 hodin, nebo když mu klesnou životy na 0. V extrémním horku taje a tím ztrácí 5 (1k10) životů za minutu. Pokud to bude nutné, k určení životů neživého předmětu použij pokyny v 8. kapitole Průvodce Pána jeskyně.
Ostatní vlastnosti. Říká se, že Prsten zimy má i jiné vlastnosti, které může aktivovat jen zlá bytost, jejíž vůli prsten nemůže zlomit. Mraziví obři dlouho věřili, že prsten lze použít k zmrazení celých světů, zatímco jeden džin, který kdysi sloužil jistému kališmanskému pašovi, tvrdil, že prsten lze použít k přivolání a ovládání bílých draků i mocného ledového prvobytného jménem Kryonax.

Zničení prstenu. Prsten je téměř nezničitelný. Odolává i nejintenzivnějšímu magickému horku. Pokud by byl navléknut na prst mocné arcivíly známé jako Královna léta, roztál by a byl by navždy zničen.





Záložka
Zbraň (dýka), legendární (vyžaduje sladění)

Dýka +3 patřící Artušovi Cimberovi. Když máš tasenou tuto dýku, můžeš jako bonusovou akci aktivovat jednu z následujících vlastností:
  • Způsobit, že modrý drahokam zasazený do jílce dýky osvítí jasným světlem poloměr 4 sáhy a další 4 sáhy slabým světlem, nebo že drahokam zhasne.
  • Proměnit dýku v kompas, že když spočívá na dlani, míří na sever.
  • Seslat z dýky dimenzionální dveře. Jakmile se tato vlastnost použije, nelze ji použít znovu do příštího úsvitu.
  • Seslat z dýky nutkání (SO záchrany kouzla je 15). Dosah kouzla je zvětšený na 18 sáhů, ale cílí jen na pavouky, kteří jsou zvířata. Jakmile se tato vlastnost použije, nelze ji použít znovu do příštího úsvitu.
Zdatnost s dýkou ti umožňuje přičíst si svůj zdatnostní bonus k hodu na útok pro jakýkoli útok, který s ní provedeš.
12.6.2018 17:22 - casino12
Tak po dlhšiom premyšlani som sa rozhodol že pravidelne sešny zatiaľ dropnem, skupina 9-11 ludi je namna ako začiatočníka priveľka.

Skúsim nahrabať nejake DnD/DrD skúsenosti v menšej skupinke s MirTur a možno sa neskôr pridám na začiatok nového dobrodružstva.

Diky všetkym za prijate a za odohraté hry :)
16.6.2018 17:17 - Skříťa
Zdravím,
řekli jsme si s bratrem, že bychom se rádi zkusili přidat. Oba máme bohaté zkušenosti s DnD obecně, avšak s 5e já omezené a bratr žádné. To ssebou nese několik otázek.
Bylo by to možné? Už toto úterý?
Za předpokladu že ano, co si máme připravit? Postavy/prázdné deníky/nebo jen dobrou náladu?
Předem díky za odpověď
Skříťa
17.6.2018 20:12 - Wolf
Skříťa - Ono je to zrovna složitější :D možné by to určitě bylo tohle úterý v TeaVoli. Klidně si nachystejte postavy na 10 lvl. No a složitější je to proto že, toto hraní nebude klasické, uděláme jen kousek dobrodružství a budeme čekat do dalšího hraní na pokračování protože už jsme na konci kampaně a chceme to dohrát s těmi co chybí. Ale myslím že na nějaké vysvětlení a vyzkoušení pravidel bude v klidu čas. Teoreticky by jsme s vámi mohli vytvořit i nějakou skupinu na hraní přes prázdniny, protože většinou to přes prázdniny pozastavujeme ale teď už je nás dost co by mohli.
18.6.2018 16:32 - Skříťa
Wolf - Rozhodli jsme se, že to nebudeme hrotit a nebudeme se přidávat na konec kampaně, navíc s novými postavami na pokročilé úrovni. Ale pokud by vám to nevadilo, tak bychom se stavili aby jsme vás poznali, případně se pobavili o pravidlech a tak. A do hry se přidali až někdy jindy. Bylo by to pro vás ok?
18.6.2018 19:12 - Wolf
Skříťa - Určitě. Zrovna zítra by mělo být času na pokec dost.
19.6.2018 13:31 - ShadoWWW
Omlouvám se, že píšu takto na poslední chvíli, ale ukázalo se, že to dnes stíhám na hraní až od 19:00. Určitě ale dorazím.
19.6.2018 18:28 - ShadoWWW
Budu tam nakonec už ve tři čtvrtě na sedm.
24.6.2018 17:56 - MirTur
Jak tedy tento týden? Bude ve středu hraní? (Míra-druid Lešij)
24.6.2018 18:49 - Wolf
Jo hraje se normálně ve středu
28.6.2018 07:01 - ShadoWWW
Abych nezapomněl: Těm z vás, kterým zemřela během dobrodružství postava, vezměte si její deník na příští hraní.
2.7.2018 16:13 - House of Valor
Ahoj všem, krapet se zapomělo že jsme se pořádně nedomluvili na hraní tento týden. Máte někdo nápad jak to udělat?
4.7.2018 18:24 - MirTur
Padaly řeči o tom, že tento týden je zabitý.
4.7.2018 18:43 - Log 1=0
Já s tímhle týdnem vůbec nepočítám.

btw, ShadoWWWe, četl jsi mou PM, jen ať vím?
4.7.2018 22:06 - ShadoWWW
Já jsem na dovolené, takže zítra určitě nepřijdu. Příští týden můžu.

Log: Už to máš v PM. ;)
9.7.2018 10:33 - House of Valor
Jak jste na tom tento týden? Bude se hrát?
9.7.2018 11:02 - ShadoWWW
Já můžu.
9.7.2018 19:15 - MirTur
Také mohu. Snad se to povede dorazit.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.087693929672241 secREMOTE_IP: 44.202.90.91