Sparkle
7.5.2012 08:48
Hraní Das Schwarze Auge 5e - povede Tarfill
- sobota 03. června 2017

  • Hunter
  • LokiB
  • sirien
  • Mildar
  • captain66
Proběhlé Sirienovy one-shoty:

19. BŘEZNA / NEDĚLE: AS: Pleasure bringers (Šaman, Vojtěch, Šroty, Naoki, Tomislav)

2. DUBNA / NEDĚLE: Star Wars (Fate) (Šaman, Huner, Mackintoush, Demonica, Tony)

23. DUBNA / NEDĚLE: Sabotovaná mise (Fate) (Shako, Šaman, Sroty, LokiB, Hunter)
26.2.2014 22:21 - Sparkle
Standardně max 5 hráčů. On může na poslední chvíli ještě někdo odpadnout, takže se snažím dělat skupinku o 5 lidech + náhradník.
4.3.2014 13:09 - Sparkle
Sixth World
sobota, 15. březen 2014, 13:00
GM: Sosáček

Přijďte si zahrát kyberpunkový svět Shadowrunu v pravidlech Apocalypse Engine.

Sixth World je dystopický svět vzdálené budoucnosti, kde se navíc probudila magie. V tomto herním sezení se nebude hrát Sixth World podle pravidel hry Shadowrun, ale podle pravidel hry Apocalypse World.

Počet míst v družince je omezený. Rezervujte si místo na martina.magdova@mephit.cz
6.3.2014 00:02 - Sparkle
Na Sixth World je ještě 1 až 2 volné místo.

Na Dragon Age je 1 volné místo.

Na Numenéru 3 volná místa.
11.3.2014 18:16 - Sparkle
Připomínám tuto sobotu Sixth World. Ještě jedno volné místo tam je.
12.3.2014 21:31 - Soska
Sparkle píše:
ixth World
sobota, 15. březen 2014, 13:00
GM: Sosáček

Přijďte si zahrát kyberpunkový svět Shadowrunu v pravidlech Apocalypse Engine.

Sixth World je dystopický svět vzdálené budoucnosti, kde se navíc probudila magie. V tomto herním sezení se nebude hrát Sixth World podle pravidel hry Shadowrun, ale podle pravidel hry Apocalypse World.

Počet míst v družince je omezený. Rezervujte si místo na martina.magdova@mephit.cz

Zkracena verze: Shadowrun s mechanikami, ktere nejsou hrozne. Poprve v historii lidstva.
12.3.2014 22:31 - Gurney
...přečtěte si Apocalypse/Dungeon/Sixth World dřív než vám je znechutí mesiášský komplex jejich fanoušků :)
14.3.2014 17:13 - Sos
To je videt, ze jsi to moc nehral. Neznam nikoho, kdo by dlouhodobe nehral SR a pak nepriznal ze ta hra je hrozna. Pokud ho najdes, sem s nim. (bonusove body za nekoho kdo hral deckera nebo riggera)
14.3.2014 17:33 - sirien
Sos: Umijaki. (bratr Arfindala - možná si je pamatuješ z dávných dob RPG F) I s bonusovými body za riggera prosím.
A neměl bych problém najít další. Začít bysme mohli třeba Hačem a lidmi z celé party kolem Hače. Na Nyxu znám několik dalších ID co mají SR v oblibě i systémově.

A já sám jsem hrál SR sedm let a za "hrozný" bych ho neoznačil. Na svojí dobu byla ta hra hodně dobrá, dneska už ne - podobná story jako třeba GURPS atp. Stejně jako jiné měla pár fakt blbých nápadů (řešení Matrixu) a naopak mnohé dobré, které by obstály i dneska a v mnoha případech skutečně dodnes existují nebo inspirují (mechaniku tabulky poškození, třeba)
Druhá generace prostě kvalitativně zastarala a hrám třetí generace fakticky nemůžou designově konkurovat - poznamenávám, že jak vypadá IV moc netušim, četl jsem ji jednou kdysi dávno a nehrál jsem jí nikdy.
14.3.2014 21:26 - Sosáček
Hodil jsem odpoved do diskuse o SR, tu to nema co delat.
17.3.2014 16:18 - Sparkle
Tuto neděli se hraje Dragon Age. Počítám se Shakem a Smaugem. Další dva lidi se přihlásili odjinud, takže je 1 volné místo. Kdo nebudete moci přijít, dejte to prosím vědět.
17.3.2014 21:12 - Smaug
Já to tento víkend bohužel nakonec nestíhám.
17.3.2014 22:44 - Sparkle
Takže 2 volná místa.
20.3.2014 09:59 - Sparkle
Siriene, dorazíš na Dragon Age?
20.3.2014 18:11 - sirien
Bohužel ne
24.3.2014 00:10 - Shako
Diky za dnesni Dragon Age - bylo to dobry. Rad prijdu zase nekdy.
24.3.2014 00:32 - Vojtěch
Já také děkuji všem zúčastněným. Bylo to fajn.
24.3.2014 11:10 - Sparkle
To je fajn, že se líbilo. Jak reagovali lidi na systém?
24.3.2014 13:04 - Shako
Systém Dragon Age - pár náhodných postřehů....

Tvorba postavy:
Rychlé, mírně náhodné, ale jinak dobrý. Trošku problém udělat 5 různých postav, když jsou jen 3 povolání - nejlíp se odlišují mágové, kteří naberou jiná kouzla - nějak to udělat šlo, ale stejně tak 50% schopností a vybavení bylo stejných.

Herní systém:
Obecně mi přišel hodně náhodný - hází se 3K6 s bonusy cca -2 až +5. Souboj je hodně složitý, zejména pro úvodní spočítaní bojových parametrů a taky v poměru mohutnosti pravidel. Ale jinak vcelku funkční.

Magie:
Přišlo mi dobrý, že kouzla neumí řešit žádné běžné činnosti, aby brali prime time ostatním postavám (na dmg v souboji prostě jsou bojovníci, na lockpick, průzkum, skrývání je rogue... ). Na druhou stranu jde hrát mág na dmg (třeba má magii ignorující brnění, což může být někdy k nezaplacení, naopak k ničemu na neobrněného soupeře - protože tam tu mrtvolu udělá bojovník několikanásobně rychleji a bez ztráty many), na posilování spojenců (bonusová síla, brnění), na poškozování nepřátel (zpomalování, snižovaní bojových parametrů...).

Líbí se mi nápad na Dragon die, která určuje další efekty.

Libí se mi, že mágové mají manu a zároveň můžou kouzlit nějaký zakladní útok bez many.

Trošku otravné mi přišlo vzdorováním kouzlům, ale na druhou stranu všechny kouzla, na které jsem koukal, měli efekt i při úspěšném hodu nepřítele.

Líbíli se mi stunty, zejména na průzkum.
24.3.2014 20:50 - Vojtěch
Obecně jsem byl svině na kostky, tak proto ten resist. Počítání by asi zrychlily další pravidla k nahlížení, ale i tak to bylo v porovnání s klasickou d20 dost rychle. Odlišnost by se asi projevila spíš díky backgroundům a hlavně focusům, které z nich plynou. Jinak jsem se nevšiml že by někdo byl nějak zbytečný, nebo přečníval a to i přes to, že jsme házeli vlastnosti a kostky nebyly zrovna přátelské. Stunty se užily hodně a myslím, že byla chyba nechat RP a exploration stunty až do setu 2. Chtělo by to tu ucelenou pravidlovou knihu a hlavně mi tam chybí systém výstavby encounteru. Co se náhod týče, tak 3k6 mi přišlo o dost lépe předvídatelné, než k20.
24.3.2014 21:12 - Shako
Píše:
Obecně jsem byl svině na kostky,


Na kostky si byl drsný, to je fakt. Ale tak to je součást hry...

Vojtěch píše:
Odlišnost by se asi projevila spíš díky backgroundům a hlavně focusům, které z nich plynou.


Jj, ale pořád každý mág ma arcane lance a každý rogue backstab.... Ten válečník mi přišel hodně variabilní. Jinak focusy jsou dobrý.

Vojtěch píše:
Co se náhod týče, tak 3k6 mi přišlo o dost lépe předvídatelné, než k20.
Šlo mi spíš o velikost hodů vůči bonusům - nezvykl jsem si úplně na matematiku toho systému.
Podobný problém jsem měl i těch dmg - třeba u kouzel K6+magic(tak 2-3), po úspěchu protivníka jen K6. To je strašně málo ovlivnitelné... Raději bych tam měl 2x magic + K3, po vykrytí jen magic.

To samé to vykrývaní učinků kouzel... protviník musí přehodit 12 na 3k6 + jeho bonus.... stačí mít kladný bonus a je téměř nezasažitelný plný efektem.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.077890157699585 secREMOTE_IP: 3.149.230.44