sirien
2.5.2017 19:18
Gangs of Doskvol - general
Autorská citace #21
16.5.2017 22:35 - captain66
Jmeno gangu me moc nenapada, cast znamych (Henner, Bazso Baz, Nyryx) se dostane do hry, az pujdeme proti Lamparum, Dalmory enemy se dostane do hry, az pujdeme proti Templetonovi (protoze slechta je urcite jedna pakaz), trochu me mrzi, ze se do hry zatim nedostal hospodsky.
Autorská citace #22
16.5.2017 23:16 - Dukolm
captain66: Někde ten alkohol na vypálení skladiště budeme muset sehnat :-)
Autorská citace #23
17.5.2017 01:46 - sirien
Žádné skladiště vypalovat nebudeme. Mám úplně novej plán. Mnohem, mnohem lepší. Je trochu složitější, tak zkuste držet krok:

(základní předpoklad: cílem je zcela tichá akce. Ano, přesně tak. Ne, ne, ne - tichá, opravdu. Pamatujte na to. Tohle není akce s cílem získat Reputaci - resp. získáme jí fakt hodně, když se něco posere, stejně jako Heat jak svině, takže to je win-win, ale je to až cena útěchy, ne primární zájem!)

FÁZE 1:
- Vyhlídneme si pár míst, kde se drožkaření potkává s gondoliéřenim (tj. konkurují si, neb jde využít obou dopravních prostředků - nějaké oblasti s hodně mostama a kanálama a tak)
- Přepadneme pár náhodně vybranejch gondol. Ideálně ne moc rychle za sebou, nějaký menší. Gondoliéry si pořádně podáme (zmlátíme do hranatý kuličky, hodíme do řeky atd. ale nikoho nezabijeme), pár gondol zničíme a pár šlohneme
- důležitý je šlohnout v průběhu akce nějaký menší a pak jednu fakt velkou gondolu a udělat dost škody, aby to přitáhlo seriózní pozornost, ale ne tolik, aby to vyvolalo okamžitou nebo tvrdou reakci
- Pokud něco z toho uděláme modrokabátníkům pod nosem, super, ale úplně nutný to neni
- Počkáme si, až nějakej poslíček ponese nějakej důležitejší balíček, ideálně cenej (žádný dokumenty nebo tak, nějakou hmotnou věc - ale zase ne příliš cennou) a vezme to gondolou. Sejmeme gondoliéra i poslíčka, zmlátíme je do hranatý kuličky a balíček ztopíme. (pokud tohle nevyjde, tak tenhle bod můžeme přesunout do fáze 2)

FÁZE 2:
- Vytipujeme si pár vhodnejch míst odpovídajících definici "ne na Bazsově území ani nikde okolo, ale 'vlastně ne až tak daleko když se nad tím zamyslíš'".
- Zrušíme tam pár drožkařů. V tomhle bodě je cílem být spíš namátkově destruktivní než pečliví - útoky z dálky na movitější klienty poslouží taky dobře (ideálně stále - žádní - mrtví!), ale pár zničenejch drožek a zmlácenejch drožkařů je potřeba. Nějakou tu drožku šlohneme.
- Šlohneme dvě tři další drožky a to za specifických podmínek - šlohneme je někde na nábřeží (nebo tak něco), zmlátíme drožkaře a drožku o kousek dál (tak daleko, aby se zdálo, že nechceme, aby to bylo vidět, ale dost blízko, aby si toho někdo všimnul) jí naložíme na pozoruhodně velkou gondolu (viz Fáze 1)
- Pokud ve Fázi 1 nedošlo na poslíčka, tak tady musí

FÁZE 3:
- Hospoda, kafíčko, oddech. Oddech - ne prázdniny! Ještě zbývá spousta práce, ale v tuhle chvíli musíme dát Drožkařům a Gondoliérům trochu času aby si vjeli do vlasů - tolik, aby se stihli navzájem nasrat, ale ne dost na to, aby si stihli fakt vyjet ve velkym po krku.
- Trochu víc zachlastáme s Poslíčkama. Zmíníme se, že zrovna nemáme moc do čeho kopnout a hledáme nějakej džob a postaráme se, abysme se najisto stihli "dozvědět" o ukradené zásilce
- Vezmeme ukradený balíček a prodáme ho nějakému překupníkovi, ideálně poblíž nějakého Bazsova skladiště u vody Bazsovým jménem (resp. jménem nějakého Bazsva známějšího poskoka).
- Pokud poslíčci sami nezjistěj, že se obsah balíčku dostal na ulici do tržního oběhu, tak jim dáme hint (vlastně - radši jim ho jen nějak přihrajeme).
- Pokud se Gondoliéři (/Drožkaři, radši bych Gondoliéry, proto sem to dal do Fáze 1, ale dá se pracovat s oběma) nedomáknou, že se Poslíčci dozvěděli, kde se objevil balíček ukradený při násilném přepadení gondoly, tak se postaráme, aby dostali hint.
- Počkáme si, až hoši za náma dojdou sami a nabídnou nějaký ty coiny za "nápravu".

FÁZE 4 (tady to začíná být trochu tricky):
- Pošleme Mlžnejm psům Bazsovym ménem nabídku na odkoupení pár drožek a gondol za super cenu (s datem a místem setkání)
- Pošleme Modrokabátníkům (tady poslouží Damořin kamarád) hint o tom, že dojde k bitce gangů v Bazsově skladišti (dost last moment, aby nestíhali moc přemejšlet nebo něco připravovat)
- Pošleme Bazsovi last moment hint o tom, že část jeho lidí dělá business za jeho zádama v jeho skladišti
- Propašujeme gondoly i s drožkama do Bazsova skladiště jeho lidem přímo pod frňákem. Až se tam potká Bazso s Mlžnejma psama, tak to tam trochu zbordelíme - výstřel tady nebo tam nějakym směrem... situace by měla bejt dost napjatá, aby vybuchla sama.
- V momentě, kdy tam vletěj Modrokabátníci, tak situace vyeskaluje totálně a my se zdekujeme na gondolách co jsou příhodně naložené drožkama připravené k odvozu.


VÝSLEDEK:
- Gondoliéři co jsou s Bazsem kamarádi se na něj naserou
- Drožkaři co s Bazsem mají blbé vztahy se naserou ještě víc
- Tyto dvě skupiny ideálně dojdou k závěru, že se Bazso pokusil narafičit jejich konflikt (což dává smysl, protože je s jedněma zadobře a s druhejma ne - tzn. pokusil se vtáhnout své kamarády do války se svými nepřáteli, aby jim mohl následně kamarádsky nabídnout spojenectví. Což dává smysl. Rozhodně víc, než že to někdo narafičil tak, aby to tak jen vypadalo...)
- Poslíčci se naserou na Bazse, že si je dovolil okrást
- Modrokabátníci se naserou na Bazse (ještě víc), protože dělá bordel ve městě a napadá každodenní fungování 2 (3) skupin, které jsou důležité pro chod města
- Mlžní psi se naserou na Bazse, protože je zjevně natáh do léčky
- A Bazso začne bejt paranoidní vůči vlastním lidem v tu nejhorší možnou chvíli

...Bazso ztratí 2 spojence z nichž se stanou nepřátelé a octne se ve válce s 5 skupinama naráz
...my získáme dobrej kredit u 4 skupin naráz (Modrokabátníci nás budou mít za dobré informátory, s Poslíčkama sme zadobře už teď, Gondoliéři a Drožkaři nám poděkujou za prácičku a rozpletení Bazsovy konspirace proti nim oběma)

...a my si konečně dáme pohodový kafíčko a jen budeme z okna sledovat ten ohňostroj totálního shitstormu, co se zřítí Bazsovi na hlavu (kterej, mimochodem, ideálně pořád netuší, že jsme s tím měli cokoliv společného) a budeme případně čekat až nám někdo cálne za to, že ho taky nakopneme.



Tadá!
Takže. Tohle je můj jednoduchej plán na zničení Bazso Baze. Jak se vám líbí?
Autorská citace #24
17.5.2017 11:57 - Pjotr
Ja jdu jen tak nahodou okolo, ale... to nemuze nevyjit, presne takhle to probehne :D
Autorská citace #25
17.5.2017 15:18 - sirien
Ale notak... vy ste všichni tak skeptický. Ten plán je ve skutečnosti doclea jednoduchej:

- ukradneme pár gondol poblíž drožkařů a zmlátíme pár gondoliérů a poslíčka
- ukradneme pár drožek, nějaký pomocí ukradené gondoly, a zmlátíme pár drožkařů
- podstrčíme poslíčkovi ukradenej balíček Bazsovu překupníkovi u jeho skladu
- pozveme pozvánky na mejdan v Bazsově skladu Bazsovi, Mlžnejm psům a hlídce
- podstračíme tam gondoly a drožky než mejdan začne, pak ho spustíme a v nejlepšim zmizíme
- Profit.

...to ostatní sou jen operační technikálie.
Autorská citace #26
17.5.2017 16:05 - Demonica
Mě se to líbí. To sice neznamená, že se to nemůže zvrtnout v jakémkoli momentu pocestě, ale stejně budem všechno řešit až za běhu. A proč to dělat jednoduše... :)
Autorská citace #27
20.5.2017 15:12 - Gurney
Moc jsem v týdnu nestíhal odpovídat...

Sirienův náčrtek vztahů mezi organizacemi je fakt cool věc a určitě se to při hře využije. Ty první dvě hry byly spíš takový tutoriál na osahání systému (i pro mě) a na rozjetí nějaké počáteční situace a přinesení nějakých weird záhad do pozadí a počítám, že co chcete dělat (resp. koho chcete podělat) si budete převážně určovat sami. Tj domluvte se, jestli chcete provést sirienův masterplan :D

Jinak jsem řešil s Captainem a Sirienem, že tu hru hraju pojímám o něco víc filmově než je default (as written hod na rezistenci znamená jen snížení následku nebo zranění o stupeň, na jeho úplné zrušení), ale nějak mi to nevadí * a celkově tu hru holt beru trochu ve stylu RIddicka, kde hlavní hrdinové (a občas i záporáci) dělají husté věci a hláškují u toho, a jejich neúspěchy se projevují spíš tím, že věci nejdou jak by chtěli nebo to odnese někdo jim blízký, než že by to sami fyzicky schytávali **. V praxi to pro vás znamená, že dokud vám zbývá alespoň 6 nevyužitých polí stresu, vyplatí se dělat zoufalé (desperate) akce - je za ně exp a i z poměrně vážných následků či zranění se můžete vyplatit. ***

* ne že bych se následků a zranění který jde pomocí hodů na rezistenci úplně vybýbal, jen si je šetřím pro plošné (výbuchy) nebo obzvlášť drsné (supernaturálové) zdroje zranění

** pro zajímavost, v té hře existují dvě interpretace pravidel na téma smrt postav, tu které se držím (i když mám podezření, že správnější je ta tvrdší varianta, případně že stres má fungovat o chlup jinak než jak v pravidlech napsáno, ale whatever) v podstatě znamená, že smrtícím zraněním (level 4 harm, případně "přetečení" level 3 harmu, který už není kam zapsat) se lze vždy vyhnout (pokud nemáte za to, že tohle je pro vaši postavu epický konec) pomocí hodu na rezistenci; samozřejmě, pokud tím utratíte svůj zbývající stres, vypadáváte z konfliktu a dostáváte Trauma... tj pokud nechcete, nemusíte v zásadě nikdy přistoupit na smrt postavy, ovšem může se stát, že jednoho dne budete muset přistoupit na to, že postava je natolik traumatizovaná (a ovládaná svými neřestmi), že už dále nedokáže žít stávajícím způsobem a stává se z ní NPC

*** mimochodem nezapomeňte že pokud vám zbývá dostatek naložení, můžete překvapit tím, že na sobě máte zbroj, která funguje jakoby jste rezistili fyzické zranění a hodili 6, tj zruší nebo sníží vám ho, aniž by jste museli platit stres

sirien píše:
- Co když si nastavim nějaké Clocks na downtime aktivity aniž by bylo řečené, k čemu jsou vlastně dobré nebo co s nimi sleduju s tím, že si to doladím až v budoucnu? (Např. udělám si clocks "Propašovat cosi na loď plující na Dagger Islands" - není řečeno co, komu a proč, dám tomu 4 dílky. Pak si udělám clocks "Korespondenční politikaření v Imperial city" a dám tomu 8 dílků - opět není řečeno co, jak s kým.) Jak by se tohle případně později zužitkovávalo v nějaké zpětné koláži věcí? (Typu "a tyhle clocks ve skutečnosti dělaly tohle a tyhle zas tohle a tím jsem vytvořil tenhle master-plan)

Může být, ale ta věc kterou pak vymyslíš by měla odpovídat nastaveným hodinám.

sirien píše:
- Když si v downtime dám training, vyexpuju si 1 downtime, dostanu tu akci hned do tohodle downtime nebo až do dalšího?

To je zajímavá otázka, já bych řekl že až od dalšího, ale je to můj odhad.

sirien píše:
Btw. nevim jak vám ale jak hrajeme online tak mi to přijde trochu víc strohý, tak by mi podobný seznamy asi pomohly si líp představit vaše postavy a jak je vidíte.

Taky mi přijde, že online se tolik neřeší vzájemná komunikace mezi postavami (což je asi hlavně tím, že vždycky může mluvit jen neden člověk). Sice pak věci trochu rychlej odsýpaj, ale tolik se člověk neseznámí s postavama spoluhráčů.
Autorská citace #28
22.5.2017 01:56 - sirien
updatenul sem kroniku a přehledovej chart (jeho první list).

Tu kroniku asi zveřejnim v pátek, ať neotravuje v admin panelu :)
Autorská citace #29
22.5.2017 02:16 - captain66
Jen aby to nezapadlo, jelikoz crew dokoncila xp track, tak mame vsichni +1 stash a muzeme si vybrat jednu crew specialku nebo dva upgrady.
Autorská citace #30
22.5.2017 05:21 - sirien
Osobně bych čistě z kontextu hry navrhnul jednu z těhle tří:

Shadows: Synchronized (při teamworku se na crity skládaj 6tky od všech)
Assassins: No traces (tichá operace +1/2 rep namísto 0, 0 heat = +1 rep)
Bravos: War Dogs (sme jak AS Tavaci - mír, válka, neni v tom rozdíl...)

...přičemž lehce nejvíc bych se asi klonil k té Assassinské No Traces (tuhle session bysme s ní získali krásný... asi 3 Rep namísto nuly). (Je to trochu na ostří nože s těma War Dogs - otázka, jak moc si věříme :D )


Ale popravdě - sem docela dost tempted navrhnout že bysme to mohli taky hodit za hlavu, vzít upgrady a boostnout tréninky pro Insight a Resolve (čímž bysme získali kombo všech 4 tréninků a trénink by nám dával 2 expy na cokoliv. Přijde mi to krátkodobě i dlouhodobě lepší než všechny výše uvedené.
Autorská citace #31
22.5.2017 14:34 - captain66
Upgrady treninku maji smysl, zejmena kdyz diky cinematicnosti nemusime travit tolik downtime akci lecenim. Ale v tuhle chvili bych asi preferoval War Dogs, protoze lepsi treninkove akce jsou nam trochu k nicemu, kdyz budeme mit kvuli valce min akci.
Autorská citace #32
22.5.2017 15:58 - sirien
Válce? Jaké válce?
Jo ty myslíš té jejich válce. Té se ale přece vůbec neplánujeme účastnit :)

Srsly, v zásadě jsou dvě možnosti, jak tenhle plán dorazit:

- můžeme to celé vyřešit zcela tiše, tj. rozjet skladištní mejdan tak, abysme tam vůbec nebyli moc vidět. To má dvě nevýhody a jednu výhodu: první nevýhoda je, že z toho nekápne žádná reputace a druhá je, že může být trochu těžké to zároveň provést naprosto v tichosti a ještě z toho vytřískat prachy. Výhoda je, že budeme naprosto z obliga. (Tahle varianta je navíc ve hře, pokud se nám neozvou Gondoliéři s přímou zakázkou o vyřešení věci - museli bysme to udělat na vlastní triko, protože v tom skladišti prostě musí být nalezené ukradené gondoly a drožky. Cash by pak šel nějak sehnat např. tím, že bysme si z toho skladiště odvezeme něco navíc, ideálně Bazsovu osobní sbírku whiskey nebo tak něco)

- nebo klidně můžeme udělat druhou část plánu napůl otevřeně - tj. mejdan uspořádáme potichu (aby nikdo nevěděl, že jsme to tam sezvali my pod falešnejma záminkama), ale zúčastníme se ho nahlas (tj. normálně se tam ukážeme a na zakázku Gondoliérů nebo Drožkařů odtamtud "šlohneme" "zpátky" ukradené gondoly a drožky). Z toho kápne reputace a coiny, nicméně Bazsa tím trochu dopálíme - už teď s ním jsme na -2, takže by to teoreticky mělo zahájit válku - prakticky by se to ale stát nemělo - když věci vyjdou, tak se Bazsovi prudce zhorší vztahy s 5 (!!!) organizacema naráz, z nichž s některými je už teď na ostří nože, takže nejspíš spadne aspoň s pár z nich do války, plus mu podsuneme paranoiu ohledně nejednotnosti jeho vlastního gangu. A když se octneš ve válce se 2-3 tier 2+ organizacema a s dalšíma 2-3 tier 2+ organizacema Ti vztahy klesnou na teplotu ledu a do toho řešíš schizma ve vlastních řadách, tak podle mě fakt nemáš čas do toho ještě řešit nějakou "válku" s nějakou tier 0 bandou niemandů co se mihli okolo, bez ohledu na to jak moc je osobně nemáš rád.


Tj. pokud se něco fakt nesesere a celej ten plán se nám nezřítí na hlavu (což by neměl - první část prošla v naprosté tichosti, takže riziko že by se na nás prozradilo všechno je dost minimální - navíc ten plán je tak šíleně složitej, že bez fakt drsnejch důkazů tomu nikdo neuvěří, zvlášť ne že to zorganizovala tak nevýznamná malá banda jako sme my), tak bysme se ve válce octnout neměli.
Autorská citace #33
17.6.2017 02:31 - sirien
Počítám s nedělí?
Autorská citace #34
17.6.2017 07:08 - Gurney
J, neděle 1800
Autorská citace #35
18.6.2017 23:49 - sirien
Rád bych tady jen tak na okraj zmínil, že sme fakt hrozně hustý :)

Co zbývá k dořešení:

- všichni máme +1 Stash, protože sme minule udělali team advancement

docela by mě zajímalo, jak se změní Baszovi vztahy s:
- Gondoliérama (potom, co jim dáme Gondolu s tím, že sme jí vlastně šlohli na útěku z Bazsova skladu v rámci "nějaké jiné naší operace" a potom, co se jim nejspíš od poslíčků donese, že to byl Bazso kdo šlohnul balíček z jejich gondoly)
- Drožkařema (potom, co se dozvědí od Modrokabátníků i od nás, že Bazso měl ve skladu jejich drožku)
- Mlžnejma psama (potom, co se ukázalo, že obchod v Bazsově skladu byl past, při které jim vyletěla do povětří loď i s lidma - přičemž ale okolo nebyl nikdo kromě mich, Lampařů a Modrokabátníků)
- Modrokabátníkama (potom, co zjistěj, že u sebe měli kradené drožky a nejspíš tak stojí za vším tím bordelem mezi drožkařema a gondoliérama. Plus potom co v jejich skladu někdo vyhodil do povětří loď s lidma)
- Poslíčkama (potom, co se poslíčci domáknou o balíčku co jim byl ukraden a co šel na černej trh Bazsovim ménem)

...docela by mě zajímalo, jak se změní naše vztahy s:
- Gondoliérama (vrátíme jim gondolu a dodáme jim info o tom, co sme "našli" v Bazsově skladu, čímž ukončíme jejich zjevně nesmyslný spor s drožkaři)
- Drožkařema (...protože jim dodáme info které jim ukončí nesmyslný spor s gondoliéry)
- Lordem Templetonem
(nikoho dalšího sme myslim nijak moc neřešili, ne? Možná Modrokabátníky že sme je tipnuli, ale to je otázka jak to Dalmora provedla)

- se Strangerem sme dokončili hodiny na získání loajálního překupníka (Bazsova Brookera) - to nám dává +2 coiny za každou dokončenou misi co obsahuje nějakou krádež. Plus sem ho Swaynul jak sviň na ten balíček co se šlohnul poslíčkům. Q: znamená to, že už je "náš"?

- Nakradené houbičky sou za 3-4 coiny (tzn. s Brookerem za 5-6 coinů), pokud je prodáme (což můžeme a nemusíme, pokud Crow vymyslí něco lepšího co s nima)
- Gondolu vrátíme gondoliérům v rámci dobrých vztahů - kápne z nich nějaká ta coina z vděčnosti za vynaloženou námahu? (mohla by... už takhle sme s nima zadobře) (Drožku sme tam museli nechat, takže nic, no :/ )


Btw. naše group expy jsou na hodnotě že zbejvaj už jen 2 do dalšího advancementu, tak je možná dobré zamyslet se, co dalšího si chceme přibrat. Koukal sem na zlepšováky a nic dalšího už moc nepotřebujeme - coinů sme jako skupina (tým + jednotlivci) schopný držet až 20, takže "vault" neni moc potřeba. Možná bych šel do nějaké té special power...

...Assassiní No Traces by se nám hodily, mimochodem. Na téhle akci sme přišli minimálně o 5 reputací jen za organizace okolo a o další 2 za 2x0 Heat. Mít a nemít 7 reputací... to je 14 reputací. Popř. Shadows schopnost Synchronized (při teamworku se nám skládaj šestky na krity). Nebo ty Bravosí War Dogs - ale teď pro ně popravdě nemáme moc využití a klidně můžou počkat.

...koupili sme si už všechny zlepšováky na expení, takže 1 downtime akce teď hodí 2 expy na cokoliv chcete.


_______________

Moje desperate akce spolu s trochou dotování z personal expů přinesly své ovoce a přihodil sem si +1 do všech atributů... 2 downtime akce sem spálil na to abych se zbavil toho šílenýho stresu co mi Templeton věnoval za to, jak sme ho vyfuckovali, takže mi 1 zbejvá - momentálně nemám moc co s ní dělat - můžu jí narvat do expení, ale klidně jí někomu věnuju jestli máte něco užitečnějšího (můj playbook level je ještě daleko, takže nespěchám...).

Dukolm dokončil playbook a vybírá si playbook schopnost.

(Dalmoru a Strangera teď z hlavy nevim)
Autorská citace #36
20.6.2017 02:28 - captain66
Je abych dal info, internet zacal fungovat az dneska nekdy okolo poledne. Downtime poresim nekdy ve stredu.
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.13592004776001 secREMOTE_IP: 54.224.77.47