Nachtrose
30.8.2011 08:59
D20 sraz podzim 2011 ( Dálava )
Jak to tak vypada, tak se ohledne Dalavy (info o Dálavě)precijen neco delo, i kdyz potichu a ve skrytu a mame ji tedy zarezervovanou na 27.9.-2.10.. Anketa s terminy proto ponekud ztraci smysl. Kdo teda prijedete piste to do diskuze, at se nam plni seznam hostu a pripadne se muze zacit domlouvat doprava.

Zustava v platnosti, ze bych rad pro sebe chatku na spani, at se taky vyspi i vsichni ostatni ( vetsinou snad nebude problem vydrzet vzhuru, nez se pripadne dohraje ).

Potvrzená účast:

1. Almi
2. Kýblohlav školní
3. Nachtrose
4. Arya
5. Gurney
6. Sathel
7. Nerhinn
7,5. Žížala
8. Ebon Hand
9. Beltar
10. Demonica
11. Quasit
12. Pjotr
13. Jerson
14. Hugo
15. Kin
16. Sirien

Účast zatím nejistá:

Shako
Noir
Fishbone

A ve finale nám, byť někteří jen na malou chvilku, dorazili:

Almi
Beltar
Kuba
Hans
Ilča ( mám to správně? )
Matouš
Sathel
Michal
Hugo
Jerson
Samra
Deathman
Nachtrose
wlkeR kýblohlav
Sirien
Arya
Shako
Ebon Hand
Kin
Gurney
Demonica
Nerhinn

Všem děkuju za účast!

Chtěl/a bych přijet:

Jedné otázce můžete přidělit max. 1 bodů.
Celkem můžete přidělit max. 1 bodů.
Už v úterý 27.kladné body2
Ve středu 28. nebo ještě pozdějikladné body8
v pátek nebo až o víkendukladné body2

Pro podzimní sraz preferujete termín:

Jedné otázce můžete přidělit max. 1 bodů.
Celkem můžete přidělit max. 1 bodů.
od úterý 27.9. do neděle 2.10. (středa je státní svátek)kladné body14
Víkend poté 7.-9.10.kladné body0
Autorská citace #1
30.8.2011 09:04 - noir
Nachtrose balí Nerhinn?
Autorská citace #2
30.8.2011 09:15 - Almi
noir: Nerhinn je ideální spolunocležník..nasadí si sluchátka..a neslyší ani moje chrápání :-)

Nachtrose: Po naprostém chaosu léta věřím, že budu schopen se účastnit a to rád.
Autorská citace #3
30.8.2011 09:16 - noir
No jo, ale zase ty její žížaly :(
Autorská citace #4
30.8.2011 09:20 - wlkeR
Letos bych mohl mít příliš mnoho volného času, prakticky bez školy a práce. A Dálava za vylezení z antisociální bubliny prostě stojí.
Autorská citace #5
30.8.2011 09:34 - Nachtrose
Almi: stastny to clovek. Moje slysela zrejme i skrze sluchatka.
Autorská citace #6
30.8.2011 13:45 - Nachtrose
Kdo uz vite, ze prijedete, at bude termin jakykoli, klidne napiste do diskuze, at se zacne rysovat i nejaky ten seznam hostu.
Autorská citace #7
30.8.2011 15:29 - sirien
Hej, obávám se že v tomhle případě se rychleji jednalo než mluvilo.

Dálava je pro nás zarezervovaná v termínu 30.09. - 02.10.

Což znamená, že se to o týden posunulo, protože to mělo být 23.-25.09. :( V tomhle novym termínu na 90% nemůžu :(
Autorská citace #8
30.8.2011 15:43 - Nachtrose
Sirien: pocita se ten patek jako cely den, tj. da se prijet uz ve ctvrtek, nebo se to pocita na prijezd v patek? Kazdopadne 10% je stale dost dobra sance a fakt bych si rad s tebou zase zahral WoD. Bud tentokrate magy, nebo klidne zase huntery, co treba to prekvapeni, ktere jsi mi vlastne temer cele vymyslel ty v hunterske diskuzi? ( jeste jsem ho nehral ).
Autorská citace #9
30.8.2011 15:59 - sirien
Zabranej je jenom pátek, nicméně středa i čtvrtek sou volný, takže se asi stačí ozvat Sathel aby to o den protáhla. Což nejspíš nespěchá, pochybuju že by najednou někdo přiletěl, že si touží zabrat Dálavu od úterý do čtvrtka, takže...
Autorská citace #10
30.8.2011 16:18 - Ebon Hand
Teď jsem mluvil se Sathel a prý tento termín ještě není jistý, protože bychom tam nebyli sami a ještě se jedná o víkendu potom.
Sathel to ještě upřesní.
Autorská citace #11
30.8.2011 16:24 - sirien
dobře, víkend po tom mám 99% že tam nebudu :( chjo.
Autorská citace #12
30.8.2011 17:13 - wlkeR
Wow, termín takhle z rukávu? Bezva, a to jsem se bál, že to takhle narychlo neprojde.))

Jináč jsem přemýšlel o dopravním stylu vlak + kolo (což mě, až si lépe vybavím ty kopce, přejde; o počasí nemluvě). Moh by sem někdo hodit GPS souřadnice, jen ať můžu začít zvažovat, kolik kilometrů krpálů by bylo z nejbližší zastávky potřeba zdolat...?
Autorská citace #13
30.8.2011 17:31 - A15
Z Kaplice nádraží, případně Omlenic(e) je to 15-18 km. A kopec je tam jen jeden - z Kaplice do Ličova. (Správně se to píše Lichov, ale nebudeme nikoho předem děsit s nemrtvými, že)
Autorská citace #14
30.8.2011 18:04 - wlkeR
Tak to by za solidního počasí šlo.
//Ale souřadnice by stejně byly fajn, já potřebuju mapu jak se tam dostat (protože tvor co se ztratí na budějckém náměstí.)

Na každej pád je to zatím taková naivní představa. Ještě počkám, jestli někdo nepojede přes Plzeň - Budějce, nebo třeba autobusem a tak.
Autorská citace #15
30.8.2011 18:26 - Nachtrose
Kyblohlav skolni: tyhle jsou hodne presne: 48°43'25.771"N, 14°35'33.905"E

Nenech se zmast tim cervenym "A" a hledej zelenou sipku trochu niz.
Autorská citace #16
30.8.2011 19:06 - Sathel
Tak aby bylo jasno.

Jsou dvě varianty.

Varianta A
Termín od úterý 27.9. do neděle 2.10. Středa je státní svátek. Nicméně tam nebudeme sami. V pátek přijedou členové Kruhu přátel Dálavy na víkendovou brigádu. Té se ovšem nemusíme zúčastnit. Kdo bude chtít, může si nocleh odpracovat, jinak je cena 90,-Kč noc (70,-Kč pro účastníky letní brigády). Obývali bychom Letní klubovnu, která je novější a stejně velká jako původní srub, teče tam teplá voda a je to blíž záchodkům. Sruby pro chrápající je možno rezervovat.

Varianta B
Víkend poté 7.-9.10. bychom tam byli sami, ale je dost dobře možný, že se k nám stejně někdo nacpe.

Nachtrose prosím udělej hlasování.
Autorská citace #17
30.8.2011 19:08 - sirien
informace o Dálavě (dal jsem je i do záhlaví)

Při variantě A bych se i moh ukázat :)
Autorská citace #18
30.8.2011 20:11 - Almi
Já se budu rád účastnit jakéhokoli termínu. Přiznám se, že mi už tento typ socializace chybí..včetně některých lidí :-)
Autorská citace #19
30.8.2011 21:04 - wlkeR
Díkes; ten odkaz také dost říká, takže možná trefim. Yay.

Almi píše:
Přiznám se, že mi už tento typ socializace chybí..včetně některých lidí :-)


Plný souhlas. Tak zajímavá společnost se jen tak někde nesejde.
Autorská citace #20
30.8.2011 21:18 - sirien
hm, a jak to tak vypadá tak s trochou štěstí by se mohla sejít i se mnou :)
Autorská citace #21
30.8.2011 21:39 - Gurney
Rozhodně dojedu, termínu se přizpůsobím.
Autorská citace #22
30.8.2011 22:44 - Nachtrose
Jen takova mala technicka jeste. Alnagu, mohl bys odkaz na tuhle diskuzi dat na predni stranku, treba misto Gameconu, jenz uz je ponekud neaktualni?
Autorská citace #23
31.8.2011 07:38 - noir
Jel bych rád, ale zatím vůbec nevím. Nová práce bude asi na začátek trochu frmol, tak uvidíme...
Autorská citace #24
31.8.2011 13:23 - Arya
zvládnu oba termíny, ale víc bz mi vyhovoval ten první...

EDIT: Ale budu se účastnit tak jako tak :)
Autorská citace #25
31.8.2011 14:22 - Ebon Hand
Mě to je celkem jedno, ale anketa vypadá dost jednoznačně. :-)
Autorská citace #26
31.8.2011 14:34 - Nerhinn
Myslím, že s Žížalou dorazíme.
Autorská citace #27
31.8.2011 14:36 - daphnee
rijnovy bych zvladla,v zari jsem na dovolene v teple
Autorská citace #28
31.8.2011 14:41 - Shako
Zatim 50% Shako
Autorská citace #29
31.8.2011 15:58 - Fishbone
prijedu dle moznosti ale sem pro prvni termin abych si moh maknout LOL vic piva a poezie
Autorská citace #30
1.9.2011 00:05 - A15
Kdepak piva. Myslím, že je třeba se podívat, zač je toho Rulandy loket. A tentokráte nepodcenit přípravu a chovance.
Autorská citace #31
1.9.2011 12:29 - Sparkle
Jela bych moc ráda, ale s tříměsíčním miminem bez auta by to asi bylo příliš hárdkór :(
Autorská citace #32
1.9.2011 12:32 - Merlin
Tak uvidíme, jestli uvidíme
Autorská citace #33
1.9.2011 12:35 - noir
Sparkle: Ale zase bys byla klatě originální!
Autorská citace #34
1.9.2011 12:45 - Ebon Hand
Merline, ne že zase nepojedeš jen kvůli tomu, že nemáš ty kresby.. :-)
Autorská citace #35
1.9.2011 12:49 - Merlin
:)
Autorská citace #36
1.9.2011 12:59 - Žížala
Váš seznam ůčastníků není kompletní.
Autorská citace #37
1.9.2011 13:02 - Lokken
Pokud vše vyjde, tak se snad taky zúčastním...
Autorská citace #38
1.9.2011 13:17 - Sethi
Žížala píše:
Váš seznam ůčastníků není kompletní.

Zcela očividně je to autentický Žížalí post. Nerhinn by radši zemřela, než by se nechala přistihnout s kroužkovaným ů na začátku slova =)
Autorská citace #39
1.9.2011 13:21 - Nerhinn
Sethi: To je tak, když má někdo doma puberťáka. Než aby se zeptala mámy, radši to obšlehne z vývěsky. Tyhle internety...
Autorská citace #40
1.9.2011 13:50 - Alnag
Žížala: Pěkná fotka, sekne ti to! :)
Autorská citace #41
1.9.2011 14:26 - Nachtrose
Zizala: opraveno ;-)

Sethi, Alnag: tak nejak s vama pocitam, ale presto jsem tu nikde nezahlid potvrzeni, ze skutecne pojedete ( ani ze ne ), muzu vas pripsat?

Merlin: stale mame nedoresene nejake tequilove resty z moji prvni dalavy ;-)

All: ja to vypada s hranim? co, kdo, jak? A kdo jake hry pripadne vezme? Ja mam akorat tak BANG! s nejnovejsim rozsirenim. Bude i nejake organizovane 4e? ( Almi+neverwinter? ). Bych mohl treba popredu natisknout nejake deniky, bud ciste, nobo uz hotove postavy z offline i online builderu a stejne tak i deniky pro WoD, kdyby byl zajem.
Autorská citace #42
1.9.2011 14:39 - Sethi
Se mnou nepočítat. Mám teď divočinu, nevím, co bude za měsíc. Pokud pojedu, bude se to rozhodovat jindy.
Autorská citace #43
1.9.2011 15:16 - Alnag
U mne je dost turbulentní situace, na 90% nepojedu.
Autorská citace #44
1.9.2011 19:49 - Nachtrose
Teda ta predstava, ze dalava bude bez Alnaga a Sethi mi prijde takova prazvlastni. Pevne doufam, ze se vam to podari vhodne osefovat a dorazit, byt jen na cast doby.
Autorská citace #45
1.9.2011 20:24 - Beltar
Tak si mě taky přihoďte mezi účastníky :-)
Autorská citace #46
2.9.2011 13:48 - Sosáček
Dalava rikate, jo. To zni zajimave.
Autorská citace #47
3.9.2011 08:38 - wlkeR
Hry říkáte? Mimo nějakého D&D 4E minima (který sebou ale stejně přes půl republiky nepotáhnu) mám tuny Magiců, čistě teoreticky bych mohl nafasovat nějaký promo balíčky, ale jisté to zdaleka není.

Taky zvažuju sehnat Gamma World, ale nevím, esi to do Dálavy stihnu, dodavatel nějako laguje.
Autorská citace #48
3.9.2011 17:51 - Jerson
Pokud pojedu, tak můžu přivéz Omegu, Space Alert, Letadýlka a Zradu v Domě na kopci (kterou jsem trochu předělal do RPG a rád bych to vyzkoušel.) A samozřejmě věci na airsoft. Nicméně ani s autem se mi nechce táhnout všechno zbytečně.
Jinak má účast je na 75%.
Autorská citace #49
3.9.2011 18:51 - sirien
Pokud by se mi podařilo přijet, můžu vzít Munchkina, ale mám jen základní versi.
Kdyby měl někdo tu WoD versi munchkina, tak kdybych jel tak jí vemte, chtěl sem si to zahrát :)
Autorská citace #50
3.9.2011 18:58 - Nachtrose
Ze bych si asi na ctvrty pokus konecne zkusil Space Alert :-D Jinak pokud pojede jeste Smrtak a naky kamosi, tak mozna privleckou vlastni airsoftovky. Mozna. A karetniho Space Hulka ( i kdyz toho asi zkusim pujcit, i pokud nepojedou )
Autorská citace #51
4.9.2011 21:09 - Sathel
Vypadá to jednoznačně.
Termín rezervován.

Kdo by chtěl přijet dřív než ve středu, ozvěte se předem, jinak riskujete spaní pod širákem.
Autorská citace #52
4.9.2011 22:47 - sirien
Hm. Středa je volno, ne? by se dalo přijet v úterý...

...každopádně se mnou to vypadá tak že pokud budu moct, tak do soboty, takže bych asi přijel jen pokud by se sešlo dost lidí už přes tejden
Autorská citace #53
5.9.2011 05:27 - Nachtrose
Osobne jsem mel taky v planu prijet uz v utery, ale pod sirakem se mi moc spat nechce ;-)
Autorská citace #54
5.9.2011 08:43 - Merlin
vy nepracujete? :)
Autorská citace #55
5.9.2011 09:30 - Ebon Hand
taky mě ta otázka napadla.. :-)
U Siriena jsem si odpovědí jistý..
Autorská citace #56
5.9.2011 10:00 - Nachtrose
Vy nemate dovolenou? :-P
Autorská citace #57
5.9.2011 10:53 - Ebon Hand
Letošní už skoro ne, dovolené mám celoroční nedostatek, potřeboval bych jí tak dvojnásobek..
Autorská citace #58
5.9.2011 11:11 - Nachtrose
To ja mam vzdy par dni na dalavu odlozeno stranou. Btw. Ebone, jak planujes prijet ty? At vim, kolik EDDM si zabalit.
Autorská citace #59
5.9.2011 11:18 - Nachtrose
Na dotaz Sathel pridana nova anketa.
Autorská citace #60
5.9.2011 12:58 - sirien
tak co se mě týče tak mi ani nevadí že by se přijelo ve středu, spíš mi jde o to že kdyby se měla Dálava odehrávat primárně pátek-neděle, tak to je pro mě krajně neefektivní :(
Autorská citace #61
5.9.2011 16:40 - Demonica
Tak se hlásím jako další účastník. Jestli budu moct dojet v úterý není ještě jistý, ale ve středu určitě.
Autorská citace #62
5.9.2011 16:58 - sirien
rozšířil jsem příjezdovou anketu
Autorská citace #63
5.9.2011 16:58 - Sathel
Tak já tedy přijedu taky už v úterý...
...já bych tam jen nerada byla v noci sama. Ty lesy jsou temnější, než se zdají.
Autorská citace #64
5.9.2011 17:42 - sirien
Nebo, on Tě někdo určitě rád pro zimu zahřeje a obejme Tě aby ses v noci v té tmě nebála... ;)
Autorská citace #65
5.9.2011 18:22 - Nachtrose
Sathel: neboj, my te ohlidame!
Autorská citace #66
5.9.2011 19:27 - Ebon Hand
My ilithidi tě rádi obejmeme.
Já řeším, jak rozprostřít svůj nebohý zbytek dovolené. Při nejhorším scénáři přijedu v pátek ráno půjčeným autem. Ale doufám, že to nacastuji lépe...summon holiday.. :-)
Autorská citace #67
5.9.2011 19:41 - wlkeR
Co se mně týče, přijel bych už v úterý, ale odjíždět budu možná dřív (v sobotu ráno) kvůli Magicu...
Autorská citace #68
5.9.2011 19:45 - wlkeR
Ebon: použij metavacation featy. Maximized Vacation, Extended Vacation...

(Klid, on mě ten humor snad přejde.)
Autorská citace #69
5.9.2011 19:49 - noir
Tak já to ruším, většinu týdne budu sjíždět řeky ve Švýcarsku-asi bych byl KO a zase někomu usnul u hry, což pokládám za unfair :)
Autorská citace #70
6.9.2011 07:41 - Almi
noir: Náhodou, dáš si sklenku něčeho dobrého a nebude s tebou k vydržení :-)
Autorská citace #71
6.9.2011 10:50 - Almi
Co se her týče, můžu vzít v případě zájmu sebou DnD - Lair Assaut. Je to hack and slash záležitost, něco mezi deskovkou a hrou pro postavy na 5. levelu. Ideální se skleničkou pití a testování šíleností :-)

Pořád si ještě pohrávám s možností nějaké DnD hry, asi v prostředí Neverwinter CS a pro ulehčení asi vyjdu z Encounters..uvidím.
Autorská citace #72
6.9.2011 10:53 - Beltar
Almi: Nechceš udělat nějakou šílenou hru, kde ti budu coodmovat? Jako za starých časů?
Autorská citace #73
6.9.2011 12:23 - Nachtrose
Almi: klidne vem a jsem i za "normalni" 4e pod tvym vedenim, at vidim mistra v akci ;-)
Autorská citace #74
6.9.2011 13:07 - Almi
Beltar píše:
Nechceš udělat nějakou šílenou hru, kde ti budu coodmovat? Jako za starých časů?


starý časů = jako na letošním Gameconu? :-)

..a neříkej, že vážně uvažuješ o tom, že bys nakonec přece jen na Dálavu jel...to by mi udělalo radost! :-)

..ale nápad je to zajímavý..pouvažuju..

Nachtrose: Já se hrozně nerad k něčemu takovýmu zavazuju, ale neznamená to, že o tom neuvažuji. jen jsem zatím nenarazil na zajímavé téma ke hře či zápletku, kterou bych chtěl zprostředkovat. I když Neverwinter je nosný sám o sobě. Leč one-shot je docela náročný na přípravu, aby to mělo i jasně daný a uzavřený konec..na druhou stranu bych mohl použít nějaký z nedávno odehraných..a zapojit Beltara, co je pode mnou hrál...hmmm..hmmm! :-)
Autorská citace #75
6.9.2011 13:15 - Nachtrose
Almi: ja se hlasim at uz povedes cokoli. A mimochodem, Beltar uz je nahlasenej, ze prijede.
Autorská citace #76
6.9.2011 13:52 - Ebon Hand
Mimochedem Nachte, co znamená EDDM?
Předběžně to vypadá, podle ideálního scénáře, že přijedu ve středu, možná už v úterý.
Autorská citace #77
6.9.2011 15:01 - wlkeR
Lair Assault! Sice už jsem četl předběžnou recenzi, ale Almi bere určitě Nightmare Mode jako standard, takže na tom že čék něco málo ví nakonec nesejde :)

Ale vypadá to, že by s sebou měl vzít ještě pár svých klonů, nebo se o něj zájemci o hru poperou. Aj já bych si zahrál rád, ale tak můj hlavní účel je obšlehnout nějaké zajímací DM postupy (mluvě o čemž, na co-op DMení bych se podíval velmi, VELMI rád!)

A teď z jiného soudku: pojede někdo vlakem/busem z Budějc v úterý odpoledne?
Autorská citace #78
6.9.2011 15:14 - Nachtrose
Ebon: zavedl to snad Sirien nebo Jerson a znamena to Ebonem Dopotucena Davka Masa (na osobu a jidlo ) a rovna se 200g tusim.

Kyblohlav: je mozne ze ja, ale zatim ani z daleka jiste. Hlavne by to chtelo vedet, kdy dorazi ( zrejme Sathel ) s klicky, at zbytecne dlouho nesedime na zaprazi.
Autorská citace #79
6.9.2011 17:58 - wlkeR
Nó, ono moje odpoledne jsou tak 4 hodiny, protože ještě musím lítat po univerzitě a shánět ISICy a kdesi cosi.( Takže myslim, že esi někdo pojede se mnou, příliš brzy tam určitě nebude ^^;

(Nemluvě o tom, kdyby se náhodou někomu chtělo jet na Dálavu z Kaplice na kolech. A spoléhat se při tom na můj orientační smysl.)
Autorská citace #80
6.9.2011 18:08 - Nachtrose
No minimalne me kolo nehrozi, ponevadz zadne nemam ;-)
Autorská citace #81
7.9.2011 07:09 - Nachtrose
Vlak z budejic, ktery prichazi pro mne v uvahu je 16:02. Nebo pak pozdejsi autobusy, hlavne pokud bych si v budkach chtel koupit maso na gril. Precejenon 9+hodin na ceste bez lednice by mu asi neprospelo. Je tam pobliz nadrazi nejaky solidni kramek?
Autorská citace #82
7.9.2011 08:55 - wlkeR
Nachtrose píše:
Je tam pobliz nadrazi nejaky solidni kramek?

Yep. Vylezeš z nádraží a půjdeš doprava, přes přechod, a skoro hned po pravej straně Lannovy ulice je masna (Dědouch, tuším). A když pudeš od nádraží doleva, tak přes ulici je pod autobusovym nádraží Albert.
Autorská citace #83
7.9.2011 12:37 - Hugo
Snad dorazim, dovolena jeste nejaka zbyva tak na ctvrtek a patek by padnout mohla
Autorská citace #84
7.9.2011 15:02 - Quasit
Přijedu taky, napište mě prosím na seznam
Autorská citace #85
7.9.2011 15:22 - sirien
A kdy dorazíš?
Autorská citace #86
7.9.2011 15:38 - Hrngz
Pokud bude pocasi abych dorazil na motorce tak dorazim, pokud ne tak asi ne. Jsem linej jezdit autem nebo se domlouvat na jinej odvoz.
Autorská citace #87
7.9.2011 20:16 - Merlin
ale ale...kvašák se ozval? to by mohlo zvýšit mé šance na příjezd..starýho pardála bych moooc rád viděl
Autorská citace #88
7.9.2011 22:39 - Jerson
Zřejmě přijedeme až v pátek - nemám už dost dovolené a Samra ještě méně.
Autorská citace #89
8.9.2011 08:43 - Almi
Merlin: A to jako kvůli mně nepřijedeš?? :-)
Autorská citace #90
8.9.2011 10:27 - Merlin
Ale samozřejmě...ty jsi ta další podstatná část :)mého rozhodování. Si vás přidávám po částech...:)
Uvidíme. Babaj je kapku nemocnej, tož váháme co a jak
Pokud se týká her, mám docela dost nových deskovek - Smallworld + rozšíření, Smallworld underground, Runewars, battlelore, Roborally, Dominion, Arcania, Dorn....
Určitě bych se nebránil nějaké RPG hře ( ale jako hráč, nedýemuju). Mám herní odstávku
Autorská citace #91
8.9.2011 10:39 - Colombo
Jede někdo autem z Brna?
Autorská citace #92
8.9.2011 16:16 - Quasit
sirien píše:
A kdy dorazíš?

Rád bych se nacpal k Ebonovi do auta, takže podle něj. Což bude hádám čt, dle tradice.
Merlin píše:
ale ale...kvašák se ozval? to by mohlo zvýšit mé šance na příjezd..starýho pardála bych moooc rád viděl

přijeď, zavzpomínáme na mládí :)
Autorská citace #93
9.9.2011 09:54 - Ebon Hand
No pardále, možná budeš překvapen, ale letos plánuji vyrazit dřív. Dokonce to odvážně směřuji na středu dopoledne, či úterý večer. :-)
Autorská citace #94
13.9.2011 10:54 - Almi
Tak, na naléhání si asi připravím malé DnD dobrodružství. Pomáhat s DMováním mi bude Beltar a za oboustranné shody jsme se rozhodli vybrat jednu vypečenou záležitost z poslední doby.

Zatím jen prozradím - bude to hra pro postavy na 5. úrovni. Odehrávat se bude převážně v bažinách...encountery budou vypečené, zákeřné, ale snad i zajímavé a zábavné. Předpokládám družinovou hru, tj. vzájemnou spolupráci, ale dovedu si představit i hru na vlastní minor questy. Povolené je cokoli, co snese Character Builder, ale ve vlastním zájmu se vyhněte essentials postavám, jsou až na výjimky nudné.
Jinak se nemusíte bát postavit si jakoukoli šílenost, věřte, že dokážu kontrovat :-)
Autorská citace #95
13.9.2011 11:47 - Nachtrose
Almi: budes chtit poslat tu postavu pak ke schvaleni?
Autorská citace #96
13.9.2011 12:10 - Beltar
Nachtrose: Myslím, že nebude třeba, my sami jsme kombeři, takže ta hra snese skoro cokoliv :D.
Autorská citace #97
13.9.2011 13:00 - Nachtrose
Fajn :-) tak jeste poprosim pocet a lvl magickych veci. Nebo jako defaultne: lvl n+1, n a n-1?
Autorská citace #98
13.9.2011 17:40 - wlkeR
Essentials že jsou nudné? No dobře, no. Jestli by se v bandě našlo nějaké okénko, zkusil bych do něj navrhnout nějakou vkusnou výplň. Co umí healovat, jak tak posloucham DM duo...
Autorská citace #99
13.9.2011 17:47 - Sethi
(Odstraňování kondic.)
13.9.2011 21:25 - Almi
Protože si někdo bude tvořit i postavu pro Lair Assault, tak to udělám stejné:

3 magické předměty, level 4, 5 a 6. Libovolného stupně vzácnosti. Dále můžete utratit 840 gp na libovolné vybavení a předměty, ale jen 2 z nich mohou být consumable. A consumable předmět musí být max. level 5 včetně.

Pokud by někdo toužil po něčem speciálním, lze se domluvit, jsem přístupný lecčemu.
13.9.2011 22:22 - Nachtrose
Chapu to dobre, ze hra s Beltarem je "normalni" 4e a Lair Assault je neco jako last man standing dungeon delve/crawl? Delaji se postavy podle stejnych pravidel? Asi si udelam postavu pro oboji ( nebo pouziju na oboji tu samou ). Pokud by byl ale pretlak zaujemcu a ja si mel vybrat, tak bych si radsi zahral tu "normalni" hru a na LA uvolnil misto nekomu jinemu.
14.9.2011 08:00 - Almi
Nachtrose: Ano, chápeš to správně. lair Assaut beru sebou čistě pro zábavu, nezabírá žádné místo. A shodou okolností je mnou a Beltarem vybraná hra určená také pro level 5 postavy, takže se vhodně nabízí nelámat to přes kolenou a dát stejné podmínky i pro "normální" 4e hru s tím, že se nebráním úpravám.
14.9.2011 10:24 - Arya
bohužel, škola volá... ve čtvrtek a pátek musim být ve škole...
14.9.2011 10:38 - Ebon Hand
Škoda, takže tahle Dálava bez sanitky?
Dělám si srandu. :-)
14.9.2011 11:38 - Almi
Arya: To ne!! Okamžitě si zacpi uši! Vem si ze mně příklad, taky do žádné školy nejdu! A navíc - těšil jsem se! :-)
14.9.2011 14:28 - sirien
Arya: uvidim, jak to dopadne... Problém zpočívá v tom, že ve čtvrtek mam cvika z analýzy a můžu mít za semestr jenom tři bsence... naštěstí bude lichej tejden, takže nemam v pátek cvika, ale přednášku. Docela by mě zajímala. Jmenuje se to Právo a informatika a mě by zajímalo, co to bude za nesmysl...
14.9.2011 14:39 - Nachtrose
Arya: a prijedes aspon na vikend? taky jsem se celkem tesil.
14.9.2011 14:46 - Gurney
Zatím nevím, jak na tom budu, uvidím jestli dojedu už někdy v týdnu nebo až na víkend.
19.9.2011 10:20 - daphnee
ja jsem jet chtela, ale v patek se vracim z tunisu (kde bude 30 ve stinu), takze si radeji vezmu sichtu v praci a budu se aklimatizovat... hezky si to uzijte, a at vam vyjde pocasi...
doufam ze na pristi sraz uz budu mit volno od povinnosti...
dalave zdar
19.9.2011 14:31 - Pjotr
Ja mam v planu dorazit, pravdepodobne v patek. Dovoleny je pomalu... Kdo by chtel odvoz, budu mit volny auto (z Prahy).
A rad bych si konecne zahral Omegu, Jersi pojed :-)
19.9.2011 18:09 - Sathel
Ebon Hand píše:
No pardále, možná budeš překvapen, ale letos plánuji vyrazit dřív. Dokonce to odvážně směřuji na středu dopoledne, či úterý večer. :-)


Vezměš mě do auta?
19.9.2011 18:17 - Sosáček
Ja te muzu vzit. Pokud si sezenes helmu.

A nevadi ti, ze umrznes.

A umres.
19.9.2011 19:48 - Jerson
Pjotře, pojedu, to rozhodně ano :-)
19.9.2011 22:14 - Ebon Hand
Sathel jasný, z Prahy, nebo z Budějek? Teda pokud si koupím pěti místný auto a ne čtyřmístný. :-)
21.9.2011 07:48 - Sathel
Oranžový Traktor píše:
Ja te muzu vzit. Pokud si sezenes helmu.

A nevadi ti, ze umrznes.

A umres.


Umrit by mi asi nevadilo, trvala invalidita me strasi vic.

Ebon Hand píše:
Sathel jasný, z Prahy, nebo z Budějek? Teda pokud si koupím pěti místný auto a ne čtyřmístný. :-)


Z Prahy. Ale jestli by nás mělo být v autě pět, tak to já se klidně dopravím jinak. Koho ještě bereš?
21.9.2011 12:26 - Ebon Hand
Zatím předběžně Quasit, Hugo, Nina. Nikdo z nich není jistý. Ono vlastně ani to nový (jetý) auto není jistý. :-)
21.9.2011 13:01 - Jerson
orientačně se zeptám,co mám přivézt:
Omega
airsoft - elektriky
airsoft - manuály
Space Alert s Rpg rozšířením
Wins of war
zrada v domě na kopci - deskovka,kterou chci hrát jako rpg

Prosím napište mi,co si kdo chcete určitě zahrát (a berte v úvahu,že na srazu bude i mnoho jiné zábavy :-)
Případně jak to vidíte s nějakým natáčením nebo larpem ve stylu Omegy či jiném?
21.9.2011 13:45 - Sathel
Já bych si LARP zahrála moc ráda. Jsem ochotná se podílet i na přípravě.
21.9.2011 15:39 - Arya
hmmm tak to vypadá že nejedu... :(
21.9.2011 15:50 - Almi
Arya: Jak to? Nestraš... :(

ALL: Máte někdo v autě 2 místa (pro mne a Beltara) na úterý z Prahy? Mám sice v zásobě jednu nouzovku, ale je poněkud komplikovaná..přiznávám, že jet s někým je prostě pohodlnější :-)
21.9.2011 16:00 - sirien
teoreticky já, za předpokladu že si uspořím čas při práci na bakapráci, což ale budu vědět tak v neděli.
Pokud bych jel, tak ale až v úterý večer (myšleno třeba půl desátá, desátá), což by ale zrovna vám dvěma nemuselo vadit, neb to co mě zdrží bude Gamecon org sraz, kam se určitě můžete bez obav podívat také a zabavit se spolu se mnou.
21.9.2011 16:25 - Nachtrose
Jerson: ja bych mel zajem o Space Alert. Snad mi to napoctvrte vyjde si zkusit :-)
21.9.2011 20:22 - Nachtrose
Sathel: bude tam i neco cepovaneho k piti? Zatim celkem jedno zda pivo, ci kofola, jen at vim, jak moc se zasobit ;-)

Almi a spol: pro hrani 4e bych si planoval udelat trpasliciho bojovnika jako tanka, pokud teda uz nema nekdo jiny zajem o tuto roli. Jinak si mozna udelam nejakou nahradni postavu, kdyby neco a pro lair assault treba.

Sirien: budou hunteri? Prinesu si taky postavu? ;-)

All: byl by nekdo ochotnej vest a hrat Shadowrun ( zrejme 4e )? Strasne rad bych si ho zkusil.

Jerson: jeste k tomu LARPu. "Watcher" na tohle asi neni idealni hrac, ze? ;-)
21.9.2011 21:43 - sirien
Nachtrose píše:
Sirien: budou hunteri? Prinesu si taky postavu? ;-)

Bude Sirien? :(
22.9.2011 06:38 - Jerson
Nachtrose - jde o to,kolik lidí bude hrát.možná se nám bude hodit někdo s kamerou :-)
22.9.2011 08:16 - wlkeR
Malej update: máme tu nějaký domácí trable, budu doufat, že zvládnu dojet ve čtvrtek.
22.9.2011 12:46 - Sathel
Nachtrose píše:
Sathel: bude tam i neco cepovaneho k piti? Zatim celkem jedno zda pivo, ci kofola, jen at vim, jak moc se zasobit ;-)


Čepované pití bude pouze v případě, že ho zařídíš :-)
22.9.2011 13:12 - Nachtrose
Sathel píše:
Čepované pití bude pouze v případě, že ho zařídíš :-)


Tahnout becku vlakem neni nic moc :-/
22.9.2011 14:20 - Sathel
Nachtrose píše:
Tahnout becku vlakem neni nic moc :-/

Výmluvy :-)
22.9.2011 14:51 - Sosáček
Sathel píše:
Umrit by mi asi nevadilo, trvala invalidita me strasi vic.

Výmluvy :-)
22.9.2011 14:55 - Sathel
Sháním 2 hráče na My life with Master (resp. Mistress). Je to hororové dramatické RPG, kde postavy jsou zrůdnými služebníky zlého pána (paní), který je manipuluje k zlotřilostem a násilí na vesničanech a jediná malá naděje na spasení je získat přízeň těch, jimž musí ubližovat. (Bližší info na wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/My_Life_with_Master). Hráli bychom určitě 2 session, ideálně třeba středa, čtvrtek.
Má někdo zájem?
22.9.2011 15:12 - sirien
...hraní v zadní místnosti té odlehlejší ze dvou chatiček, ve čtvrtek dobrovolná možnost hru protáhnout do pozdních večerních hodin formou larpu?
22.9.2011 15:58 - Sathel
Může být...
23.9.2011 15:30 - Lokken
Nějak se mi na příští týden vrší pracovní povinnosti. Pokud dorazím, tak nejdřív v pátek odpoledne. :-(
23.9.2011 21:54 - Dukolm
tak jak kokám na školní povinnosti se mnou taky nepočítejte dřív jak v pátek bych nemohl a přijel bych tam až večer a bylo by to jen sobota a v neděli zase zpátky.
24.9.2011 00:30 - Nachtrose
Dukolm: kazda chvilka na Dalave dobra, tak klidne doraz i v patek. Urcite nebudes jedinej.
24.9.2011 04:33 - sirien
Nachtrose píše:
Dukolm: kazda chvilka na Dalave dobra, tak klidne doraz i v patek. Urcite nebudes jedinej.

Kéž by to tak bylo. Paušální cena za Dálavu je pro mě bohužel 1500 za naftu, přičemž po příjezdu si Dálavu moc neužiju, protože jsem většinou grogy z cesty... vzhledem k tomu že to nevypadá že bych jel s někým (pokud bych teda vůbec jel), tak jet na krátkou dobu je docela... za hodně peněz málo zábavy :/


Aktuálně to se mnou vypadá tak, že dřív než ve čtvrtek večer se tam totálně nemůžu dostat a i ten čtvrtek večer by byla pěkně pitomá sázka, reálně pokud bych přijel tak v pátek... což bohužel nebudu vědět dřív než v pondělí nejdřív - spíš tak během středy.
V tom případě bych to možná moh vzít nějak s Dukolmem případně ještě s někým kdo by to viděl na pátek - vracel bych se v neděli (kdybych musel v sobotu, tak pro mě ani nemá smysl jet), ale ne jako poslední jak jsem měl doteď ve zvyku, ale někdy brzo dopoledne, abych byl kolem poledne zase v Praze.

Uvidim... ale už se pomalu smiřuju s tim že budu muset přežít bez Dálavy :(
24.9.2011 13:21 - Ebon Hand
Úplně nerozumím argumentaci. Vždyť příjezd ve čtvrtek večer či v pátek jsou naprosto normální a na Dálavě běžné, to že se letos dá jet dřív je dosti vyjímečná situace.
Tak hlavu vzhůru. :-)
24.9.2011 18:10 - sirien
asi jsem zamotal popis mých možností:
- v pondělí brzo ráno mířím do Německa
- v průběhu týdne potřebuju dodělat hromadu věcí do školy a připravit si věci na odjezd etc.

věci do školy budu rád pokud vůbec stihnu a když, tak nejspíš až v pátek, kdyby to šlo do čtvrtka, tak bych měl zatracený štěstí*.
odjezd v pondělí ráno znamená poslední dozařizování v neděli, tzn. do neděle bych mohl zůstat jen kdybych stihl v týdnu všechno ostatní.

varianta čtvrtek - neděle je tudíž tak divoká, že na ní můžu zapomenout
varianta čtvrtek - sobota by šla, ale odjezd ve čtvrtek je pořád dost mizerná šance
varianta pátek - sobota pro mě nemá moc smysl, pátek si po cestě tak moc neužiju a v sobotu pryč, to si moc neužiju ani tu sobotu
varianta sobota - neděle je totéž co předešlá

takže zbývá varianta pátek - neděle, která, jak píšeš, je normální; jenže když už budete všichni na Dálavě, tak si dám cestu na Dálavu sám, tím se mi Dálava prodraží o dobrejch 600, protože běžně jedem čtyři a naftu berem rovnym dílem... a to ještě za předpokladu, že si budu moct dovolit zabít půlku neděle.


* leda že by se na Dálavě sešlo pár lidí co mají zkušenosti se zahraničním obchodem (ve smyslu že dělali profesně obchodní jednání se zahraničními partnery) a tito by byli ochotní si tam se mnou půlhoďky nebo hoďku popovídat abych z nich vytahal informace co potřebuju na bakalářku, protože by to znamenalo že mi nahradí lidi které bych jinak musel obcházet tady v Praze a měl bych Dálavu částečně jako studijní pobyt :)
25.9.2011 09:02 - wlkeR
Takže ve čtvrtek nikde žádná výluka, tedy plánu přijet někdy během odpoledne kolmo z Kaplice nestojí prakticky nic v cestě.

Jenom - byl by někdo od té dobroty a vzal za mě 2×EDDM (doufám, že to zkratkuju správně) s tím, že mu pak proplatím veškeré náklady s tím spojené? Každé půlkilo (především teplu podléhajících potravin) se kerym se nebudu motat po kopcích zvýší pravděpodobnost, že vůbec dojedu.
25.9.2011 20:30 - Jerson
Ebone, asi jsem to přehlédl, ale kolikrát a ve které dny budeš grilovat? Abych věděl kolik vzít masa.
25.9.2011 23:18 - Nachtrose
Jeste dotazek: kdo tam bude uz v utery, kdo by me mohl kolem seste vyzvednout v Kaplici? Pripadne poprosim o telefon ( klidne do PM ) at se muzu ozvat, zda jsem na miste uz.
26.9.2011 11:14 - Ebon Hand
sirien píše:
* leda že by se na Dálavě sešlo pár lidí co mají zkušenosti se zahraničním obchodem (ve smyslu že dělali profesně obchodní jednání se zahraničními partnery) a tito by byli ochotní si tam se mnou půlhoďky nebo hoďku popovídat abych z nich vytahal informace co potřebuju na bakalářku, protože by to znamenalo že mi nahradí lidi které bych jinak musel obcházet tady v Praze a měl bych Dálavu částečně jako studijní pobyt :)

Již bratru patnáct let se živím importem na středoevropský trh a obchodem s nadnárodními řetězci. Komodity MDA, SDA, brown gods, DSP, mobile, DIY, portable, accesories.

Grilovat se chystám podle tradičního scénáře, což je docela často. Vzhledem k tomu, že tam budeme již od středy, tak to budou dva, možná tři večery. Ještě přemýšlím tam stravu i trochu obměnit.
Sathel, jak to v novém srubu vypadá s kuchyňkou, plynem, troubou, nádobím atd.?
26.9.2011 12:21 - Sathel
Ebon Hand píše:
Sathel, jak to v novém srubu vypadá s kuchyňkou, plynem, troubou, nádobím atd.?


Kuchyňka je menší, zato novější. Není tam plynový sporák (pokud vím), ale je tam klasická plotna s troubou (na dřevo). Nádobí tam nějaké je (ne teda dost), doneseme od vedle. Jsou tam dvě lednice (větší a menší), je tam elektřina, voda (možná i teplá). Možnosti vaření by měly být totožné s Obézou.

Nějaké novinky ohledně odjezdu?

Nachtrose píše:
kdo tam bude uz v utery, kdo by me mohl kolem seste vyzvednout v Kaplici?


Pochybuju, že tak brzy tam někdo bude. Ale můžeš si udělat procházku z Kaplice je to cca 10km... Nebo můžeš v Kaplici přesednout na bus do Benešova nad Černou a vystoupit na zastávce "Dluhoště, rozcestí" (nebo tak nějak) a dojít ty 2km pěšky. A pak si můžeš udělat táborák na Dálavě, než dorazí někdo s klíčema :-)
Nebo si klíče můžeš vyzvednout v ČB v Antiku na náměstí (do 17h). Ale to bys mi musel říct dopředu.
26.9.2011 13:27 - Ebon Hand
Škoda, kdyby byl plyn, tak jsem chtěl vzít woka a udělat vám tam asijský večírek, nevadí. Dáme řádnou grilovačku. :-)

Já pojedu ve středu cca v poledne, ráno mi ještě jedna úklidová firma vyklízí sklep.
26.9.2011 13:45 - wlkeR
Takže ono se tradičně negriluje každej večer? To je dobré, takže já EDDM vůbec řešit nebudu a spřáhnu Dálavu s dietou :D

Z Kaplice je to 10 Km? Hádám že z vlakovýho nádraží asi víc, ale pořád to zní jako něco, co bych mohl došlapat... Takže zatím pořád spoléhám na čtvrtek, během cca 3 hodin snad trefim...
26.9.2011 14:14 - Jerson
vzhledem k tomu kolik času grilování zabere by pro Ebona bylo dost náročné grilovat každý večer. a tu tvou dietu chci vidět :-)
26.9.2011 14:16 - Nachtrose
Kdyz dietu, tak jedine bodovou! ;-)
26.9.2011 14:27 - sirien
...popravdě mi vždycky přišlo že Ebon griluje, protože ho to baví... jestli ho to nebaví, tak může mávnout na někoho dalšího, ne? Nechci teď shazovat Ebonovo kuchařské umění, které je velmi vysoké, nicméně dávat věci na gril, zaklapnout gril, otevřít gril, obrátit věci, zaklapnout gril, otevřít gril, naservírovat to, stáhnout mastnostu a dát tam daleší... na to člověk diplom mít nepotřebuje.
26.9.2011 14:46 - Almi
Hola, v kolik tedy bude na Dálavě někdo s klíčema? Abysme se podle toho zařídili...

Ebon: Co se grilování týče..chceš nějaký příspěvek na suroviny atp.? Pojedu napůl autobusem, maso atp. by cestu nemuselo přežít, radši povezu nerozbitnější zatížení :)
26.9.2011 15:13 - Nachtrose
Almi: proto chci koupit maso az v budejkach. Mam tam cca 40 minut cas, pripadne mi spoj do kaplice jede asi co hodinu, takze by to slo odlozit. Jen teda nevim, kde bych hledal v budejkach namesti a Antik. Kdyby tak Sathel nejela z prahy, to bych ji mozna ukecal, at mi je priveze na nadrazi ;-) Nikoho ciziho prohanet ale nechci. A kdy budete v Budejkach vy? Ze by jsme ty klice pripadne vyzvedli spolecne a pak se hromadne nejak dopravili na misto.

Sathel: das mi kdyztak cislo? At bych ti dal vedet, jak se rozhodnu pro pripad, ze bys to tady peclive nesledovala.
26.9.2011 15:23 - Sathel
Asijský večírek dáme jindy ;-)
Takže sraz ve středu v poledne na Smícháči? (Pokud se k vám ještě vejdu?)

Pro ty, kdo chtějí přijet už v úterý
Klíče od Dálavy jsou k vyzvednutí v Antiku na náměstí v ČB (Náměstí Přemysla Otakara II. 127/38) do 17h. Pokud to nestihnete, spíte pod širákem (nebojte, má být hezky :-))

Kdo teda jede už v úterý?
26.9.2011 15:26 - Nachtrose
Sathel: aha... a nevis, proc jsem si az do ted myslel, ze taky prijedes v utery? Tura po Budkach v plne polni... no se tesim.
26.9.2011 15:31 - sirien
Hm... možná se budou dít zázraky... zatím mám dohodlých osm schůzek z cca 10 nutných a poslední z nich mám ve čtvrtek cca do tří hodin...

...možná, ale zatím opravdu jen možná, že bych se snad i dokázal dostat na Dálavu... hm.
Vypadá to až podezřele moc snadno a nadějně :/
26.9.2011 15:32 - Sathel
Nachtrose: protože jsem to říkala.

Nicméně to pro mě bez auta a odvozu znamená vzít si dovolenou už na zítra, abych stihla dojet z Prahy do ČB, vyzvednout klíče, nakoupit a dojít do setmění na Dálavu...

...nebo se můžu ve středu svézt s Ebonem z Prahy. Co by sis vybral ty?
26.9.2011 15:45 - Merlin
a tak u mě to teď vypadá, že nejspíš to bude bez mé společnosti...do pátku musím být v práci...a jet na dva dny na druhý konec státu....
26.9.2011 15:48 - sirien
mimochodem... KDYBY se skutečně děli zázraky, byl by tu někdo kdo by se se mnou svezl v ten čtvrtek abych nejel tak zoufale sám? Sirien jen sám se sebou tři a půl hodiny cesty v malém prostoru auta... to by hrozilo nebezpečnou ponorkovou nemocí :)
26.9.2011 15:51 - Almi
Merlin: život je otázkou priorit..co jiného na to říct? :/

..nu, snad jen, že pokud se bude ještě někdy konat nějaký sraz na Moravě, tak že tě rád uvidím! :)

ad. úterý: Bylo by fajn pořešit, zda tedy bude něco už v úterý, ať se člověk zbytečně nežene...u mne a Beltara to zatím vypadá tak, že pojedeme Student Agency (pokud se podaří přemluvit jejich rezervační systém) z Prahy do Krumlova, kde nás nabere kamarád, něco si nakoupíme a vyrazíme na Dálavu.
26.9.2011 15:59 - Ebon Hand
Pokud tam někdo cestuje opěšalý, tak samo nemusí nic tahat. Když tak dojedeme na nákup a rozpočítáme to.

Sathel, počítám s tebou.

Merline, ty to nemáš dokreslený, co? Tak sis radši vzal službu, aby ses mohl vymluvit.. :-)

Siriene cinkni Quasitovi.
26.9.2011 16:28 - wlkeR
Jerson píše:
a tu tvou dietu chci vidět :-)


Já taky. Ale sleduj: ve čtvrtek budu na kalorickym cestovnim jídle, ale pojedu z Kaplice na kole (protože se určitě ztratím, tak energetický příjem a výdej budou zhruba vyrovnané). V pátek budu na méně chutných zbytcích cestovního jídla, ale přestože se nejspíš budu celej den válet a sledovat různé hry, večer, pokud bude Ebon grilovat, ztratím minimálně kilo jen na slinách. No a v sobotu ráno se nějak doplahočim na vlak do Budějc... a tam přepadnu masnu XD
26.9.2011 16:46 - Sosáček
Tak ja tentokrat ne.
26.9.2011 17:20 - Hugo
Prosim o presun do kolonky ucast jista! Dovoz moji osoby zajistuje "Sefkuchar"
26.9.2011 17:31 - kin
Taky se tam ukážu ;)

Siriene, v kolik plánuješ ve čtvrtek vyrazit? Možná bych se svezlo s tebou .)
26.9.2011 17:59 - Nachtrose
Sathel píše:
Nicméně to pro mě bez auta a odvozu znamená vzít si dovolenou už na zítra, abych stihla dojet z Prahy do ČB, vyzvednout klíče, nakoupit a dojít do setmění na Dálavu...


Tohle same ceka mne, jen z opacne strany ;-) Ale tak uznavam, ze mne zadne auto nejede. Ja jen, ze jsem se na tebe uz celkem tesil ;-)

Almi: Cesky krumlov? Kolik budete mit volnych mist a jaky mate casovy plan? Ze by jste mne vyzvedli aspon v Kaplici, ta vypada po ceste. No a ja bych teda treba zasel pro ty klice. I kdyz batoziny asi budu mit dost :-/
26.9.2011 18:11 - Sathel
Nachtrose píše:
kdyz batoziny asi budu mit dost :-/


Na vlakovém nádraží je úschovna zavazadel. Autobusák je hned naproti. Cesta na náměstí trvá 15min volnou chůzí. Stihneš to do 17h?¨

Ebone, děkuji :-)
26.9.2011 18:34 - sirien
kin píše:
Siriene, v kolik plánuješ ve čtvrtek vyrazit? Možná bych se svezlo s tebou .)

Pokud budu vyrážet ve čtvrtek (jakože zatím to vypadá, že škola mi v tom bránit nebude, takže to jen musim protlačit rodinou - jakože předtím než odjedu na 4,5 měsíce pryč ještě navíc jedu na Dálavu, místo toho abych se rodinně družil), pak bych nejspíš jel odpoledne - ve dvě mám ještě poslední schůzku na bakapráci, bohužel jednu z nejoficiálnějších, takže s tou hejbat nijak nemůžu, ale asi někdy po ní... kolem čtvrtý možná. Teoreticky, záleží kdo by jel se mnou a kdy by mohl jet.
26.9.2011 18:35 - wlkeR
Sathel píše:
Cesta na náměstí trvá 15min volnou chůzí.

A co líp, je to hlavní třídou pořád rovně. Problém je ale ten antikváč najít, já doteď neznám jeho přesnou polohu, a to sem tam chodíval i dvakrát za ... semestr...

EDIT: Nejspolehlivější návod jak ho najít je jít podloubím kolmo na budovu radnice a koukat po papundeklový krabici knížek za 10 Kč.
26.9.2011 19:15 - Almi
Nachtrose: Právě řeším, zda jet na Dálavu už v úterý, když tam bude první noc jen Beltar, já a Ty. Záložní varianta byla přespat v takovém případě v našem bytě v Černé, ale z časových důvodů se čím dál tím víc kloním k tomu jet taky až ve středu. Ať už tak nebo tak, když budu mít na tebe kontakt, jsem schopen tě nějak na Dálavu dopravit. Tož se mi ozvi na 604 158 392, ideálně smskou.
26.9.2011 19:24 - Sethi
Almi píše:
Právě řeším, zda jet na Dálavu už v úterý, když tam bude první noc jen Beltar, já a Ty.

Máš pravdu. Trávit večer jen s Tebou a Beltarem je děsivá zkušenost a je od Tebe hezké, že se jí snažíš Nachtíka uchránit. =)
26.9.2011 19:26 - Nachtrose
Sathel píše:
Stihneš to do 17h?


Jestli pojedu tim, co mam v planu, tak jsem v Budejkach v 15:49.

Almi: Abych tam nakonec nezustal uplne sam (o.O)

Sethi: dekuju za tvuj soucit, ale radsi uz bal taky kufry ;-)
26.9.2011 20:06 - Almi
ALL: takže, finální cestovatelské rozhodnutí, po konzultaci všech stran - cestuje se až ve středu.

Já a Beltar jedeme z Prahy Student Agency v 11:00 hodin z Knížecí do krumlova, kde nás vyzvedne auto v 13:50. Tam nakoupíme zbytek zásob a přesunem se na Dálavu.

Můžeme vzít sebou ještě 2 lidi z Krumlova.

Jo, a kdo chcete, vemte si plavky. Je ve hře možnost jet si zaplavat na Frymburk do bazénu nebo do sauny (fakt luxusní, 4 druhy, ovoce zdrarma atp.). Drahé to nebude.

Pokud někdo chcete nějaké deskovky, dejte vědět. K dispozici budou Dominiony a asi Civka, Lze přivést Porto Rico (včetně rozšíření, které u nás nikdy nevyšlo), Caylus, Bang, Sabotéry, Piráty, Galaxy Truckers, Castle of Ravenloft, Proroctví, a leccos dalšího, co mne momentálně nenapadá. Tak si řekněte.
26.9.2011 20:14 - Nerhinn
Já bych si moc ráda zahrála Ravenloft (konečně).
Jinak já můžu přivézt Scrabble, kdyby měl někdo zájem.

EDIT: A taky můžu vzít tablet, kdyby si někdo chtěl virtuálně kreslit.
26.9.2011 20:36 - wlkeR
Ravenloft mě taky zajímá.

Vzhledem k přetížení báglu spacákem nemůžu vléct nic extra, leda by někdo mermomocí chtěl hrát Magic, moh bych přibalit tak dva rozumně (navzájem, ne globálně) konkurenceschopné balíky.
26.9.2011 20:39 - Nachtrose
Plavky nemam, takze to je vyreseny, deskovy zkusim rad kdeco. Osobne beru BANG!, jedina zalezitost, kterou mam k dispozici. Pak uz jen zasoby 10 cistych deniku pro huntery a 10 cistych deniku pro 4e ( i s cistyma kartickama, kdo by chtel strihat ;-) ) a pak sve dva tanky na hrani. A taky asi vemu kufrik s figurkama, i kdyz ty nejvetsi mi tam nevlezou. Vic jsem toho nachystat nestihnul. Ale bude notas s nejaktualnejsim offline CB, tak kdo se bude chtit vyradit, ma moznost. Jen hold bude bez netu.

Hele, jen tak ciste ze zvedavosti... mam takovej divnej pocit, ze jsem tady strasne dlouho nevidel treba Lotranda.
26.9.2011 22:38 - sirien
...sem říkal, že to zní příliš krásně a snadno :( Rodina na mě samozřejmě ječí že nikam jezdit nemám... chjo. Zkusim to dneska ještě prodiskutovat a uvidim.
26.9.2011 22:46 - A15
Magic vezmi, užije se
27.9.2011 00:53 - sirien
mhm. Tak to sice nejspíš vypadá že fakt pojedu, ale odjezd vidim nejspíš na sobotu. Někdo kdo by měl podobné choutky, nebo vás opustím sám?

Nějaké objednávky na RPGčka z mé zahrádky? (upozorňuju, že mám teď minimum času, takže věci, které by ode mě vyžadovaly větší množství přípravy ne-e)

EDIT: a než ta kravina někoho napadne - ne, na to že bych kdy znovu hrál DrDII zapomeňte (; )
27.9.2011 00:57 - Nachtrose
Sirien: jako vzdy wod? Hunteri, magove...?
27.9.2011 01:06 - Nerhinn
sirien: V sobotu se chystám taky domů. Víceméně jedno, kdy. Můžu to vzít přes Prahu.
27.9.2011 01:35 - sirien
Nachtrose: WoD je přijatelný. Nějaká specifika? Hunteři nebo mágové? Téma? Atmosféra? Styl? Tradiční nebo něco experimentálnějšího...?
27.9.2011 01:38 - Shako
Sirien: Dal bych si WoD, ale zrejme se neobjevim. Ikdyz ty tvoje terminy prijezdu a odjezdu nezneji spatne. Uz je to posledni verze?
27.9.2011 02:19 - sirien
nemusí být.

a) netuším KDY ve čtvrtek pojedu - záleží na Kinovi a Quasitovi, já osobně můžu nejdřív v 16, ale taky se možná budu stavovat ještě u táty a babičky a v tom případě bych jel až večer. Q bude předpokládám stejnak v práci, takže těžko říct, dohodneme se asi zítra

b) odjezd vypadá na 90% na sobotu, ale možná že to ještě změnim a pojedu v neděli hodně brzo ráno (tj. na moje poměry, takže třeba v osm nebo v devět)

Pátek ale rozhodně budu celou dobu a sobotu bych měl být přinejmenším do půlky odpoledne
27.9.2011 02:35 - Shako
A misto v aute pripadne tam a zpet mas?
27.9.2011 08:11 - wlkeR
Fajn, vemu dvoje až troje Magicy a lv5 healera do D&Dčka, esi bude u Almiho a Beltarova stolu někdy nějaké volné místo. Je dobré být připraven.

Tak to vypadá, že mi zrušili můj oblíbený vlak... Tzn. na Dálavě budu tak ve 4, pokud se neztratim. Zatracený Dráhy.
27.9.2011 08:34 - Almi
Kýblohlav školní píše:
Fajn, vemu dvoje až troje Magicy a lv5 healera do D&Dčka, esi bude u Almiho a Beltarova stolu někdy nějaké volné místo. Je dobré být připraven.


Počítám s Tebou, Nerhinn a Nachtrosem. Zbylá 2 místa jsou předběžné rezervovaná, ale to už tak nehrotím - kdo dřív příjde, bude hrát :)

..a kdyby bylo nejhůř, jsem vždy schopen vytáhnout něco z rukávu. S Beltarem Bereme hromadu žetonových potvor, hromadu map a s notebookem po ruce se dá vykouzlit leccos.
27.9.2011 08:52 - Lokken
Bohužel se nakonec neukážu :-( . K pracovnímu vytížení jsem ještě přidal nachlazení a nerad bych všechny nakazil. Navíc bych se dostavil stejně až v pátek večer a vypadá to, že většina lidí stejně zamíří k domovu už v sobotu.

Přeju všem dobrou zábavu a snad na viděnou třeba na jarním srazu!
27.9.2011 10:11 - Demonica
Lokken: To je škoda, tak přeju brzké uzdravení.

Almi: Máš ještě ty dvě volná místa v autě z Krumlova na Dálavu?
27.9.2011 10:40 - wlkeR
Almi: Fajn, tož to bude ještě zajímavé. Jenom vzhledem k absolutnímu vakuu možností pro Ardenta (pokud něco nevyšlo v nějakých dragonech co jsem ještě stih poshánět... časem kouknu...) by družina měla počítat s tim, že healer možná pojde jako první ^^;
27.9.2011 10:52 - Nachtrose
Sirien: huntery uz mam trochu nahrany, tak bych dal mozna prednost jim ( dal jsem si za domaci ukol aspon jednou vyhrat nad Sirienem ( rozumej ulovit monstrum a prezit :-D )), ale klidne zkusim i neco jineho. Dal bych na osahani treba i Shadowrun, ale do toho se porad jaksi nikomu nechce ( a navic mam na nej malo d6 ).
27.9.2011 11:13 - Beltar
Pro jistotu vezeme s Almim 5 připravených postav pro DnD.

Tiefling Warlord
Half-Elf Warlock
Halfling Paladin
Dwarf Ranger
Deva Invoker
27.9.2011 11:15 - Nachtrose
Ja mam pripraveny dva tanky: dwarf battlerager fighter a warforger ohe-handed spec. fighter. Primarne chci hrat zatim trpaslika, ale pro WF mam nadhernou figurku tanka, tak proto i ten :-D

/edit: jeste jsem chtel do rezervy nejakeho strikera, kdyby neco, ale to se porad neumim rozhodnout jakeho 0:-)
27.9.2011 11:19 - Almi
Demonica píše:
Máš ještě ty dvě volná místa v autě z Krumlova na Dálavu?


Ano, mám. Na Špičáku (staví tam SA) budeme dle jízdního řádu ve středu 28.09.2011 v 13:50. Pak něco nakoupíme a hurá...

Když tak se mi ozvi PMkou, včetně kontaktu na Tebe (ideálně mobil) můj se tu už někde válí, tak můžeš i na něj.

Kýblohlav: Bude k dispozici CB, tak uvidíš...zkusím se mrknout, jestli něco vyšlo v Dragonech. Chceš to vytiksnout? Pokud jo, napiš mi PMku.

Beltar: jsem zvědav, jak si postavy povedou i v Lair Assaultu :-)

Nachtrose: Pokud strikera, tak nějakého zajímavého :-) Noir mi v Encounters hraje upíra maskovaného za mexikánce s kloboukem s širokou krempou (aby se kryl před sluncem) a mohutnými kníry (aby maskoval zoubky) -vtipné (furt žebrá po paladinovi krev) a účinné. Důkaz, že DnD 4e snese a dokáže vše :-)
27.9.2011 11:51 - Almi
Připravené postavy jsou bez character themes. Pokud je chcete, klidně si udělejte i s nimi. Budu je mít v e-podobě a pokud bude teď velká poptávka, lze i vytisknout...

Kýblohlav: Tak, k Ardenotvi jsem něco našel v Dragonu 395. Vytisknul jsem to, přivezu ti to.

Nachtrose: Assassina hraje v Encounters dobře Sethi..rozhodně není špatnej :)

ALL: Tak, Ravenloft bude, stejně jako party hry (Bangy, Sabotéři, Piráti)..ještě by to chtělo legendární UNO, i když bez Merlina to nebude ono... :)
27.9.2011 11:52 - Nachtrose
Almi: nevim, zvazoval jsem dragon nebo wild sorcku, ale stejne porad nejsem moc presvedcenej. A taky jsem si chtel zkusit assassina... :-/ So much to try, so little time :-D
27.9.2011 12:52 - Ebon Hand
Hugo, Sathel: odjezd zítra cca v poledne od Smíchovského nádraží. Zítra dopo Vám to ještě potvrdím.
27.9.2011 13:54 - wlkeR
Almi: Aa, to mam z toho že lítam po všech čertech a nekoukam jak tu diskuse běží... matroš v Dr395 jsem našel a musím říct, že od PH3-PsiPower je mnohem lepší nebo, no, jak to říct ... At-Will útokem podmíněná telepatie? +stab do spojence+ "Hele, chci ti říct něco důvěrnýho..."

... Každopádně omluva že jsem se neozval hned.

Ale hodit se to bude, aspoň si ty novinky stihnu pořádně přečíst. Ještě nevím jestli stihnu powersy vytisknout nebo se je cestou nadrtím nazpaměť a v případě nouze budu listovat v mobilu.
27.9.2011 14:13 - Almi
Kýblohlav: vytisknul jsem ti ten článek + vytisknu co budeš potřebovat a napíšeš mi to během krátké doby do PMky (příručky v e-podobě mám u sebe).

Mám tisknout i character themes?

ALL: Psal mi kamarád, je (mimo jiné) certifikovaný masér, zda má vzít na Dálavu masážní lůžko a věci..neví ale, zda je na to vhodné místo, teplota a nálada. Masáže samozřejmě grátis..co mu mám odpovědět? :-)
27.9.2011 14:25 - wlkeR
Almi: Během krátké doby to nestihnu, teprv jsem otevřel Emporium a navíc tu na mě porát vyskakujou různé jiné věci a křičí "čti mě." Nixméně díky za nabídku, a neboj, určitě to zvládnu zaonačit nějak abych během hry nezdržoval.

Nachtrose: Zkus tu sorcku, čas od času umím dát bonus k damage a u blastu to vypadá o něco líp, než když podporuju single-target strikera...
27.9.2011 15:01 - sirien
Shako: Tam jedu já, Arya, Kin (?), Quasit, takže ještě jedno bych měl, pokud si toho prozměnu nebudete balit jak na dva tejdny na Antarktidu, jak má kdekdo ve zvyku :)
Zpátky zatim já a Arya, Nerhinn (?), nicméně vracim se v sobotu.

Nachtrose píše:
huntery uz mam trochu nahrany

A copak jsi se mnou hrál?
Na ten příběh s vraždou kněze v městečku (Ospalé městečko) kde je polovina lidí úchylně divná asi nebudu mít úplně náladu, protože netušim jak moc budu po tomhle tejdnu ready na vysokou dávku sociálního RP, nicméně jestli jsi se mnou ještě nehrál Netvory v LA (parta hunterů, která v LA narazí na vraždu v podobě těla prohnaného kafemlejnkem) tak to by myslím mohla být správná challenge - opozice je skutečně high-deadly, je to relativně investigativní, ale přitom to nemá strukturu detektivky, ale skutečně "lovu".
Hrál jsem to třikrát (nepočítaje v to případ kdy na jarním srazu lidi odpadli kvůli pokročilé hodině) a mám dojem, že se ještě žádné skupině nepodařilo případ 100% úspěšně uzavřít, i když jedna skupina na loňském Gameconu se dostala blízko - dokonce zjistili o co v podstatě jde, slavili i nějaký ten dílčí úspěch a podařilo se jim při tom přežít, takže se dá říct že i uspěli :D . Je to takovej těžkotonážní Hunter the Vigil, ten příběh je nastavenej tak že netoleruje newbie chyby a "zlozvyky" z jiných (i WoD) her, je potřeba v něm postupovat skutečně podle hunterskejch šablon. A osobně ho mám rád, protože obsahuje spoustu stylově naturalistickejch prvků a drsného hororu :D
Sranda by byla kdybysme na hraní Netvorů překecali i Almiho, hrozně rád bych ho viděl v roli WoD Huntera.

Ale pokud znáš i to tak kdyžtak vymyslim něco novýho.
27.9.2011 15:13 - kin
Já bych jel rád siriene. ;)

Osobně by se mi to hodilo tak v pět (možná na čtvrtou), dřív bych to nejspíš nestíhal.
Takže pokud si budeš chtít zajít za babi nebo cokoliv jiného, jsem jen pro :)
27.9.2011 15:18 - Ebon Hand
Almi, klidně ať si to vezme, mám po bouračce částečně zablokovaný krk a páteř mezi lopatkami..
27.9.2011 15:23 - Nachtrose
Sirien: Na prvni dalave jsem s tebou hral nejakou partu prapodivne mladeze, kde nam prezil jenom knez ( a i to proto, ze ujel ) a u Merlina na srazu pak asi ty netvory v LA, ktere jsme ale nedohrali, pac nam zacli usinat hraci ( Noir hral tehda plavcika Mitche ) a jen jsi nam na druhy den dovylozil, jak to vlastne bylo. A v loni jsem nehral tusim nic, pac jsem prijel az v nedeli vecer.
27.9.2011 15:48 - sirien
Kin: pošli mi do PM prosím telefon, nějak ho nemám a asi se bude potřeba dohodnout.

Nacht: nespoiluj mi záporáky!
Otázka kolik si z těch netvorů pamatuješ, protože pokud se vzpomínám, tak jsme se nějak moc daleko nedostali a stejně druhou půlku už tak většina nevnímala... případně jestli si pamatuješ co jsem o tom říkal, protože jestli jo tak to asi nemá smysl hrát znovu.
27.9.2011 15:49 - Sathel
Almi: že se ptáš :-)
27.9.2011 15:50 - noir
sirien: já si to z toho druhého dne docela pamatuju - vyprávěls o tom při o obědě.
27.9.2011 16:05 - Nachtrose
Sirien: Sorry. A jinak nevim kolik bych z netvoru dal dohromady primo ted, ale pri hrani by se asi nejake detaily navic zacli vynorovat.
27.9.2011 16:09 - sirien
Tak vymyslím něco jiného, nic se neděje.

Náměty ohledně toho o co by byl zájem?
27.9.2011 16:24 - Nerhinn
Já bych si ráda zahrála asi cokoliv z WoD. Moje dosavadní (jediná) zkušenost s ním byla dost otřesná, tak jsem zvědavá, jak hra, se kterou jsem kdysi "začínala", bude vypadat teď :) Je ve WoD ještě místo?
27.9.2011 17:27 - Almi
Sathel, Ebon: Super, řeknu mu, ať to vezme :))
27.9.2011 17:33 - wlkeR
Na WoD se rád podívám, jestli ho stihnu. Je vždycky inspirující vidět hru, kde hráči počítají s tím, že všichni umřou.
27.9.2011 18:05 - sirien
Kromě Nachta se do něj zatím nikdo nežene :)
Chtělo by to tak čtyři nebo pět hráčů, takže Nacht, Ty, Almi...

Pro mě by to chtělo vědět, jaké jsou zájmy co do toho kam mým příběh vyvážit:
- téma: investigace/hunt/conflict
- opozice: mystická/okultní/bestiální
- složitost: newbie/medium/full_hunter
- atmosféra: věcná/temná/hororová
- styl: tradiční/filmový-seriálový/alternativní

přičemž osobně bych asi preferoval hunt-okult/beast-full_hunter-temná-tradiční, ale řekněte si svoje, uvidíme o co je zájem.

U investigativních příběhů při struktuře dost čerpám z Esoterrorists a lehce z InSpectres, takže se nebojte že by to byla záseková nuda, na druhou stranu investigativní věci jsou často hodně sociální a o nápadech a nebývají tak svižné a napínavé. Příběhy o lovu jsou pro HtV typické - team hunterů na něco narazí, hledá to, oťukává a když nahromadí dost podkladů, tak to jde sestřelit a myslím že tu hru na ukázkovku vystihují nejlépe. Konfliktní příběhy jsou hodně akční - team hunterů který zná svého nepřítele a víceméně už s ním je v otevřené válce, takže jde především o to nepřítele najít, vybrat vhodnou strategii a provést vhodnou sérii úderů. (při hraní kroniky se tyhle prolínají - investigací příběhy obvykle začínají, huntem pokračují, následně je objevena nějaká ta konspirace a ta je sundána v konfliktu - příběh zanesený do Deníku Jacka Norrmana tomu docela odpovídá)

Mystická opozice je opozice která je sama o sobě mnohdy přímo nedostupná, hunteři se snaží spíše odvést její pozornost, potlačit projevy (staří bohové, spiriti, ghosti, dávné kletby...) Taková opozice inklinuje k investigativnosti, hodí se to k hororovým tématům a osobně myslím že to je spíš pro hráče ve WoD zběhlejší, protože to často pracuje s mystickými prvky a rovinami toho světa. Okultní opozice je označení pro nepřátele kteří, jakkoliv divní, stále postupují podle určitých "lidsky smysluplných vzorů" (upíři například), bestiální opozice jsou bytosti které se vymykají lidskému způsobu myšlení, ať už z povahy nebo třeba kvůli šílenství (s okultní opozicí lze "standardně" vyjednávat, s bestiální ne). Bestiální opozice je obvykle brutálnější a náchylnější k fatálním důsledkům, okultní zase zrádnější a nevypočitatelnější. S bestiální může ale být víc srandy :)

newbie složitost je popravdě vcelku nudná, je to takové nejnižší nastavení které používám pro prosté ukázání mechanik, pravidel, principů nebo atmosféry, v podstatě to nejsou hunteři, ale huntící mortálové s opozicí na jimi zvladatelné úrovni. Medium je taková hunter-lite demo, v podstatě už se to tam drží hunteřích principů, ale buď je ST tak mírný nebo opozice tak nefatálně stavěná, že ten příběh odpouští i větší chyby (i když už ne úplné boty). full_hunter je už takovej sice lehčí level, ale už plně hunteroidní - tj. příběh neodpouští chyby a když je uděláte, tak to sice není instant death, ale máte se co ohánět a modlit ke kostkám. Je nicméně hratelnej i pro lidi co HtV neznají, pokud to jsou aspoň trochu zkušení hráči kteří pochopili hunterovitost své postavy (tj. hrají ji jako huntera a ne jako běžného mortála) - což není problém, je to poměrně snadno vysvětlitelné.

Věcná atmosféra dává důraz především na faktické prvky hry a akční scény, víceméně to je taková vážná, ale atmosfericky odlehčená podoba hunterů (asi jako první série Supernaturals, ale stylovější). Temná atmosféra zvýrazňuje prvky prostředí, je to takové dusnější, popisnější. Hororová je pak prostě hororová. Pozor - u hunterů málokdy dochází na survival horor, takže si to nepředstavujte jako vybíjenou. Narozdíl od běžných Mortal the Looser, hunteři jsou proaktivní - to oni jdou po nepříteli. Může to být děsivé, ale stále jsou to oni, kdo chce zabíjet. Pokud chce nepřítel zabít huntery, pak to je z důvodu sebeobrany nebo provokace ze strany hunterů, "někdo po vás jde" není hunteří zápletka.

Tradiční styl - prostě běžná hra. Pro začátečníky v HtV a zejména pro začítečníky ve WoD určitě nejsnazší. Filmový/seriálový styl - popisnost, pokročilé vyprávěcí techniky (flashbacky, střihy, flashforwardy (ty na one-shot asi ne, ale obecně), souběžné popisy atp.) K hunterům se to docela hodí, nicméně nevím jak moc má smysl se tím zatěžovat, když se budete teprve seznamovat s principem HtV jako takového. Alternativní... kdybyste FAKT měli zájem, tak se dá jet skutečně na některý alternativní RP styl, ale bude to makačka, struktura hry je pak úplně jiná - seriálový roleplaying vám umožňuje předtvářet scénáře, hrát si s dialogy, přetáčet "nepovedené scény", režijně či produkčně zasahovat do scén... filmový roleplaying zase pracuje hodně natvrdo s popisy - prakticky všechno vyjadřujete "podobou scény", včetně nálad postavy atp., můžete si v něm vytvářet háčky v průběhu scén a později se k nim vracet... nicméně v takovém případě počítejte s tím že to bude silně kooperativní a že to bude spíš hraní toho stylu než hraní hunterů samotných.
27.9.2011 18:10 - Shako
Sirien: Okej, promyslim to, jestli mam cas a chut zmizet uz ve ctvrtek a vratit se v sobotu.

Ad Hunter: Urcite bych do toho sel. Btw. v nejake zdejsi debate si vysvetloval, jak udelat zajimaveho nepritele pro huntery a sliboval si, ze te to snad motivuje, abys to dal nejak dohromady. Tak na to bych byl docela zvedavy.
27.9.2011 18:11 - sirien
Kýblohlav školní píše:
Na WoD se rád podívám, jestli ho stihnu. Je vždycky inspirující vidět hru, kde hráči počítají s tím, že všichni umřou.

Pleteš si to s Mortal the Loser.
V Hunter the Vigil by do toho hráči měli jít s tím, že zemřou ti druzí. U hunterů by na konci session měla zůstat většina týmu živá, když už ne rovnou stále bojeschopná. To jen občas to hráči trochu nevychytají... nicméně stylově umřít není u hunterů žádoucí výsledek (i když uznávám že je to pořád lepší, než umřít nestylově)
27.9.2011 18:11 - sirien
Shako píše:
v nejake zdejsi debate si vysvetloval, jak udelat zajimaveho nepritele pro huntery

fakt? to že jsem sliboval?
27.9.2011 18:30 - Nachtrose
sirien píše:
fakt? to že jsem sliboval?


Asi primo nesliboval, ale Shako mozna narazi na tohle:

Sirien jinde píše:

(sakra, tohle se mi nějak zalíbilo, asi si to rozpracuju někdy víc a udělám si z toho třetí ukázkovej hunterskej příběh)


Presnej link mas v PM, at vis wo co gou. Jinak Nerhinn se se tam vyjadrila, ze by si to taky rada zahrala a pokud si nemyslis, ze z te debaty vime vic, nez by bylo dobre, tak ja bych do toho taky klidne sel.
27.9.2011 18:49 - wlkeR
sirien píše:
To jen občas to hráči trochu nevychytají...

No dobře, ale pak se nediví, že jsou mrtví ^^; Už to je osvěžující.
27.9.2011 18:55 - Nerhinn
Dva litry medoviny zní jako dost medoviny, ale vypadají jako hrozně málo medoviny.

Mám vzít i někomu dalšímu? (max. 2 litry, víc toho neunesu. Btw, je o dost lepší, než ta, co jsme měli posledně na AAčkách)
27.9.2011 19:19 - Nachtrose
Nerhinn: jestli je opravdu dobra, ja bych si vzal.
27.9.2011 21:09 - Almi
Nerhinn: Mně můžeš vzít libovolné množství medoviny..kdybych nebyl idiot, koupil bych jí 10ti litrový kanystr, mají ho v jednom velkoobchodě kousek za Prahou.. :)
27.9.2011 21:14 - Nachtrose
Almi: jeste mas cas, nez zitra vyrazis ;-)
28.9.2011 11:10 - Ebon Hand
Siriene, přimlouval bych se, aby si družinu uzavíral až na místě, víc jak polovina účastníků sem nechodí a je pak smutné, když se vyhlásí hra a je rovnou plná z netu předem.
Já sám bych si letos chtěl zahrát dost her, které jsem dříve nestihl.

EDIT: Dobaluji a vyrážím, zbytek na místě.
28.9.2011 12:33 - sirien
Ebon: Vždycky nějaké to místo nechám, ale když si o to Nacht řek tak mu to je fér slíbit, Almiho toužim do WoD natáhnout už dlouho a s Nerhinn jsem ještě vůbec nehrál a upřímně - přece neodmítneš sympatickou hezkou dívku, která s Tebou chce hrát ;)
28.9.2011 13:36 - Arya
POKUD pojedu, tak ve čtvrtek budu moct z Prahy NEJDŘÍV kolem devátý večer a to říkám nejdřív. Do půl devátý mám školu a musim tam bejt.
28.9.2011 15:48 - wlkeR
Tak to vypadá, že Magic nevezmu. Ony se nezdaj, ale ty karty jsou těžký jak blázen D:
1.10.2011 20:28 - wlkeR
Zpátky z Dálavy. Kdo nebyl, o dost přišel.) Víc napíšu až mně počítač dovolí používat enter, jináč by to asi bylo dost nepřehledné...
1.10.2011 22:53 - Shako
Taky zpět - stálo to za to i jen na pár dní.
Díky všem, zejména pak Ebonovi za výtečné grilovaní a nezapomenutelné hlášku u hraní hunterů.
3.10.2011 12:14 - Sathel
Sedm není osum. A šestnáct není dvacet jedna. A tolik nás na Dálavě bylo celkem: 21 lidí na 5. výročí RPG srazů na Dálavě. Gratuluji a děkuji za účast :-)
3.10.2011 12:22 - Ebon Hand
Všem děkuji, bylo to super a všechny jsem moc rád opět vidět, případně poznal.
Jsem tedy dost unaven, ale snad to během pár dní dospím. :-)
3.10.2011 16:28 - Nachtrose
Taky vsem dekuji. Prvni Dalava, kde jsem stihnul opravdu vse, co jsem mel v planu a i neco navic :-) Uz se tesim na dalsi!
4.10.2011 10:17 - Deathman
Sedm opravdu není osm.
Neberte drogy, nechlastejte, nekuřte a nehrajte Dominion :)

Užil sem si to, mel mnoho podnětných i alkoholem řízených diskusi [asi cca o pul sedmé ráno v sobotu za co se omlouvám Jersonovy kterého jsme tuším vzbudily]

Ale stalo to za to i za tu 8 hodinovou adrenalinovou cestu CZ drahami.
4.10.2011 12:51 - Almi
Taky jsem si to super užil, stálo to rozhodně nejen za ty dokonalé hostiny, co se pořádaly každý večer! :-)

vydařená akce, kdo nebyl, prohloupil, nová budova je skvělá a byla i teplá voda! :-)
4.10.2011 19:55 - Jerson
Moje slečna se jmenuje Samra.
Dálava byla dobrá, i když už se stává tradicí, že se s dvaceti kily výstroje na airsoft táhnu zbytečně, zato Space Alert je zásadní hra. Tak zase příště.

Pro hráče Omegy - dodáte mi prosím nějaké stručné hlášení a posudky?
4.10.2011 21:34 - sirien
hlášení komu?
Hej, K2, tady máš report o tom, co sme Ti provedli, kdyby ses náhodou nepamatoval?
4.10.2011 21:35 - Nachtrose
Jerson: opraveno.
5.10.2011 01:49 - Nerhinn
sirien: Mně, neasi :D
5.10.2011 06:39 - Jerson
kromě toho,že se hrála další mise, hlášení od agentů jsou primárně pro další agenty. třeba by i někoho jiného zajímalo pár věcí o Omeze.
5.10.2011 07:18 - Merlin
já si proležel s příjemnou teplotou 39,8. Takže nakonec bylo dobře že mi to díky dosahu nevyšlo
5.10.2011 08:14 - wlkeR
Omegu mám na want-to-play-listu už 2 roky, ale teď už ani nejsem v Budějicích :(

Na každý pád jsem zjistil, že mám z nějakých světlejších chvilek pár (solidně máznutých, páč sem nechtěl používat blesk) fotek; mam je někam nahodit, nebo se bez nich obejdete?
5.10.2011 08:29 - Nachtrose
Jestli mas nejake slusne uloziste, sem s nimi ;-)
5.10.2011 10:23 - Almi
Merlin: tentokrát by ses v pohodě vypotil..venku bylo 27 stupňů, večer skoro přetopená chajda. jen nesmíš spát ve studený chatce, jako chudák Beltar :-)
5.10.2011 12:58 - A15
Ebone, tak jsem nadnesl otázku, sebral výsledky a vyhrála to "Cuchta".
Chlapi? Chlapy prostě neurazíš, asi není čím.
5.10.2011 13:52 - wlkeR
Tak! Hodinu jsem zápasil s Picasou, abych před EDGE nahrál 5 fotek, ale tady tedy jsou. Enjoy.
5.10.2011 16:28 - Ebon Hand
Mongol, to bude patrně významově velmi podobné, jako zde "čubka".
Jak brali lidi anketu vážně, řešili to?
5.10.2011 17:36 - A15
Kdepak, čubka je naprosto bezzubá. Nadnesl jsem to holkám v účtárně a ty na tom nenašly nic pejorativního. Holt dnes je promiskuita standardem, ale zanedbávání fasády je u roby neodpustitelné (divná to doba).

A ne, nikdo to tu neřeší. Chvíli jsem přemýšlel, že to broadcastnu mailem po firmě, ale to by se u vedení asi nesetkalo s kladnou odezvou.
5.10.2011 17:53 - Ebon Hand
Ještě se jich zeptej na "nánu".
Možná to budou regionální preference.. :-)
5.10.2011 18:34 - Colombo
6.10.2011 07:05 - Nachtrose
wlkeR: tak ty komentare jsou husty :-D Nejvic pobavilo pasovani.
6.10.2011 20:04 - Gurney
Doteď jsem se k tomu pořádně nedostal, takže děkuji všem za skvělou akci, vypíchl bych hlavně jako vždy skvělé věci z grilu (který jsem měl dokonce možnost si na malou chvíli vyzkoušet), diskuzní večer na téma politické dějiny v ekonomických souvislostech (pokud jsem vypadal unaveně nebo znuděně, nebylo to tak, jen při snaze analyzovat podobné problémy někdy přemýšlím podivnými smyčkami, což mi zabírá poněkud více času) a možnost pokecat si s Kinem a Ebonem, coby podobně postiženými lidmi. Jo a samozřejmě Space Alert.

Doufám, že budu mít příležitost Vás všechny (nebo aspoň většinu) vidět dřív než zase za rok.
10.10.2011 12:32 - Cvalimír
Díky všem za parádní akci! Ebonovi za manžáre, Almimu za debatu na téma
"1938:Co kdyby?", taky všem za ádéčka a vůbec všem co tam byli za super atmošku. A Civilizionisti!! Příště Vás porazim vy bando umouněná!! :-D
26.7.2012 14:32 - Shako
Bude nejaky sraz i letos?
26.7.2012 14:48 - sirien
Bude. Počítá se s ním, jen Sathel chtěla ještě ujasňovat termín podle Quasita. Zkusim se jí zeptat až se mihne okolo
26.7.2012 16:24 - Merlin
zrovna jsem to chtěl taky řešit..takže jsem rád, že už jsem chytřejší :)
27.7.2012 10:57 - Almi
Co jsem se bavil se Sathel na gameconu při nějaké párty, tak byl zajímavý termín zahrnující státní svátek 28.09., který připadá letos na pátek + navazující víkend. To jen tak pro předběžné úvahy...
27.7.2012 16:04 - wlkeR
Pro předběžnou schízu v mém případě. Ale yay! Dálava!
27.7.2012 17:11 - Nachtrose
Podzimni je vetsinou kolem tehto svatku, takze proc ne i letos? Jen se obavam, ze ten ( a ani par okolitych ) vikend nebudu moci :-(
27.7.2012 18:11 - wlkeR
Protože jde do obchodů nová sada Magicu? Jako ten datum je normálně ideální, ale arrgh! Začínam doufat, že jsem DDM omylem booknul až na ten víkend potom.
28.7.2012 02:43 - sirien
30.7.2012 02:27 - Gurney
Nevím kam se poděla diskuze k Dálavě 2012, ale dorazím.
30.7.2012 07:45 - wlkeR
Gurney: http://www.d20.cz/skupina/5/diskuze/51323.html

Mně se tu taky kdysi ztrácely diskuse, spravit se to dá někde v nastavení.
30.7.2012 11:05 - sirien
moje chyba - zadal sem špatně odkaz

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.23534607887268 secREMOTE_IP: 18.216.239.46