Lotrando
7.1.2009 14:40
První část kampaně s podtitulem "Let Šedé Vrány", představuje úvodní seznámení kumpanie "Šťastná Pětka" s dlouhou historií zvláštní, legendy tradované lidem obývajícím hory zvané Bouřné.
Autorská citace #41
2.2.2009 13:26 - Jane
Neboj se Lamiku, že když zmutuješ v něco hnusnýho, že by se mezi námi nenašel někdo kdy by ti usekl hlavu :-)
Autorská citace #42
2.2.2009 14:07 - Gabik
Obává se že by se našli lidi co by mi jí usekli i před mutací, jen tak pro jistotu - co kdyby... Asi se předělám na Drowku a udělám tam pořádek sám. :)
Autorská citace #43
2.2.2009 20:13 - Beny
tak jak děcka, hraje se zejtra? (úterý)
Autorská citace #44
2.2.2009 21:04 - Lotrando
jj
Autorská citace #45
4.2.2009 07:45 - Beny
Tak budu mít velice hloupej dotaz, protože mě to vrtalo hlavou... Jedná se o ty opravy. Pochopil sem to teda takto, pokud si budu chtít nechat něco opravit, stojí mě to polovinu ceny předmětu tz. příklad na tý zbroji cena je 13000 GP/2=7500 GP. Tuhle cenu musim zaplatit buď opravně a nebo Karlius při opravě v podobě rezidua. A aby získal Karlius potřebné reziduum v této hodnotě, musí odčarovat předměty za pětinásobek ceny opravy což činí předměty za 37500 GP, řekl jsem to správně? Což činí zajímavym další otázku, jestli má Thorek chuť se s tou konzervou co našel vůbec dál tahat -:))) protože do města daleko a Karlius toho rezidua taky moc nemá... a myslim si že GM moc plonkových předmětu nepustí, aby to bylo na koleni opraveno...
V každym případě ať to GM nebere jako výtku, takovej je život dobrodruha -:)))

P.S. Pochopil jsem tě Lotrando dobře, že jak ta zbroj tak ten štít sou poškozený? Tu zbroj vim, ale tim štítem si nejsem jistej, nějak jsem to přeslechl...
Autorská citace #46
4.2.2009 08:41 - Gabik
Benýsek:

Koukal jsem do eratovaných pravidel na ten stanc, co jsi se na něj včera ptal, a je úplně změněný - postnu ti sem jeho nové znění.

Stalwart Guard Fighter Utility 10
Your thoughts turn to defense as you begin using your weapon or
shield to protect nearby allies.

Daily ✦ Martial
Minor Action Close burst 1
Target: Each ally in burst
Effect: The targets gain a +1 shield bonus to AC until the
end of the encounter. If you are using a shield, increase the
bonus to +2 and apply it to your allies to Rexlef defense as well.
(Všichni spojenci co stojí na sousedních polích dostávají od tebe bonus +1 k AC a pokud máš štít tak od tebe dostávají +2 k AC a Reflexům. Trvá to tk dlouho, dokud udržuješ postoj.)

Toť vše.
Autorská citace #47
4.2.2009 11:56 - Beny
Gabik tohle je něco jinýho to moje se jmenuje Hunker Down a je to ze Martial Powers.... Tuhle co si napsal znám, je ze základních...
Autorská citace #48
4.2.2009 12:09 - Gabik
Beny k tomu rytuálu bych řekl následující:

You touch a normal item and turn it into a magic item of
your level or lower. The ritual’s component cost is equal to
the price of the magic item you create.
You can also use this ritual to resize magic armor (for
example, shrink a fire giant’s magic armor to fit a halfling).
There is no component cost for this use.

- to je původní pravidlo znění rytuálu - tedy pokud chceš upravit velikost je to zdarma a El ti to udlě, protože ten rytuál umí.

Měli jsem tam malý "homerule" a to bylo to, že můžeš upravit vlastnosti již existující itemu. V tom případě jsme se s Petrem "Lotrandem" - dohodli na 1/4 ceny předmětu a cílový item má maximálně level původního neo menší a muí se zachovat typ věci - s Holy symbolu nevyčaruješ rukavice. A Gm to pochopitelně musí schválit. Toť to co já mam napsáno v deníku.

Kde vzal Kája polovinu ceny to netušim. Ale v tohle případě mi to přijde dost. Já osobně mam u sebe na 9 levelu cca 2 500g - nikoliv komponentů, neumim si představit kdy budu mít takovej obnos co potřebuješ.

Howg - El domluvil.
Autorská citace #49
4.2.2009 12:11 - Lotrando
Benýsek: rozložením předmětu získáš 1/5 jeho ceny ve formě residua. Opravení předmětu, nestojí žádné komponenty (je možné zváži nějakých cca 50g k provedení rituálu jako takového).

Zbytek je domácí pravidlo:
  • Přenesení schopností z jednoho předmětu na druhý, při zachování efektu (power) stojí 1/5 ceny předmětu.
  • Změna efektu při zachování úrovně stojí 1/2.
  • Přenesení a změna se v ceně sčítají.
  • Snižování úrovně nesnižuje náklady, není tedy možné ušetřit například přenést +3 efekt na jiný předmět a vybrat si "jen" +2 efekt, zaplatit pak sníženou cenu (+2).

These rules are subjet to futher changes :)
Autorská citace #50
4.2.2009 12:14 - Gabik
Benýsek:
Oki už na to koukám. Dokud máš stanc, jsi spomalen (pohyb máš pouze o 2 čtverce) a máš kryt tedy všichni útočníci na tebe mají postih -2 na útok mířené rovnou na tebe. Otázkou by v tomto případě byli area útoky.
Autorská citace #51
4.2.2009 12:18 - Gabik
Lotrando, Benýsek:
Paráda problém vyřešen. Oprava a úprava na malinkatého trpaslíčka - residuum za 50g, které se dají sehnat a je vyřešeno :o).
Autorská citace #52
4.2.2009 13:38 - Beny
Super, konečně v tom mám jasno, už sem si chtěl zařizovat kovárnu a rejžovat na dobrodruzích -:))
Autorská citace #53
4.2.2009 14:08 - Lotrando
hehe.

cílem je umožnit přirozený oběh předmětů. pokud již ve světě jsou přítomné. I když se jedná o magicky méně aktivní svět, kde meč +1 nemá každý voják, přece jenom je jasné, že magie existuje, nikdo o ní nepochybuje a s jejím použitím se počítá.

Pak je nutné se vypořádat s následky a uvedená pravidla jsou jen logickým pokračováním těch z PHB. Rejžovat se na tom nedá, ale jelikož se to dá celkem snadno vyrobit, je nutné mít mechanismy jak s tím dál pracovat.

Přiznám se, že nemám promyšleny další materiály a jejich vliv. Kloním se k řešení, kdy cokoliv co má +3 a efekt je svým způsobem artefakt a s tím je spojeno i použití zvláštního materiálu. Cokoliv je slabší pak podléhá běžné magii a lze to pořídit za peníze. Přesněji za hromadu peněz a tím se to reguluje. Výjimku bych dal i na wondrous item, kde si vyhrazuji právo rozhodnout o každém předmětu, který přijde do hry. Nevadí mi vak držení, ale ubrousek prostři se patří do jiné pohádky :)
Autorská citace #54
9.2.2009 15:26 - Beny
zítra jak?
Autorská citace #55
9.2.2009 15:27 - Lotrando
hrajem od šesti
Autorská citace #56
9.2.2009 17:34 - Lotrando
upozornění na update pohádky, další dvě kapitoly jsou k dispozici
Autorská citace #57
9.2.2009 20:55 - Beny
Lotrando nedělej to, teď kvuli tobě nedospim -:)))))
Autorská citace #58
10.2.2009 07:19 - Gabik
Co dodat? ... Elík slintá blahem.
To jsem zvědavej jak to dneska v práci vydržim, už aby bylo aspoň půl šestý večer :o)).

P.s.: No řekni není to radost skloňovat jméno Elerdiel? Znám lidi co ho správně ani nevysloví :o).
Autorská citace #59
12.2.2009 18:45 - Beny
chjo, nemám slinu, Thorek se asi jen tak vyskytl :)))
Autorská citace #60
12.2.2009 20:57 - Lotrando
Thorek je z Rychlých Hamrů. Tuším, že by to mohl být žoldák najatý na ochranu blízkého lomu. Možná je z rodu nájemných žoldnéřů, kteří po generace poskytují své služby trpasličím obchodním velkobaronům.

Dříve možná i jeho rod patřil k trpasličí šlechtě. Ale zchudl a nezbylo než vzít do ruky sekyru a jít se poprat se životem. Někde na severu možná pořád stojí tvrz, ve které se jeho bratranci hádají o oschlou kůrku. Thorekův otec takhle žít nechtěl. Rozhodl se živit jako žoldák a získal si tím i slušnou pověst. Vždy dodržel smlouvu, nakonec jej to stálo život. Než zemřel na následky svých zranění, žádal svého syna aby ....

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.079488039016724 secREMOTE_IP: 44.200.144.68