Proskur je stavěn seriálově. Předběžně, ale opravdu předběžně, budou 2 sezení na epizodu, která je nějak vnitřně konzistentní. Epizody spojuje hlubší dějová linie.
Záměr je asi tento. V každé epizodě představit kus města, nějaká NPC, nějakou organizaci, nějaký artefakt. Kolem toho se točí děj epizody. Co se ujmě, bude mít pokračování. Co nezaujme, bude tvořit jen pozadí, kulisy. Budete si tak moc víceméně určovat, kam se to celé bude ubírat.
Je dobré říct, že na pozadí je nějaký příběhový rámec, který říká vo co gou a co se asi tak přibližně stane. Vtip je v tom, že všichni aktéři mají šanci se zapojit, zde myslím hlavně na různá NPC a jejich následovníky, a záleží jen na hráčích, s kým jdou do holportu. Jinak řečeno, čí kontakty budou rozhodující :).
Je to takový malý experiment a já doufám, že to bude fungovat. Prvních 9 epizod má základní scénář napsaný. Jsou to ty úvodní, které ukazují Proskur z různých stran. 2 sezení na epizodu, dvě epizody na level. Ještě uvidím, jak to půjde, protože většina nápadů je spíš o interakci s okolím a míň o boji. Výzvy jsou pak jednodušší a za méně XP než bojová střetnutí. I tohle ještě ladim. Teoreticky by jste měli dosáhnout 16. levelu v momentě, kdy vypukne druhá sezóna :).