Babau14
7.1.2010 19:26
Motivace hrdinů Norisu
Motivace nejen pro vás

Prosím zde mi napište představy vaše a vaší postavy co vás uspokojí a bude motivovat k hraní. Usnadní mi to přípravu dalších sezení.
Dále budu moc rád když mi zde budete psát váš záměr na další sezení jak budete řešit úkolu a situace které vás ženou dál. Bude li váš záměr velmi osobní je možné mi ho zaslat do pošty.
Rozšířím samostatné sezení aby postavy měli delší historii a osobní přístup k ději .
Budu zdě sdělovat i své názory na odehrané sezení a zveřejňovat zkušenosti za ně získané
Autorská citace #1
7.1.2010 19:30 - Babau14
První můj počin je zeptat se družiny co má za lubem v Grumu ?
Pokud bude jen projíždět nebo zdali se zde pokusí získat nějaké užitečné informace například od historika Alorda který poslal Gorana do Norisu.
Autorská citace #2
7.1.2010 20:48 - Jarik
Babau>
promin, ze ti budu "radit",ale... proc davas nabidku... "budete jen projizdet"?
Rekni druznice... "tohle misto by melo byt stredobodem Vasich her a pribehu. Jake motivace Vas napadaji o tomto miste? Historie mesta, historie ras, historie narodu. Co zajimaveho vas napada ohledne ruznych povolani. Kdo tu podle Vas vladne a proc?"

ver mi, ze hraci si radi neco vymysli. Ty sam samozrejme asi vis, jak to je, ale namety hracu se daji minimalne posoudit. A casto neni moc daleko od toho 'Co si postavy mysli', 'Co je skutecnost' a 'Co se tvari jako skutecnost'.
Pokud napriklad jen jeden hrac uvede vec, ktera ti do tve obce nesedi, tak se zamysli, kam v okoli (dosazitelne pesky za cca 7 dni) se da podobna vec pouzit. Pouzij ji behem prvnich 3-4 casti dobr. (treba jen jako poznamku pod carou - jedna pani povida, ze to a to se deje tam a tam).
Ver mi, ze kazdy hrac, jehoz podnet je pouzit je spokojen. A nepotrebuje mermomoci, aby byl ustredni zapletkou pribehu.

A hlavne. Odjet se da skoro vzdycky. Duvodu k opusteni dane lokality je vic nez dost.

---

Pokud pouzivate nejaky konkretni svet, tak je mnohem lepsi hrat "nezmapovanou oblast" nez tu vsem znamou :)

p.s.: nejlepsi je, kdyz nazev obce je nejak inspirativni. Smaragdové údolí asi bude motivovat hrace vice nez Lužiny. :D
Autorská citace #3
7.1.2010 21:32 - Fibriso
Jarik: ona je to totiz opravdu pouze zastávka na trase, protože jsme utikali zachránit naseho trpaslicího Paladina Gorana koupit protijed do jednoho města (jehož podsvětí je mimochodem na Gorana trpaslíka nabroušené), tady jsme zatím potkali je skupinku "Lovců pro mágy" kteří jdou pro změnu asi po mě...
podrtzeno a sečteno, uvidíme co se dá dělat...
Autorská citace #4
7.1.2010 21:39 - Fibriso
Sakryš, to důležité jsem nenapsal: Cashire
jeho motivace byla ze začátku celkem jasná. Po té, co ho mistr Fargus vytáhl z rodné vesnice byl jeho cíl se něco naučit a poznat lidi a jejich způsoby, (protože jeho rasa se s lidmi potkala teprve nedávno), ale po té, co spadl to toho průšvihu s trhlinou přímo po hlavě, je jeho jedinou motivací znovu zapečetit ti $^&%&$&* Trhlinu a nenechat se při tom zabít. Plus je ještě setkat s Fargusem a vynadat mu, do čeho ho to zatáh...
...
ALE ještě je na pochybách, jestli mu to vůbec za to riziko stojí...
Autorská citace #5
7.1.2010 22:23 - Bleška
Jarik: Jak psal Fibriso, na tohle místo jsme se dostali jen čirou náhodou. Našeho trpaslíka mají všichni tak moc rádi, že mu neustále něco podstrkují - rezavé nože a vidličky (Goran samou "radostí" téměř umírá), nožíčky s prapodivnými jedy proti kterým nikdo nemá protijed... Pak se ale samozřejmě najde tlupa takových, kteří ho bez výčitek svědomí okradou o jeho zbroj a nenamáhají se mu ji vrátit a neustále se po něm někdo sápe. Do Grumu jsme jeli jen a pouze kvůli tomu, že kouzelník, který nás měl teleportovat do určitého místa to tam neznal a nejblíž byl právě Grum. Do tohoto místa se opět vracíme a upřímně, jsou postavy, které vůbec nemají jakýkoli zájem v Grumu dál setrvávat. I když to skupinka mágů možná změní.
Autorská citace #6
7.1.2010 22:51 - Babau14
Proč se asi goran naučil kovářství on se na ty Destrachany uplně těší. Jak je to přísloví radost až na plech ne je to jinak radost až na kost (ale to umí přeci taky těšíte se zasi k Drowum ?
Autorská citace #7
7.1.2010 22:52 - Bleška
Lirael

Motivace: Co nejrychleji se dostat domů.

Záměr na další sezení: Zjistit, proč na ně mágové útočí. Nejdřív po dobrém, nemá důvod s nimi bojovat, prozatím. Případně to půjde po zlém.

Situace, které ji ženou dál: To snad ani nejsou situace, ale nutnost a vědomí, že pokud selže, pěkně si to odskáue na vyšších místech. Tedy, pokud přežije a vůbec se před vyšší místa dostane.

Do budoucna: Přehodnocení žebříčeku hodnot. Větší otevřenost, společenskost. Postava se přestane dívat na ostatní jako na něco podřadného, sleví ze své arogantnosti a z pocitu vlastní důležitosti. Stane se "lidštější", morálnější, více empatickou a bude se snažit více řídit svým srdcem a starat se i o zájmy ostatních, ne jen o ty svoje.

Takhle nějak si to představuju, ale bude to trvat, dlouho trvat a bůh ví, co všechno se stane, co ovlivní chování Lirael.

Jo, a upozornění pro Cashira. Zatím mu to bylo jen řečeno, teď to bude mít i písemně.

JÁ, LIRAEL, PŘI PLNÉM VĚDOMÍ PROHLAŠUJI, ŽE SE NECHCI V PŘÍPADĚ SMRTI PŘIVÉST ZPÁTKY MEZI ŽIVÉ ZPŮSOBEM, JEŽ MI NABÍDLA JISTÁ VEVERKA, KTERÁ TVRDÍ, ŽE JE KOČKA A VYPADÁ JAKO KRYSA.

xD LIRAEL ASTLENDREI
Autorská citace #8
7.1.2010 22:57 - Bleška
Babau: No jasně. Už dlouho jsme si se svými starými známými nepopovídali. Strašně se mi po nich stýská. Až je zase uvidíme, musím si na ně vzít kontakt, abchom si mohli dopisovat.
Autorská citace #9
7.1.2010 22:57 - Babau14
Uf máme tu první závěť to sem nečekal
Autorská citace #10
8.1.2010 17:37 - Noldo2
Obecný cíl Agburanara: zastavit hrozbu z Trhliny
Současný cíl: pokud možno co nejrychleji se dostat do Norisu, a pak na výcvik. Jsem pragmatik, nechci žádné zdržení, a hlavně ne žádné komplikace. Za každou cenu se budu snažit vyhnout boji a konfliktům.
Další cíle v Norisu: Získat meč, nebo kámen, nebo co to Goran potřebuje... Takže spllnit rychle, efektivně a bez průtahů všechny naše úkoly.
Vedlejší cíl: Promluvit si s drakory v Drakorské pevnosti, trochu se tam porozhlédnout...příležitostně.

Jako hráč bych snad jen uvítal více konfliktů např. se zloději, strážci zákona, najatými bouchači, procházení paláců, vil nebo vesnic určitých postav s určitými zájmy před procházením dungeonů a odstraňování pastí a nestvůr, které tam jsou tak nějak spíš do počtu.
Autorská citace #11
15.1.2010 02:22 - CaDaC
Goran

Hlavní cíl: sloužit Dobru

Současný postup: získat meč z Norisu

Vedlejší cíl: rozjet kovárnu, navázat vztahy se severem a Duergarama, detect evil

Na rozdíl od Andrei nemám v plánu Gorana měnit, tak se koukejte snažit ať nemusim.

Jako hráč se těšim na hraní pod širym nebem a pokud jde o "konflikty" (víme jak to je, že Ondro) dopředu řikám Petře, že si bacha dávat nebudem a budem se do krve hádat dokud nám to tvrdě do palice nevtlačíš! Dál se těšim až někdo z nás umře a nepude to okecat, to je pravá zkouška soudržnosti.

Testament sepisovat nebudu, jen doufám, že moje údajná heroická role neni založená na genetických předpokladech nebo morfologických znacích, protože na reinkarnaci hodlám hodit 100 a náhodně si nalistovat stránku z MM.
Autorská citace #12
15.1.2010 09:41 - Noldo2
CaDaC píše:
víme jak to je, že Ondro


Upřímně - nevim. Dávám se podat.
Autorská citace #13
19.1.2010 23:20 - Babau14
Jak dva kohoti hihihi ale to k tomu patří
Autorská citace #14
20.1.2010 00:00 - Noldo2
Babau14 píše:
Jak dva kohoti hihihi ale to k tomu patří
Já tim nic nemyslel, já vážně nevim, jak to myslel...
Autorská citace #15
21.1.2010 16:20 - Babau14
Asi to jak ses rozčiloval když si zase umřel :)
Autorská citace #16
21.1.2010 17:41 - Noldo2
Mě neštve tolik to, že na každym druhym sezení umřu, jako spíš celkově podoba těch soubojů v DnD, resp. celá koncepce DnD, která stojí a padá na soubojích, a to konkrétně na využívání zvláštních schopností, featů, rasových zvláštností, předmětů, atd. O tom je hra DnD a příběh je jen prostředek, jak ty boje logicky pospojovat a jak doat prostor k využití těch schopností. Petr má tu hru připravenou skvěle, příběh, svět, a tak, ale ty debilní pravidla to prostě kazí.

Co mi vadí: Když v souboji v prvnim kole dostanu FireBall za 30 HP, když sešle někdo v prvnim kole tmu, ve které vidí, a ve druhym mě otráví, štve mě už to, že existuje nestůra, která likviduje výbavu. To je prostě kombení a protikombení, a nemá to nic společného s příběhem. Je to jen o tom, kdo má lepší skilly a jaké úžasné kombo vymyslí.

Hodně mi vadí styl hry, jaký DnD svou podstatou vyvolává.

Druhá věc se týká obtížnosti - když půjdem na oplechovaného rytíře na třetím levlu a on nás rozseká v jednom kole, tak jsme paka, mohli jsme to čekat. Když by mě rozdrtila ta nestvůra u temných elfů v podzemí, co jsem proti ní stál sám, je to moje blbost, beru. Když se v podzemí třeba ztratim, narazim na přesilu, a umřu, OK. Když ale jdem opatrně chodbou, ještě se podíváme do výklenků, jdeme dál, a dostaneme zezadu fireballem, že nám zbývá kažýmu asi 10 životů, je něco špatně. Stejně tak když vejdem na náměstí (!!), a dostanu bez varování strike za polovinu životů, a ve třetim kole dostanu zezadu True Strikem, kterýmu se prostě neubránim, nebo čim.

Jako, když jdu do elfího hvozdu, a mam šíp skrz krk ani nevim odkud, tak jsem debil, že tam lezu. Když dostanu fireballem jen co vlezu na náměstí, a než se rozkoukám, jsem mrtvej, ... je někde chyba.
Autorská citace #17
22.1.2010 17:02 - Babau14
K tomu mám pár odpovědí
- Já vás tam neposílal ( do Grumu )
- Jistí jedinci vědeli o nebezpečí a mlčeli
- Nikdo postav se nesnažil nic zjištovat
- Toto jsou hlavní nepřátelé ( v blízké budoucnosti )
- Je to obdoba Temných králů s pána prstenů
- Nemůžu dovolik aby jste mi je pobyli hned ( dlouhá moje příprava )
- Sedejistota postav musí zmizet ( nezdá se mi že by se nědko nějak bál o svůj život a zajištoval si svoje záda viz ponámka dole )
- Je pravda že DnD svádí ke kombení a dalšímu kombení

Poznámka:
Lirael ohodnotila Noris " No družinka jako si může noris klidně dobít jak je možný že jsou ještě naživu "
( její sebedůvěru bych chtěl mít na 8 levelu s jejíma schopnostma )

to je asi vše

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.084591150283813 secREMOTE_IP: 44.222.175.73