4e Custom Battlegrounds

Návrhy různých tématických bojišť pto čtvrtou edici D&D
Napsal Quentin
Conlai píše:
Bambusový háj
- kdokoli, kdo je od vás 3 čtverce a víc má concealment - jako move akci můžete přeseknout několik stromků a nechat je padnout na soupeře (Dex vs. Reflex, Hit: Target grants combat advantage until the start of your next turn)

Čajovna
- čtverce se stoly, pohovkami a židlemi jsou obtížný terén - jako standard akci: - můžete po někom vrhnout vřící čaj, džbán s vínem ap (Ranged 2, Dex vs Ref, Hit: Blinded until begining of your next turn, use only when standing on or next to a table) - můžete na nepřátele strhnout závěs (Blast 2, Str vs Ref, Hit: Weakened and Slowed until the end of your next turn, only when standing next to a window) - jo a stěny jsou obtížný terén

Začal to Conlai zde. Takovéhle bojiště jsou fajn inspirace, takže zkusím pokračovat.
Z každého místa můžete některé prvky vynechat, jiné přidat … jde jen o různé návrhy (a moje jsou pěkně za vlasy přitažený)

Hřbitov
  • Ohraničeno kovovým plotem, který se dá překonat na moderate athletics check
  • Uzamykatelná brána. Easy Thievery check na odemčení nebo hard strength check na vyražení.
  • V řadách nebo i náhodně rozmístěné náhrobky na jejichž čtverec lze vstoupit a počítat si cover.
  • Pro větší členitost můžeme rozmístit nějaká neudržovaná křoviska jako difficult terrain a stromy, které zabírají celý čtverec, takže se na ně dá vstoupit jen vyšplháním (easy athletics, dva čtverce pohybu) a poskytují cover.
  • Zajímavé může být i mauzoleum nebo krypta, kde jsou rakve nebo sarkofágy jako difficult terrain.
  • Dveře do krypty mohou být stejné jako u vchodu na hřbitov, nebo kamené, ty se otevírají buď jako jeden hard thievery check nebo medium strength check na tři úspěchy/neúspěchy
  • Pokud je noc a některý s bojujících přejde do bloodied nebo zemře na nebo vedle náhrobku, rakve či sarkofágu, tak se na nejbližším volném čtverci objeví dle libosti (ovšem na výrazně nižší úrovni než jsou bojující) skeleton (MM str. 234) nebo zombie (MM str. 274) a zaútočí na nejbližší živý cíl.
Bažina
  • Po gridu libovolně rozmístíme stromy, které zabírají celý čtverec, takže na ně lze vstoupit jen vyšplháním (easy athletics, dva čtverce pohybu) a poskytují cover.
  • Nejlépe popsat stromy jako husté vrby a nechat možnost pro toho, kdo je na stromě jako move akci přeseknout několik větví/šlahounů a nechat je padnout na vedle stojícího soupeře dexterity vs. reflex, hit: target grants combat advantage until the start of your next turn
  • Po různu mezi stromy rozmístíme plochy bažiny.
  • Bažina je difficult terrain a každý, kdo v ní začíná kolo je cílem útoku lvl vs reflex, hit: slowed (save ends), neuspěje-li v první záchraně nebo nevyleze z bažiny, tak je immobilized a dazed (save ends), úspěch ho přesune zpět do slowed (save ends), neúspěch viz. pravidla pro topení.
  • Zábavné zpestření je náhodný respawn plynových bublin v bažině. Bublina se objeví a další kolo si hodi save. Úspěch, zůstane, neúspěch, vybuchne jako burst1, lvl+3 vs reflex, hit: low limited damage expresion(acid). Může vybuchnou samozřejmě dřív, když do ní někoho natlačíte.
Gnómská laboratoř
  • V laboratoři jsou čtyři věci, regály podél stěn, stůl plný oranžových baňěk(libovolný počet) a skumavek(také libovolný počet), stůl s černou hmotou kolující ve skleněné soustavě a dvě levitující kovové koule.
  • Kdokoli stojí vedle oranžového stolu může jako standard akci hodit velkou baňku jako area burst1 within 5 squares, dexterity vs reflex, hit: medium normal damage expresion(fire), effect: plocha hoří do konce encounteru a zraní každého procházejícího a každého zde kolo začínajícího za low normal damage expresion(fire).
  • Navíc si může kdokoli jako minor akci oranžovou skumavkou polít zbraň a vytvořit tak ohnivou čepel (+2 fire damage do konce encounteru).
  • Pokud se jakkoli rozbije černá souprava (někým schválně jako minor action, neuváženým area, burst nebo blast útokem, nebo je do ní někdo natlačen) tak se do burst2 rozšíří halucinogenní pára způsobující panický strach lvl+3 vs Will; hit: cíl utíká svou rychlostí nejkratší cestou od soupravy, po cestě probíhá případnými plameny i provokuje attack of opportunity.
  • Kovové koule jsou umístěny daleko od sebe (někde blízko protějších rohů místnosti) a kdokoli na vedlejším čtverci může strávit celou move akci osaháváním koule, což ho teleportuje k jím vybranému políčklu vedle druhé koule. (pokud jste udělali místnost hodně velikou, tak můžete nechat teleport jen jako minor akci)
  • Regály podél stěn nemají speciální účel, ale bylo by hezké občas hráčům dát nějaký léčivý lektvar, tady by se jich pár hezky vyjímalo.
  • Pokud by bojiště vypadalo prázdně, tak přihoďte nějaké sudy, stoly a přístroje jako difficult terrain.
  • Určení možných efektů všech věcí v místnosti chce easy arcana check (na kazdou věc zvlášť)
Možná časem přibudou další…

Napsal Quentin 05.11.2008
Zaslat reakci na článek
Velikost okna: [1] [2] [3]
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.064669847488403 secREMOTE_IP: 44.197.108.187