Pravidla

Rytíř
29.6.2009 18:08
Překlady základních pravidel a některých doplňujících příruček k D&D 3e.
Autorská citace #1
29.6.2009 18:08 - Mrkew
Mel bych dotaz mohly by se tady dat ty pricucky (PHP) (DMG) (MM) ktere muzou byt volne siritelne. Dik za odpoved.
Autorská citace #2
30.6.2009 14:48 - LZJ
Ty příručky vyšly knižně a nejsou oficiálně volně šiřitelné.
Volně šiřitelný je výtah z pravidel zvaný SRD (viz http://srd.d20.cz/index.php/SRD_d20).
EDIT: V SRD si sice moc nepočteš, ale pro hraní je tam vše důležité. V bestiáři chybí jen nějaké licencované potvory jako Ilithidi, Beholdeři a tak.
V originále je to sada RTF souborů, ale překlad tu máš online.
Autorská citace #3
13.12.2009 20:29 - karel
Nevim ejstli je to jen u mě na PC,ale ta příručka hrače mi přijde divně oskenovaná.vedle strany 1 je strana 331 a takhle to cele pokračuje ,takže mi to přijde dosti nepřehledné
Autorská citace #4
13.12.2009 20:54 - t2001
Řekl bych, že to je proto, že nějaký dobrodinec "vytrhal" svou knihu z vazby aby ji mohl dobře nascanovat. Takže proto má strana 1 jako souseda 331. Protože tam chybí těch 329 stran
Autorská citace #5
20.12.2009 09:40 - Chrochta
Nebyl tu kdysi částečný překlad dobrodružství Return to the Temple of Elemental Evil? Rád bych zahýbal s překladem, ale nevím, kde se skončilo, a tady ho nějak nemůžu najít.
Autorská citace #6
20.12.2009 10:24 - Alnag
http://www.d20.cz/private/html/oerth/rtee.html Ale to se asi budeš muset nejprve přihlásit.
Autorská citace #7
20.12.2009 11:07 - Chrochta
Díky.
Autorská citace #8
20.10.2010 22:30 - Bajo
Nevím kde jinde se zeptat. Nefungují mi některé odkazy v českém překladu SRD, je to chyba, nebo některé věci nejsou přeložené?
Autorská citace #9
19.12.2010 13:30 - chrochta
Nevím, čím to, ale nějak se nemůžu dostat na on-line verzi pravidel. Chtěl jsem se podívat na překlad několika technických termínů (nejsou v klíči) a...
Autorská citace #10
19.12.2010 13:53 - Alnag
Chrochta: Tady teď všechno funguje tak jako napůl...
Autorská citace #11
30.12.2010 15:06 - schleitr
Jak je to s překladem pravidel?Nefunguje ani online ani pdf verze...
Autorská citace #12
30.12.2010 15:37 - Alnag
PDF/ZIP verze fungují normálně celou dobu. (Možná nemáš potvrzené čestné prohlášení ve svém profilu?) Online verze jsem opravil.
Autorská citace #13
30.12.2010 17:02 - schleitr
Online verze v pohodě jede,pdf pořád ne(jestli nebude chyba na mojí straně...)
Autorská citace #14
9.7.2011 21:43 - Ragnar
v knize Meč a pěst - Sword and Fist jsou napsane požadavky na prestižní povolání a pod tím jsou naspane urovně.takže kdy tedy začíná prestižní povolani?postava ho muže ziskat až behem hry nebo už na začátku?
Autorská citace #15
9.7.2011 22:08 - Alnag
Ne musíš se k tomu propracovat. Začínáš se základním povoláním. Prestižní je dostupné až od určité úrovně.
Autorská citace #16
15.7.2011 16:01 - Ragnar
jak mužou postavy poznat magicky predmet třeba u mrtvoly?jak to vlastně zjistí že by to mohlo bát magicke?
Autorská citace #17
15.7.2011 16:04 - Alnag
Můžou si třeba všimnout zvláštních magických run na předmětu nebo vycítit jak jim naskočí husí kůže, když věc vezmou do rukou. Možná, že to v temnotách slabě září nebo mohou magicky nadané postavy zahlédnout auru předmětu.
Autorská citace #18
15.7.2011 17:32 - Vojtěch
Detect Magic (na vyšších úrovních Permanentní)? :)

EDIT: Jinak záleží mtaké dost na DMovi/předmětu. Některé předměty stačí vzít do ruky a hned je cítit magická síla, jiné se téměř neprojevují. Hodí se také skilly Appraise a Spellcraft, někdy Knowledge. Co je také význačné na magických zbraních, štítech a zbrojích je, že se nedají poškodit ničím jiným, co nemá alespoň tak vysoký bonus, jako onen přemět (to se obecně málo ví). Pokoušet se ale do každé krásně zdobené zbroje mydlit obyčejným kladivem asi nebude to pravé. Spíš by mohlo být podezřelé, že jinak rozšmelcovaná mrtvola má na sobě nápadně nepoškozenou věc.
Autorská citace #19
15.7.2011 17:37 - Alnag
Vojtěch: Ano, tak se tomu říká v pravidlech. :D
Autorská citace #20
15.7.2011 17:41 - Vojtěch
Mno, pak jsou tu vyšší verze téhle legrácky, třeba Analyze Dweomer, Arcane Sight atd.
Autorská citace #21
16.7.2011 00:28 - wraiths
bardska znalost take leckdy pomuze.
Autorská citace #22
19.7.2011 09:24 - Ebon Hand
Ragnar: doporučuji ti řídit se Alnagovou radou, pokud se magické předměty objevují ve hře hlavně přes barvité popisy a postavy mají s jeho získáním určitý prožitek, velmi to prohlubuje atmosféru a vztah k předmětu vůbec.
Pokud hra jednou sklouzné k infantilnímu detekování všeho, co postavy najdou, pak se to velmi těžko vrací zpět, o atmosféře takové situace vůbec nemůže být řeč..
Autorská citace #23
19.7.2011 11:19 - Vojtěch
To souhlas... ale když se ptá jen jak poznat a ne jak to udělat zajímavě ;)
Autorská citace #24
19.7.2011 14:15 - Ebon Hand
Oba odpovídáme na stejnou otázku. Svou odpovědí naznačuji moji volbu při rozhodování, poznávat předměty pravidlově, třeba detekcí, nebo je poznávat příběhově? To znamená, že je pozná i osoba bez detekce pro jejich vyjímečný vzhled, trvanlivost atd, ale nepozná jejich funkci.
Autorská citace #25
19.7.2011 15:10 - Vojtěch
Mno, jestli pozná, nebo nepozná, to záleží spíš na settingu. V takovém Světě zlodějů (to je Asylum atd., od Roberta Asprina) většina zbraní vypadá naprosto normálně, i když jsou nakrásně očarované a magie funguje spíš plíživě. Když už létají blesky, tak to už musí být. Jindy jsou zase zbraně opulentní a zdobené, třeba Conanovská povídka Meč s fénixem, někde jsou naprosto zjevné, třeba zrovna Žihadlo z Hobbita (dělají tam vůbec elfové zbraně bez očarování?). Poznej ale zdobení nějaké ceremoniální čepele od skutečného očarování.

Mimo to mechanicky ani detect není 100% spolehlivý. Jde to celkem snadno klamat kovem (zvláště olovo), stačí to zahrabat kus pod zem, nebo do kamene a máš po ptákách. A taky tu jsou různé magické klamy (Nystul's Magical Aura), nebo lze auru přebít jinou, silnější. Hlavně to zdržuje při dobrodružství. U ohýnku už ten detect na shromážděnou kořist jde.

U magických předmětů máš hned tři druhy. Zjevné, které jen co vezmeš do ruky (taky můžou kecat, zvlášť u prokletých), tak poznáš jejich schopnosti, pak skryté, které naopak nic nepoví a občas jsou vybaveny nějakou zvláštní aktivační metodou a pak ještě horší, předměty inteligentní, které ti mohou provádět ještě horší věci.

Jak jsem psal třeba nerozbitá zbroj na rozbité mrtvole je podezřelá. Magický meč dokáže seknout o kámen a nepoškodit se, ale zkoušej to... co když je to jen zdobená zbraň a ty si ji rozbiješ. Hodně silné očarování asi poznáš pravděpodobně v boji, ale +1 nejspíš bude jen velice jemné a jen skutečný borec by to měl zaznamenat. Je jasné, že asi poznáš planoucí meč, pokud tam tedy není nějaký trik na aktivaci. Zhoubné zbraně asi také nepoznáš dokud se pod ně nedostane patřičný nepřítel.

Zkrátka občas to jde, občas ne...
Autorská citace #26
11.8.2011 21:39 - Ragnar
Nikde jsme nenašel ceny magických predmětu.Existuje vubec nějaký takový ceník?Chci dát do hry obchod s magickou vystrojí ale ceny jsemm nenašel.Hra se odehrává ve faerunu
Autorská citace #27
12.8.2011 05:38 - Vojtěch
Bohužel něco jako ceník přímo v pravidlech není. Můžeš se pohrabat tady v kappitole magických předmětů, kde jsou ceny ale zároveň i popisy. Bohužel nevím, jestli je to někde i česky. Komplet ceny a popisy (ENG)
Autorská citace #28
12.8.2011 19:06 - Ragnar
Děkuju.A do ktereho herniho sveta se to vztahuje?ty ceny mi přijdou ohromne.Podle pravidel AD&D 3 edice stojí strážní pevnost 40 000 a tady stojí magická hul 60 000 a přitom nic moc nedělá
Autorská citace #29
12.8.2011 19:11 - Bajo
Měl by to být generický fantasy svět. Ty ceny by měly být odvozené od ostatních prvidel, tedy souvisí s tím, kolik postavy nacházejí pokladů. Moje osobní zkušenost, když jsem hrál ve Forgotten Realms (kde jsem omezený nákup magických předmětů povolil - ala PC hry od Bioware), že jsou ty ceny malinko podsazené, aspoň soudě podle toho, kolik měli postavy většinou peněz. Takže jsem je nakonec trochu navýšil. Ale ono asi zálží, jak kdo hraje.
Autorská citace #30
12.8.2011 19:26 - alef0
Ceny su nezavisle od sveta a niekde v Dung. Maser Guide je zdovodnenie, preco su ske su. od cias AD&D sa prekopali :-)
Autorská citace #31
30.8.2011 21:37 - Alnag
Přidán překlad dobrodružství Speaker in Dreams od Chrochty. Autor zároveň prosím, pokud si někdo najde čas na nějakou lepší grafickou úpravu (resp. úpravu zadní obálky přiloženým textem a další drobnosti, že by to bylo fajn.
Autorská citace #32
31.8.2011 11:25 - Čindi
Jsem ani nevěděl, jaké množství toho bylo přeloženo. Díky všem
Autorská citace #33
7.9.2011 22:31 - Alnag
Chrochta se vážně činí, takže přibyl kompletní (!) překlad příručky Oriental Adventures.
Autorská citace #34
21.9.2011 21:55 - Ragnar
v prvním odkazu pro bestiař je 45 stran,bude nekdy dodán i zbytek?
Autorská citace #35
21.9.2011 21:58 - Alnag
Nemyslím si, že to lze očekávat. 3E už se tolik nepřekládá, je to přeci jen 11 let stará záležitost.
Autorská citace #36
22.9.2011 11:26 - chrochta
to Ragnar: Až to někdo přeloží :) Co se nejrůznějších beštií týče, mám pro ně sice slabost, ale ten nakousnutý Bestiář rozhodně dopřekládat nebudu. To už se spíš objeví potvůrky, co nejsou ani v té druhé verzi, respektive fan-made "Monsters of Faerún II: Co se nevešlo do oficiálního vydání". Ale to je hudba hodně, hodně vzdálené budoucnosti.
Autorská citace #37
22.9.2011 19:56 - Ragnar
umožnují pravidla cílený utok na zbran nebo hlavu?hrači si stěžují že nemohou utočit na hlavu nebo zničít protivníkovi zbran jinak než odzbrojením
Autorská citace #38
22.9.2011 22:30 - Vojtěch
V základu ne, ale jsou alternativy. Nehledal jsem to ještě v době, kdy jsem hrál 3.5, ale pro Pathfinder vyšla pravidla pro cílené útoky v Ultimate Combat ( zatím nezkoušeno ), takže možnost loupit by tu byla.

odkaz.

EDIT: Aehm, jistě že útok na zbraň je možný v základu. Sunder je na zničení a Disarm je na odzbrojení.
Autorská citace #39
23.9.2011 08:04 - Faire
Ragnar píše:
umožnují pravidla cílený utok na zbran nebo hlavu?


Jak by to hráči chtěli využít?
Autorská citace #40
23.9.2011 19:34 - Ragnar
kvuli vyřízení silnějšího protivníka cílenými utoky na slabe části těla(oči,mozek,klouby),třeba oslepit obra nebo useknout hlavu hydře nebo useknout nepříteli nohu a mít možnost utéct z boje
Autorská citace #41
25.9.2011 17:34 - Ragnar
nepochopil jsem kouzelné hulky.čaroděj stvoří hulku a dá do ní kouzlo.Kolikrát denne se to kouzlo muže seslat.A jakmile se sešle tak hulka zmizí?
Autorská citace #42
25.9.2011 20:17 - chrochta
Pokud to správně chápu (nejsem hráč a kolem pravidel jsem jen prošel... rychle)tak hůlku (wand ?) lze v jistém ohledu brát jako pistoli na jedno použití: má neměnitelný zásobník narvaný náboji, který když se vystřílí tak je věc k nepoužití. A záleží jen na tobě, jestli všechno vystřílíš na jeden zátah nebo jestli si mezi tím dáš nějakou dobu pauzu.
Autorská citace #43
26.9.2011 09:35 - wraiths
Ragnar: kouzlo můžeš seslat dle "nabití" tzv."plná" hůlka má 50x nabito tudíž můžeš seslat za den 50x kouzlo z hůlky. pak je hůlka prázdná a k nepotřebě a je čas si opatřit novou hůlku.
Autorská citace #44
26.9.2011 16:33 - Faire
Zpět k cíleným zásahům: řešilo se v paralelním toppicu. Za mě: postavy se samy snaží zasáhnout citlivější součástky těl protivníků - např. krit zásah by měl být popsán přesně takto.

Z druhé strany: pokud by postavy mohly cílit na zranitelná místa, proč by to nedělaly? Musel by je od toho odrazovat dostatečný postih (něco ve smyslu Power Attack, ale silnější, protože by to nebyl feat). Druhý problém: proč by to nedělali protivníci postav? Soubojový systém DnD na tohle IMHO není stavěný - alespoň v podobě obecné možnosti.
Autorská citace #45
26.9.2011 19:22 - Vojtěch
Jak kde. Myslím že byly featy které umožňovaly protivníkovi snížit rychnost tím, že se mu dala pořádná rána přes pohybové ústrojí. Třeba Staggering Strike z Complete Adventurer.
Autorská citace #46
6.10.2011 21:44 - Ragnar
jak funguje kouzelnikuv bonus za inteligenci ve vztahu k počtu kouzel?Mam-li bonus +2 tak to znamená,že mam do každe urovně +2 kouzla na seslání za den?
Autorská citace #47
6.10.2011 22:01 - Alnag
Ragnar: Je na to v pravidlech taková tabulka. Tam to máš přesně napsané.
Autorská citace #48
6.10.2011 22:39 - Vojtěch
Tuhle tabulku myslí. Jinak bonus +2 za vlastnost, přes kterou sesiláš kouzla znamená, že číslo, proti kterému cíl hází, je o 2 vyšší.
Autorská citace #49
9.10.2011 13:16 - Alnag
Přidáno dobrodružství z Dungeonu 87: The cradle of madness. Přeložil to Chrochta.
Autorská citace #50
31.10.2011 16:41 - Ragnar
Hrači behem bitvy o pevnustku pobili 20 yuan-ti.Jak se v takovem připadě počíta nebezpečnost?za každeho jednotliveho nepřítele nebo se to bere jako skupina u ktere se počítá nebezpečnost jinak?
Autorská citace #51
31.10.2011 16:49 - Alnag
Počítáš nebezpečnost střetnutí (nikoliv jednotlivě).
Autorská citace #52
3.11.2011 15:50 - Ragnar
četl jsem částo o střetnutí.Ale nepochopil jsme jak se počítá jeho nebezpečnost.Mužete mi to nekdo v jednoduchosti vysvětlit?
Autorská citace #53
3.11.2011 22:00 - Vojtěch
*po dlouhé době otevírá DM Guide pro 3.5*

V základu si nalistuješ stranu 49 téhle knížky a použiješ tabulku 3-1 a 3-2.

Úroveň družinky (průměr, pokud nejsou nastejno) a úroveň setkání se mají rovnat pro průměrnou obtížnost (to je zpravidla docela lehké, družinka by měla zvládat asi 5 takových střetnutí bez velkého odpočinku a výrazných ztrát). Střetnutí o 4 úrovně a víc než je družinka bych se raději vyhnul pro začátek, spíš bych zkusil začít na základu a přidávat jak bude chuť a jistota v tom, jak to družinka bude snášet. Zvlášť s použitím osamocené potvory opatrně. Hra má tendenci oscilovat mezi tím, že potvora prostě zajde na to, že má sama jen jednu sadu akcí a družinka čtyři (nebo kolik má členů) - nic moc neudělá a tím, že má takový útok a orany, že se družinka nechytá (hlavně poud je samotná potvora s CR hodně nad družinkou).

Setkání se sestává ze všech potvor, co družinka potká aniž by měla čas ošetřit si rány, tedy zpravidla ti, co jsou v místnosti, na paloučku atd. + ti, co přiběhnou v průběhu střetnutí. Nepočítají se vyvolané potvory, schopnost všelijakých summonů by měla být součástí CR potvory.

Tabulka 3-1 by ti měla říct kolik potvor o jakém CR můžeš použít, takže třeba pro družinku na páté úrovni bude normální střetnutí jednou potvorou s CR 4-6, párem potvor s CR 3, třemi až čtyřmi CR 2 atd. Když pro takovou družinku chceš těžší střet, tak uděláš úroveň střetnutí třeba 7, tedy jena potvora s CR 7, nebo tři s CR 4 atd.

CR nefunguje dokonale, časem si to asi budeš dolaďovat. Jen pro představu o tom, nakolik je hra nastavená ve prospěch družinky - NPC s úrovněmi v hráčském má CR rovné této úrovni, takže férovka 4:1 je 3E základ.
Autorská citace #54
3.11.2011 22:06 - Alnag
Vojtěch: Já už bohužel DMG 3.5e nemám, ale pokud si to dobře pamatuji, tak nestvůry mají Challenge Rating (CR), ale celý Encounter má Encounter Level a je to Encounter Level, který máš porovnávat s úrovní družiny. EL = CR jen tehdy, když máš 4 hráčské postavy a jednu potvoru na daném levelu, ne? Ale u skupiny nesvůr smíšených úrovní už je to složitější. Například dvě nestvůry se stejným CR, mají EL = CR + 2. A jak je to u nestvůr s odlišným CR nechci ani spekulovat...

Jediné poučení, které jsem si z toho jako DM odnesl bylo dělat encountery brutálně od oka (protože dumat pokaždé nad těmihle výpočty mne iritovalo). Ale já byl vždycky za "odokáč styl". :)
Autorská citace #55
3.11.2011 22:15 - Vojtěch
Právě ta tabulka 3-1 udává kolik kterých čičmundů je jaká úroveš střetnutí. Asi jsem to EL měl rozepsat víc...

EDIT: Stavba střetnutí bohužel není součást referenčního dokumentu a nejde použít pathfinder, protože tam je jiný systém.
Autorská citace #56
3.11.2011 22:19 - Quentin
Když už bych chtěl hrát 3,5e, tak by to bylo kvůli tomu, že je vhodnější na sandbox než 4e. A v sandboxu bych se o nějakej encounter lvl nestaral a jel hezky od oka (nebo od random tabulky :D)
Autorská citace #57
3.11.2011 22:27 - Vojtěch
Což začátečníkovi může občas natropit problémy, ale když už byla sháňka po vysvětlení mechaniky...
Autorská citace #58
3.11.2011 22:41 - Gurney
V SW:SE je ten systém CR pokud vím prakticky stejný a taky jsem jel od oka.
Autorská citace #59
4.11.2011 14:04 - Merlin
všechno jedu od oka :)
Autorská citace #60
4.11.2011 18:15 - Vojtěch
Myslím, že to asi většina DMů, co už si systém osahají ;)
Autorská citace #61
2.12.2012 21:13 - Alnag
Přidal jsem krátký překlad od Chrochty, který je z Tome of Magic, jmenuje se Farkova ulice a je doplněním prostředí z dobrodružství Speaker in Dreams.
Autorská citace #62
4.9.2013 21:15 - Alnag
Předán překlad nějakých Web Enhancements of Chrochty.
Autorská citace #63
6.10.2014 13:46 - Alnag
Přidal jsem Chrochtův překlad části bestiáře pro 3.5e.
Autorská citace #64
7.10.2014 21:07 - chrochta
Při předělávání svých stránek Wizardi zřejmě definitivně zrušili stránku s články a obrázky z příruček z éry 3.X edice. Nemátě náhodou někdo ty obrázky postahované? Pořád bylo na ukládání dost času a teď najednou bych potřeboval pár obrázků nestvůr a....
Autorská citace #65
8.10.2014 17:01 - Alwaern
Mno, ono existoval část souboru jednoho uživatele z for, ktery to mel vse. Moji verzi vzal das pri poskozeni stareho HDD a pote, co se mi zrusil muj oblibeny hub na DC++, tak jsem se k tomu nedostal.

Mezi zasvěcenci koluje jedna verze WoTC stránky s kompletním archivem článků, galerie obrázků však ten, kdo dělal nedomyslel, protože je k dispozici vždy jenom první stránka, další již ne.....

Nevím, zda to bude stačit nebo ne, jinak je tam úplně všechno tuším, celý zip má asi 5 GB.
Autorská citace #66
11.10.2014 23:06 - Alnag
Přidán překlad dobrodružství Heart of the Nightfang Spire od Chrochty.
Autorská citace #67
22.11.2014 19:45 - Alnag
Přidán překlad Monster Manual II (částečný) od Chrochty.
Autorská citace #68
17.6.2015 22:36 - chrochta
Měl bych dotaz: nevíte někdo, jak se jmenují v českém překladu ty dva Drizztovy šamšíry? Nemám ani čas ani chuť Drizzta číst a je to jedna z posledních nepřeložených věcí ve skoro stostránkovém překladu FORGOTTEN REALMS Caampaign Settingu.
Autorská citace #69
18.6.2015 00:12 - sirien
levej a pravej?


EDIT: Jinak velmi bleskové Google-fu:

Original: Twinkle and Icingdeath.

Ne-úplně-hezký překlad: Ochránce a Mrazivec.
Autorská citace #70
18.6.2015 08:13 - Babaj
3amšír nezaslechl jsem tu ekde slovo šamšír?:_))
Autorská citace #71
18.6.2015 21:36 - chrochta
to Babaj: Ne, nezaslechl. Přečetl...

to Sirien: Tyhle překlady jsem našel taky, a fest se mi nelíbí. Někde v knihách se jejich jméno určitě objevuje; doufal jsem, že se objeví někdo, kdo si jména pamatuje.
Autorská citace #72
23.7.2015 20:01 - Gurney
Přidávám částečný překlad Fiend Folia a kompletní překlad dobrodružství Red Hand of Doom (Rudá ruka zkázy), obojí od chrochty.

Obzvlášť to druhé je obrovský kus práce, protože ono dobrodružství je ve skutečnosti spíš minikampaň, která by měla postavy provést od 6. do 12. úrovně. Jinými slovy, až nebudete vědět co dál hrát, víte kam jít :)
Autorská citace #73
26.7.2015 09:53 - Dungo
jeden scimitar je Smrtidech a druhý je Záblesk :)
Autorská citace #74
26.7.2015 12:07 - chrochta
Dungo: Děkuji.
Autorská citace #75
26.7.2015 15:06 - Dungo
rádo se stalo :) aspoň něčím malým přispět :)
Autorská citace #76
27.7.2015 07:47 - wraiths
ja to teda znam jako Icingdeath "Ledova smrt" no...
Autorská citace #77
28.7.2015 10:48 - Dungo
no v poslední knize, co u nás vyšla se jmenuje Smrtidech a googlil sem přimo výraz Icingdeath a na anglické wiki sem našel tohle "Ingeloakastimizilian[edit]
Ingeloakastimizilian, also known as Icingdeath, is a white dragon featured mainly in the Legend of Drizzt series book The Crystal Shard." A tenhle drak je v knize nazvaný také smrtidech :)
Autorská citace #78
15.9.2015 14:59 - ShadoWWW
Gurney píše:
Přidávám částečný překlad Fiend Folia a kompletní překlad dobrodružství Red Hand of Doom (Rudá ruka zkázy), obojí od chrochty.


Ve složce k D&D 5e je složka Mapy klasických dobrodružství a v ní jsou mapy ke klasickým dobrodružstvím Red Hand of Doom a Expedition to Ruins of Greyhawk. Je tam vždy základní mapa v JPG a pak všechny mapy pro dané dobrdodružství v PDF souboru.

Jak si najdu čas, tak udělám i přeložené verze.
Autorská citace #79
21.12.2015 15:16 - Gurney
Doplněno o Chrochtův částečný překlad třetího bestiáře, zaměřený především na potvory použitelné v okolí Měsíčního moře (Moonsea).
Autorská citace #80
10.1.2016 17:57 - Gurney
Přidávám Chrochtův částečný překlad Bestiáře 4, užitečného hlavně pokud hrajete v okolí Moonsea.
Autorská citace #81
23.2.2016 21:15 - Gurney
Přidávám chrochtův částečný leč rozhodně ne krátký (37 stran) překlad Bestiáře 5. Musím se mu také omluvit za zpoždění, nějak mi to zapadlo mezi ostatní maily a všiml jsem si toho až když jsem přidával další chrochtův článek, na který se můžete brzo těšit.
Autorská citace #82
8.10.2016 00:42 - Gurney
Přidán chrochtův překlad části Dungeon Masters Guide 2 věnující se městu Slanisko (Saltmarsh).
Autorská citace #83
13.2.2017 01:14 - Gurney
Přidán chrochtův částečný překlad příručky Frostburn, obsahující bestiář, nová kouzla a psionické síly.
Autorská citace #84
20.2.2018 14:47 - Demonica
Přidán překlad od chrochty, další část Fiend Folio s novými nestvůrami.
Autorská citace #85
14.12.2018 09:39 - MartinCZ
Překlad pro "Srdce Tesáku noci - Heart of Nightfang Spire" nelze stáhnout, soubor neexistuje.
Autorská citace #86
5.6.2019 22:18 - PATRIX789
Kde možem na tejto stránke nájsť dm screen
Autorská citace #87
5.6.2019 23:07 - sirien
to jako záleží jakou hledáš.

Jestlis jen minul téma a chceš screen pro 5e, tak třeba tady, pátý odkaz shora (a možná tu jsou někde přeložené i nějaké další, bude vědět Gurney nebo ShadoWWW nejspíš...)

Pokud tu si správně a chceš skutečně screen pro 3e... tak je přímo v mateřském článku téhle diskuse (ctrl+F: "screen"). Podle všeho pro 3.5e.
Autorská citace #88
7.9.2020 09:18 - Gurney
Přidána příručka Sandstorm, respektive Chrochtův překlad odborností z této příručky.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.34036588668823 secREMOTE_IP: 3.236.122.9