Vše Články Diskuze Blog
Vyhledávají se jen slova delší jak tři znaky.
Klíčová slova:
Žánry:
Akční/Dobrodružný Fakta/Teorie/Realita Fantasy Historický Horor Komedie/Parodie Krimi/Detektivka Kyber/Steampunk Pohádka/Mýtus Romance Science Fiction Thriller/Špionážní Univerzální/generický Urban fantasy Western
Systémy:
AD&D D&D 3.Xe D&D 4e D&D 5e D20 systém Fate GUMSHOE Jiné RPG Shadowrun Univerzální White Wolf hry
Různé:
Dotazy Inspirace Kontroverze Materiály ke stažení Novinky Polemika Překlad Příběhy/Zápisy ze hry Recenze
Světy:
Dark Sun Dragonlance Eberron Forgotten Realms Ravenloft Star Wars Středozem World of Darkness
Určení:
jen pro dospělé pro DMy pro hráče pro začátečníky
Rozšířený režim
< snižuje prioritu slova.
> zvyšuje prioritu slova.
* jakékoliv znaky za uvedeným slovem.
+ povinné slovo
- zakázané slovo
~ nechtěné slovo (ojedinělé výskyty jsou přípusné)
"věta s více slovy" hledá jen přesné znení celé věty
Konkretizace:

Dálší upřesnění oblasti hledání:

Část názvu článku resp. diskuze resp. blogu

Název nadřazené skupiny

jméno autora

Datum publikace:
Výběr rozsahu období publikace:
Počáteční datum:
Konečné datum:
*Automaticky se nastavuje období 1 roku zpět.
**Datum se zadává ve formátu dd.mm.yyyy
  • Průvodce CoS - Jantarový chrám

    Toto místo postavil řád dobrých kouzelníků už před několika tisíci lety. Potřebovali bezpečnou základnu pro sebe, ale hlavně trezor, do kterého by uzavřeli http://www.d20.cz/clanky/produkty/pruvodce-jantarovym-chramem.html
  • Na systému záleží. Jak (moc)?

    Na systému záleží Jak nebezpečné jsou boje, jak moc má smysl dělat něco jiného, než jen útočit, jaké jsou šance na úspěch akce nebo manévru, jaký je http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/na-systemu-zalezi-jak-moc.html
  • Kroky vyhodnocovacích mechanik

    Tento článek vzešel z mých úvah nad pár teoretičtějšími designovými koncepty a jejich vzájemnou návazností. V podstatě je jen zachycením a utříděním pár http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/kroky-vyhodnocovacich-mechanik.html
  • Šachy nejsou RPG: Iluze herní rovnováhy

    Originál, září 2014 Ahoj. Jmenuju se John a vymýšlím hry. Spoustu her. Za dvacet let jsem navrhl přes dvacet roleplayingových her. Mám svůj podíl i http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/sachy-nejsou-rpg-iluze-herni-rovnovahy.html
  • [Fate] Posílení - co, jak, proč

    Tento článek má poněkud nezvyklou stavbu: Na začátku naleznete TLDR vysvětlení k posílením Následně uvádím nějaké rady z praxe k tomu, jak s posíleními http://www.d20.cz/clanky/pravidla/fate-posileni-co-jak-proc.html
  • Drama, návaznost a výsledky scén

    Drama, návaznost a výsledky scén originál, 10. října 2014 Tohle je jedna z těch záležitostí, které ukazují, kde spolu příběh a hra tančí zvláštním http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/drama-navaznost-a-vysledky-scen.html
  • Boj jako sport versus Boj jako válka – klíčový rozdíl v herních stylech

    Na jednom fóru jsme se s fanoušky různých edic Dungeons & Dragons neustále motali v kruzích kolem odlišných herních stylů a nakolik je různé edice http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4983.html
  • Morálka podle Morálních pilířů v RPG

    Západní vs. Východní morálka Kdokoli, kdo cestoval, nebo měl možnost blíže se seznámit s lidmi z jiných kultur, si zajisté všiml, že dotyční často http://www.d20.cz/clanky/kultura/moralka-podle-moralnich-piliru.html
  • Sociální dovednosti a hráčské postavy

    Měla by být dovednost Klamání použitelná proti hráčským postavám? Hypotetická situace v hypotetické hře: Billy nedůvěřuje Sue. Hráč Billyho postavy http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/4980.html
  • Co o postavě říkají staty?

    Základní otázkou celé problematiky je, co vlastně staty postavy znamenají - ať už jde o hodnoty atributů, dovedností nebo třeba o nějaké speciální schopnosti. http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/co-o-postave-rikaji-staty.html
  • Sjednocení edic, 1. část

    V předešlém článku jsem se zmínil, že jedním z cílů nové iterace Dungeons & Dragons je sjednotit edice. Podle reakce soudím, že toto téma je důležité http://www.d20.cz/clanky/produkty/4810.html
  • Genialita D&D

    Psal jsem na toto téma už v úvahách na jiném místě, takže někteří z vás budou muset být se mnou shovívaví. Myslím si, že Gygax a Arneson jsou géniové http://www.d20.cz/clanky/produkty/genialita-dnd.html
  • Náboženství: do třetice...

    Říká se, že dobrá práce ze společenských věd se nejlépe pozná podle toho, že vyvolává reakce. Tak například na Marxe (materialismus) zareagoval Weber (původ http://www.d20.cz/clanky/svety/4025.html
  • Mytologie a náboženství

    I. Podstata náboženství„...měli oproti nám, zhýčkancům 21. století, tu nevýhodu, že neznali odpovědi na děje přírody, opakující se okolo nich, zásadně http://www.d20.cz/clanky/svety/mytologie-a-nabozenstvi.html
  • Deep Immersion

    [page name="Co je Deep Immersion?"]Deep immersion jsou slova, které je v kontextu nejlépe přeložit jako Hluboké vnoření a označují vrchol herního stylu http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/deep-immersion.html
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.077425003051758 secREMOTE_IP: 3.235.184.215