Vše Články Diskuze Blog
Vyhledávají se jen slova delší jak tři znaky.
Klíčová slova:
Žánry: Akční/Dobrodružný Fakta/Teorie/Realita Fantasy Historický Horor Komedie/Parodie Krimi/Detektivka Kyber/Steampunk Pohádka/Mýtus Romance Science Fiction Thriller/Špionážní Univerzální/generický Western
Systémy: AD&D D&D 3.Xe D&D 4e D&D Next D20 systém GUMSHOE jiné RPG Shadowrun White Wolf hry
Světy: Dark Sun Dragonlance Eberron Forgotten Realms Ravenloft Star Wars Středozem World of Darkness
Různé: Dotazy Flame/Polemika Inspirace/Novinky Materiály ke stažení Překlad Příběhy/Zápisy ze hry Recenze
Určení: jen pro dospělé pro DMy pro hráče pro začátečníky
Rozšířený režim
< snižuje prioritu slova.
> zvyšuje prioritu slova.
* jakékoliv znaky za uvedeným slovem.
+ povinné slovo
- zakázané slovo
~ nechtěné slovo (ojedinělé výskyty jsou přípusné)
"věta s více slovy" hledá jen přesné znení celé věty
Konkretizace:

Dálší upřesnění oblasti hledání:

Část názvu článku resp. diskuze resp. blogu

Název nadřazené skupiny

jméno autora

Datum publikace:
Výběr rozsahu období publikace:
Počáteční datum:
Konečné datum:
*Automaticky se nastavuje období 1 roku zpět.
**Datum se zadává ve formátu dd.mm.yyyy
  • Šachy nejsou RPG: Iluze herní rovnováhy

    Originál, září 2014 Ahoj. Jmenuju se John a vymýšlím hry. Spoustu her. Za dvacet let jsem navrhl přes dvacet roleplayingových her. Mám svůj podíl i http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/sachy-nejsou-rpg-iluze-herni-rovnovahy.html
  • Gandalf byl válečník!

    Gandalf lhal, nebyl to žádný čaroděj. Zjevně to byl bojovník na velmi vysoké úrovni, který vrazil body do dovednosti Použití Magických Nástrojů, což mu http://www.d20.cz/clanky/kultura/gandalf-byl-valecnik.html
  • [Fate] Posílení - co, jak, proč

    Tento článek má poněkud nezvyklou stavbu: Na začátku naleznete TLDR vysvětlení k posílením Následně uvádím nějaké rady z praxe k tomu, jak s posíleními http://www.d20.cz/clanky/pravidla/fate-posileni-co-jak-proc.html
  • Drama, návaznost a výsledky scén

    Drama, návaznost a výsledky scén originál, 10. října 2014 Tohle je jedna z těch záležitostí, které ukazují, kde spolu příběh a hra tančí zvláštním http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/drama-navaznost-a-vysledky-scen.html
  • Boj jako sport versus Boj jako válka – klíčový rozdíl v herních stylech

    Na jednom fóru jsme se s fanoušky různých edic Dungeons & Dragons neustále motali v kruzích kolem odlišných herních stylů a nakolik je různé edice http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4983.html
  • Morálka podle Morálních pilířů v RPG

    Západní vs. Východní morálka Kdokoli, kdo cestoval, nebo měl možnost blíže se seznámit s lidmi z jiných kultur, si zajisté všiml, že dotyční často http://www.d20.cz/clanky/kultura/moralka-podle-moralnich-piliru.html
  • Sociální dovednosti a hráčské postavy

    Měla by být dovednost Klamání použitelná proti hráčským postavám? Hypotetická situace v hypotetické hře: Billy nedůvěřuje Sue. Hráč Billyho postavy http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/4980.html
  • Co o postavě říkají staty?

    Základní otázkou celé problematiky je, co vlastně staty postavy znamenají - ať už jde o hodnoty atributů, dovedností nebo třeba o nějaké speciální schopnosti. http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/co-o-postave-rikaji-staty.html
  • Rozhovor s Mikem Mearlsem

    Christopher Helton: Připomeňme těm, kteří to neví, že jste dělal v herním designu ještě předtím, než jste začal pracovat na D&D pro Wizards of the http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4971.html
  • Omezení a zdroje magických systémů

    Než se dostanu k samotnému tématu, je potřeba se alespoň letmo zmínit o samotném základu: Nebudu zde na tomto místě nic moc dokazovat, prostě zkuste http://www.d20.cz/clanky/pravidla/omezeni-a-zdroje-magickych-systemu.html
  • Je fixlování jen jiným způsobem vedení hry?

    Napsal Ravencrowkig (http://www.blogger.com/profile/09315630554847698555) Tvrdím že ne. Dle mého názoru je rozdíl ve způsobu vedení hry jen kosmetickou http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4914.html
  • Průvodce tvorbou dobrodružství

    Napsal Jim Raggi Jedním z projektů na kterém jsem pracoval přes léto byla příručka k psaní dobrodružství. A i když je dokončení už rozjetých projektů, http://www.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/pruvodce-tvorbou-dobrodruzstvi.html
  • Fate 3e Core preview

    Po dokončení překladu Fate Core mi bylo autorem hry velmi vtipně sděleno, že celá cz scéna žije tři roky v omylu - nejedná se o třetí, ale o čtvrtou edici http://www.d20.cz/clanky/produkty/fate-3e-core-preview.html
  • Sjednocení edic, 1. část

    V předešlém článku jsem se zmínil, že jedním z cílů nové iterace Dungeons & Dragons je sjednotit edice. Podle reakce soudím, že toto téma je důležité http://www.d20.cz/clanky/produkty/4810.html
  • Genialita D&D

    Psal jsem na toto téma už v úvahách na jiném místě, takže někteří z vás budou muset být se mnou shovívaví. Myslím si, že Gygax a Arneson jsou géniové http://www.d20.cz/clanky/produkty/genialita-dnd.html
  • [Recenze] Dračí doupě II (původní edice)

    UPOZORNĚNÍ: Tento text vznikl těsně po prvním vydání DrDII. Současná edice DrDII je tzv. "revidovaná edice", přičemž Revize byla připravována několik let http://www.d20.cz/clanky/produkty/recenze-drd2.html
  • Karrudan-cesta k moci 1.díl

    Šíp prosvištěl mezi stromy, ale svůj cíl našel....a výkřik zvířete protrhl noc jako ten šíp co protrhl kůži zvířete. ,,Dobrá práce Kazi"řekl Mug Karrudannovi.Karrudan http://www.d20.cz/clanky/pribehy/4387.html
  • Kostky jsou vrženy…

    Vážení a milí čtenáři webu d20.cz nebo jinak "Kostky", dovolte mi, abych Vás jménem našeho přípravného výboru uvítal ve třetí generaci našeho webu, http://www.d20.cz/clanky/stripky/kostky-jsou-vrzeny.html
  • Bratři a Mágus

    Ryan stál před katedrálou a čekal na bratra. Neměl to rád, protože před katedrálou bylo náměstí, po kterém se procházelo až moc lidí. Ryan, 18 letý kuchař, http://www.d20.cz/clanky/pribehy/4350.html
  • Náboženství: do třetice...

    Říká se, že dobrá práce ze společenských věd se nejlépe pozná podle toho, že vyvolává reakce. Tak například na Marxe (materialismus) zareagoval Weber (původ http://www.d20.cz/clanky/svety/4025.html
  • Mytologie a náboženství

    I. Podstata náboženství„...měli oproti nám, zhýčkancům 21. století, tu nevýhodu, že neznali odpovědi na děje přírody, opakující se okolo nich, zásadně http://www.d20.cz/clanky/svety/mytologie-a-nabozenstvi.html
  • Regien

    David Black už hodinu stepoval před kinem Savoi. Včera mu Viktoria volala, že mu domluvila schůzku s jednou zvláštní mladou ženou. http://www.d20.cz/clanky/pribehy/regien.html
  • Zapomeň va včerejší ráno

    Nad Penardským údolím a celou Ardenií se slunce klonilo k západu. Lorena Ragdal stála na terase zámku Khant se sklenicí vína v ruce a pozorovala http://www.d20.cz/clanky/pribehy/zapomen-na-rano.html
  • Deep Immersion

    [page name="Co je Deep Immersion?"]Deep immersion jsou slova, které je v kontextu nejlépe přeložit jako Hluboké vnoření a označují vrchol herního stylu http://www.d20.cz/clanky/RPG-odborne/deep-immersion.html
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.093561887741089 secREMOTE_IP: 54.234.228.185