Ebon Hand
1.10.2010 16:21
Autorská citace #1
1.10.2010 16:21 - Ebon Hand
Pipuxi, mě to funguje, dej to sem pro přehled.

Dám sem jen první tvoji část z SZ:
Dělení skoro jako dle specifikace neprůstřelných vest ... spec. II/ IIA/ III/ IV.

Více viz http://en.wikipedia.org/wiki/Ballistic_vest

To bylo částečným záměrem, zbraně mám moc rád a jejich studiu se věnuji dlouhodobě včetně občasné praxe.
Autorská citace #2
1.10.2010 17:03 - Jerson
A máš z čeho vycházet? Tedy tím myslím, jestli chceš nějak výrazně řešit vliv vzdálenosti, jestli na zranění házet kostkou podle typu zbraně nebo ho vyvozovat primárně z přesnosti zásahu a tak dál ...
Autorská citace #3
1.10.2010 17:23 - Gurney
Jde o to jak moc se chceš snažit simulovat realitu, třeba u SWSE je hlavní výhoda dávky že s ní útočíš na plochu místo na jednu osobu a pokud střílíš na jednotlivce, bere se že si prostě vybíráš podle situace jestli pálíš třeba třírannou dávku nebo používáš semi-auto a pravidlově se to neřeší. Pro mě je to třeba přijatelná míra abstrakce, což samozřejmě pro vás nemusí platit. Kromě toho neznám přesné fungování ADnD Ebon Edition.

Jinak vím že kromě SWSE a d20 Modern tyhle věci řeší i třeba Star Gate d20 (tady ale když jsme viděl vyhodnocování hodu granátem, začalo mi nad mírou simulace být trošku nevolno) Call of Ctulhu d20 (hezké popisy zbraní včetně legality užití v USA od 20.let po současnost) nebo třeba E20 (kde je střelba skill jako jakýkoli jiný). Zajímavě řešil zbraně jinak docela nepoužitelný Fallout PnP kde střelivo udávalo kostku zranění a zbraň pak pevný bonus ke zranění.

Osobně bych na hru s moderními zbraněmi asi zkusil WoD + WoD Armory + WoD Armory Reloaded ale předpokládám že to asi nebude zrovna to co chceš.

EDIT: Btw dobrá fotka
Autorská citace #4
1.10.2010 21:44 - pipux
Ebon Hand píše:
zbraně mám moc rád a jejich studiu se věnuji dlouhodobě včetně občasné praxe.

Teda, že bys taky mohl na příští sraz donést nějakou .44 Magnum a pár melounů, jestli víš, co myslím ;)
Autorská citace #5
2.10.2010 10:27 - Osvald
pipux píše:
pár melounů

jasne hovorove oznaceni zeny :-)
Autorská citace #6
2.10.2010 11:43 - pipux
Osvald píše:
jasne hovorove oznaceni zeny :-)

Cože? :))

Jen jsem chtěl rozstřílet toto:
Autorská citace #7
2.10.2010 12:36 - Alnag
Ale no tak...

Ebon píše:
Potřebuji jěště nějak ošetřit vliv střelby dávkou na přesnost a zranění cíle. Střelbu jako takovou budu počítat patrně ze základní vlastnosti obratnost ať se moc nekomplikuje.


V tomhle bych se připojil k řešení, které navrhuje Guerney a které je použité ve Star Wars Saga Edition. Tedy: Střelba na jeden cíl (větší zásah, větší šance na zásah apod.), když mineš tak mineš. vs. pokropení plochy - útok i na víc cílů v nějaké oblasti (menší dílčí zásah, menší šance na zásah, ale i když mineš tak to cíl schytá za polovic... (tzn. za cca 1/3 toho, když by tě zasáhla cílená střelba). Možná to není podle reality (co já vím), ale je to taková hezká mechanika.

EDIT: Takže prakticky:

Poloautomatická střelba na cíl: +2 hit; 3k8 při zásahu, 0 při minutí
Automatická střelba na plochu: +0 hit; 2k8 při zásahu, polovina při minutí

Kde druh kostky (k6, k8, k10, k12) může být dán ráží/typem zbraně.
Autorská citace #8
4.10.2010 10:31 - Ebon Hand
Chtěl jsem využít dělení podle ráží do skupin zranění: 2k4, 2k6, 2k8, 2k10, 2k12.
Míru reality beru s nadhledem, důležitá je pro mě hratelnost a zábavnost.
Plánoval jsem normálně používat hod na Thac0 (modifikováno obratností), aby byl co nejmenší rozdíl od běžného soubojového systému.
Vzdálenost bude rozdělena jen na dvě možnosti:
blízká, kde bude možnou efektivně střílet i dávkou a vzdálená jen pro střelbu semi.

To s tou polovinou při minutí je fakt dobrá myšlenka.
Autorská citace #9
4.10.2010 10:49 - Argonantus
Ebon:

Tvůj seznam je složitě multidimenzionální; na jedné straně vycházíš z druhu zbraně (krátká hlavňová, např. pistole), na druhé straně ze způsobu střelby (přesná střelba), na třetí straně, jestli je to vojenský kvér nebo civilní.

Měl by ses asi držet jednoho kritéria, jinak vznikne chaos. A mezi automatickou a neautomatickou střelbou dnes už není valného rozdílu; vpodstatě všechny delší kvéry umí střílet dávkami i jedotlivě. Akorát se tam mění pravděpodobnost trefy.

Když uděláš zvlášť krátké hlavně, dlouhé hlavně, lafetované zbraně, minomety, houfnice, kanony, rakety (možná také několikery), případně další specializace (granátomet, snajperka), pak je toho až dost.
Autorská citace #10
4.10.2010 13:10 - Ebon Hand
Sestavoval jsem to tak úmyslně. Asi jsem k tomu měl podat komplexnější vysvětlení, moje chyba..
První tři dovoednosti jsou základní k užití zbraně a plně stačí proto, aby postava mohla střílet (výběr navázán na backround).
Ostatní jsou dílčí specializace, kterými si můžeš některou z úvodních rozvíjet, nejsou povinné, trochu kopírují původní pojetí fighters completu a trochu D20 Modern, nebo co to bylo..
Těžké zbraně už nechci dál dělit, přijde mi to pro potřebu jednorázovky zavádějící.
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.4578959941864 secREMOTE_IP: 18.234.255.5