Cau Jirko,
ja jsem s tebou zas tak dlouho s tim tvym kouzelnikem nehral, v podstate dve hry, pricemz v te prvni nebylo moc interakce :-)
Ve druhe jsme se chytli, ale to myslim bylo ok. Za sebe ale muzu rict, ze je to spis vzdycky o dlouhodobe zabavnosti. Hrani arogantnich, nebo protivnych, vlastne jakychkoliv jinych, nezli "milych a prijemnych" postav casem vyvola nemilost, pokud v tomhle duchu nehraji vsichni. Je proto dobre hrat arogantni a protivnou postavu na NPC a to treba ve velkem, ale na druzinu se znacne krotit a byt na ne relativne hodny a obcas jim treba iniciativne pomoct, nebo treba dat darek apod, co jde nad "praci v druzine" - tj. se jako hrac snazit navazat dobre vztahy. Zajimat se o ostatni apod. Potom je totiz na cem stavet a obcasne vylevy arogance, nasrani, nebo treba depky apod, se berou jako prijemne zpestreni postavy.
Abych to shrnul, co tak obcas slysim, tak by v zaklade stacilo ubrat negativnich postoju vuci druzine, chovat se k ni naopak lepe (i kdyz muzes rict, ze to evidentne treba nedela tak rad), ale prokazani respektu a ucty i z tve strany udela u ostatnich postav hodne a budou pak spolu lepe vychazet. A jakekoliv charakterove vady primarne vybijet na NPC a obcas si dloubnout do nekoho z druzinky pro zpestreni.
Vase skupina mi prijde vic "kladne" naladena i ze smeru hracu, takze by to chtelo tomu tu postavu, alespon ve smeru druziny, uzpusobit.
U me to ma kazdy hrac jako povinost, najit si dobry duvod, proc jeho postava chce s ostatnimi spolupracovat a aktivne jako hrac se snazit, aby ty vztahy byly dobre. A jestlize je to sileny trpaslik, co se rad pere - az se pere s NPC, v hospodach apod, tj. ostatni vidi "jaky je", ale neodnesou to vlastne sami :-)
Ale asi byste si o tom s hraci meli promluvit, preci jen je to vase hra a je zbytecne se v ni nebavit naplno, kdyz to jde :-)