Sketch-book

Po vzoru jedne "usate" damy :) bych zde rad ukazal pak svych veci.
Napsal: yokuzava
Autorská citace #1
5.8.2009 13:29 - yokuzava
Autorská citace #2
5.8.2009 13:30 - yokuzava
Autorská citace #3
5.8.2009 13:49 - Sethi
už jsem řekla jinde - líbí se mi tvoje trpělivost s detailem, trpělivost s... cestou za realistickým nádechem? já na tohle nemám, své trapné pokusy o nějakou detailní kresbu nebo nedejbože realismus bych dokázala spočítat na prstech jedné ruky...
Autorská citace #4
5.8.2009 14:07 - yokuzava
Dekuji Sethi :) jsem rad a moc me tesi, ze se me neumele pokusy libi prave Tobe!
Autorská citace #5
7.8.2009 08:43 - Magus
Hele ten drak je fakt UZASNEJ...
Autorská citace #6
7.8.2009 08:46 - yokuzava
Dneska jsem nasel na internetu neco krasnyho, alespon me to potesilo. Neni to sice muj vytvor, ale byla by skoda Vas s tim take nepotesit. :)))
Autorská citace #7
7.8.2009 08:47 - yokuzava
Magus, diky. Draci jsou fascinujici stvoreni.
Autorská citace #8
7.8.2009 08:53 - Merlin
draci jsou stvoření přímo předurčená k dekapitaci :)
Autorská citace #9
7.8.2009 08:58 - yokuzava
Merlin, co to meles? :) Jsou hodni a zli draci. Chapu ze ve tve legende byl draci dech tim spatnym, ale to jen z pohledu te legendy. Treba tehle drak je zdravotnik a dechem leci :))))
Autorská citace #10
7.8.2009 09:26 - Merlin
nestálojmennýtvor: Hodní draci? co to plácáš? drak je hodný, když leží jakožto předložka před krbem mocné kouzelnické legendy a když se kouří leda z jeho pečených kýt na stole :)
Autorská citace #11
7.8.2009 09:32 - Geralt
Přidávám se s chválou na Odinova (yokuzavova) draka - takhle krásná kresba by se neztratila jako ilustrace v žádné knize!

A taky jsem díky tomu zjistil, že nejsem při kresbách tak děsný detailista, jak jsem si doposud myslel:)
Autorská citace #12
7.8.2009 09:41 - Fibriso
ok, Merlin si říká o sežrání...
Autorská citace #13
7.8.2009 10:16 - yokuzava
:) Az ten malickej vyroste, tak mu povim o zlem Merlinovi lovci draku! :)))
Autorská citace #14
7.8.2009 10:32 - Merlin
*vyplivne okousanou nožičku* ehm..co..jakýmu malýmu?
Autorská citace #15
7.8.2009 11:26 - yokuzava
Jak muzes byt tak zaujaty, v Dragonlance mas dobre i zle draky takze na zaklade jedne zkusenosti tvrdit ze vsichni jsou zli je spatne. :)
Autorská citace #16
7.8.2009 11:29 - Merlin
já nejsem zaujatý..mě draci chutnaj. nevybírám si :)
Autorská citace #17
7.8.2009 11:49 - yokuzava
Ty lolku jeden :)
Autorská citace #18
7.8.2009 12:11 - yokuzava
Autorská citace #19
7.8.2009 14:27 - Magus
Griffon hmm peknej...
Autorská citace #20
7.8.2009 21:59 - yokuzava
Autorská citace #21
9.8.2009 10:18 - Blaine
Tak tohle je fakt pecka. Dokazu si to predstavit na rameni jako tetovani...
Autorská citace #22
9.8.2009 10:45 - Dracain
Krása.
Proč ještě nikdy nikoho nenapadlo udělat takhle animovaný fantasy?
Autorská citace #23
9.8.2009 10:49 - Dracain
yokuzava:Třeba z tebe jednou bude někdo jako tenhle!
Autorská citace #24
9.8.2009 18:19 - yokuzava
Mno nevim nevim tak dobrej nejsem :)
Autorská citace #25
10.8.2009 08:11 - yokuzava
Autorská citace #26
10.8.2009 08:11 - yokuzava
Zase neco z jineho soudku :)
Autorská citace #27
10.8.2009 08:50 - Sethi
to je trochu strašidelný...
Autorská citace #28
10.8.2009 08:58 - Magus
Huuuu....BAF

Ale jo fakt hruza...Ale pekna hruza=)
Autorská citace #29
10.8.2009 09:02 - yokuzava
Nevim jestli je to pro Vas zrejme a jestli je to znat, ale je to vlastne dite na tom puzzle. Nemelo to byt strasidelne, spis ukazat roztristenost a ztracenost cloveka kdyz hleda patra a snazi se pochopit aspon sebe.
Autorská citace #30
10.8.2009 09:04 - Sethi
to se neboj, znát to je =)

ale člověk tak přemýšlí, jestli se rozkládá, nebo skládá...
Autorská citace #31
10.8.2009 09:10 - Magus
Yokuzava: Filozofie?=) No ja to pochopil tak...Ze je to male dite a ze jeste neni jeho postava dotvorena...protože je male...

Ale dite ,ktere vyleza z obrazu (puzzle) je strasidelny...
Autorská citace #32
10.8.2009 10:39 - yokuzava
Vidis to me ani nenapadlo ze by se mohlo rozkladat, to by bylo morbidni. Sklada se :) Tak zensky by se to dalo pochopit treba jako ze jeste neni na svete a tak se zatim sklada :)
Autorská citace #33
10.8.2009 13:49 - yokuzava
Autorská citace #34
10.8.2009 13:49 - yokuzava
Tak a ted sem asi delsi dobu nebudu mit co nahrat :/
Autorská citace #35
10.8.2009 13:58 - Sethi
tak to asi budeš muset vzít tužku a papír a něco s tím udělat =)

tahle je moc hezká.
Autorská citace #36
10.8.2009 14:00 - yokuzava
To neni tak jednoduchy, celej den v praci pak cesta domu, najist se a uz abych zase sel spat kolik je hodin :/ Mozna o nejakem vikendu, ale nebyva to o moc lepsi.
Autorská citace #37
10.8.2009 14:07 - Merlin
:) hezká..jen u těch ostrých věcí na krku bych byl opatrnej :) vypadají hezky..a hmm..bolí hezky..vím to :)
Autorská citace #38
10.8.2009 14:23 - yokuzava
:) aby si nemel nejakou pripominku ze? Proste se ty veci asi musi umet nosit :)
Autorská citace #39
10.8.2009 14:40 - Merlin
já mám furt připomínky, dyť víš :) by vám to chybělo
Autorská citace #40
10.8.2009 14:45 - yokuzava
To je pravda, aspon vidim ze se nekdo podiva a ma nejaky nazor.
Autorská citace #41
11.8.2009 15:37 - yokuzava
Autorská citace #43
12.8.2009 09:17 - yokuzava
Trocha nefantasy :)

Autorská citace #44
12.8.2009 09:19 - Magus
Pekny detaily a ty oci...Fakt pekny
Autorská citace #45
12.8.2009 10:33 - Merlin
yok: nebyl bych to já, abych neměl poznámku :) moc hezký, jen...

má přítelkyně má něco malování již za sebou, dokonce to studovala, tak ji v tom věřím. U portrétů děláš stejnou chybu (zásadní), jako já. Maluješ horní řasy směrem nahoru. Což se samozřejmě nedělá a ani tak nerostou a z pohledu nevypadají. Mají se malovat lehce dolů (špatně se mi to popisuje, lepší by to bylo ukázat) a to i případě, že se ti kroutí následně nahoru (já mám třeba dlouhý, skoro dívčí řasy a když se mrknu do zrdcadla, tak má pravdu).
Autorská citace #46
12.8.2009 10:41 - yokuzava
Merline, ja vim ze tam je par chyb kdyz pominu nedokonalost meho kresleni jako takoveho. Jsem moc rad ze se chodis koukat na ma dilka a ukazujes je i dalsim lidem :)

S tema rasama vim co mas na mysli, take si vsimni ze byt to jsou divci tvare ( a divky maji podle me obecne delsi rasy) tak nejsou tak dlouhe jak by mely byt, coz je zpusobeno tim ze jsem je nekreslil tak uplne nahoru ale jako
do prostoru, akorat ze to tak uplne nevypada. Jak pises tezko se to popisuje.
Autorská citace #47
12.8.2009 10:49 - Merlin
neřeším nedokonalosti...:) to byla jen taková poznámka, protože já jsem to dřív vůbec nevěděl a kreslil řasy směrem nahoru.
Autorská citace #48
12.8.2009 11:07 - yokuzava
Vazim si nazoru a rad i od drako-figurkovace :)
Autorská citace #49
12.8.2009 11:15 - Merlin
:) sakra...kazím svoji reputaci nesnesitelnosti :P
Autorská citace #50
12.8.2009 11:26 - Magus
U toho posledniho si dovolím neco rict...Je to krasný ale...

Ty oci sou az moc oproti obliceji výrazne...=)
Autorská citace #51
12.8.2009 11:47 - Merlin
to je imho účel...jako když z mlžného obličeje vystupují oči...přízračné
Autorská citace #52
12.8.2009 11:51 - Magus
Aaa...hmm *obdivne premysli o Leonardu da'Merlinovi*...
Autorská citace #53
12.8.2009 12:13 - yokuzava
:) Merline jak to vis? :) no ze se ptam ...
Autorská citace #54
12.8.2009 12:31 - Merlin
:)
Autorská citace #55
2.9.2009 08:46 - yokuzava
Autorská citace #56
2.9.2009 08:47 - yokuzava
Na tuhle kresbu jsem se hodne dlouho pripravoval a dlouho ji piplal tak se snad bude libit :)
Autorská citace #57
2.9.2009 09:53 - yokuzava
Dalo by se rict ze to je pro vsecky Usate a usomily ;)
Autorská citace #58
2.9.2009 10:06 - Sethi
Uši jsou impozantní. Připomnělo mi to tu jednu příležitost, kdy jsem zkoušela WoW - nejvíc jsem byla odvařená z toho, že moje blood elfka úplně splácla uši, když byla smutná. Ale tak mně občas stačí ke štěstí málo =)
Autorská citace #59
2.9.2009 10:17 - kin
Tak jsem si to našel u tebe na devartu, tady je to hrozně prťavý...

Abych řekl pravdu moc se mi nelíbí ten štít, luk a "volně levitující šípy v toulci" a ty "mezery" mezi zubama...

Obličej, stínování a všechno ostatní je nádherný (a obzvlášť nos je krásně nakreslenej).

A velký uši jsou nejkrásnější věc na elfím pokolení a zvlášt ve warech (taky jsem dlouhodobým fanem WoWka a spol.) a kdekolik hraju elfa, snažim se jim udělat co nejdelší ušiska to jde, takže tady taky velký plus :)
Autorská citace #60
2.9.2009 10:32 - Merlin
štít, luk a šípy, ruší dojem z obrázku. Jsou dispozičně špatně, velikostně v nepoměru...
Zruš je a dej tam třeba listí, bude to působit lépe
Autorská citace #61
2.9.2009 11:32 - kin
Merlin píše:
štít, luk a šípy, ruší dojem z obrázku. Jsou dispozičně špatně, velikostně v nepoměru...
Zruš je a dej tam třeba listí, bude to působit lépe


Jo, přesně takhle jsem to myslel s tím, že se mi tam nelíbí... :)
Autorská citace #62
2.9.2009 11:34 - yokuzava
Kin > Proc myslis ze sipy volne levituji? Jsou v toulci uplne na kraji a opiraji se o sebe :) Mezery mezi zubama? Neni na primem svetle ale jako spis ve stinu takze by tam mel byt trochu jako stin taky. Koukal jsme na to v zrcadle a mezery nemam ;)

Sethi > Presne to same se mi na elfech take libilo jak tam byly pekne udelani a nalady byly vyjadrene i postojem atd.

Merlin > Proc jsou dispozicne spatne? Malej stit na predlokti a kratkej luk :) Jinak odstranit na kresbe neco tak velkeho aby to nebylo znat je problem. Nekreslim v Photoshopu ale na ctvrtku tuzkama. To bych musel vsecko znova.
Autorská citace #63
2.9.2009 11:45 - Merlin
Yokuzava: možná tvůj záměr bylo udělat buckler a krátký luk, ale vyšlo z toho dispozičně nevyladěné "něco". Ani já nemaluju ve fotoshopu (tada rád bych, mám tablet, ale jeste to neumím). Doporučuju vymazat štít, šípy a luk (je opravdu malý i na krátký luk). Pokud máš obavu z čar, které tam zůstanou, nemusíš, překryješ je litys stromu. udělal bych to tak, že (z mého pohledu) z pravé strany kde má ten list javoru by pkračovalo stínované listoví )tmavé i světlé), které by pokračovalo jakoby do obráceného L na místo štítu.
Autorská citace #64
2.9.2009 11:45 - Sethi
Když přijde na gumování (a já gumuju hodně - linky které projdou "do finále" jsou asi tak 10% ze všeho čmárání na jediném obrázku) mám hodně dobré zkušenosti s používáním té šedivé části u koh-i-noor gumy, pokud je dobrý papír. V podstatě to jen setře tuhu, neporuší strukturu papíru, alespoň prvních několik gumování (většinou si papír dokáže udržet strukturu dost dlouho abych stihla dokončit obrázek). Musí to být slušný papír, ovšem. Papíry tipu "best of Tesco" používám tak jako podložky pod myš.
Autorská citace #65
2.9.2009 11:46 - Merlin
ted se dívám a lepší by asi bylo dělat listoví z leva :)
Autorská citace #66
2.9.2009 11:47 - Merlin
Uši: souhlasím, důležité je "nerýt" hluboké vrypy do papíru, pak tam zůstane rýha, ale jinak ti to pujde vygumovat v pohodě

edit: už jsem si vpomněl jak se tomu říká :) je to disproporční
Autorská citace #67
2.9.2009 11:50 - kin
yokuzava píše:
Kin > Proc myslis ze sipy volne levituji? Jsou v toulci uplne na kraji a opiraji se o sebe :) Mezery mezi zubama? Neni na primem svetle ale jako spis ve stinu takze by tam mel byt trochu jako stin taky. Koukal jsme na to v zrcadle a mezery nemam ;)


Ty šípy mi tak prostě připadaj a ty "mezery", dal jsem to do uvozovek proto, že já vim že tam tak jsou u pravých lidí, ale prostě se mi tam nelíbí...radši ustoupim realitě v tomhle a udělam to tak, jak to správně neni, ale víc se mi to tak líbí :)
(proto kreslim víc takovej comixsovej styl, kreslit portréty je o hubu a v tom tě obdivuju, že ti to vychází tak dobře ;))

edit.: A ke gumování...gumuju jen fakt nutný věci, radši zvýrazňuji jiné čáry a tim ty slabý, který tam nechci necham oko jakoby ignorovat, nebo se je snažim překreslit v něco jinýho :)
Bojim se totiž že bych to mohl gumováním zničit, mam gumy jen takový špalky, takže se často trefim i do linek do kterých nechci, nebo gumu nemam vubec a musim si poradit jinak...nějak podezřele často se mi ztrácejí .)
Autorská citace #68
2.9.2009 12:03 - yokuzava
To gumovani bude problem, protoze jsem ty veci ktere tak "vadi" uz zvyraznil podobne jako vsecko ostatni takze ikdyz nemam zrovna uplne obycejny papir, tuzky a gumu tak by to bylo videt. Me celkem bavi kreslit portrety a piplat detaily, ale pak se dostavam do faze ze me prestava bavit kreslit to okolo a to je bohuzel nekdy videt a zrejme je to i to co Vam na te kresbe vlastne vadi. Jinak jsem rad za nazory a rady!
Autorská citace #69
2.9.2009 12:06 - Merlin
Yok: je to škoda, protože portrét je fakt super...a je škoda snížit jeho kvalitu odfláknutým okolím...to už je lepší nedat tam nic. Zkus to vážně překreslit. I když jsi to zvýraznil. Pokud vystínuješ to čím to překrýváš, bude to v pohodě
Autorská citace #70
2.9.2009 12:25 - yokuzava
Zkusim to. Ale asi spis zacnu fakt znova, s gumovanim nemam moc dobre zkusenosti. Nevidim to jako odflaknute, taky jsem si s tim vyhral. Ted me to mrzi.
Autorská citace #71
2.9.2009 12:59 - Merlin
Nemyslel jsem tím, že by sis s tím nevyhrál, myslím jen, že k perfektnímu obličeji se to nehodí :) a naposledy..zkus si to s gumou..teda, ehm..víš jak to myslím, na tomhle obrázku....
Autorská citace #72
2.9.2009 13:03 - yokuzava
Merline vim jak to myslis :)
Autorská citace #73
2.9.2009 13:53 - Lotrando
11.8.2009 15:37 - yokuzava

velmi podařené. nějak jsem to dříve přehlídnul.

elfka je slibná, potřebuju holku s velkou kočkou a pořádným kusem železa :) štít je asi nadbytečný, vždy mi rušil takový ten dojem z akčnosti, pokud nebyl větší než celá postava v plátovce :)

btw, holky v plátovce jsou super
Autorská citace #74
2.9.2009 13:57 - yokuzava
By me zajimalo co vlastne mate vsichni proti stitum ? :)
Autorská citace #75
2.9.2009 14:00 - Merlin
sekery, meče, kladiva....

Jinak, z uměleckého hlediska nic...líbí se mi, nicméně, musí odpovídat proporcím a motivu obrázku :D
Autorská citace #76
2.9.2009 14:01 - yokuzava
Rekl bych ze ne tak podrobne kreslene obrazky jako ty o ktere se snazim mivaji vetsi uspech. Asi proto ze nechavaji vice mista pro predstavivost ;) Asi se to budu muset naucit taky :)
Autorská citace #77
2.9.2009 15:38 - Blaine
Stity jsou jenom pro zensky a pro elfy, jak rikaji moji hraci... sakrys, tohle je zenska a jeste ke vsemu elfka:)
Autorská citace #78
2.9.2009 15:45 - yokuzava
No prave :)
Autorská citace #79
2.9.2009 15:47 - Merlin
Bavíme se o štítech, ne? nebavíme se o vývěsních štítcích...
Autorská citace #80
2.9.2009 15:49 - yokuzava
:) Merline, ano o stitech ale tehle je malinkej tak mu muzes rikat i stitek ;)
Autorská citace #81
2.9.2009 15:56 - Sethi
Mě se na štítech líbí ta možnost používat je jako zbraň. Hranou do obličeje, nebo jebnout na zemi se zmítajícího oponenta, aby se přestal zmítat...

Jinak mi ale přijde, že akorát překáží.
Autorská citace #82
2.9.2009 15:59 - Merlin
ještě se na něm dá surfovat, sněhovat a dá se s ním vykopat hrob
Autorská citace #83
2.9.2009 16:01 - yokuzava
Sethi, tak nejak to vidim taky s tim rozdilem ze mi prijde i takovej malej uzitecnej k obrane ikdyz je pravda ze muze prekazet. Elfove jsou precejen obratni tak nepotrebuji velke stity, vykrejou to i takovym.
Autorská citace #84
2.9.2009 16:08 - Merlin
Moji elfové štíty nosí :)
Autorská citace #85
2.9.2009 16:09 - Sethi
Štít, kterým nemůžeš pohodlně dorazit zmítajícího se nepřítele, je k ničemu.
Autorská citace #86
2.9.2009 16:14 - Merlin
No...štít je takový neosobní, mám raději patu, nebo kopí
Autorská citace #87
2.9.2009 16:35 - yokuzava
Nakonec se shodneme ze tam ten maly stit patri ;)
Autorská citace #88
2.9.2009 18:24 - Faire
Štít je nanic, dokud proti vám nestojí lučištníci :) To je pak člověk vděčný za každou třísku, za kterou se může schovat.
Autorská citace #89
3.9.2009 08:29 - yokuzava
Tak jsem se rozhodl ze moje Nocni Elfka je konecny a hotovy obrazek a uz ho nebudu menit. Ale abyste nerekli tak jsem zkusil i to gumovani, ale honem rychle to opravil zpet, protoze to nebylo ono. Ted uz je prelakovany a proschly. Je opravdu zajimave jake pripominky ke kresbam jsou, clovek se pouci a nekdy neco predela a zmeni a jindy ne. Dneska sem postnu jednu z "prvotin" ;)
Autorská citace #90
3.9.2009 09:42 - kin
Hlavní je že jsi pokojený ty, mě se taky už párkrát stalo že se někomu na mých malůvkách něco nelíbilo (tss), ale já s tím byl spokojenej a nechal si to tak ;)
Autorská citace #91
3.9.2009 12:49 - yokuzava
Tak slibeny obrazek z ranneho obdobi meho kresleni, doufam ze to nebude vadit. Kdyztak mi dejte vedet a dam ho pryc a bude jen na deviantartu ;)
Autorská citace #92
3.9.2009 12:49 - yokuzava
Autorská citace #93
3.9.2009 12:55 - Sethi
Hypnotizující... oči...
Autorská citace #94
3.9.2009 12:58 - Merlin
aha..oči..jasně *posune pohled výš*
Autorská citace #95
3.9.2009 13:10 - Felouen
Mě se nejvíce líbí ta dívka s kápí na straně 2 a ten úplně první drak. :D Stínuješ opravdu hezky.
Autorská citace #96
3.9.2009 13:20 - Nachtrose
Nekteri v pozdnim obdobi nekresli ani z daleka tak hezky jak ty v ranim :-)
Autorská citace #97
3.9.2009 13:50 - yokuzava
:) Obavam se ze vsecky kresby az na prvne postnuteho draka jsou vecerni az nocni vytvory nikoliv ranni. Jo Orakulum, ta mi libit taky :)
Autorská citace #98
3.9.2009 14:12 - Nachtrose
Ja mel na mysli tady tu ponekud usporneji odenou divku.
Autorská citace #99
3.9.2009 14:48 - yokuzava
Rad kreslim slecny :)
7.9.2009 14:33 - yokuzava
Tak schvalne z jakeho je to to obdobi, rane nebo nocne? :)
7.9.2009 14:33 - yokuzava
7.9.2009 14:43 - Merlin
amorek?

btw. dej jim už konečně pořádnej luk :)
7.9.2009 14:45 - yokuzava
Merline, s poradnym lukem by te zastrelila ne jen nezne zasahla tve city. No stejne se tentokrat netrefila, ale stejne :)
7.9.2009 14:49 - Merlin
jsou to virtuální šípy :) ale s tím lukem si představuju spíš buclatýho barokního andílka, než tady tu číču. Jinak se mi to líbí
7.9.2009 14:53 - yokuzava
:) Kasli na zabehle predstavy, ja osobne bych radeji ji nez obtloustleho barokniho.
7.9.2009 15:21 - Merlin
no..já bych tedy taky raději ji :)
18.9.2009 15:54 - yokuzava
Tak na vikend bych sem dal jednu starsi kresbu ;) Doufam ze tu neni prohibice.
18.9.2009 15:54 - yokuzava
18.9.2009 15:58 - Blaine
Skoda ze slecna ma takovy nejaky divny oblicej... neco se mi na nem nezda. Netusim co:/
18.9.2009 16:02 - yokuzava
Ja vim, je to opravdu starsi kresba nekdy z roku 2002 :) kazdy se uci. Neco sem chtel sem dneska nahrat a nejak nemam zadne novinky tak cerpam z archivu.
21.9.2009 09:20 - Jerson
Mezery mezi zuby jsou příliš výrazné. A myslím že oči už zvládáš lépe, tyhle jsou dost ploché.
21.9.2009 11:29 - Felouen
Blaine píše:
divny oblicej... neco se mi na nem nezda.

Nejspíše to, že není dostatečně proporciální ke zbytku tělu - je moc malý. Ale až na ten detail je to pěkně nakreslené, líbí se mi hlavně to stínování.
21.9.2009 14:14 - Faire
IMHO protože je obličej špatně stínovaný - vypadá příliš ploše, a to ještě ve špatné rovině :) Kresba těla se mi líbí...
21.9.2009 14:38 - yokuzava
:) Joo joo, jasne jasne, chapu :) Jak jsem psal je to hodne stara kresba, tak prominte tech par nepodarenych detailu :)
21.9.2009 15:48 - Max
Jestli můžu doporučit, osvědčilo se mi si předkreslovat horizonty a obrysy. Pak už je mnohem jednodušší vidět proč tam něco nesedí. Neboli že hlava je stočená jinam nežli obličej. Mimo to ale pěkná kresba.

No ... nedalo mi, abych vyzkoušel tu hlavu namontovat jinak, ale k dispozici sem měl jen MS Kreslení a myš :(

Koukající do původního směru hlavy
Koukající do původního směru obličeje
21.9.2009 16:09 - yokuzava
Ale jo, dobry. Chapu :)
21.9.2009 16:09 - Sosáček
Ona ma oblicej?
21.9.2009 16:16 - yokuzava
Dopis, jsi trapny :)
21.9.2009 16:19 - Sosáček
To byl vtip, ale chapu ze na takovy veci asi nejsi moc zvyklej a tak.
21.9.2009 16:22 - yokuzava
:) no jo.
21.9.2009 16:57 - Magus
Hele Yoku je to dobry ale u tebe sem zvyklej na lepši...Ale chápu stary...:)
21.9.2009 19:47 - yokuzava
No je to tak ze ted vydava sva tajemstvi muj hlubsi a hlubsi archiv.
22.9.2009 08:22 - yokuzava
Tak pro tento tyden zase neco kritikum ;)
22.9.2009 08:23 - yokuzava
22.9.2009 08:51 - Magus
TOHLE a KRITIKA??To je super az na tu prdel je... jsou ty pulky moc od sebe...:)
22.9.2009 08:54 - yokuzava
Treba tak maj byt ;)
22.9.2009 09:30 - Magus
Asi jo ale rikam to stinovani a tak fakt krasa...:)
22.9.2009 19:21 - skew
Stínování je brutus, to je fakt.
Ale ruce jsou nějaké pokřivené, u pravačky nevidím loket. A taky má na můj vkus trochu moc silná záda (hlavně u ramen je to vidět, jsou široká).
Jinak ale prima.
23.9.2009 08:55 - yokuzava
Je to atletka :)
23.9.2009 12:52 - Merlin
yok: máš problémy s proporcema :) Hýždě měly být rozhodně níž a vůbec působí dost asymetricky...pravá ruka je mnohem delší než levá, má jinde loket. Boky neodpovídají proporcím...:/
23.9.2009 13:21 - yokuzava
Merlin: Ted uz problem s proporcema nemam :) BTW nikdo neni dokonaly ;)
23.9.2009 13:34 - Nerhinn
yokuzava píše:
Ted uz problem s proporcema nemam


Trochu mi to připomíná situace, kdy někdo někam postne básničky, co psal před pěti lety, a pak se čertí, že mu to lidi kritizují, protože teď přeci píše líp. Je na to jednoduchý lék... :)
23.9.2009 13:42 - Merlin
yok: no jak píše Nerhinn. Posuzuji obrázek tak jak je mi předložen (stejně tak si nechám posuzovat svůj). Nesnažím se kritizovat..na to jsem sám dost velká lama. Spíš se snažím říkat svůj pohled na věc. mě to pomáhá, když mi někdo něco takovýho řekne, sám to třeba nevidím a příště už vím líp jak na to. Lepší než pokyvovat a pochvalně mručet a myslet si něco o zadku
23.9.2009 14:03 - yokuzava
Nerhinn a Merlin, vsak ja vim. Certim se jen tak na oko :) Jak uz jsem psal, tak jsem rad za nazory a rady.
23.9.2009 14:09 - Magus
No myslim ze na kritiku lama nejsi protože ses v tom zbehlej :/...Ale jo chápu lepši než prikyvovat a pritom si myslet neco jinyho...tak to zaas vidim ja...
23.9.2009 14:26 - Merlin
Magus: to že jsem napsal, že tvoje tai chi je blábol, neznamená, že jsem zběhlej v kritice. To co yokuzavovi říkám je názor někoho jiného, nic víc...
23.9.2009 14:30 - yokuzava
Panove, chapu ze se chcete volne vyjadrovat, ale prosim nehadejte se mi Tu! :)
23.9.2009 14:36 - Magus
Nenaráżím na tai shi ale rikam to jak to vidim rikam jen ze vidis nedostatky a chyby ale nic pekneho...Raistline=) ...Napsal si Yokovi to a to je spatne...ale ne treba to stinovani je pekny atdatd.Ale je praavda Ze tai shi to dokazalo...
23.9.2009 14:45 - Ebon Hand
Hezký pokus. Za mě pokračování k Merlinovu komentáři. Vypadá jako znakařka (měl jsem takovou spolužačku), takhle svalnatých holek je velmi málo.
Zkoušel si ztvárnit světlo z levé strany trochu z hora (pokud se nepletu), ale chybí mi stíny na právé straně hrudního koše.
Z vlastní skušenosti musím říci, že venušin pahorek má správnou siluetu, ale ta štěrbina je takto vidět zepředu, zezadu je vidět minimálně (pokud se nekoukáš zespodu), tam kde ti končí má ústit konečník.
Nic ve zlém, žádný učený z nebe nespadl.
23.9.2009 14:48 - Magus
Takhle to Merline prezentuj...
23.9.2009 14:52 - yokuzava
:) Aaaa Ebon Hand, zdravim :) Nez jsem ten obrazek kreslil, cetl jsem nejaky casopis o sportu a byl tam i nejaky kalendar. Nakonec jsem spojil dva obrazky dohromady. Opravdu ma ta postava byt tak svalnata. Hra stinu na svalnatem tele
je pekna a tezko zachytitelna. Coz o tom pahorku plati jeste vic, taky jsem v te dobe byl Ehm... nezkuseny :)
23.9.2009 14:58 - Merlin
Magus: bez komentáře
yok: kdybys to uřízl v pase, těsně nad zadkem, tak by to bylo super. Svalstvo je vyvedeno hezky :)
23.9.2009 15:03 - Blaine
S poslednim komentarem od Merlina musim souhlasit, zadek mi nejak nesedel a cekal jsem, az nekdo napise neco, co mmi to vysvetli:)
23.9.2009 15:10 - wraiths
Ebon Hand: Ebon je znalec zenskeho tela ;). a ja porad co je mi na ty "frnde" divnyho.

yokuzava: no me to spise pripada jak nejaky ten "muzatec". Me se to libi jak stonovani i to telo,ale zachyceny je to neverohodne. Mozna to lidem na tom vadi.
23.9.2009 15:14 - yokuzava
Hmm, asi jo, mozna to chtelo ukoncit jinak. Jeste jsem to nak nikomu neukazoval. Muzatec neeeee.....
23.9.2009 15:19 - Merlin
no dneska nevíš..od doby co vyhrávaj 800m v běhu žen chlapi, tak nevíš na koho narazíš :)
23.9.2009 15:25 - Dracain
Co pořád máte s tím, že by to mělo působit věrohodně? Mě by se to ani trochu nelíbilo, takhle je to o mnoho zajímavější.
23.9.2009 15:29 - Merlin
Dracain. no, vzheldem k tomu, že to má být studie, tak by to mělo být věrohodné :)
Tady se spíš probírá co úplně tak nesedí a jak se to člověku co to vidí nezúčastněně jeví. Já třeba neuměl a možná ani neumím moc kreslit chodidla...většina mých postav měla na obrázcích zezačátku nohy ukrytý ve vodě, křoví, nebo písku :) a občas měly dost krátký dolní končetiny :)
23.9.2009 15:36 - Dracain
Merlin píše:
vzheldem k tomu, že to má být studie, tak by to mělo být věrohodné :)


- Studie? Sakra, to jsem si špatně přečetl diskuzi. Jak říká paní učitelka: "Děláš chyby z nepozornosti!"
23.9.2009 15:39 - yokuzava
:) No, proste se casem clovek uci.
23.9.2009 15:44 - Merlin
Dracain: maminky a soušky učitelky se maj poslouchat...tak nějak to bylo, ne? :)
Yok: přesně tak..i když spíš než časem bych řekl treninkem...
23.9.2009 15:49 - Dracain
:D
23.9.2009 15:51 - yokuzava
Merline, ty detailisto. To je snad jasny samosebou, ze kdyz budu sedet koukat a cekat a nic nedelat ze se nic nezmeni :)
23.9.2009 15:53 - Sethi
Já teda nevím, mně to tak vždycky fungovalo =)
23.9.2009 15:54 - Merlin
nééé? aha, tak proto se nezlepšuju :)
23.9.2009 16:57 - yokuzava
:) Ok, zkusim to priste taky tak udelat. Mno a doporuceni pro sledovani mojich dilek zde je, ctete odkonce ;) Bude videt pokrok.
23.9.2009 17:08 - Ebon Hand
Jeden z našich hráčů dělá kresbu a sochařinu na úprumu, nebo kde. Ten mi říkal, že kreslit něco smyšlenýho je hrozně jednoduchý, protože nikdo nezná přesné proporce. Lidský tělo mají lidi v oku, tam je to mnohem těžší (to jen k tomu vývoji a zádům).. :-)
Tak to bylo tak všechno.
Už se opět pomalu rozplývám do své standartní gaseous form..
23.9.2009 17:12 - yokuzava
Souhlasim, a je to jeste tezsi pokud konkretniho kresleneho cloveka znas osobne :)
Mno nic vysublimuju smerem k domovu .... ;)
23.9.2009 21:18 - kin
Stínování parádní, docela závidim, umět takhle stínovat tak bych se rozplíval blahem... :)

(to disporporce už byla zmíněna tak k tomu už psát nic nemusim .)
24.9.2009 08:07 - yokuzava
:) Njn, diky. Ja bych zase chtel umet kreslit tak jako Sethi, Ty a Merlin :)
24.9.2009 08:13 - Magus
*tise chvali* však umis:)
24.9.2009 08:26 - wraiths
yokuzava: to by pak uz nebylo ono umet kresit jak nekdo. tohle ma svuj naboj.
24.9.2009 08:52 - yokuzava
Nemyslim uplne jako nekdo, spis s takovou lehkosti ktera mi z tech kreseb tak nejak sala. Jsou svezi, energicke, jak rikas maji svuj naboj.
24.9.2009 11:02 - Merlin
yok: to pozor, kreslíš super :)
24.9.2009 12:02 - yokuzava
Merline diky, Ty taky! ;)
24.9.2009 12:19 - Merlin
jo..já vím :)
24.9.2009 13:56 - Blaine
Tak ja vas taky poplacam po zadech.
*poplacava Merlina* Jojo, to viszejo, samozrejme, nejlepsi, to je prece jasny.
*poplacava yokuzavu* No jo, z toho si nic nedelej, prece jsi ten nejlepsi, to viszejo.

Uz je vam lip? :P
24.9.2009 13:59 - Sethi
A co já? Já se jako nepoplácávám bo co?
24.9.2009 14:10 - Magus
Aji za Blaina* poplacava Sethi po zadech 2x*
24.9.2009 14:20 - yokuzava
Lol, Sethi jasne ze jsi nejlepsi a hlavne Prvni! :) my ostatni uz jenom napodobujeme tve prvenstvi :) Blaine, fakt si to nemyslim ze bych byl nejlepsi.
24.9.2009 14:43 - Magus
Njn! Sethi uy si dlouho nic nenakreslila to je skoda delej ted povinne namaluj 5-10 obrayku k tematu na d20!!!=D
24.9.2009 14:59 - Merlin
Uši: nenechám se zažalovat za sexuální harašment...to víš, že jo. Já tě poplácám, a ty na mě budeš chtít něco vysoudit..znám to vaše proradný plémě. ta v šalině taky řvala, že jsem uchyl..a ta na hřbitově taky.
24.9.2009 16:12 - yokuzava
:) Merline, Merline .... TO se nedela na hrbitove zvat vdovu k tanci, kdyz hrajou.
12.2.2013 15:39 - FREZZ
tato stranka je dobrá vše co tu máš se dá nakreslit :D

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.18175506591797 secREMOTE_IP: 3.141.152.173