ADnD Modřany - články

Herní intro - Ostrovní království

Úvodní část informací při založení nové herní kampaně v Ostrovním království.
Systém: modifikované ADnD 2e
Prostředí: překopané ostrovy centrálního moře z Horacovi mapy
Napsal Ebon Hand
Ostrovní království - ve staré místní řeči Halhmhotan

Hra se odehrává na ostrovech uprostřed relativně teplého moře. Hlavní ostrov není zrovna drobeček. Jedna půlka relativně civilizovaná, druhou pokrývá neprostupný hvozd, odděleno vysokým horským hřebenem.
Lidské království zde touží po moci, v obchodu soupeří s dalším ostrovem o titul obchodního centra mezi světadíly. Obchoduje se vším co má hodnotu od otroků po magické suroviny a předměty. Uvnitř království soupeří o moc a přízeň vládnoucího rodu mágové i černí kněží.

Je pár let po převratu, Ostrovní království se vymanilo z Heronské nádvlády. Proběhla řada pogromů na Heronské přistěhovalce.
Je to tvrdá doba, opět se vrátili stará božstva, které se uctívají lidskými obětmi. Kdo porazí své soky, stane se slavným a obávaným.

Postavy si utvořete sami. Dohodli jsme se, že budou na druhé úrovni. Do vlastností si rozdělte 80 bodů dle vlastního uvážení. Zatím nepočítám s knězi uvnitř družiny. Můžete hrát jen lidi a nebudou to žádní těžkooděnci.
Postavu si dotvořte třemi připravenými vzpomínkami své postavy, dvě budou kladné a jedná záporná. Můžete přitom klidně vytvářet herní NPC, které potom společně zakomponujeme do hry.
Do přípravy beru vaše ingredience, které jste si přály.
Fantasy
Mocní soupeři - draci, démoni, tajné sekty, intriky, podsvětí, černé obchody.
Kdyby vás ještě něco napadlo, nebojte se to připsat.


Herní úvod:
Je za námi jarní rovnodennost. Je tomu víc jak dvě léta co záhadně zmizel Heronský guvernér Hadurhar. Nedlouho potom zažilo ostrovní království velké obrození, král Dazunan II rychle upevnil svou moc. Ve věžích magie opět zasedají mágové a černí kněží provolávají slávu staré bohyni.

Je bohužel pravda, že předminulé léto byli ve velkém pranýřováni Heronští přistěhovalci, velká část jejich chrámů byla vypleněna a tekla i krev, ale dnes se ostrovní království zase tváří kosmopolitně. Kosmopolitně pro lidi a vlivné obchodníky..
Avšak jak v ulicích královského Balserthu, tak v hlavním přístavu Almgorthu se potichu dějí nezvyklé věci. Šušká se, lec co. Probíhá boj o moc. Prý i lidé se ztrácejí, to stará bohyně vybírá daň za podlejzání Heronu a kněží ji horlivě uspokojují. Není radno dostat se s nimi do křížku.
Do toho král i jeho vazalové sladkými slovíčky lákají do vojenské služby naivní mladíky. Už mnoho jich vyslyšelo volání v touze po dobrodružství a zlatých denárech.
Vše tu vře jako polívka v obrovském kotli, jenže ne všechny suroviny jsou předem známé. A tak se zase mocní budou přetáhovat, kdo si víc urve a my v pohraničí si budeme muset poradit sami. Z mé poslední zásilky vzácného dřeva se v Almgorthu půlka ztratila, pak se ztratil i Joska, můj mladý tovaryš.
Není to pro nás dobrá doba. Bohužel několik dřevorubců se již nevrátilo z hvozdu a lovci prý našli čerstvé stopy skřetů a snad i Sarutů. Bohové ať nás ochraňují.


Toto je poslední zápis v deníku starýho Gorky, obchodníka s vzácným dřevem z dřevorubecké usedlosti poblíž Makva.
Starýho Gorky, který vám nejednou dal práci a hlavně za ní i zaplatil.


Postavy:
Bubaka:
Samir Aslan
EDIT: Místní válečník, sice buran, ale prospěšný družině.

Jedná se o válečníka, né moc inteligentního, ale umí zacházet s lukem a scimitarem. Pochází z jedné male vesničky daleko od civilizace. Od svého dědy se naučil stopovat. Pro své "inteligentní" názory byl však na nějakou dobu vyhoštěn z vesnice......

sila 17
obratnost 16
odolnost 16
inteligence 7
moudrost 14
charisma 10

kladná - pro svoji rodnou vesnici jsem stopoval a zabíjel skřety, kteří nás okrádali o zásoby
kladná - zachránil jsem dceru místního cvičitele ze spárů jednoho skřeta, cvičitel mě za to naučil cvičit šelmy, ale bohužel jsem zatím neměl možnost to vyzkoušet na divokejch šelmách, tak uvidim?
záporná - když se připiju, tak se občas stane, že mě vyhoděj z hospod pro mé "inteligentní názory"


Horacio:
Luper
EDIT: Depresivní šermíř který vypadá jako Bubaka.

Mladík v koženém brnění, s krátkým mečem, dvěma oštěpy. Kdysi se ztratil v lese a všichni ho už měli za mrtvého. Vrátil se, ale už jako někdo jiný. Od té doby dává Luper přednost bdění pod konejšivým zrakem měsíce oproti oslepujícímu žáru slunce.


St 10
De 14
Co 16
In 11
Wi 17
Ch 12

Vzpomínky:
Kladná – voraření s otcem při splavování dřeva do města (boating, plavání či fishing?)

Záporná – Přepadení lovecké skupiny a zabití některých Luperových společníků Opičími lidmi...(nenávist k útočníkům)

Kladná – záchrana raněného Lupera, který se uchýlil v jeskyni – v blouznivých snech o něj pečuje nádherná dívka obklopená tisíci netopýrů a jako léčivý lektvar mu podává pít krev – probudil se potom jinde, ale zachránkyni chce znovu najít. Ostatní ho ale odrazují, protože to není nikdo jiný než královna netopýrů Manúd (nějaké noční vidění? – za to bych i mohl snížit nějakou základní vlastnost)

Samozřejmě cokoliv změň dle potřeby. Jinak zahraju si samozřejmě rád, ovšem uvidíme jak s časem


Ondřej:
Sinupret
EDIT: Heronský hospodský floutek

Zloděj, syn přistěhovalců ze severu s nápadně světle šedými vlasy. Chodí bez brnění, ale vždy s sebou nosí 3 sekyry (sice umí bojovat jen jednou, ale co kdyby 2 zahodil?).

Sí: 11
Ob: 17
Od: 12
Int: 14
Mou: 10
Cha: 16

Kladná/Záporná: Rasa-chudáci mají respekt, ti sebejistější mají chuť si dokazovat svou sílu na Heronci
Kladná vzpomínka: Dobře si pamatuje, jak se označují různé úrovně postavení vojáků, šlechty, skřetů atd...


Venda:
Edgar Schullin
EDIT: Zahořklý vesničan s nepředvídatelným chováním


Moje postava je válečník člověk, vesničan, kterého nouze a životní neúspěchy vyhnali hledat obživu jinde.

Síl: 17
Ob: 15
Od: 16
Int: 10
Mou: 10
Cha: 12

Vzpomínky: Ve vesnici jsem se naučil bojovat, když jsme odráželi skřety, co brali naše lidi do otroctví, zachránil jsem sestřenici a chtěl jsem si jí vzít, ale nakonec ji stejně unesli.


Dědek:
Zlatko Denár
EDIT: Vychytralý opatrný zloděj

Štíhlý, rtuťovitý, velmi obratný týpek, který není ani blbý. Ovšem nežli zjistíte mou inteligenci, zarazí vás mé charisma. Charisma které nikdo mezi lidmi nechce.

Síl: 9
Ob: 18
Od: 14
Int: 16
Mou: 14
Cha: 8

vyrůstal jsem v cirkuse, kde jsem se učil řemesla cirkusáka, kejklíře, provazochodce, acrobata ...

kladné -
Vše se odvíjelo velmi dobře, až do té doby kdy jsem zachránil ze spárů výrostků svého budoucího nejlepšího kamaráda - ,,nosorožce" . Bylo to ještě mládě, když jsem si ho odnesl do šapitó. Velmi jsme se zblížily a začaly vystupovat. Byly jsme hvězdy.

Ovšem každá mince má rub a líc. Co je úspěch pro jednoho, nemusí být úspěchem pro druhé.

záporné -
Můj úspěch nelibě nesl syn provazochodce. Jednoho dne když jsem šel za Růžkem-jméno nosorožce, našel jsem ho mrtvého. Okamžitě jsem věděl kam jít, ale důkaz jsem neměl. A proto jsem vzal zákon do svých rukou-oko za oko, zub za zub.
Před vystoupením jsem nařízl lano, přez které se měl lehkou nohou přenést on.
On jehož jméno jsem od té doby nevyslovil.
Následné vyhození mě nepřekvapilo. Od té doby se protloukám jak se dá.


Wyvit:
Kolman
EDIT: Válečník s vlastními démony a velkou nákloností k čerstvé krvi.

Válečník, z daleka nebude. Nechal se najmout na vojnu, mladej a hloupej se nechal obalamutit řečičkama o tom, jak vojna je samá přehlídka a ulejvárna. Neví však, kde to bylo. Třeba si mezi záchvatama vzpomene.

S 16
0d 17
Ob 13
In 11
M 11
Ch 8

Už je to zase tu, pamatuji si přesně, kdy to bylo poprvý, ale protože si moc nepamatuji, co bylo předtim, je mi to k prdu. Ale už je to zase tady, vidim zelený obrysy, v hlavě mi hučí a mám chuť na čerstvý maso. Nevim, jak se jmenuju, ale začal jsem si řikat Kolman, ňák mě to napadlo.
Pamatuji si na dívku s bílou pletí, na potok, kde jsem si malej hrával, mlhavě na bitvy nebo aspoň podle jizev to byly asi bitvy, pamatuju si cáry masa a krev stříkající mi na obličej a nakonec na ten stín....stín, co se mihnul, utrh mi kus boku a ty potoky černý krve, co mi z tý rány vytejkaly. Dlouho jsem se z toho dostával. Ten stařík se stařenkou mi chtěli pomoct, ale musel jsem utýct potom, co jsem jim před vočima sežral čtvtku ještě živý kozy. Jejich pohled mě vyhnal.
Od tý doby, už nejsem, co jsem byl. Byl jsem však vůbec? Je tohle život?
V nepravidelných intervalech se změním ve stvůru, co páchne hnilobou, vidí zeleně a má chutě na čerstvý maso. Jinak jsem asi člověk, cítím, že mám nějaký city. Nevím ale k čemu. Snad k tomu svýmu meči.


Jarin:
Arrik Hwarte
EDIT: Vyfešákovaný městský zloděj a podvodnik

Syn Helven, zeny vlivneho kupce a Numoxe, vrchniho guild assassina. Arrik nejprve vyrusta v kupcove rodine vydavan matkou za kupcova vlastniho syna. Do 14 let veku se mu dostava blahobytu a dobreho vzdelani (prevazne v obchodnich zalezitostech). Po zjisteni, ze Arrik neni kupcuv vlastni syn, je bezmilosti vyhozen na ulici bez jedineho grose. Po Numoxove primluve u mistniho guild mastra, Arrik zacina jako poskok u zkuseneho zlodejicka a podvodnika Lerse Eplketa, kde se nauci zlodejskemu remeslu. Na dukaz vernosti gilde je Arrik V 19ti letech nucen podriznout hrdlo mladeho devcete jednoho kupce, ktery vcas nezaplatil vykupne. Arrik vsak v puvabne divce poznava svou kamaradku z detstvi. Odmitne cin vykonat a divce pomaha pres noc uprchnout. Sam si zabali sve skromne vybaveni a dava mestu navzdy sbohem.

STR-13
DEX-17
CON-14
INT-11
WIS-10
CHAR-15

Vzpominky:
Kladna - stastne detstvi, obchodni vzdelani (cteni, psani, pocitani, etiketa)
kladna - drsna puberta, zkusenosti s praci pro zlodejskou gildu (zlodejska vybavenost)
zaporna - za mlada nejednou chycen, mucen a uvrzen do temne kobky (nema rad temne a stisnene prostory - trochu panikari, kdyz je v akci a vidi mestskou straz)
Napsal Ebon Hand 27.01.2010
Diskuze k tomuto článku již probíhá, můžete se přidat zde.
Obsahuje 2 příspěvky.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.088913917541504 secREMOTE_IP: 23.20.202.156