Gangs of Doskvol - články

GoD: Chronicle

Zápisy předchozího dění
Napsal sirien

Session 1: Univerzitní incident

Dění

Veldren, Crowův známý z univerzity, přišel o svůj výzkum (přístroj, esence a dokumentaci), který mu zabavila univerzita a požádal, abysme ho dostali zpátky výměnou za instrukce k cennostem v rektorově kanceláři.

  • Tide sebral Nyryx, oháknul jí jak dekadentní studentku a řekl jí, že jí bude potřebovat na celý jeden večer - easy job, easy money, lots of fun. Večer jí na festivalu hodil do náruče lehce zfetovanému a opilému rektorovi s tím, že o něm do pondělka nechce slyšet.
  • Zbytek týmu mezitím dorazil k univerzitě s gigantickou bednou a všem postupně vysvětlovali, že to je socha rektora, kterou si rektor objednal do své kanceláře. Pocestě potkali kolem budovy pár podivných individuí, co moc nezapadaly.
  • Dalmora se vydala do sklepení rektorátu, kde nalezla zabavený výzkum. V tu chvíli se na místě bohužel objevila jakási jiná žena a začala se ve zmíněném výzkumu přehrabovat sama.
  • Stranger a Crow v mezičase protáhli "sochu" až k rektorově kanceláři a jali se vybourávat stěnu, aby ji "dostali dovnitř". Pár lidí okolo bylo zmatených, ale nikdo si nestěžoval - když chce rektor sochu... V nastoleném bordelu si už nikdo nestěžoval, že spolu se stěnou začali demolovat i trezor (jehož zámek se ukázal být nečekaně zapeklitý).
  • Tide vydávající se za umělce-sochaře dorazil na univerzitu. Pocestě si všiml divných individuí a kočáru lorda Templetona před rektorátem. Divní lidé přiběhli ke kočáru a zase šli zpět do budovy a dolů do sklepa. Tide se vydal nahoru.
  • Lord Templeton se po chvíli vydal do budovy osobně. Tide ho zkoušel zdržet na schodech, ale lord prošel Tideovým bulshit-fu jak nůž máslem. Tide ho navedl do rektorovy kanceláře zrovna v moment, kdy Crow naštvaně vyhodil vzdorující trezor do povětří, což lorda poněkud uzemnilo. Bohužel, jeho dva bodyguardi následně zkusili uzemnit Tidea a Strangera, což skončilo nemilou bitkou, v níž byl jeden z nich zaříznut Tidem a druhý odstřelen Strangerem.
  • V následném chaosu Templetonovi lidé vyběhli ze sklepa, čehož Dalmora využila ke sbalení výzkumu. Stranger kryl chodbu a křičel nesmysly o Bazso Bazovi, Tide pomohl jednou střelou z okna Dalmoře získat kočár, zatímco se ona zbavovala ostatních poskoků a Crow v mezičase balil rektorovy cené hodiny.
  • Na odchodu Tide zbullshitoval zbylé Templetonovi miniony (běžely tam!) a zatímco Crow stěhoval z okna hodiny Dalmoře a vybíral trezor, Tide a Crow narafičili omráčeného Templetona jako viníka (dali mu do kapes výbušniny atp.)
  • Crow, Dalmora a Stranger opouští scénu v Templetonově kočáře (následně přesedají na loď a kočáru se zbavují), Tide poklidně (s kulkou okolo hlavy) odchází do festivalem žijícího večerního Duskwallu.

Aftermarch&Downtime

  • Část univerzity nás nejspíš nemá ráda
  • Lord Templeton nás nejspíš má rád ještě míň, protože nejenže sme mu šlohli výzkum, ale ještě sme ho narafičili do fakt blbé situace
  • Na druhou stranu, dost lidí dost možná nebude mít ráda Bazsa, i když ten asi z kraje nebude moc tušit proč vlastně
  • Tide si šel lízat rány (zranění, stres) a trochu to přehnal. Nyryx sebrali modrokabátníci, ale moc toho na ní neměli - bohužel Bazsovi došlo, že mu padaj na hlavu průsery kvůli něčemu, v čem jela, což bude Tide stát kontakt (mix týmových a Tideových následků)

Session 2: Sny a vzpomínky

Dění

Skupina se sešla u Veldrena, aby získala 2. část své odměny - vzpomínky významných lidí skrytých v esencích - přízračných obtiscích jejich osobností. Všichni si tak lehají k podivnému přístroji a po poněkud zmatečné instruktáži ohledně záměrů a manipulace s prostředím se nechají zdopovat esencemi a poslat dovnitř vzpomínek Templetonova synovce - což, jak se záhy ukáže, není úplně přesná definice cílové destinace.

  • Všichni se probírají v té samé místnosti. Veldren není k nalezení a Strangerova kočka je pryč. Stranger se rozhlédne okolo a místnost se náhle začne měnit - Tide otevře dveře aby si došel pro panáka a za dveřmi najde palubu lodi.
  • Na přídi stojí někdo podobný Templetonovi. Všichni se tak nějak rozhlíží okolo a zvažují možnosti. Stranger si přivolává kočku a Tide, jehož vazba na přízračný svět je asi tak nula nic, přejde přes krátké "WTF" k "fuck that shit" a jde do kapitánovy kajuty najít pro co přišel.
  • Tide vstupuje do kapitánovy kajuty a hledá jakékoliv dokumenty, účetní knihy atp. Po chvíli si řekne, že když už neni v realitě, proč se jí omezovat a začne si prostě představovat, že nachází, co hledá - a ono to funguje a před ním se pomalu seskládává mapa Doskvolu. Náhle se objeví Templeton (lordův bratr) a začne na něj křičet jako na svého malého syna a blížit se k němu, že ho zbije. Tide se začne vykecávat jako obvykle - a napadne ho, že by se mohl ponořit hluboko do oné vzpomínky a najít něco, co mu s tím pomůže. Což se skutečně podaří - jen Tideovi se trochu rozmlží hranice mezi sebou samým a Templetonovým malým synem.
  • Crow v mezičase zkouší určit polohu lodi a vůbec nějaké smysluplné informace o tom, kde jsme to vlastně skončili.
  • Stranger si vyhlédl lodního našeptavače a pokusil se ovlivnit okolní realitu, aby se s ním octl někde sám a mohl si s ním promluvit. Bohužel trochu přecenil stabilitu okolí a to se proměnilo ve zkamenělý, mrtvý les kdesi v Pustinách- zcela osamělé místo, které vtáhlo i Crowa, Dalmoru... a 12 letého Tidea.
  • Crow se pokusil přivolat Veldrena - ten se nás pokouší dohnat, nicméně okolní les se začíná plnit stíny a zjevuje se démon. Stranger říká, že se musíme dostat pryč. Malý Tide se zděšeně otočí, chytí Dalmoru za ruku a s výkřikem "Matry já chci domů!" jí strhne pryč a oba zmizí. Stranger a Crow je zmateně následují.
  • Všichni se objevují v jakémsi přístavním městě v teplejším podnebí - během brutálního nájezdu přízraků. Všude je destrukce a chaos a panikařící lidé. Tide vleče Dalmoru proti svému odrazu vedenému jakousi dívkou - Dalmora proběhne skrz dívku, ale Tide zmizí ve svém odrazu a běží dál s dívkou do chaosu.
  • Crow a Stranger se snaží ustát okolní chaos. Crow dál volá Veldrena - ten nadává, že nemáme zasahovat do okolní reality a snaží se na nás zacílit. Stranger mezitím odráží útočící přízraky - jeden ale projde a vrazí do Crowa - ten jej zvládne ignorovat jako cizí vzpomínku, co se ho netýká, ale jen za cenu upnutí se k vlastním vzpomínkám. Hranice reality a snu začínají splývat.
  • Dalmora pronásleduje vyděšeného malého Tidea vlečeného dívkou skrz panikařící dav a útočící přízraky. Nakonec skončí ve zhroucené uličce. Dívka se snaží Tidea vytáhnout z propadlého sklepa, kam se ukryl a nechce vyjít. Když se jí to konečně podaří, je pozdě - ulice se propadne. Dívka se snaží Tidea vyhodit ven, ale nejde jí to - Dalmora se pro něj natáhne a vytáhne ho paralelně se stínem jiné dívky, která udělala totéž. Dalmora zkouší vytáhnout i onu dívku, ale nestíhá to. V návalu stresu se sama začne ztrácet ve vlastních vzpomínkách.
  • Objevujeme se urpostřed moře na korzárské lodi plující podél útesů. Dívka, která Dalmoře vypadla z ruky se mění v námořníka, kterého Dalmora vytahuje zpátky na palubu. Tide se sem propadá ve své o roky starší podobě, v námořnickém oblečení. Dalmora zverbuje Strangera a Tidea k pokusu loď ovládnout, ale námořníci je příliš neposlouchají a loď se řítí přímo k útesům.
  • Kontrast mezi Dalmořinou vzpomínkou na loď a Tideovými vlastními vzpomínkami na jeho loď přiměje Tide procitnout z jeho vnoření do vlastní minulosti. Při pohledu na okolní chaos se zaměří na Dalmoru a začne na ní křičet, dokud ho ona nezačne vnímat. Následně ji otočí k přídi a donutí ji představit si namísto útesů Templetonovu loď, do níž se útesy náhle přemění.
  • Crow v reakci zkouší opět přitáhnout Veldrena, ale neustálé změny vzpomínek mu to znemožňují. Obrátí se tedy do sebe a přemístí se do vlastního světa univerzity, kde projde dveřmi osoby, která by mu měla dokázat pomoci - za dveřmi ho ale žena, kterou nikdy neviděl, uvítá okamžitým odmítnutím, z něhož odkapává osobní historie mezi nimi. Crow ji umlčuje a přiměje jí aby mu pomohla - ona se stává zmatená, začne mluvit cosi o minulosti a budoucnosti. Nakonec Crowovi ale řekne, co potřebuje vědět a Crow ze své myšlenky vytvoří navigační maják pro Veldrena.
  • Loď s ostatními se přiřítí k Templetonově lodi zrovna v momentě, kdy útočí na leviatana - ten se vynoří z moře v podobě gigantické hlavy Bazso Baze. Všichni až na Tidea začínají být dost vyčerpaní - Tide se chopí kormidla a precizně navede korzárskou loď na Strangerem vedenou abordáž Templetonovi lodi, během které se Dalmora prosmýkává zpět do kapitánovy kajuty a získává zbytek instrukcí k Tidem dříve nalezené mapě.
  • Veldren se konečně zjeví u Crowa. Projde dveřmi, pohlédne na ženu vedle Crowa a zamrzne. Velmi opatrným hlasem začne Crowa instruovat, aby od ní pomalu odstoupil a vycouval k němu a ven z místnosti. Když se za nimi zavřou dveře, Veldrain přepíše realitu a nechá dveře zmizet ještě předtím, než se s Crowem vrátí na loď, která je právě uprostřed pirátského nájezdu na Templetona, kde všem ukáže cestu zpět do reality.
  • Po návratu Tide vypadá jako po probuzení z velmi otravného zlého snu. Postaví se, bez varování přirazí Veldrena na zeď s nožem na krku a oznámí mu, že jestli Veldren na Tideovu vzpomínku sám rychle nezapomene, neskončí to s ním dobře. Crow zmiňuje o oné ženě v pracovně, ale Crow se na něj prosebně podívá a za zády ostatních vrtí zamítavě hlavou.

Aftermarch&Downtime

  • Kromě Tidea si většina skupiny prostě lízala rány.
  • Stranger rozjel sledování Bazsova překupníka s cílem ho přetáhnout.
  • Získali jsme info o tom, kde v Doskvolu je Templetonův "poklad".
  • Damora měla menší depku z toho, že si nemohla dovolit koupit nějaké klobouky, ale nějak se to pořešilo :)

Session 3: Bazsova rošáda, část první

Dění

Tidea se poněkud dotklo náhlé ochlazení jeho přátelského vztahu s Nyryx způsobené Bazsovou násilnou reakcí na to, že se zapletla do univerzitní akce skupiny a vymyslel velmi jednoduchý a skromný plán, jak se mu pomstít. Zbytek skupiny mu to sežral, což bylo nejspíše způsobené tím, že většina ostatních stále trpěla traumatem snového výletu, které ovlivňovalo jejich zakotvení v realitě (a tím, že Tide ze začátku přiznal v podstatě jen první část svého plánu).

  • První část plánu (Fáze 1 a 2) prochází s nebývalou hladkostí, zejména díky Tideově taktické genialitě (resp. díky tomu, že Sirien hodil 66 na 2d6 na Engagement roll).
  • Následné zpracování poslíčka učinilo věci trochu složitějšími, ale nebylo to nic, co by nespravila Crowova menší dýmovnice nad kanálem mezi dvěma mosty a Damora, co z jednoho z nich skočila do gondoly, aby balíček v menší bitce šlohla a zmizela s ním na druhý most pomocí Strangerova lana (poslíček měl jet radši drožkou). Pocestě se znovu podařilo ještě víc dopálit Modrokabátníky, co byli náhodou poblíž, ale co Damoru zavěšenou pod mostem naprosto minuli a následně byli Strangerem provlečeni přes půlku Duskwallu.
  • Doma se ukázalo, že se věci trochu komplikují, protože převážený balíček obsahoval useknutou lidskou hlavu. Stranger následně zjistil, že jde nejspíše o nějakou prapodivnou spirituální relikvii (poté, co si nachvíli prohodil místo s tím, co jí obývalo) a ukázalo se, že tyhle věci fakt nemá rád. Tideovi se podařilo zatrhnout zárodky plánů na zničení hlavy tím, že začal přednášet zbytek svého úžasného plánu. K jeho štěstí se většina ostatních stále ještě nevzpamatovala ze snového výletu a pořád měli problém zcela docenit naprostou absurditu toho, co jim Tide předkládá.

Aftermarch&Downtime

  • Akce dopadla nebývalým úspěchem - Gondoliéři a Drožkaři si ukázkově vjeli do vlasů, Poslíčci nemaj šajnu, že by přepadení gondoly mělo cokoliv společného s něčím jiným, než se sporem těchto dvou skupin a Modrokabátníci z toho začínají mít migrénu (zejména po menší všeobecné davové bitce na Vranově).
  • Většina skupiny si zašla na sedánek za Veldrenem, aby se zase vrátila do reality (než jim Tide vnutí ještě horší šílenost jakoby šlo o něco naprosto rozumného)..
  • Tide využil Strangerovy informace o překupníkovi a v převlečení z něj vymámil nějaké věci, které je pro podobné lidi lepší neříkat nikomu obecně a Tideovi zejména (něco o kradení "desátků" z Bazsovejch kšeftů atp.)

Srážka s Templetonem

Druhá část plánu - tedy snaha získat Bazsova překupníka a donutit jej, aby Bazsovým jménem poslal na černý trh Poslíčkům ukradený balíček a rozjet tím vše, co má vést k totálnímu přeházení vztahů v okolí Lampařů - měla začít slibně. V poměru k šílenosti celého plánu dokonce velmi slibně, což dokazuje naprostou genialitu Tideových plánovacích schopností (ehm ehm Sirien hodil 56 na 2d6 disadventage na engagement roll). Bohužel skupinu dostihly problémy nedávné minulosti a na scéně se opět objevil lord Templeton:

  • Tide a Damora šli za překupníkem Bookerem, jen aby jeho dům našli obležený jakýmisi drsnými týpky. Tide šel blíž, aby zjistil, co jsou zač. Zjistil sice, že to jsou lidé lorda Templetona a že uvnitř je s Brookerem Třesavec, Templetonův dvorní našeptavač. Následně mu Templetonovi lidé jen kvůli Damořině obětavé intervenci neustřelili hlavu, když skočila mezi tři z nich, aby výstřel strhla stranou.
  • Damora vnesla do skupiny trochu chaos a dala se na útěk. Tide otráveně zahodil převlek, který měl na sobě a vydávajíc se za civilistu "zmateně" proběhl až k zadnímu vchodu Bookerova domu - pocestě ho minul výstřel, kterým se Templetonovi lidé nejspíš rozhodli podarovat každého civila okolo - bohužel netušil, že tím jeho štěstí zůstalo pro dnešní den zcela vyčerpáno.
  • Tide se dostal do domu a dospěl ke zkratkovitému závěru, že už má Templetonova vměšování do svých plánů - a Templetonona samotného - už trochu plné zuby a rozhodl se najít Třesavce a zaříznout ho jak slepici. Bohužel, tento jeho plán skončil menší bitkou s Třesavcem v prvním patře, který Tidea - po chvíli přetahování - poslal proraženým zábradlím dolů přímo před jednoho z Templetonových drsňáků.
  • Damora v mezičase zhodnotila, že nemá chuť hrát fér. Zapadla za roh a probíhajícímu Templetonovu chlápkovi zezadu vykuchala ledviny. Rozeběhla se zpátky a potkala Strangera s Crowem, kteří už dodělali přípravu kradených gondol a drožek pro další část plánu.
  • Damora a Stranger zůstali venku, aby se zbavili druhého Templetonova vymahače, zatímco Crow zamířil dovnitř, aby pomohl Tideovi. Poté, co zahlédl Třesavce na schodišti, se s ničím nemazlil a zezadu ho sejmul kladivem.
  • Tide se se zběsilým řevem a mečem v ruce rozeběhl na Templetonova třetího vymahače. Ten se se zběsilým řevem a šavlí v ruce rozeběhl proti němu. Tide v posledním momentě uskočil na zábradlí, ze zábradlí na stěnu a odrazil se do prvního patra - bohužel, zbroj, co mu před momentem zachránila krk, ho zradila, zabránila mu se pořádně zachytit a on tak zůstal přiblble viset z prvního patra s maniakem pod sebou. Tohoto problému ho obratem zbavila Damora.
  • Stranger sehnal Brookera, z něhož se zjevně někdo snažil vymlátit informace na někoho, koho si Brooker vůbec nepamatoval, a snadno ho přesvědčil, aby s ním utekl. Tide a Crow sebrali bezvědomého Třesavce a zdekovali se také, za zvuku krkavců a zvonů.

Aftermarch

  • Tide skončil zdeptanej a pomlácenej jak sviň.
  • Sehnali jsme Brookera a v podstatě se podařilo nijak fatálně neohrozit hlavní plán - i když šarvátka s Templetonem ještě určitě bude mít svou dohru.

Session 4: Baszova rošáda, část druhá

Dění

  • Vrátili sme se na základnu s Brookerem a Třesavcem. Třesavce sme odklidili do truhli a Brookerovi sme dali nabídku, co se neodmítá (postaráme se o jeho problém s Templetonem a zapomeneme na to že krade od Bazsa a ještě mu dáme možnost vydělat, když pošle do oběhu ukradený balíček Baszovým jménem).
  • Třesavce sme následně přes Poslíčky poslali v truhle Templetonovi se smířlivým průvodním dopisem (hej, je to jen blbej omyl, mohli sme tvýho člověka zabít / vyslíchat / vydírat tě / předat tvým nepřátelům, ale tady ho máš zpátky jako gesto dobré vůle)
  • Přesně jak pravil plán jsme poslali pozvánku Mlžnejm psům na prodej při úsvitu a tipnuli sme Modrokabátníky. Crow následně předělal svoje dýmovnice na "mlžnice".
  • Bohužel, v době kdy sme dorazili ze skladiště vyšli nějací týpci a dle jejich rozhovoru zjevně zrovna teď provádí ve skladišti nějakou vlastní ilegální akci. A vzhledem k mlze se i rozhodli, že venku nechají stráže.
  • Posíláme Dalmoru na průzkum toho, co se děje vevnitř. Dalmora pocestě sice poněkud zbourala střechu, ale to naštěstí šlo na účet mizerného stavu skladiště.
  • Lampaři začali stěhovat bedny a otevírat dveře skladiště mířící do kanálu. Tide a Crow přirazili s gondolou a tvářili se, že tam samozřejmě patří - lampaři je sjeli za to, že přijeli s gondolou na parní stroj (dělá bordel) a WTF sou ty drožky tam? Ochotně sundali drožky a naložili Tideovi se Strangerem nějaké bedny. Tide a Stranger odplouvají trochu stranou a zjišťují, že v bedně sou nějaké svítící žampiony.
  • Crow v mezičase zablokovává dveře skladiště, aby lampáři neodešli dřív, než začne mejdan. Tide míří po souši k němu. Po kanále připlouvají nějaké veslice, dávají signál a přiráží ke skladišti. Vystoupí a divně se dívají na lampaře co se snaží prorazit ven z vlastního skladiště. Nastává hádka.
  • Na hádku reagují modrokabátníci, kteří se vrhají dovnitř, zatímco Stranger zkouší sestřelit nějakého mlžného psa na lodi - na což obratem reagují střelbou Mlžní psi z veslic dál od břehu. Tide střílí taky, ze střechy, aby vyvolal dojem, že na Mlžné psy střílí někdo zevnitř lampářského skladiště - což je trochu bezpředmětné, protože odplouvající loď i s její posádkou obratem zruší Crow granátem.
  • V nastálém zmatku se pak všichni úspěšně zdekujeme a necháme Lampáře a Modrokabátníky, ať si to mezi sebou vyjasněj sami.

Aftermarch

  • Gondoliérům sme vrátili gondolu s tim, že sme jí našli v Lampářskym skladu, kterej sme si šli vybrakovat po Modrokabátnickym zátahu (+1 status)
  • Gondoliéři se navenek tvářej, že sou s Lampářema ok, ale co je pod povrchem...
  • Drožkařům sme pomohli s gondoliérama schladit vztahy námi moderovanym setkánim v hospodě (+1 status)
  • Drožkaři šli do nevrhlého příměří s gondoliérama, ale totálně se nasrali na Lampáře a šli s nim do války gangů (yay!)
  • Modrokabátníci zabásli nějaký Lampáře. Ty prohlásili, že všechno dělali na vlastní pěst a Bazso se od nich distancuje - nicméně neofiko se ví, že někdo podmáznul stráže, aby jim ještě tu noc ve vězení "předal zprávu".
  • Na to skladiště ale Modrokabátníci dostali tip ještě od někoho jinýho než od nás (WTF?)
  • Šéfka Mlžnejch psů měla nějakej sraz s Baszem. Odešla z něj "totálně nasraná". (kyš kyš...)
  • Lord Templeton přijal Tideův dopis poměrně dobře (reset statusu na 0)
  • Přetáhli sme si Bookera (Baszova překupníka) potají na naší stranu (Loyal fence)
  • Máme ňáký houbičky (přes Bookera by hodily 6 coinů popř. kdo ví co s nima zvládne Crow)

Downtime odložen


Session 5: Následky a výbuchy

Dění

  • Tide, Stranger a Crow si dou posedět do hospody - a zjistí, že jejich oblíbená knajpa je zavřená, uvnitř vypadá jak po boji a kdesi v koutě najdou krčící se servírku co zmateně vypráví o nějakém přepadu při kterém odvedli Rigneyho (hostinského). Do servírky něco nalejem, řeknem jí ať to tam uklidí, že to spravíme.
  • Po nějakém vyptávání u sousedů vyjde najevo, že na hospodu udělali nájezd Modrokabátníci, který měli zrovna nějakou pifku a zatýkali všude možně, prej kvůli nějakýmu skladišti. Skupina dojde k Modrokabátnické stanici, kolem který je nějak divně moc ruchu.
  • Tide se rozhodne jít dovnitř a prostě Rigneyho ven vykecat. Strangerovi s Crowem dá jednoduché a jasné instrukce: dejte mi hodinu a pokud se do hodiny nevrátim, tak s tim něco udělejte.
  • S tím se prokecá přes stráže venku dovnitř jako mladší společník právnické firmy a tam se začne s hranou zmateností mladého právníka co rozhodně nehodlá vypadat zmateně prokousávat byrokracií až k veliteli, kterého následně zblbne pohádkou o jakési Rigneyho "uzavřené pojistce na budoucí právní služby" - kapitán co nestojí o žádné problémy se dohodne na "kompromisu", že by teda byl ochotný propustit Rigneyho osobně (ale nikoho jinýho!)
  • V mezičase se Stranger s Crowem začnou připravovat na možný Tideův ne-návrat a obcházet stanici. Zjistí, že je to docela pevnůstka a jen tak se dovnitř dostat nedá. Jediný další vchod je ze zadní strany a je zavřený a hlídají ho stráže.
  • Zrovna v ten moment si nicméně jeden ze strážných potřebuje odskočit, vytáhne klíče a jde dovnitř. Strangerovi dojde, že tohle je příležitost, které prostě musí využít - kdyby se totiž Tide do třičtvrtě hodiny nevrátil, tak se přece bude potřebovat dostat dovnitř! S tím jde a jednoho strážného omráčí když mu přirazí hlavu na zeď - druhý je bohužel pohotovější a zkusí zapadnout dovnitř, takže mu Stranger zezadu vykuchá ledviny.
  • Uvnitř Stranger objeví věznici plnou různých pouličních individuí, zlodějů, gangsterů, šlapek atp. s nějakými strážemi. Bohužel, ty si ho všimnou, což vyvolá trochu chaos a nějaké to bitkování. Aby ten průser zahladil, tak Stranger přivolá Crowa a požádá ho, zda by to tam nemohl vypálit či zbořit nebo tak něco - a co by Crow pro kamaráda neudělal...
  • ...takže Tide si tak spokojeně čeká až mu přivedou Rigneyho, aby ho odtamtud vklidu vyvedl a zrovna když s ním někdo vejde do místnosti se spustí strašnej poplach následovanej výbuchem a chaosem - Tide chaosu využije, popadne Rigneyho a postupně se s ním proplete ven, kde mu poradí, aby to vzal co nejrychlejc do svojí hospody.
  • Na ostatní si Tide počká poblíž na schodech, odkud v poklidu pozoruje marnou snahu davu uhasit hořící stanici v níž zmateně pobíhají modrokabátníci, vězni a další, čemuž samozřejmě přihlíží dav ještě větší. Napůl rezignovaně a napůl dopáleně se zeptá Crowa, co je sakra tak těžkého pochopit na pojmu "jedna hodina", což Crow obratem přepošle na Strangera s tím, že on byl jen požádán o "zahlazení" situace. Tide a Stranger mají následně intenzivní rozhovor na téma jednání a plánování a jednání a zahlazování následků (a také o rozdílu mezi kompletní destrukcí okolí v Outlands a uprostřed Doskvolu).
  • Poté, co se Tide konečně vyřve (za zvláštních pohledů okolojdoucích) se pustí do vymýšlení záplaty na tenhle průšvih. V chaosu si najde modrokabátníka ze kterého vytáhne jméno a adresu jiného modrokabátníka, co byl zrovna na stráži, je mladšího věku a má manželku - a zblbne ho informací, že tam dotyčný vlastně ten den vůbec nebyl a že by měl najít nějakého velitele a že by ho měli jít najít.
  • Celá trojka se následně vydá na adresu dotyčného, kde najde jeho manželku. Se Strangerem za zády se Tide malými náznaky se vydávající za týpka od Lampářů potká s manželkou modrokabátníka a vrazí jí do ruky měšec s pár coinama s tím, že "její manžel udělal svojí práci a tady je slíbená odměna". S tím se odtamtud rychle zdekují.

Aftermarch

  • Modrokabátníci vztekle buzerujou low-čtvrti, protože po výbuchu jim to šéfové už nežerou
  • Lampáři a Drožkaři jsou ve válce, Drožkaři dostávaj po tlamě
  • ...ale Lampářům padá pomalu na hlavu nemálo shitu

Session 6: Templetonův poklad 1/2: Zapomenutý sklep

Downtime

Downtime k předchozím dvěma session

  • Tide se vlísává drožkářům, gondoliérům i poslíčkům ve snaze vytvořit si stálé kontakty a s nimi průběžný přísun informací
  • Damora se léčí a otřepává
  • Crow patlá lektvary

Dění

  • Crow de na další výlet s Veldrenem, ten mu řiká storku o holce, démonce a Inception. Holka se na konci objeví a varuje Crowa před Veldrainem s tím, že víc info v nějakém sanatoriu dveře 134.
  • Rozhodneme se šlohnout konečně Templetonovi ten poklad
  • Dalmora zjistí, že Templeton se chystá barák navštívit, deme dovnitř
  • Narazíme na služebnou. Tide se začne vydávat za synovce. Dalmora de sejmout v uličce sloužícího-poslíčka. Crow de dolu
  • Tide opíjí služebnictvo a možná pocestě i sám trochu "nabere"
  • Crow projde mystickými dveřmi a skončí v jezírku. Vrhne se pro poklad, ale voda okolo něj nále ožije a začne ho vtahovat do bubliny u stropu, kde se ho snaží udržet a utopit.
  • Tide přikazuje služebnictvu balit věci
  • Dalmora se vrací, vidí přijíždět Templetonův kočár, dá o tom vědět Tideovi a běží dolů
  • Tide říká služebnictvu aby sbalilo věci a připravilo je k odvozu na adresu [Lampářské překladiště] a tváří se že de do salónku, ale de na druhou stranu
  • Dalmora zachraňuje Crowa
  • Tide se proplíží ven a krade Templetonův kočár, Templetonova XO ho odstřeluje. Po nějaké době se otočí a jede zpátky, přičemž v alkoholem rozjařené náladě dělá ohromnej bordel, míjí Templetona osobně v dalším kočáře a řve na něj, že závody.
  • Dalmora běží s Crowem ven, pocestě smetou XO, zničí interiér granátama a venku naskočí do kočáru a ujíždí s Templetonem v zádech

Session 7: Templetonův poklad 2/2: Tajemná koule

Dění

  • Stranger přichází na akci a zjišťuje, že akce začala předčasně a už skoro proběhla - uprostřed útěku skupiny naskakuje na kozlík a odstřeluje Templetonovi koně. Templetonův kočí nazpátek odstřeluje zadní část kočáru
  • Tide pocestě zkouší zbullshitovat nějaký Modrokabátníky že Templetonovi lidi unášej Templetona... což se mu strašlivě nepovede když narazí na Templetona na muflonovi co se žene proti němu
  • Crowovi se mezitim v báglu rozehřívá ukradená koule. Společně se všichni navalej do skladiště, kde to Crow zkoumá a zjišťuje, že je na to napojené nějaké sledovací kouzlo plus si to pro sebe šeptá něco jako "když splním svůj úkol, budu moct ven".
  • Tide nějak nemá den a po hádce s Templetonovou XO skončí zabáslej modrokabátníkama, který ho hoděj do kočáru-antonu a vezou ho pryč
  • Crow schová kouli do ghost fieldu - tím ale vyrobí díru a nějaké věci se po tom začnou sápat. Skupina pobere co může a začne s tím zdrhat zas pryč
  • Tide jedoucí ve voze náhodou najde v kapse dynamit, který mu dřív Crow podal aby ho "podržel" a on mu ho zapoměl vrátit. A nemá lepší nápad, než si počkat až se budou blížit k mostu, podávat se modrokabátníkům zhluboka do očí, prohlásit "pánové, bylo mi ctí" a s tím dynamit zažehnout a padnout na zem kočáru. Jeden modrokabátník otevře dveře a vrhne se ven, druhý se začne rvát s Tidem - který se na něj následně vyděšeně podívá, zařve "Já si to rozmyslel!" a dynamit mu vrazí do náruče, s čímž vyskočí ven do kanálu a za deště hořících trosek doplave ke gondole a poněkud překvapeného, avšak flegmatického postaršího gondoliéra kterého letmo zná ze svých hospodských družení s gondoliéry požádá o odvoz do doků.
  • Crow dostane taky super nápad - udělá z koule maják a vrazí ji zpátky do ghost fieldu zrovna když se Templeton s Třesavcem dostane do skladiště a vrhne jim všechno co se na kouli lepí přímo do xichtu. V následném bordelu se zbaví sledovacího kouzla a skupina unikne z ghosty ničeného skladiště opačným směrem, než Templeton.

Aftermarch&Downtime

  • Všichni si dávaj voraz, vzpamatovávaj se a chlastaj léčivý lektvary
  • Crow zkoumá kouli a zjišťuje, že kam se z ní hne tam se objevuje spirit-well. A spirit-well se pomalu stává i z něj a z Dalmory.
  • Tide dál pochlastává s Gondoliérama a hecuje je do konspiračních teorií o tom, jak Bazso touží ovládnout dopravu ve městě. Kromě jiného od nich zjišťuje, že se městem šíří nějaká divná věc přitahující duchy.

Session 8: Výlet(y) s bombou

Dění

Crow zjišťuje, že problémy s koulí a trhlinou do spirit realmu kterou tato zjevně vytváří se jen zhoršují, což pomalu dochází do stavu kdy kouli nelze nechat na jednom místě pomalu ani půl dne... pár hodin... hodinu... pár desítek minut... a tak skupina postupně dojde k závěru, že je třeba začít věci řešit mobilně za pochodu.

  • Crow je i s koulí naložený na člun a za Strangerova dozoru/ochrany se tam snaží kouli nějak zpacifikovat, zatímco je Tide s Dalmorou vozí člunem po Doskvolu. Bohužel, situace se nijak výrazně nelepší.
  • Tideovi postupně dochází trpělivost, protože a) se po Doskvolu taky nejde plavit donekonečna, b) plout kanálama s koulí co rozervává hranici do spirit realmu by se mysticky laděným Gondoliérům nemuselo vůbec líbit a mohlo by to dost poškodit dobré vztahy, které se s nimi Tide snaží budovat. Operativně je tedy rozhodnuto navštívit Veldrena a problém mu hodit na hlavu.
  • Veldren z nás není happy. Je mu nicméně vysvětleno, že sme pro něj udělali job a jako platbu sme od něj měli dostat lokaci pokladu (která se sama o sobě ukázala být dost problematická) a tady ten poklad je, ale nemá podobu truhly zlata, takže nám pořád dluží pomoc s tím to na truhlu zlata přeměnit. Koule nakonec skončí ve sklepě za nějakými bariérami zatímco se Veldren snaží přijít na to jak kouli "deaktivovat" a jak očistit Crowa s Dalmorou. Tide se Strangerem se mezitím naštvaně flákají v domě...
  • Což je dost štěstí, protože Veldrenovy bariéry očividně nejsou dost dobré a po pár hodinách na dveře začne klepat pár Spirit wardenů s menším doprovodem drsných hochů. Vynutí si vstup dovnitř, prokopou se dveřma do sklepa a po krátké hádce sbalí kouli, Dalmoru, Crowa i Veldrena, naloží je do kočáru a odvezou je. Tide se Strangerem nezávisle na sobě zhodnotili, že bude lepší se do toho nemíchat, ale oba se obratem vrhnou kočár pronásledovat.
  • Po dost podivné "honičce" městem skončí Tide se Strangerem u jedné Spirit Wardenské strážnice/centrály a dojdou k závěru, že není moc co řešit a prostě nakráčí dovnitř. Pocestě se jim vcelku daří vyhybat se pozornosti popř. se tvářit, že tam rozhodně mají co pohledávat a nemá smysl se jich na nic ptát, takže nakonec dojdou až k laboratoři u márnice, kam zrovna hlídka Wardenů zatáhla zbytek bandy.
  • Stranger a Tide rozkopnou dveře a nakráčí dovnitř s pistolema v rukou. Tide se rychle přesune k polici, jednu pistoli schová a vezme první výbušně vypadající lahev a začne trochu maniakálně střídat stavy racionálního (já sem vpohodě, ale tady můj kamarád se dvěma pistolema...) a šílenýho (bude po mym nebo to tu všechno vyhodim do povětří!) teroristy.
  • Po určitých nedorozuměních a jejich vyjasnění (pár Wardenů s průsřelem nohy popř. otřesem mozku, nějaké sliby že ve skutečnosti vlastně nikoho zabít nechceme, i když možná budeme muset, ale hrozně neradi, ale vlastně bez většího váhání...) pomůže Wardení whisperer Veldrenovi uzavřít kouli a očistit Crowa s Dalmorou. K ohromnému překvapení Wardenů skupina skutečně odejde jen tak, aniž by někoho zabila (teda, zničili sme půlku laboratoře, zranili asi tři lidi a zatarasili je v jejich vlastní budově, ale nikdo nezemřel).
  • Všechno se zdálo poměrně vpohodě, až do okamžiku než se Dalmoře začal zjevovat duch jednoho z Templetonových lidí, kterého zastřelila když nás svého času přepadli u Brokera v baráku, a dokud Crow náhle nezmizel všem před očima přímo do Spirit realmu.

Session 9: Záchrana Velkého Drožky

Aftermarch&Downtime

  • Drožkaři zjevně totálně prosíraj válku s Lampářema (jakože na totálku, blbci - my se tak snažíme rozjet válku a všechno co potřebujeme je trocha času abysme strhli i pár dalších frakcí, ale ne, jen na chvíli ztratíme pozornost kvůli vlastním problémům a Drožkaři se hned rozhodnou si jí během tejdne prostě prohrát)
  • Tide se si dal párty s chlastem a děvkama aby si dal konečně voraz od všech těch spirituálních blbostí a pocestě rovnou dál konspiroval s Gondoliérama a tvrzením že protože Baszo nekonspiruje s námi tak koncpiruje proti nám dál šíří paranoiu, že Bazso chce ovládnout všechnu dopravu a že Gondoliéři budou další po Drožkařích. Vztahy Gondoliérů s Lampáři se tak opět o něco zhoršují, aniž by to Lampáři tušili
  • Stranger šel porvat do jam. Pak na Tideovu radu (Drožkáři prohrávaj válku, je načase obrátit strany a pomoct Lampářům s "prodejem" jejich válečných úsůěchů) si pak počkal na pár drožkařů, co už Lampářům začali odvádět desátky, zmlátil je do hranatý kuličky a pověsil na lampy, aby pomohl Lampářům zlepšit si PR (tj. nasrat na ně Modrokabátníky ještě víc - ukázalo se, že tohle byla tak nějak poslední kapka a konec Modrokabátnické trpělivosti je už jen otázka krátké chvíle)
  • Tide využívá znalosti toho kdy kde Stranger zmlátí drožkaře, aby dal některým z nich "echo" o tom co "Lampáři" chystaj a touto ochotou sdílet jinak zjevně cené a tajné informace jen tak z dobré vůle si získal jejich důvěru - čímž dokončuje svou dopravně informační pavučinu a získává pro skupinu hold Informants
  • Crow v mezičase dál zkoumá kouli a zjišťuje, že to je artefakt schopný otevřít volně průchozí portál do zásvětí. Jestli duch který projde zpět získá i materiální tělo je zajímavá otázka.
  • Dalmora strávila většinu času léčením se ze spirituální migrénky

Dění

Vzhledem k tomu, že by pád Drožkářů efektivně podtrhnul velkou část naší dřívější snahy (a ještě navíc těsně předtim než se na Lampáře zhroutí hromada dalších věcí které se jim snažíme už dlouho hodit na hlavu) jsme došli k závěru, že ta válka musí ještě chvíli pokračovat. A abysme v ní Drožkaře udrželi ještě aspoň o chvíli dýl, tak jsme se rozhodli zachránit jejich šéfovi zadek a dostat ho z Lampářského zajetí.

  • Trocha poptávání okolo odhalila, že Lampáři drží drožkářského šéfa zavřeného v odstavené trafo stanici původní elektrické hradby kolem historického centra Doskvolu poblíž plavebního kanálu, což si přímo říkalo o simple-in-and-out akcičku. A protože jsme rozhodně nestáli o to aby se naše aktivní účast v téhle válce provalila tak to taky projednou zase znamenalo tichou akcičku.
  • Do budovy jsme pronikli sklepní sítí přes starou zrezlou mříž skrz několikrát přestavěné základy. Už ve sklepě bylo zřejmé, že věž je sice možná vyřazená, ale pořád je připojená do elektrické sítě a částečně pod proudem. Skrz místy celistvý a místy mřížový kovový strop/podlahu jsme slyšeli tři týpky co hlídali v přízemí na stráži.
  • Po chvíli přemýšlení jak se k věci postavit jsme se rozhodli riskovat a prostě se proplížit skrz a nechat si je za zády - ideálně Lampářům vyfouknout drožkařského šéfa aniž by vůbec věděli, kudy a kam zmizel. Crow cestou sice zvládl zakopnout o pohozené kabely, ale Dalmora ho naštěstí ihned strhla ke zdi, takže si stráže ničeho moc nevšimly.
  • Poté co jsme prošli prázdným druhým patrem jsme ve třetím patře našli dva trotly co se snažili znovu nahodit elektrické jističe. Sice byli dost schopní, aby si neupálili ruce, ale ne tak moc, aby to zvládali, takže na ně shora někdo začal pokřikovat, ať hejbnou.
  • Crow se prosmýknul do vedlejší místnosti na druhou stranu rozvodových skříní a začal přemýšlet, jestli bude lepší prostě vyzkratovat elektřinu všude a vypálit vedení nebo přetížit celou síť na hranu únosnosti a změnit budovu ve smrtící labyrint náhodných výbojů vysokého napětí.
  • Tide se v mezičase vyhoupl oknem na verandu tvořenou kamenným spodkem budovy okolo užšího kovové vrchní poloviny věže, shodil ze sebe slaňovací vybavení, rozhodil pár kotviček a začal tvořit improvizované lanoví pro rychlé slanění na kladkách.
  • Když se Tide sám vyšvihl nahoru k oknu v posledním patře, uviděl tam zhruba pět lampářů kteří tam drželi starého pána a zhruba čtrnáctiletého mladíka v polootevřených klecích. Jeden z nich měl v ruce nějaké kabely a druhý staršímu pánovi zrovna vyhrožoval a vysvětloval mu, že se rádi "pobaví", pokud tento nepřijde k rozumu.
  • Než se Tide rozhodl, co s tím bude chtít dělat, Crow došel k závěru, že přece neni žádnej amatér a rozhodl se pustit elektřinu do celého patra nad sebou, ale jen v kontrolovaném množství. Což se mu podařilo, takže Tide záhy uslyšel bzučení, při němž dva Lampáři náhle poplašeně skočili do další polootevřené klece a zbylí tři se náhle s cukáním svalili na zem.
  • Dalmora se prosmýkla kolem dvou Lampářů kteří náhle u rozvodové skříně nechápali, co se vlastně sakra stalo a děje a vyběhla nahoru.
  • Tide ukopl staré prorezivělé trafo a hodil jej oknem dovnitř ve snaze propojit klec se dvěma Lampáři s podlahou. Trefil bohužel jen jednoho z nich do nohy, avšak nečekaná elektrická rána co přeskočila byla dostatečná na to, aby tento z klece vypadl.
  • Dalmora vběhla do místnosti s drážníma ochrannýma gumovýma holinkama na nohou. Tide zrovna hodil zbylému Lampáři kudlu do lýtka, ten se ale v kleci udržel a začal tahat pistoli, ale Dalmora ho prostě vzala, vyrvala ho z klece a hodila na podlahu.
  • Zrovna když hluk shora začal oba kutily trochu znervózňovat se Stranger rozhodl, že jsou poněkud nadbyteční a že sice tichá akce a všechno, ale přece když to stejně všude jiskří... tak je poplácal po zádech tak moc, že oba spadli do rozvodové skříně před sebou.
  • Tide s Dalmorou vyrobili skrz horní patro improvizovanou lanovou dráhu a přetáhli přes ní oba zajatce k oknu. Tidův odhad pevnosti traf a traverz okolo se ukázal být příliš optimistický a jeho lanová konstrukce se tudíž ukázaa být značně chatrnější, než by se mu líbilo, což vedlo ke staříkově náhle ničím nebržděné cestě ze čtvrtého patra k zemi, ale trocha Tideovy staré námořnické lanové akrobacie jeho pád naštěstí zmírnila.
  • Hluk shora přilákal stráže zesdola. Crow a Stranger tou dobou nicméně zhodnotili, že už je tam beztak nebaví být, a rozhodli se odejít po druhém schodišti, takže zhruba v momentě kdy se zvedal poklop jednoho schodiště za sebou Stranger a Crow zavírali poklop druhého.
  • Bohužel, jednoho strážného nechali Lampáři v dolním patře, takže do něj Stranger s Crowem vletěli čumákem když otevřeli dveře. Stranger ihned vytáhl pistoli a střelil ho do hlavy, ale projednou mu nějak ujela ruka a kule Lampáři jen škrábla tvář. Lampář skočil na Strangera, ale bohužel pro něj, Stranger má dvouhlavňovou pistoli. Než ho ale odstřelil, vzpoměl si, jak hrozně moc intenzivně se mu Tide snažil před akcí vysvětlit, co znamená "tichá akce" a co znamená "bez zabíjení" a "žádné mrtvoly dokud sme tady", takže místo hlavy strážnému nakonec jen prostřelil žaludek. Aby nezemřel na místě akce, tak ho sebral a vynesl ven.
  • Venku narazili na Tidea, který zatímco čekal až se slaní i Dalmora drožkaři vysvětloval, že by bylo velmi nevděčné, kdyby se mělo rozkřiknout, kdo je zrovna zachránil a že i když jde o záchranu na přátelském základě, přecejen by bylo hezké, kdyby drožkaři alespoň pokryli její "operační náklady".
  • Když Tide uviděl tažené bezvládné tělo se zkrvavenou tváří a průstřelem břicha, tak se jen ztěží ovládl aby neřval. Když mu Stranger oznámil, že ho vytáhli ven, aby nezemřel tady během akce, Tide jen procedil skrz zuby ať ho vrátí zpátky, že stačí, když odejdou dřív, než zkape. Což Stranger udělal, i když zjevně mumlal něco o tom, že teda nechápe, o co s tim nezabíjenim mělo teda jít.
  • S praskající věží za zády se skupinka rozešla volným procházkovým krokem pryč k opodál zakotvenému člunu, kterým místo akce všichni společně opustili.

Napsal sirien 11.06.2017
Diskuze k tomuto článku již probíhá, můžete se přidat zde.
Obsahuje 35 příspěvků.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.067171096801758 secREMOTE_IP: 44.222.149.13