Gangs of Doskvol - články

GoD: Chronicle

Zápisy předchozího dění
Napsal sirien

Session 1: Univerzitní incident

Dění

Veldren, Crowův známý z univerzity, přišel o svůj výzkum (přístroj, esence a dokumentaci), který mu zabavila univerzita a požádal, abysme ho dostali zpátky výměnou za instrukce k cennostem v rektorově kanceláři.

  • Tide sebral Nyryx, oháknul jí jak dekadentní studentku a řekl jí, že jí bude potřebovat na celý jeden večer - easy job, easy money, lots of fun. Večer jí na festivalu hodil do náruče lehce zfetovanému a opilému rektorovi s tím, že o něm do pondělka nechce slyšet.
  • Zbytek týmu mezitím dorazil k univerzitě s gigantickou bednou a všem postupně vysvětlovali, že to je socha rektora, kterou si rektor objednal do své kanceláře. Pocestě potkali kolem budovy pár podivných individuí, co moc nezapadaly.
  • Dalmora se vydala do sklepení rektorátu, kde nalezla zabavený výzkum. V tu chvíli se na místě bohužel objevila jakási jiná žena a začala se ve zmíněném výzkumu přehrabovat sama.
  • Stranger a Crow v mezičase protáhli "sochu" až k rektorově kanceláři a jali se vybourávat stěnu, aby ji "dostali dovnitř". Pár lidí okolo bylo zmatených, ale nikdo si nestěžoval - když chce rektor sochu... V nastoleném bordelu si už nikdo nestěžoval, že spolu se stěnou začali demolovat i trezor (jehož zámek se ukázal být nečekaně zapeklitý).
  • Tide vydávající se za umělce-sochaře dorazil na univerzitu. Pocestě si všiml divných individuí a kočáru lorda Templetona před rektorátem. Divní lidé přiběhli ke kočáru a zase šli zpět do budovy a dolů do sklepa. Tide se vydal nahoru.
  • Lord Templeton se po chvíli vydal do budovy osobně. Tide ho zkoušel zdržet na schodech, ale lord prošel Tideovým bulshit-fu jak nůž máslem. Tide ho navedl do rektorovy kanceláře zrovna v moment, kdy Crow naštvaně vyhodil vzdorující trezor do povětří, což lorda poněkud uzemnilo. Bohužel, jeho dva bodyguardi následně zkuili uzemnit Tidea a Strangera, což skončilo nemilou bitkou, v níž byl jeden z nich zaříznut Tidem a druhý odstřelen Strangerem.
  • V následném chaosu Templetonovi lidé vyběhli ze sklepa, čehož Dalmora využila ke sbalení výzkumu. Stranger kryl chodbu a křičel nesmysly o Bazso Bazovi, Tide pomohl jednou střelou z okna Dalmoře získat kočár, zatímco se ona zbavovala ostatních poskoků a Crow v mezičase balil rektorovy cené hodiny.
  • Na odchodu Tide zbullshitoval zbylé Templetonovi miniony (běžely tam!) a zatímco Crow stěhoval z okna hodiny Dalmoře a vybíral trezor, Tide a Crow narafičili omráčeného Templetona jako viníka (dali mu do kapes výbušniny atp.)
  • Crow, Dalmora a Stranger opouští scénu v Templetonově kočáře (následně přesedají na loď a kočáru se zbavují), Tide poklidně (s kulkou okolo hlavy) odchází do festivalem žijícího večerního Duskwallu.

Aftermarch&Downtime

  • Část univerzity nás nejspíš nemá ráda
  • Lord Templeton nás nejspíš má rád ještě míň, protože nejenže sme mu šlohli výzkum, ale ještě sme ho narafičili do fakt blbé situace
  • Na druhou stranu, dost lidí dost možná nebude mít ráda Bazsa, i když ten asi z kraje nebude moc tušit proč vlastně
  • Tide si šel lízat rány (zranění, stres) a trochu to přehnal. Nyryx sebrali modrokabátníci, ale moc toho na ní neměli - bohužel Bazsovi došlo, že mu padaj na hlavu průsery kvůli něčemu, v čem jela, což bude Tide stát kontakt (mix týmových a Tideových následků)

Session 2: Sny a vzpomínky

Dění

Skupina se sešla u Veldrena, aby získala 2. část své odměny - vzpomínky významných lidí skrytých v esencích - přízračných obtiscích jejich osobností. Všichni si tak lehají k podivnému přístroji a po poněkud zmatečné instruktáži ohledně záměrů a manipulace s prostředím se nechají zdopovat esencemi a poslat dovnitř vzpomínek Templetonova synovce - což, jak se záhy ukáže, není úplně přesná definice cílové destinace.

  • Všichni se probírají v té samé místnosti. Veldren není k nalezení a Strangerova kočka je pryč. Stranger se rozhlédne okolo a místnost se náhle začne měnit - Tide otevře dveře aby si došel pro panáka a za dveřmi najde palubu lodi.
  • Na přídi stojí někdo podobný Templetonovi. Všichni se tak nějak rozhlíží okolo a zvažují možnosti. Stranger si přivolává kočku a Tide, jehož vazba na přízračný svět je asi tak nula nic, přejde přes krátké "WTF" k "fuck that shit" a jde do kapitánovy kajuty najít pro co přišel.
  • Tide vstupuje do kapitánovy kajuty a hledá jakékoliv dokumenty, účetní knihy atp. Po chvíli si řekne, že když už neni v realitě, proč se jí omezovat a začne si prostě představovat, že nachází, co hledá - a ono to funguje a před ním se pomalu seskládává mapa Duskvolu. Náhle se objeví Templeton (lordův bratr) a začne na něj křičet jako na svého malého syna a blížit se k němu, že ho zbije. Tide se začne vykecávat jako obvykle - a napadne ho, že by se mohl ponořit hluboko do oné vzpomínky a najít něco, co mu s tím pomůže. Což se skutečně podaří - jen Tideovi se trochu rozmlží hranice mezi sebou samým a Templetonovým malým synem.
  • Crow v mezičase zkouší určit polohu lodi a vůbec nějaké smysluplné informace o tom, kde jsme to vlastně skončili.
  • Stranger si vyhlédl lodního našeptavače a pokusil se ovlivnit okolní realitu, aby se s ním octl někde sám a mohl si s ním promluvit. Bohužel trochu přecenil stabilitu okolí a to se proměnilo ve zkamenělý, mrtvý les kdesi v Pustinách- zcela osamělé místo, které vtáhlo i Crowa, Dalmoru... a 12 letého Tidea.
  • Crow se pokusil přivolat Veldrena - ten se nás pokouší dohnat, nicméně okolní les se začíná plnit stíny a zjevuje se démon. Stranger říká, že se musíme dostat pryč. Malý Tide se zděšeně otočí, chytí Dalmoru za ruku a s výkřikem "Matry já chci domů!" jí strhne pryč a oba zmizí. Stranger a Crow je zmateně následují.
  • Všichni se objevují v jakémsi přístavním městě v teplejším podnebí - během brutálního nájezdu přízraků. Všude je destrukce a chaos a panikařící lidé. Tide vleče Dalmoru proti svému odrazu vedenému jakousi dívkou - Dalmora proběhne skrz dívku, ale Tide zmizí ve svém odrazu a běží dál s dívkou do chaosu.
  • Crow a Stranger se snaží ustát okolní chaos. Crow dál volá Veldrena - ten nadává, že nemáme zasahovat do okolní reality a snaží se na nás zacílit. Stranger mezitím odráží útočící přízraky - jeden ale projde a vrazí do Crowa - ten jej zvládne ignorovat jako cizí vzpomínku, co se ho netýká, ale jen za cenu upnutí se k vlastním vzpomínkám. Hranice reality a snu začínají splývat.
  • Dalmora pronásleduje vyděšeného malého Tidea vlečeného dívkou skrz panikařící dav a útočící přízraky. Nakonec skončí ve zhroucené uličce. Dívka se snaží Tidea vytáhnout z propadlého sklepa, kam se ukryl a nechce vyjít. Když se jí to konečně podaří, je pozdě - ulice se propadne. Dívka se snaží Tidea vyhodit ven, ale nejde jí to - Dalmora se pro něj natáhne a vytáhne ho paralelně se stínem jiné dívky, která udělala totéž. Dalmora zkouší vytáhnout i onu dívku, ale nestíhá to. V návalu stresu se sama začne ztrácet ve vlastních vzpomínkách.
  • Objevujeme se urpostřed moře na korzárské lodi plující podél útesů. Dívka, která Dalmoře vypadla z ruky se mění v námořníka, kterého Dalmora vytahuje zpátky na palubu. Tide se sem propadá ve své o roky starší podobě, v námořnickém oblečení. Dalmora zverbuje Strangera a Tidea k pokusu loď ovládnout, ale námořníci je příliš neposlouchají a loď se řítí přímo k útesům.
  • Kontrast mezi Dalmořinou vzpomínkou na loď a Tideovými vlastními vzpomínkami na jeho loď přiměje Tide procitnout z jeho vnoření do vlastní minulosti. Při pohledu na okolní chaos se zaměří na Dalmoru a začne na ní křičet, dokud ho ona nezačne vnímat. Následně ji otočí k přídi a donutí ji představit si namísto útesů Templetonovu loď, do níž se útesy náhle přemění.
  • Crow v reakci zkouší opět přitáhnout Veldrena, ale neustálé změny vzpomínek mu to znemožňují. Obrátí se tedy do sebe a přemístí se do vlastního světa univerzity, kde projde dveřmi osoby, která by mu měla dokázat pomoci - za dveřmi ho ale žena, kterou nikdy neviděl, uvítá okamžitým odmítnutím, z něhož odkapává osobní historie mezi nimi. Crow ji umlčuje a přiměje jí aby mu pomohla - ona se stává zmatená, začne mluvit cosi o minulosti a budoucnosti. Nakonec Crowovi ale řekne, co potřebuje vědět a Crow ze své myšlenky vytvoří navigační maják pro Veldrena.
  • Loď s ostatními se přiřítí k Templetonově lodi zrovna v momentě, kdy útočí na leviatana - ten se vynoří z moře v podobě gigantické hlavy Bazso Baze. Všichni až na Tidea začínají být dost vyčerpaní - Tide se chopí kormidla a precizně navede korzárskou loď na Strangerem vedenou abordáž Templetonovi lodi, během které se Dalmora prosmýkává zpět do kapitánovy kajuty a získává zbytek instrukcí k Tidem dříve nalezené mapě.
  • Veldren se konečně zjeví u Crowa. Projde dveřmi, pohlédne na ženu vedle Crowa a zamrzne. Velmi opatrným hlasem začne Crowa instruovat, aby od ní pomalu odstoupil a vycouval k němu a ven z místnosti. Když se za nimi zavřou dveře, Veldrain přepíše realitu a nechá dveře zmizet ještě předtím, než se s Crowem vrátí na loď, která je právě uprostřed pirátského nájezdu na Templetona, kde všem ukáže cestu zpět do reality.
  • Po návratu Tide vypadá jako po probuzení z velmi otravného zlého snu. Postaví se, bez varování přirazí Veldrena na zeď s nožem na krku a oznámí mu, že jestli Veldren na Tideovu vzpomínku sám rychle nezapomene, neskončí to s ním dobře. Crow zmiňuje o oné ženě v pracovně, ale Crow se na něj prosebně podívá a za zády ostatních vrtí zamítavě hlavou.

Aftermarch&Downtime

  • Kromě Tidea si většina skupiny prostě lízala rány.
  • Stranger rozjel sledování Bazsova překupníka s cílem ho přetáhnout.
  • Získali jsme info o tom, kde v Doskvolu je Templetonův "poklad".
  • Damora měla menší depku z toho, že si nemohla dovolit koupit nějaké klobouky, ale nějak se to pořešilo :)

Session 3: Bazsova rošáda, část první

Dění

Tidea se poněkud dotklo náhlé ochlazení jeho přátelského vztahu s Nyryx způsobené Bazsovou násilnou reakcí na to, že se zapletla do univerzitní akce skupiny a vymyslel velmi jednoduchý a skromný plán, jak se mu pomstít. Zbytek skupiny mu to sežral, což bylo nejspíše způsobené tím, že většina ostatních stále trpěla traumatem snového výletu, které ovlivňovalo jejich zakotvení v realitě (a tím, že Tide ze začátku přiznal v podstatě jen první část svého plánu).

  • První část plánu (Fáze 1 a 2) prochází s nebývalou hladkostí, zejména díky Tideově taktické genialitě (resp. díky tomu, že Sirien hodil 66 na 2d6 na Engagement roll).
  • Následné zpracování poslíčka učinilo věci trochu složitějšími, ale nebylo to nic, co by nespravila Crowova menší dýmovnice nad kanálem mezi dvěma mosty, Damora, co z jednoho z nich skočila do gondoly, aby balíček v menší bitce šlohla a nezmizela s ním na druhý most pomocí Strangerova lana (poslíček měl jet radši drožkou). Pocestě se znovu podařilo ještě víc dopálit Modrokabátníky, co byli náhodou poblíž, ale co Damoru zavěšenou pod mostem naprosto minuli a následně byli Strangerem provlečeni přes půlku Duskwallu.
  • Doma se ukázalo, že se věci trochu komplikují, protože převážený balíček obsahoval useknutou lidskou hlavu. Stranger následně zjistil, že jde nejspíše o nějakou prapodivnou spirituální relikvii (poté, co si nachvíli prohodil místo s tím, co jí obývalo) a ukázalo se, že tyhle věci fakt nemá rád. Tideovi se podařilo zatrhnout zárodky plánů na zničení hlavy tím, že začal přednášet zbytek svého úžasného plánu. K jeho štěstí se většina ostatních stále ještě nevzpamatovala ze snového výletu a pořád měli problém zcela docenit naprostou absurditu toho, co jim Tide předkládá.

Aftermarch&Downtime

  • Akce dopadla nebývalým úspěchem - Gondoliéři a Drožkaři si ukázkově vjeli do vlasů, Poslíčci nemaj šajnu, že by přepadení gondoly mělo cokoliv společného s něčím jiným, než se sporem těchto dvou skupin a Modrokabátníci z toho začínají mít migrénu (zejména po menší všeobecné davové bitce na Vranově).
  • Většina skupiny si zašla na sedánek za Veldrenem, aby se zase vrátila do reality (než jim Tide vnutí ještě horší šílenost jakoby šlo o něco naprosto rozumného)..
  • Tide využil Strangerovy informace o překupníkovi a v převlečení z něj vymámil nějaké věci, které je pro podobné lidi lepší neříkat nikomu obecně a Tideovi zejména (něco o kradení "desátků" z Bazsovejch kšeftů atp.)

Srážka s Templetonem

Druhá část plánu - tedy snaha získat Bazsova překupníka a donutit jej, aby Bazsovým jménem poslal na černý trh Poslíčkům ukradený balíček a rozjet tím vše, co má vést k totálnímu přeházení vztahů v okolí Lampařů - měla začít slibně. V poměru k šílenosti celého plánu dokonce velmi slibně, což dokazuje naprostou genialitu Tideových plánovacích schopností (ehm ehm Sirien hodil 56 na 2d6 disadventage na engagement roll). Bohužel skupinu dostihly problémy nedávné minulosti a na scéně se opět objevil lord Templeton:

  • Tide a Damora šli za překupníkem Bookerem, jen aby jeho dům našli obležený jakýmisi drsnými týpky. Tide šel blíž, aby zjistil, co jsou zač. Zjistil sice, že to jsou lidé lorda Templetona a že uvnitř je s Brookerem Třesavec, Templetonův dvorní našeptavač. Následně mu Templetonovi lidé jen kvůli Damořině obětavé intervenci neustřelili hlavu, když skočila mezi tři z nich, aby výstřel strhla stranou.
  • Damora vnesla do skupiny trochu chaos a dala se na útěk. Tide otráveně zahodil převlek, který měl na sobě a vydávajíc se za civilistu "zmateně" proběhl až k zadnímu vchodu Bookerova domu - pocestě ho minul výstřel, kterým se Templetonovi lidé nejspíš rozhodli podarovat každého civila okolo - bohužel netušil, že tím jeho štěstí zůstalo pro dnešní den zcela vyčerpáno.
  • Tide se dostal do domu a dospěl ke zkratkovitému závěru, že už má Templetonova vměšování do svých plánů - a Templetonona samotného - už trochu plné zuby a rozhodl se najít Třesavce a zaříznout ho jak slepici. Bohužel, tento jeho plán skončil menší bitkou s Třesavcem v prvním patře, která Tidea - po chvíli přetahování - poslala proraženým zábradlím dolů přímo před jednoho z Templetonových drsňáků.
  • Damora v mezičase zhodnotila, že nemá chuť hrát fér. Zapadla za roh a probíhajícímu Templetonovu chlápkovi zezadu vykuchala ledviny. Rozeběhla se zpátky a potkala Strangera s Crowem, kteří už dodělali přípravu kradených gondol a drožek pro další část plánu.
  • Damora a Stranger zůstali venku, aby se zbavili druhého Templetonova vymahače, zatímco Crow zamířil dovnitř, aby pomohl Tideovi. Poté, co zahlédl Třesavce na schodišti, se s ničím nemazlil a zezadu ho sejmul kladivem.
  • Tide se se zběsilým řevem a mečem v ruce rozeběhl na Templetonova třetího vymahače. Ten se se zběsilým řevem a šavlí v ruce rozeběhl proti němu. Tide v posledním momentě uskočil na zábradlí, ze zábradlí na stěnu a odrazil se do prvního patra - bohužel, zbroj, co mu před momentem zachránila krk, ho zradila, zabránila mu se pořádně zachytit a on tak zůstal přiblble viset z prvního patra s maniakem pod sebou. Tohoto problému ho obratem zbavila Damora.
  • Stranger sehnal Brookera, z něhož se zjevně někdo snažil vymlátit informace na někoho, koho si Brooker vůbec nepamatoval, a snadno ho přesvědčil, aby s ním utekl. Tide a Crow sebrali bezvědomého Třesavce a zdekovali se také, za zvuku krkavců a zvonů.

Aftermarch

  • Tide skončil zdeptanej a pomlácenej jak sviň.
  • Sehnali jsme Brookera a v podstatě se podařilo nijak fatálně neohrozit hlavní plán - i když šarvátka s Templetonem ještě určitě bude mít svou dohru.

Session 4: Baszova rošáda, část druhá

Dění

  • Vrátili sme se na základnu s Brookerem a Třesavcem. Třesavce sme odklidili do truhli a Brookerovi sme dali nabídku, co se neodmítá (postaráme se o jeho problém s Templetonem a zapomeneme na to že krade od Bazsa a ještě mu dáme možnost vydělat, když pošle do oběhu ukradený balíček Baszovým jménem).
  • Třesavce sme následně přes Poslíčky poslali v truhle Templetonovi se smířlivým průvodním dopisem (hej, je to jen blbej omyl, mohli sme tvýho člověka zabít / vyslíchat / vydírat tě / předat tvým nepřátelům, ale tady ho máš zpátky jako gesto dobré vůle)
  • Přesně jak pravil plán jsme poslali pozvánku Mlžnejm psům na prodej při úsvitu a tipnuli sme Modrokabátníky. Crow následně předělal svoje dýmovnice na "mlžnice".
  • Bohužel, v době kdy sme dorazili ze skladiště vyšli nějací týpci a dle jejich rozhovoru zjevně zrovna teď provádí ve skladišti nějakou vlastní ilegální akci. A vzhledem k mlze se i rozhodli, že venku nechají stráže.
  • Posíláme Dalmoru na průzkum toho, co se děje vevnitř. Dalmora pocestě sice poněkud zbourala střechu, ale to naštěstí šlo na účet mizerného stavu skladiště.
  • Lampaři začali stěhovat bedny a otevírat dveře skladiště mířící do kanálu. Tide a Crow přirazili s gondolou a tvářili se, že tam samozřejmě patří - lampaři je sjeli za to, že přijeli s gondolou na parní stroj (dělá bordel) a WTF sou ty drožky tam? Ochotně sundali drožky a naložili Tideovi se Strangerem nějaké bedny. Tide a Stranger odplouvají trochu stranou a zjišťují, že v bedně sou nějaké svítící žampiony.
  • Crow v mezičase zablokovává dveře skladiště, aby lampáři neodešli dřív, než začne mejdan. Tide míří po souši k němu. Po kanále připlouvají nějaké veslice, dávají signál a přiráží ke skladišti. Vystoupí a divně se dívají na lampaře co se snaží prorazit ven z vlastního skladiště. Nastává hádka.
  • Na hádku reagují modrokabátníci, kteří se vrhají dovnitř, zatímco Stranger zkouší sestřelit nějakého mlžného psa na lodi - na což obratem reagují střelbou Mlžní psi z veslic dál od břehu. Tide střílí taky, ze střechy, aby vyvolal dojem, že na Mlžné psy střílí někdo zevnitř lampářského skladiště - což je trochu bezpředmětné, protože odplouvající loď i s její posádkou obratem zruší Crow granátem.
Napsal sirien 11.06.2017
Diskuze k tomuto článku již probíhá, můžete se přidat zde.
Obsahuje 19 příspěvků.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.15571904182434 secREMOTE_IP: 23.20.218.77