Google+ hry

Diskuze pro organizace her pro skype / google hangout / roll20

2k6goblinu už je zaspamované dost.
Napsal: Quentin
Autorská citace #1
4.6.2014 19:59 - Nachtrose
Tak pokracujem tady:

Colombo píše:
Nacht: zajimave, anglicka wikipedie píše více:
http://en.wikipedia.org/wiki/Aconitum

Pravděpodobně dostane jen silný průjem atp.


Nevim no... co jsem to prolitnul, tak tam psali o zredenem pozivani. Nezredene ci dokonce koncentrovane vytazky mohli byt fatalni ci nebezpecne uz pri pouhem styku s pokozkou. Asi to nechame rozseknout GMa.

A pro pripomenuti: pristi tyden muzu hrat v pondeli a/nebo ve stredu.
Autorská citace #2
4.6.2014 20:55 - Quentin
Já můžu pondělí až čtvrtek.
Autorská citace #5
4.6.2014 23:07 - Quentin
Orčí šaman může bejt buď wizard, cleric nebo druid. Nejblíž tomu, co Colombo hrál je asi fighter (akorát mu signature weapon na prvnim lvlu vyměníme za Elemental Mastery od druida)
Autorská citace #6
5.6.2014 06:18 - Nachtrose
ShadoWWW: chybi tam stranky se Special moves.
Autorská citace #7
5.6.2014 09:31 - Quentin
Postavy se v DW dělají velmi snadno. Ty character sheety po tobě nic nechtějí. Jen zaškrtáš připravená políčka a máš hotovo. Akorát na každé další úrovni zaškrtneš jedno další políčko. Tvoje největší starost je zapisování vybavení.

Co Colombo? Bude s námi hrát Dungeon World?

Chce se přidat někdo další?

Píše:
chybi tam stranky se Special moves.

Je to tam na druhé straně. Jinak zbytek pravidel je tady
http://book.dwgazetteer.com/
Autorská citace #8
5.6.2014 09:34 - Nachtrose
Quentin: co staty? a cim se vlastne haze? d20?
Autorská citace #9
5.6.2014 09:37 - Quentin
DW se hraje jako freeform s tim, že kdykoli nějaká akce aktivuje move (to jsou ty mechaniky v "basic moves", "special moves" a na character sheetech), tak se postupuje podle nich, vyhodnotí a pokračuje jako by tam pravidla nebyla. Ten přesun mezi vyprávěním a mechanikama by měl být co nejplynulejší.

Většinou je to 2k6+stat bonus(-1 až +3)
10+ je úspěch
7-9 je částečný úspěch
6- ťe vypravěč vyšuká do ucha a dostaneš exp, aby jsi z toho taky něco měl.
Autorská citace #10
5.6.2014 09:43 - Colombo
j, bude

Doufám, že teď bude nějaké nahánění monster v těsných špinavých uličkách hlavního města. V dešti a mlze.
Autorská citace #11
5.6.2014 09:45 - Nachtrose
ok, nejak to dopadne. shrnes to pak pred hrou ;-)
Autorská citace #12
5.6.2014 10:15 - Quentin
Colombo: Zatím jste jen ve Wedelu. To je ta opevněná vesnice s věštkyní. Na honičku ve městě by jste se museli vydat do Trossu :)
Autorská citace #13
5.6.2014 10:21 - Nachtrose
QuentinW píše:
...by jste se museli vydat do Trossu :)


To bych rekl, ze jeste nejakou tu session potrva ;-)
Autorská citace #14
5.6.2014 10:23 - Colombo
tak, po cestě tentokrát nemusíme vyrabovat a spálit každé stavení, které potkáme. O zabíjení domácích mazlíčků ani nemluvě.
Autorská citace #15
5.6.2014 10:25 - Nachtrose
Ale do Wedelu jsme teprve dorazili, nepredpokladam, za Chupacabra byl jejich jediny problem...

Quentin: je tam ve vesnici nejaky kozedelnik?
Autorská citace #16
5.6.2014 11:00 - Vojtěch
Já bych do toho taky šel, ale můžu pondělky a středy zatím. Za dva týdny přibude i úterý. Pátek jak kdy.
Autorská citace #17
5.6.2014 11:07 - Naoki
Kdy, jak a jak často máte v úmyslu hrát?
Autorská citace #18
5.6.2014 11:10 - Nachtrose
Kdy a jak casto zalezi hlavne na dohode, prevazne nektery den v rozsahu pondeli-ctvrtek, zacatek nekde po 17.-19.h a jak? Google hangouts.
Autorská citace #19
5.6.2014 11:28 - Quentin
Jak často se bojim řikat předem. Příští klidně může bejt i poslední.

Další bude příští středu. Hráči: Nachtrose, Shadowww, Colombo, Vojtěch a Káťa zase přisedne, pokud bude mít čas. Víc hráčů na DW radši ne.
Platí?

Koželuh tam je; tyhle věci odbudeme na začátku sezení.
Autorská citace #20
5.6.2014 12:07 - Colombo
Píše:
ejblíž tomu, co Colombo hrál je asi fighter (akorát mu signature weapon na prvnim lvlu vyměníme za Elemental Mastery od druida)

J, můj char je Mage hunter, později rozvinuté na Monster hunter (což krásně ironicky sedí). Sort of Witcher. Monstra/mágové nehrají čistě a tak jakákoliv výhoda, kterou může získat, se počítá.
Autorská citace #21
5.6.2014 12:11 - Quentin
Tak to možná bude Fighter s normálním wizardovskym castem.
Autorská citace #22
5.6.2014 21:56 - Vojtěch
Za mě dobré, akorát mi pošlete kam se mám přidat...
Autorská citace #23
8.6.2014 16:35 - Quentin
Sorry, že píšu takhle pozdě. Nedalo by se hrát už zítra?

Zapoměl jsem, že má Káťa ve čtvrtek přijímačky a asi by vyskočila z okna, kdybych tu večer předtim pořvával, kolik kterej kobold dostal damage.

Nebijte mě.
Autorská citace #24
8.6.2014 17:33 - Vojtěch
Já jsem slíbil, že zítra se budu vyskytovat jinde, tedy návrat nejistý... Kdyby něco, tak se pokusím přidat, ale jisté to není.
Autorská citace #25
8.6.2014 20:21 - Colombo
Klidně. Dodej mi která pravidla si mám nastudovat. Nejlépe i které části.
Autorská citace #26
8.6.2014 21:00 - Nachtrose
Ja bych zitra mohl.
Autorská citace #27
8.6.2014 21:04 - Quentin
http://book.dwgazetteer.com/
Přečti si basic moves, secondary moves a svoji classu (pocitej fighter, ale vymen signature weapon za spellcasting od maga + to doplnovani many)

Kdyz te to chytne tak si projed equipment, at mas prehled.

Jestli bude moct i shadowww, tak zitra od sedmi hrajem.
Autorská citace #28
8.6.2014 21:07 - Quentin
Koukam, že aklimatizovat sebe i domácí grupu na dungeon world bude obtizne.

Dneska jsem Káťe vysvětloval základní moves, jak se háže a tak, a ona na to "Hm, je to jako shemale. Funguje to, ale prostě nechceš."
Autorská citace #29
8.6.2014 21:11 - Colombo
hmm DW vypadá víc jako DnD než to, čemu říkáš "oDnD hack", co mi připadá, že má s DnD společné jen tu d20:P
Autorská citace #30
8.6.2014 21:29 - Gurney
OT:
QuentinW píše:
Dneska jsem Káťe vysvětloval základní moves, jak se háže a tak, a ona na to "Hm, je to jako shemale. Funguje to, ale prostě nechceš."

Tak tohle je nejlepší zhodnocení X-World her ever. Taky to docela dobře vystihuje moje dojmy při čtení AW :)

(sry za vpád diskuze, neodolal jsem tak geniální hlášce... )
Autorská citace #31
8.6.2014 22:00 - Sosáček
Ah, Quentin jde hrat DW. To zas bude v aleji nablito.
Autorská citace #33
8.6.2014 23:24 - Quentin
Škoda. Moje chyba. Dáme teda až příští pondělí? (i s vojtěchem)

Všem jsem vám nasdílel character sheety, jen jsem tam nakopíroval věci od vašich classů. Přepište si to dle libosti.

Vybavení berte to, co máte u sebe teď. Ne to z DW. Peníze stejně tak.

A ještě jednou sorry za tu středu.

Sos:
Píše:
Elf může až třikrát denně nahlédnout minutu do vlastní budoucnosti. Vypravěč mu popíše jeden obraz.

Díky vrozené zuřivosti uděluje ork v boji pod polovinou životů o dvě vyšší poškození.

Jak bys předělal tyhle dvě raciálky? Dají se teda použít úplně beze změny; ptám se jen, kdyby tě něco napadlo.
Autorská citace #34
8.6.2014 23:36 - Vojtěch
Já možná nakonec budu, protože ta akce se sype nějak...
Autorská citace #35
8.6.2014 23:43 - Quentin
Ok.

Já budu doma. Když budete v 7 ready aspoň tři + káťa, tak hrajem ;-)
Autorská citace #36
9.6.2014 10:12 - Quentin
Sos píše:
Ah, Quentin jde hrat DW. To zas bude v aleji nablito.

Kdybys chtěl provětrat Ysoldu, tak se taky stav ;-)
Autorská citace #37
9.6.2014 11:44 - Quentin
Káťa si tu svoji elfku napíše jako zloděje, ať může Shadowww bejt ranger. V DW jsou ty classy tak archetypální, že to není ono, když se v družině moc opakujou.
Autorská citace #38
9.6.2014 12:38 - Nachtrose
No ona ji tak i hrala :-)

A jak si tam prepiseme atributy? STR, DEX...
Autorská citace #39
9.6.2014 12:43 - Quentin
Píše:
Choose Stats
Assign these scores to your stats: 16, 15, 13, 12, 9, 8. Start by looking over the basic moves and the starting moves for your class. Pick out the move that interests you the most: something you’ll be doing a lot, or something that you excel at. Put a 16 in the stat for that move. Look over the list again and pick out the next most important move to your character, maybe something that supports your first choice. Put your 15 in the stat for that move. Repeat this process for your remaining scores: 13, 12, 9, 8.

It looks like I need Intelligence to cast spells, which are my thing, so my 16 goes there. The defy danger option for Dexterity looks like something I might be doing to dive out of the way of a spell, so that gets my 15. A 13 Wisdom will help me notice important details (and maybe keep my sanity, based on the defy danger move). Charisma might be useful in dealing with summoned creatures so I’ll put my 12 there. Living is always nice, so I put my 9 in Constitution for some extra HP. Strength gets the 8.

Figure Out Modifiers
Next you need to figure out the modifiers for your stats. The modifiers are what you use when a move says +DEX or +CHA. If you’re using the standard character sheets the modifiers are already listed with each score.

Score Modifier
1–3 -3
4–5 -2
6–8 -1
9–12 0
13–15 +1
16–17 +2
18 +3

Set Maximum HP
Your maximum HP is equal to your class’s base HP+Constitution score. You start with your maximum HP.

Base 4 plus 9 con gives me a whopping 13 HP.

Takhle. Nijak výrazně se nestresuj, jestli ti to nesedí s tím, co jsi hrál. Ale mám dojem, že vám to skoro všem bude sedět.
Autorská citace #40
9.6.2014 12:45 - Nachtrose
Tohle jsem cetl, slo mi hlavne o to, jak tam prevest ty +-1 z Tveho hacku. Jestli pujdeme presne podle tohoto, budu jen rad.
Autorská citace #41
9.6.2014 12:50 - Quentin
Jo, jdeme podle DW
Autorská citace #42
9.6.2014 23:17 - Quentin
Taky vám to dneska přišlo takové pomalé? Nechci z toho vinit DW. Spíš ten videohovor pořád blbnul, slyšel jsem vás tak polovinu. Nakonec jsme všichni mlčeli, čekali, kdo promluví, a když na to přišlo, tak promluvily dva naráz a zase jsme nic neslyšeli :)

Minimálně příště budu dělat rychlejší střihy. Bál jsem se, abych vás moc nekomandoval, ale dvouhodinová hádka v chajdě je asi moc :)
Autorská citace #43
9.6.2014 23:23 - Vojtěch
Stane se... :)
Autorská citace #44
9.6.2014 23:30 - Sosáček
Byla to Fingalenova chajda?
Autorská citace #45
9.6.2014 23:46 - Colombo
Quentin: Jn, já se snažil ten konflikt stupňovat k vyřešení a všichni ostatní ho odkládat. Sem čekal, že kouzelník se z toho bude chtít vykroutit... a ne že bude halforka ještě utvrzovat:/
Autorská citace #46
9.6.2014 23:51 - Sosáček
Takze asi byla.
Autorská citace #47
9.6.2014 23:53 - Vojtěch
Co to budu popírat, že jsem mág?
Autorská citace #48
9.6.2014 23:59 - Quentin
Sos: Finova chajda to nebyla. Tentokrát si skočili po krku skoro bez záminky.
Autorská citace #49
10.6.2014 00:11 - Vojtěch
Jo... Pověrčivá zelená kůže nevydýchala, že jsem poslal k šípku stařenku... telepaticky :D
Autorská citace #50
10.6.2014 07:10 - Nachtrose
Muzu si jeste pripsat nejake bondy? Kdyz me napadne nejaka dobra formulace. Btw. Roll+Bonds znamena 2d6+kolik mam bondu s danou postavou?
Autorská citace #51
10.6.2014 08:21 - Quentin
Jo, a nejspíš jo.
Autorská citace #52
10.6.2014 08:54 - Vojtěch
Bondy si jinak můžeme vymýšlet, nebo jsou to ty předepsané?
Autorská citace #53
10.6.2014 09:02 - Quentin
Je dobré začínat na těch předepsaných, ale samozřejmě si můžete výmýšlet svoje. Když se ty první vyřeší, tak to ani jinak nejde.
Autorská citace #54
10.6.2014 09:05 - Vojtěch
Já jestli v knize není nějaký předepsaný seznam. Ještě jsem to nečetl.
Autorská citace #55
10.6.2014 09:10 - Quentin
Myslim, že jsou jen ty 4 u každého povolání.
Autorská citace #56
10.6.2014 09:41 - Nachtrose
Jinak zatim porad moc nevim, co si o DW myslet, ale z tech sympatictejsich veci na nem je, ze tam nevznika nijaka vyrazna disproporce v sile a vydrzi ( HP ) mezi postavami, i kdyz jsou treba na ruznych lvl. V nekterych systemech me treba ponekud irituje, kdyz treba umre postava anebo se prida nova k druzine na lvl 5+ ( s prumerem tak kolem 25-30 hp ) a zacina na lvl 1 s 4-8HP ( a jako bonus si DM neda vysvetlit, ze by to chtelo par lvl pridat ), navic kdyz standardne protivnici maji 1d8 kostku poskozeni...
Autorská citace #57
10.6.2014 09:48 - Vojtěch
Tak tohle mi nevadí, pokud se nehodláme brát příliš vážně a je tam možnost, jak i haluzák dokáže pomáhat s plněním úkolů.

Já mám třeba tolik hp, že nezvednout tu gobliní potvoru, co ten ambush odstartovala, tak jsem ten druhý šíp nedal. Ale co, jednou tam musíme všichni a můj čaroděj se smrti nebojí, možná už tam jednou byl.
Autorská citace #58
10.6.2014 10:08 - Nachtrose
Za normalnich okolnosti by do tebe strilet moc nemeli. Ale kdyz tam tak postavas, nemas se co divit. Nicmene v HP zase tolik disproporcne netrpis. Vsechny "zaclonky" maji vzdy proste min, nez valecnici.

Jinak nemyslim si, ze ta goblinka ten ambush odstartovala, snazila se nam naznacit, at vypadneme. S takovymhle pristupem moc henchmenu mit nebudeme. :-) Nemaji u nas dlouhe zivotnosti...
Autorská citace #59
10.6.2014 10:17 - Quentin
Máte tři obří krysy :)

Píše:
V nekterych systemech me treba ponekud irituje, kdyz treba umre postava anebo se prida nova k druzine na lvl 5+ ( s prumerem tak kolem 25-30 hp ) a zacina na lvl 1 s 4-8HP ( a jako bonus si DM neda vysvetlit, ze by to chtelo par lvl pridat ), navic kdyz standardne protivnici maji 1d8 kostku poskozeni...

Přesně takhle je to u nás. A je to děsně kontroverzní mechanika. Prakticky každej, kdo to zažil, z toho měl strašný trauma. Přesto, dycky když navrhuju nějakou alternativu, tak se cukají. Přežít s málo životama je challenge. A to neni asi dycky špatně.
Autorská citace #60
10.6.2014 14:13 - Vojtěch
Řvala na ně, že jsem čaroděj a ponoukala je ať střílí spolu s orkem.

Co se životů týče, tak to nebyla stížnost, ale vysvětlení. Přežití možná nemám na vysoké úrovni, ale když bude příležitost, tak se prostě zachráním.
Autorská citace #61
10.6.2014 14:18 - Nachtrose
Abych pravdu rekl, moc dobre jsem nerozumel, co vlastne ti goblini pokrikovali. Az moc to bylo zkresleny...
Autorská citace #62
10.6.2014 14:24 - Colombo
neumíte goblinsky.
Autorská citace #63
10.6.2014 14:26 - Colombo
Píše:

Přesně takhle je to u nás. A je to děsně kontroverzní mechanika. Prakticky každej, kdo to zažil, z toho měl strašný trauma. Přesto, dycky když navrhuju nějakou alternativu, tak se cukají. Přežít s málo životama je challenge. A to neni asi dycky špatně.

Nevim, mi se zdá lepší když životy tak šíleně nerostou.
Autorská citace #64
10.6.2014 14:27 - Vojtěch
DMovo "Čaroděj!" bylo slyšet dost dobře a taky to, že mluví spíš common.
Autorská citace #65
10.6.2014 14:33 - Colombo
Vojtěch: Běžná řeč s goblinštinou má spoustu společných slov, původní goblinština byla chudá na spoustu výrazů a tak goblini přejali spoustu slov z běžné řeči a přidali k nim výrazný gobliní přízvuk a výslovnost...

Ale nebudu zacházet do detail.:P
Autorská citace #66
10.6.2014 14:35 - Quentin
Píše:
Abych pravdu rekl, moc dobre jsem nerozumel, co vlastne ti goblini pokrikovali. Az moc to bylo zkresleny...

Příště si zkusíme zavolat na skypu, ať zjistíme za co může internet a za co špatný nastavení nebo levný mikrofony. Případně můžem používat pro zvuk skype nebo si přímo cálnout skype acc pro hromadný videohovory.
Autorská citace #67
10.6.2014 14:40 - Vojtěch
Nekaž mi tu propagandistickou činnost, jo? ;)
Autorská citace #68
10.6.2014 14:44 - ShadoWWW
Co mám zkušenost, tak nejlepší kvalita přenášení hovoru je přes USB mikrofon. Prodává se buď samostatně, nebo jako součást USB sluchátek.
Autorská citace #69
10.6.2014 14:53 - Nachtrose
Jako prenos byl vesmes OK. Jedine problemy pro mne byla Goblinstina a pak obcas vypadaval Traven.

btw. hezky se nam ten krouzek rozrusta :-)
Autorská citace #70
10.6.2014 14:55 - Quentin
Pro mě byl ještě Colombo strašně potichu. Ale to je hlavně tim, že si tam pořád něco mumlá. Když normálně artikuluje do mikrofonu, tak to jde. Akorát jsem chvílema nepoznal, co je roleplay "mrmlymrmlyzabitcernokneznikamrmlymrmly", a kdy se fakt snazil neco rict.
Autorská citace #71
10.6.2014 14:57 - Nachtrose
Jinak jeste z dob WoWka mam celkem dobre zkusenosti s hlasovou komunikaci jak pres Ventrilo, tak pres TeamSpeak ( ale samozrejme u obou chybi obraz )
Autorská citace #72
10.6.2014 14:58 - Vojtěch
Za mě přenos ok od všech, nakonec i Paladin šel.
Autorská citace #73
10.6.2014 14:59 - ShadoWWW
Tak obraz se dá vzít s G+ a zvuk z TS.
Autorská citace #74
10.6.2014 15:00 - Quentin
Shadowww: Možná to tak dopadne.
Autorská citace #75
10.6.2014 15:01 - Nachtrose
Na TS/VT je sice nejidealnejsi vlastni server na dobre lince, ale da se najit i dostatek dobrych free serveru.
Autorská citace #76
10.6.2014 15:04 - ShadoWWW
Já bych to klidně hostoval (linka 100/100 mbit)
Autorská citace #77
10.6.2014 15:06 - Quentin
Jinak teda další hra příští pondělí.
Autorská citace #78
10.6.2014 15:18 - Colombo
Já se snažil vrčet. Příště se budu snažit vrčet víc nahlas a víc artikulovaně.
Autorská citace #79
10.6.2014 15:23 - Nachtrose
ShadoWWW: jestli to odsouhlasi vsichni, ja bych to zkusil.
Autorská citace #80
10.6.2014 15:26 - Quentin
Na TS musíš mít push-to-talk nebo jde zapnout i neusálej přenos?
Jako první určitě zkusíme skype. Pak kdyžtak TS.
Autorská citace #81
10.6.2014 15:28 - Nachtrose
Nevim, jestli jde nonstop prenos, ale jde nastavit i Voice Activated. Mne osobne nevadi ani PTT, za ta leta jsem zvyknutej.
Autorská citace #82
10.6.2014 15:29 - York
QuentinW píše:
Na TS musíš mít push-to-talk nebo jde zapnout i neusálej přenos?


Jde zapnout neustálý přenos, nebo i automatická aktivace hlasem (to je lepší, filtruje to šumy na pozadí).
Autorská citace #83
10.6.2014 15:30 - Colombo
QuentinW: standardně u těchhle věcí (na TS si nevzpomínám, ale Mumble to má) je nastavení, při kterém to testuje background sound a nastaví filter. Pak Voice Activated defacto funguje jako "neustálý přenos", jen to filtruje background noise.
Autorská citace #84
10.6.2014 15:33 - Quentin
Voice activated je ok. Push-to-talk by bylo na rpg strašný. Kdybych neslyšel smích od ostatních, tak by mě to asi vůbec nebavilo.
Autorská citace #85
10.6.2014 16:26 - York
V tom případě push-to-laugh ;-)
Autorská citace #86
12.6.2014 19:34 - Nachtrose
Takze pristi tyden jsem na hrani k dispozici nakonec jenom v utery a ctvrtek.
Autorská citace #87
12.6.2014 19:45 - Quentin
Ja pondělí až čtvrtek.
Autorská citace #88
12.6.2014 20:01 - ShadoWWW
Já příští týden kdykoliv.
Autorská citace #89
13.6.2014 00:40 - Vojtěch
Víceméně celý týden mimo středy a víkendu.
Autorská citace #90
15.6.2014 16:25 - ShadoWWW
Co teda v úterý?
Autorská citace #91
15.6.2014 16:51 - Quentin
Jo, úterý by šlo.
Autorská citace #92
15.6.2014 18:54 - Nachtrose
Jo, za mne dobry. Zacatek standard v 19h? Voice pres skype?
Autorská citace #93
15.6.2014 19:01 - Quentin
Ok
Autorská citace #94
17.6.2014 19:29 - ShadoWWW
Dnes teda nic?
Autorská citace #95
17.6.2014 19:31 - Nachtrose
cekame, az se to nasbira, ale zatim jsme online jen Quentin a ja :-/
Autorská citace #96
17.6.2014 19:35 - ShadoWWW
já jsem taky (snad)
Autorská citace #97
17.6.2014 19:59 - Nachtrose
nejaka chyba v matrixu nebo co...
Autorská citace #98
17.6.2014 20:02 - Quentin
Tak asi nic. Ale nedivím se, mít hned druhou hru slabší odradí. Aspoň bude Káťa ráda, že jsme nevlezli do dungeonu bez ní :)
Autorská citace #99
17.6.2014 20:05 - ShadoWWW
Možná si té domluvy ostatní spíš nevšimli. Tak snad někdy příště.
17.6.2014 20:17 - Vojtěch
Já jsem dnes out :(
17.6.2014 20:39 - Colombo
sry, uplne se mi to vykouřilo z hlavy
18.6.2014 09:43 - Nachtrose
Skoda toho vcerejska. Pro mne to hrani bylo hodne fajn trenink.
18.6.2014 10:02 - Quentin
Jestli je pořád zájem, tak se domluvme na příští týden. Já můžu zase pondělí až čtvrtek. Ale nemám potřebu hrát pravidelně, takže klidně počkáme na nějaký den, kdy budete mít čas všichni.


Minule jste skončili u zarostlého vchodu do hrobky. Rodinný meč vládců Wedelu je kdesi uvnitř. Hrzales kolem vás skřípe a ve větru se nesou zvířecí a gobliní skřeky. Dál už s vámi strážník nejde, pokud nejste ochotni mu zaplatit.
18.6.2014 11:01 - Nachtrose
At si meatshield plati warlock :-P stejne ho zabije zase driv, nez by nam byl k uzitku :-/
18.6.2014 19:28 - Vojtěch
Mno, že bychom si zdřímli? :-)
23.6.2014 05:55 - Nachtrose
Jestli je stale zajem pokracovat, tak tento tyden muzu dnes, ve stredu a ve ctvrtek.
23.6.2014 07:02 - ShadoWWW
Já ve čtvrtek nemůžu, ale dnes a ve středu ano.
23.6.2014 08:18 - Quentin
Středa i čtvrtek můžu taky.
23.6.2014 08:40 - Vojtěch
Já ještě nevím
25.6.2014 18:52 - Nachtrose
Jeste sedim v praci, takze pro dnes pass. Zitra tak 40% :-/

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.1678740978241 secREMOTE_IP: 3.12.161.77