Za zrcadlem - články

"Za zrcadlem" - jak to začalo a kam to směřuje

Obsah článku:

 

 

Koboldí poklad

 

1. - Jeskyně banditů

Mir zůstává na povrchu hlídat vchod, ostatní se úspěšně slanili dolů.

Hirkal opatrně prozkoumává první místnosti a naráží na nepřátelského goblina.

Družinka se pouští do boje s gobliny, mezitím Mlha zapaluje svou dýmkou postel, protože jako jediný nevidí v šeru.

Mlha přitahuje rukou zhmotněnou z kouře jednoho goblina k hořící posteli. Peblíg se snaží jej do ní zhodit, neúspěšně.

Do boje se přidává hejno hladových krys, Allyks je zastrašuje předstíráním psího štěkotu. Následně je postupně napichuje na své rapíry.

Mlha bere od Allyks louči, zapaluje ji o hořící postel a vydává se prozkoumat zbytek patra, nikdo živý už nezbyl, jenom několik koní.

Družinka důkladně prozkoumává celé patro, marně hledá východ, když v tom Mlha úplnou náhodou při kouření své dýmky si všimne, že v podlaze je schovaný poklop.

Allyks a Delgar naleznou runy černé magie vyryté na stole. Poté, co si je Allyks obkreslí, jde pomoci Hirkalovi zvednout těžký poklop se schodištěm do nižšího patra.

2. - Studovna

Mlha posílen tak snadným vítězstvím nebojácně skáče ze schodů do dalšího patra následován Hirkalem. V místnosti je luxusně zařízená studovna s pěti zahalenými muži. Mlha vítězoslavně prohlásí "zachránili jsme vás před gobliny!", v odpověď se mu dostane jen "poplach! Vetřelci!"

Dřív než Hirkal, Allyks a Mlha zaujmou pořádné bojové postavení, Delgar a Peblíg spojí svoji gnómskou magii a výsledná kombinace rozmetá v ohnivém kole všechny nepřátele.

Družina začne prozkoumávat studovnu. Peblíg nalezne magickou kuši schovanou v truhle. Hirkal a Delgar prozkoumávají knihy v knihovně. Všechny pojednávají o mučení nebo černé magii, to druhé zajímá obzvlášť Delgara. Některé knihy si vzal.

Hirkal nachází dopis na pergamenu:
"Buď pozdraven, Kalarele.
Nedávno jsem se dozvěděl o tvém působení v oblasti a mám pro tebe nabídku. Pokud bys během svého působení v tomto kraji chytil nějaké humanoidy, hned je koupím. V Telosu mám spojence z rodu duergarů, kteří potřebují dodávku otroků. Pokud máš zájem, pošli za mnou vyslance. Mí poslové mu ukáží cestu.
Krand, vůdce Krvavých loupežníků."

Hirkal ví, že Telos je bývalé město minotaurů.

Hirkal bere kápi jednoho z banditů a jejich odznak, ostatní si naoko zavážeme ruce jako jeho zajatci.

3. - Laboratoř

Hirkal otvírá dveře do alchymistické laboratoře, jsou v ní dva alchymisté v bílých pláštích a několik jejich pomocníků. Uprostřed laboratoře jsou dvě studny, jedna ze zelenou tekutinou a druhá s červenou tekutinou.

Hirkal zařve "tak je vedu" ale okamžitě poté útočí na zmatené pomocníky. Spolu s Allyks se přemisťuje k jednomu z alchymistů, který nemůže odolat jejich čepelím. Gnómové Delgar a Peblíg odstraňují zbytek pomocníků a Mlha mezitím doslova rozdrtí druhého alchymistu za pomoci své kouřové ruky.

Družinka si nabírá do lahviček obě tekutiny ze studen. Hirkal nalézá tajný východ v krbu. Pravděpodobně vede na povrch. V místnosti jsou však ještě kovové dveře, které paklíčem otevře Mlha.

4. - Věznice

Dveře vedou do věznice, v které je mučírna a v jednom vězení je zmučený vězeň.

Peblíg jej vyléčí. Hirkal a Allyks vězně odvádí z věznice a dávají mu napít červené tekutiny ze studny, což mu znatelně pomůže.

Hirkal se rychle a nenápadně zbavuje pláště od bandity, aby jej vězeň neviděl, ten vypráví, že jej odtáhli z Graslu jako mnoho dalších, aby na nich dělali strašné pokusy. Všichni buď umřeli nebo byli odvedeni jinam. Vůdce banditů nosí černou helmu ve tvaru lebky. Hirkal s Allyks poté odvedou vězně, který se představil jako Jan k Mirovi do bezpečí.

V laboratoři Allyks ještě najde jedny tajné dveře, které nejsou zamčené.

5. - Rituální místnost

Družina vejde do místnosti, je luxusně vybavena, ale je v ní strašné vedro kvůli lávovému jezírku u stěny. Uprostřed místnosti je oltář s kostrou, vzadu jsou za mřížemi zombie. U vchodu byly dvě zombie s meči a u oltáře muž s černou helmou ve tvaru lebky.

Zombie útočí na Hirkala, zatímco vůdce banditů odhazuje silovým pulsem Allyks do lávového jezírka. Kenku je však mnohem odolnější rasa než se zdá.

Mlha opět svoji rukou z kouře útočí na vůdce banditů, Hirkal se k němu teleportuje, Peblíg rozstřelí kuší hlavu zombie, Allyks dobíhá k vůdci a probodává mu srdce. Druhé zombie se však podařilo otevřít mříž a uvolnit další ctyři, ty ihned rozmetává Delgar magickou energií. Poslední žijící zombie probodává Hirkal a nám tak již nic nebrání tomu, podívat se na obrovský poklad ukryt v místnosti, ke které Mlha svým paklíčem odemyká dveře.

 

Napsal hadrian 29.06.2012
Diskuze k tomuto článku již probíhá, můžete se přidat zde.
Obsahuje 968 příspěvků.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.11828279495239 secREMOTE_IP: 3.139.91.118