Sethi
27.8.2009 10:07
Kafík Horror Team (hra na jarní sraz)
Kafík team:
Gabik, Ušák, Nachtrose, Alnag, Nerhinn, Almi

Úvodní titulky

Stejná bouře zastihla koráb Santa Laura. Tomuto korábu však nebyla štěstěna nakloněna. Nedaleko ostrova La Isla Saiilga najel na útesy a po marném vzdorování běsnícím živlům se potopil. Jedinými, kdo přežil bylo sedmero lidí. Tak rozdílných a přece spojených jedním okamžikem.

Protagonisté:
Šlechtic a jeho služebná, žoldnéř, zkušený námořník, básnířka, kupec a kněz svaté inkvizice,

kteří jsou ve skrytu:
Vrah, zrádce, informátor, následník trůnu, špeh, revolucionář nebo ochránce.

Technicky:
Postavy na třetí úrovni, lidé, předměty lvl6, lvl1

V hlavních rolích:
Nerhinn jako Básnířka (ardent)
Nachtrose jako Námořník (nachtík je tajemný)
Alnag jako Inkvizitor (je taky tajemný)
Ušatá jako Služebná (feylock)
Almi jako Kupec
Noir jako Voják (fighter)
Babaj jako Šlechtic (wizard)
11.9.2009 10:08 - Lotrando
chce to obyč. tužku a měkkou gumu. a builder ke spočítání všech číslíček :)
11.9.2009 10:23 - Merlin
Baciluši: to jsem neříkal :) mlíko bych mu na bradu nidky nedával :)...jen jsem vyjádřil trochu obavu...ale co já se vůbec stresuju. Maximálně z toho udělám normální dobrodružství ..bežtamnevímkamdonestonevímcotakjezabijtevšechny...
11.9.2009 11:16 - Beny
Merlin můžu se koukat, když už sem prošvihl přihlašovadlo? Slibuju že do toho nebude kecat, přece jenom nikoho až na Lotranda a Gabíka neznám osobně, a kluci hru neprasí -:))))))
11.9.2009 12:15 - Merlin
jasněže se můžeš koukat :) a pokud budeš chtít, můžeš dostat i nějaký to NPC
11.9.2009 13:41 - Sosáček
Hele. Vim co znamena "daily 3d10 vs will + push 4 squares". A tak.

Ale to neznamena ze se mi chce hledat po torrentech dndcko a hledat po forech buildy (nebo travit hodiny ctenim toho, jak se od sebe ruzny pavry lisi, a jaky existujou magicky predmety) na jednorazovou hru, u ktery stejne nechces moc pouzivat pravidla, kdyz jsou tu lidi co vyrobi hratelnou a rozumnou postavu takrka z hlavy, protoze to maji nahrany.
11.9.2009 13:48 - Merlin
Tak to je dobře
11.9.2009 14:30 - Sosáček
Takze nejakyho fightera. Cloveka. S mecem, kopi a podobny nesmysly me nebavi, mozna palcaty jsou fajn.
11.9.2009 14:38 - Sethi
Dva palcáty, co ty na to?

Případně, v rámci té filosofie, že za mlada tě zabíjení bralo, ale teď už sis uvědomil, že ničení a smrt prostě není nic moc, něco spíš defensivního?
11.9.2009 14:38 - Sosáček
Spis to. Ale nesedi mi ze by kolem tahal stit, nevim jestli se da bez neceho takovyho defenzivne fungovat, hm.
11.9.2009 14:42 - Sethi
Určitě dá.

Podívám se na to někdy k večeru, možná dokážu udělat dva defenzivní palcáty =P
11.9.2009 14:42 - Blaine
SoS: jop, jde to v pohode, fighter u nas ve skupine hraje postavu s obourucnim mecem a brani zbesile.
11.9.2009 19:52 - Sosáček
Jak je to se zbranema? Muzu mit hul a vzit s ni nekoho bez toho abych mu rozmackal lebku a teprv kdyz jde do tuhyho sahnout po palcatu nebo meci, nebo se ve 4e musim specializovat na zbran?
11.9.2009 20:02 - Sethi
Můžeš, i tak se to dá poskládat. Chtěla jsem ti původně dát ty dva palcáty (potažmo lehká kladiva v převlečení za palcátky), ale stejně tak to může být palcát a hůl.

Mimo to, ty se sám rozhoduješ, jestli když někoho mázneš palcátem, jestli to bylo natvrdo na lámání, nebo jestli chceš takové ty výchovné bouchance topůrkem.
11.9.2009 20:11 - Sosáček
Hej, to s tema palcatama dava smysl (v dnd svete). Tak necham na tobe :)
11.9.2009 20:16 - Alnag
Dopis: Herně vzato je to tak, že rozhoduje poslední rána. Pokud se rozhodneš zabít tak i když jsi ho předtím mlátil naplocho, tak je stejně tak potlučený a hlavně otevřený tvém smrtící ráně, že to prostě nedá. Pokud chceš být milosrdný tak bez ohledu na to, jak do něj mlátili předtím jen v bezvědomí. Takže ti stačí jeden typ zbraně... (přinejmenším jeden typ zbraně nablízko).

Taky je to potřeba brát hodně abstraktně. Třeba se mne tuhle ptal jak lukem a šípem někoho dostanu do bezvědomí a nezabiju. A já si vzpomněl na scénu z nějakého filmu, kde prostě nasolíš do týpka tolik šípů, že ho k něčemu přišpikuješ, ale jsi tak dobrý střelec, že buď ho nezraníš vůbec (je to jen za šaty) a nebo každopádně ne nijak smrtelně... a zároveň ho úspěšně zbavíš možnosti dál bojovat. Takže prostě asi v téhle rovně je třeba o tom uvažovat pokud to má dávat nějaký herní smysl...
11.9.2009 22:37 - Lotrando
Alnag: no s tím lukem jsem měl stejný problém a popravdě nezní to moc věrohodně, fungují tak ale pravidla. docela divně to pak vyzní v zápisu. Použil jsem variantu, "šípy jej zasáhly tak, že každý pohyb byl vykoupen krutou bolestí," nebo tak něco. Ale jak říkám, pořád se mi to nezdá. Je postřeh.
11.9.2009 22:40 - Alnag
Lotrando: To chce nakoukat takové ty fantasy seriály pro náctileté, kde nesmí téct ani kečup. Tam je to vidět skoro pořád... :D
11.9.2009 22:45 - Lotrando
Alnag: já z toho ale nechci dělat frašku :)
16.9.2009 15:26 - Blaine
(kdyz uz se tady o ovcich nemluvi, tak prihodim jedno videjko - je to klip pani, ktera si rika Fever Ray... a je to divne... http://feverray.com/2009/09/10/new-video-seven-directed-by-johan-renck/ )
17.9.2009 08:07 - Nachtrose
Uši^3: delam si prave Rebeccu coby assassinku a shodou okolnosti denik prepisuju pres Ericuv. Vsimnul jsem si, ze tam mas mozna jednu chybu.

Píše:
Luring Strike (Ar, We) standard
Attack: +10 vs. AC Reach: melee
Hit: 1d8; Posunu se o 1 čtverec a cíl posunu na svou původní
pozici. (Crit. 8+2d6)
Effect: Před nebo po útoku se posunu o jeden čtverec


Nema byt zasah 1d8 ( 1W ) +2 ( enhancement )? Cimz by pak i Crit vzrostnul na 10+2d6.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.050615072250366 secREMOTE_IP: 18.97.14.90