Sethi
27.8.2009 10:07
Kafík Horror Team (hra na jarní sraz)
Kafík team:
Gabik, Ušák, Nachtrose, Alnag, Nerhinn, Almi

Úvodní titulky

Stejná bouře zastihla koráb Santa Laura. Tomuto korábu však nebyla štěstěna nakloněna. Nedaleko ostrova La Isla Saiilga najel na útesy a po marném vzdorování běsnícím živlům se potopil. Jedinými, kdo přežil bylo sedmero lidí. Tak rozdílných a přece spojených jedním okamžikem.

Protagonisté:
Šlechtic a jeho služebná, žoldnéř, zkušený námořník, básnířka, kupec a kněz svaté inkvizice,

kteří jsou ve skrytu:
Vrah, zrádce, informátor, následník trůnu, špeh, revolucionář nebo ochránce.

Technicky:
Postavy na třetí úrovni, lidé, předměty lvl6, lvl1

V hlavních rolích:
Nerhinn jako Básnířka (ardent)
Nachtrose jako Námořník (nachtík je tajemný)
Alnag jako Inkvizitor (je taky tajemný)
Ušatá jako Služebná (feylock)
Almi jako Kupec
Noir jako Voják (fighter)
Babaj jako Šlechtic (wizard)
17.9.2009 09:22 - Sethi
Zajímavá myšlenka. Já nejak jak tam není ten STR modifier, tak jsem prostě nepřičítala nic, ale co říkáš, dává smysl. Díky.
17.9.2009 09:35 - Nachtrose
STR modifier neni snad u zadne swordmage power, vetsinou INT pokud vim ;-) Ale enhancement bonus na tomhle nezavisi, takze za longsword +2 do dmg.

Hmm... tak koukam, ze u Rebeccy jsem zase zapomel prepsat odbornosti :-)
17.9.2009 12:28 - Sethi
Int, Str, kdo to má sledovat =)
17.9.2009 12:58 - Nachtrose
Předpokladam, ze herecka se jakoukoli zbrani vetsi nez dykou by vypadala... neverohodne? No, mozna bych jeste takovej longsword svedl na trening na roli, ale fullblade nebo executioner axe asi tezko :-D
17.9.2009 13:08 - Blaine
Mordenkrad!:P
I kdyz pro kohokoliv jineho krome trpasliku je sekerka lepsi no.
17.9.2009 13:23 - Nachtrose
V cem je ten Mordenkrad tak super oproti treba te sekyre? Nebo fullblade?
17.9.2009 13:26 - Blaine
Je to velka desiva palice. No proste a jednoduse ma vetsi minimalni dmg, protoze se na nej hazi 2D6. A k tomu ma Brutal 1 - coz znamena, ze nemuzes na kostkach hodit mensi cislo jako 4.
17.9.2009 13:58 - Nachtrose
No jo... to uz se dostavame do oblasti math-freaku, jakovych sem uz na ruznych forech zazil nekolik, a na roviny, nejsem z tech, jenz si pocita prumerne DPR na tri desetinna mista. Ale tentokrat jsem se prekonal, a zjistil, ze prumerne DPR na heroic tieru u mordenkradu je 8,2 a u zminovane sekyry 8,1. Cili v boji trvajicim 10 kol budu se sekyrou zaostavat prumerne o cely 1 ( slovy jeden ) bod poskozeni. WoW :-D
17.9.2009 14:00 - Lotrando
přičemž souboj trvající víc než 6 kol je docela nuda .)

ale palice je to parádní
17.9.2009 14:26 - kin
Na velkej dmg si musíš vzít bugbíra s executioners ax (bugbír má schopnost že používá zbraně o jednu velikost větší, tedy z d12 co má ex. ax uděláš 2d6 s brutal 2 > tedy minimální dmg 6 :D)

Ale mě se víc líbí Mordenkrad...mám radši palice než axny.
17.9.2009 14:49 - Nachtrose
Ja na palice nikdy moc nebyl. I kdyz nekteri by mozna tvrdili, ze jsem na palici...

Ale k veci. Na paragon tieru uz je DPR 8,475:8,2 ve prospech sekyry a na epicu 8,85:8,2

Vzorce klidne dodam, az vymenim doma cihlu za pc.

Yay! To jsem chytrej! :-D

/edit: no, zase tak chytrej nejsem. Doslo k chybe v matrixu a podelal jsem vypocty. Takze opraveno. Oproti puvodnimu chybnemu vypoctu to o dost kleslo.
17.9.2009 15:08 - Babaj
koukam ze mi neco uslo :_)) mate jeste misto pro nejakou dobrodruznou dUši?:-))
17.9.2009 20:49 - Blaine
kin: sorry, tak takhle to proste pracovat nema:) brutal 2 u dvou sestistennych kostek? Ne. Fakt ne. On ma byt narust prumerneho dmg u zbrani mnohem mensi nez takovy desivy skok. Proto pri prevodu na sestistenne prevedes i brutal 2 na brutal 1 a dosahnes toho spravneho zvyseni prumerneho dmg.
18.9.2009 05:59 - Nachtrose
Blaine: je to jenom tvuj odhad, nebo je to nekde v pravidlech psano? ( ano, jsem liny to dohledavat )
18.9.2009 06:33 - Blaine
Nachtrose: neni to nikde psano. Protoze zvetsovani zbrani o kategorii bylo zarazeno pred AV1, kde se Brutal objevil. A v AV1 to napsane neni. ALE pokud uvazujes tak, ze kazde zvyseni kategorie/posun kostek nahoru ma znamnat priblizne stejne zvyseni prumerneho dmg, tak musis dojit k tomu stejnemu jako ja. Ano, samozrejme se to da udelat tak, jak napsal kin, ale to je exploit.
18.9.2009 07:36 - Nachtrose
Blaine: tak jsem si to prepocital. ( zacinam sam sebe desit o.O ) a v porovnani s large mordenkradem bude large executioner axe ve vetsi nevyhode, nez pri normalni velikosti a to i pokud nechame u ni brutal 2.

Shrnu to podle opraveneho vzorce ( predtim jsem spatne pocital s high critem )
sekyra:mordenkrad - heroic paragon epic
8,1:8,2 8,475:8,2 8,85:8,2

a to same pri pouziti large ( u sekyry ponechan brutal 2 )
9,6:10,3 10,05:10,3 10,5:10,3

a ted jeste large, ale sekyra zmenena na brutal 1
8,6:10,3 9:10,3 9,4:10,3

Z tohoto mi vyplyva, ze Kinuv predpoklad se zachovanim brutal 2 je ten spravnejsi.

A kdo chce srovnavat, tak jsem na to dosel timto zpusobem:

(0.95*((minDMG+maxDMG)/2)+(0.05*(maxDMG+(tier*(minDMG+maxDMG)/2)))

kde tier = 0 pro zbran bez High Crit, 1 pro High Crit heroic, 2 HC paragon a 3 HC epic.

Uff...

Jeste poznamka na okraj: zatim se tady bavime jenom o zakladnim DPR zbrane jako takove pri 100% sanci na zasah, efektivni DPR by se pohybovalo nekde kolem 40-55% tehto hodnot.
18.9.2009 09:40 - Blaine
Jsem taky magor:)
V excelu jsem si udelal vzorce na spocitani brutalu. Nepocitam high crit, protoze jsem nehazel na utok, ale myslim, ze by se to taky dalo bez problemu udelat. 1000 hodu kostkami.
1d12, brutal 2: 7,67 = zakladni sekera
2d6, brutal 1: 7,95 = zakladni mordenkrad
2d6, brutal 2: 8,92 = large sekera/zachovan brutal
2d8, brutal 1: 9,81 = large mordenkrad

Az budu mit naladu a budu se nudit tak tyhle cisla muzeme upresnit pomoci hodu na zasah, kdy budeme pocitat, ze desitka je cilove cislo pro zasah. Diky tomu ziska sekera naskok, protoze bude mit o 5% vic zasahu a navic bude mit pri hodu 20tky zvysene dmg.

//EDIT:tahle vypadal vzorec, ktery hazel resil brutal: =IF(A6<2;RANDBETWEEN(1;8);A6) (
18.9.2009 09:58 - Nachtrose
Execution Axe ma stejnou proficiency jako mordenkrad, cili +2. Ja do toho zahrnul uz i kriticke zasahy ( zase prumerne ). Pri critu 1 z 20 je sance na crit tim padem 5% a vyleze ti ten vzorecek, co jsem napsal ja. Jinak v excelu nejsem zrovna prebornik, takze netusim presne, co ta tva funkce dela, ja to resil jednoduchym zvednutim minDMG.

Tak jsme to trosku unesli smerem k matematicke olympiade :-)
18.9.2009 10:12 - Blaine
Ta moje funkce: v jednom sloupecku hodim kostkou. V druhem sloupecku se podivam na vysledne cislo a jestlizebude cislo mensi jak 2, tak hodim znovu, pokud bude vetsi, tak se cislo nemeni. Tenhle vzorecek zopakujes do vice sloupecku a diky tomu uplne zrusis jakykoiv hod, ktery dopadne "1" A jelikoz jsem hazel 1000x, tak jsem se priblizil prumerne hodnote vysledku, uz jen proto, ze ty jsi nezohlednoval pravdepodobnosti - hodit 16 na dvou osmistennych kostkach je mene prevdepodobne nez treba sedm nebo osm.
18.9.2009 10:13 - Blaine
hele, co kdybychom to tady prestali zaplevelovat:) Budeme pokracovat v Dungeons and Dragons (II)?:)

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.066890954971313 secREMOTE_IP: 18.97.14.84