sirien
6.9.2016 19:55
HtV na srazu 09/16
Kdy: ???
  • pátek večer + přes noc?
  • sobota přes den + večer?
  • sobota večer + přes noc?
Složení:
  • Sirien - ST
  • Ebon - postava Řádového rytíře
  • Demonica
  • Nachtrose - okultní forenzik
  • Pjotr
  • Naoki

Příběh chci:

Jedné otázce můžete přidělit max. 2 bodů.
Celkem můžete přidělit max. 22 bodů.
Hodně akčnízáporné bodyzáporné bodyneutrální postojkladné bodykladné body6
Zrádně konspiračnízáporné bodyzáporné bodyneutrální postojkladné bodykladné body-1
Dynamicky investigativnízáporné bodyzáporné bodyneutrální postojkladné bodykladné body0
S "politickým" podtextemzáporné bodyzáporné bodyneutrální postojkladné bodykladné body3
Obsahující démonické (nelidské) zlozáporné bodyzáporné bodyneutrální postojkladné bodykladné body7
Komorní (omezená událost)záporné bodyzáporné bodyneutrální postojkladné bodykladné body-4
Globální (událost s přesahem)záporné bodyzáporné bodyneutrální postojkladné bodykladné body5
S přítomností dalších hunter-frakcízáporné bodyzáporné bodyneutrální postojkladné bodykladné body6
S přítomností magikůzáporné bodyzáporné bodyneutrální postojkladné bodykladné body1
S přítomností upírůzáporné bodyzáporné bodyneutrální postojkladné bodykladné body2
S přítomností lycanůzáporné bodyzáporné bodyneutrální postojkladné bodykladné body5
5.10.2016 15:40 - Shako
sirien píše:
Shako: well... šťavnatý moc nevim. Šel by krvavý, ale říkal sem si, že ten příběh chci ještě někdy zahrát, tak nevim jak hluboko se dá reportovat...


Beru tě za slovo. Stačí na to jeden večer nebo jich potřebuješ vícero?
5.10.2016 15:51 - sirien
Nacht: ...a stál si 2 metry od vlkodlaka v garou v Death Rage co měl základní útok asi 12 kostek, pořád ještě 2 nebo 3 WP které už pálil co kolo a píchal si do něj nenabitou šipkou do kuše na kterou si měl po spálení svého WP 1 kostku co nebyla chance die. Nic ve zlém, ale tvé šance na přežití se nebezpečně blížily čokoládové konvici na čaj na rozpálené plotně :)

Ono vůbec ste tomu TPK unikli jen zázrakem a kostkama:
- to Lunacy pár z vás házelo poměrně nad průměr
- Tvůj jeden dobře spálený a riskovaný WP vyřadil na asi 3 kola jednoho z nepřátel - sice toho nejslabšího, ale měl brokovnicí a dobré postavení a tak...
- Ebon sejmul toho druhého vlkodlaka co ho zaleh dost šťastně
- pak Ebon NEZRANIL toho garou v momentě, kdy měl ten garou dojem že je všechno ok, takže NEPOUŽIL jeden ze svých žůžo Giftů
- a pak ste mu dali jakýmsi mešuge stylem dvakrát po pěti agrárech po sobě, takže ste ho mohli dopižlat útokama po jednom zranění.
- Pjotr pak těsně unikl ráně z brokovnice, která mi nepadla...


...jako těch momentů kdy vás od zrušení dělily jedna nebo dvě kostky bylo fakt mrtě :D bylo správně zoufale dramatické...

(Jinak teda sme to ukončily v dobrou chvíli - hrát dál, tak dva z vás skončí v nejbližší nemocnici na operačním stole tak na 5-8 hodin, další dva na pohotovosti nebo i menší operaci a hned tu samou noc byste řešili návštěvu zbytku té smečky, která by vám přišla vysvětlit co se stane, když zabijete tři její členy stříbrem. (Nemocniční masakr tu samou noc co to odsere policejní stanice plná agentů MI5. Už vidim tu cover story v médiích - Islámský stát udeřil v srdci Anglického venkova, stovky mrtvých...))
5.10.2016 15:54 - sirien
Shako: spíš 2-3. Je to psané jako příběh na celé odpoledne+večer za předpokladu, že se hráči moc neflákají.
5.10.2016 17:35 - Pjotr
Ale ja to tou brokovnici koupil... jen jsem jakozto nefighter do ty doby byl bez zraneni, tak jsem to jakz takz ustal
Na druhou stranu nas mohl vsechny dorazit Naoki, to by byla takova pekna tecka za tim nasim pribehem.
5.10.2016 20:57 - Nachtrose
Sirien: abych řekl pravdu, trochu mě i mrzelo, že jsem tu chance die nedostal ( btw. s WP to bylo za 4d, jinak bych ho nepálil ) mohlo to hezky epicky ustřelit nekterým směrem ;-)

A popis, když Naoki na 10d na povolání démona nehodil ani jeden úspčh byl taky cool :-D
6.10.2016 02:56 - sirien
Pjotr: tak kdybysme hráli Mortal the Loser, tak určitě, v Hunterech to holt nevyšlo (...v MtL jako ST občas trochu cheatuju, v HtV ne a nechávám to jít jak to na kostkách padá - tak nějak mi přijde že to k těm hrám takhle patří)

Nacht: No na chance die by to mohlo ustřelit jen jedním konkrétním směrem :)


Jinak jo, Naokiho invokace byla naprosto žůžová (škoda, že na ní neriskoval willpower, to by bylo teprve něco :D ) Pro ty co u toho nebyli:
Naoki, stojící proti běsnícímu vlkodlakovi v garou: Invokuju démona! Deset kostek - nula úspěchů
= Cítíš, jak do tebe démon vstoupil, podíval se tvýma očima a prohlásil: 'hej tak na to jebu, to si vyřiď sám', vycouval a zabouch dveře.

(mimochodem démon věděl, co dělá - když ho následně Naoki skutečně donutil do sebe vstoupit, tak démon naprosto zoufale neúspěšně zaútočil a skončil vlkodlakem zaraženej skrz dřevěnou stěnu, do které ho zahodil... škoda, že to ty postavy z té nemocnice asi už nedaly zpátky do Řádu, protože taková očividná demonstrace odpovědi na otázku zda je silnější zlo pozemské nebo metafyzické by mohla váženým theologům a akademikům v Řádu způsobit těžkou migrénu :D )
6.10.2016 16:38 - Ebon Hand
Hra dobrá, protože na ní myslím ještě teď. :-)

Démon odmítající vstoupit byl geniální.

Stejně tak Merlinovo hraní starého kněze, kde mi bylo fakt líto, že nám ho ta spoutaná lykanka zabila. Vlastně to byla jediná věc, které mi bylo líto (krom neházení úspěchů).

Tomu garouvi jsem dal 5 agrárů tím zabaveným stříbrným mečem od těch druhých lykanů. Bohužel následně jsem všechny další pokusy o zásah nehodil (nehodil jsem už žádný úspěch, patrně jsem si vybral všechno štěstí na úvod s tím přilehnutým :-), až se tomu garouvi zželelo mé marné snahy a jedním pořádným úděrem mě skoro vystřelil z budovi a odeslal do nemocnice. :-)

Hodně jsme se zamotali v té úvodní zápletce, která byla hezky navrhnutá, jen my se v tom nemohli zorientovat. Následná šarvátka s MIčkama byla super. Fight s lykanama patřičně hustý.
Je cítit, že příběh je dál připravený a vlastně stále nevíme, proč chtějí obětovat tu mladou lykanku. :-)

Bylo cítít, že nám ten tým skřípe. Zas bylo to první setkání, tak není možné očekávat, že to bude šlapat jako hodinky. Myslím ale, že by si to sedlo. :-)

Budeš plánovat dohrání, nebo to zase někde zkusíš s jinou družinou od začátku?
6.10.2016 17:23 - sirien
Rád bych jen tak pro forma poznamenal, že vám ho de facto zabila normální mortal holka, v delirickém stavu a hysterickém záchvatu po extrémně traumatickém zážitku, když ho bez dalšího zámeru v podstatě v sebeobraně před jeho osvobozováním které ji fyzicky ubližovalo odstrčila stranou a starý pán prostě velmi nešťastně spadnul hlavou na kamenou stěnu.

Také bych rád dodal, že tím brutálním metagame s nímž jste na začátku došli k úvaze, že ta holka musí být lycan, protože přece hrajeme s lykanama, ste sami sobě dobře zavařili - ta holka byla vykreslená jako docela zjevná oběť, přinejhorším možná jako momentálně posedlá a tiše sem předpokládal, že to s tím bude tak nějak odehráno - když ste se k ní začali chovat jako k lykance, k čemuž nebyl nijak moc důvod, tak ste si to sami dost krutě zkomplikovali.


Tvoje hody byly vůbec z extrému do extrému. Když si házel proti Lunacy, tak Ti to padalo jak bohovi a pak při útocích si to házel jak na horský dráze - buď nic nebo tunu naráz.


Ohledně pokračování - popravdě sem uvažoval o obojím - Shakovi sem už slíbil, že si s nim ten scénář zahraju celej, ale musím přiznat, že mě zároveň dost láká představa posunout se v čase o 2 dny dopředu (se všemi těmi masakry co tam jsou na spadnutí) a poslat tam nějakej akční tým z MI-13.

Zadání by myslím bylo zjevné: "Slyšeli ste o tom útoku ISIS ve zprávách včera? Tak na to zapomeňte, teroristi s tim nemaj co dělat, šlo o naší oblast. Něco se tam totálně posralo, je tam přes sto mrtvejch na účtu u MI-18, která tam navíc během dvou hodin ztratila celou jednu zásahovku a teď se zděšeně krčí v koutě a netuší, co s tím dělat - děte tam, zjistěte co podělali, ať jim to můžeme omlátit o hlavu a když už tam budete, tak to tam rovnou dejte dohromady. Jo a šeptanda říká, že se tam motal i Order, tak kdybyste na něj narazili, tak je z toho rovnou obviňte taky a pošlete je k čertu. Kdybyste potřebovali backup, tak zavolejte, ale proboha žádný další veřejný masakry, jasný?"
6.10.2016 17:42 - sirien
Jinak teda trocha vážné reflexe té hry...


Musím moc vyzdvihnout Merlina, jeho NPCčka jsou kořením každé mé Dálavské hry, na které se ukáže - ať už si vezme neschopného šerifa, starého kněze nebo profi crisis managing speciálního agenta od MI-18, vždycky je sranda sledovat, co za scénu to vytvoří :)


Scéna kde ste se střetli s MI-18 se mi moc líbila, zejména protože vyzněla krásně britsky - sice ste si tam vyjeli po krku, ale nezvrhlo se to v žádnou Americkou kovbojku s přestřelkou za ranního úsvitu.

Ta bojová scéna na tom statku byla taky super (jen teda kromě toho začátku kdy ste tam bezmyšlenkovitě vlítli přednim vchodem) - vyzněla správně chaoticky a šíleně a násilně a přitom se mi zdálo že u stolu to běží hezky plynule a hladce, přesně takový bojový scény mám rád.


Zpětně sem si v hlavě procházel tu úvodní scénu a došlo mi, že tam byla jedna moje chyba - měl sem na začátku víc zdůraznit, že ten příběh záměrně není stavěný jako detektivka, takže nemá smysl moc "hledat stopy" a že když se někam dostanete, tak má smysl to jen tak "obhlídnout", možná checknout co vás zajímá pokud tam něco takového je a jít vklidu dál s tím, že co tam bylo k nalezení ste prostě našli. To se pak projevilo i v tom domě trochu. Prostě všechny ty scény (lokace, věci atd.) byly dělané tak že to podstatné v nich je poměrně zjevné a nějaké moc obhlížení a hrabání se v něčem není potřeba (takové to jak ste zkoumali detailně to nabourané auto, pátrali po detailech v tom domě... u toho auta bylo důležité to že a jak bylo rozjebané, že tam byl řidič a někdo v kufru, nic víc. V tom domě bylo důležité že tam kromě povražděné rodiny byly dvě další skupiny plus tam byl item k nalezení a lykan k vyslechnutí - vás tam bonusově zajímaly bouchačky, ale tim to končilo, nic víc tam podstatného nebylo - atd.)
Přišlo mi že tim že sem to nevypích na začátku ste se místy zbytečně zdrželi.

Nevim jak moc to pak platí i pro tu holku na začátku - tam ste se hrozně zasekli co s ní vlastně chcete udělat, přitom to bylo relativně jedno, podstatné bylo se nějak rozhodnout a nějak jí pořešit v krátkodobém výhledu (řekněme dané noci) a posunout se dál.


Tím že ste se do toho úvodu zamotali ste ztratili hromadu herního času, který pak bylo cítit že chybí - např. místo pobíhání po městě a hektické snahy se prorvat co nejdřív k protivníkům ste si vůbec nezjistili co to je vlastně za město, jestli se tam neděje něco zvláštního co by stálo za pozornost atp., což by mělo být takové hunterské 1-0-1 (hunteři si nemůžou dovolit operovat moc dlouho v neznámém prostředí, element překvapení není v jejich profesi moc zdravá záležitost).

Přemýšlím, jestli by pomohlo, kdybych vám na začátku metagame řekl, že ten příběh je postavený s rámcovým předpokladem, že se bude odehrávat cca během 3 dní a 3 nocí fikčního času?
6.10.2016 18:30 - Merlin
:) Já NPC rád :). U oneshotů raději než PC. Navíc jsem vydržel u hunterů až do konce :). Mě se to líbilo :). Jediný co je vždycky složitý nenarušit ti koncept, zvlášť když neznám pozadí.
6.10.2016 18:50 - Naoki
Píše:

Také bych rád dodal, že tím brutálním metagame s nímž jste na začátku došli k úvaze, že ta holka musí být lycan, protože přece hrajeme s lykanama, ste sami sobě dobře zavařili - ta holka byla vykreslená jako docela zjevná oběť, přinejhorším možná jako momentálně posedlá a tiše sem předpokládal, že to s tím bude tak nějak odehráno - když ste se k ní začali chovat jako k lykance, k čemuž nebyl nijak moc důvod, tak ste si to sami dost krutě zkomplikovali.

Rád bych zmínil, že jsem spíše myslel že je posednutá nějakým démonem a proto jsem jí chtěl spoutanou. Po dohrání jsem si uvědomil že mi uplně pitomě utekly důležité indicie

A Merlinovi jednoznačně obrovský palec nahoru za výkon :-)
6.10.2016 19:25 - sirien
Naoki píše:
jsem spíše myslel že je posednutá nějakým démonem

Ano, to (by) byla poměrně legitimní interpretace věci, ve skutečnosti (dokonce sem jí bral v úvahu při přípravě - kdybyste se na ní shodli a zachovali se podle toho, tak to mohla bejt ještě docela dost sranda :D )

(jen teda v takovém případě ste s tim mohli dělat i víc než jí jen hodit značně zraněnou stranou s tím, že to třeba i přežije... hrát to jako kroniku, tak jí těch X hodin do příjezdu MI-18 poctivě odházim na staminu a kdyby umřela - což by byla docela slušná šance - tak vám to všem vpálim jako morality check za zabití)
6.10.2016 20:52 - Naoki
Koukám že Darth and Droids si zase dobře naplánoval vhodnou radu:
Píše:
Keeping watch is a time-honoured tradition in many games.

Because you know that the one time you don't post a watch will be the time that a pack of dire wolves attack during the night.



Píše:
Přemýšlím, jestli by pomohlo, kdybych vám na začátku metagame řekl, že ten příběh je postavený s rámcovým předpokladem, že se bude odehrávat cca během 3 dní a 3 nocí fikčního času?

No moc nevím no... Beru že to neměla být detektivka ale v mém případě jsem se holt najednou předpnul do módu !musím pochopit co se tu stalo abych věděl jak dál". Proto asi ta zdržovačka
6.10.2016 22:02 - sirien
LOL, ano, Darths&Droids mají vždy dobré rady :D
(škoda, že někde nemají sbírku tříděnou podle tematických štítků)


Musím pochopit co se tu stalo... jako jo, ale ono to ani nešlo moc pochopit z nějakého izolovaného místa - ten příběh funguje spíš jako puzzle s relativně snadno rozlišitelnými dílky, jde spíš o to ty dílky posbírat než meditovat nad jejich seskládánim (popř. si domyslet jakej dílek asi chybí a kde ho vyhrabat).

Ale poznamenávám si dopříště, no - zdůraznit, že to neni Fast&Furious a že se nečeká že se to vyřeší za první noc a zdůraznit, že to neni detektivka a že nemá smysl hledat moc víc než co se najde na první dobrou.
7.10.2016 08:51 - Merlin
Moje takticko-praktické poznatky:

* v hororu bych se nedělil a už vůbec bych nešel sám kontrolovat podivný hluk ve sklepě, ale taktický tým se dělit musí. Zvlášť, když chce zabezpečit několik klíčových míst zaráz a případně obklíčit nepřítele.
*nechat starého kněze samotného, byla chyba :) (které jsem patřičně využil), nikdy nenechávejte civilistu/svědka samotného (pokud nedojde k napadení a musíte se bránit zuby nehty)
*nechat uprostřed městečka, krátce před svítáním (kdy chodí pejskaři, mlíkaři a duchny) nabourané auto do kostelní zdi na očích všech je fail :)
*nikdy..ale skutečně nikdy se nehádejte na veřejnosti se státní mocí (hlavně, když jste v utajení a navíc vaše činy nejsou úplně košér). Je lepší si vzít big bosse někam bokem.....když už teda přijdete na místo činu, kde jsou mrtví a svědek, který vás viděl s mrtvým, když byl ještě živý a vy si chcete vlastně jen vzít vaše auto...fail...big fail
* nikdy (a když říkám nikdy, myslím NIKDY), taktický tým nevlítne bez přípravy do místa, kde ví (a že jste to věděli), že je tam kurvadrsnejenemík
* a když už tam vlítnete...tak si nikdy, nikdy, nikdy....(doplň si nikdy kolikrát chceš) nenechávejte někoho za zády. Kohokoliv.
*pak už je to jedno...
*
7.10.2016 09:35 - Shako
Sirien: Diskuzi čtu, tak kdyby byli nějaké spoilery, tak to nějak označ. ;-) Ale netuším to pozadí, takže náhodné výkřiky ala "je tam nějaká holka" mi moc neřeknou.

sirien píše:
Shakovi sem už slíbil, že si s nim ten scénář zahraju celej, ale musím přiznat, že mě zároveň dost láká představa posunout se v čase o 2 dny dopředu (se všemi těmi masakry co tam jsou na spadnutí) a poslat tam nějakej akční tým z MI-13.


Hrát to za Order mě tedy neláká. Ale za jakou organizaci T2 nebo T3 bychom tam případně šli je asi dost na dohodě, až bude termín a složení skupiny. :)
Jestli to hrát od začátku a nebo již do vhozené situace, tak to je mi nejspíš jedno - nechám to na tobě. Možná to zkrátit o jedno úvodní sezení a naskočit rovnou do rozjetého vlaku by nemuselo být špatné.
7.10.2016 11:28 - Ebon Hand
Sirien: Myslím, že intro, že to je na dýl a není to detektivky, by tomu pomohlo. Aspoň mě, protože až v bitce v baráku jsem pochopil, že jsme to nevyřešili a spíš dojíždíme úvodní sekvenci celkové zápletky. A ta hektická snaha dohonit úvodní ztrátu byla kontraproduktivní.

Taky vlastně až v tom baráku jsem si uvědomil, že hovor toho starce vyzněl tak, že tu holku a její rodinu dlouho zná, takže to museli být místňáci, kteří tam byli dlouho tolerováni, nebo v tom kraji měli nějakou historickou funkci.

Merline, moc to žereš. :-) Nejsme policejní taktický tým, jsme hráči RPG, co se přišli pobavit. Zrovna připravit se o scénu veřejné konfrontace s MIčkama, jen abychom uspokojili tvé choutky, by mi přišlo vyloženě líto. A bylo mi to úplně jasný od začátku, že budeš mít tendenci hrát to jako skutečný policajt. :-) Spoléhal jsem na Siriena, že ti to nedovolí a bude si to taky chtít užít. Naštěstí. Protože to vyznělo přesně tak, jak jsem doufal, že konfrontace po Anglicku vyzní.:-)

Shako, možná by jste mohli pokračovat rovnou od aktuální situace. :-)
7.10.2016 12:07 - Merlin
Ebon Hand píše:
Taky vlastně až v tom baráku jsem si uvědomil, že hovor toho starce vyzněl tak, že tu holku a její rodinu dlouho zná, takže to museli být místňáci, kteří tam byli dlouho tolerováni, nebo v tom kraji měli nějakou historickou funkci.

:) několikrát jsem to opakoval :),že chodí do školy, že chodí na mši, je to slušná rodina :)

Ebon Hand píše:
Merline, moc to žereš. :-) Nejsme policejní taktický tým, jsme hráči RPG, co se přišli pobavit. Zrovna připravit se o scénu veřejné konfrontace s MIčkama, jen abychom uspokojili tvé choutky, by mi přišlo vyloženě líto. A bylo mi to úplně jasný od začátku, že budeš mít tendenci hrát to jako skutečný policajt. :-) Spoléhal jsem na Siriena, že ti to nedovolí a bude si to taky chtít užít. Naštěstí. Protože to vyznělo přesně tak, jak jsem doufal, že konfrontace po Anglicku vyzní.:-)


:) já vím :), ale jste přece profíci :) ne banda diletantů :D... poznámky byly jen moje pobavené postřehy :), ne příručka swat :)
7.10.2016 12:15 - Ebon Hand
Ano, opakoval... :D A když jsem zapíchnul toho prvního lykana, tak jsem si v duchu řekl, to máte za tu zmasakrovanou rodinu a v tu chvíli jsem si vzpoměl na otcova slova: "Je to slušná rodina, ona za nic nemůže..." A tak jsem se nasral sám na sebe, že jsem si musel dát cígo... :-)
7.10.2016 13:42 - Pjotr
tak jen pár postřehů z mojí strany
- ani jsem si nevšim že bysme odvodili že je holka vlkodlak, já jí bral jako posedlou démonem
- tu pátrací část bysme rychlejc a líp vyřešili rozdělení, mohlo to pak líp odsejpat... měli jsme Ebona přesvědčit, naše chyba
- zametání nepořádku je balast, takže bych s ním herně netrávil čas a nechal ho na místních kontaktech, i jsem říkal že někomu zavolám, ale nějak to zapadlo. Zas z toho byla pěkná scéna s MI
- že jsme na vlkodlaky naběhli nepřipravený bylo daný jak dlouho už jsme hráli, já osobně už jsem to prostě chtěl uzavřít, takže nějaká taktika šla stranou

sirien píše:
Ta bojová scéna na tom statku byla taky super (jen teda kromě toho začátku kdy ste tam bezmyšlenkovitě vlítli přednim vchodem) - vyzněla správně chaoticky a šíleně a násilně a přitom se mi zdálo že u stolu to běží hezky plynule a hladce, přesně takový bojový scény mám rád.

Tady teda nemůžu souhlasit, ta bojová scéna byla brutálně dlouhá a byl to dost rollfest. Samotnej její děj byl dobrej a zábavnej, ale kdyby se to zmáčklo na čtvrtinu hodů a doby, byla by mnohem lepší.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.057626962661743 secREMOTE_IP: 3.144.36.141