hadrian
29.6.2012 17:18
Za zrcadlem - Domluva na setkání, informace ze hry atd.
21.5.2014 09:49 - Assassin
Supr, tak to střelíme na pondělí.

Edit: lvl 17, dořešte equip za tu stínopádskou kosu prince stínů.
21.5.2014 15:14 - hadrian
Jo, když princ stínů hodí kosu... :DDD
24.5.2014 18:02 - Winnie
U mě se příští týden tak nějak celkově začíná tvářit zabitě... respektive ještě zabitěji, než dříve :( Asi přijde na řadu obvyklý postup: budete při hraní škytat, jak na vás budu závistivě myslet.
24.5.2014 18:58 - Assassin
L. píše:
Co se týče lokace, na Josefské (asi 100 m od nádraží) otevřeli nedávno novou hospodu... a čepují tam Richarda:D (http://www.friendsbrno.cz/), ale nejsem si jistej jak moc kuřácko-nekuřácký to tam je.

Kdybychom někdy chtěli zajít na to pivko, tak doplňuji, že je to kuřácká hospoda. A místní obsluha je úžasná. Naprosto! :D

Nějak jsem tu dlouho neviděl Nerhinn a posledně zmiňovala nějaký rodinný... problémy / důvody? Už nevím. Předpokládám, že je to zbytečný, ale uklidnilo by mne její potvrzení pondělka.

Winnie píše:
U mě se příští týden tak nějak celkově začíná tvářit zabitě...

Smůla no. Posledních pár týdnů jsem jel v režimu 16 hodin práce, 7 hodin spánku a 1 hodina na všechno ostatní, takže jestli podobně nestíháš, tak s tebou soucítím. A jestli je to spíš tím, že máš lepší program než DnD, tak si to užij :)
24.5.2014 19:13 - Winnie
Bohužel nic lepšího, než DnD. Jen kolotoč nová práce - stará práce - překlady - škola.
24.5.2014 22:37 - Nerhinn
Jo, jsem zrovna v Nemecku. Ale v pondeli bych mela uz büt doma. Dokonce snad najdu i nejakou tu hodinu na vzpamatovani se :)
27.5.2014 00:13 - Assassin
Přestože jsem na přípravu hry neměl příliš času, myslím, že se hra povedla, takže děkuji i vám, že jste dokázali zábavně odehrát ne-příběhové části hry (Nemera a akademie) a snad se vám líbili i ty příběhové (porada a chrám).

pozn. nezapomněla Allyks náhodou na něco v Lutécii? :P

Přesto mám ke hře pár restů, takže bych je rád dořešil:
1) Loot: Cierre měla common / uncommon leather armor a 2x scimitar do levelu 21. Poté rare luk libovolného typu do levelu 21, protože nevím, zda by někdo z vás luk využil, jsem ochotný přistoupit na řešení, kdy Peblíg využije tětivu k výrobě rare kuše do levelu 21, popřípadě k vylepšení okouzlení své vlastní kuše o 1.

2) Cliffhanger: Původně jsem celou hru chtěl zakončit jinak, ale vyžadovalo by to více přípravy. Takže teď postavy ukončili Hirkalovu cestu za pomstou, ale nejspíše nemají další motivace a cíle. Mám sice pár (asi 3) nápady jak družinu zase více méně proti jejich vůli vtáhnout do akce, ale momentální situace je i vhodná pro začátek něčeho nového.

Takže zkuste popřemýšlet, co by pro vás teď mohlo být zajímavé, jak třeba rozšířit příběh postavy (zejména Delgara, Peblíga či Allyks). Nemusí to být ani časově ihned. Postavy mohou klidně i chvíli zůstat v Žárné.
27.5.2014 09:31 - hadrian
Díky za hru Assassine, musím říct, že to bylo super. Vlastně díky všem, výborně jsem se bavil.
Souboj byl hoodně zajímavý a potěšilo mě, že se Hirkalovi povedla úvodní dvě kola. Cierre byla tuhá až hrůza. Super.
27.5.2014 11:28 - Endrey
LIbilo se mi to. Ale ke konci jsem mel pocit, ze padnem...
27.5.2014 12:02 - Assassin
Píše:
Action Points
Elite and solo monsters have action points they can use to take
extra actions, just as PCs do. If a monster has action points,
it is noted here. Unlike PCs, a monster can spend more than
one action point in a single encounter, but like PCs, they can’t
spend one in a surprise round.

Nenašel jsem nic o tom, že by se nemohly použít dva Action Pointy v jednom tahu. I kdybych s Cierre ale použil ten druhej triple strike, tak bych tím nesundal dvě postavy, takže výsledek by byl stejnej. Cierre nemohla vyhrát. Byla drsná, ale osamělá:)

Action Point se každopádně může využít kdykoliv v tahu, nejen na konci.

Dominate akce proběhnou až v tahu dominatnuté potvory, zase žádnej rozdíl, ale pro příště.
27.5.2014 14:20 - Nerhinn
Bylo to těžký, ale pěkný. A ten šedej závěr byl drsnej :)
27.5.2014 14:33 - hadrian
Assassin píše:
Elite and solo monsters have action points they can use to take extra actions, just as PCs do.


EDIT: strana 291 v překladu PHB (v originále nevím)- popis action pointu přímo mluví o monstrech s více action pointy - mohou utratit víc AP za střetnutí, ale vždy nejvýše jeden za kolo.

Dominate mi, tak jak ho popisuješ dává mnohem větší smysl, (a taky velmi teoretickou šanci to shodit, pokud ti někdo umožní "save").

Závěr byl vůbec výbornej, těším se na další pokračování. :)
27.5.2014 14:46 - Assassin
M. píše:
EDIT: strana 291 v překladu PHB (v originále nevím)- popis action pointu přímo mluví o monstrech s více action pointy - mohou utratit víc AP za střetnutí, ale vždy nejvýše jeden za kolo.

Asi nějaká errata, díky, snad si to budu pamatovat.

M. píše:
Závěr byl vůbec výbornej, těším se na další pokračování. :)

+
V. píše:
A ten šedej závěr byl drsnej :)

Zajímavý, já si myslel, že ze závěru nebudete příliš nadšeni, protože naprosto nic v celé kampani ani nenaznačuje, k čemu by Szass Tam mohl chtít Cierre. Většinou takový překvapivý závěry stavím na alespoň jednom vodítku, který přišlo již dříve.

Každopádně on své důvody má, třeba se k nim někdy dostaneme.
27.5.2014 17:57 - Nerhinn
No mně se právě líbilo, jak je všem úplně jedno, co se s ní stane. A nemyslím si, že jsme měli na to, rozdat si to v tu chvíli s bandou rudých čarodějů, jen abychom ji mohli zabít sami. Tohle nás asi ještě kousne do zadku, ale... prostě se mi líbilo, jak byli všichni příliš unavení, než aby řešili morálku :)
27.5.2014 18:17 - hadrian
Jo, líbí se mi to, jak to píše Nerhinn. Navíc, asi by nám nepřiznali, že ji potřebují např. na rituál zničení světa (notabene to stejně nevěděli).

Má to dost plusů: je smazán dluh u Szasse Tama, takže po nás nemůže chtít "službičku"; uzavřen příběh pomsty Hirkala; odstranění záludné a nebezpečné drowky nasazené zimním dvorem a diskreditace jejího jména; je to horší trest, než kdybychom (já) ji zabili.

Navíc co je nemorálního na předání drowky Thaycům? Maximálně to, že jsme je nezabili spolu s ní. Z pohledu Corellonova mstitele a jeho kněžky jsme byli pouze vlažní ve víře (tím, že jsme Thayce nezabili). ;)

A to se odpříště, po odpočinku může změnit. :)
27.5.2014 19:51 - Nerhinn
Tak jako nemorální je mučit ji, předat ji někomu na bůhvíjaké experimenty a dělat službičku Thaycům. Respektive se vším tímhle by měla... no dobře, všechno tohle si asi časem bude Allyks vyčítat. Nejspíš. Možná. Uvidíme.
27.5.2014 21:25 - hadrian
A jo. Máš pravdu. Morální řešení by bylo předat ji živou spravedlnosti letního dvora.
Aspoň máme třeba do budoucna náběh na příběh "Odčinění minulých chyb".
3.6.2014 10:28 - Winnie
Čistě teoreticky (zatím), tenhle pátek na nějaké posezení ap. čas (a samozřejmě chuť) nemáte...? :-)
3.6.2014 11:37 - Nerhinn
Ale jo :)
4.6.2014 08:26 - hadrian
Já v pátek nemůžu. Ale dobrá zpráva je, že jsem začal právě psát shrnutí.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.084861040115356 secREMOTE_IP: 18.222.30.133