Dalcor
29.4.2008 12:45
Worldwide DND Game Day 2008
Přijďte uvítat DnD 4E na první oficiální veřejné představení
Dne 15. června 2008 se v Pražské herně Černého rytíře uskuteční World DnD Day 2007.


Nezáleží na tom, zda jste nováčci či zkušení veteráni, neboť tato akce je otevřená každému.

Předběžná účast: Almi, Alnag (DM), Andtom (DM), Aramor (DM), Bazi (DM), Dalcor (DM), Dios, Dodo (DM), Fibriso, Geralt, Kuba, Lotrando, Malabar, Marek, Noir, Quentin, Thief, Wraiths.
Autorská citace #1
29.4.2008 12:56 - Malabar
no tak ja by sem se tam rozhodne rad podival ...
Autorská citace #2
29.4.2008 13:07 - andtom
Pro mě je 15.6. brzo být vypravěčem, to ještě pravděpodobně nebudu mít ani core příručky z Amazonu. Ale jako účastník ano.
Autorská citace #3
29.4.2008 13:18 - Lotrando
Je to ještě daleko, ale píšu si do kalendáře. Sobota by ale byla lepší z mnoha důvodů.
Autorská citace #4
29.4.2008 13:52 - Dalcor
Andtom - hrát se IMHO bude s předpřipravených kitů, něco ve stylu těch Starter Setů, takže bych se toho nebál!
Já bych se spíše zeptal Alnaga, jestli by byl schopne vystřihnout přednášku na téma rozdíl mezi 4E a 3E viz mail co jsi v kopii.
Také se snažím zajistit aby se 4E začala v ČR prodávat až 15.6.
Autorská citace #5
29.4.2008 13:55 - Lotrando
píše:
Také se snažím zajistit aby se 4E začala v ČR prodávat až 15.6.
už 15.6. nebo až 15.6., to druhé mi nedává smysl.
Autorská citace #6
29.4.2008 13:59 - Dalcor
já vlastně ani nevím dky má jít DnD 4E do prodeje :)
Autorská citace #7
29.4.2008 14:15 - andtom
Dalcor: Tak celnici v Praze kvůli mně nemusíš vyhazovat do vzduchu, Amazon potvrdil dodávku někdy mezi 18.-30. červnem. Btw. už se doneslo uším Blackfire a Černého rytíře, jaký je kurzový lístek nebo jsou pořád stiženi selektivní slepotou (tj. co nechci, to nevidím)? :)
Autorská citace #8
29.4.2008 14:29 - Dalcor
To by mě taky zajímalo :) Já myslím že DND se bude prodávat od 7.6.
Autorská citace #9
29.4.2008 14:53 - Almius
Blackfire i rytíř jsou stále stiženi slepotou :)) U Blacfirrů jsem na přelomu roku vedl jednání ve stylu - já udělám nákup za X tisíc a vy mi dáte obří slevu (50-60%), abyste se zbavili lecčeho. Celé to vypadalo andějně, jenže pak se ukázalo, že ani oni neví, co vlastně mají, jejich e-shop neodpovídá tomu, co skutečně mají. A když jsem si spočítal, že i při té slevě mně objednávka z NK vyjde levněji (nakupuju příručku u nás prodávanou za 1200,- Kč za 650,- Kč i s poštovným), tak jsem je poslal do háje..doporučuju jen jedincům se silými nervy, osobními kontakty, velkými svaly nebo rychlýma nohama.. :o))
takže - max. si u nich vyzobnout pár drobností. Pokud někdo chcete, tak na NK je k cenám a datům psáno, že vyjde 6.6.2008. Ceny:
We are now taking reservations for the Players Handbook, Dungeon Masters Guide and Monster Manual. We will also be carrying the Gift Set which is all 3 books housed in a sturdy sleeve. Retail is $34.95 per book and our price will be $27.95 each ($83.95 for the gift set).
Autorská citace #10
29.4.2008 14:55 - Almius
Jinak - osobně přijedu s Lotrandem, už jen proto, abych se 4e vysmál a počkám si na Pathfinder od Paiza ;-)) - ne, vážně - rád se podívám, zahraju, pokecám, vést hru nehodlám :o)
Autorská citace #11
29.4.2008 14:59 - Lotrando
Almius: já má objednáno 4e z Amazonu, tak čekám někdy kolem toho 16.6.
Autorská citace #12
29.4.2008 15:08 - andtom
Almius: To je ale draho za gift set na NK ... D&D 4 ed. Gift set na Amazonu. S poštovným budu platit 72,30 USD a release je 6.6.08, jen jsem si nezaplatil nejrychlejší zaslání.
Autorská citace #13
29.4.2008 17:39 - Alnag
No NK má cenu normální a Amazon má cenu jako... Amazon (prostě asi o 40% levněji když počítáte slevu běžno a slevu za předobjednávku) a navíc myslí u Amazonu vyjde levněji poštovné (zvlášť když si koupíte ten Gift Set.
Jinak moje zkušenost je taková, že základní pravidla z Amazonu pravděpodobně nedorazí včas (zvlášť proto, že celnice nestíhají nápor objednávek z ciziny a tak se to prodlužuje). Nicméně qick-start pravidla v tom prvním dobrodružství by měla dorazit s přehledem (alespoň mně... :)) Navíc jsou stejnak skoro všechna pravidla odhadnutelná z webových diskusí.
Jo a tu přednášku udělám Dalcore, neboj. Stejně jako povedu hru...
Autorská citace #14
29.4.2008 19:46 - andtom
Dalcor: Jinak pokud by byl problém s počtem přihlášených, tak stačí v názvu akce "omylem" mírně poupravit slovo promo (písmeno m se vymění za n a doladí se to přesmyčkou) a zdem v Černém Rytíři možná nebude stačit jejich DC proti zborcení :)
Autorská citace #15
29.4.2008 21:37 - Geralt
Nebudu-li mít zrovna v té době na krku nějakou příšernou zkoušku, dorazil bych se podívat.
Autorská citace #16
30.4.2008 10:19 - Dalcor
Porno 4E v Černém rytíři? To zní dobře...
Autorská citace #17
30.4.2008 10:20 - Dalcor
Jinak má představa jsou dva 4hodinové bloky - Přednáška a pak hraní jeden od 12, druhý od 16 - tj max 3 hodiny na dobrodružství!
Autorská citace #18
30.4.2008 10:29 - Dalcor
Alnag mi včera poslal asi daleko lepší náapd jak ceý den pojmout:
Alnag píše:
Ještě k tomu organizačnímu plánu... chceš to teda točit tím stylem, že budou dvakrát za sebou čtyřhodinové hry? Protože nevím, jak se do toho nacpe ta přednáška a navíc v případě nových pravidel úplně nevím, nevím jak rychle ty hry poběží. Alternativně bych navrhoval od 12 h přednášku a zároveň čas, po který se budou trousit lidi. Od 13h do 18h hraní (5 hodin) a potom nějaké post-game výměna zkušeností.
Považuji to za lepčejší ;-)
Autorská citace #19
30.4.2008 13:24 - andtom
Pro váhající: post-game výměna zkušeností = příjemná hospa. Btw. Dalcore, s těma Svijanama při poslední post-game výměně zkušeností jsi měl s Luckou pravdu a ujíždím na nich už nějakou dobu ;)
Autorská citace #20
30.4.2008 13:51 - Lokken
Bude se něco dít i v brněnském rytíři?
Autorská citace #21
30.4.2008 14:37 - Dalcor
Andtom: jsme rád že zachutnali :) Lokken: nic o čem bych věděl
Autorská citace #22
30.4.2008 19:03 - Lokken
Dalcor:Sice smutním ale díky za odpověď...
Autorská citace #23
2.5.2008 15:40 - Dalcor
Nezahazuj FLintu do žita a zkus se vydat do rytíře.
Autorská citace #24
5.5.2008 14:38 - Dalcor
Takže jsem si právě s Černým rytířem odsouhlasil program a datum Promo akce. Dneska večer se pustím do nějaké náročnější přípravy.
K dispozici by měla být promítačka na Alnagovu přednášku a Noir nabídl zveřejěnní 3 minutového záznamu na streamu online zpravodajství TV Nova.
Teď už jenom spustit nějakou propagaci.
Autorská citace #25
5.5.2008 20:29 - Lotrando
Ono to zapadlo, takže bez nějaké naděje na změnu ale stejně připomenu, že udělat to v neděli znamená, že přijede méně lidí z dálky a ti co přijedou, budou pospíchat domů a tak pro ně večerní program nemá smysl, pokud si nevezmou dovolenou. Nevím jaká účast byla posledně v neděli a jaká v sobotu, ale tak k zamyšlení aspoň.
Autorská citace #26
5.5.2008 20:37 - Alnag
No mně třeba napadlo, co udělat pre-party (v sobotu) a after-party v neděli. Jakože třeba někdo by přijel už v sobotu - odpoledne by se podnikl nějaký sraz (d20 nebo tak) a po hraní by se ještě zhodnotily dojmy nebo tak... nevím...
Termíny na WDnDday se obávám nevybíráme my (ba ani WotC)... ale Černý rytíř (takže to je buď v dobu, kdy si řeknou nebo vůbec :-(( )
Autorská citace #27
5.5.2008 21:23 - Lotrando
Byl bych ochoten přijet v sobotu na pre-party :)
Autorská citace #28
6.5.2008 08:45 - wraiths
a ja klidne bych v sobotu dojel taky a kdyz bych nalomil Rytire tak by jsme dojeli oba ;-). si myslim ze je taky zvedavej. pre-party je asi pro nas unosnejsi.
Autorská citace #29
6.5.2008 08:52 - Dalcor
Rytíři, kamaráde, nechceš v neděli vyprávět?
Autorská citace #30
6.5.2008 09:52 - Rytíř
Ech, to je taková nouze o vypravěče?
4e mě zatím nijak zvlášť neláká, takže jsem neuvažoval ani o tom, že bych si pravidla pořizoval nebo je nějak studoval, natožpak abych v nich vedl hru :)
Jediný co jsem si říkal, že bych rád uviděl zas po roce vás všechny, tedy něco jako d20 sraz, to jako jo!
No na ten víkend 14-15.6 zatím nic nemám, pokud vím, tak uvidíme. Pohrával jsem si tak nesměle s myšlenkou, že bych se na 4e jedním očkem mohl přijet mrknout, doznávám s uzarděním... Ovšem s návrhem vyprávět jsi mě Dalcore drobátko zaskočil :))
Autorská citace #31
6.5.2008 10:11 - Dalcor
To Alnag :) Ne já :))
Autorská citace #32
6.5.2008 10:20 - Rytíř
Tak odtud vítr vane! To je lump :)
Autorská citace #33
6.5.2008 10:32 - Dalcor
Antome můžu s Tebou počítat jako Vypravěčem na 100%? Skládám team ;)
Autorská citace #34
6.5.2008 10:36 - Dalcor
Od Blackfireu dostaneme celkem 2 kity celkem pro 60 lidí... Snad to bude stačit :)
Autorská citace #35
7.5.2008 13:26 - Noir
A bude se hrát Keep of Shadowfell? A ještě jedna prosba: Vzhledem k tomu, že to mám naatáčet a reportovat pro Novu, potřeboval bych to krapet bulvárně prodat. Tak bych chtěl poprosit každého, kdo může, jestli by si nevzal nějaký fantasy kostým. Třeba jen na chvilku, aby to vypadalo...
Autorská citace #36
7.5.2008 13:50 - Dalcor
Ne ne, bude se hrát dobrodružství přímo pro kit ale řekl bych že to bude prequel Keep of Shadowfell
Autorská citace #37
7.5.2008 14:45 - Alnag
Pokud mi Keep of Shadowfell dojde včas, tak ho můžu i hrát (bude-li zájem). Ale to je příliš pokud v jedné větě.
Autorská citace #38
7.5.2008 14:55 - Dalcor
Ono také uvidíme podle zájmu, že. Jestliže tam bude 50 lidí tak se budou muset dobrodružství točit po dvou hodinách tak jak je plánováno v kitu.
Autorská citace #39
9.5.2008 13:28 - andtom
Dlacor: No psal jsem na začátku této diskuze, že jako vypravěč se nehrnu, když mi pravidla dorazí ve druhé polovině června podle aviza amazonu. Ale když říkáte kit ... ten by byl k dispozici kdy?
Autorská citace #40
9.5.2008 15:03 - Dalcor
týden před +/-
Autorská citace #41
9.5.2008 15:47 - Alnag
Ale tak jako kompilace známých pravidel roste každým dnem a myslím, že je v ní všechno podstatné. Lidi to dokázali na DnD Experience vést i s menším množstvím info, než máme teď.
Tady je kompilace (průběžně updatovaná).
Lepší znalost pravidel lze asi jen sotva očekávat. Všichni do toho jdeme dost naslepo.
Autorská citace #42
12.5.2008 18:10 - LZJ
Já nechci nic slibovat, ještě nevím, co všecho mě 15. čeká, ale kdyby mi to vyšlo, rád bych se zastavil.
Autorská citace #43
13.5.2008 10:29 - Dalcor
Takže DMs už jsou: Andtom, Alnag, Aramor, Dalcor, Bazi (Dodo jako náhradník).
Včera jsem byl v rytíři a mluvil jsem s místním šéfem na nějakých promoakcích a tak pod, snad se povede nějaká sleva pro všechny. Ale Blackfire říká že má na DnD malé peníze, takže uvidíme.
Alnagu už máš po svém zápřahu? že bychom dali dohroamdy nějakou grafiku a promo texty?
Autorská citace #44
13.5.2008 20:23 - Alnag
Dalcor: Naopak, byl jsem celý den pryč, ale když mi pošleš mailem nějakou představu toho - co bys chtěl, tak to nějak vyřídím. Nejlépe stylem: forma (text; text + grafika; grafika), rozsah (30x30 px; 300 slov...) a účel ;-))
Autorská citace #45
20.5.2008 23:34 - Alnag
Vizte náš ofiko banner :)
Autorská citace #46
21.5.2008 07:08 - wraiths
jednoduche pekne... i malinko EMO :-)
Autorská citace #47
21.5.2008 08:09 - andtom
Jsou už nějaké bližší zprávy, kdy dorazí kit, který se má hrát?
Jinak na podzim mě trochu mrzelo, že figurky z kitů nebyly slosovatelné nebo tak něco (slosovatelné proto, že hráčů bylo víc než kitů a hrálo se na směny). Co se s těma kitama bude dít teď? Odesílají se zpět WOTC? Pokud se stávají majetkem Černého Rytíře, tak by je opravdu mohl dát do placu, i když nemá peníze, vždyť takový dobrý skutek ho nic nestojí.
Autorská citace #48
21.5.2008 08:32 - Almi
andtom: V tom souhlasím, dát to pak do placu by bylo fajn. Dokonce jsem přemýšlel, jak komplikované by bylo předstírat, že jsem taky prodejna, aby mi WOTC jeden poslalo :o))
Autorská citace #49
21.5.2008 08:54 - Geralt
Banner je hezký. Doufám, že nic nebrání abych ho skrze podpisy propagoval na dalších fórech? ;)
Autorská citace #50
21.5.2008 09:28 - Dalcor
Kity se rozdělujív ypravěčům,a by z toho měli něco více než slevu/kredit v rytíři
Dneska snad konečně pošlu vše potřebné do rytíře :) Čím více rekalmy tím lépe, ale imho na podpis je to trochu veliké, ne?
Autorská citace #51
21.5.2008 10:18 - Geralt
150 pixelů na výšku je sice na podpis hodně, ale když jsem to zmenšil na rozumnějších 90, je to pořád dobré.
Autorská citace #52
21.5.2008 10:22 - Dalcor
a jak to vkládáš do podpisu?
Autorská citace #53
21.5.2008 10:23 - Quentin
na rpgforu uz to mam v podpisu ja ;-)
Autorská citace #54
21.5.2008 10:32 - andtom
Tak pokud na mě jakožto vypravěče připadne víc než jedna figurka, cokoliv dalšího dávám do slosování mezi hráče, se kterými budu hrát a kteří budou přítomni losování. Zahází si o to d20 kostkou, jak jinak :)
Autorská citace #55
21.5.2008 10:47 - Dalcor
Uvidíme...co bude...Já ještě nemám kity ani nevím co je schopné uvolnit Blackfire a Rytíř.
Autorská citace #56
21.5.2008 10:49 - andtom
Jasně, na nikoho netlačím, když bude, tak bude.
Autorská citace #57
21.5.2008 11:09 - Geralt
Dalcor: Nahrál jsem ho na hostovací server (např. imageshack.us), do podpisu pak vložil jako img tag.
Autorská citace #58
21.5.2008 11:23 - Dalcor
Hmm, já v práci na Imageshack nemůžu, dáš mi pls link na ten tvůj?
Autorská citace #59
21.5.2008 11:26 - Geralt
Zkus http://img442.imageshack.us/img442/181/bannerpq0.jpg a ohraničit img tagem v hranatých závorkách.
Autorská citace #60
21.5.2008 20:36 - Malabar
Proc ta akce nema na webu cernyho rytire nejakou reklamu ? nebo sem se koukal spatne ?
Autorská citace #61
21.5.2008 23:09 - Alnag
Ano, zato koukám, že je tam turnaj v Magicu... Extended. To jsem na to docela zvědavej...
Autorská citace #62
22.5.2008 07:57 - Quentin
na extended se sejde obcas i dost lidi :(
Autorská citace #63
22.5.2008 09:47 - Lotrando
Další důvod pro tam nejít?
Nebo to bude oddělené? Překřikovat se tam s kartičkářema, no nevim. Turnaj v Magicku je mumraj sám o sobě.
Autorská citace #64
22.5.2008 10:01 - Quentin
mnojestli budu mit cas, tak me tohle urcite neodradi
Autorská citace #65
22.5.2008 10:29 - andtom
Když tam bude příliš plno a hlučno, tak se pro účely hraní v nejhorším přesunu do nějakého podniku kolem, stůl jako stůl. Klasická záložní varianta. Snad bude i v neděli odpoledne v okolí něco otevřeno.
Autorská citace #66
22.5.2008 10:38 - wraiths
andtom:
andtom píše:
....nejhorším přesunu do nějakého podniku kolem, stůl jako stůl
..ale dobra varianta pokud tam bude pivko(Granat ci jak se to jmenuje cemu jsi propadl). :-))
Autorská citace #67
22.5.2008 11:43 - Dalcor
Napíšu Karlovi, mám slib že tam budeme jen mi a DnD minis. Turnaj v magicu byl odvolán, IMHO to zůstalo na stránkách protože je to pravidelná záležitost.
Mě se líbí jak jsou všichni positivní :-(
Autorská citace #68
22.5.2008 11:58 - thief
Já,já, já jsem pozitivní. :-))
Autorská citace #69
22.5.2008 12:15 - andtom
Dalcor: Jsem pozitivní, proto píši, že klidně odehraji i v hospě. Ale jsem rád, že ten Magicový turnaj je odvolán. Přítomnost D&D minisů vůbec nevadí. Kdo přespolní to nezná, tak si vězměte nějaké chechtáky, dají se tam od hráčů miniatur koupit levně common a uncommon miniatury.
waiths: Svijany se ten mok zove, ale tam ho neměli, kde se pak sedělo, jen to chválili manželé Dalcorovi ;) a je to svatá pravda, myslím, že i trpaslíci by ocenili :)
Autorská citace #70
22.5.2008 12:18 - Dalcor
TeĎ mi někdo říkal že viděl točit v Praze Svijany ne moc daleko od Florence... , ale kde? Ach ta skleróza
Autorská citace #71
22.5.2008 14:25 - Lotrando
Tak to je dobrá zpráva. Já jsem pozitivní, protože jsem Magick organizoval, před lety, a vím jakej je to binec. Takhle to bude lepší a hospoda to vždycky jistí, jen v tu neděli bude smutnější, protože pak musím řídit.
Autorská citace #72
22.5.2008 14:43 - andtom
Také jsem uvažoval, že vezmu auto (a nabídnu spolujízdu, pokud by byl zájem), ale akce končí v neděli později a družně, tak pojedu radši vlakem.
Autorská citace #73
22.5.2008 14:52 - Dalcor
Problém promptně vyřešen, žádný turnaj v Magicu tam nebude :)
Autorská citace #74
22.5.2008 15:18 - Dalcor

V tento den budou na všechny nové produkty D&D 4th Edition sleva 15%

Autorská citace #75
22.5.2008 15:25 - Quentin
takze moje otazka: budou k mani zakladni prirucky???
Autorská citace #76
22.5.2008 15:35 - Dalcor
Měli by. Na 99%, podle mě příjdou s Kity a ty budou příští týden. Potřebuji ještě zprávu z Blackfireu.
Autorská citace #77
22.5.2008 15:56 - Malabar
Patri do tech produktu neco jineho nez zaklani prirucky a Keep on the Shadowfell ?
Autorská citace #78
22.5.2008 15:58 - Dalcor
Hmm, stačí se podívat co a jak se bude vydávat a v jaké dny a měsíce a asi na to nemusím odpovídat, že?
Ale ne, nic navíc se nepředpokládá
Autorská citace #79
23.5.2008 08:59 - Almi
to Lotrando: Tak přijeď Student Agency. Je to levnější a lístek bys měl bez problémů sehnat. Navíc zastávky jsou "po trase". A pak můžeš i bumbat :o)
to Dalcor: Co je to "sleva 15%"? Jaká je cca. výchozí cena? Jejich klasická? :-)
Autorská citace #80
23.5.2008 09:42 - Dalcor
Almi to je taky dotaz za všechny peníze. Ne, je to cena zcela vymyšlená, speciálně pro tebe ale udělají Almiho MOC :)
Ano cena bude klasická, jelikož jí ještě neznám tak nemůžu říct jaká bude.
Prosím aby se tu nerozproudila diskuze nad cenovou politkou Blackfireu, se kterou Rytíř nemůže moc co dělat. Tak mě fascinuje jak to že 30 dolarů je 1200 Kč :).
Připomínám ještě momentální výprodej DnD 3,5E. Zjusím ceny zjistit.
Autorská citace #81
23.5.2008 10:29 - Dalcor
Nějaké nápady kam na web ještě umístit anotaci?
Autorská citace #82
23.5.2008 10:57 - Lotrando
Almi: proti amazonu to bude stále ještě drahé, i když, kdyby to bylo v aktuálním kurzu a stou slevou, mohly by se dostat tak blízko, že by možná stálo za to koupit tam a nečekat, ale pre-order kvůli tomu rušit nebudu.
O tom busu uvažuju, zbylo by víc peněz na pivka :)
Autorská citace #83
23.5.2008 13:16 - Almi
Lotrando: To pouvažuj, pivko je důležitá součást vytváření herní atmosféry! :o))
Dalcor: To nebylo rýpání! Vážně ne! Naopak - mám totiž něco "rozobjednané" z půlky světa a samozřejmně, kdyby to tady bylo cenově zajímavé, tak rád nakoupím zde..(jako to činím s Cadwallonem - čert ví proč, ale mají nejlepší ceny) jen se bojím, že s výprodejem 3.5E nebudou moc svolní..už jsem to zkoušel :( Tolik k cenám.
Jinak - rád Tě uvidím (jako ostatně všechny) a dělám vše pro to, aby se Lotrando zdržel až do neděle! :o))
Autorská citace #84
23.5.2008 14:13 - Dalcor
Snažím se ty ceny zjistit :) Když to nepůjdu nastrčím na ně manželku :) Ty hraješ Cadwallon?
Autorská citace #85
23.5.2008 15:02 - Dalcor
nešlo by umístit banner na Dnd Day někam na main?
Autorská citace #86
23.5.2008 15:50 - Rytíř
Nějaký nápad kam? Reklamní proužky žel nevedeme.. :) a podle mě kdo sem chodí, tak z novinek o akci dávno ví.
Autorská citace #87
23.5.2008 16:19 - Malabar
treba pod vyhledavac, kdyz by se teda banner upravil treba na vejsku
Autorská citace #88
24.5.2008 13:58 - Alnag
Myslím, že jsme kdysi dočasně měli na hlavní stránce banner...
Autorská citace #89
26.5.2008 10:14 - Almi
Dalcor: Ne, Cadwallon nehraju (nemám s kým), ale po zvážení Tvé rady ohledně nejvhodnějších tilesů pro hraní ve městě jsem se rozhodl rozbít prasátko a nakoupit je. Nelituji :o))
Autorská citace #90
26.5.2008 10:19 - Dalcor
Věřím, že s tím bannerem něco vymyslíte, takhle už se to ztrácí - případně aby main článek zůstal jako první!
Autorská citace #91
26.5.2008 13:44 - Dalcor
Takže kity už se kompletují, hned jak je dostanu anvrhuji schůzku pražské části vypravěčstva, Aandtomovi jeho část pošlu do olomouce.
D.
Autorská citace #92
26.5.2008 13:49 - andtom
Dalcor: Super, posílat nemusíš. Stačí mi slušný scan do mailu. Schůzovat můžu dle potřeby přes některý Instant Messenger, v mezidobí nemám cestu do Prahy.
Autorská citace #93
27.5.2008 10:05 - Dalcor
Já právě zjistil že Balckfire má 18 kitů k dispozici (tj 90 dobrodružství). Zajímalo by mě kde všude v ČR a SR se bude Gam Day konat - já z toho čerpám 2
Autorská citace #94
27.5.2008 10:20 - andtom
Kolik celkem kitů se počítá na akci v Černém Rytíři v Praze?
Autorská citace #95
27.5.2008 10:26 - Dalcor
Řekl jsem si o 2, to je 10 dobdrodružství. Podle všeho by akce měli být v Olomouci, Liberci, Budějovicích a možná v Brně. Víte někdo něco bližšího? Snažím se dostat z Blackfireu kontakty.
Autorská citace #96
27.5.2008 20:36 - Alnag
Dalcor: Ale kdyby náhodou Blackfire nějaké ty kity neudal, tak nám jich do Prahy může poslat víc, že bychom se za ně nezlobili :))
Jinak jsem hodil do záhlaví předběžný seznam účastníků, pokud jsem na někoho zapomněl nebo ho naopak zapsal špatně, nechť se ozve nyní nebo pomlčí na věky... :-p
Autorská citace #97
27.5.2008 22:53 - Malabar
Nevite pro kolik hracu bude to kitove dobrodruzstvy ? pro 5 ??
Autorská citace #98
28.5.2008 08:54 - Quentin
ja sice za kluky nemuzu rict nic najisto, ale myslim, ze pojede jeste Dios, Marek a Kuba
Autorská citace #99
28.5.2008 10:34 - Fibriso
ja tam budu na stopro taky (a budu chtít se účastnit..)
28.5.2008 13:37 - Dalcor
Netuším, kity jsem měl mít včera v rytíři a neměl...
28.5.2008 22:16 - Geralt
Koukám, že Černý rytíř má jednotlivé příručky za 629 Kč...to je už se s avizovanou DnD GD slevou? Jestli ne, tak to pak vychází už velmi slušně, řekl bych.
28.5.2008 22:24 - Alnag
No fakt, ještě snížili cenu i u toho gift setu o stovku. Zajímavé...
28.5.2008 22:27 - Geralt
Ono totiž jak na to koukám, šly dolů i některé třetiediční příručky...Spell Compendium stálo ještě před pár dny, když jsem ho prohlížel, 599 Kč.
28.5.2008 22:28 - Dalcor
Není, viz jinde (Černý rytíř na základě mého upozornění na ceny na Amazonu vyjednal s ADC Blackfire změny cen).
29.5.2008 11:43 - wraiths
Dalcor. to se ti moc pekne povedlo. diky ti.
29.5.2008 17:21 - Almi
Dalcor: To se ti VELMI povedlo..také děkuji..už jsem udělal objednávku nemalého rozsahu ;))) Jen škoda, že nezlevnili FR položky a nemají tam toho víc.. :o))))
30.5.2008 09:43 - andtom
Dalcor: Už dorazily kity? Jak se domluvíme, pošleš mi prosím Tě scany do mailu?
30.5.2008 10:25 - Dalcor
Kity jsem dostal včera večer, ještě musím jet do rytíře okouknout figurky a pročíst si všechno co k tomu patří. Jelikož se stěhuju, snad se mi povede je naskenovat během víkendu.
Mimochodem součástí je dobrodružství pro 5 postav na 4. úrovni (klasické archetypy) a nebudou promo figurky, jen kdo si zahraje může si ponechat postavu za kterou hrál, což ale doufám že tedy příjde méně jak 50 lidí :)
Druhá část je DnD Aréna, dke se tyto postavy utkají s bílým drakem.
30.5.2008 14:37 - Dalcor
Jaký je váš odhad na počet lidí kteří se World DnD Day zůčastní?
30.5.2008 14:52 - andtom
Tak zkusím odhadnout: 30 :)
30.5.2008 15:47 - Alnag
Taky bych to viděl kolem 30.
30.5.2008 15:55 - Dalcor
Jo to asi sedí
3.6.2008 14:44 - noir
Už se zamlouvají postavy, co se s nima bude hrát? Směl bych si zamluvit Althaeu Gildleaf? Rád bych si vyzkoušel wizarda, prosím...
3.6.2008 14:56 - Dalcor
Kde jsi se k tomu dostal. Nezamlouvají, neb DM's si budou brát. Na mě zbude zase "Sebranka".
3.6.2008 15:22 - noir
Dalcor: Ale, jen mě tak napadlo, že by se daly už dopředu zamluvit postavy, ze kterých bude na výběr. Aby se pak na místě neřešilo, co kdo chce hrát, místo, aby se hrálo. A bo už jsou ty postavy venku, tak jsem se na ně podíval a tahle odpovídá mé představě. Jednak proto, že eladriní jsou divní, jednak pro to, jaké slyším stesky na variabilitu wizardů a taky proto, že ostatní postavy mi moc nesednou...
3.6.2008 15:25 - Dalcor
Domluv se na místě? Kde jsou ty postavy /to jsem měl na mysli jak jsi se k tomu dostal/
3.6.2008 16:54 - thief
Mě je jedno co budu hrát (i když nejraději hraju paladina). Ale za předpokladu že budu vědět jak mám hrát. Jestli bude hra vražedně rubačská, tak nechci hrát filosofa. Jestli se hraje "parta hodných hochů" nechci hrát asasina. Prostě zahraju cokoli ale nechci být mimo mísu. S DM se nějak dohodnu.
3.6.2008 17:52 - Alnag
Dalcor mi dneska dal dobrodružství (které se zítra pokusím nascanovat pro Andtoma a Aramora), ale musím říct, že jeho hlavní charakteristikou je "hodně krátké". Takže to vidím tak, že to bude potřeba nějak kreativně natáhnout... :)
3.6.2008 19:09 - andtom
Alnag: No to mi ale vůbec nevadí :) A díky moc za scan, pokud se povede.
3.6.2008 19:19 - Fibriso
jestli je to krátké, nevadí, dá se něco jiného (ať už jiné dobrodružství nebo hospůdka, že :)
3.6.2008 19:34 - andtom
Fibriso: Lepší se jeví natáhnout než nové a na after-hospůdku také dojde, neboj ;)
4.6.2008 00:27 - thief
POkud bude potřeba natáhnu cokoli do požadované délky. :-)
4.6.2008 01:27 - Fibriso
tak to připomeňte Dalcorovi, aby se tentokrát nesnažil zabít družinu tak rychle....

:D (just joking)
4.6.2008 07:44 - Dalcor
Dobrodružství je napsané tak, že v případě nevhodného chování družiny ta může být zabita hned v prvním encounteru.
Alnagu, ono jde také o pošet lidí - když přijde 50 lidí, budeš to dobrodružství točit po hodině + se počítá s tou arénou s drakem. A pokud se u toho budou vysvětlovat čtyřková pravidla...
4.6.2008 08:04 - noir
Dalcor: Ok. Postavy (seznam+některé charakteristiky) se dají najít na diskuzáku EnWorldu.
4.6.2008 15:31 - Alnag
Dalcor: Točit dobrodružství po hodině... tam vidím dva technické problémy. 1) Vezmu prvních 25 lidí a těch dalších 25 lidí bude dělat co? Buď se seberou a půjdou pryč (přičemž se jich pak vrátí polovina a to bůh ví jestli) nebo budou koukat a tím pádem bude dobrodružství silně nepřekvapující. 2) Nevím jestli na 50 lidí máme dost deníků, figurek a jiných propriet. 3) Co když nepřijde padesát lidí?
EDIT: Špatná zpráva. Z osmi scanerů FF UK je jich přesně osm nefunkčních. Navštívil jsem dva laby a personál je naprosto nekompetentní. Takže nastává nouzová metoda, pro DMy, kteří nemají kity pošlu nějaký souhrn a zásadní informace... :(
4.6.2008 15:49 - Dalcor
Ono uvidíme jaký bude zájem - máme dva kity - což je pro 50 lidí. Já se v rytíři v sobotu zastavím a překontroluji zbytek kitu.
V prvé řadě tam bude Dan, který bude řešit bílého draka a tu Arénu, příapdně by jsme an místě zapojili ještě jenoho vypravěče.
BTW pokdu přijdou cizojazyční účastníci, nebudu s nimi tentokráte hrát já.
Já snad dneska převezu k sobě počítač a naskenuju to a pošlu - nějak od bráchy.
4.6.2008 16:53 - andtom
Alnag: A co digitální foťák a poslat fotky stran? Kdysi jsem takhle ofotil několik stran Pevnosti pro Jezevce a bylo to dobře čitelné (je jen potřeba dát pozor, aby zdroj světla nehodil odblesk).
K cizojazyčným účastníkům se ani já nehlásím, ne že bych byl nezdvořilý, ale prostě si netroufám.
4.6.2008 17:22 - Alnag
Andtom: To bych si nesměl tuhle zlikvidovat foťák... :(
6.6.2008 10:49 - Dalcor
Já se k tomu ještě nedostal :(((
9.6.2008 09:39 - Dalcor
Takže jsem v sobotu zkontrolvoal kity a jsou kompletní: * obsahují 10 vypravěčských sad miniatur, včetně bílého draka do Arény * obsahují 10 sad PC, které zůstanou hráčům * obsahují 50x d20 kostky * obsahují deset FULL DND DICE setů * jedna figurka Juvenile Green Dragon navíc
9.6.2008 20:51 - Lotrando
takže nám zůstane figurka a kostka ? to by bylo fajn.
10.6.2008 08:47 - Dalcor
Yep - plus o věci navíc se bude losovat ;) Mého bílého draka už jsem slíbil Fibrizovi ;) Tak ho snad vylosuju.
10.6.2008 09:20 - Lotrando
To je fajn, kostka co mám z podzimu mě už několikrát zachránila :)
11.6.2008 11:33 - Dalcor
Zeoptám se - kolik z vás si na World DnD Day bude kupovat pravidla, nebo and tím uvažuje?
11.6.2008 12:07 - Fibriso
já je bohužel kupovat nebudu a ani nad tím již neuvažuji...
11.6.2008 12:53 - Geralt
Já počítám s koupí PHB.
11.6.2008 20:33 - LZJ
Já rozhodně s koupí nepočítám, balík pro naši skupinu prý už Amazon odeslal.
12.6.2008 09:10 - ShadoWWW
Na DND Day se do Prahy bohužel nedostanu. :( Víte někdo, jestli ta 15% sleva na DND Day platí i pro brněnskou pobočku DND?
12.6.2008 09:22 - Dalcor
Netuším... Teoreticky má být DnD Day i v Brně, ale moc tomu nevěřím, doporučuji zavolat na pobočku - ovšem mohu to zkusit zjistit přes Prahu, dkyž už mi tam dělá manželka.
12.6.2008 09:28 - ShadoWWW
@Dalcor jestli se zeptáš, budu rád. Psal jsem před chvílí na brněnskou pobočku, tak uvidím, co napíšou. Taky jsem se díval, že 15.6. je neděle a v neděli mají otevřeno jen na pobočce v Praze. Tak si to budu muset koupit asi až ten další týden bez slevy. :( No co už..
12.6.2008 09:30 - Dalcor
Můžu ti to koupit a poslat poštou - ale musíš mi ještě dneska poslat peníze na účet.
12.6.2008 09:51 - andtom
Dalcor: Jsem pověřen koupit 1x PHB pro yashamarua. Sám core rules 4e kupovat v Rytíři nebudu, mám objednáno přes Amazon.
12.6.2008 09:54 - ShadoWWW
@Dalcor: OK, to bych byl moc rád. Napiš mi prosím své číslo účtu na radim-havlicek@post.cz Chtěl bych koupit Core Rulebook Gift Set 4.0 Napiš mi prosím taky jak to udělat s cenou poštovného. Jestli ho chceš dopředu (a kolik). Předem díky.
12.6.2008 10:00 - Dalcor
Gift Set Blackfire nedodal, číslo účtu a VS potvrdím
12.6.2008 10:46 - ShadoWWW
Ale vždyť na eshopu Rytíře je napsáno "D&D: Core Rulebook Gift Set 4.0" Skladem : 7 kusů
12.6.2008 11:47 - Dalcor
Fakt jo? Ověřím - další odpovědi jen na mail see - Dalcor offline
13.6.2008 12:33 - noir
Teď jsem se díval na pregenerované postavy a mám pocit, že jsou v nich zcela absurdní chyby-tak třeba ten půl-elfí zloděj má bonus k útoku +5, ale kde ho vzal, to fakt nechápu. Podle vlastností a schopností by měl mít +2, ne? Jestli je to podobné i s ostatními postavami, tak potěš koště...
14.6.2008 09:14 - Dalcor
+2 za Weapon Profecianecy, ja si to zapomel doma sakra...
14.6.2008 09:25 - Alnag
Dýka i rapír mají proficiency bonus dokonce +3, ale je to tak, jak píše Dalcor.
15.6.2008 20:29 - Alnag
Tak jsem rád, že jsem viděl staré i nové tváře. U stolu zase padly takové husté hlášky a přišlo mi to fajn. Pokud jsem dobře zaznamenal, tak zase padnul rekord v návštěvnosti, ale jestli to takhle půjde dál, tak nevím, jak to zvládneme příště...
Díky všem DMům, kteří přijeli a nebojte se napsat dojmy...
15.6.2008 20:42 - Quentin
dekujem bazimu za hru ;-)
15.6.2008 21:22 - trinitron
Díky za suprovou hru, parádně jsme si to užil mám spoustu novejch zážitků a hlavně herních zkušeností s 4e, kterou jsme ze začátku celkem nechápal, ale časem jsem si zvyknul. A jinak jsem rád že jsem mohl poznat pár lidí osobně a ne jenom takhle z fora. Fakt moc díky kluci skvělá akce.
15.6.2008 21:28 - Alnag
Trinitron: Tak to rádi slyšíme... btw. s kým jsi hrál? (Kdo byl tvůj DM?)
15.6.2008 21:57 - Alnag
Tady jsou slidy na mojí přednášku od trojky ke čtyřce - je to Powerpoint (asi 3 MB) - kterou jste žel v důsledku nedostatku funkční techniky neviděli a díky tomu slyšeli ve značné zkrácené verzi (rules only)... :(
16.6.2008 00:00 - thief
Byla vydařená akce. Hrál jsem u stolu s andtomem, který je skvělý DM, a dovedl to výborně kočírovat. I díky tomu jsme dohráli jako první a dobře jsme se bavili. Rád jsem si zkusil 4E a potvrdilo se moje podezření, že jde o naprostý odpad motivovaný čistě ziskem. Ani hráč, který pravidla 4E nikdy neviděl, se nemusel nic učit. 4E totiž nic nového nepřináší. Jde jenom o výrazně osekaná pravidla 3,5E a je to sakra znát. Dovednosti jsou ochuzené a omezeně přístupné, já jako klerik bych nemohl vyjednávat ani nikoho přesvědčovat, protože kromě dovedností znalostních (religion, history, arcana...) jsem v podstatě jiného neuměl. Moje "kouzla" (prayers) byla v podstatě různou variantou jednoho nebo dvou triků. Triviální způsob boje - aby tomu opravdu rozuměl každý - to prostě nezachrání. Výrazně mi vadila absence přesvědčení, protože já jako pelorita byl jasně good, ale když jsem kouknul do deníků válečníkům, mágům nebo zloději, všichni byly "bez přesvědčení" a tudíž nevyzpytatelní. Což mohlo v tom konkrétním příběhu docela hrát velkou roli, protože jestliže v prvních místnostech byly sarkofágy peloritů a bahamuťanů a družina je vybrakovala, přivodila pravděpodobně hněv neklidného ducha, zatímco když je minula s úctou a kosti rozházené na podlaze řádně uložila - což jsem jako pelorita striktně dožadovat - duch ve finále pomohl družině v boji. Já jsem hledal třeba podporu u stejně založených postav, a ejhle oni jsou všichni bez přesvědčení, šedí, neodhadnutelní. Opět opakuju, že hra byla zábavná a moc jsme si to užili, ale rozhodně to nebylo zásluhou chudých pravidel, ale kvalitními hráči a DMem.
16.6.2008 01:33 - Malabar
Sem rad ze sem se konecne po takovy dobe premlouvani dostal na takovoudle nejakou slezinu. A rozhodne to stalo za to. Udelal sem si vlastni obrazek na 4e v praxi. Ten vypada asi tak ze nejake napady sou dobry, ale radeji zustanu u trojky a ty napady co se mi libily si k ni pridam. Zahral jsem si vybornou hru (po dlouhy dobe sem byl taky hrac a ne jen vypravec :) Rozhodne by sem chtel podekouvat Andtomovy za paradni hru a ostatni hracum taky, zvladly sme to na vybornou :D A v neposledni rade sem rad ze sem nejaky lidicky videl na zivo, tak ted vim co za tvare se zkryva za tema internetovejma avatarama ;)

Alnag: Trinitron hral s Andtomem, stejne jako ja.

Thief: Aaaa, tak to si byl ten pelorita. Nejak sme zapomely na to se predstavit :) Tak teda dodatecne : Tesi me, Malabar. (ja byl ten valecnik Kelrick sedici pred tebou)

Nevite kolik tam bylo nakonec lidi ?
16.6.2008 09:00 - andtom
Thief, Malabar: Děkuji za chválu, vaše spokojenost mě opravdu těší, dle mého je však příjemná hra zásluhou hlavně vás jako hráčů, DM jen slouží. Musím hráčům opravdu složit hold. Bez vašeho přístupu by se hra se šesti postavama v rušném prostředí nedala dost dobře odehrát. Moc se vám omlouvám jako první skupince, že ač jsem vám na začátku slíbil, že budeme pokračovat s bílým drakem, tak jsem musel dostát duchu akce - jelikož jsme dohráli jako první, tak jsem převzal dle pokynů vedení další skupiny, na kterou se od počátku nedostalo DMa. Určitě tomu v duchu fair-play běhu akce rozumíte. Děkuji Dalcorovi, že mě v průběhu druhého vedení vystřídal, čímž jsme se o vedení druhé skupiny podělili, měl jsem toho samého podruhé už dost, je to prostě paladin ;)
Tato akce mě opět přesvědčila o tom, že RPG hraní je o lidech. Hrál jsem s lidma, které jsem jako hráče neznal a oni mě také ne. Hrál jsem s Thiefem, kterému se jak vidíte 4e slušně řečeno nelíbí. Hrál jsem dobrodružství, které bylo dané. To vše je ale nepodstané, někde daleko vzadu, když se všichni chtěli bavit a dali do toho srdce (a jak hrál Thief? no prostě skvěle). Bylo s váma všema super, pánové!
16.6.2008 10:12 - Alnag
Lidí tam bylo asi padesát resp. možná padesát + vypravěči, Dalcor to bude určitě vědět líp.
16.6.2008 10:26 - wraiths
tak chlapi,ale i "neznejsi"pohlavi jiste tam bylo,piste piste. At mi co jsme nebyli maji predstavu jak to probihalo.
16.6.2008 10:27 - andtom
wraiths: Žel, nežnější pohlaví tam bylo, ale nehodil jsem Charisma check :(
:))
16.6.2008 10:31 - noir
Mě se líbil jak DnD Day, taky 4e. Obé bylo přesně takové, jak jsem si představoval. U našeho stolu hráli většinou příležitostní hráči a ti byli víc než spokojení. Možná není 4e úplně tak pro zapálené hráče, ale pro nás občasné je úplně ideální. Docela se mi líbilo, jak Jen jsem trošku rozrušený z toho, jak hloupě pojmenovali burst a blast. Dvě podobná slova pro dvě rozdílné věci, to je fakt hloupé. Pletlo se to hráčům i GM, je to fakt neinuitivní. Jinak mi přišlo, že to s těmi rolemi mysleli fakt vážně-když se do něčeho pouští postava, která na to není určená, dopadá to většinou velmi tristně. Díky Dalcorovi za GMování a všem zúčastněným za organizaci. Jo a zabití draka bylo kouzelné! A pak že je wizard v 4e na nic...
16.6.2008 10:32 - noir
Jedna z ženských hráčem byla u našeho stolu a užívala si - když srovnávala s 3,5, byla zcela jednoznačná. Tak třeba čtyřka naálá víc holek...
16.6.2008 10:33 - Alnag
Burst a Blast je fakt humus. Akorát se to dá obvykle poznat podle rozsahu.
16.6.2008 11:36 - noir
Jen se tak teď koukám do pravidel a zjišťuju, kolik chyb jsme dělali - třeba jsem si až teď všiml, že forced movement neprovokuje opportunity attacks. Hm a taky jsme celou dobu hráli, že shifting je minor akce...
16.6.2008 11:40 - thief
Malabar: Jejda Kelrick. :-) Škoda že jsi nebyl v sobotu večer v hospodě, dobře se tam pokecalo. Doufám, že tě ten můj pelorita nepoužíval jako beranidlo moc okatě. :-)) Ale nakonec jsme to zvládli dobře, i když v jednu chvíli jsem si říkal, že to nerozchodíme.
andtom: Děkuji za pochvalu pane řídící. :-)) Doufám že sis stihl koupit nějaké ty miniatures. Já si jich nakonec přivezl osm.
16.6.2008 11:41 - trinitron
jen se ještě připojuji k děkováním s ostatními co hráli s Andtomem. Byla to výborná hra i když jsme se bohužel nedostali na toho bílého draka, na kterého jsem se vážně těšil. Ovšem chápu problém, který se musel vyřešit s onou skupinkou, která čekala na volného DM. Takže Andtome díky za hru moc jsem si to užil.
16.6.2008 11:42 - Alnag
Noir: Nebyls náhodou v té skupině co si pinakala spícího draka, viď? :)
16.6.2008 11:42 - thief
Když už mluvíte o něžnějším pohlaví, tak jsem si všiml té zrzky, co byla v hospodě a chvilku i v herně, ale nehrála. To byl něčí doprovod nebo jen nenašla DMastra?
16.6.2008 11:56 - wraiths
thief: treba ti odpovi sama ;-)
16.6.2008 12:16 - LZJ
Alnag: Pěkná prezentace, škoda že nebyla promítnutá všem. Jen jsi zapomněl nahlas upozornit, ji vyvěsíš na d20.cz - reklamy není nikdy dost ;-)
Hrál jsem s Dodem a lidmi taky spíš příležitostnými a dvěma malými kluky miniaturkáři (jak jsem pochopil). Hra byla celkem v pohodě, Dodo byl výborný DM a šikovně přecházel neznalost pravidel a jiné nedostatky. Já se omluvám, že jsem hru trochu honil dopředu. Jednak jsem věděl, že ještě musím včas dorazit domů připravit byt na večerní DnD a druhak nemám dlouhé dohadování o postupu, když žádný jasně správný není. V tom považuju prostě situaci s runou a dvěma kluky v kruhu a hrozbou spadlého stropu za obecně blbou pro hru - možná by to vyřešily dobré hody na Arcanu, ale ty prostě nepadly. Aspoň byl konec pořádně akční.
Na pravidla jsem si udělal názor, že hru DnD nijak zásadně nemění a to ani kupředu ani zpět. Ale je tam pár vychytávek, které se určitě dají aplikovat.
Při boji se ukázalo, že je celkem pestrý, když se používají Powers. Mě se klerické schopnosti rozhodně líbily, i když odvracení nemrtvých nakonec nedošlo. Rozhodně na první úrovni byly lepší než Bless, Cure Light Wound a mlácení palcátem.
Ale pro rychlost hraní i efektivitu boje je jasně potřeba znát schopnosti své postavy - takže při tvorbě si procházet pravidla bude třeba. A i u připravené postavy je třeba si pročíst Power u postavy včas. Není moc zábavné když válečník má útočit a hráč prochází schopnosti na kartě, přemýšlí, co by se hodilo udělat. Když všichni hráči budou dobře znát svoje možnosti, bude hra akčnější. IMO tomu napomáhá i poměrně nízký počet powers na vyšších úrovních.
Podobně jako hráč válečníka (DnD newbie) na tom byli ti dva kluci, kteří zřejmě neuměli anglicky dost, aby si je z karty vyčetli. Jinak byli schopní a kreativní dost (sestřelování lucerny magic missilou).
Děkuji organizátorům za zajímavou akci.
16.6.2008 12:18 - noir
Alnag: No musím se přiznat, byl :o) Ale dostalibysme ho asi i bez těch opportunity attacků... Sleep je fakt síla! A to i s tím, že wizard nepoužíval svůj implement.
16.6.2008 12:52 - Lotrando
Tak já se připojím ke gratulacím i zde. Díky za výbornou akci a pěknou hru. Alnag jako DM nezklamal a vylámal ze mě podivnou směsku RP o které jsem ani netušil, že jsem jí schopen. Výborně jsem se bavil.
Celkový dík organizačnímu týmu za přípravu, věřím že na podzim už překročíte stovku návštevníků.
Po zkušenostech v neděli dávám 4E na pořad příštího sezení a uvidím co na to naše manželky a slečny. Mě to přišlo hodně intuitivní, bez takových těch starých zádrhelů kdy se stále koukalo do pravidel. Jistě se i v nové edici najdou nějaké bludné kořeny, ale celkový dojem je víc něž dobrý.
16.6.2008 13:34 - Alnag
Lotrando píše:
Alnag jako DM nezklamal a vylámal ze mě podivnou směsku RP o které jsem ani netušil, že jsem jí schopen.
Dík :))
Lotrando píše:
Mě to přišlo hodně intuitivní, bez takových těch starých zádrhelů kdy se stále koukalo do pravidel.
No tady bych byl opatrný. Ono bez starých zádrhelů ano, ale určitě tam jsou nějaké nové. Jako třeba že AO nejdou při forced movement (jak tady poznamenal noir), blast a burst, divně spočítaná čísla pro skill encounters... nemám pochybnosti o tom, že se to dá hrát dobře z fleku. Ale myslím, že se s postupem času pár věcí určitě vynoří (tak akorát na 4.5 revizi :))
16.6.2008 13:37 - andtom
Thief píše:
Doufám že sis stihl koupit nějaké ty miniatures. Já si jich nakonec přivezl osm.
Už v tom lítáš (edit: skoro jako v té zrzce) :)) Také jich mám asi osm, neměl jsem pak nějak čas déle setrvávat, šel jsem se jen rychle najíst k Českému lvu a mazal jsem na vlak.
16.6.2008 13:57 - Almi
Taky děkuju všem, hlavně Alnagovi (jakožto našemu DM) za parádní dungeon crawl :o))
Jinak jsem si hodně opravil svoje mínění o 4E. Z debaty zde mi tak nějak vyplývá, že si většina lidí od 4E slibuje, že snáze dostanou (ke hře :o)) nějakou holku. K tomu bych rád poznamenal, že pokud je tomu tak, pak je diskuze na téma "figurky: nutné či nikoliv" vyřešena. Většina dívek ony výrobky barveného plastu roztodivných tvarů prostě milují... :o))))
..nechci se raději domýšlet proč, ale tomu tak je...
..jo, a pokud někdo chce mladší hráčky, byly by zajímavý plyšový...
..ale vážně: 4E jasně ukázala, že figurky výrazně násobí prožitek ze hry. Bylo roztomilé sledovat u mnoha lidí podobné nadšení jako před časem u mne - otázky na téma - kde sehnat snadno a lehce figurky a Dungeon tiles v jednu chvíli v mém okolí dominovaly. Jinak je 4E přesně taková, jak má být - lehce stravitelná, nenáročná, konzumní a (většinou) srozumitelná. V něčem trochu nelogická, ale to se poddá. Je to prostě zcela jiná hra a rád si zahraju oboje.
16.6.2008 14:11 - Malabar
Thief : Ale tak on byl Kelrick spokojenej, sem tam si bouchnul a pak se prospal. Jo ke konci to vypadalo bezradne ale ten duch-stin nam pak docela pichnul. No v tu sobotu sem tam chtel jit, ale nemely sme kde prespat tak sem se musel spokojit "jen" s dnd dayem.
No ja sem si taky privez 10 miniatur, no tak nekupteto jednu za 5kc. Pravda, taky to tam podle toho vypadalo jako u pultu :D Ale Thiefe, zavidim ti toho strazce Mitrilovy brany :)
EDIT : A jedenactyho Kelrika ;)
16.6.2008 14:14 - Alnag
Almi píše:
Většina dívek ony výrobky barveného plastu roztodivných tvarů prostě milují... :o))))
To můžu potvrdit... jedné svojí hráčce ze SW jsem pořídil totožnou figurku s jakou hraje, aby ji měla i na doma (a nemusel sem jí dávat svou). ;-)
16.6.2008 14:33 - Quentin
Ja mel pocit, ze to ty zensky hrajou jen kvuli kostkam.
dokonce se zacinam bat, ze se z moji pritelkyne stane sberatelka kostek :D
16.6.2008 14:49 - Almi
Alnag: Doufám, že nehraje za R2D2 nebo toho druhého robotka s ještě nesrozumitelnějším názvem...
QuentinW: Na pár akcích jsem už viděl specializovaný stánek, kde prodávali přívěsky a náušnice z kostek..musím říct, že se jednalo ve velké většině o hoodně vymazlené kousky. Takže chápu :D
16.6.2008 15:31 - thief
andtom: ještě že na d20 nechodí manželka. Ta by mi tu zrzku pěkně osladila. :-)
16.6.2008 15:34 - thief
Malabar: jak píšeš že to chvilku vypadalo trochu bledě, to myslíš jak jsme vedle sebe leželi v krvi na podlaze a dupalo po nás čtvero nasranejch skeleton trooperů? :-)) To jsem bral jenom jako takovej time-out. :-))
Já myslel že těch strážců mithrilové síně tam měl víc? Přece jsem nebral posledního.
16.6.2008 15:36 - thief
trinitron: a ty jsi byl kdo? Jestli ten zloděj, tak se ještě jednou omlouvám, že jsme dělali takový rámus, že tě ta dvojice hobgoblinů prostřílela šipkami. :-))
16.6.2008 15:43 - wraiths
thief
T píše:
.....Ta by mi tu zrzku pěkně osladila. :-)
pockej az sem nahodne zena jukne,to budes cistit kotce :-)). to jsi mel rici, ze te tak "brala" bych do ni v sobotu drknul ;-) :-)).
jinak vyfot tu miniaturu a posli at vim o cem je rec a mohu ohodnotit.
16.6.2008 15:49 - thief
wraiths: hele, ještě žes nedrknul. Třeba bych si druhej den nezahrál. :-) Ale žádnej strach, já si dovedu odříct.
Ta zrzka nebyla moc "miniatura" a vůbec nevím, jak bych ti ji mohl vyfotit. Příště do mě drkni dřív a já ji vyblejsknu. :-))
16.6.2008 15:57 - Malabar
Thief: Jojo presne tu pasaz sem myslel, ale jak se nam pak nakonec hodily dva klerikove :) a pak ze vas bude moc :) No ale skoda ze to odvraceni nevyslo, to by bylo jiny kafe.
Ne posledniho si nebral, ale ja uz sem ty karty k mejm figurkam mel vybrany a on uz mi je hledal, tak sem mu v tom nechdel delat bordel. Nevadi, trpose mam jiny :)
16.6.2008 16:08 - wraiths
thief : hele ty jsi jester! :-D ja o strazci sine(ta miniatura) a ty o zrzce.

obrazek miniatury=strazce mitr.sine bych rad videl,kapisto.
16.6.2008 16:14 - thief
wraiths: na druhou stranu, kdovíco hlídá ta zrzka. :-))
16.6.2008 16:19 - Malabar
16.6.2008 17:15 - andtom
Thief píše:
ještě že na d20 nechodí manželka. Ta by mi tu zrzku pěkně osladila. :-)
Že sedím na nesprávné straně stolu jsem také pochopil brzo :) A co hůř, fotky jsem sice dělal, ale poněkud nesystematicky, takže miniaturu strážce Mithrilovy síně zde vidíme, ale záhadná zrzka nebude ...
16.6.2008 18:08 - Geralt
Chtěl bych taky poděkovat organizátorům za perfektní akci. Jsem akorát zvědav, jestli se příště vejdeme dovnitř :) Následná hra byla moc fajn a potvrdila, že především záleží na lidech, než na pravidlech. Takže díky, pánové, za prima zábavu. ;)
Můj názor na 4. edici asi nejde srovnávat se stanovisky ostřílených vlků, neboť hodnotím z perspektivy hráče-začátečníka. 4e přišla velmi intuitivní a jako stvořená pro podobné hraní. Někde posmívané "figurkářství" se naopak ukázalo jako osvěžující prvek a dalo soubojům ještě napínavější rozměr.
Jestli mohu něco pomluvit, tak leda ty wizardí dvacetistěnnky, co jsme dostávali u registrace. Nebyly náhodou prokleté? :) U stolu nám s nimi padaly docela zoufalé výsledky. Naštěstí jsem jí později někde ztratil, takže vlastní kostka prokletí zlomila. :)
16.6.2008 18:09 - wraiths
Malabar: diky. no docela fesna figurka. napada me spousta vtipnech poznamek, ale odpustim si to...
koukam ,ze by se to zde behem chvilky zvhrlo. :-)
16.6.2008 18:31 - Alnag
Ty kostky byly fakt divný :)
16.6.2008 20:32 - Lotrando
Geralt: naopak. názor začátečníka je přínosný, protože ještě nejsi zkažený tím balastem okolo :)
16.6.2008 23:45 - trinitron
Thief: já jsem byl tvůj bratr Evon :)
17.6.2008 00:43 - thief
trinitron: No jasně, dvojčata Evon a Ebon. Postrach dungeonu. :-)
17.6.2008 08:15 - noir
Ještě jedna poznámka ke kostkám: Fascinovalo mě, jak podivně to padalo. Vzhledem k nedostatku GMů jsme u našeho stolu byli taky dvojčata-já a Fibriso jsme dostali stejné půlelfí zloděje. Na tom by nebylo nic tak zajímavého. Ale jak osudově shodně nám pak padaly kostky, to už normální nebylo. Třeba to, jak se nám jediný critical podařil ve stejném kole (a stejnou daily schopností)-takže hlavní padouch zbaběle prchl s jediným životem-to bylo opravdu zvláštní. A že nám další kolo padla 1, což Dalcor vyhodnotil jako kritický neúspěch a rozbití kuše, to už fakt náhoda být nemohla!
17.6.2008 15:04 - LZJ
Jo, příště zkuste před registrací na ty kostky Remove Curse :-)
17.6.2008 15:15 - Alnag
L.Z.J. píše:
Jo, příště zkuste před registrací na ty kostky Remove Curse :-)
To je teď osmihodinový rituál, sme nestíhali... :)
17.6.2008 15:56 - LZJ
Aha, to ještě nemám nastudované. Ale neva, zas tak těžká kletba to nebyla - i když jsem se po těch nízkých hodech všech kromě DMa docela bál zkusit nějakou lepší klerickou schopnost. A zrovna na ně padlo několik 17tek.
Ale stejně tý kostce nevěřim... B-)
18.6.2008 16:24 - Malabar
Dockame se i tady nejakeho multimedialniho materialu ? Nebo byly vsichny zapaleni jen hranim :D
18.6.2008 16:27 - noir
NAa tn.cz bude video z akce asi ve středu. Fotky v mizerné kvalitě jsem poslal Dalcorovi, tož to s ním nějak vykomunikujte...
18.6.2008 16:34 - andtom
Malabar: V neděli jsem žel nenafotil ani snímek. Uzavřen mezi hráči jsem se zabral do hraní a na foťák si nevzpoměl (však jsi mě viděl, hráli jsme spolu) ... moje chyba, mrzí mě to. Ještě tam byla kamera. Jestli další foťák nebo alespoň mobil v akci, to netuším.
18.6.2008 17:10 - Malabar
andtom: Videl, videl, jako vypravece neslo prehlidnout :) No nebral bych to jako chybu ale jako lepsi volbu mezi dvouma moznostma : vest hru/fotit Casem se urcite jeste nejaky snimky ukazou.
18.6.2008 17:14 - andtom
Malabar: No já měl předsevzetí fotit, alespoň stůl kde hraji + hráče, když už nešlo vstát, ale fakt mi focení vyšumělo z hlavy ... Na podzim 2007 jsem byl na DnD Day hráčem a to jsem fotil u stolu, filmeček nasnímal - moje hlava měla čas si na to vzpomenout :)
18.6.2008 17:33 - Malabar
andtom: No nevim jak to vypadalo na podzim, ale tedka to tam bylo docela horky, az se odvazim ric chaoticky :) No misto tutech kecu co tu pisu sem mel radeji fotit ja. :D
18.6.2008 17:40 - andtom
Malabar: Vypadalo to teď jako přeplněná fantasy hospa s družným osazenstvem :) Přišlo dost lidí, proti podzimu víc, což je fajn. A na podzim byl prostor k hraní v Černém Rytíři o něco větší, protože v mezidobí dodělali příčku a vznikl příruční sklad (to byly ty dveře 3-4 metry za Tvými zády).
18.6.2008 17:58 - Malabar
andtom: No lidi tam bylo hafo, to jo. Jo tich dveri sem si vsiml, dokonce ze tam za nima byly cca dva stoly stejny jako ty ostatni :)
19.6.2008 09:13 - Dalcor
Takže já riskuju vyhazov ale za poznámyk to stojí. Když jsme s luckou ve 12 04 registrovali 30tého člověka, tak jsem z toho byl trochu nervozní ;)
Nějaké rozbory ode mě enčekejte, protože za to že mi v Pevnosti otiskli rekalmu musím dát dva články (Recenzi a rozbor akce) do Pevnosti a stejěn tak pro Balckfire. Chtěl bych poděkovat všem zúčastněným a především pak vypravěčům a zároveň se jménem organizátorů a Černého rytíře omlouvám za nedodání promítačky.
19.6.2008 09:15 - Alnag
Dalcor: Jakýpak nervózní. Zakládáš novou tradici, jednou budeme větší než Gamecon ;-)
19.6.2008 09:42 - andtom
Dalcor: Jo takhle, už rozumím sháňce po fotkách, byly by fajn k článku. V tom případě navrhuji položit na stůl plán dobrodružství+rozestavit figurky+pohodit dvacetistěnku+tužka+PHB a cvaknout to. Možná to bude i lepší než běžná fotka davového hmýření, která se jinak s oblibou dává k takovým report článkům. Další fotka by mohla být společný polodetail hlavních organizátorů (tak 3-4 lidi) proti nějakému pozadí Černého Rytíře (regály se zbožím třeba). Obojí lze v pohodě a klidu dodělat i teď.
Pokud jde o články co potřebuješ napsat, tak by Ti DMové z akce myslím mohli píchnout (pokud budou i ostatní DMové souhlasit). Navrhuji napsat každý krátký odstaveček s názorem na dobrodružství, na akci, atmosféru, pravidla ... prostě 2-3 věty, co kdo bude chtít zpětně říct. DMovalo nás včetně Dalcora myslím pět, tak by to mohlo být zajímavé a 4 názory když je dáš pod vlastní článek tak Ti ho Dalcore pomůžou "natáhnout" a ozvláštnit (můj názor).
19.6.2008 13:17 - wraiths
andtom:"pane vachmajstr,vy jste hlava!" tak tomuhle rikam typ. Jako to bude peknej clanek na ktery se budu tesit. :-)
19.6.2008 22:16 - Dalcor
Dmovalo nas 6
26.6.2008 13:34 - Malabar
Tak na tn.cz uz je to video :)
26.6.2008 18:40 - thief
Ani jsem si nevšiml, že to tam někdo točil. :-) Zajímavé. Vždycky, když jsem se měl dostat do záběru, kamera zastavila pohyb nebo přišel střih. :-))
27.6.2008 10:49 - noir
Snažil jsem se být nenáúadný...
29.6.2008 16:41 - Dalcor
Dost se mi to líbí, jen my chybí to logo rytíře ;)
30.6.2008 07:19 - noir
No, to mi právě bohužel neprošlo... Bohužel to vedení bralo jako už příliš silnou skrytou reklamu. Docela jsem musel bojovat i o to, abych tam vůbec dostal aspoň ten název obchodu.
30.6.2008 08:13 - Dalcor
Jsem si názvu ani nevšiml...
30.6.2008 09:16 - noir
...Zjednodušená pravidla, vylepšené mechanismy a spousta vychytávek pro začátečníky i pokročilé hráče – to jsou hlavní devizy téhle hry. Češi si ji mohli poprvé vyzkoušet 15. června 2008 v Pražské herně Černého rytíře."...
30.6.2008 09:37 - andtom
Noir: Moc hezky udělané, pochvala.
30.6.2008 09:51 - Lotrando
Až na ten vykradenej sountrack z Age of Conan. Nu což, ta muzika je fakt povedená. Videjko je pěkný, má atmosféru podobné té v herně.
30.6.2008 09:53 - Malfin
Vydejko vypadá moc dobře. Škoda, že jsem tam nebyl...
30.6.2008 13:05 - noir
Lotrando: Ta hudba není vykradená, za to poctivě platíme poměrně nepeloritské prachy OSE. A díky za pochvaly...
30.6.2008 13:34 - Geralt
Mimochodem, dát pak tu dívčinu nakonec (jako jednu ze 2 dotázaných) byl dobrý tah. Laická obec tak nabude dojmu, že DnD hrají i dívky a třeba se tak najde víc zájemců o 4. edici. ;)
30.6.2008 14:55 - wraiths
Lotrando.a ja vzdy myslisl ze je to z filmu Conan Barbar cast ustredni melodie.
Hele Thiefe, ta dotazana neni to ta ma sousedka jak jsi se po ni onehda ptal.... :-))
30.6.2008 16:28 - Lotrando
wraiths: nojo, tak to sry, asi mas pravdu :)
30.6.2008 21:03 - Dalcor
Je to Raiders of Doom, autor Basil Poladouris :) Conan the Barbarian OST ;)
1.7.2008 10:02 - noir
No, je to Anvil of Doom, abychom byli úplně přesní. Ústřední melodie z filmového Conana Barbara. Ale mám pocit, že se objevila i ve hře.
1.7.2008 11:16 - Lotrando
Melodie ve hře jsou originální, ale některé tak dokonale vystihují původní OST, že se snadno plete. Mimochodem, doporučuji k poslechnutí AoC OST, obzvláště CImmerijské melodie jsou velmi atmosférické. Když stojíte na krví zbroceném sněhu, bojujete o život třeba s Lodurem a do toho přesně v pravou chíli začnou hrát tyhle náídherný melodie. Mńam, mńam.
1.7.2008 11:49 - thief
wraiths: Myslím že není. Ale nakonec to není podstatné. ;-)
Conanovskou hudbu mám rád. Jejím poslechem jsem si navozoval bojovnou náladu před těžkou zkouškou na VŠ.
1.7.2008 13:18 - wraiths
thief: no aj se ptam protoze si jo moc nepamatuji prece jen za syreckovym oparem se mi pak "zda kazda princezna". :oD
ja posloucham z LP "Conan Barbar" 1ku a 6ku.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.17733693122864 secREMOTE_IP: 3.145.17.20